•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Transformation

Dostępne opracowania:

2 fortepiany, 4 ręce (1)
chór, głosy: SATB div. a cappella (1)
fortepian (1)
fortepian solo (1)
fortepian solo (dodatkowo zawiera teksty, akordy) (1)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
klawesyn solo (1)
książka (1)
trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy) (1)

Transformation znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lanz David, David Lanz - East Of The Moon

cena 108,95 zł.


nuty.pl

Lanz David
David Lanz - East Of The Moon

Ilość stron:96
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:fortepian
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL049468

The matching folio to this new age great's latest release features piano solo arrangements of: And Time Stood Still • Chasing Aphrodite • Dancing with Dionysus • East of the Moon • The Green Man • On the Edge of a Dream • Tara • World at Peace • The Visitor • and more.


Lista utworów:
And Time Stood Still (David Lanz)
Chasing Aphrodite (David Lanz)
Dancing With Dionysos (David Lanz)
Declaration Overture (David Lanz)
East Of The Moon (David Lanz)
Gaia: Goddess Reborn (David Lanz)
New World Turning (David Lanz)
On The Edge Of A Dream (David Lanz)
Prayer Of Peace (David Lanz)
Renaissance (David Lanz)
Tara (David Lanz)
The Green Man (David Lanz)
The Visitor (David Lanz)
Transformation (David Lanz)

Okładka: Hynson Richard, Of The Father's Love Begotten

cena 32,95 zł.


nuty.pl

Hynson Richard
Of The Father's Love Begotten

Ilość stron:12
Format: 171.45 x 266.7
Opracowanie na:chór, głosy: SATB div. a cappella
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL050287

prezentacja mp3


Based on the plaintive 13th century plainsong, this contemporary setting begins softly and simply and then progresses through several harmonic and dynamic transformations, ending with a stately fortissimo divisi. For advanced high school groups and beyond. Available for SATB divisi. Performance Time: Approx. 3:00.


Lista utworów:
Of The Father's Love Begotten (13th Century Plainsong, C. Winfred Douglas)

Okładka: Szweykowski Zygmunt Maria, Musica Iagellonica Tom 2 1997

cena 21,05 zł.


nuty.pl

Szweykowski Zygmunt Maria
Musica Iagellonica Tom 2 1997

Ilość stron:300
Format:168 x 238
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056608

Tom drugi "Musica lagellonica" to przegląd prac wybranych muzykologów, różnych narodowości: Bohemia, Węgry, Polska, Słowenia. Książka ta ukazała się dzięki dofinansowaniu Komitetu Badań Naukowych oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego.


Spis treści:

Piotr Powroźniak (Cracov) Word - Painting in the Fifth Book of Motets by Palestrina
Tomasz Czepiel (Oxford) Zacheus Kesner and the Music Book Trade at the Beginning of the Seventeenh Century: an Inventory of 1602
Anna Szweykowska (Cracov) Monteverdi in Seventeenth - Century Poland
Zofia Dobrzańska - Fabiańska (Cracow) The Modality of Claudio Monteverdi's Works. The Heritage of Renaissance Plyphony
Aleksandra Patalas (Cracow) Marco Scacchi's Characterisation of the Modes in his Missa omnium tonorum
Zygmunt M. Szweykowski (Cracow) Marco Scacchi and his Pupils on the Polychoral Technique
Tomasz Jasiński (Lublin) The stylus a capella in the Music of Bartłomiej Pękiel: Artistry and the Transformation of Tradition
Alistair Wightman (Stafford) The Book of King Roger , Szymanowski's Opera in the Light of his Novel Efebos
Teresa Chylińska (Cracow) Szymanowski - a Witness of History. Sidelights on Karol Szymanowski's Correspondence: 1920 - 1926
Alicja Jarzębska (Cracow) Stravinsky's Serial Music as an Integration of Tradition and Originality
Małgorzata Woźna - Stankiewicz (Cracovie) Leitmotiv tythmique dans l'oeuvre d'Olivier Messiaen
Reviews

Okładka: Widłak Wojciech, Chromatic Fantasy na klawesyn

cena 29 zł.


nuty.pl

Widłak Wojciech
Chromatic Fantasy na klawesyn

polski Fantazja chromatyczna na fortepian
angielski Chromatic Fantasy for Harpsichord


Ilość stron:20
Format:213 x 291
Opracowanie na:klawesyn solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klawesyn (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060986

Chromatic Fantasy (The Son Is Scrumptious) skomponowałem wiosną 2003 roku na zamównienie Małgorzty Isphording, polskiej klawesynistki mieszkającej stale w Holandii i jej też dedykowałem. Utwór niemal w całości opiera się na jednym, pięciodźwiękowym motywie e-dis-cis-d-c, który poddany zostaje przekształceniom kontrapunktycznym, metro-rytmicznym, transpozycjom oraz determinuje zarówno przebiegi horyzontalne, jak i wertykalne... Wojciech Widłak.

I composed Chromatic Fantasy (The Son Is Scrumptius) in spring 2003 in response to a commission from the Polish harpsichordist Małgorzata Isphording, who lives in the Netherlands, and l also dedicated it to her. The work is based almost entirely on one, five-note motive e-d sharp-c sharp-d-c, which undergoes contrapuntal and metro-rhythmic transformations and transpositions and determines the music both horizontally and vertically... Wojciech Widłak.

Lista utworów:
Chromatic Fantasy (Widłak Wojciech)

Okładka: Gumm Alan, Music Teaching Style

cena 223,95 zł.


nuty.pl

Gumm Alan
Music Teaching Style

polski Muzyczne style nauczania
angielski Music Teaching Style


Ilość stron:192
Format:178 x 254
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065612

Publikacja Alana Gumma jest prezentacją stylów nauczania muzyki. Autor przedstawia nietypowe podejście do sztuki nauczania, a także popiera idee anegdotami i cytatami wielkich artystów i mistrzów. Głównym celem sposobów nauczania Gumma jest zdobycie doskonałego doświadczenia w nauczaniu i osiągnięcie trwałego sukcesu.


Music Teaching Style is an exciting, balanced approach to student performance, music learning and personal change. Written in an informal, engaging style, the text is highlighted by anecdotes, quotations, challenges for self-reflection, and techniques used by the author and top professionals in the field. The result - a fulfilling, productive and successful music teaching experience.


Spis treści:

Part 1. Overview
1. Setting the Context
Need for a Definition
Related Concepts
Personality
Learning Styles
Effective teaching
Conclusion
Discussion questions
2. Establishing a definition
The nature of music teaching style
Principle of tradicity
Several behaviors but one style
Stable and pervasive
Underlying focus
Many ways to be effective
Principle - based teaching
A clear and distinct definition
A new vantage point
A three - level model
Conclusion
Discussion questions
Part 2. Dimensions of music teaching style
3. Assertive teaching
Assertive vs. Aggressive
Cycle of teaching
Clear directions
Monitor student behavior
Specific feedback
Anticipating problems
Recognize cycles of misbehavior
Classroom rules
Consequences
Alerting
Conclusion
Discussion questions
4. Nonverbal motivation
Visual appearance
Proximity
Pacing
Conclusion
Discussion questions
5. Time efficiency
Concepts of time
Quickness
Quantity
Active learning
Conclusion
Discussion questions
6. Positive learning environment
Contingent approval
Transactional teaching
Time to think
Clarification
Encouragement
Elaboration
Awareness of student realities
Interpersonal relations
Conclusions
Discussion questions
7. Group dynamics
Self - responsibility
Student-to-student interactions
Leadership
Social loafing
Individualized listening and reading
Conclusion
Discussion questions
8. Music concept learning
Comprehensive musicianship
Concept of music
Questioning
Accountability
Questions as assessment
Handling incorrect answers
Types of questions
Critical thinking
Conclusion
Discussion questions
9. Artistic music performance
Multimodal learning
Asural Imagery
Psychomotor learning
Sound-to-performance cycle
Metaphor
Modeling and movement
Emotion and enthusiasm
Conclusion
Discussion questions
10. Student independence
Students as innovators
Creativity
Affective learning
Transformational teaching
Deepest levels of questioning
Discussion and dialogue
Student input in decision - making
Acceptance
Conclusion
Discussion questions
Part 3. Revealing your style
11. Types and trends of style
Prototypes
Comprehensive musicianship focus
Performance priorities
Intellectual focus
Group interaction priorities
Behavior management priorities
Styles that lack priority
Developmental teaching
Self - reflective stage
Broadening stage
Interdependent transition
Deepenning stages I and II
Development through insight
Conclusion
Discussion questions
12. Sorting out priorities
Trade offs
The Tyranny of time
Too much or too little control
Broader activity or deeper reflection
Principle of tradicity
Teacher - agenda interactions
Student - focused interactions
Subject matter interactions
You cannot touch learning
Conclusion
Discussion questions
Part 4. Choosing a new direction
13. Know yourself
Psychological controls
Internal - external
Time perceptions
Detail - holistic perspectives
To judge or not to judge
Absolute - relative
Background experience
We teach as we were taught
We teach what we know
Where we teach affects how we teach
Identity shapes our interactions
Conclusion
Discussion questions
14. Know your students
Developmental learning
External to internal
Dependent to independent
Student motivetion
Conclusion
Discussion questions
15. Know your subject matter
Music performance skills
Music knowledge
Creative experiences
Planning for balance in subject matter
Conclusion
Discussion questions
16. Learn what learning looks like
Define learning outcomes
Monitor learning
Conclusion
Discussion questions
17. Choose your focus
You get what you pay for
Focus away from the teacher
Focus on music
Refine your vision
18. Establish a set of principles
Make success the focus
Focus on all students' success
Get out of the way as the focus
Maintain a successful pace
Be independently succesfful
Teach deeply as well as broadly
Teach comprehensively
Final conclusion
About the author
Music teaching style inventory
Learning style glossary
References
General bibliography

Okładka: Biscardi Chester, Piano Sonata

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Biscardi Chester
Piano Sonata

polski Sonata fortepianowa
angielski Piano Sonata
niemiecki Sonate für Klavier


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067890

Chester Biscardi (ur. 1948) jest amerykańskim kopozytorem i pedagogiem. Kompozytor w swojej twórczości stara się dociec w jaki sposób dzieła literackie i obrazy mogą mieć wpływ na skład muzyki. ''Piano Sonata'', powstała w 1986 roku i jest jednym z bardziej znanych utworów Biscardiego. 3 - częściowa budowa utworu nawiązywać ma do tryptyku. Utwór charakteryzuje się nowoczesną harmonią i czystym, amerykańskim dźwiękiem. Sam kompozytor sugeruje tę sonatę wszytskim, którzy nie znają jego muzyki, jako 10-cio minutową próbkę jego pracy twórczej.

Since the early 1970's, I have been interested in the ways literature and painting influence musical ideas and form - how literatury images or use of color can inspire everything from the smallest melodic shape to a work's overall structure. The structure of ''Piano Sonata'' is based upon Jasper Johns' Voice 2. Voice 2 has gone trough three transformations: originally an oil and collage tryptich (1971), later a three-panel litograph (1982), and, in a final version, a nine-panel interchangeable series made of the 1982 lithograph. Johns borrows material from earlier works and utilizes overlapping, extension, and repetition as the main ingredients of form. ''Piano Sonata'' is divided into three sections which reflect three musicial textures: angular and pulsating; fast runs and chords; and lyrical. As with Johns' series, the three sections of ''Piano Sonata'' evolve into nine interactive sections and a coda. ''Piano Sonata'' was written for Antohny de Mare and premiered on his New York debut recital in 1986.
C.B.

Lista utworów:
Piano Sonata (Biscardi Chester)

Okładka: Menken Alan, Beauty And The Beast - The Musical (Vocal Selections)

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Menken Alan
Beauty And The Beast - The Musical (Vocal Selections)

Ilość stron:144
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor muzyki: Menken Alan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074879

The music from Disney's Broadway musical arranged for piano, voice and guitar. Includes Belle, Be Our Guest and Home plus colour photos from the stage production.

Lista utworów:
A Change In Me
Be Our Guest
Beauty And The Beast
Beauty And The Beast (Reprise)
Belle
Belle (Reprise)
Gaston
Gaston (Reprise)
Home
Home (Reprise)
How Long Must This Go On?
Human Again
If I Can't Love Her
If I Can't Love Her (Reprise)
Maison Des Lunes
Me
No Matter What
No Matter What (Reprise)
Something There
The Mob Song
Transformation (Duet)

Okładka: Jonas Alicja, Trio fortepianowe nr 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Jonas Alicja
Trio fortepianowe nr 1

polski Trio fortepianowe nr 1
angielski Piano Trio No. 1


Ilość stron:12 + 2x4
Format:210 x 297
Opracowanie na:trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078208

Piano Trio - Pierwsza część - Allegretto Fantasie - Cabaret sugeruje czego się można spodziewać. Główny temat o zabarwieniu kabaretowym wprowadzają skrzypce w takcie 3-cim, a następnie podejmuje go wiolonczela w nieco zmienionej wersji i tak obydwa instrumenty smyczkowe dialogują sobie polifonicznie na przestrzeni całego Allegretta. Po wnikliwym zapoznaniu się z pierwszą częścią Tria, odnosi się wrażenie, że kompozytorka ma dwie obsesje (w pozytywnym tego słowa znaczeniu): rytm i sztuka kontrapunktu, zaś harmonikę określić można mianem sonorystyki kontrolowanej. W drugiej części (Elegia) faktura oparta jest na bardzo ciekawej harmonii (z przewagą sonorystyki); świetna budowa utworu z piękną kulminacją w taktach 15 i 16 i do tego jakaś specyficzna nostalgia i smutek zauważalny niemalże w każdym takcie. W trzeciej części (Rondino) kolorystyka dźwiękowa odgrywa niebagatelną rolę w tym utworze (glissanda i con legno smyczków) ale widać także zamianę ról; z Tria fortepianowego zespół przeistacza się w jazzowe combo!

The main theme with a hint a of cabaret - style is introduce by the violin in the 3rd measure, and then picked up by the cello in a slightly modified version and so both string instruments conduct a polyphonic dialogue throughout the whole Allegretto. Having aquainted ondeself thoroughly with Part One of the Trio, one gets the impression that that the composer has two obsessions (in the positive sense of the word). Rhythm and Art of Counterpoint, and i would describe Ms. Jonas' harmonic sense as Controlled Sonority. Part Two - Elegy: The texture based on very interesting harmony (predominatly sonority); construction of the piece is excellent with beautoful culmination in 15th and 16th measure, and on top of that a certain special longing and ruefulness noticeable in nearly every measure. Part Three - Rondino: The palette of sounds plays a insignificant role in this work (glissando and col legno of strings), but one also notices a transformation, the Piano Trio becomes a Jazz Combo!

Lista utworów:
Trio fortepianowe nr 1 - cz. I - Inspiration (Jonas Alicja)
Trio fortepianowe nr 1 - cz. II - Elegy (Jonas Alicja)
Trio fortepianowe nr 1 - cz. III - Rondo - Improvisation Style (Jonas Alicja)

Okładka: Menken Alan, Beauty And The Beast Easy Piano

cena 103,95 zł.


nuty.pl

Menken Alan
Beauty And The Beast Easy Piano

polski Piękna i Bestia na fortepian w łatwym układzie
angielski Beauty And The Beast Easy Piano


Ilość stron:120
Format:227 x 300
Opracowanie na:fortepian solo (dodatkowo zawiera teksty, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078404

Musical "Piękna i Bestia" to doskonała rozrywka zarówno dla najmłodszych, jak i starszych odbiorców. Sztuka wystawiana jest z wielkim powodzeniem na scenach muzycznych całego świata. Książka zawiera oscarową muzykę z brodwey'owskiego przedstawienia w łatwym opracowaniu na fortepian. Autorem muzyki jest wybitny filmowy kompozytor Alan Menken, a teksty piosenek napisali - znani z wielu innych disneyowskich produkcji - libreciści: Howard Ashman i Tim Rice. Wśród tytułów znajdziesz między innymi: "Belle", "Be Our Guest", "Beauty And The Beast".

The songs from the Disney film, arranged for easy piano and voice, complete with lyrics and guitar chord symbols.

Lista utworów:
Be Our Guest (Menken Alan)
Beauty And The Beast (Menken Alan)
Beauty And The Beast (Reprise) (Menken Alan)
Belle (Menken Alan)
Gaston (Menken Alan)
Home (Menken Alan)
How Long Must This Go On? (Menken Alan)
Human Again (Menken Alan)
If I Can't Love Her (Menken Alan)
Maison Des Lunes (Menken Alan)
Me (Menken Alan)
No Matter What (Menken Alan)
Something There (Menken Alan)
The Mob Song (Menken Alan)
Transformation (Duet) (Menken Alan)

Okładka: Iannaccone Anthony, Two-Piano Inventions

cena 208,95 zł.


nuty.pl

Iannaccone Anthony
Two-Piano Inventions

polski Inwencje na dwa fortepiany
angielski Two-Piano Inventions


Ilość stron:68
Format:278 x 355
Opracowanie na:2 fortepiany, 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076463

Anthony Iannaccone urodził się w Nowym Jorku w 1943 roku. Jest dyrygentem i kompozytorem, autorem wielu dzieł kameralnych i orkiestrowych. Jego utwór "Two-Piano Inventions" na dwa fortepiany to kompozycja oparta na przetwarzaniu kilku tematycznych idei ukazanych na początku pierwszej części. Inspiracją do napisania kompozycji była muzyka fortepianowa znaczących dla Iannaccone kompozytorów: Chopina, Brahmsa, Debussy'ego oraz Bartóka. Mimo, że w "Two-Piano Inventions" nie można odnaleźć bezpośrednich nawiązań do muzyki tych czterech wymienionych artystów, w utworze dają się jednak wysłyszeć elementy rytmiki Brahmsa, śpiewnej melodyki Chopina, faktury i kolorystyki Debussy'ego oraz perkusyjne, repetywne rytmy nawiązujące do muzyki Bartóka. W pierwszej inwencji - "Shadows and Reflections" ("Cienie i refleksje") dominuje nastrój medytacyjny. Inwencja druga - "Currents" ("Prąd") kontrastuje z pierwszą częścią poprzez szybkie tempo, oraz żywą rytmikę. Kompozytor wskazuje, że inwencje można wykonywać osobno, jako samodzielne utwory, lub jako całość. Czas trwania obu utworów: ok. 20'

"Two-Piano Inventions" is based upon transformations of a few thematic ideas presented at the begining of the firts movement. The composition draws upon contrasting qualities from four kinds of keyboard literature which have been particulary meaningful to this composer: the piano music of Chopin, Brahms, Debussy, and Bartok. Although "Two-Part Inventions" contains no quotations or actual simulations of specific melodic-harmonic patterns found in pieces by these four composers, this work does, at times, evokee some of the rhythmic sweep of Brahms, the embellished bittersweet singing of Chopin, the emphasis on texture and sonority of Debussy, and the percussive and repetitive elements associated with some Bartok's music.

Lista utworów:
Currents (Iannaccone Anthony)
Shadows and reflections (Iannaccone Anthony)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland