•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Temat z wariacjami op. 35

Dostępne opracowania:

flet poprzeczny solo (1)
flet, talerze, tam-tamy,wibrafon, marimba, kotły, tom-tomy (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (2)
głos wokalny solowy (średni) i fortepian (1)
orkiestra symfoniczna (partytura) (1)
skrzypce i fortepian (1)

Temat z wariacjami op. 35 znajdziesz w 8 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Towarnicki Eugeniusz, Szkoła na flet cz. 1

cena 62,9 zł.


nuty.pl

Towarnicki Eugeniusz
Szkoła na flet cz. 1

polski Szkoła na flet cz. 1


Ilość stron:132
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Towarnicki Eugeniusz
Autor okładki: Abako Witold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000277

Od początku nauki flecista powinien dbać o zachowanie postawy prostej i niewymuszonej, gdyż to nie tylko ułatwia grę, ale jest również niezbędnym warunkiem zachowania estetycznego wyglądu... Te i wiele innych uwag na temat gry na flecie znajduje się w powyższej publikacji.


Spis treści:

Przedmowa do I wydania
Uwagi wtępne
Historia rozwoju fletu. Budowa fletu. Postawa grającego, trzymanie instrumentu, układ palców przy grze. Technika oddechu. Technika zadęcia. Gimnastyka palców.
Pismo nutowe
Część praktyczna
Ćwiczenie bez używania klap (1)
Ćwiczenia lewej ręki (2-9)
Wytrzymywanie dźwięków (6)
Ćwiczenia obu rąk (10-11)
Gamy durowe
Gama C-dur (12-23)
Interwały
Gama G-dur (24-34)
Tempo. Rytm. Wiosna (32). Znaki dynamiczne. Melodia kurpiowska (33). Piosenka o komarze (34)
Gama D-dur (35-44)
Przejście z d2 na cis2. Znaki artykulacyjne.
Gama A-dur (45-52)
Gama E-dur (53-59)
Gama F-dur (60-70) A. Corelli - Menuet (68). B. Flies - Kołysanka (70)
Gama B-dur (71-76) Przedtakt. J. Mroczek - Rondo (76) W. A. Mozart - Duet (77) R. Schumann - Wesoły wieśniak (78)
Gama Es-dur (79-84) T. Sygietyński - Ej, przeleciał ptaszek (84). Fermata.
Gama As-dur (85-89) F. Schubert - Walc (89)
Gamy molowe
Gama a-moll (90-94) Som, som w stawie rybecki (94)
Gama e-moll (95-98) T. B. Berbiguier - Duet (98)
Gama h-moll (99-104)
Gama fis-moll (105-109) Zakukała kukułeczka (108)
Gama cis-moll (110-113) Staccato pojedyńcze
Gama d-moll (114-117) Chmiel (117)
Gama g-moll (118-121) Hej, ty Wisło (121)
Gama c-moll (122-126) Dumka ukraińska (125). H. Kling - Ćwiczenie (126).
Gama f-moll (127-130) Gdzież to jedziesz, Jasiu (130)
Ćwiczenia do 4 znaków przykluczowych
Triola (131). Kujawiak (132). Melodia ludowa z Kieleckiego (134). Ćwiczenia w szesnastkach (136). Hejze ino, fijołecku leśny (138). Lajkonik (141). Synkopa. Krakowiak (145). Hej, bystra woda (146). M. Karłowicz - Zawód (147). Ozdobniki. Irlandzka pio
Zestawienie gam durowych i molowych
Ćwiczenia we wszystkich tonacjach durowych i molowych
C-dur (159-160)
a-moll (161-163) J. S. Bach - Sarabanda (162). J. S. Borrée anglaise (163).
G-dur (164-166) F. Schubert - Kołysanka (166)
E-moll (167-168) Taniec nadwiślański (168) E. Grieg - Walc (169)
Ćwiczenia dla wyrobienia tonu (170-175)
D-dur (176-180) J. J. Quantz - Arioso i Presto (178). F. Mendelssohn Bartholdy - Pieśń bez słów (179). W. A. Mozart - Menuet (180)
h-moll (181-183) J. S. Bach - Polonez (183)
A-dur (184-186)
Ćwiczenie w interwałach (184) J. Haydn - Menuet rokoko (186)
fis-moll (187-189) Tańce powiślańskie (188). N. Regel - Etiuda (189). M. Moszkowski - Taniec hiszpański (190)
Podwójne uderzenie językiem (podwójne staccato)
Ćwiczenia (191-199) G. F. Händel - Aria z wariacjami (200)
E-dur (201-204)
cis-moll (205-206) N. Regel - Etiuda (206)
H-dur (207-209) M. Musorgski - Tuileries (209)
gis-moll (210-212) T. Bohm - Etiuda (211). I. J. Paderewski - Polały się łzy me (212).
F-dur (213-214) G. Kątski - Osiem wariacji na flet (214)
d-moll (215-218) R. Schumann - Marzenie (217). J.-Ph. Rameau - Le Tambourin (218).
B-dur (219-220)
g-moll (221-223) S. Moniuszko - Solo fletowe z arii Stefana (223)
Es-dur (224-225)
c-moll (226-229) H. Wieniawski - Le sautillé (227). J. Brahms - Taniec węgierski nr 19 (228) L. Beethoven - Menuet z Tria op. 3 (229)
As-dur (230-231) L. Beethoven - Andante (231)
f-moll (232-233) M. K. Ogiński - Polonez nr 7 (233)
Des-dur (234-236) C. Debussy Clair de Lune (236)
b-moll (237-238) M. Karłowicz - Na śniegu (238)
Ges-dur (239-243) T. Dobrzański - Gliniany kogucik (241) T. Dobrzański - z "Rapsodii rosyjskiej (243)
es-moll (244-246) L. Drouet - Etiuda (245). T. Dobrzański - Kołysanka-serenada (246)
Ćwiczenia oktaw (247)
Ćwiczenia pasażowe (248-251)
Ćwiczenia chromatyczne (252-253) K. Kurpiński - Polonez Des-dur (254)
Duety
G. Ph. Telemann - Z Sonaty nr 5 (255)
Legoux-Bordet - Duet (256)
F. Devienne - Duet (257)
Hugo-Wunderlich - Duet (258)
J. Ch. Naudot - Duet (259)
L. Beethoven - Duet (260)
R. Désormiere - I Duet (261)
R. Désormiere - II Duet (262)

Okładka: Ptaszyńska Marta, Cadenza na flet i perkusję (partytura)

cena 11 zł.


nuty.pl

Ptaszyńska Marta
Cadenza na flet i perkusję (partytura)

Ilość stron:16
Format:N4 stoj. (235x305)
Opracowanie na:flet, talerze, tam-tamy,wibrafon, marimba, kotły, tom-tomy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:5-6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003963

"Cadenza" na flet i perkusję napisana była na zamówienie Radia L'ORTF w Strasburgu z okazji recitalu Marty Ptaszyńskiej, który następnie został nagrany dla radia francuskiego. Forma utworu to temat z wariacjami w całości tworzący konstrukcję łukową. Wykorzystane są w niej trzy flety: altowy (C), piccolo (C), altowy (F). Dominujący koloryt perkusyjny nadają kompozycji metalofony: wibrafon, talerze i tam-tamy.


Lista utworów:
Cadenza (Ptaszyńska Marta)

Okładka: Concone Giuseppe, 50 Leçons de Chant pour le médium de la voix, Op. 9

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Concone Giuseppe
50 Leçons de Chant pour le médium de la voix, Op. 9

polski 50 Lekcji śpiewu na głos wokalny średni, op. 9
angielski 50 Lessons for medium voice, Op. 9
niemiecki 50 Übungen für mittlere Stimme, Op. 9
francuski 50 Leçons de Chant pour le médium de la voix, Op. 9


Ilość stron:96
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (średni) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0) lub Głos wokalny solowy - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
biografii: angielska, niemiecka, francuska
opisów: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Friedlaender Max
Autor wstępu: Concone Giuseppe
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068031
Produkty podobne:Concone Giuseppe - 50 Lessons for Medium Voice and Piano

Giuseppe Concone (1810 - 1861) to włoski organista i pedagog śpiewu. Jego zdaniem w nauce śpiewu niezwykle istotne są pierwsze lekcje. Publikacja "50 Leçons" op. 9 Concone zawiera pięćdziesiąt prostych ćwiczeń wokalnych dla głosu średniego z towarzyszeniem fortepianu. Mają być one wykonywane solmizacją. Celem ćwiczeń jest m. in. nauka poprawnego intonowania dźwięków oraz prawidłowego oddychania podczas śpiewania. Ćwiczenia te są zróżnicowane pod względem tonacji i tempa. Niektóre (np. Andante sostenuto B-dur nr 31) zostały ujęte w formie tematu z wariacjami. Kompozytor dołączył do nich również liczne wskazówki wykonawcze.

Giuseppe Concone (born at Turin in 1810, died there in 1861) was organist to the Royal Chapel at Turin, after having resided in Paris till 1848, where he enjoyed a high reputation as a teacher of singing. Giuseppe Concone: "As a general rule our modern Vocalises have a tendency towards perfecting an already advanced musical education, rather than to impart the first lessons which constitute the elementary basis of the vocal art. To this end I have composed 50 lessons for voice lying in the middle compass of the human voice. Their simplicity and breath of style present the double advantage of fixing the voice and of cultivating the tase of the student by habituating him to phrase well and to take his breath correctly".

Lista utworów:
Moderato C-dur op. 9 nr 1 (Concone Giuseppe)
Moderato G-dur op. 9 nr 2 (Concone Giuseppe)
Andante con moto C-dur op. 9 nr 3 (Concone Giuseppe)
Allegretto cantabile F-dur op. 9 nr 4 (Concone Giuseppe)
Moderato F-dur op. 9 nr 5 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto a-moll op. 9 nr 6 (Concone Giuseppe)
Moderato cantabile F-dur op. 9 nr 7 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto B-dur op. 9 nr 8 (Concone Giuseppe)
Lento F-dur op. 9 nr 9 (Concone Giuseppe)
Allegro moderato assai As-dur op. 9 nr 10 (Concone Giuseppe)
Cantabile F-dur op. 9 nr 11 (Concone Giuseppe)
Moderato C-dur op. 9 nr 12 (Concone Giuseppe)
Andante cantabile G-dur op. 9 nr 13 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto e-moll op. 9 nr 14 (Concone Giuseppe)
Allegretto A-dur op. 9 nr 15 (Concone Giuseppe)
Allegretto grazioso D-dur op. 9 nr 16 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto C-durr op. 9 nr 17 (Concone Giuseppe)
Allegretto As-dur op. 9 nr 18 (Concone Giuseppe)
Andante Des-dur op. 9 nr 19 (Concone Giuseppe)
Moderato assai As-dur op. 9 nr 20 (Concone Giuseppe)
Andantino cantabile Es-dur op. 9 nr 21 (Concone Giuseppe)
allegro vivace C-dur op. 9 nr 22 (Concone Giuseppe)
Andante espressivo G-dur op. 9 nr 23 (Concone Giuseppe)
Allegro vivace e-moll op. 9 nr 24 (Concone Giuseppe)
Andante cantabile A-dur op. 9 nr 25 (Concone Giuseppe)
Allegro amabile D-dur op. 9 nr 26 (Concone Giuseppe)
Moderato G-dur op. 9 nr 27 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto C-dur op. 9 nr 28 (Concone Giuseppe)
Andante As-dur op. 9 nr 29 (Concone Giuseppe)
Allegretto animato F-dur op. 9 nr 30 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto, quasi lento B-dur op. 9 nr 31 (Concone Giuseppe)
Allegretto grazioso Es-dur op. 9 nr 32 (Concone Giuseppe)
Andantino As-dur op. 9 nr 33 (Concone Giuseppe)
Moderato A-dur op. 9 nr 34 (Concone Giuseppe)
Moderato A-dur op. 9 nr 35 (Concone Giuseppe)
Andante a-moll op. 9 nr 36 (Concone Giuseppe)
Allegro brillante D-dur op. 9 nr 37 (Concone Giuseppe)
Andante G-dur op. 9 nr 38 (Concone Giuseppe)
Allegretto g-moll op. 9 nr 39 (Concone Giuseppe)
Andante G-dur op. 9 nr 40 (Concone Giuseppe)
Allegro moderato assai G-dur op. 9 nr 41 (Concone Giuseppe)
Moderato assai, quasi Andante As-dur op. 9 nr 42 (Concone Giuseppe)
Andante sostenuto Es-dur op. 9 nr 43 (Concone Giuseppe)
Moderato assai, quasi Andante As-dur op. 9 nr 44 (Concone Giuseppe)
Allegro giusto, sempre sostenuto F-dur op. 9 nr 45 (Concone Giuseppe)
Andante cantabile B-dur op. 9 nr 46 (Concone Giuseppe)
Allegro risoluto g-moll op. 9 nr 47 (Concone Giuseppe)
Allegro brillante C-dur op. 9 nr 48 (Concone Giuseppe)
Moderato cantabile B-dur op. 9 nr 49 (Concone Giuseppe)
Allegro risoluto h-moll op. 9 nr 50 (Concone Giuseppe)

Okładka: Różni, Album for Piano 4 Hands,  Vol. 1: Original Compositions

cena 137,95 zł.


nuty.pl

Różni
Album for Piano 4 Hands, Vol. 1: Original Compositions

polski Album utworów na fortepian - 4 ręce, z. 1: Oryginalne kompozycje
angielski Album for Piano 4 Hands, Vol. 1: Original Compositions
niemiecki Pianoforte-Album für Klavier zu 4 Händen, Band 1: Originalwerke


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076226

Niniejsza Publikacja gromadzi w sobie jedenaście oryginalnych utworów na fortepian (cztery ręce) pochodzących z dorobku różnych kompozytorów okresów klasycyzmu i romantyzmu. W zbiorze odnaleźć można m. in. dwie sonaty Amadeusza Mozarta, dwa marsze Franza Schuberta, "Sonatinę C-dur" Carla Marii Webera, oraz divertimento Josepha Haydna - "Il maestro e lo scolare" posiadające formę tematu z wariacjami.


Lista utworów:
Sonate D-Dur (Mozart Wolfgang Amadeus)
Il maestro e lo scolare (Haydn Joseph)
Sonate B-Dur (Mozart Wolfgang Amadeus)
Romanze op. 3 nr 2 (Weber Carl Maria von)
Marche militaire op. 51 nr 1 (Schubert Franz)
Sonatine G-Dur op. 3 nr 1 (Weber Carl Maria von)
Sonate C-Dur (Clementi Muzio)
Sonatine G-Dur op. 44 nr 1 (Kuhlau Friedrich Daniel)
Sonate D-Dur op. 6 (Beethoven Ludwig van)
Marche heroique op. 40 nr 2 (Schubert Franz)
Geburtstagsmarsch op. 85 nr 1 (Schumann Robert)

Okładka: Pleyel Ignaz Joseph, 6 Duos for Violin and Piano, Op. 48

cena 155,95 zł.


nuty.pl

Pleyel Ignaz Joseph
6 Duos for Violin and Piano, Op. 48

polski 6 Duetów na skrzypce i fortepian, op. 48
angielski 6 Duos for Violin and Piano, Op. 48
niemiecki 6 Duos für Violine und Klavier, Op. 48


Ilość stron:40 + 20 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Herrmann Carl
Autor wyciągu fortepianowego: Hermann Friedrich
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076294

Ignaz Joseph Pleyel (1757 - 1831) to kompozytor i kapelmistrz austriacki, uczeń Josepha Haydna. Jest twórcą symfonii, koncertów, a także wielu kwartetów smyczkowych. W 1795 roku Pleyel osiadł w Paryżu, gdzie założył sklep muzyczny. Następnie otworzył tam w 1807 roku słynną fabrykę fortepianów (prowadzoną przez jego syna - Kamila). Publikacja "6 Duos" op. 48 zawiera sześć kompozycji Pleyela na skrzypce i fortepian lub na dwoje skrzypiec i fortepian. Kompozytor załącza bowiem dodatkowy, odrębny głos dla skrzypiec drugich. Są to krótkie, klasyczne utwory o trzyczęściowej budowie. "Duo I" np. posiada części: Allegro - Andante - Rondo, a "Duo IV" : Andante - Menuetto (z triem) - Allegretto (w formie tematu z wariacjami).


Lista utworów:
Duo 1 op. 48 nr 1 (Pleyel Ignaz Joseph)
Duo 2 op. 48 nr 2 (Pleyel Ignaz Joseph)
Duo 3 op. 48 nr 3 (Pleyel Ignaz Joseph)
Duo 4 op. 48 nr 4 (Pleyel Ignaz Joseph)
Duo 5 op. 48 nr 5 (Pleyel Ignaz Joseph)
Duo 6 op. 48 nr 6 (Pleyel Ignaz Joseph)

Okładka: Pace Robert, Creative Music, Book 1

cena 38,95 zł.


nuty.pl

Pace Robert
Creative Music, Book 1

polski Tworzenie muzyki, z. 1
angielski Creative Music, Book 1


Ilość stron:48
Format:305 x 230
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080171
Produkty podobne:Pace Robert - Creative Music, Book 2
Pace Robert - Creative Music, Book 3
Pace Robert - Creative Music, Vol. 4
Pace Robert - Theory Papers, Book 2

Szkoła gry na fortepianie autorstwa Roberta Pace stworzona jest z myślą o początkujących pianistach. Zawarty w niej materiał dotyczy zarówno zagadnień z zakresu teorii muzyki, czytania nut, jak również technik gry i ćwiczeń muzycznych. Autor kładzie także nacisk na samodzielne komponowanie muzyki i zachęca ku temu poprzez przykłady tematów z wariacjami i możliwość dokomponowania własnych wariacji. Całość w angielskiej wersji językowej.

Creative Music I Revised contains materials both for sight reading, transposition, and for improvisation which are closely related to those presented in Music for Piano I Revised. Here the learners reapply in slightly altered fashion the basic musical ideas just encountered. The goal is for students to be able to read and understand music at the level of their current technical advancement and to be able to apply the appropriate concepts to each new example.
This book provides a wide variety of related musical materials to diversify each person's learning experiences. Students should transpose as much as time permits and create literally an infinite variety of musical examples of their own. The nurturing of individual productivity and appreciation of quality performance are crucial components of the growth motivation that will stimulate for further learning.
Students should improvise many examples before notating one and should do that as quickly as possible. Teachers should focus on the learning processes so that students will be able to achieve better, more interesting products.

Spis treści:

Up and Down
Skips
Skips and Steps
Swinging
Old Woman (Variation)
Old Man (Variation)
The Grand Staff
The Grand Staff
Time Signatures
Key Signatures
Reading Familiar Melodies
Lines and Spaces
Pattern Reading
Key Signatures
Melodic Mivement From Treble to Bass
Key Signatures
Playing together (Variation)
Theme and Variation
Sequence
Theme and Variation
Melodic variation
Expression in Sightreading
Quastion and Ansewer
Imitation
Melodic Lines
Queastion and Answer
Reading Staccato Notes
Major Triad Sets
The I Chord
Major Triad Sets
Chord Songs
Chord Tones
Passing Tones
I V7 I
Parallel & Contrary Motion
Staccato Melody
Questions and Answers
Looby Lou (Variation)
Note Patterns
Questions and Answers
Waltz Bass
Melodic Patterns
Melodic Study
Extended Patterns
Questions and Answers
Minor Melodies
Minor Triads
Minor Melody
Dorian Song
Minor Melody
Question and Answer
Pattern Reading
Question and Answer
Review
Triad Study
Question and Answer
Key Signature Review
Chord Review

Okładka: Różni, ??????????? ??? ??????????, ???????????? ??????? ?????, 6-? ?????

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Różni
??????????? ??? ??????????, ???????????? ??????? ?????, 6-? ?????

polski Wybór utworów na fortepian, Większe formy muzyczne, klasa 6
rosyjski ??????????? ??? ??????????, ???????????? ??????? ?????, 6-? ?????


Ilość stron:64
Format:220 x 290
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: rosyjska
tytułów utworów: rosyjska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Kopczewskij N.
Kod produktu:NPL077518

Publikacja zawiera trzynaście wybranych kompozycji różnych kompozytorów, przeznaczonych dla pianistów na poziomie 6 klasy. W zbiorze znajdują się m.in. klasyczne utwory Mozarta, Beethovena i Haydna, a także nowsze kompozycje Kabalewskiego, czy Bartóka. Utwory te posiadają różnorodne formy. Znajdziemy tu przede wszystkim rozbudowane wariacje, sonaty i ronda.

Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste.


Lista utworów:
Aria z sześcioma wariacjami (Pachelbell I.)
Sonata d-moll (Scarlatti Domenico)
Sonata g-moll (Scarlatti Domenico)
Temat z wariacjami (La Roxeiane) (Haydn Joseph)
Sonata a-moll (Banhall Ja.)
Rondo c-moll (Paisiello D.)
Rondo D-dur (Mozart W. A.)
Sonata nr 19 (cz. 1) op. 49 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Ballada (Temat z wariacjami) (Bartok Bela)
Temat z wariacjami (Pieti W.)
Sonatina op. 110 nr 2 (Greczaninow A.)
Wariacje a-moll op. 40 nr 2 (Kabalewski D.)
Sonatina op. 1 (Kukta W.)

Okładka: Szymanowski Karol, II Symfonia B-dur op. 19, część druga - wersja pierwotna

cena 145 zł.


nuty.pl

Szymanowski Karol
II Symfonia B-dur op. 19, część druga - wersja pierwotna

polski II Symfonia B-dur op. 19, część druga - wersja pierwotna
angielski 2nd Symphony in B Flat Major Op. 19, Second Movement - Original Version
niemiecki II. Sinfonie B-Dur Op. 19, Zweiter Satz - Ursprüngliche Fassung


Ilość stron:116
Format:265 x 350
Opracowanie na:orkiestra symfoniczna (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet piccolo (0)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet Es (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Klarnet basowy (0)
Obój I (0)
Obój III (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Kontrafagot (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Trąbka B III (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Róg F III (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Tuba C (0)
Gong (0)
Kotły (0)
talerze (piatti) (0)
Trójkąt (0)
Puzon tenorowy suwakowy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Chylińska Teresa
Redaktor: Chylińska Teresa
Kod produktu:NPL077884
Produkty podobne:

II Symfonię B-dur op. 19 Karol Szymanowski napisał w latach 1909 - 1910. Pierwsze szkice powstały w kwietniu 1909 r., szkic całości był gotowy we wrześniu 1909 r. Orkiestracja trwała od października 1909 r. do końca 1910 r., a nawet (ostatnie stronice części II) do początku 1911 r. Był to czwarty utwór Szymanowskiego na orkiestrę symfoniczną, po Uwerturze koncertowej E-dur op. 12 (1904 - 1905), nie doprowadzonej do kompletności I Symfonii f-moll op. 15 (1906 - 1907) i Pentezilei, pieśni na sopran i orkiestrę op. 18 do słów Stanisława Wyspiańskiego.
II Symfonia wykonana została po raz pierwszy w Warszawie 7 IV 1911 przez orkiestrę Filharmonii Warszawskiej pod dyrekcją Grzegorza Fitelberga, następnie pod tą samą batutą w Berlinie 1 XII 1911, Wiedniu 18 I 1912, Lipsku 29 I 1912 i Krakowie 25 IV 1912 (grała tu orkiestra Wiener Konzert - Verein). Mimo powodzenia u publiczności i uznania ze strony krytyków, jakie dzieło zdobyło, Szymanowski nie był zadowolony z szaty orkiestrowej II Symfonii. Wiele jednak czasu upłynęło, zanim znalazł wolną chwilę, by dokonać koniecznych, wedle niego, retuszy, redukcji i poprawek instrumentacyjnych, a nawet formalnych. Sposobność taka nadarzyła się w lipcu 1927 r., kiedy kompozytor przebywał w Chojnicach, majątku przyjaciół na Pomorzu, reperując zdrowie i nerwy, w latach 1926 - 1927 wyraźnie pogarszające się. Nie był w owym czasie zdolny do pracy twórczej, zajęcie się dawnym utworem stanowiło jej swoisty substytut.
II Symfonia składa się z dwóch części: I - Allegro moderato. Grazioso (350 taktów), oraz II - Lento. Temat z wariacjami (291 taktów), którą kończy Fuga. Finale. Allegro moderato molto energico (119 taktów).

Publikacja zawiera facsimile rękopisu.

Karol Szymanowski wrote the Second Symphony in B flat major Op. 19 in the years 1909 - 1910. The first sketches were made in April 1909 and a draft of the whole work was ready by September 1909. The orchestration occupied the composer from October 1909 until the end of 1910 and even (in the case of the last pages of the second movement) the beginning of 1911.
It was Szymanowski's fourth work for symphony orchestra following the Concert Overture in E major Op. 12 (1904 - 1905), the incomplete First Symphony in F minor Op. 15 (1906 - 1907) and Pentezilea, the song for soprano and orchestra Op. 18 to words by Stanisław Wyspiański.
The Second Symphony was performed for the first time in Warsaw on 7 April 1911 by the orchestra of the Warsaw Philharmonia conducted by Grzegorz Fitelberg and then under the same conductor in Berlin on 1 December 1911, Vienna on 18 January 1912, Leipzig on 29 January 1912 and Cracow on 25 April 1912 (where it was performed by the Wiener Konzert - Verein orchestra). In spite of its success with audiences and praise from the critics, Szymanowski was not pleased with the orchestration of the Second Symphony. Some considerable time elapsed, however, before he had the opportunity to make what he considered to be the necessary instrument and even formal revisions, reductions and amendments. The occasion arose in July 1927 when the composer was staying at Chojnice, an estate belonging to friends in Pomerania, rebuilding his health and nervous condition which, in the years 1926 - 1927, had markedly deteriorated. At thet time he was not capable of undertaking creative work and attending to the old piece provided him with a substitute.
The Second Symphony consists of two movements: - Allegro moderato. Grazioso (350 bars) and - Lento. Theme with Variations (291 bars), which leads without a break to the Fugue. Finale. Allegro moderato molto energico (119 bars).

Lista utworów:
II Symfonia B-dur op. 19 (Szymanowski Karol)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland