•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Rap dla mamy

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
książka (3)
kształcenie słuchu (1)
zestaw perkusyjny (1)

Rap dla mamy znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Tusiewicz Grzegorz, Krakowski Jazz - Klub

cena 41,05 zł.


nuty.pl

Tusiewicz Grzegorz
Krakowski Jazz - Klub "HELIKON"

polski Krakowski Jazz - Klub "HELIKON" - 1956-1969 Wspomnienia, impresje i relacje


Ilość stron:288
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062147

"Materiał ten powinien stanowić możliwie najpełniejszą (aczkolwiek niekompletną - mam tego świadomość) monografię tego "kultowego" i kulturotwórczego miejsca, jakim był Krakowski jazz Klub "Helikon". Autorzy wspomnień, osoby bezpośrednio uczestniczące w życiu klubu, dzielą się swoim osobistym, niepowtarzalnym spojrzeniem na tamto miejsce i tamten czas. Dlatego ich relacje zamieściliśmy prawie bez zmian, uważając, ze autor pisząc wspomnienia poświęcił im wystarczająco dużo czasu i uwagi. Staraliśmy się nie ingerować zanadto w składnię ani stylistykę, chcąc zachować własny, charakterystyczny styl wypowiedzi autorów. Zdajemy sobie sprawę z absolutnej wyjątkowości zbieranych materiałów. Relacje i impresje z jednej strony, a archiwalia z drugiej oraz na potrzeby niniejszej książki sporządzona możliwie najpełniejsza lista stałych bywalców Jazz Klubu, pozwalają odtworzyć atmosferę tamtych czasów. Mamy taką nadzieję."
Grzegorz Tusiewicz


Spis treści:

Od redakcji
Wstęp
Kalendarium
Marek Podkanowicz
Lucjan Kaszycki
Jacek Boratyński
Małgorzata Wilczkiewicz
Zbigniew Raj
Jan Kudyk
Teofil Lisiecki
Stanisław Raczyński
Andrzej Nowak
Antoni Krupa
Zbigniew Irzeński
Aleksander Mitka
Andrzej Jakóbiec
Teresa Trzaskowska
Zofia Gołubiew
Ewa Czachórska
Janusz Nowotarski
Dave Getz
Wojciech Karolak
Jan Jarczyk
Krzysztof "King" Białka
Grzegorz Tusiewicz
Lesław i Wacław Janiccy
Jacek Ostaszewski
Jan Polewka
Jan Boba
Jan Byrczek
Kazimierz Nagórski
Andrzej Dąbrowski
Krystyna Gonet
Jacek Gulla
Seweryn A. Wisłocki
Wojciech Salamon
Przemysław Dyakowski
Witold Robotycki
Tomasz Stańko
Janusz Stefański
Artur Blum
Stanisław Otałęga
Adam Bujak
Adam Macedoński
Leszek Leon Żądło
Henryk Witek
Włodzimierz Palusiński
Lista osób
Dodatek

Okładka: Chopin Fryderyk, Chopin dla młodzieży (na fortepian solo)

cena 24 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Chopin dla młodzieży (na fortepian solo)

polski Chopin dla młodzieży (na fortepian solo)
angielski Chopin for the Young (for Piano)


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Noskowski Zygmunt
Autor okładki: Flis Małgorzata
Redaktor: Kowalczyk Marcin, Stachak Tatiana
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066093
Produkty podobne:

Chopin dla młodzieży to publikacja wyjątkowa. Powodów, dla których w ten właśnie sposób możemy nazwać niniejszy zbiorek, jest kilka, wymieńmy trzy najważniejsze. Można zacząć od chyba najbardziej oczywistego – każda publikacja z muzyką Fryderyka Chopina jest wyjątkowa, tak jak wyjątkowa jest muzyka tego kompozytora. O ile jednak przez dziesiątki lat wydawano, poza oryginalnymi wersjami kompozycji Chopina, opracowania jego muzyki będące transkrypcjami muzyki fortepianowej na inne instrumenty, tutaj, po raz pierwszy chyba, mamy do czynienia z sytuacją odwrotną. Publikacja ta zawiera bowiem wybór pieśni Chopina w opracowaniu na fortepian solo. Trzecią, ale bodaj najbardziej znaczącą cechą wyróżniającą ten zbiorek od innych, jest osoba opracowującego. Jest nią nie kto inny jak wybitny polski kompozytor i pedagog końca XIX wieku – Zygmunt Noskowski. Poniżej przytaczamy najważniejsze fakty z życia tego twórcy, mając jednocześnie nadzieję, że niski stopień trudności opracowań zebranych w tej publikacji utworów pozwoli już najmłodszym adeptom pianistyki na praktyczne zaznajamianie się z twórczością Fryderyka Chopina.

Zygmunt Noskowski urodził się 2 maja 1846 roku (a więc trzy lata przed śmiercią Chopina) w Warszawie. W latach młodzieńczych pobierał lekcje gry na skrzypcach i fortepianie, jednak regularne kształcenie muzyczne rozpoczął dopiero w roku 1864, gdy wstąpił do warszawskiego Instytutu Muzycznego. Początkowo większą wagę przywiązywał do nauki gry na skrzypcach, której uczył się u Apolinarego Kątskiego, stopniowo jednak coraz większy nacisk zaczął kłaść na działalność kompozytorską (harmonii uczył go wówczas Stanisław Moniuszko). Po ukończeniu nauki w Instytucie grał przez dwa lata w orkiestrze operowej. W tym czasie zaczął również wykazywać zainteresowania pedagogiką, zwłaszcza wokalną. Tę dziedzinę, obok kompozycji, będzie uprawiał do końca życia ze szczególnym zamiłowaniem. Dzięki uzyskanemu stypendium w latach 1872-74 studiował kompozycję w Berlinie u Fryderyka Kiela. Z tego okresu pochodzą jego dwie symfonie, uwertura Morskie Oko oraz Kwartet fortepianowy d-moll. W roku 1875, po ślubie ze Stanisławą Segedy, osiedlił się w Konstancji. Rok 1881 to data powrotu Noskowskiego do Warszawy. Rozpoczął wtedy kierowanie Warszawskim Towarzystwem Muzycznym. W roku 1888 objął stanowisko profesora kontrapunktu i kompozycji w warszawskim konserwatorium. Do jego studentów należeli m.in. Mieczysław Karłowicz i Karol Szymanowski. W roku 1896 powstaje legendarna już kompozycja Noskowskiego – Step, a ok. roku 1900 transkrypcje Pieśni Fryderyka Chopina na fortepian solo. Zygmunt Noskowski zmarł 23 lipca 1909 roku w Warszawie.

This publication includes a selection of Chopin's songs adapted to solo piano performance. The third and most important feature of this collection is its author. He is a renowned Polish composer and pedagogue from the end of 19th century - Zygmunt Noskowski. We mentioned the most important facts from his life below and we hope that a low level of difficulty of the transcriptions gathered here willallow the youngest piano players to learn Chopin's compositions.

Lista utworów:
Śliczny chłopiec (The Handsome Lad) (Chopin Fryderyk)
Dwojaki koniec (Death's Divisions) (Chopin Fryderyk)
Gdzie lubi (A Girl's Desire) (Chopin Fryderyk)
Pierścień (The Ring) (Chopin Fryderyk)
Narzeczony (The Betrothed (Chopin Fryderyk)
Moja Pieszczotka (My Sweetheart) (Chopin Fryderyk)

Okładka: Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana, Nasza muzyka 2. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla II klasy szkoły muzycznej pierwszego stopnia.

cena 39,99 zł.


nuty.pl

Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana
Nasza muzyka 2. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla II klasy szkoły muzycznej pierwszego stopnia.

polski Nasza muzyka 2. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla II klasy szkoły muzycznej pierwszego stopnia.


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067204
Produkty podobne:Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 1. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla pierwszej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 4. Podręcznik do kształcenia słuchu dla czwartej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 5. Podręcznik do kształcenia słuchu dla piątej klasy szkoły muzycznej I stopnia

Publikacja łączy zalety podręcznika zawierającego dużą ilość treści oraz praktycznego i wygodnego zeszytu ćwiczeń. "Naszą muzykę" cechuje dbałość o właściwą korelację zagadnień z kształcenia słuchu i rytmiki, których uzupełnienie stanowią podstawowe pojęcia z zakresu teorii muzyki. Nowoczesna konstrukcja podręcznika oraz przemyślany i logiczny sposób uporządkowania zawartych w nim treści i zagadnień stanowią nową jakość na rynku wydawniczym. Charakterystyczną cechą publikacji jest wprowadzenie dużej ilości ćwiczeń twórczych polegających na komponowaniu i improwizacji oraz zwrócenie uwagi na rozwijanie wyobraźni i wrażliwości muzycznej uczniów już od samego początku nauki. Szata graficzna publikacji została przygotowana na najwyższym światowym poziomie. Podręcznik jest w całości kolorowy, z pięknymi ilustracjami autorstwa Małgorzaty Flis. Kolorowe ramki i ikony, powiększona czcionka nut, szerokie pięciolinie i wyraźna czcionka tekstowa ułatwiają dzieciom korzystanie z tej publikacji.


Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku
Powrót do szkoły
Co pamiętamy - instrumenty
Co pamiętamy - oznaczenia muzyczne
Co pamiętamy z rytmiki
Co pamiętamy z kształcenia słuchu
Gramy i śpiewamy w zespołach
Jesień w muzyce
W filharmonii
Dźwięki niskie i wysokie
Tetrachordy
Triada
Poprzednik i następnik
Takt 6/4
Krzyżyk, bemol i kasownik
Gama G-dur
Grupa rytmiczna
Śpiewamy ćwiczenia z grupą rytmiczna
Określenia wykonawcze
Gramy i śpiewamy w zespołach
Kwinta i kwarta
Grupy szesnastkowe
Śpiewamy ćwiczenia z grupami rytmicznymi
Gramy i śpiewamy w zespołach
Tańce ludowe
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Zima w muzyce
Instrumenty smyczkowe
Grupy szesnastkowe
Spiewamy ćwiczenia z grupą rytmiczną
Polonez
Święta w muzyce
Uzupełnienie ósemkowe
Śpiewamy ćwiczenia z uzupełnieniem
Gramy i śpiewamy w zespołach
Kanon
Triola ósemkowa
Śpiewamy ćwiczenia z triolami
Tercje
Przedtakt
Trójdźwięk durowy i mollowy
Kolory w muzyce
Gramy i śpiewamy w zespołach
Tańce ludowe
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Wiosna w muzyce
W operze
Gama F-dur
Synkopa
Śpiewamy ćwiczenia z synkopami
Krakowiak
Święta wielkanocne w muzyce
Transpozycja
Fryderyk Chopin
Gramy i śpiewamy w zespołach
Piosenka na dzień mamy
Gama D-dur
Formy muzyczne
Takt 6/8
Klucz basowy
Tańce ludowe
Gramy i śpiewamy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw

Okładka: Weyna Zdzisław Adam, Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

cena 55 zł.


nuty.pl

Weyna Zdzisław Adam
Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej

polski Szkoła na zestaw perkusyjny cz. 1 Podstawy techniki werblowej - Sztuka myślenia i ekspresji w języku muzycznym


Ilość stron:112
Format:210 x 297
Opracowanie na:zestaw perkusyjny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Werbel (tamburo) (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:1-10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 1054
Kod produktu:NPL081104
Produkty podobne:

Ze wstępu ...

"Szkoła na zestaw perkusyjny" przeznaczona jest dla wszystkich zafascynowanych grą na bębnach. Każdy, kto pragnie poznać przepiękny świat muzyki, może otworzyć drzwi z napisem perkusja i znaleźć coś dla siebie. Spektrum poruszanych zagadnień powinno zaspokoić potrzeby zarówno hobbistów, samouków, amatorów, a także muzyków i nauczycieli. Pragnieniem autora było zebranie wszystkich niezbędnych zagadnień i ćwiczeń, potrzebnych w grze na zestawie perkusyjnym. Jak dom z solidnym fundamentem i dachem, tak "Szkoła na zestaw perkusyjny" została podzielona metodologicznie, według stopni trudności, na trzy części:
1. Podstawy techniki werblowej,
2. Koordynacja rąk i nóg na zestawie perkusyjnym,
3. Rytmy studyjne w różnych stylach muzycznych.

Wszystkie części stanowią całość. W I części omawiamy technikę gry rękami. W II części przedstawiona jest technika gry nogami. Zagadnienia metrorytmiczne i ćwiczenia z części I, są powtórzone i rozszerzone z układami rytmicznymi nóg. Natomiast w części III, mamy praktyczne zastosowanie poruszanych wcześniej zagadnień w rytmach studyjnych różnych stylów muzycznych.

Zdzisław Adam Weyna



"Szkoła na perkusję" Zdzisława Adama Weyny jest jedyną znaną mi szkołą obejmującą wszystkie znane techniki gry na zestawie perkusyjnym. Jej układ umożliwia korzystanie z niej na każdym etapie zaawansowania: od amatora rozpoczynającego naukę po profesjonalistę doskonalącego swój warsztat. Etiudy mogą być wykonane na egzaminie dyplomowym Akademii Muzycznej. Warte podkreślenia jest zamieszczenie bardzo dużej ilości rysunków obrazujących trzymanie pałeczek w różnych uchwytach, oraz fazy ruchu podczas grania poszczególnymi technikami. Do każdego zagadnienia, jest bardzo starannie opracowany zestaw ćwiczeń, w pełni je wyczerpujących. Szkoła stanowi swoistą biblię perkusisty i jest najprostsza drogą do mistrzostwa.

Mirosław Bereźnicki



O książce:

Zbiór fundamentalnych zasad i zagadnień metrorytmicznych z kanonem współczesnych figur rytmicznych, ćwiczeń i etiud. Tematyka obejmuje regularne i nieregularne podziały rytmiczne, paradidle, polirytmie i polimetrie, artykulację werblową, ozdobniki i tremola, przesunięcia i modulacje rytmiczne, alternatywne grupowanie, zagadnienia związane z dynamiką i tempem. Blisko 60 rysunków ilustruje sposoby trzymania pałeczek, postawy przy werblu i różne techniki wykonawcze z niezbędną, niekonwencjonalnie przedstawioną teorią muzyki.


Spis treści:

Rozdział I: Podstawy teorii muzyki, technika gry, wskazówki
Podstawy teorii muzyki
Cyfry, nuty i pauzy
Podział nut
A - podział parzysty
B - podział nieparzysty triolowy
C - podział nieparzysty kwintolowo-septymolowy
Znaki muzyczne, kropki i łuki
Notacja muzyczna i zasady metrorytmiczne
Strefy brzmieniowe bębnów
Technika gry na werblu
Wskazówki do ćwiczeń i rozwoju
Rozdział II: Od jednego do ośmiu
Ćwierćnuty
Ósemki
Synkopy ósemkowe
Triole
Synkopy triolowe
Szesnastki
Kwintole
Sekstole
Septymole
Trzydziestodwójki
Rozdział III: Paradidle
Paradidle pojedyncze
Dragadidle
Tripladidle
Kwintodidle
Kwintodidle didle
Paradidle podwójne
Paradidle didle
Septodidle
Septodidle didle
Paradidle potrójne
Kombinacje metrorytmiczne paradidli
Rozdział IV: Łamańce porąbańce
Polirytmie
Polimetrie
Rozdział V: Artykulacja werblowa
Wprawki
Paradidle z akcentami
Uderzenia naprzemienne z akcentami
Rim shot
Rim shot latynoski
Cross stick
Buzz
Rim stick, cascara
Stick and stick
Backstick
Rozdział VI: Ozdobniki
Przednutka pojedyncza
Hybrydowe figury rytmiczne
Przednutka podwójna
Przednutka potrójna
Zanutka
Rozdział VII: Tremolandia
Tremolo klasyczne
Tremolo naprzemienne
Tremolo podwójne
Tremolo potrójne
Tremolo paradidlowe
Tremolo kontrolowane "5"
Tremolo kontrolowane "7"
Tremolo kontrolowane "9"
Tremolo kontrolowane "11-33"
Tremolo jednoręczne
Rozdział VIII: Przesunięcia i modulacje rytmiczne
Przesunięcia rytmiczne
Modulacje rytmiczne
Rozdział IX: Grupowanie alternatywne, dynamika, tempo
Grupowanie alternatywne
Dynamika
Tempo
Rozdział X: Etiudy werblowe
Etiuda I
Etiuda II
Etiuda III
Etiuda IV

Okładka: Delong Jacek, My, saksofon

cena 49 zł.


nuty.pl

Delong Jacek
My, saksofon

polski My, saksofon


Ilość stron:134
Format:168 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083164

Publikacja ta "przyda się"uczniom i studentom klas saksofonowych, a także saksofonistom amatorom dlatego pozwolono zamieścić w niej więcej szczegółowych informacji i ciekawostek, niż wymagałaby tego obrona postawionych w niej tez. Co zaś tyczy się tych, którym owe tezy mogą się wydać niesłuszne czy choćby wątpliwe - zwłaszcza tych, którzy nie widzą możliwości pełnej koegzystencji klasycznej i jazzowego saksofonu-mamy nadzieję, że będą walczyć w obronie swojego punktu widzenia, bo dzięki temu próby łączenia "ognia z wodą "będą trwały i przynosiły owoce, tak jak to trwa do tej pory.


Spis treści:

Przedmowa
Saksofon jako medium pogranicza
Dlaczego pogranicze?
Dlaczego saksofon?
Rozdział I
Genialne dziecko Adolfa Saksa
Krótko, mówiąc, odznacza się doskonałością...
Tak to się zaczęło
Na paryskich salonach i paryskim bruku
Wymyśleni przodkowie i przyszywani krewni
Rozdział II
Orkiestry dęte, czyli naprzód marsz
Kto nie maszeruje,ten ginie - armia jako rynek zbytu
Jest w orkiestrach dętych jakaś siła
Garde Republicaine jako fragment większej całości
Pełny akord - rodzina saksofonów w komplecie
W Polsce.Od marsza po symfonię
Rozdział III
Cały ten Jazz
Niesłusznie oskarżony
Krajobraz po bitwie - muzykalne niedobitki wojny secesyjnej
Czym był jazz?
Bing-bang - ostoja tradycji i poligon nowatorstwa
Comba i kombianacje
W Polsce. Mówią, że jazzband jest dziki
Rozdział IV
Wyznawcy i obrazoburcy - saksofon solo
Przecieranie szlaków
Amerykanie nie gęsi
Jazzowy gwiazdozbiór
Jazz nie zna granic
Pierwszypo Saksie
Sigurd Rascher - sojusznik i konkurent
...i inni
Dwa słońca
W Polsce.Saksofon słowiański
Rozdział V
Saksofon w zespole
Z całym szacunkiem dla czelesty - o miejscu w orkiestrze symfonicznej
Człowiek do wszystkiego
Kim jest reed-player?
Potrzebne było wypośrodkowanie - dylematy Marcela Mule'a
Między nami stroikowcami
W Polsce.Doubiling na odwrót
Rozdział VI
Literatura na saksofon - orginały i "Przekłady"
Błedne koło i zamachowe
Pierwszy wydawca
Saxophone Lady
Lista utworów napisanych dla Elizy Hall
Utwór dla wirtuoza
Kompozycje jazzowe na saksofon?
Transkrypcje
Pochwała saksofonistów - klasyk w inieniu wszystkich
W Polsce. Kompozytorzy
Rozdział VII
Zmienne cele i koleje saksofonowej edukacji
Jeszcze raz Sax
Jazz - muzyka samouków
Marcel Mule i szkoła francuska
Następny Mule'a
Szkoła musi mieć mistrza
Ucz mnie muzyki - samouk w potrzebie
W Polsce. Lesław Lic, Willis Conover,David Pituch...
Podsumowanie
Dziś i jutro saksofonu
Jak grać?
Jak uczyć?
Jak sprostać nowym wymaganiom?
Jak wyzbyć się uprzedzeń?
Pogranicze i globalna wioska
Coda
Od autora
Biografia
Dyskografia
Spis ilustracji i tabel
Indeks nazwisk

Okładka: Smoczyńska Urszula, Kalendarz muzyczny w przedszkolu

cena 30 zł.


nuty.pl

Smoczyńska Urszula
Kalendarz muzyczny w przedszkolu

polski Kalendarz muzyczny w przedszkolu


Ilość stron:186
Format:162 x 237
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Przybysz Małgorzata
Redaktor: Twardowska Alicja
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083250

Zawiera opisy zabaw oraz piosenki dla dzieci w wieku przedszkolnym (wraz z zapisem nutowym i tekstami) na wszystkie pory roku.


Lista utworów:
A ty ptaszku spiesz się, spiesz - dziecieca zabawa ludowa
Bal baloników
Bal w przedszkolu
Biała zima
Biały walczyk
Bociek
Choinka zielona
Cicha piosenka
Cyrk
Dalej dzieci w szeregu
Deszczyk
Dla mamy
Dla Pani
Dziś górnicy mają święto
Eskimosek
Gawron
Gdy żołnierze ida drogą
Głośna piosenka
Grozik
Indiańskim krokiem
Jabłoneczka
Jabłuszko
Jarzębina
Jaskółka
Jedzie grudzień
Jedziemy na wakacje
Jesienna orkiestra
Jestem sobie przedszkolaczek
Już opadły liście
Kasza marcowa
Kasztanki
Kokoszka
Kolczasty jeż
Kolędujemy
Kolorowe kredki
Kołysanka lalki
Kotek Puszek
Kurczątka
Lale tańczą
Luli, lalko
Maj
Mama w kuchni
Marsz dzieci
Marsz z bębenkiem
Marzec
Moja lala
Mróz, mróz
Na łące
Nazywają mnie poleczka
Niech, żyją wakacje
Niedźwiedź śpi
Ola i liście
Pada deszcz na dworze
Pan listopad
Płyną chmurki
Pociąg
Pociąg krasnoludków
Pociąg pospieszny
Poczytaj mi babciu, poczytaj mi dziadku
Podajmy sobie ręce
Pod jesiennym jaworem
Pomogę mamusi
Powitalny koncert
Powrót bocianów
Różowy miś
Sanna
Siostrzyczka
Spacer po dywanie
Spotkanie z choinką
Srebrne kolczyki
Szedł listopad
Szyszkowy dziadek
Śpij i ty
Śniegowy bałwanek
Świąteczne aniołki
Tak się zachmurzyło
Trzy kurki
Ten nasz tata
Uparty kotek
Wesoła choinka
Wesołe przedszkole
Węgierska zabawa z chusteczką
Wianek
Wiatraczki
Wielka wyprawa
Wiosna tuż, tuż
W karnawale
Włoski walczyk
Zabawa na śniegu
Zabawa w pociąg
Zielony gość
Zimowa wyliczanka
Zła pogoda

Spis treści:

Wstęp
Maluchy
Ćwiczenia i zagadki słuchowe
Przykłady ćwiczeń i zagadek słuchowych
Ćwiczenia i zabawy ruchowe
Przykłady ćwiczeń i zabaw ruchowych
Słuchanie i śpiewanie piosenek
Przykłady zabaw z piosenkami
Repertuar
Rozkład materiału w ciągu roku i przykłady zajęć
Średniaki
Ćwiczenia słuchowe
Przykłady ćwiczeń i zagadek słuchowych
Rytm, rozwijanie muzykalności
Ćwiczenia i zabawy ruchowe
Słuchanie i śpiewanie piosenek
Przykłady zabaw z piosenkami
Repertuar
Rozkład materiału w ciągu roku i przykłady zajęć
Starszaki
Ćwiczenia słuchowe i rytmiczne
Ćwiczenia i zabawy ruchowe
Słuchanie i śpiewanie piosenek
Repertuar
Tańce
Miotlarz
Krakowiak
Klepany
Polka tramblanka
Koziorajka
Trojak
Rozkład materiału w ciągu roku i przykłady zajęć
Alfabetyczny spis piosenek
Biografia





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland