•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Three Score And Ten

Dostępne opracowania:

2 fortepiany (3)
2 fortepiany plus CD (1)
chór, głosy: SATB a cappella (1)
chór, głosy: SATB i fortepian (1)
chór, głosy: SATB i fortepian (lub organy) (1)
chór, głosy: SSATB i fortepian (1)
flet poprzeczny i fortepian (lub klawesyn) (1)
flet poprzeczny i głos wokalny sopranowy (1)
fortepian i CD (1)
fortepian solo (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB) i fortepian (partytura) (1)
kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym) (1)
skrzypce i fortepian (1)
skrzypce i wiolonczela i fortepian (1)
skrzypce solo (1)
teoria muzyki (1)
zespół instrumentalny (1)
zespół instrumentalny (obój, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy) (1)
zespół wokalno - instrumentalny (partytura) (1)

Three Score And Ten znajdziesz w 21 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Mingus Charles, Charles Mingus - More Than A Fake Book

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Mingus Charles
Charles Mingus - More Than A Fake Book

Ilość stron:160
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056140


Charles Mingus was a pioneer figure in modern jazz. Besides being a virtuoso bass player who played with the top jazz musicians for four decades, he was also an accomplished pianist, bandleader and composer who recorded more than 100 albums and wrote more than 300 original and innovative scores. This incredible collection explores Mingus' background and prestigious career as well as 55 of his pieces. The stories behind each song are given and accompanied by notes on how Mingus played the piece. Mingus photos, anecdotes, quotes and an extensive discography fill this volume that collectors will treasure. A truly personal work that celebrates the genius within this jazz legend. Songs include: Fables of Faubus • Sue's Changes • Better Get Hit in Your Soul • Weird Nightmare • and more.


Lista utworów:
Better Get Hit In Your Soul (Charles Mingus)
Blue Cee
Boogie Stop Shuffle (Charles Mingus)
Canon (Pachelbel J)
Celia (Bud Powell, Charles Mingus)
Devil Woman (Mingus)
Diane (Alice's Wonderland) (Charles Mingus)
Dizzy Moods
Duke Ellington's Sound Of Love (Charles Mingus)
Duke's Choice
East Coasting
Ecclusiastics (Charles Mingus)
Eclipse (Charles Mingus, John Denver, Pink Floyd)
E's Flat, Ah's Flat Too
Fables Of Faubus (Charles Mingus)
Farewell Farwell
Free Cell Block F, 'Tis Nazi USA (Charles Mingus)
Goodbye Pork Pie Hat (Charles Mingus)
Haitian Fight Song (Charles Mingus)
Hora Decubitus
I Of Hurricane Sue, The
Jelly Roll (Charles Mingus)
Jump Monk (Charles Mingus)
Man Who Never Sleeps
Moanin' (Bobby Timmons, Charles Mingus)
Monk, Bunk And Vice Versa
My Jelly Roll Soul
Nobody Knows(The Bradley I Know)
Noddin' Ya Head Blues
Nostalgia In Times Square (Charles Mingus)
Nouroog
O, Lord, Please Don't Let Them Drop That Atomic Bomb On Me (Charles Mingus)
O.P. (Oscar Pettiford)
Open Letter To Duke
Open Letter To The Avant Garde
Opus Four
Opus Three
Orange Was Color Dress,Blue Silk
Peggy's Blue Skylight (Charles Mingus)
Pithecanthropus Erectus (Charles Mingus)
Portrait (Charles Mingus, P.O.D. (Payable On Death))
Pussy Cat Dues (Charles Mingus)
Reincarnation Of A Lovebird (Charles Mingus)
Remember Rockefeller At Attica (Charles Mingus)
Scenes In The City
Self Portrait In Three Colors (Charles Mingus)
Slippers (Charles Mingus)
Slop
So Long Eric
Sue's Changes (Charles Mingus)
Tonight At Noon
Us Is Two
Wednesday Night Prayer Meeting
Weird Nightmare (Charles Mingus)
What Love
Work Song (Cannonball Adderley)

Okładka: Dobrzyński Ignacy Feliks, Souvenir de Dresde op. 47 na obój, fortepian i wiolonczelę (partytura + głosy)

cena 55 zł.


nuty.pl

Dobrzyński Ignacy Feliks
Souvenir de Dresde op. 47 na obój, fortepian i wiolonczelę (partytura + głosy)

polski Souvenir de Dresde op. 47 na obój, fortepian i wiolonczelę (partytura + głosy)
angielski Souvenir de Dresde Op. 47 for Oboe, Piano and Cello (Score + Parts)
niemiecki Souvenir de Dresde Op. 47 für Oboe, Klavier und Cello (Partitur und Stimmen)
francuski Souvenir de Dresde op. 47 pour oboe, piano et violoncelle (Partiton et Parties)


Ilość stron:16 + 6 + 2
Format:210 x 297
Opracowanie na:zespół instrumentalny (obój, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Obój (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pędziałek Mariusz
Redaktor: Stryszewska Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057763

"Souvenir de Dresde op. 47" jest utworem złożonym z trzech części o zróżnicowanych tempach, połączonych ze sobą attacca i poprzedzonych krótką introdukcją fortepianową. Mimo, że tytuł utworu może sugerować niemiecki charakter muzyki, to mamy tu do czynienia z dziełem polskim napisanym przez polskiego kompozytora i, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, jest to swego rodzaju rarytas w polskiej literaturze obojowej. Edycja została przygotowana w oparciu o rękopiśmienną kopię znajdującą się w zbiorach biblioteki Warszawskiego Towarzystwa Muzycznego (sygn. R 1144). Karta tytułowa oraz Introdukcja (pierwsza strona nutowa) zostały sporządzone ręką Dobrzyńskiego, pozostałe strony nutowe zostały wykonane przez kopistę. [Mariusz Pędziałek]

Souvenir de Dresde Op. 47 is a piece consisting of three sections with different tempos, played attaca and preceded by a short piano introduction. Although the title may suggest music of German character, we have here a Polish work written by a Polish composer and therefore something of a rarity in the Polish oboe repertory. The present publication has been based on the manuscript copy preserved in the collections of the library of the Warsaw Musical Society (library no. R 1144). The title page and the introduction (the first page of music) were made by Dobrzyński himself, the rest - by a copyist. [Mariusz Pędziałek]

Lista utworów:
Souvenir de Dresde op. 47 (Dobrzyński Ignacy Feliks)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Missa Brevis In F, K.192

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Missa Brevis In F, K.192

włoski Missa Brevis In F, K.192


Ilość stron:88
Format:171 x 267
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian (lub organy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Fortepian (0) lub Organy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Mendel Arthur
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059895

Kompozycje sakralne Wolfganga Amadeusa Mozarta obejmują 19 mszy, a wśród nich kilka dzieł należących do gatunku "Missa Brevis", czyli tzw. Mszy krótkiej. W prezentowanej książce znajduje się Missa Brevis F-dur z roku 1774.

The fact is that this, Mozart's sixth Mass, represant a passing return to the pracitce of his first three, being scored only for two violins and continuo (doubtless 'cello, bass, and organ). A fuller orchestration is called for in the fourth and fifth, a well as in all the later Masses except one (K. 275). Probably there were external circumstances that accounted for these variations, but what they were in the case of the present work we do not know.

Lista utworów:
Missa Brevis in F Major KV 192 (Mozart W. A.)

Okładka: Hanon Charles-Louis, Hanon For The Developing Pianist

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Hanon Charles-Louis
Hanon For The Developing Pianist

angielski Hanon For The Developing Pianist


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska, angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Otwell Margaret, Klose Carol, Linn Jennifer
Autor wstępu: Schmid Elaine
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060182

Charles - Louis Hanon urodził sie 2 lipca 1819 roku we Francji w małym miasteczku Renescure obok Dunkerque. Jego ojciec był nauczycielem muzyki w tamtejszej szkole. W 1846 roku Hanon został organistą i kierownikiem chóru w kościele pod wezwaniem św. Józefa w Boulogne, w mieście leżącym niedaleko od Renescuare. W
1853 roku wyjechał ze swoim bratem i przyjacielem Louisem Legierem do Bolonii. Tam komponował, wydawał swoja muzykę. Skomponował 12 etiud, 6 fantazji. Pisał również hymny, popularne pieśni i książki metodyczne.
W ręce państwa oddajemy publikację, która jest swego rodzaju szkołą gry na fortepianie. Szczególny nacisk w poszczególnych ćwiczeniach kładziony jest na postawę rąk i ćwiczenia poszczególnych palców. Utwory te mają charakter etiud. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD, na której nagrane są 3 wersje temp w poszczególnych ćwiczeniach.: tempo wolne, średnie i tempo zagrane zgodnie z orginałem.


Drawing on the original G. Schirmer edition, this new G. Schirmer edition in the Hal Leonard Student Piano Library was created with today's developing pianist in mind. This fresh look at Hanon's popular studies includes innovative student worksheets; 'virtuoso' variation suggestions; informative historical and biographical facts; chromatic-scale exercises, and fully orchestrated accompaniments for each exercise in a variety of styles on CD. This package includes both a book and a CD. The CD includes both a practice and a performance tempo for each exercise. Download a complimentary Virtuoso Variations chart for these Hanon exercises today!


Lista utworów:
Exercise one (Mastering the ability to play the interval of a third easily, using finger 4 and 5)
Exercise two (Building strenght and control of fingers 3 and 4)
Exercise three (Strengthening the outer fingers 2-3-4 of each hand)
Exercise four (Strengthening the outer fingers 4-5 of each hand)
Exercise five (Transferring the weight of of the arm evenly over all the fingers of the hand)
Exercise six (Streingthening 5 as it alternaters with all the other fingers of the hand)
Exercise seven (Strengthening the outer fingers 3-4-5 of each hand)
Exercise eight (Stretching easly betwee finger 2 and fingers 4-5)
Exercise nine (Balancing the weight of the arm over each finger of the hand)
Exercise ten (Strengthening the finger pairs 2-3 and especially 3-4)
Exercise eleven (Strengthening the finger pairs 4-5. Trill preparation)
Exercise twelve (Extending fingers 1 and 5. Strengthening fingers 3, 4 and 5)
Exercise thirteen (Strengthening the outer fingers 3-4-5 of each hand. Contracting the hand by placing fingers 1 and 3, or 3 and 5, or adjacent keys)
Exercise fourteen (Strengthening the outer fingers 3-4. Contracting the hand by placing fingers 1 and 3, or 1 and 4, on adjacent keys)
Exercise fifteen (Strengthening the finger 1-2-3-4-5)
Exercise sixteen (Strengthening between R.H. 3 and 5. Strengthening the fingers 3-4-5)
Exercise seventeen (Extending the hand position by strething between several fingers)
Exercise eighteen (Conctraction of the hand by placing 1 and 3, or 3 and 5, on adjacent keys)
Exercise nineteen (Strengtheing all the fingers of the hand)
Exercise twenty (Extending to an octave. Strengthening fingers 2, 3 and 4)

Okładka: Corigliano John, The Red Violin Caprices (Violin)

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Corigliano John
The Red Violin Caprices (Violin)

Ilość stron:12
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Bell Joshua
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060185


The Red Violin Caprices (duration: ca. 10 min.) are derived from John Corigliano's music for The Red Violin, which received the 1999 Academy Award for Best Original Score. The Caprices were composed especially for Joshua Bell. 'These Caprices, composed in conjunction with the score for François Girard's film The Red Violin, take a spacious, troubadour-inspired theme and vary it both linearly and stylistically. These variations intentionally evoke Baroque, Gypsy, and arch-Romantic idioms as they examine the same materials (a dark, seven-chord chaconne as well as that principal theme) from differing aural viewpoints. The Caprices were created and ordered to reflect the structure of the film, in which Bussotti, a fictional 18th-century violin maker, crafts his greatest violin for his soon-to-be-born son. When tragedy claims wife and child, the grief-stricken Bussotti, in a gesture both ardent and macabre, infuses the blood of his beloved into the varnish of the instrument. Their fates thus joined, the violin travels across three centuries through Vienna, London, Shanghai and Montreal, passing through the hands of a doomed child prodigy, a flamboyant virtuoso, a haunted Maoist commissar, and at last a willful Canadian expert, whose own plans for the violin finally complete the circle of parent and child united in art.' - John Corigliano


Okładka: Edwards Matthew, Concerto For Young Pianists

cena 123,95 zł.


nuty.pl

Edwards Matthew
Concerto For Young Pianists

Ilość stron:48+48
Format:220 x 300
Opracowanie na:2 fortepiany plus CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061080

,,Concerto For Young Pianists" przeznaczone jest dla pianistów średniozaawansowanych. Koncert ten napisany jest na 2 fortepiany.


This exciting new concerto for the intermediate-level pianist is destined to become a classic contemporary student concerto. A NFMC 2004-5-6 Junior Festival choice, this stunning work for solo piano and accompanist is written in three contrasting movements. A forward-moving first movement in D minor with ample parallel passage work in the solo piano part provides a compelling opening to the concerto. The lyrical second movement precedes a rollicking, final movement in the key of D Major. Suitable for the advancing pianist as well, this youth concerto is also a great repertoire selection for concerto festivals and competitions. Score includes two performance copies of the entire concerto.


Lista utworów:
Concerto For Young Pianists (Edwards Matthew)

Okładka: McGrain Mark, Music Notation

cena 159,95 zł.


nuty.pl

McGrain Mark
Music Notation

polski Teoria i technika notacji muzycznej
angielski Music Notation - Theory and Technique for Music Notation


Ilość stron:216
Format:230 x 305
Opracowanie na:teoria muzyki
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065030

Przewodnik po teorii muzyki - zawiera wszelkie niezbędne zagadnienia dotyczące notacji muzycznej, m. in. rytmu, artykulacji, dynamiki, metrum, itp. Książka zawiera 13 rozdziałów tematycznych - każdy z nich posiada oddzielne terminologie i ćwiczenia.


Learn the essentials of music notation, from fundamental pitch and rhythm placement to intricate meter and voicing alignments. This book also covers the correct way to subdivide rhythms and notate complex articulations and dynamics. An excellent resource for both written and computer notation software!


Spis treści:

Introduction
Equipment
Chapter One: Sound Envelopes and the Notation Grid
Sound Description
The Staff
Leger Lines
Clefs
The Treble Clef
The Bass Clef
The Percussion Clef
The Alto and Tenor Clef
Placement of Clefs
The Great Staff
Homework
Additional Practises:
New Notation for New Sounds
Specific Percussion Clefs
Other Moveable C Clefs
Hybrid Clefs
Chapter Two: Fundamental Rhtyhmic Description
Note - heads
Stems
Stem Length
Stem Direction
Stem Length in Leger Lines
The Quarter Rest
The Half Rest
The Whole Rest
Percussion and Rhtyhm Note - heads
Homework
Additional Practices
Other Percussive Note - heads
Chapter Three: Fundamental Pitch Description
Placement of Notes on the Staff
Accidentals
Flats
Sharps
Naturals
Double Flats
Double Sharps
Spacing of Note - heads in Regard to Accidentals
Key Signatures
Application of Accidentals
The Logic of Accidentals
Courtesy Accidentals
Key Changes
Homework
Additional Practises
Logic of Accidentals
Null Key Signatures
Chapter Four: The Notational Grid: Conclusion
The Three Regions of the Staff
Measures
Barlines
Single Barlines
Double Barlines
The "fine" Barline
Braces and Brackets
Homework
Additional Practices
Changes of Clef
Chapter Five: Time Signatures, Meter, and Tempo
Time Signatures
Placement of Time Signatures
"Common Time" and "Cut time"
Changes Meter
Metric Placement of Note - heads and Rests
Alignment
Tempo Markings
Changes of Tempo
Homework
Additional Practices
Types of Rhythm
Metrical Rhythm
Changing Between Simple Time and Compound Time
Change of Pulse Note - value
Chapter Six: Rhythmic Subdivision of the Pulse
Flags
Beams
Application of Beams
Stem Direction of Beamed Note Groups
Beam Slant
Homework
Chapter Seven: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Continued
Horizontal Beams
Primary Beams
Secondary Beams
Broken Secondary Beams
Syncopation
Borrowed Metric Groupings
Homework
Additional Practices
"Midway" Beaming of Note Groups
Beams as Indicators of Phrasing
Chapter Eight: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Concluded
The Eighth Rest
The Sixteenth Rest
The Whole Measure Rest
Ties
Augmentation Dots
Dotted Rests
Rests in Compound Meters
Homework
Aditional Practices
Smaller Value Rests
Ties Attending Voicings
Triple Augmentation Dots
Chapter Nine: Holds, Pauses, and Repeats
Fermatas
Pauses
Caesuras
Fermatas Attending Caesuras
Multiple Measure Rests
Repeat Brackets
Repeat Endings
Single Measure Repeats
Double Measure Repeats
Da Capo and Dal Segno
al fine and al Coda
Homework
Additional Practices
Fermatas Attending Barlines
The "Grand Pause"
Tacet
Third Repeat Endings
Single Pulse Repeats
Col
Chapter Ten: Chords, Voicings, and Divisi Parts
Chord Symbols
Parenthetical Tensions
Inversions and Pedals
Voicings
Alignement of Accidentals
Divisi Parts
Octave Signs
Homework
Additional Practices
Hybrid Chords and Polychords
Divisi Parts: Continued
Coll' 8va and Coll' 8vb.
Chapter Eleven: Dynamics
Location of Dynamic Information
Dynamic Level Markings
Dynamic Terminology
Wedges
Homework
Additional Practices
Location of Dynamics
Combined Dynamic Level markings
Change of Dynamic :evel on Repeated Sections
Chapter twleve: Articulation
The "Unarticulated Note"
Accent Marks
Staccato Marks
Legato / Tenuto Marks
Plavement of Accent, Staccato, and Legato Markings
Slurs
Breath Marks
Accent Terminology
Idiomatic Considerations
Homework
Additional Practices
Combining Accents with Staccato and Legato Markings
Combining Accent, Staccato and Legato Markings with Slurs
Combining Accent Terms with Dynamics
Chapter Thirteen: Ornaments
The Portamento
The Glissando
Trills
Tremolos
The Unmeasured Tremolo
The Measured Tremolo
Grace Notes
Arpeggios
Turns
Bends
Homework
Additional Practices
Cues
I: Names of Instruments with Abbreviations
II: Score Layout
III: Instrumental Transpositions
IV: Glossary of European Musical Terms

Okładka: Corigliano John, The Red Violin

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Corigliano John
The Red Violin

polski Purpurowe skrzypce - Chaconne na skrzypce i orkiestrę w opracowaniu na skrzypce i fortepian
angielski The Red Violin - Chaconne for Violin and Orchestra reduction for violin and piano


Ilość stron:22 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Nielsen Erik
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065062

"Purpurowe skrzypce" to muzyka do filmu o tym samym tytule, gdzie tytułowe skrzypce są jednocześnie jakgdyby głównym bohaterem filmu. Jest to historia instrumentu obdarzonego nadprzyrodzoną mocą, który przynosi nieszczęście każdemu, kto wejdzie w jego posiadanie. Instrument ten wędruje przez stulecia, trafiając między innymi do Polski, Austrii, Anglii, Chin, aż w końcu zostaje wystawiony na aukcji we współczesnej Kanadzie. Oczywiście jest to tylko film a w prawdziwym życiu, skrzypce przynoszą swym właścicielom chyba więcej radości, niż te "purpurowe". Publikacja zawiera temat przewodni z tego filmu, gdzie głosy orkiestrowe zostały zredukowane do akompaniamentu fortepianowego a głos skrzypiec został bez zmian.


John Corigliano's The Red Violin: Chaconne for Violin and Orchestra draws upon music he composed for the film of the same name, which won an Academy Award for best film score. The story spans three centuries in the life of a magnificent but haunted violin in its travels through space and time. Corigliano composed this 17-minute concert work for violin and full orchestra as he scored the film.


Lista utworów:
Chaconne (Corigliano John)

Okładka: Strawiński Igor, Three Early Ballets

cena 121,95 zł.


nuty.pl

Strawiński Igor
Three Early Ballets

polski Trzy wczesne balety
angielski Three Early Ballets


Ilość stron:192
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065383

Trzy najsłynniejsze balety opracowane na fortepian solo Igora Strawińskiego - "Ognisty ptak" (1910), "Pietruszka" (1911) i "Święto wiosny" (1913). Są to wczesne, a zarazem najpopualrniejsze dzieła baletowe kompozytora rosyjskiego. Strawiński pochodził z rodziny z tradycjami muzycznymi i pomimo, iż sam nie ukończył żadnej uczelni muzycznej, swoją twórczością zasłynął na całym świecie.


This edition brings together - for the first time - the three early ballets of Igor Stravinsky in versions for solo piano. Intended as both virtuoso performance pieces as well as study aids for musicians, they have been carefully proofread against the orchestral scores to insure that they agree in detail. Pretrushka contains all of the music in the original 1911 version, The Firebird is a transcription of the full-length 1910 ballet and The Rite of Spring is presented in a revised form of the well-known Leyetchkiss transcription.


Lista utworów:
Gypsy Dance(Petrushka) (Strawiński Igor)
Scherzo (Firebird) (Strawiński Igor)
The Rite Of Spring (Strawiński Igor)

Okładka: Spisak Michał, Kwintet na flet, obój, klarnet, róg i fagot (partytura i głosy)

cena 59,95 zł.


nuty.pl

Spisak Michał
Kwintet na flet, obój, klarnet, róg i fagot (partytura i głosy)

polski Kwintet na flet, obój, klarnet, róg i fagot (partytura i głosy)
angielski Quintet for Flute, Oboe, Clarinet, Horn and Basson (score and part)


Ilość stron:12 + 5x6
Format:230 x 305
Opracowanie na:zespół instrumentalny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (1)
Klarnet B (1)
Obój (1)
Fagot (1)
Róg F (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: angielska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066099

Skomponowany w 1948 roku na zamówienie Związku Kompozytorów Polskich Kwintet na flet, obój, klarnet, róg i fagot, kompozytor dedykował Marcie Thibault – matce swojej żony Andrée. Utwór ten uznawany jest za jeden z najlepszych XX-wiecznych polskich kwintetów dętych. Ujęty jest w trzech częściach: Allegro moderato, Andante, Andante-Allegro, przy czym część ostatnia jest najbardziej rozbudowana. Całość kompozycji, utrzymanej w pogodnym charakterze, cechuje równorzędne traktowanie instrumentów, przejrzysta faktura, migotliwa kolorystyka, wyrazista artykulacja oraz ruchliwa motoryka (głównie w częściach skrajnych). W ramach budowy wieloodcinkowej na stosunkowo niewielkiej przestrzeni zestawiane są bloki akordowe z odcinkami w fakturze homofonicznej i polifonizującej. Podstawą kształtowania formy jest motyw. Związki funkcyjne, mimo elementów tonalności dur-moll, są zatarte, a rolę czynnika porządkującego przebieg melodyczno-harmoniczny pełnią struktury ostinatowe. Prawykonanie Kwintetu miało miejsce 10 października 1949 roku w Krakowie.

The flute, oboe, clarinet, horn and bassoon Quintet, composed in 1948 on request of the Polish Composers Union, Spisak dedicated to Martha Thibault, the mother of his wife, Andrée. This piece is considered one of the best Polish wind quintets of the 20th century. It is composed of three parts: Allegro moderato, Andante and Andante-Allegro, with the last being the most developed of the three. This cheerful composition is characterized by an equal participation of instruments, transparent texture, restless and ever-chaning tone colour and expressive articulation and motion (chiefly in the first and last part). The composer contrasts blockof accords with sections in homophonic and poliphonising texture in a multi-section structure and in a relatively small space. The from of the pieces is based on a motif. Although some elements of minor and major tonality exist, their functional dependences are blurred and the role of the facter introducing order to the melody and harmony of the piece is played by ostinate structures. The Quintet was first performed 10th October 1949 in Kraków.

Lista utworów:
Allegro moderato (Spisak Michał)
Andante (Spisak Michał)
Andante-Allegro (Spisak Michał)

Okładka: Byrd William, Mass For Four Voices

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Byrd William
Mass For Four Voices

polski Msza na cztery głosy
angielski Mass For Four Voices


Ilość stron:40
Format:175 x 250
Opracowanie na:chór, głosy: SATB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Washington Henry
Autor aranżacji/opracowania: Washington Henry
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074755

William Byrd (ur. 1543, zm. 1623) to kompozytor i organista, współcześnie uważany za jednego z najważniejszych twórców muzyki angielskiego renesansu. W twórczości chóralnej osiągnął mistrzostwo, przez co często nazywany był "angielskim Palestriną". Głównym osiągnięciem Byrda jest stworzenie angielskiej liturgii madrygałowej. Publikacja zawiera Mszę na chór SATB (partytura). Dzieło posiada następujące części: I - Kyrie, II - Gloria, III - Credo, IV - Sanctus, V - Benedictus, VI - Agnus Dei.

This new transcription of Byrd's Masses for three, four and five voices respectively has been prepared mainly to meet the demand for a practical choir edition. Although these masterpieces of Tudor polyphony have long been familiar through earlier transcriptions by Rimbault, Rockstro, Barclay Squire, Terry and Fellowes a few textural uncesrtainties have persisted. I have therefore used the occasion to make a definitive score by reference to the set of original part-books in the British Museum. Thus for the first time in a separate publication of these works any editorial suggestions are readily distinguishable from the original text. Byrd's own accidentals are printed in the normal position, i. e. to the left of the note affected while other accidentals, added for whatever reason, appear in small type above the note. A system of regular barring has been applied having regard to the fact that the training and equipment of the present-day choral singer bear little relation to those of his sixteenth-century counterpart. Experience has shown that any visual advantage to the rhythmic flow derived from irregular barring is diminished in practice by difficulties of counting and place-finding.

Lista utworów:
Mass For Four Voices (Byrd Williams)

Okładka: Händel George Friedrich, Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra

polski Messiah, Oratorium religijne na sopran, alt, tenor i bas solo, chór mieszany SATB oraz orkiestrę
angielski Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra


Ilość stron:276
Format:195 x 275
Opracowanie na:zespół wokalno - instrumentalny (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Shaw Watkins
Autor aranżacji/opracowania: Shaw Watkins
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL075043
Produkty podobne:

Oratorium "Mesjasz" Händla powstało w 1741 roku. Dzieło składa się z trzech części: cz. 1 - zapowiedź przyjścia Mesjasza; cz. 2 - opowieść o życiu, śmierci i zmartwychwstaniu Mesjasza; cz. 3 - misja zbawienia ludzkości. Oratorium to Händel skomponował w przeciągu dwóch tygodni w podziękowaniu dla Irlandczyków za ich gościnę. Kompozycja została bardzo dobrze przyjęta przez publiczność i zaliczana jest obecnie do najdoskonalszych utworów na przełomie wieków. W prezentowanym wydaniu zawarto oratorium Händla w opracowaniu na solowe głosy wokalne, chór mieszany (SATB) oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).

The vocal score of this edition first appeard in 1959, followed in 1965 by the full score, subsequently issued in redeuced format as a 'study score'. Also in 1965 a related work, A Textual and Historical Companion to Handel's Messiah by the present editor was published. This includes extensive discussion of the principal manuscripts together with details of numerous secondary manusctript sources and the earliest pronted editions and a discussion of textual authority.
A sacred oratorio arranged for SATB with piano part. Edited, with piano reduction, by Watkins Shaw. Paperback Edition.

Lista utworów:
PART ONE (Händel George Friedrich)
Sinfonia (Händel George Friedrich)
Recitativ - Comfort ye my people (Händel George Friedrich)
Air - Ev'ry valley shall be exalted (Händel George Friedrich)
Chorus - And the glory of the Lord (Händel George Friedrich)
Recit. - Thus saith the Lord (Händel George Friedrich)
Air for Alto - But who may abide the day of his coming? (Version one) (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - But who may abide the day of his coming? (Version two) (Händel George Friedrich)
Chorus - And he shall purify (Händel George Friedrich)
Recit. - Behold, a virgin shall conceive (Händel George Friedrich)
Air and Chorus - O thou that tellest good tidings to Zion (Händel George Friedrich)
Recit. - For behold, darkness shall cover the earth (Händel George Friedrich)
Air - The people that walked in darkness (Händel George Friedrich)
Chorus - For unto us a child is born (Händel George Friedrich)
Pifa (pastoral symphony) (Händel George Friedrich)
Recit. - There were shepherds abiding in the field (Händel George Friedrich)
Recit. - And lo, the angel of the Lord came upon them (Händel George Friedrich)
Recit. - And the angel saind unto them (Händel George Friedrich)
Recit. - And suddenly there was with the angel (Händel George Friedrich)
Chorus - Glory to God (Händel George Friedrich)
Air - Rejoice greatly, O daughter of Zion (Version I) (Händel George Friedrich)
Recit. -- Then shall the eyes of the blind (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - He shall feed his flock (Version I) (Händel George Friedrich)
Transposed for Alto and Soprano - He shall feed his flock (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - His yoke is easy and his burthen is light (Händel George Friedrich)
PART TWO (Händel George Friedrich)
Chorus - Behold the Lamb of God (Händel George Friedrich)
Air - He was despised (Händel George Friedrich)
Chorus - Surely he hath borne our griefs (Händel George Friedrich)
Chorus - And with stripes we are healed (Händel George Friedrich)
Chorus - All we like sheep have gone astray (Händel George Friedrich)
Recit. - All they that see him laugh him to scorn (Händel George Friedrich)
Chorus - He trusted in God (Händel George Friedrich)
Recit. - Thy rebuke hath broken his heart (Händel George Friedrich)
Air - Behold, and see if there be any sorrow (Händel George Friedrich)
Recit. - He was cut off out of the land of the living (Händel George Friedrich)
Air - But thou didst not leave his soul in hell (Händel George Friedrich)
Chorus - Lift up your heads, O ye gates (Händel George Friedrich)
Recit. - Unto which of the angels said he at any time (Händel George Friedrich)
Chorus - Let all the angels of God worship him (Händel George Friedrich)
Air for Alto - Thou art gone up on high (Version I) (Händel George Friedrich)
Air transposed for Soprano (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - The Lord gave the word (Händel George Friedrich)
Air - How beautiful are the feet (Version I) (Händel George Friedrich)
Chorus - Their sound is gone out (Version I) (Händel George Friedrich)
Why does the nations so furiously rage together? (Händel George Friedrich)
Chorus - Let us break their bonds asunder (Händel George Friedrich)
Recit. - He that dwelleth in heaven (Händel George Friedrich)
Air - Thou shalt break them (Händel George Friedrich)
Chorus - Hallelujah (Händel George Friedrich)
PART THREE (Händel George Friedrich)
Air - I know that my redeemer liveth (Händel George Friedrich)
Chorus - Since by man came death (Händel George Friedrich)
Recit. - Behold, I tell you a mystery (Händel George Friedrich)
Air - The trumpet shall sound (Händel George Friedrich)
Recit. - Then shall be bought to pass (Händel George Friedrich)
Duet, A. and T. - O deth, where is thy sting? (Händel George Friedrich)
Chorus - But thanks be to God (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - If God be for us (Version I) (Händel George Friedrich)
Air transposed for Alto - If God be for us (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - Worthy is the lamb that was slain (Händel George Friedrich)
APPENDIX (Händel George Friedrich)
Air - Rejoice greatly, O doughter of Zion (Version II) (Händel George Friedrich)
Air for Bass - Thou art gone up on high (Version III) (Händel George Friedrich)
Air for Alto - How beautiful are the feet (Version II) (Händel George Friedrich)
Duet and Chorus - How beautiful are the feet...Break forth into joy (Händel George Friedrich)
Air - Their sound is gone out (Version II) (Händel George Friedrich)

Okładka: Purcell Henry, Te Deum Laudamus And Jubilate Deo In D

cena 53,95 zł.


nuty.pl

Purcell Henry
Te Deum Laudamus And Jubilate Deo In D

łaciński Te Deum Laudamus And Jubilate Deo In D


Ilość stron:48
Format:170 x 245
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Shaw Watkins, Bridge J. F.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL075048

Oba dzieła zawarte w publikacji zostały po raz pierwszy wykonane na dzień Św. Cecylii 1694 roku i od tamtego czasu regularnie wkorzystywane przy różnych okazjach religijnych. Henry Purcell był kompozytorem barokowym, który wniósł do brytyjskiej muzyki wiele włoskich i francuskich elementów. Te Deum Laudamus jest pierwszym brytyjskim Te Deum z udziałem zespołu. Purcell jest też autorem pierwszej brytyjskiej opery.

Both Te Deum and Jubilate Deo were first performed on St. Cecilia's Day 1694 in St Bride's Church, London. They were subsequently adopted for use on all the principal festal occasions, such as National Thanksgivings and provisional music meetings such as those of the Three Choirs. They retained their popularity until Handel's Dettingen setting superseded them fifty years later. For two sopranos, two altos, tenor and bass soli, SATB chorus, trumpets strings and organ. This vocal score includes the organ part. Edited by J.F. Bridge.

Lista utworów:
Te Deum laudamus (Purcell Henry)
Jubilate Deo in D (Purcell Henry)

Okładka: Händel George Friedrich, Dixit Dominus, Three Vesper Psalms, No.1

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Dixit Dominus, Three Vesper Psalms, No.1

angielski Dixit Dominus, Three Vesper Psalms, No.1


Ilość stron:104
Format:170 x 250
Opracowanie na:chór, głosy: SSATB i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran II (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran I (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Shaw Watkins
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL075052

Jedno z największych dzieł Georgea Friedricha Händela: utwór na chór SSATB i smyczki napisany na podstawie psalmu Dixit Dominus, powstał w trakcie wyprawy kompozytora do Włoch. Dzieło to pokazuje dojrzały talent i kunszt Handela, choć zostało napisane gdy miał on zaledwie 22 lata.

Psalm 110 for SSATB soli, SSATB chorus, strings and organ. This work, a product of Handel's sojourn in Italy as a young man, was completed in 1707, and is one of several pieces of Latin church music of that period by him. This vocal score (with Latin text) is edited by Watkins Shaw, and contains a piano reduction of the orchestral score.

Lista utworów:
Dixit Dominus (Händel George Friedrich)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Concerto No. 5 in D major K 175, Rondo in D major K 382 for Piano and Orchestra

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Concerto No. 5 in D major K 175, Rondo in D major K 382 for Piano and Orchestra

polski Koncert nr 5 D-dur KV 175, Rondo D-dur KV 382 na fortepian i orkiestrę
angielski Concerto No. 5 in D major K 175, Rondo in D major K 382 for Piano and Orchestra
niemiecki Konzert Nr. 5 D-Dur KV 175, Rondo D-Dur KV 382 für Klavier und Orchester


Ilość stron:84
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Wolff Christoph, Zacharias Christian
Autor wyciągu fortepianowego: Eberhardt Carl
Autor kodencji: Mozart Wolfgang Amadeus, Zacharias Christian
Autor wstępu: Wolff Christoph
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076559
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Concerto No. 12 In A major For the Piano, K. 414
Mozart Wolfgang Amadeusz - Concerto No. 23 In A major For the Piano, K. 488
Mozart Wolfgang Amadeusz - Koncert fortepianowy nr 5, D-dur, K.175

"Koncert fortepianowy D-dur" KV 175 Mozart skomponował w Salzburgu, w grudniu 1773 roku. Jest to jedna z pierwszych jego kompozycji w tym gatunku. Mający wtedy siedemnaście lat Mozart, pisząc ten koncert, miał w dorobku jedynie aranżacje koncertów innych kompozytorów (w tym trzy koncerty skomponowane na podstawie sonat Johanna Christiana Bacha). Prezentowana publikacja zawiera opracowania na dwa fortepiany "Koncertu D-dur" KV 175 oraz "Ronda D-dur" KV 382. Zostały one wydane w oparciu o materiały źródłowe (urtext). Partia solisty (Fortepian I) posiada możliwie najbliższy oryginałowi zapis nutowy, z kolei w partii orkiestry zaaranżowanej na fortepian (Fortepian II) zachowano wszelkie źródłowe oznaczenia dynamiczne i artykulacyjne.

The D-major Piano Concerto, K. 175, was written in Salzburg in Decemcer 1773. It is thus Mozart's very first instrumental concerto, whether for piano or any other instrument (his first violin concerto, K. 207, was not composed until 1775). Up to that time Mozart, then not yet eighteen years of age, had only made concerto arrangements of works by other composers, including three concertos based on sonatas by Johann Christian Bach. In many respects K. 175 reveals the composer's valuating ambitions, particulary in the virtuoso writing for the piano, its large-scale design, and the splendid colours obtained by adding horns and trumpets. The autograph score of K. 175, extant as late as 1860, has long been lost. For this edition a reliable substitute source has been consulted.

Lista utworów:
Concerto No. 5 in D major KV 175 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Rondo in D major KV 382 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Piano Concerto No. 8 in C, KV 246

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Piano Concerto No. 8 in C, KV 246

polski Koncert fortepianowy nr 8 C-dur, KV 246
angielski Piano Concerto No. 8 in C, KV 246
niemiecki Klavierkonzert Nr. 8 C-Dur, KV 246


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Wolff Christian, Zacharias Christian, Erben Roland
Autor kodencji: Mozart Wolfgang Amadeus
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076562

Koncert fortepianowy C-dur KV 246 Mozart ukończył w kwietniu 1776 roku, bezpośrednio po skomponowaniu koncertów fortepianowych B-dur (KV 238) i F-dur (KV 242). Wydanie koncertu C-dur w opracowaniu na dwa fortepiany zostało oparte wyłącznie o materiały źródłowe znajdujące się w Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie. Partia solisty (Fortepian I) została wydana w możliwie najbliższym oryginałowi zapisie nutowym, z kolei w partii orkiestry zaaranżowanej na fortepian (Fortepian II) zachowano wszelkie źródłowe oznaczenia dynamiczne i artykulacyjne.

Mozart's Piano Concerto in C major (KV 246), dated April 1776 and written for Coutess Lützow, was composed immediately after the concertos in B-flat major (KV 238) and F-major (KV 242) of that same spring. Mozart wrote the this piece for Countess Lodron and her two daughters, KV 246 falls under the heading of dilettante concerto. Composer is known to have performed the work himself in Munich on October 1777.The present edition has been revised on the basis of the autograph score formely located in the holdings of the Prussian State Library in Berlin but now in Bibloteka Jagiellońska in Crocow. Original cadenzas for this concerto exist in three versions.The solo piano part is identical in all respects to the text of the original sources. Orchetral accompaniament (Piano II) has been made as consisted as possibile with the original score as regards dynamics and articulation.

Lista utworów:
Piano Concerto in C KV 246 nr 8 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Concerto No. 9 in E flat major, K 271 for Piano and Orchestra

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Concerto No. 9 in E flat major, K 271 for Piano and Orchestra

polski Koncert nr 9 Es-dur, KV 271 na fortepian i orkiestrę
angielski Concerto No. 9 in E flat major, K 271 for Piano and Orchestra
niemiecki Konzert Nr. 9 Es-Dur, KV 271 für Klavier und Orchester


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Wolff Christoph, Zacharias Christian
Autor wyciągu fortepianowego: Soldan Kurt
Autor kodencji: Mozart Wolfgang Amadeus
Autor wstępu: Wolff Christoph
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076563
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Concerto No. 12 In A major For the Piano, K. 414
Mozart Wolfgang Amadeusz - Concerto No. 23 In A major For the Piano, K. 488
Mozart Wolfgang Amadeusz - Koncert fortepianowy nr 9, Es-dur, K.271

"Koncert Es-dur" na fortepian i orkiestrę Mozart skomponował w 1777 roku. Jest to ostatnie i najbardziej dojrzałe dzieło, jakie skomponował on podczas swojego pobytu w Salzburgu. W kompozycji tej ukazuje się już w pełni wykształcony, indywidualny styl Mozarta. Prezentowana publikacja jest opracowaniem "Koncertu Es-dur" na dwa fortepiany. Zostało ono oparte wyłącznie o materiały źródłowe (urtext) znajdujące się obecnie w Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie. Partia solisty (Fortepian I) została wydana w możliwie najbliższym oryginałowi zapisie nutowym, z kolei w partii orkiestry zaaranżowanej na fortepian (Fortepian II) zachowano wszelkie źródłowe oznaczenia dynamiczne i artykulacyjne.

Mozart's Piano Concerto in E-flat major (K 271), dated January 1777, is his last and most mature work in this genre written during his years in Salzburg. Composed considerably later than its three precessors K 175, 238 and 246, it forms a pinnacle in the output of the twenty-one-year-old composer. With this work Mozart attained an individual style of writing which had repercussions on his instrumental music as a whole. Its unusual formal design is no less extraordinary than the demands it places on the soloist. The present edition has been revised on the basis of the autograph score formely located in the holdings of the Prussian State Library in Berlin but now in Bilioteka Jagiellońska in Crocow.

Lista utworów:
Concerto No. 9 in E flat major for Piano and Orchestra KV 271 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Puccini Giacomo, Madame Butterfly, Japanese Tragedie in three Acts

cena 239,95 zł.


nuty.pl

Puccini Giacomo
Madame Butterfly, Japanese Tragedie in three Acts

polski Madam Butterfly, Japońska tragedia w trzech aktach
angielski Madame Butterfly, Japanese Tragedie in three Acts
niemiecki Madama Butterfly, Japanische Tragödie in drei Akten


Ilość stron:268
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, włoska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Schmitz Hans Heinrich
Autor wstępu: Schlegel Klaus
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076612
Produkty podobne:

"Madame butterfly" to opera w trzech aktach Giacomo Pucciniego, powstała w 1904 roku. Autorami libretta są Luigi Illica oraz Giuseppe Giacosa. Tekst ten został oparty na powieści Johna Luthera Longa i dramacie Davida Belasco. Premiera pierwszej wersji opery miała miejsce 17 lutego 1904 w La Scali w Mediolanie. Dzieło składało się wówczas z dwu aktów i zostało przyjęte przez publiczność bardzo chłodno. Cztery miesiące później, na przedstawienie w Brescii, Puccini podzielił nieproporcjonalnie długi drugi akt opery na dwie części oraz wprowadził inne drobne zmiany. Tym razem "Madame Butterfly" odniosła olbrzymi sukces. Akcja opery rozgrywa się w 1904 roku w Nagasaki. Okręt amerykańskiej marynarki wojennej zatrzymuje się w japońskim porcie. Młody porucznik - Pinkerton, aby sobie uprzyjemnić życie, korzysta z usług japońskiego pośrednika - Goro, który za opłatą zaznajamia go z młodą gejszą - Cio-Cio-San, nazwaną Butterfly (motyl). Pinkerton ma zawrzeć z nią ślub, jednak sytuacja się komplikuje. Prezentowane wydanie opery zawiera opracowanie kompozycji na głosy wokalne oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).

The year is 1900. In London for the English premiere of "Tosca", Puccini attends a performance of "Madam Butterfly", a play by David Belasco based on a story by the American writer John Luther Long. Deeply impressed by the play, it is not long before commissions his librettists, Giuseppe Giacosa and Luigi Illica, who had worked with him on "La Bohéme" and "Tosca", to work up the material for a new opera. In October 1901 Puccini begins composing the opera, taking a year to do it. At the premiere of "Madama Butterfly" at "La Scala", Milan, on February 17, 1904, there is trouble in the house, evidently engineered. the authors withdraw the score and set to work on a revised version. The second act is divided into acts two and three by means of the symphonic interlude, in all 292 bars are dropped.

Lista utworów:
Erster Akt - Pinkerton, Goro, Suzuki, Sharpless, Amici, Butterfly, Verwandte und Frunde, Kusine, Mutter, Zia, Yakuside, Kommisar, Standesbeamter, Priester (Puccini Giacomo)
Zweiter Akt - Suzuki, Butterfly, Goro, Sharpless, Yamadori, Bambino, Chor (Puccini Giacomo)
Dritter Akt - Chor, Suzuki, Butterfly, Pinkerton, Sharpless, Kate (Puccini Giacomo)

Okładka: Bach Johann Sebastian, Sonate A-Dur für Flöte und Cembalo, BWV 1032 (Erster Satz)

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
Sonate A-Dur für Flöte und Cembalo, BWV 1032 (Erster Satz)

polski Sonata A-dur na flet i klawesyn, BWV 1032 (pierwsza część)
angielski Sonata in A Major for Flute and Harpsichord, BWV 1032 (First Movement)
niemiecki Sonate A-Dur für Flöte und Cembalo, BWV 1032 (Erster Satz)


Ilość stron:12 + 4
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny i fortepian (lub klawesyn)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Klawesyn (1) lub Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hampe Konrad
Autor wstępu: Hampe Konrad
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076651
Produkty podobne:Bach Johann Sebastian - Sonata h-moll; Sonata A-dur na flet i b.c., BWV 1030, BWV 1032
Bach Johann Sebastian - Sonate nr 03 (A) BWV 1032

Niniejsza publikacja zawiera pierwszą część (Vivace) z "Sonaty A-dur" na flet poprzeczny i klawesyn BWV 1032 Jana Sebastiana Bacha. Została ona wydana w oparciu o partyturę znajdującą się w Staatsbibliothek Preussischer Kulturbesitz w Berlinie. Zamieszczony w tym manuskrypcie pełny tytuł Sonaty brzmi: "Sonata a 1 Traversa e Cembalo obligato di J. S. Bach".

For our edition we were able to consult the holograph score preserved in the Staatsbibliothek Preussischer Kulturbesitz in Berlin. This manuscript bears the following heading in Bach's hand: "Sonata a 1 Traversa e Cembalo obligato di J. S. Bach". Besides this sonata, the manuscript also contains th Concerto in C minor for two harpsichords and strings (BWV 1062) which occupies the top staves of fifteen leaves, the flute sonata being written continuously on the three staves remaining at the bottom. Although the first eight leaved have survived intact, the bottom three staves, containing the continuatuin of the firtst movement of the sonata, have been cut off the remaining six leaves.

Lista utworów:
Sonate A-Dur für Flöte und Cembalo BWV 1032 (Bach Johann Sebastian)

Okładka: Spisak Michał, Trzy preludia na flet i sopran (partytury dla wykonawców)

cena 19,95 zł.


nuty.pl

Spisak Michał
Trzy preludia na flet i sopran (partytury dla wykonawców)

polski Trzy preludia na flet i sopran (partytury dla wykonawców)
angielski Three Preludes for Flute and Soprano (Performers' Scores)


Ilość stron:4 + 4
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny i głos wokalny sopranowy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (2)
Flet (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080569

Trzy preludia to cykl miniatur na flet i sopran bez tekstu ukończony przez Michała Spisaka w lutym 1953 roku. Mimo że kompozycja trwa tylko cztery i pół minuty, to historia jej powstania rozpoczyna się jeszcze w 1950 roku. Wtedy to kompozytor w liście do przyjaciela pisał o rozpoczęciu pracy nad cyklem. Pierwsze preludium, dwa razy dłuższe od pozostałych, jest bardziej zróżnicowane, przypomina nieco inny utwór Spisaka - Duetto Concertante na fagot i altówkę. Pozostałe dwa preludia to bardzo krótkie, proste technicznie miniatury, wyraźnie nawiązujące do twórczości kompozytorów baroku. Mimo tych różnic preludia łączy specyficzne wykorzystanie sopranu. Jest on świadomie notowany w partyturze poniżej fletu, a kompozytor wykorzystuje najczęściej tylko niski i średni rejestr tego głosu. Prawykonanie Trzech Preludiów miało miejsce w 1954 roku w Kopenhadze.

Three Preludes - a series of miniatures for flute and soprano without text - was completed by Michał Spisak in February of 1953. Although the composition lasts only four and half minutes, its history dated back in 1950. The composer then wrote in a letter to a friend about the start of the series. The first prelude, which took two times longer than the other two is more diversified and resembles Spisak's Duetto Concertante for bassoon and viola. The two remaining preludes are very short, technically simple miniatures, clarly linked to the works of baroque composers. Despite of these differences, the preludes are linked by secific use of the soprano. It is deliberately noted in the score below the flute and the composer most often only uses a low and medium register of this voice.

Lista utworów:
Preludium I Grave (Spisak Michał)
Preludium II Andantino (Spisak Michał)
Preludium III Lento (Spisak Michał)

Okładka: Rutkowski Andrzej, Trio op. 13 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian (partytura i głosy)

cena 109 zł.


nuty.pl

Rutkowski Andrzej
Trio op. 13 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian (partytura i głosy)

polski Trio op. 13 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian (partytura i głosy)
angielski Trio Op. 13 for Violin, Cello and Piano (Score and Parts)
niemiecki Trio Op. 13 für Violine, Violoncello und Klavier (Partitur und Stimmen)
francuski Trio op. 13 pour violon, violoncelle et piano (partiton et parties)


Ilość stron:68 + 20 + 20
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sperski Krzysztof, Prabucha-Firlej Anna
Kod produktu:NPL080278

Antoni Wincenty Rutkowski (ur. 1859, zm. 1886) to wybitny polski kompozytor, pianista i pedagog. W całokształcie jego dorobku twórczego da się wyróżnić dwa nurty. Pierwszy nurt reprezentują jego wczesne utwory nie odbiegające wiele od ówczesnej polskiej konwencji kompozytorskiej, choć nie pozbawionej niejednokrotnie ciekawszych elementów głównie w harmonii. Drugi - to kompozycje o dążnościach eksperymentatorskich o dość odważnych - jak na owe czasy i stosunki panujące w ówczesnej Polsce - próbach unowocześnienia swego języka muzycznego dochodzącego niekiedy do nowatorstwa Wagnera. Nurt ten cechują śmiałe zestawienia tonalne, operowanie następstwami akordów dysonansowych, zaś melodyka typu ornamentalno - figuracyjnego przestaje być pierwszoplanowym elementem muzycznym na korzyść współbrzmień harmonicznych.
Autograf, zawartego w niniejszej publikacji, Tria g-moll na skrzypce, wiolonczelę i fortepian znajduje się w bibliotece Warszawskiego Towarzystwa Muzycznego. Trio g-moll składa się z trzech części. Pierwsza z nich jest utrzymana w formie sonatowej, druga ma formę da capo o schemacie ABA, a trzecia jest rondem. Średni czas trwania utworu: 27'30''.

Antoni Wincenty Rutkowski - composer, pianist and teacher, was born in Warsaw on 21 January 1859. The period of his activity as a composer was short, lasting barely ten years, during which period he wrote approximately thirty works; eleven of them were lost. He composed mainly instrumental works, several of which - the shorter ones - were published during his lifetime. Two trends may clearly be distinguished throughout his oeuvre. The first is represented by his early works which do not differ significantly from contemporary Polish compositional conventions, even trhough they are frequently characterized by more interesting features, especially in harmonic content. The second trend comprises compositions characterized by experimental tendencies and, for the time and conditions precailing in contemporary Poland, audacious attempts at modernization of his musical language equalling sometimes the innovations of Wagner. This trend features bold, tonal juxtapositions, and the use of dissonant chord successions, while melody of an ornamental-figurative type ceases to be the foreground musical element in favour of harmonies. The autograph of the score of the Trio in G minor for violin, cello and piano is to be found in the library of the Warsaw Music Society. The Trio in G minor consists of three movements. The first of them is in sonata form, the second in ternary form (ABA), and the third is a rondo.

Lista utworów:
Trio g-moll op. 13 (Rutkowski Antoni)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland