•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Sikorski Kazimierz

Dostępne opracowania:

fagot i fortepian (1)
flet i fortepian (1)
fortepian i orkiestra mieszana (partytura) (2)
głos wokalny solowy i zespół instrumentalny (1)
klarnet i fortepian (1)

Sikorski Kazimierz znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Sikorski Kazimierz, Harmonia cz. 1

cena 50 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Harmonia cz. 1

Ilość stron:254
Format:152 x 220
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001593
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 2
Wesołowski Franciszek - Materiały do ćwiczeń harmonicznych
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

Niniejszy podręcznik "Harmonii" to materiały do nauki zagadnień harmonii tonalnej, I część traktuje o trójdźwiękach, czterodźwiękach i pięciodźwiękach na wszystkich stopniach, o zboczeniu modulacyjnym i progresji. Podręcznik przeznaczony jest dla średniej szkoły muzycznej.


Spis treści:

Przedmowa
Część I
Wstęp
Pojęcie nauki harmonii - Akord - Harmonia tonalna
Akustyczne podstawy harmonii tonalnej
Akordy naturalne
Akordy konsonansowe i dysonansowe - Trójdźwięk majorowy i minorowy
Skala - Gama
Rozdział I -- Trójdźwięki triady bez przewrotu
Triada harmoniczna
Tonacja - Pojęcie funkcji harmonicznej - Oznaczenie funkcyjne
Stosunki pomiędzy trójdźwiękami triady
Układ czterogłosowy - Skala głosów - Zdwojenia - Odległości pomiędzy głosami - Naturalny układ głosów - Akord bez przewrotu - Układ skupiony i rozległy - Pozycja akordu
Łączenie akordów - Ruchy głosów - Łączenie trójdźwięków triady w stosunku kwinty
Łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy
Powtarzanie akordu
Konstrukcja harmoniczna - Prowadzenie głosów - Tworzenie konstrukcji harmonicznej wg danego oznaczenia funkcyjnego
Harmonizowanie melodii za pomocą trójdźwięków triady
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku kwinty - Trójdźwięk niepełny
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy - Swobodne powtarzanie akordu
Rozdział II -- Przewroty trójdźwięków triady
Pierwszy i drugi przewrót trójdźwięku
Pierwszy przewrót - Łączenie trójdźwięków triady w stosunku kwinty
Łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy
Powtarzanie akordu ze zmianą postaci
Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotu i w I przewrocie
Drugi przewrót - Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotu oraz w I i II przewrocie
Kedencje - Dominanta z podwójnym opóźnieniem
Major harmoniczny - Minor dorycki i eolski - Łączenie trójdźwięków jednoimiennych - Ukośne brzmienie półtonu - Skale kościelne
Rozdział III -- Dominanta septymowa i nonowa
Dominanta septymowa
Dominanta septymowa bez prymy
Dominanta nonowa - dwojenie kwinty trójdźwięku bez przewrotu - Swobodniejsze stosowanie trójdźwięku niepełnego
Dominanta nonowa bez prymy - Dwojenie tercji w trójdźwięku
Rozdział IV -- Pojedyncze i podwójne opóxnienie w trójdźwiękach triady
Opóźnienie od góry kwinty oraz tercji i kwinty w trójdźwiękach triady
Rozdział V -- Trójdźwięki poboczne
Trójdźwięk II stopnia
Trójdźwięk VI stopnia
Trójdźwięk III stopnia
Trójdźwięk VII stopnia - Charakterystyka ogólna trójdźwięków pobocznych
Rozdział VI -- Trójdżwięki triady z dodaną sekstą oraz czterodźwięki septymowe II, VI, III i VII stopnia
Subdominanta z dodaną sekstą i subdominanta II stopnia z dodaną septymą
Tonika z dodaną sekstą i tonika VI stopnia z dodaną septymą
Dominanta z dodana sekstą i dominanta III stopnia z dodaną septymą
Czterodźwięk septymowy VII stopnia jako pozorna D7 i jako subdominanta
Rozdział VII -- Tonika i subdominanta z dodaną septymą - Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Tonika septymowa
Subdominanta septymowa
Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Rozdział VIII -- Zboczenie modulacyjne - Progresja niemodulująca i modulująca - Paralelizm
Zboczenie modulacyjne
Harmonizowanie melodii ze zboczeniami modulacyjnymi
Progresja niemodulująca
Progresja modulująca - Paralelizm

Okładka: Sikorski Kazimierz, Harmonia cz. 2

cena 45 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Harmonia cz. 2

Ilość stron:318
Format:152 x 220
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001594
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 1
Wesołowski Franciszek - Materiały do ćwiczeń harmonicznych
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

Jest to druga część podręcznika "Harmonii", to materiały do nauki zagadnień harmonii tonalnej, II część traktuje o dźwiękach obcych, figuracjach, modulacjach i ich rodzajach. Podręcznik przeznaczony jest dla średniej szkoły muzycznej.


Spis treści:

Część II
Rozdział IX -- Dźwięki obce - Figuracja - Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Figuracja akordowa
Dźwięki obce
Opóźnienie pojedyncze
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w jednym głosie
Figuracja jednego głosu
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Dźwięki: przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzajacy i oderwany w dwóch, trzech i czterech głosach jednocześnie - Współbrzmienie dźwięków obcych drugiego rodzaju z dźwiekiem opóźniającym
Figuracja dwóch i więcej głosów
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Układ trzy- i dwugłosowy - Wzmacnianie głosów oktawami - Układ o niestałej ilości głosów - Polifonia i homofonia - Technika polifonizująca
Figuracja akordowa ( fortepianowa )
Rosdział X -- Modulacja
Ogólne pojęcia
Modulacja diatoniczna
Modulacja z tonacji majorowej do majorowej
Modulacja z tonacji majorowej do minorowej
Modulacja z tonacji minorowej do majorowej
Modulacja z tonacji minorowej do minorowej
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonsowych, powtórzenia akordów, przewrotów i figuracji - Modulacja złożona
II przewrót trójdzięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką - Diatonicvzne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XI -- Alteracja - Modulacja chromatyczna
Akordy alterowane -Alteracja pozorna i rzeczywista, niemodulująca i modulująca
Alteracja niemodulująca
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Alteracja modulująca i modulacja chromatyczna
Modulacja przez alterację w obrębie jednego akordu
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami - Pośredni rodzaj modulacji pomiędzy diatoniczną a chromatyczną
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XII -- Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Strój równomiernie temperowany - Enharmonia - Modulacja enharmoniczna
Modulacja przez zamianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami - Progresja modulująca z enharmonicznych połączeń akordowych - Szereg wielkotercjowy, małotercjowy i całotonowy - Enharmoniczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XIII -- Nuta pedałowa i nuta stała - Układ pięcio- i więcejgłosowy - Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Nuta pedałowa i nuta stała
Układ pięcio- i więcejgłosowy
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Rozdział XIV -- Swobody w prowadzeniu głosów, traktowaniu składników dysonansowych i dżwięku prowadzącego oraz w stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Akord jako jednostka harmoniczna
Równoległe i pezciwrównoległe oktawy i kwinty - Ukryte oktawy ( prymy ) i kwinty
Swobodne traktowanie składników dysonansowych i dźwięku prowadzącego
Swobodne stosowanie ukośnego brzmienia półtonu - Ukośne brzmienie trytonu
Akord jako jednostka harmoniczna
Rozdział XV -- Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych - Inne skale muzyczne oprócz majorowej i minorowej - Rozwój harmonii -- Podstawowe elementy systemu tonalnego
Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych
Skale muzyczne: pięciostopniowe, greckie, cygańskie, arabsko-perska, całotonowa i chromatyczna
Zastosowanie omawianych skal w konstrukcji wielogłosowej w ramach systemu tonalnego
Historyczny rozwój jako elementu muzycznego - Podstawowe elementy systemu tonalnego
Indeks

Okładka: Sikorski Kazimierz, Zbiór zadań i przykładów

cena 37 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Zbiór zadań i przykładów

Ilość stron:68
Format:165 x 240
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001595

Niniejszy zbiór zadań i przykładów pomyślany jest jako dopełnienie dwutomowego podręcznika "Harmonii". Zadania i przykłady w znacznym stopniu powiększają materiał mający służyć do ćwiczeń oraz do analizy.


Spis treści:

Przedmowa
Część I
Konstrukcja harmoniczna - Prowadzenie głosów - Tworzenie konstrukcji harmonicznej wg danego oznaczenia funkcyjnego
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Harmonizowanie melodii za pomocą trójdźwięków triady
Zadania z danym sopranem
Swobodne łączenie trójdźwięków triady w stosunku sekundy - Swobodne powtarzanie akordu
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym sopranem
Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków bez przewrotu i w I przewrocie
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Drugi przewrót - Konstrukcja harmoniczna z udziałem trójdźwięków triady bez przewrotów oraz w I i II przewrocie
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Kadencje - Dominanta z podwójnym opóźnieniem
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Major harmoniczny - Minor dorycki i eolski - Łączenie trójdźwięków jednoimiennych - Ukośne brzmienie półtonu
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta septymowa bez prymy
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta nonowa - Dwojenie kwinty w trójdźwięku bez przewrotu - Swobodniejsze stosowanie trójdźwięku niepełnego
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta nonowa bez prymy - Dwojenie tercji w trójdźwieku
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Opóźnienie od góry kwinty oraz tercji i kwinty w trójdźwiękach triady
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk II stopnia
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk VI stopnia
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Trójdźwięk VII stopnia - Charakterystyka ogólna trójdźwięków pobocznych
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Subdominanta z dodaną seksta i subdominanta II stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Tonika z dodaną sekstą i tonika VI stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Dominanta z dodaną sekstą i dominanta III stopnia z dodaną septymą
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Czterodźwięk septymowy VII stopnia jako pozorna D7 i jako subdominanta
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Tonika septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Subdominanta septymowa
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Pięciodźwięki nonowe na wszystkich stopniach oprócz V
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Zboczenie modulacyjne
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Harmonizowanie melodii ze zboczeniami modulacyjnymi
Zadania z danym sopranem
Progresja modulująca - Paralelizm
Zadania z danym basem
Zadania z danym sopranem
Część II
Opóźnienie pojedyncze
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Figuracja jednego głosu
Zadania do figuracji
Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Figuracja dwóch i więcej głosów
Przykłady figuracji
Zadania do figuracji
Harmonizowanie melodii sfigurowanej
Zadania z danym sopranem
Układ trzy - i dwugłosowy
Przykłady melodii zharmonizowanej dwu-, trzy- i czterogłosowo
Zadania z danym sopranem
Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonansowych, powtórzenia akordów, przwrotów i figuracji - Modulacja złożona
Przykład modukacji z D do as
Przykład modulacji z C przez Es do g
II przewrót trójdźwięku konsonansowego jako środek modulacyjny - Stosowanie progresji i wprowadzenie toniki nowej tonacji przed końcową toniką
Przykład modulacji z G do g
Alteracja niemodulująca
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem
Dźwięki obce w akordach alterowanych
Konstrukcja harmoniczna z akordami alterowanymi
Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami
Przykłady modulacji
Progresja modulująca z akordów alterowanych - Chromatyczne przesuniecie modulacyjne
Przykłady
Modulacja przez zmianę enharmoniczną w obrębie jednego akordu
Modulacja złożona przez enharmoniczną zamianę różnych trójdźwięków zwiększonych
Przykłady
Modulacja przez zmianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami
Przykłady
Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
Zadania z danym oznaczeniem funkcyjnym
Zadania z danym basem

Okładka: Wesołowski Franciszek, Materiały do ćwiczeń harmonicznych

cena 59 zł.


nuty.pl

Wesołowski Franciszek
Materiały do ćwiczeń harmonicznych

Ilość stron:336
Format:166 x 224
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL001602
Produkty podobne:Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 1
Sikorski Kazimierz - Harmonia cz. 2
Wesołowski Franciszek - Materiały do nauki o skalach muzycznych

"Materiały do ćwiczeń harmonicznych" zostały napisane z myślą o uczniach szkół muzycznych, a celem jest dostarczenie interesujących oraz instruktywnych przykładów z literatury muzycznej do harmonicznej analizy.


Spis treści:

Przedmowa
Wiadomości wstępne
Układanie trójdźwięków triady harmonicznej
Łączenie trójdźwięków triady bez przewrotu drogą najbliższą
Łączenie w stosunku kwinty
Łączenie w stosunku sekundy
Harmonizowanie melodii
Swobodne łączenie trójdźwięków triady bez przewrotu
Łączenie w stosunku kwinty
Z Zachowaniem dźwięku wspólnego
Bez zachowania dźwięku wspólnego
Łączenie akordów w stosunku sekundy
Przewroty trójdźwięków triady
Kadencje
Major harmoniczny, minor dorycki i eolski
Akord dominantowy septymowy
Akord dominantowy septymowy bez prymy
Akord dominantowy nonowy
Akord dominantowy nonowy bez prymy
Pojedyncze i podwójne opóźnienia w trójdźwiękach triady
Trójdźwięki poboczne
Progresja niemodulująca
Trójdźwięk II stopnia
Trójdźwięk VI stopnia
Trójdźwięk III stopnia
Trójdźwięk VII stopnia
Cztero- i pięciodźwięki
Trójdźwięki triady z dodaną sekstą
Czterodźwięki septymowe i pięciodźwieki nonowe
Rozwiązanie akordu septymowego i nonowego na akord położony o kwintę niżej
Rozwiązanie akordu septymowego i nonowego na akord położony o tercję niżej
Rozwiązanie akordu septymowego i nonowego na akord położony o sekundę wyżej
Czterodźwięk septymowy na VII stopniu jako (o)S7VII
Zboczenia modulacyjne. Progresja. Paralelizm
Zboczenia modulacyjne
Progresja
Paralelizm
Dźwięki obce i figuracja
Opóźnienia
Dźwięki obce drugiego rodzaju
Figuracja
Figuracja akordowa
Układ 3-, 2-głosowy
Alteracja niemodulująca
Modulacja
Modulacja diatoniczna
Modulacja chromatyczna
rodzaj pierwszy
rodzaj drugi
rodzaj trzeci
Modulacja enharmoniczna
Nowsze zjawiska w harmonice dur - moll
Akord jako jednostka harmoniczna
Dodekafonia
Aleatoryzm
Muzyka konkretna i elektronowa
Indeks przykładów nutowych

Okładka: Sikorski Kazimierz, Koncert na klarnet i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

cena 14 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Koncert na klarnet i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

Ilość stron:40 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:klarnet i fortepian
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL002905


Okładka: Szarzyński Stanisław Sylwester, Iesu Spes Mea (score + parts)

cena 21 zł.


nuty.pl

Szarzyński Stanisław Sylwester
Iesu Spes Mea (score + parts)

łaciński Iesu Spes Mea (score + parts)


Ilość stron:16 + 4x2
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i zespół instrumentalny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Głos wokalny (1)
Organy (0)
Basso Continuo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Chybiński Adolf
Autor aranżacji/opracowania: Sikorski Kazimierz
Autor wstępu: Szweykowski Zygmunt Maria
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL002924

Szarzyński był kompozytorem i tworzył głównie na potrzeby swojego zakonu. Stylistycznie cała twórczośc należy niewątpliwie do XVII wieku. Świadczą o tym formalne cechy jego utworów. Powyższy utwór ma wiele cech wspólnych z canzoną: przede wszystkim wielocząstkowość.


Lista utworów:
Iesu Spes Mea (Szarzyński Stanisław Sylwester)

Okładka: Chopin Fryderyk, Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)

cena 37 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)

polski Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)
angielski Concerto in F minor, Op. 21, CW XX (score)


Ilość stron:100
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Puzon (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef, Sikorski Kazimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL002930
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Concertos CW XIV (piano arrangement)
Chopin Fryderyk - I koncert fortepianowy e-moll op. 11 (partytura + głosy kwartetu)
Chopin Fryderyk - II koncert fortepianowy f-moll op.21. Transkrypcja na fortepian i kwartet smyczkowy (partytura+głosy).
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21 (WN) (urtext)
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21 wersja na jeden fortepian (WN 14) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVe
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja koncertowa (partytura). Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIb
Chopin Fryderyk - Koncert fortepianowy e-moll w na 1 fortepian

Prezentowane wydanie Instytutu Fryderyka Chopina zawiera Koncert f-moll op. 21. Powstał on między wczesną jesienią 1829 a przedwiośniem 1830 roku. Składa się z trzech części:
I - Maestoso;
II - Larghetto;
III - Allegro Vivace;
Koncert f-moll został ukształtowany zgodnie z założeniami stylu. Pierwsza część posiada kształt Allegra sonatowego o podwójnej ekspozycji. Druga część ma budowę pieśni (A A1 B A2), natomiast ostatnia część jest rondem.

The guiding principle in editing the scores of Chopin's works for piano and orchestra has been to keep exactly to the original music text, and at the same time to adapt it to contemporary performing practice. The main source in establishing the music text of the orchestra parts in particular works has been the 1880 edition of Breitkopf & Hartel in Leipzig (part. B. 427, and C.XII. 1 and 3 - 5 of 1880).

Lista utworów:
Koncert f-moll na fortepian i orkiestrę op. 21 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Chopin Fryderyk, Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)

cena 41 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)

polski Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)
angielski Concerto in E minor, Op. 11, CW XIX (score)


Ilość stron:136
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Róg F III (0)
Róg F IV (0)
Puzon (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef
Autor aranżacji/opracowania: Sikorski Kazimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL002931
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Concerto No. 1 in E minor Op. 11 for Piano and Orchestra (Edition for Piano Solo)
Chopin Fryderyk - Concertos CW XIV (piano arrangement)
Chopin Fryderyk - I koncert fortepianowy e-moll op. 11 (partytura + głosy kwartetu)
Chopin Fryderyk - II koncert fortepianowy f-moll op.21. Transkrypcja na fortepian i kwartet smyczkowy (partytura+głosy).
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 (partytura), wersja koncertowa. Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIa
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 tom 6a wersja z drugim fortepianem (WN 30) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVb
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21 wersja na jeden fortepian (WN 14) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja koncertowa (partytura). Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIb
Chopin Fryderyk - Koncert fortepianowy e-moll w na 1 fortepian

Prezentowane wydanie dzieła Chopina zawiera partyturę koncertu e-moll na fortepian i orkiestrę. Składa się on z następujących części:
I - Allegro maestoso,
II - Romance,
III - Rondo.
Koncert e-moll zarówno zaczyna się jak i kończy gestem wielkiej pianistyki. Generalną strukturę utworu wyznaczają jego tematy. Charakterystyczne są tu wirtuozowskie figuracje pianistyczne. Dzieło to zostało skomponowane zaraz po Koncercie f-moll, dlatego też powstało ono wg identycznej koncepcji, jak pierwszy Koncert. W pierwszej części można zauważyć dalekie podobieństwo do poloneza. Druga - zawiera charakter romansowo - nokturnowy. Trzecia zaś jest stylizacją Krakowiaka.

The guiding principle in editing the scores of Chopin's works for piano and orchestra has been to keep exactly to the original music text, and at the same time to adapt it to contemporary performing practice. The main source in establishing, the music text of the orchestra parts in particular works has been the 1880 edition of Breitkopf & Hartel in Leipzig (part. B. 427 and 442, and C.XII. 1 and 3 - 5 of 1880).

Lista utworów:
Koncert e-moll na fortepian i orkiestrę op. 11 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Sikorski Kazimierz, Koncert na flet i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

cena 14 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Koncert na flet i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

Ilość stron:54 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003214

Z muzyki symfonicznej i koncertowej Sikorskiego wyróżnić można Koncert na obój i orkiestrę, Koncert na trąbkę, orkiestrę smyczkową, 4 kotły, ksylofon i tam-tam, Allegro Symfoniczne, Suita Ludowa, oprócz tego Sikorski komponował muzykę kameralną, muzykę wokalno-instrumentalną, pieśni solowe i chóralne. Dziś prezentujemy Koncert na flet i orkiestrę, w opracowaniu na flet i fortepian.


Lista utworów:
Koncert na flet i orkiestrę (Sikorski Kazimierz)

Okładka: Sikorski Kazimierz, Koncert polifoniczny na fagot i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

cena 38 zł.


nuty.pl

Sikorski Kazimierz
Koncert polifoniczny na fagot i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

Ilość stron:48+12
Format:230 x 305
Opracowanie na:fagot i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003697

Wydany w serii edukacyjnej "Koncert polifoniczny na fagot i orkiestrę" (wyciąg fortepianowy).






Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland