•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

The Ground

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (4)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną teksty, akordy) (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty, diagramy chwytów gitarowych) (1)
gitara basowa (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty) (1)
gitara tabulatura ( zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty) (1)
książka z przykładami nutowymi (1)
kształcenie słuchu (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

The Ground znajdziesz w 15 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: McCartney Paul, Paul Mccartney - Off The Ground

cena 108,95 zł.


nuty.pl

McCartney Paul
Paul Mccartney - Off The Ground

Ilość stron:112
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL049419

Matching folio to his latest release, complete with separate lyric section and color artwork. 15 songs, including: Hope Of Deliverance • Off The Ground • Biker Like An Icon • C'mon People • and more.


Lista utworów:
Big Boys Bickering (McCartney)
Biker Like An Icon (McCartney)
C'mon People (Paul McCartney)
Get Out Of My Way (McCartney)
Golden Earth Girl (Paul McCartney)
Hope Of Deliverance (Paul McCartney)
I Owe It All To You (McCartney)
Kicked Around No More (McCartney)
Long Leather Coat (L. McCartney, P. McCartney)
Looking For Changes (McCartney)
Mistress And Maid (Mac Manus, McCartney)
Off The Ground (Paul McCartney)
Peace In The Neighborhood (McCartney)
The Lovers That Never Were (Mac Manus, McCartney)
Winedark Open Sea (Paul McCartney)

Okładka: Tower of Power, Tower Of Power - Silver Anniversary

cena 115,95 zł.


nuty.pl

Tower of Power
Tower Of Power - Silver Anniversary

Ilość stron:64
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL049952


15 terrific tunes from the legendary funk n' soul titans! This revised edition includes 5 previously unreleased songs (Can't You See • Don't Change Horses in the Middle of a Stream • Soul Vaccination • This Time It's Real • You Ought to Be Havin' Fun), plus these classics: Attitude Dance • Below Us, All the City Lights • Down to the Nightclub • How Could This Happen to Me • So Very Hard to Go • Soul with a Capital S • There's Only So Much Oil in the Ground • What Is Hip? • You Got to Funkafize • You're Still a Young Man.


Lista utworów:
Attitude Dance (Tower Of Power)
Below Us, All The City Lights (Tower Of Power)
Can't You See (You're Doing Me Wrong) (Tower Of Power)
Don't Change Horses (In The Middle Of The Stream) (J. Watson, L. Williams)
Down To The Nightclub (Tower Of Power)
How Could This Happen To Me (Tower Of Power)
So Very Hard To Go (Tower Of Power)
Soul Vaccination (Tower Of Power)
Soul With A Capital 'S' (Tower Of Power)
There's Only So Much Oil In The Ground (Tower Of Power)
This Time It's Real (Tower Of Power)
What Is Hip (Tower Of Power)
You Got To Funkafize (Tower Of Power)
You Ought To Be Havin' Fun (Tower Of Power)
You're Still A Young Man (Tower Of Power)

Okładka: Lynch George, Best Of George Lynch

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Lynch George
Best Of George Lynch

angielski Best Of George Lynch


Ilość stron:160
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Aledort Andy, Jacobson Jeff, Marshall Wolf, Moore Andrew
Autor wstępu: Lynch George
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055753

PUblikacja zawiera 16 utworów, m.in.: Alone Again, Breaking The Chains, Cracks In The Ground, In My Dreams, Into The Fire, It's Not Love, Kiss Of Death.


Featuring note-for-note transcriptions with tab for Lynch's inventive solo work as well as selections from his days with Dokken and the Lynch Mob, this great guitar songbook includes 16 songs in all: Alone Again • Breaking the Chains • In My Dreams • Into the Fire • It's Not Love • Kiss of Death • Long Way Home • Love Power • Mr. Scary • Street Fighting Man • Tangled in the Web • Tooth and Nail • Wicked Sensation • and more. Also features an introduction by Lynch himself!


Lista utworów:
Alone Again (Dokken)
Breaking The Chains (Dokken)
Cracks In The Ground (George Lynch)
In My Dreams (Dokken)
Into The Fire (Dokken, Sarah McLachlan)
It's Not Love (Dokken)
Kiss Of Death (Dokken)
Long Way Home (George Lynch)
Love Power (George Lynch)
Mr. Scary (Dokken)
Playalistics (George Lynch)
Street Fighting Man (Lynch Mob, The Rolling Stones)
Tangled In The Web (George Lynch)
Tooth And Nail (Dokken)
Unchain The Night (Dokken)
Wicked Sensation (George Lynch)

Okładka: Prestia Rocco, Sittin' In With Rocco Prestia Of Tower Of Power

cena 145,95 zł.


nuty.pl

Prestia Rocco
Sittin' In With Rocco Prestia Of Tower Of Power

angielski Sittin' In With Rocco Prestia Of Tower Of Power


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gorenberg Steve
Autor okładki: DePaola Dave
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055829

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3

Publikacja zawiera 8 popularnych utworów na gitarę basową i wokal, m.in.: Credit, Don't Knock It, Down To The Nightclub, F-Funk. Do publikacji dołączony jest dysk CD z przykładowym aranżem. Korzystając z tej książki możesz:
-zagrać razem z akompaniamentem
-posłuchać wersji demonstracyjnej


A funk institution and Tower of Power founding member, Rocco Prestia is one of the most important innovators of the electric bass. This Play-It-Like-It-Is Bass book/CD pack from Cherry Lane allows bassists to learn Rocco's authentic bass parts. The songbook includes full transcriptions with tab for eight songs, a bio on Rocco, and his performance notes for each tune. The special accompanying CD features performances by Rocco along with Tower of Power members Larry Braggs (vocals), Dave Garibaldi (drums), Roger Smith (keyboards) and Jeff Tamelier (guitar) on four TOP classics (Credit • Down to the Nightclub • There's Only So Much Oil in the Ground • What Is Hip) plus four new grooves created especially for this book (Don't Knock It • F-Funk • Free-Fallin' Funk • Hip-E-Jam)! Tracks on the CD are included both with and without the bass line so that players can sit in with Tower of Power!


Lista utworów:
Credit (Tower Of Power)
Don't Knock It (Tower Of Power)
Down To The Nightclub (Tower Of Power)
F-Funk (Tower Of Power)
Free Fallin' Funk (Tower Of Power)
Hip-E-Jam (Tower Of Power)
There's Only So Much Oil In The Ground (Tower Of Power)
What Is Hip (Tower Of Power)

Okładka: Addiction Jane's, Best Of Jane's Addiction

cena 134,95 zł.


nuty.pl

Addiction Jane's
Best Of Jane's Addiction

Ilość stron:98
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną teksty, akordy)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058235


This must-have collection presents a dozen of Jane's best, from the groundbreaking Ritual De Lo Habitual, to the Kettle Whistle compilation of live tracks and demos, up through Strays, their first all-new record in more than a decade. Features note-for-note transcriptions of Dave Navarro's searing guitar work on: Ain't No Right • Been Caught Stealing • Classic Girl • Everybody's Friend • Had a Dad • Jane Says • Just Because • Mountain Song • Ocean Size • Stop • True Nature • Wrong Girl.


Lista utworów:
Ain't No Right (Jane's Addiction)
Been Caught Stealing (Jane's Addiction)
Classic Girl (Jane's Addiction)
Everybody's Friend (Jane's Addiction)
Had A Dad (Jane's Addiction)
Jane Says (Jane's Addiction)
Just Because (Anita Baker, Frankie Yankovic, Jane's Addiction, Mary Chapin Carpenter)
Mountain Song (Jane's Addiction, Joe Satriani)
Ocean Size (Jane's Addiction)
Stop (Jane's Addiction, Lonnie Mack, Spice Girls)
True Nature (Jane's Addiction)
Wrong Girl (Jane's Addiction)

Okładka: Incubus, Incubus - Morning View

cena 136,95 zł.


nuty.pl

Incubus
Incubus - Morning View

Ilość stron:66
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:gitara basowa (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058256


This songbook features note-for-note transcriptions with tab for Dirk Lance's bass work on 12 tunes from Incubus' 4-star (All Music Guide), more melodic follow-up to their breakthrough debut Make Yourself. Includes: Aqueous Transmission • Are You In? • Blood on the Ground • Circles • Echo • 11am • Have You Ever • Just a Phase • Nice to Know You • Under My Umbrella • Warning • Wish You Were Here. Also available in a Guitar Recorded Versions edition: 00690544, $19.95


Lista utworów:
11am (Incubus)
Aqueous Transmission (Incubus)
Are You In? (Incubus)
Blood On The Ground (Incubus)
Circles (Incubus, Joe Satriani)
Echo (Incubus)
Have You Ever (Incubus, The Offspring)
Just A Phase (Incubus)
Nice To Know You (Incubus)
Under My Umbrella (Incubus)
Warning (Black Sabbath, Incubus)
Wish You Were Here (Incubus, Pink Floyd)

Okładka: Incubus, Incubus - Morning View

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Incubus
Incubus - Morning View

Ilość stron:72
Format:220 x 300
Opracowanie na:gitara tabulatura ( zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061033

"Morning View" to książka dla "wrażliwców", którzy szukają emocji w ostrym, rockowym graniu. Najlepiej gdyby lubili "czad" wyrosły z hard core'a, ale także nie mieli nic przeciwko funkowemu klangowaniu basu i hiphopowym scratchom. Tak gra, a może lepiej powiedzieć - grał do tej pory zespół Incubus. Na trzecim albumie kapeli zdecydowanie więcej jest bowiem balladowej zadumy. Czyżby sukces singla "Drive" podpowiedział im, że w ten sposób mają większą szansę na komercyjny sukces?


Our matching folio features note-for-note transcriptions with tab for all 13 tunes on Incubus' 4-star (All Music Guide), more melodic follow-up to their breakthrough debut Make Yourself. Includes: Aqueous Transmission • Are You In? • Blood on the Ground • Circles • Echo • 11am • Have You Ever • Just a Phase • Mexico • Nice to Know You • Under My Umbrella • Warning • Wish You Were Here.


Lista utworów:
11am (Incubus)
Aqueous Transmission (Incubus)
Are You In? (Incubus)
Blood On The Ground (Incubus)
Circles (George Harrison, Incubus, Joe Satriani, Mariah Carey)
Echo (Incubus)
Have You Ever (Incubus, Shawn McDonald, The Offspring)
Just A Phase (Incubus)
Mexico (Cake, Incubus)
Nice To Know You (Incubus)
Under My Umbrella (Incubus)
Warning (Black Sabbath, Incubus)
Wish You Were Here (Incubus, Pink Floyd)

Okładka: Cullum Jamie, Jamie Cullum - Catching Tales

cena 140,95 zł.


nuty.pl

Cullum Jamie
Jamie Cullum - Catching Tales

angielski Jamie Cullum - Catching Tales


Ilość stron:100
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Baron Chris, Honey Paul, Harris Richard, Vinter Andy
Autor okładki: Santos-Kayda Myriam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062523

Jamie Cullum to niewątpliwie jedno z największych odkryć muzycznych ostatnich lat. Ten brytyjski pianista, kompozytor i wokalista obdarzony niezwykłą barwą głosu łączy w swoich utworach elementy popu i jazzu. Mimo młodego wieku ma już na swoim koncie nominacje do nagród Grammy i Brit Awards. W niniejszej publikacji znajdziemy aranżacje wszystkich utworów znajdujących się na płycie Catching Tales, przeznaczone do wykonania na głos z towarzyszeniem fortepianu, gitary lub keyboardu. Jest to wspaniały, inspirujący zbiór dla ambitnych wykonawców.


15 songs from the 2005 release by this British pianist/vocalist. Includes covers of classic tunes (Catch the Sun • I Only Have Eyes for You • Fascinating Rhythm) as well as originals: London Skies • Photograph • Nothing I Do • and more.


Lista utworów:
21st Century Kid (Jamie Cullum)
7 Days To Change Your Life (Jamie Cullum)
Back To The Ground (Jamie Cullum)
Catch The Sun (Jamie Cullum)
Fascinating Rhythm (George Gershwin, Ira Gershwin)
Get Your Way (Jamie Cullum)
I Only Have Eyes For You (Harry Warren)
I'm Glad There Is You (In This World Of Ordinary People) (Jimmy Dorsey, Paul Madeira)
London Skies (Jamie Cullum)
Mind Trick (Jamie Cullum)
My Yard (Jamie Cullum)
Nothing I Do (Jamie Cullum)
Oh God (Jamie Cullum)
Our Day Will Come (Ruby & The Romantics)
Photograph (Astrud Gilberto, Def Leppard, Jamie Cullum, Weezer)

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Music Theory - Level One

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Music Theory - Level One

polski Współczesna teoria muzyki, z. 1
angielski Contemporary Music Theory - Level One


Ilość stron:312
Format:230 x 305
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064791
Produkty podobne:Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level 3
Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level Two

Podręcznik do nauki harmonii Marka Harrisona, zawiera różne zagadnienia z teorii muzyki - interwały, trójdźwięki, czterodźwięki, skale pentatoniczne, akordy, itp. Na końcu książki znajduje się również słownik muzyczny wszelkich pojęć.


The Music Theory series is designed from the ground-up to explain the terminology and musical structures needed for modern applications. Level One is an introductory course which covers music notation, key signatures, basic scales, intervals, modes, diatonic relationships and 3-and 4-part chords. Level Two is an intermediate-level course covering larger chord forms, 'definitive' chords in major and minor keys, substitutions, analysis of key centers in tunes, 'upper structure' chords, voiceleading, and pentatonic and blues scale applications. Both levels include reference appendices, a complete glossary of terms, and hundreds of written theory exercises with answers.


Spis treści:

Notation basics, major scales and key signatures
Diatonic and chromatic intervals
Triads and inversions
Diatonic triads
Modal scales
Four - part chords and inversions
Diatonic four - part chords
Minor scales and key signatures
More four - part chords, suspended chords, and altered chords
Major and minor scales
Major and minor scales
Diatonic triads and four - part chords
Glossary of terms used in this book

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Music Theory - Level Two

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Music Theory - Level Two

polski Współczesna teoria muzyki, z. 2 - Harmonia i teoria muzyki pop i jazz
angielski Contemporary Music Theory - Level Two - A complete harmony and theory method for the pop & jazz musician


Ilość stron:384
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065126
Produkty podobne:Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level 3
Harrison Mark - Contemporary Music Theory - Level One

Podręcznik do nauki harmonii Marka Harrisona, zawiera różne zagadnienia z teorii muzyki - interwały, trójdźwięki, czterodźwięki, skale pentatoniczne, akordy, itp. Na końcu książki znajduje się również słownik muzyczny wszelkich pojęć.


The Music Theory series is designed from the ground-up to explain the terminology and musical structures needed for modern applications. Level One is an introductory course which covers music notation, key signatures, basic scales, intervals, modes, diatonic relationships and 3-and 4-part chords. Level Two is an intermediate-level course covering larger chord forms, 'definitive' chords in major and minor keys, substitutions, analysis of key centers in tunes, 'upper structure' chords, voiceleading, and pentatonic and blues scale applications, a complete glossary of terms, and hundreds of written theory exercises with answers.


Spis treści:

Review of contemporary music theory level one
Five-part chords and the II-V-I progression in major keys
Plural substitute chords and harmonic analysis in major keys
Five-part chords and the II-V-I progression in minor keys
Plural substitute chords and harmonic analysis in minor keys
Voiceleading of triads and four-part chords
Chords using triad 'upper structures'
CHords using four-part 'upper structures'
Pentatonic and blues scales, and their applications
II-V-I definitive chords and substitutes in major keys
II-V-I definitive chords and substitutes in minor keys
Voiceleading of triads and four-part chords, using the circle-of-fifths and circle-of-fourths
'Upper structure' chords in major and minor keys
Pentatonic, minor pentatonic and blues scales
Glossary of therms used in this book

Okładka: Lift to Experience, Lift to Experience

cena 125,95 zł.


nuty.pl

Lift to Experience
Lift to Experience

angielski Lift to Experience


Ilość stron:104
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, dodatkowo linię melodyczną, akordy, teksty, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Harvey Chris
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067078

Publikacja zawiera utwory rock alternatywnej grupy The Texas Jerusalem Crossroads, którą tworzą: Joshua Pearson, Andy Young i Joshua Browning. Dwupłytowy album "Lift to Experience" został wydany w 2001 roku, a treść utworów głosi o końcu świata z Teksasem w roli ziemi obiecanej. Całość została opracowana na gitarę. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "Just as Was Told", "Down Came the Angels" czy "These are the Days".


Lista utworów:
Just as was told (Lift to Experience)
Down came the Angels (Lift to Experience)
Falling from Cloud 9 (Lift to Experience)
With Crippled Wings (Lift to Experience)
Waiting to hit (Lift to Experience)
The Ground so soft (Lift to Experience)
These are the days (Lift to Experience)
When he shall touch (Lift to Experience)
Down with the prophets (Lift to Experience)
To guard and to guide you (Lift to Experience)
Into the storm (Lift to Experience)

Okładka: Kuhnau Johann, Biblical Sonata No. 5 (1700) - Gideon, the deliverer of Israel

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Kuhnau Johann
Biblical Sonata No. 5 (1700) - Gideon, the deliverer of Israel

polski Sonata Biblijna nr 5 (1700) - Gideon, wyjście z Egiptu
angielski Biblical Sonata No. 5 (1700) - Gideon, the deliverer of Israel
niemiecki Biblische Sonate Nr. 5 (1700) - Der Heyland Israelis: Gideon


Ilość stron:12
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hoffmann - Erbrecht Lothar
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068082
Produkty podobne:Kuhnau Johann - Biblical Sonata No. 1 for Piano: The Battle between David and Goliath
Kuhnau Johann - Biblical Sonata No. 4 - Hezekiah, who being sick unto death, is restored again to health
Kuhnau Johann - Biblische Sonate Nr. 2
Kuhnau Johann - Biblische Sonate Nr. 3
Kuhnau Johann - Biblische Sonate Nr. 6

Kuhnau Johann (1660 - 1722) był niemieckim kompozytorem, organistą i teoretykiem muzyki. Jest twórcą licznych kantat oraz programowych sonat klawesynowych (Sonaty biblijne / biblische Sonate). Te ostatnie należą do jego najbardziej znanych prac. ''Sonaty biblijne'' to muzyka pełna emocjonalnych stanów, głównie za przyczyną historii zaczerpniętych z biblii. Cykl ''sonat biblijnych'' składa się z 6 tomów, zawierających po 1 sonacie opartej na tekście biblijnym. Niniejsza Sonata nr 5 opiera się na Księdze Sędziów opisującej odwrócenie się Gideona od Boga podczas wyjścia z Egiptu.

"We often desire an honour which we do not deserve / and venture to take upon ourselves tasks / for which we are too weak. Gideon was of a different cast of mind. Just as it had never entered his thoughts / that he might bear the title of a valiant soldier and leader in battle: so neither could he imagine / when the Angel appeared unto him as he threshed wheat / that he would wield, instead of the thresing - flail, the sceptre or rod of justice over Israel / that he would subdue their enemies / or that he would also thereby winnow out with thorns and briers certain evil = minded leaders. Thus the salution of the Angel came strangely to him: The LORD is with thee / thou mighty man of valour. In addition to feeling himself unworthy of the appellation / he could not conceive / how he and his people might assure themselves of the presence of God / for the midianitish yoke already lay heavy upon them. His unbelief was great. He desired a sign / whereby the Angel might give proof of his high mission. Firstly his offering was consumed: then the fleece which he laid on the ground remained dry while all around lay a heavy dew / and again, while the earth around it remained quite dry, his fleece was wet through with the dew. God revealed His immeasurable goodness. (...)"

Lista utworów:
Gideon's doubt towards God's promise of victory (Kuhnau Johann)
His fear at the sight of the mighty army of the enemy (Kuhnau Johann)
His redoubled courage on hearing the dream of one of the enemy, and its interpretation (Kuhnau Johann)
The sounding of the trumpets / the shattering of the pitchers / and the battle cry (Kuhnau Johann)
The rout of the enemy and the pursuit of the Israelites (Kuhnau Johann)
The joy at the momentous victory of the Israelites (Kuhnau Johann)

Okładka: Benson George, Hot Licks: George Benson - The Art of Jazz Guitar

cena 107,95 zł.


nuty.pl

Benson George
Hot Licks: George Benson - The Art of Jazz Guitar

angielski Hot Licks: George Benson - The Art of Jazz Guitar


Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Benson George
Kod produktu:NPL074832

Publikacja dla miłośników nauki gry na gitarze w stylu jazzowym. Autor prezentuje techniki gry, sposoby wykonywania dzwięków.

Eight-time Grammy-winner George Benson covers chord substitutions, turnarounds, the Wes Montgomery style, and more. He demonstrates his signature scat-style singing on the groundbreaking This Masquerade and soloing over the famous On Broadway vamp. Also included are several virtuoso solo jazz and blues guitar performances by Benson himself-further proof, if it were needed, of his total mastery of jazz guitar.

Okładka: Urban Keith, Keith Urban -  Defying Gravity

cena 97,95 zł.


nuty.pl

Urban Keith
Keith Urban - Defying Gravity

angielski Keith Urban - Defying Gravity


Ilość stron:100
Format: 228 x 304
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083671

Pod koniec marca 2009 roku do sklepów trafiła najnowsza płyta Keitha Urbana – „Defying Gravity”. Album promował singiel „Sweet Thing”. Gwiazdor muzyki country wyjawił, że tytuł płyty został zaczerpnięty z tekstu jednej z umieszczonych na krążku piosenek. Publikacja to zapis nutowy płyty w opracowaniu na fortepian z dodatkową linia melodyczna do zaśpiewania.


All 11 tunes from Urban's openhearted and uplifting 2009 CD which debuted at #1 on the Billboard 200. Includes: Hit the Ground Running (I Hit the Ground) • I'm In • If Ever I Could Love • Kiss a Girl • My Heart Is Open • Only You Can Love Me This Way • Standing Right in Front of You • Sweet Thing • Thank You • 'Til Summer Comes Around • and Why's It Feel So Long, plus a bio/intro.


Lista utworów:
Hit The Ground Running (I Hit The Ground) (Keith Urban)
If Ever I Could Love (Keith Urban)
I'm In (Keith Urban)
Kiss A Girl (Keith Urban)
My Heart Is Open (Keith Urban)
Only You Can Love Me This Way (Keith Urban)
Standing Right In Front Of You (Keith Urban)
Sweet Thing (Keith Urban, Lena Horne, Van Morrison)
Thank You (Boyz II Men, Dido, Katinas, Keith Urban, Rebecca St. James, The Calling)
'Til Summer Comes Around (Keith Urban)
Why's It Feel So Long (Keith Urban)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland