•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Rhythm Group 24

Dostępne opracowania:

chór, głosy: SAB i fortepian (1)
chór, głosy: SATB i fortepian (2)
dowolny instrument C lub B lub Es (zawiera akompaniament na CD) (1)
fortepian solo (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) i CD (1)
gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy) (1)
książka (1)
perkusja (dodatkowo zawiera płytę DVD) (1)
zestaw perkusyjny i CD (1)

Rhythm Group 24 znajdziesz w 11 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Jackson Janet, Doesn't Really Matter

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Jackson Janet
Doesn't Really Matter

Ilość stron:12
Format: 171.45 x 266.7
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL049587

prezentacja mp3

"Doesn't Really Matter" to temat przewodni z "The Nutty Professor II" wykonywany przez Janet Jackson. Wspaniały utwór wykorzystujący rytm groove, wyśmienity dla grup śpiewających muzykę rozrywkową.

Here's the irresistible theme song from The Nutty Professor II recorded by pop sensation Janet Jackson. Topping the charts at #1, it has an uptempo, rhythmic groove and a super hook for show and pop groups. Available for SATB, SAB, SSA, ShowTrax CD. Performance Time: Approx. 2:55.


Lista utworów:
Doesn't Really Matter (Janet)

Okładka: Jackson Janet, Doesn't Really Matter

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Jackson Janet
Doesn't Really Matter

Ilość stron:12
Format: 171.45 x 266.7
Opracowanie na:chór, głosy: SAB i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL049659

prezentacja mp3

"Doesn't Really Matter" to temat przewodni z "The Nutty Professor II" wykonywany przez Janet Jackson. Wspaniały utwór wykorzystujący rytm groove, wyśmienity dla grup śpiewających muzykę rozrywkową.

Here's the irresistible theme song from The Nutty Professor II recorded by pop sensation Janet Jackson. Topping the charts at #1, it has an uptempo, rhythmic groove and a super hook for show and pop groups. Available for SATB, SAB, SSA, ShowTrax CD. Performance Time: Approx. 2:55.


Lista utworów:
Doesn't Really Matter (Janet)

Okładka: Richard Rodgers, Lorenz Hart, This Can't Be Love

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Richard Rodgers, Lorenz Hart
This Can't Be Love

Ilość stron:12
Format: 171.45 x 266.7
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL050179

prezentacja mp3


Vocal jazz groups will love to sink their teeth into this tasty standard set in a medium swing by Paris Rutherford. It's one of the top standards of all time, recorded by Tony Bennett, Nat King Cole, Ella Fitzgerald and many more! Available for SATB, Instrumental Pak (Rhythm) and ShowTrax CD. Instrumental Pak includes parts for Piano, Bass and Drums. Performance Time: Approx. 1:50.


Lista utworów:
This Can't Be Love (Richard Rodgers)

Okładka: Guiza Pepe, Guadalajara

cena 193,95 zł.


nuty.pl

Guiza Pepe
Guadalajara

Format: 228.6 x 304.8
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL050610

prezentacja mp3


Written in a Jarabe Mariachi style, this exciting arrangement mixes rhythms of 6/8 and 3/4 at times creating a 3 against 2 feel so characteristic of Mariachi music. This well-know song is a must for groups with a little more experience.


Lista utworów:
Guadalajara (Pepe Guizar)

Okładka: Rodgers  and  Hart, Rodgers & Hart Favorites - Vol.11

cena 100,95 zł.


nuty.pl

Rodgers and Hart
Rodgers & Hart Favorites - Vol.11

angielski Rodgers & Hart Favorites


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:dowolny instrument C lub B lub Es (zawiera akompaniament na CD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Puzon (1) lub Klarnet B lub Tuba lub Fagot lub Wiolonczela lub Kontrabas lub Saksofon tenorowy lub Saksofon sopranowy lub Kornet lub Tuba lub Akordeon lub Klarnet Es lub Róg Es lub Flet altowy lub Saksofon altowy lub Obój lub Baryton (klucz wiolinowy) lub Skrzypce lub Akordeon lub Puzon lub Mandolina lub Flet lub Keyboard lub Trąbka C lub Skrzydłówka lub Trąbka B
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055832

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3

Seria Jazz Play Along jest wyjątkowym narzędziem dla wszystkich muzyków, którzy pragną pogłębić swoje umięjętności improwizacyjne. Specjalnie przygotowana ścieżka "split" umożliwia naukę poszczególnych utworów w bardzo łatwy sposób. Jeszcze nigdy wcześniej nauka nie była tak łatwa. Korzystając z tej ścieżki, możesz wyłączyć linię melodyczną, a nawet partię basu i fortepianu. Dodatkowo do każdego utworu przygotowana jest ścieżka do profesionalnego wykorzystania (bez linii melodycznej).


For use with all Bb, Eb, and C instruments, the JAZZ PLAY ALONG SERIES is the ultimate learning tool for all jazz musicians. With musician-friendly lead sheets, melody cues, and other split-track choices on the included CD, this first-of-its-kind package makes learning to play jazz easier than ever before. FOR STUDY, each tune includes a split track with: • Melody cue with proper style and inflection • Professional rhythm tracks • Choruses for soloing • Removable bass part • Removable piano part. FOR PERFORMANCE, each tune also has: • An additional full stereo accompaniment track (no melody) • Additional choruses for soloing. INCLUDES: The Blue Room • Dancing on the Ceiling • Bewitched • Have You Met Miss Jones? • I Could Write a Book • The Lady Is a Tramp • Little Girl Blue • My Romance • There's a Small Hotel • You Are Too Beautiful.


Lista utworów:
Bewitched (Betty Smith Group)
Dancing On The Ceiling (Richard Rodgers)
Have You Met Miss Jones? (Richard Rodgers)
I Could Write A Book (Jerry Butler)
Little Girl Blue (Richard Rodgers)
My Romance (Richard Rodgers)
The Blue Room (Richard Rodgers)
The Lady Is A Tramp (Richard Rodgers)
There's A Small Hotel (Charlie Byrd, Ruby Braff, Sammy Davis, Jr.)
You Are Too Beautiful (Richard Rodgers)

Okładka: O'Mahoney Terry, Motivic Drumset Soloing

cena 113,95 zł.


nuty.pl

O'Mahoney Terry
Motivic Drumset Soloing

angielski Motivic Drumset Soloing


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:zestaw perkusyjny i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Zestaw perkusyjny (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Cooley Phil
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058619

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3

Publikacja "Motivic Drumset Soloing" jest praktycznym przewodnikiem nauki gry na zestawie perkusyjnym. Do publikacji dodatkowo dołączona jest płyta CD, na której nagranych jest 99 ścieżek z akompaniamentem do poszczególnych ćwiczeń (Książka napisana jest w języku angielskim).


Motivic Drumset Soloing focuses on the art of drumming, the techniques and philosophies behind it, and the paths leading toward a more fulfilling and musical drumset experience. This book fills an important gap in the world of drumset literature. The book is comprehensive in its approach toward helping the student learn the basics of improvisation and composition on the drumset.

Spis treści:

Introduction
Motivic Development Concepts
Rhythmic Motives
Repetition
Sequence
Fragmentation
Extension
Augumentation
Diminution
Retrograde
Intersion
Embellishment
Simplication
Rhythmic Displacement
Summary
Musical Concepts
Orchestrate the Melody
Through-Composed Solos vs. Motivic Development
Filler Material
Rolls
Special Effects
Soloing Over Ostinato Patterns
Call-and-Response
Quoting
Musical Landmarks
Odd Groupings
Polyrhyms
Double-Time Feel
Varying Rhythmic Density
Soloing in Odd Time Signatures
Pick-ups
Ending Solos
Soloing Over Long Musical Forms
Maintaining Place in a Song Form
Time Solos vs. Outright Solos
Additional Concepts
Abstract Concepts / Ideas
Analyzing Solos
Sample Drum Solos
Discography of Motivic Solos
About the Author

Okładka: Schroedl Scott, Play Drums Today! Beginner's Pack (Drums)

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Schroedl Scott
Play Drums Today! Beginner's Pack (Drums)

angielski Play Drums Today! Beginner's Pack (Drums)


Ilość stron:47
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:perkusja (dodatkowo zawiera płytę DVD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Perkusja (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta DVD
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064724

Publikacja zawiera szkołę gry na perkusji dla początkujących, chcących samodzielnie nauczyć się gry. W książce krok po kroku autor przedstawia podstawowe zagadnienia takie jak budowa instrumentu, trzymanie pałeczek i podstawowe zagadnienia z teorii muzyki oraz metrum i takty. Ćwiczenia zawarte w samouczku ułożone są od najłatwiejszych po bardziej skomplikowane. Dołączona płyta DVD to film instruktażowy do wszystkich ćwiczeń zawartych w książce.


The ultimate self-teaching method designed to offer quality instruction, terrific songs, and a professional-quality CD with 99 full-demo tracks and a DVD that demonstrates the concepts in the book. This drum series can be used by students who want to teach themselves or by teachers for private or group instruction. Simply follow the tips and lessons in the book as you listen to the teacher on the CD. This package is a complete guide to the basics, covering: beats, songs, and fills; all musical styles; playing tips and techniques; music notation; and more. Learn at your own pace and open the door to the world of drum music! Also available: Play Drums Today Songbook (HL00842039).


Spis treści:

Lesson 1 - The Basics
Lesson 2 - The Ride Cymbal
Lesson 3 - The Snare Drum
Lesson 4 - The Bass Drum
Lesson 5 - The Hi - Hat
Lesson 6 - Independence and Coordination
Lesson 7 - Putting It All Together
Lesson 8 - The Crash Cymbal
Lesson 9 - More Rhythms
Lesson 10 - The Tom- Toms
Lesson 11 - The Special Techniques
Lesson 12 - Triplets
Lesson 13 - More Beats and Fills
Lesson 14 - Basic Song Structures
Expanding Your Drumset

Okładka: Leavitt William, Melodic Rhythms For Guitar

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Leavitt William
Melodic Rhythms For Guitar

polski Melodie rytmiczne na gitarę solo
angielski Melodic Rhythms For Guitar


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065136

Publikacja jest zbiorem ćwiczeń melodyczno - rytmicznych dla gitary solo skomponowanych przez Williama Leavitta. Każdy utwór zawiera również zapis akordów nad linią melodyczną. Ćwiczenia pozwolą Ci udoskonalić grę pod względem techniki gry, jak i zagadnień różnorodnej rytmiki.


A thorough presentation of rhythms commonly found in contemporary music, including 68 harmonized melodies and 42 rhythm exercises. This highly respected and popular book is also an excellent source for duets, sight-reading and chord studies. The cassette features a complete jazz ensemble including lead guitar, rhythm guitar, bass guitar, and drums.


Lista utworów:
Four - Four (Leavitt William)
Study # 1 (Leavitt William)
Study # 1A (Leavitt William)
Study # 2 (Leavitt William)
Study # 2A (Leavitt William)
Rhythm Group # 3 (Leavitt William)
Study # 3 (Leavitt William)
Study # 3A (Leavitt William)
Study # 3B (Leavitt William)
Rhythm Group # 4 (Leavitt William)
Study # 4 (Leavitt William)
Study # 4A (Leavitt William)
Rhythm Group # 5 (Leavitt William)
Study # 5 (Leavitt William)
Study # 5A (Leavitt William)
Rhythm Group # 6 (Leavitt William)
Study # 6 (Leavitt William)
Study # 6A (Leavitt William)
Rhythm Group # 7 (Leavitt William)
Study # 7 (Leavitt William)
Study # 7A (Leavitt William)
Rhythm Group # 8 (Leavitt William)
Study # 8 (Leavitt William)
Study # 8A (Leavitt William)
Rhythm Group # 9 (Leavitt William)
Study # 9 - 10 (Leavitt William)
Study # 9 - 10 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 11 (Leavitt William)
Study # 11 (Leavitt William)
Study # 11A (Leavitt William)
Rhythm Group # 12 (Leavitt William)
Study # 12 (Leavitt William)
Study # 12 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 13 (Leavitt William)
Study # 13 (Leavitt William)
Study # 13 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 14 (Leavitt William)
Study # 14 (Leavitt William)
Study # 14 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 15 (Leavitt William)
Study # 15 - 16 - 17 (Leavitt William)
Study # 15 - 16 - 17 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 18 (Leavitt William)
Rhythm Group # 19 (Leavitt William)
Study # 18 - 19 (Leavitt William)
Study # 18 - 19A (Leavitt William)
Rhythm Group # 20 (Leavitt William)
Study # 21 - 21 (Leavitt William)
Study # 20 - 21A (Leavitt William)
Rhythm Group # 22 (Leavitt William)
Study # 22 - 23 (Leavitt William)
Study # 22 - 23 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 24 (Leavitt William)
Study # 24 - 25 - 26 (Leavitt William)
Study # 24 - 25 - 26 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 27 (Leavitt William)
Study # 27 - 28 (Leavitt William)
Study # 27 - 28 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 29 (Leavitt William)
Rhythm Group # 30 (Leavitt William)
Study # 29 - 30 (Leavitt William)
Study # 29 - 30 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 31 (Leavitt William)
Rhythm Group # 32 (Leavitt William)
Study # 31 - 32 (Leavitt William)
Study # 31 - 32 A (Leavitt William)
Three - Four - Rhythm Group # 33 (Leavitt William)
Study # 33 (Leavitt William)
Study # 33A (Leavitt William)
Rhythm Group # 34 (Leavitt William)
Study # 34 (Leavitt William)
Study # 34 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 35 (Leavitt William)
Study # 35 (Leavitt William)
Study # 35 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 36 (Leavitt William)
Study # 36 (Leavitt William)
Study # 36 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 37 (Leavitt William)
Study # 37 (Leavitt William)
Study # 37 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 38 (Leavitt William)
Rhythm Group # 39 (Leavitt William)
Study # 38 - 39 (Leavitt William)
Study # 38 - 39 A (Leavitt William)
Triplets - Rhythm Group # 40 (Leavitt William)
Study # 40 (Leavitt William)
Study # 40 A (Leavitt William)
Study # 40 B (Leavitt William)
Study # 40 C (Leavitt William)
Study # 40 D (Leavitt William)
Study # 40 E (Leavitt William)
Rhythm Group # 41 (Leavitt William)
Study # 41 (Leavitt William)
Study # 41 A (Leavitt William)
Rhythm Group # 42 (Leavitt William)
Study # 42 (Leavitt William)
Study # 42 A (Leavitt William)
Special Studies - Study # 43 (Leavitt William)
Study # 43 A (Leavitt William)
Study # 43 B (Leavitt William)

Okładka: Thompson John, Modern Course For The Piano, Vol. 1

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Thompson John
Modern Course For The Piano, Vol. 1

polski Nowoczesny kurs gry na fortepianie, z. 1
angielski Modern Course For The Piano, Vol. 1


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065777
Produkty podobne:Thompson John - Curso Elementar De Piano, vol. 1
Thompson John - John Thompson's Modern Course For The Piano, Vol. 3
Thompson John - Methode Moderne De Piano, vol. 1
Thompson John - Methode Moderne De Piano, Vol. 2
Thompson John - Modern Course For Piano, Grade 1 (Spanish Edition)
Thompson John - Modern Course For Piano, Grade 2 (Spanish Edition)
Thompson John - Teaching Little Fingers To Play (Spanish Edition)

Nowoczesny kurs nauki gry na fortepianie dla najmłodszych. Autor stopniowo wprowadza w niezbędne zagadnienia muzyczne i popiera je przykładami utworów. Wszystkie kompozycje zostały opracowane w taki sposób, aby grać je w jednej pozycji przy użyciu pięciu palców bez przesuwania ręki.


The Modern Course series provides a clear and complete foundation in the study of the piano that enables the student to think and feel musically. It may be preceded by the Teaching Little Fingers to Play series.


Spis treści:

Foreword
Hand Position (C Major) - The Phrase; "Music Land"
Musical Form - "Patterns"
Rhythm and Accents - "Runaway River"
Tempo - "The Traffic Cop"
Tonal Shading - "Swans on the Lake"
Half Steps - Sharps, Flats and Natural
Whole Steps - Writing Lesson
Accidentals - "The Scissors Grinder"
New Hand Position (G Major) - "A Song of Penny Candy"
Two Melody Patterns - The Man in the Moon"
Folk - tunes - "The Party"
Phrasing Attack - Right and Left Hand
Combining Hand Positions - "The Robin"
Finger and Harmony Patterns - "The Merry Clown"
Harmony Patterns (Left Hand) - "The Cuckoo"
Examination No. 1
Scales - Ways and Means
Bulding the C Major and G Major Scales
Ascending Scale in C Major - "The Chimes"
New "Hand Position" for the Left Hand - "Stepping Stones"
Chord Building - Intervals and Triads
Chord Inversion - Triads in C Major and F Major
Broken Chords as a Melody - "Mountain Climbing"
New "Hand Position" (F Major) - "A Chord Frolic"
A First Recital Piece - "The Fairies' Harp"
First Introduction to Eighth Notes - "The Wishing Star"
New "Hand Position" (D Major) - "Lightly Row"
New "Hand Position" (A Major) - "Little Spring Song"
Staccato and Legato Groups - "Falling Leaves"
Dance Forms - "Dutch Dance"
A descriptive recital piece - "The Fairy Court"
Examination No. 2
Example in Staccato - "The Tiresome Woodpecker"
Extended "Hand Position" (A Major) - "The Knight and the Lady"
Dotted Quarter Notes - "Air from Mozart"
Rhythmical Pattern used by Brahms - "A Little Waltz"
New Hand Position (B Major) - "The Owl's Question"
Six - Eight Time (G Major) - "The Singing Mouse"
Hand Position Extended in Left Hand (F Major) - "The Birthday Cake"
Playing in Two Hand Positions (6/8 Time) - "The Merry - go - Round"
Syncopation - "A Spanish Fiesta"
A Hunting Song - "The Fox Hunt"
Two Hand Positions - "To Celia"
Examination No. 3
Cross - Hand Position (Es Major) - "Little Bo - Peep"
Forearm Attack - "Evening Bells"
New Hand Position (E Major) - "Peasant Dance"
Broken Chord Accompaniament - "Long, Long Ago"
Three Hand Positions - "Silent Night"
Scale Patterns and Chords - "A Keyboard Recreation"
Interpreting Characteristic Music - "The Streamliner"
New Hand Position (As Major) - "To a Skyscraper"
Two Hand Position (Both Hands) - "Dublin Town
Sixteenth Notes - "John Peel"
Examination No. 4
Technical Drills
Four certificates of merit

Okładka: Finney Ross Lee, Making Music, The Time - Line, Vol. 1

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Making Music, The Time - Line, Vol. 1

polski Tworzenie muzyki, Linia czasu, z. 1
angielski Making Music, The Time - Line, Vol. 1


Ilość stron:82
Format:224 x 296
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068572

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański pedagog, kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i
Rogera Sessionsa. Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia w nauce kompozycji Finney stworzył podręcznik w trzech częściach dla początkujących kompozytorów. W części pierwszej zawarł szereg praktycznych wskazówek: od podstaw instrumentacji i instrumentoznawstwa (szczególnie instrumenty perkusyjne) po ogólne zasady prawidłowego kształtowania dzieła muzycznego - jego melodii i harmonii oraz innych elementów. Kompozytor nie opierał się jednak na klasycznych, ugruntowanych przez tradycję regułach - jego celem było ukazanie współczesnego warsztatu kompozytorskiego z własnego punktu widzenia. Oprócz opisów słownych w książce znajduje się wiele własnych kompozycji Finneya, które wyjaśniają poruszane przez niego problemy. Kompozycje te są w formie partytury możliwej do realnego wykonania (m. in. "Movement" na perkusje i fortepian, "Suspended movement" na zespół kameralny).

As the author write:"This little volume is a hybrid". It is an elementary instruction book in composing music. But it is also a performance book that can be used by a group of players interested in contemporary music. And it is invitably a reflection of Ross Lee Finney reflection of ideas and convictions about composing music formed from years of teaching experiance. This volume is the first of three. It avoids as much as possible problems of melody and harmony. There are ten pieced included in this book to illustrate not only compositional problems but also to supply music that group can perform to develope technique.

Spis treści:

Learnig to understand and use the time-line in music
Defining in the musical Time-Line
Three basic ways of orginizing and notating on the Time-Line
First composing exersice - composing for a group of simple percussion instruments
The structure of the Time-Line
Orginizing the Time-Line by using sounds, musicak punctuation and dynamics
Second composition exercise - composing a piece organized by dynamics and sounds for 3 simple percussion instruments
Musical example for Performance - Fig. 1 Study for three percussionists
Using a simple musical form - The Canon
Notation on the Time-Line
Indicating exact pitch for a voice by employing a one-line staff
Musical Example for Performance - Fig. 2 The Fat Man for 3 Voices and Bass Drum
Using the five-line staff and modern clefs to indicate exact pitches
Third composing exercise - composing a piece for voices, piano and 2 triangles
Learning some modern national techniques
Fourth composing exercise - composing piece for three voices and three simple instruments with notation indicating exact pitches in the voice parts (using Clefs), some modern national devices and improvisation
Composing for instruments that play exact pitches
Percussion instruments taht play exact pitches
Writing idiomatic music for the piano, a percussion instrument
Musical Example for Performance - Fig. 3 Prelude (Contrasts) for Piano
Fith composing exercise - Fig. 4 - composing a piece for bell, piano and tambourine
Pitch-range chart for band and orchestra instruments
The musical idea
What is a musical idea?
How the composer uses dynamics, articulation, tempo and instrumentation to develop and achive his ideas
Musical Example for Performance - Fig. 5 Shapes for Chamber Ensamble
The importance of rhythm
How interesting rhythm can revitalize meter by adding variety to the time-line and contribute to a composition's organization by repetition
Pieces for further study and performance
Figure 6 Movement for Percussion and Piano
Figure 7 Suspended movement for Chamber Ensamble
Figure 8 Images for 2 Percussionists and Piano
Figure 9 Conflict for 4 Percussionists
Figure 10 Whistles for 2 or 4 Percussionists

Okładka: Heussenstamm John, Silbergleit Paul, 100 Jazz Lessons

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Heussenstamm John, Silbergleit Paul
100 Jazz Lessons

polski 100 Lekcji Jazzu
angielski 100 Jazz Lessons


Ilość stron:208
Format: 228 x 304
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + 2 płyty CD
Wersja językowa:opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL083692

Publikacja zawiera książkę z serii Guitar Lesson Goldmine, 100 lekcji gry na gitarze w stylu jazzowym. To nowoczesny podręcznik, rodzaj samouczka. Każda lekcja zawiera krótki opis zagadnienia, przykład nutowy w zapisie tradycyjnym i tabulaturze. Wszystkie przykłady w książce znajdziemy na 2 płytach CD dołączonych do książki.


Expand your guitar knowledge with the Guitar Lesson Goldmine series! Featuring 100 individual modules covering a giant array of topics, each lesson in this Jazz volume includes detailed instruction with playing examples presented in standard notation and tablature. You'll also get extremely useful tips, scale diagrams, chord grids, photos and more to reinforce your learning experience, plus 2 full audio CDs featuring performance demos of all the examples in the book! A huge variety of jazz guitar styles and techniques are covered, including: modes, arpeggios, basic comping, blues comping, turnaround improvisation, chord tones, tritone substitution, scale sequences, pentatonics, sus chords, polyphonic harmony, and much more!


Spis treści:

Lesson 1: Basic Comping Rhythm
Lesson 2: Turnaround Improv
Lesson 3: The Major II-V-I
Lesson 4: The Minor II-V-I
Lesson 5: Compin't the Blues
Lesson 6: Chord-Tuning the Blues
Lesson 7: Tritone Substitution
Lesson 8: Tritone Turnarounds
Lesson 9: Minor Blues
Lesson 10: Aim for the Change
Lesson 11: Constant Phrase Shape Exercise
Lesson 12: Chaning Rhytmic Shape Exercise
Lesson 13: Call and Response
Lesson 14: Dominant Decisions
Lesson 15: The Altered Angle
Lesson 16: Altered Options
Lesson 17: Blues Licks- Jazz Style
Lesson 18: 3/4 Comping
Lesson 19: 3/4 Soloing
Lesson 20: Technical Tips for the Same- Fret Syndrome
Lesson 21: Alternate Picking by Rhythm
Lesson 22: Straight-4, Straight Ahead
Lesson 23: Two-Note Chordal Shells
Lesson 24: Jumping Tracks
Lesson 25: The Lick
Lesson 26: The Extension Dimension
Lesson 27: Major Seven
Lesson 28: Bossa Rhythm
Lesson 29: The Octaves Texture
Lesson 30: Minor Shape Madness
Lesson 31: The Chromatic Connection
Lesson 32: Suspended Disbelief
Lesson 33: Hight Suspense
Lesson 34: Sequential Essentials
Lesson 35: Jazz Hemiola
Lesson 36: A Sneaky Sub-Choral Cycle
Lesson 37: Harmonizing One Tone
Lesson 38: Double- Stop Delight
Lesson 39: A Transposition Disposition
Lesson 40: Slash Chords
Lesson 41: Great Leaps, with Baby Strides
Lesson 42: The Half- Step Houdini
Lesson 43: Quintessential Quartals
Lesson 44: Motion Withing Chords
Lesson 45: The Trouble with Scales
Lesson 46: Comping Texture
Lesson 47: On Simplicity
Lesson 48: Transcription and Analysis
Lesson 49: On Timing and Feel
Lesson 50: Ballad Playing
Lesson 51: Concept 101
Lesson 52: Creative Shifting
Lesson 53: One String Thing
Lesson 54: Two String Thing
Lesson 55: Working with Arpeggios
Lesson 56: Mini Barre Mini Sweep
Lesson 57: Start Low, End High
Lesson 58: Start High, End Low
Lesson 59: Scale Positions and Broad Sequeences
Lesson 60: Modes in Jazz
Lesson 61: Grouping Chords for Soloing
Lesson 62: Pentatonics in Diatonics
Lesson 63: Chord Shape Lines
Lesson 64: Repeating Riff, New Position
Lesson 65: Soloing Major to Minor
Lesson 66: Pentatonic to Mixolydian
Lesson 67: Playing Changes
Lesson 68: Resolutions to the 5th
Lesson 69: Change Down, Go Up0
Lesson 70: Many Scales over One Chord
Lesson 71: Dominant 5 Polyphonic Harmony
Lesson 72: Train Wreck Dissonance
Lesson 73: Chromatic Asceding Riffs
Lesson 74: Descending Chromatic Riffs
Lesson 75: Diminished Fluency
Lesson 76:Diminished Chord? Harmonic Minor
Lesson 77: Augmented Chord? Harmonic Minor
Lesson 78: Dominant Chord? Melodic Minor
Lesson 79: Melodic Minor=Super Locrian
Lesson 80: Half Step Neighbors
Lesson 81: Mixing Pentatonic Scales
Lesson 82: Geometric Designs
Lesson 83: String Skipping
Lesson 84: Interval Jumping with Riffs
Lesson 85: Playing Down Two Whole Steps
Lesson 86: Playing Off the Five
Lesson 87: Whole Tone Totality
Lesson 88: Enclosure Time
Lesson 89: Free From Targeting
Lesson 90: Two Essential Chord Forms
Lesson 91: Chord System
Lesson 92: Chord Family Training
Lesson 93: Building Altered Chords
Lesson 94: Walking One Chord Bassline
Lesson 95: Chord-Change Key
Lesson 96: Adding Melody to Chords
Lesson 97: Fundamental Chord Knowledge
Lesson 98: Playing a Standard Freely
Lesson 99: Doing Your Own Version
Lesson 100: Extended Melodies





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland