•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

That Old Gang Of Mine

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (1)
głos wokalny solowy i fortepian (2)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

That Old Gang Of Mine znajdziesz w 4 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Walters Richard, The Oratorio Anthology - Soprano

cena 120,95 zł.


nuty.pl

Walters Richard
The Oratorio Anthology - Soprano

polski Antologia oratoriów - Sopran
angielski The Oratorio Anthology - Soprano


Ilość stron:224
Format:215 x 275
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny solowy - Sopran (1)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska, niemiecka, łacińska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074830
Produkty podobne:Walters Richard - The Oratorio Anthology for Alto / Mezzo-Soprano Voice and Piano

Wybór największych oratoriów zaaranżowanych na głos wokalny sopranowy i fortepian. W publikacji znalazły się najbardziej znane utwory wokalne takich mistrzów, jak Joseph Haydn, Jan Sebastian Bach czy Ludwig van Beethoven. Na początku zamieszczone zostały noty historyczne o utworach oraz teksty oratoriów wraz z tłumaczeniami na język angielski w przypadku np. oratoriów łacińskich czy niemieckich.

Newly edited and engraved arias, compiled by Richard Walters. Includes historical notes with information on all major works featured and line by line translation for study.

Lista utworów:
Auf Starkem Fittige (The Creation) (Haydn, Franz Joseph)
Bid The Virtues, Bid The Graces (Come Ye Sons Of Art) (Purcell, Henry)
Blute Nur, Du Liebes Herz (St Matthew Passion) (Bach, Johann Sebastian)
Cujus Animam Gementem (Stabat Mater) (Pergolesi, Giovanni)
Domine Deus (Gloria) (Vivaldi, Antonio)
Hear Ye, Israel (Elijah) (Mendelssohn, Felix)
I Know That My Redeemer Liveth (Messiah) (Handel, George Frideric)
Ich Folge Dir Gleichfalls (St John Passion) (Bach, Johann Sebastian)
Ich Will Dir Mein Herze Schenken (St Matthew Passion) (Bach, Johann Sebastian)
If God Be For Us (Messiah) (Handel, George Frideric)
Inflammatus Et Accensus (Stabat Mater) (Rossini, Gioacchino)
Laudamus Te (Mass In C Minor) (Mozart, Wolfgang Amadeus)
Laudate Dominum (Vesperae Solennes De Confessore K.339) (Mozart, Wolfgang Amadeus)
Let The Bright Serahphim (Samson) (Handel, George Frideric)
Mein Glaubiges Herze (Cantata No.68) (Bach, Johann Sebastian)
Nun Beut Die Flur (The Creation) (Haydn, Franz Joseph)
Nur Ein Wink Von Seinem Handen (Christmas Oratorio) (Bach, Johann Sebastian)
O Liberty, Thou Choicest Treasure (Judas Maccabaeus) (Handel, George Frideric)
Oh! Had I Jubal's Lyre (Joshua) (Handel, George Frideric)
Pie Jesu (Requiem) (Faure, Gabriel)
Quia Respexit (Magnificat) (Bach, Johann Sebastian)
Quis Non Posset (Stabat Mater) (Haydn, Franz Joseph)
Rejoice Greatly, O Daughter Of Zion! (Messiah) (Handel, George Frideric)
Seufzer, Thranen, Kummer, Noth (Cantata No.21) (Bach, Johann Sebastian)
Tune The Soft Melodious Lute (Jeptha) (Handel, George Frideric)
Vidit Suum Dulcem Natum (Stabat Mater) (Pergolesi, Giovanni)
Welche Labung Fur Die Sinne (The Seasons) (Haydn, Franz Joseph)
Zerfleisse, Mein Herze (St John Passion) (Bach, Johann Sebastian)

Okładka: Grieg Edward, Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 1

cena 259,95 zł.


nuty.pl

Grieg Edward
Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 1

polski Pieśni wszystkie na głos wokalny i fortepian, z. 1
angielski Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 1
niemiecki Sämtliche Lieder für Gesang und Klavier, Band 1


Ilość stron:308
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran lub Głos wokalny solowy - Alt lub Głos wokalny solowy - Tenor lub Głos wokalny solowy - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
słów utworów: angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Grinde Nils, Fog Dan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076540
Produkty podobne:Grieg Edward - Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2

Edward Grieg (1843 - 1907) to norweski dyrygent, pianista i kompozytor, pochodzenia szkockiego, nazywany "Chopinem północy". Jeszcze za życia kompozytora opublikowano jego ponad 148 pieśni solowych. Grieg przywiązywał ogromną wagę do tekstu słownego. Pieśni przez niego skomponowane charakteryzują się niezwykłą zgodnością słowa i melodii, i to zarówno we frazowaniu, jak i w akcentacji. Zeszyt pierwszy "Complete Songs" jest to zbiór wybranych pieśni na głos i fortepian Edwarda Griega. Publikacja zawiera kompozycje od op. 2 do op. 49. Została wydana w oparciu o oryginalne materiały źródłowe (urtext).

The Norwegian composer Edvard Grieg (1843 - 1907) was aware of the important role that song writing played in his work. In a letter of 17 July 1900 to his American biographer Henry T. Finck, he wrote: "I don't think I have any grater talent for writing songs than for writing any other kind of music. Why, then, have songs played such a prominent role on my ouvre? Quite simply because I, like other mortals, once in my life had my moment of genius(...)". Both qualitatively and quantitatively, Grieg's songs with piano accompaniament constitute a very significant part of his production. The present volumes which are based on "Edvard Grieg: Complete Works", comprise 170 songs.

Lista utworów:
Mit einer Primula veris (Med en Primula veris) op. 26 nr 4 (Grieg Edvard)
Solvejgs Lied (Solvejgs Sang) op. 23 (Grieg Edvard)
Solvejgs Wiegenlied (Solvejgs Vuggewise) op. 23 (Grieg Edvard)
Spielmannslied (Spillemand) op. 25 nr 1 (Grieg Edvard)
Ein Schwan (En svane) op. 25 nr 2 (Grieg Edvard)
Stammbuchreim (Stambogsrim) op. 25 nr 3 (Grieg Edvard)
Mit einer Wasserlilie (Med en vandlilje) op. 25 nr 4 (Grieg Edvard)
Geschieden! (Borte!) op. 25 nr 5 (Grieg Edvard)
Ein Vogellied (En fuglevise) op. 25 nr 6 (Grieg Edvard)
Hoffnung (Et Hab) op. 26 nr 1 (Grieg Edvard)
Peer Gynts Serenade (Peer Gynts Serenade) op. 23 (Grieg Edvard)
Ehrgeiz (Den argjerrige) op. 26 Nr. 3 op. 26 nr 3 (Grieg Edvard)
Erstes Begegnen (Det forste mode) op. 21 nr 1 (Grieg Edvard)
Ausfahrt (Udfarten) op. 9 nr 4 (Grieg Edvard)
Beim Sonnenuntergang (Solnedgang) op. 9 nr 3 (Grieg Edvard)
Wiegenlied (Vuggesang) op. 9 nr 2 (Grieg Edvard)
Wieg' o Welle (Vug, o Vove) op. 49 nr 2 (Grieg Edvard)
Sahst vorbei mit dem Glutblick du (Saa du Knosen, som strog forbi) op. 49 nr 1 (Grieg Edvard)
Die Harfe (Harpen) op. 9 nr 1 (Grieg Edvard)
Am schönsten Sommerabend war's (Jeg reiste en deilig Sommerkvald) op. 26 nr 2 (Grieg Edvard)
Des Dichters letztes Lied (En Digters sidste Sang) op. 18 nr 3 (Grieg Edvard)
Liebe (Kjarlighed) op. 15 nr 2 (Grieg Edvard)
Margretens Wiegenlied (Margretes Vuggesang) op. 15 nr 1 (Grieg Edvard)
Lied am Felsen (Sang paas Fejldet) op. 10 nr 4 (Grieg Edvard)
Blumensprache (Blomsterne tale) op. 10 nr 3 (Grieg Edvard)
Waldlied (Skovsang) op. 10 nr 2 (Grieg Edvard)
Dank (Taksigelse) op. 10 nr 1 (Grieg Edvard)
Volksmelodie aus Langeland (Langelandsk Folkemelodi) op. 15 nr 3 (Grieg Edvard)
Mutterschmerz (Modersorg) op. 15 nr 4 (Grieg Edvard)
Dem Lenz soll mein Lied erklingen (Jeg giver digt til varen) op. 21 nr 3 (Grieg Edvard)
Wenn einst sie lag an meiner Brust (Hun er saa hvid) op. 18 nr 2 (Grieg Edvard)
Dein Rat ist wohl gut (Takk for dit rad) op. 21 nr 4 (Grieg Edvard)
Der Bergentrückte (Den Bergtekne) op. 32 (Grieg Edvard)
Die Poesie (Poesien) op. 18 nr 5 (Grieg Edvard)
Der Bursch (Guten) op. 33 nr 1 (Grieg Edvard)
Die Hütte (Hytten) op. 18 nr 7 (Grieg Edvard)
Die Rosenknospe (Rosenknoppen) op. 18 nr 8 (Grieg Edvard)
Serenade für Welhaven (Serenade til Welhaven) op. 18 nr 9 (Grieg Edvard)
Die junge Birke (Ungbirken) op. 18 nr 6 (Grieg Edvard)
Guten Morgen! (Gor morgen!) op. 21 nr 2 (Grieg Edvard)
Herbststimmung (Pa Skogstien) op. 26 nr 5 (Grieg Edvard)
Waldwanderung (Vandring i Skoven) op. 18 nr 1 (Grieg Edvard)
Der Verwundete (Den Sarde) op. 33 nr 3 (Grieg Edvard)
Mein Sinn ist wie der mächt'ge Fels (Min Tanke er et magtigt Fjeld) op. 5 nr 4 (Grieg Edvard)
Ich liebe dich (Jeg elsker Dig) op. 5 nr 3 (Grieg Edvard)
Des Dichters Herz (Du fatter ej Bolgernes evige Gang) op. 5 nr 2 (Grieg Edvard)
Zwei braune Augen (To brune Ojne) op. 5 nr 1 (Grieg Edvard)
Wo sind sie hin? (Hvor er de nu?) op. 4 nr 6 (Grieg Edvard)
Das alte Lied (Den gamle Visen) op. 4 nr 5 (Grieg Edvard)
Bei Rondane (Ved Rondane) op. 33 nr 9 (Grieg Edvard)
Das Erste (Det Forste) op. 33 nr 8 (Grieg Edvard)
Die alte Mutter (Gamle Mor) op. 33 nr 7 (Grieg Edvard)
Was ich sah (Eit Syn) op. 33 nr 6 (Grieg Edvard)
Verrat (Et Vennestykke) op. 33 nr 10 (Grieg Edvard)
Die Beere (Tyteberet) op. 33 nr 4 (Grieg Edvard)
Die Müllerin (Mollerdatteren) op. 2 nr 1 (Grieg Edvard)
Lauf der Welt (Verdens Gang) op. 48 nr 3 (Grieg Edvard)
Eingehüllt in graue Wolken (Inhyllet i morke skyer) op. 2 nr 2 (Grieg Edvard)
Herbststurm (Efteraarsstormen) op. 18 nr 4 (Grieg Edvard)
Was soll ich sagen (Hva skal jeg si) op. 2 nr 4 (Grieg Edvard)
Die Waise (Den Foraeldrelose) op. 4 nr 1 (Grieg Edvard)
Morgentau (Morgendug) op. 4 nr 2 (Grieg Edvard)
Abschied (Afsked) op. 4 nr 3 (Grieg Edvard)
Jägerlied (Jagersang) op. 4 nr 4 (Grieg Edvard)
Letzer Frühling (Varen) op. 33 nr 2 (Grieg Edvard)
Die verschwiegene Nachtigall (Nattergalen) op. 48 nr 4 (Grieg Edvard)
Am Strome (Langs ei A) op. 33 nr 5 (Grieg Edvard)
Ein Traum (En Drom) op. 48 nr 6 (Grieg Edvard)
Ich stand in dunklen Träumen (Jeg stod i dunkle drommer) op. 2 nr 3 (Grieg Edvard)
Glaube (Trudom) op. 33 nr 11 (Grieg Edvard)
Nun der Abend licht und lang (Nu er Aftnen lys og lang) op. 49 nr 4 (Grieg Edvard)
Weihnachtsschnee (Jule-Sne) op. 49 nr 5 (Grieg Edvard)
Frühlingsregen (Foraarsregn) op. 49 nr 6 (Grieg Edvard)
Dereinst, Gedanke mein (Jeg ved, min Tanke, ved) op. 48 nr 2 (Grieg Edvard)
Gegrüßt seid ihr Damen (Var hilset, I Damer) op. 49 nr 3 (Grieg Edvard)
Gruß (Hilsen) op. 48 nr 1 (Grieg Edvard)
Epilog (Epilog: Farvel til Tvindehougon) op. 44 nr 6 (Grieg Edvard)
Ragna (Ragna)Klavier- op. 44 nr 5 (Grieg Edvard)
Ingebjorg (Ingebjorg) op. 44 nr 4 (Grieg EdvardGrieg Edvard)
Zur Rosenzeit (I Rosentiden) op. 48 nr 5 (Grieg Edvard)
Johanne (Johanne) op. 44 nr 2 (Grieg Edvard)
Prolog (Prolog: Pa Skineggen, ind mod Jotunheim) op. 44 nr 1 (Grieg Edvard)
Hör ich das Liedchen klingen (Horer jeg Sangen klinge) op. 39 nr 6 (Grieg Edvard)
Mein Ziel (Fyremal) op. 33 nr 12 (Grieg Edvard)
Vom Monte Pincio (Fra Monte Pincio) op. 39 nr 1 (Grieg Edvard)
Verborg'ne Liebe (Dulgt Kjarlighed) op. 39 nr 2 (Grieg Edvard)
Nach ober grüne Bergweid' ( I Liden hojt deroppe) op. 39 nr 3 (Grieg Edvard)
Ragnhild (Ragnhild) op. 44 nr 3 (Grieg Edvard)
An der Bahre einer jungen Frau (Ved en ung Hustrus Bare) op. 39 nr 5 (Grieg Edvard)
Unter Rosen (Millom Rosor) op. 39 nr 4 (Grieg Edvard)

Okładka: Grieg Edward, Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2

cena 259,95 zł.


nuty.pl

Grieg Edward
Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2

polski Pieśni wszystkie na głos wokalny i fortepian, z. 2
angielski Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2
niemiecki Sämtliche Lieder für Gesang und Klavier, Band 2


Ilość stron:296
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran lub Głos wokalny solowy - Alt lub Głos wokalny solowy - Tenor lub Głos wokalny solowy - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
słów utworów: angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Grinde Nils, Fog Dan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076541
Produkty podobne:Grieg Edward - Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 1

Edward Grieg (1843 - 1907) to norweski dyrygent, pianista i kompozytor, pochodzenia szkockiego, nazywany "Chopinem północy". Jeszcze za życia kompozytora opublikowano ponad 148 jego pieśni solowych. Grieg przywiązywał ogromną wagę do tekstu słownego. Jego pieśni charakteryzują się niezwykłą zgodnością słowa i melodii (zarówno we frazowaniu jak i akcentacji). Zeszyt drugi "Complete Songs" jest to zbiór wybranych pieśni na głos i fortepian Griega. Publikacja zawiera kompozycje z op. 58, 59, 60, 61, 67, 69, 70 oraz pieśni sygnowane "EG" - od numeru 121 do 157. Jedynie w pieśni pt. "Doomed" głos wokalny został zanotowany w kluczu basowym. Partie głosu wokalnego we wszystkich pozostałych utworach posiadają zapis w kluczu wiolinowym.

The Norwegian composer Edvard Grieg (1843 - 1907) was aware of the important role that song writing played in his work. In a letter of 17 July 1900 to his American biographer Henry T. Finck, he wrote: "I don't think I have any grater talent for writing songs than for writing any other kind of music. Why, then, have songs played such a prominent role on my ouvre? Quite simply because I, like other mortals, once in my life had my moment of genius(...)". Both qualitatively and quantitatively, Grieg's songs with piano accompaniament constitute a very significant part of his production. The present volumes which are based on "Edvard Grieg: Complete Works", comprise 170 songs.

Lista utworów:
Die Prinzessin (Prinsessen) EG 133 (Grieg Edvard)
Eros (Eros) op. 70 nr 1 (Grieg Edvard)
Ich lebe ein Leben in Sehnsucht (Jeg lever et Liv i Langsel) op. 70 nr 2 (Grieg Edvard)
Sieh' dich vor (Se dig for) op. 70 nr 4 (Grieg Edvard)
Siehst du das Meer? (Ser du havet?) EG 121 (Grieg Edvard)
Die singende Gemeinde (Den syngende Menighed) EG 122 (Grieg Edvard)
Beim Kirchgang von allen (Til Kirken hun vandrer) EG 123 - (Grieg Edvard)
Zu L. M. Lindelmanns Silberhochzeit (Til L. M. Lindemanns Solvbryllup) EG 135 (Grieg Edvard)
Clärchens Lied (Claras Sang) EG 124 (Grieg Edvard)
Seufzer (Suk) EG 134 (Grieg Edvard)
Der Soldat (Soldaten) EG 125 (Grieg Edvard)
Mein kleiner Vogel (Min lille fugl) EG 126 (Grieg Edvard)
Dich liebe ich! (Dig elsker jeg!) EG 127 (Grieg Edvard)
Knäblein (Vesle Gut) EG 129 (Grieg Edvard)
Dichterweise (Digtervise) op. 70 nr 5 (Grieg Edvard)
Die Odaliske (Odalisken synger) EG 131 (Grieg Edvard)
Das blonde Mädchen I (Den blonde Pige I) EG 130 (Grieg Edvard)
Die Blaubeere (Blabaret) EG 145 (Grieg Edvard)
Für Chr. Tönsberg (Til Generalkonsul Chr. Tonsberg) EG 136 (Grieg Edvard)
Unter dem Weihnachtsbaum (Under Juletraet) EG 144 (Grieg Edvard)
Die alte Jungfer (Attegloyma) EG 142 (Grieg Edvard)
Das Mädchen (Jenta) EG 141 (Grieg Edvard)
Auf Hamars Ruinen (Paa Hamars Ruiner) EG 140 (Grieg Edvard)
Träume (Dromme) op. 69 nr 5 (Grieg Edvard)
Morgengebet in der Schule (Morgenbon paa Skolen) EG 139 (Grieg Edvard)
Veslemoy. Das Kind der Berge (Veslemoy) op. 67 nr 2 (Grieg Edvard)
Das blonde Mädchen II (Den blonde Pige II) EG 138 (Grieg Edvard)
Die weiße, rote Rose (Den hvide, rode Rose) EG 137 (Grieg Edvard)
Tränen (Taaren) EG 128 (Grieg Edvard)
Der Fichtenbaum (Pa Norges nogne fjelde) op. 59 nr 2 (Grieg Edvard)
Stelldichein (Mote) op. 67 nr 4 (Grieg Edvard)
Im Kahne (Mens jeg venter) op. 60 nr 3 (Grieg Edvard)
Die Mutter singt (Moderen synger) op. 60 nr 2 (Grieg Edvard)
Margarethlein (Liden Kirsten) op. 60 nr 1 (Grieg Edvard)
Nun ruhest du im Grabe (Nu hilver du i jorden) op. 59 nr 6 (Grieg Edvard)
Abschied (Farvel) op. 59 nr 5 (Grieg Edvard)
Zur Johannisnacht (Og jeg vil ha mig en Hjertenskjar) op. 60 nr 5 (Grieg Edvard)
An Sie I (Til Én I) op. 59 nr 3 (Grieg Edvard)
Das Meer (Havet) op. 61 nr 1 (Grieg Edvard)
Herbststimmung (Nar jeg vil do) op. 59 nr 1 (Grieg Edvard)
Der Auswanderer (Udvandreren) op. 58 nr 5 (Grieg Edvard)
Die Sennerin (Turisten) op. 58 nr 4 (Grieg Edvard)
Henrik Wergeland (Henrik Wergeland) op. 58 nr 3 (Grieg Edvard)
An das Vaterland (Til Norge) op. 58 nr 2 (Grieg Edvard)
Heimkehr (Hjemkomst) op. 58 nr 1 (Grieg Edvard)
An Sie II (Til Én II) op. 59 nr 4 (Grieg Edvard)
Lockung (Det syng) op. 67 nr 1 (Grieg Edvard)
Am Grabe der Mutter (Ved Moders Grav) op. 69 nr 3 (Grieg Edvard)
An meinen Wohn (Til min Dreng) op. 69 nr 2 (Grieg Edvard)
Es schaukelte ein Kahn im Fjorde (Der gynger en Bad pa Bolge) op. 69 nr 1 (Grieg Edvard)
Am Bergbach (Ved Gjatle-Bekken) op. 67 nr 8 (Grieg Edvard)
Böser Tag (Vond Dag) op. 67 nr 7 (Grieg Edvard)
Zickeltanz (Killingsdans) op. 67 nr 6 (Grieg Edvard)
Ein Vogel schrie (Der skreg Fugl) op. 60 nr 4 (Grieg Edvard)
In den Heidelbeeren (Blabar-Li) op. 67 nr 3 (Grieg Edvard)
Schneck', Schneck'! (Snegl, Snegl!) op. 69 nr 4 (Grieg Edvard)
Psalm für das Vaterland (Fadrelandssalme) op. 61 nr 7 (Grieg Edvard)
Die norwegischen Berge (De norske fjelde) op. 61 nr 6 (Grieg Edvard)
Abendlied für den Falben (Kveldssang for Blakken) op. 61 nr 5 (Grieg Edvard)
Fischerweise (Fiskervise) op. 61 nr 4 (Grieg Edvard)
Lockweise (Lok) op. 61 nr 3 (Grieg Edvard)
Der Weihnachtsbaum (Sang til juletraet) op. 61 nr 2 (Grieg Edvard)
Liebe (Elsk) op. 67 nr 5 (Grieg Edvard)
Kuhreigen (Kulokk) EG 152l (Grieg Edvard)
Lichte Nacht (Lys Nat) op. 70 nr 3 (Grieg Edvard)
Osterlied (Paskesang) EG 146 (Grieg Edvard)
Gentlemen-Soldaten (Gentelemen-Menige) EG 156 (Grieg Edvard)
Weihnachts-Wiegenlied (Julens Vuggesang) EG 155 (Grieg Edvard)
Ich liebte (Jeg elsket) EG 153 (Grieg Edvard)
Der Jäger (Jageren) EG 157 (Grieg Edvard)
Veslemoy sehnt sich (Veslemoy lengtar) EG 152j (Grieg Edvard)
Verurteilt (Domd) EG 152h (Grieg Edvard)
Veslemoy wundert sich (Veslemoy undrast) EG 152g (Grieg Edvard)
Beim Mähen (Slatten) E 152f (Grieg Edvard)
Der Spatz (Sporven) EG 152d (Grieg Edvard)
Vaterländisches Lied (Fadrelandssang) EG 151 (Grieg Edvard)
Ave, maris stella EG 150 (Grieg Edvard)
Wahllied (Valgsang) EG 149 (Grieg Edvard)
Ein schlichtes Lied (Simpel Sang) EG 147 (Grieg Edvard)
An eine Teufelin (Til en hunndjevel) EG 154 (Grieg Edvard)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland