•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Szklane oko

Dostępne opracowania:

gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (1)
orkiestra obsada mieszana (partytura) (1)

Szklane oko znajdziesz w 2 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Hamburger David, Electric Slide Guitar

cena 145,95 zł.


nuty.pl

Hamburger David
Electric Slide Guitar

polski Gitara elektryczna w technice slide
angielski Electric Slide Guitar


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065922

Szkoła gry na gitarze techniką slide. Polega ona na wykorzystaniu w grze metalowej lub szklanej (stąd inna nazwa techniki - bottleneck) tulejki, którą grający zakłada na trzeci palec lewej ręki. Dociśnięcie nią struny daje efekt charakterystycznego wibrującego dźwięku znanego choćby z gitary hawajskiej. Do publikacji dołączona jest płyta CD z nagranymi przykładami poszczególnych ćwiczeń i przykładów.


This book/audio method explores the basic fundamentals of slide guitar: from selecting a slide and proper setup of the guitar, to open and standard tuning. Plenty of music examples are presented showing sample licks as well as backup/rhythm slide work. Each section also examines techniques and solos in the style of the best slide guitarists, including Duane Allman, Dave Hole, Ry Cooder, Bonnie Raitt, Muddy Waters, Johnny Winter and Elmore James.


Spis treści:

Introduction
Slide essentials
Choosing a slide
Guitar set-up
Left hand damping
Left hand exercises
Right hand muting
Fingerstyle
Right hand exercises
More right hand practise
Playing with a pick
Vibrato
Open G tuning
Tuning up
The fretboard in open G tuning
Scales
Damping/muting exercises on one string
Major and minor pentatonic licks
Call and response
Combining major and minor pentatonic scales
The blues form
Improvising in closed position
Closed position scales in G
Precision exercises
Blues vocabulary
Transposing: Blues in G
Combining open and closed positions, a la Muddy Waters
The upper extension: adding notes above the 12th fret
Transposing the upper extension: blues in C
The Dorian mode
Backup in open G
The style of Muddy Waters
Changing keys - using a capo
The style of Bonnie Raitt
The style of Ry Cooder
The style of Johny Winter
The style of Dave Hole
Open E tuning
Tuning up
The fretboard in open E tuning
Scales
Exercises
The style of Ry Cooder
The style of Johny Winter
Broom Dusters, House Rockers and the closed position
Scales
The style of Elmore James
The style of Hound Dog Taylor
The style of Duane Allman
Pulldowns, escape notes, and gradual slides
Duane's Word
High energy blues/rock: the style of Johny WInter and Dave Hole
Standard tuning
Translating Open G tuning to standard tuning
Translating Open E tuning to standard tuning
Standard tuning
Adapting classic open tuning licks to standard tuning
Combining the open and closed positions in standard tuning
The style of Robert Nighthawk
The style of Earl Hooker
Standard tuning licks
What to do next
A selected discography
About the author
Notation legend
Backup in Open E
The style of Elmore James - Elmore's Schuffle
The style of Hound Dog Taylor
The style of Ry Cooder
Beyond the key of E
Stop time boogie
Double stops

Okładka: Feldman Morton, Marginal Intersection for Orchestra

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Feldman Morton
Marginal Intersection for Orchestra

polski Skrajny punkt przecięcia na wielką orkiestrę
angielski Marginal Intersection for large Orchestra
niemiecki Marginal Intersection für große Orchester


Ilość stron:8
Format:277 x 350
Opracowanie na:orkiestra obsada mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Rodzaj produktu:graficzno-symboliczny zapis muzyczny
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076695

Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (działań losowych), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Marginal Intersection" to aleatoryczna orkiestrowa kompozycja Feldamana, powstała w 1951 roku. W jej obsadzie znajdują się: instrumenty dęte drewniane, instrumenty dęte blaszane, fortepian, perkusja (ksylofon, wibrafon oraz przedmioty drewniane, szklane, metalowe, np. aluminiowe naczynia - przynajmniej 6 wykonawców), gitara aplifikowana, smyczki, dwa oscylatory, oraz urządzenie rejestrujące efekty dźwiękowe. Partytura tego utworu ujęta jest jako zapis graficzno-symboliczny. Podstawowe oznaczenia - w postaci układów prostokątów i kwadratów - dotyczą rejestrów (niski, średni, wysoki) w jakich grać powinny poszczególne grupy instrumentów. Podany jest zatem jedynie przybliżony zakres wysokości dźwięków, z których każdy z wykonawców może wybrać dowolne brzmienia. Jedynie wykonawcy partii ksylofonu, wibrafonu i gitary mogą wybierać całkowicie dowolne wysokości dźwięków, niezależnie od rejestru. Dynamika w całym utworze jest dowolna. Kompozytor stosuje ponadto literowe oznaczenia dotyczące artykulacji w instrumentach smyczkowych (pizzicato, sul ponticello, flażolety).

"Margnal Intersection" requires a large orchestra which also includes piano, xylophone, vibraphone, amplified guitar, 2 oscillators (one for high frequencies, the other for low), a sound-effects recording of riveting, at least 6 percussionists with a large selection of wood, glass, (or less breakable substitutes) and metal objects (aluminium pots, etc. etc.). The performer may take his entrance onor within each time duration. Duration is indicated by the amount of space taken up by the square or recatngle, each box beaing potentially 4 icti. The single ictus or pulse is at the tmepo 128 or thereabouts. The dynamics aslo are freely chosen by all players, but once established, must be sustained at the same level to the end of the given time duration. A minimum of vibrato should be used throughout in all instruments.

Lista utworów:
Marginal Intersection for Orchestra (Feldman Morton)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland