•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Psalm 125

Dostępne opracowania:

chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec, 2 klarnety i organy) (partytura) (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
książka (2)
róg F solo i tuba wagnerowska solo (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Psalm 125 znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Różni, Test Pieces for Orchestral Auditions for French Horn

cena 144,95 zł.


nuty.pl

Różni
Test Pieces for Orchestral Auditions for French Horn

polski Studia orkiestrowe na róg F
angielski Test Pieces for Orchestral Auditions for French Horn
niemiecki Orchester- Probespiel für Horn


Ilość stron:108
Format:230 x 305
Opracowanie na:róg F solo i tuba wagnerowska solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Róg F (1) lub Tuba wagnerowska
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Ritzkowsky Johannes, Spach Alois
Autor wstępu: Peters C. F., Schott's Söhne B.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068425
Produkty podobne:Strauss Ryszard - Orchesterstudien aus den Symphonischen Werken für Horn

Obecnie od muzyka solisty w konserwatoriach i orkiestrach wymagana jest wszechstronna znajomość literatury orkiestrowej i operowej. Niniejsza publikacja gromadzi w sobie wybrane partie rogu w stroju F oraz tuby wagnerowskiej, pochodzące z popularnych dzieł kompozytorów różnych okresów. Podzielona jest ona na dwie części - pierwsza część zawiera wyłącznie utwory na róg F, druga natomiast na tubę wagnerowską. Tuba wagnerowska to instrument wykonany przez Adolfa Saxa na zlecenie Ryszarda Wagnera. Jest to instrument pośredni między rogiem a tubą. Posiada on kształt tuby (lejkowaty ustnik) oraz podobne do stosowanych w waltorni - cztery wentyle przeznaczone do obsługiwania lewą ręką. Zazwyczaj na tubach wagnerowskich grali waltorniści. Oprócz Wagnera instrumenty te stosowali również w swoich utworach m. in. Bruckner i Strauss. W prezentowanym zbiorze odnaleźć można m. in. fragmenty dzieł Ryszarda Wagnera - sceny z jego opery "Parsifal" oraz dramatu "Zygfryd", liczne fragmenty z symfonii Brahmsa, Beethovena, Brucknera oraz Mahlera. Wyboru utworów dokonano we współpracy z Deutsche Orchestervereinigung e. V. (DOV).

For many years orchestras and conservatoris have wanted a practical and easily accessible edition of the orchestral passages required at auditions. An orchestral musician is expected to know and to have mastered not only the solo literature of his instrument but especially the opera and concert repertoire as well. The present edition contains those passages which a musician is expected to have at his or her command before being accepted into an orchestra. Unlike the many existing "orchestral studies", this colletion focuses on the material commonly used in auditions. It thus forms a foundation for the practical training of young orchestral musicians, and serves professional musicians as a means of practicing difficult passages.

Lista utworów:
Till Eulenspiegels lustige Streiche op. 28 (Strauss Richard)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Rheinische" -2. Satz: Scherzo- op. 97 (Schumann Robert)
Don Juan op. 20 (Strauss Richard)
Othello (Oper in 4 Akten) -1. Akt- (Verdi Giuseppe)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Rheinische" -1. Satz- op. 97 (Schumann Robert)
Ein Heldenleben (Sinfonische Dichtung) op. 40 (Strauss Richard)
Fidelio (Oper in 2 Akten) -Nr. 8: Duett Pizarro - Rocco- op. 72 nr 8 (Beethoven Ludwig van)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, Einleitung- op. 59 (Strauss Richard)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug- op. 59 (Strauss Richard)
Der Rosenkavalier (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug- op. 59 (Strauss Richard)
Die Frau ohne Schatten (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, 1. Szene- (Strauss Richard)
Die schweigsame Frau (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, Finale- op. 80 (Strauss Richard)
Die schweigsame Frau (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 8. Szene- op. 80 (Strauss Richard)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Rheinische" -4. Satz- op. 97 (Schumann Robert)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -3. Szene- (Wagner Richard)
Sinfonie Nr. 4 f-Moll -1. Satz- op. 36 (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Siegfried-Idyll (Wagner Richard)
Der Freischütz (Oper in 3 Akten) -Ouvertüre- op. 7 (Weber Carl Maria von)
Sinfonie Nr. 7 E-Dur -2. Satz- (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 7 E-Dur -4. Satz- (Bruckner Anton)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -2. Aufzug, Vorspiel, 1. Szene und 2. Szene- (Wagner Richard)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -2. Szene: Freie Gegend auf Bergeshöhen- (Wagner Richard)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -1. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -4. Szene- (Wagner Richard)
Siegfried (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Siegfried (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, Vorspiel- (Wagner Richard)
Die Walküre (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, Vorspiel und 2. Szene- (Wagner Richard)
Die Walküre (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 4. Szene und 5. Szene- (Wagner Richard)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -3. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Elektra (Oper in 1 Akt) op. 58 (Strauss Richard)
Rienzi (Oper in 5 Akten) -1. Aufzug, 4. Szene: Finale- (Wagner Richard)
Die Liebe der Danae (Sinfonisches Fragment) -2. Aufzug- op. 83 (Strauss Richard)
Capriccio (Ein Konversationsstück für Musik in 1Akt) -Letzte Szene- op. 85 (Strauss Richard)
Psalmen-Sinfonie -3. Satz- (Strawinsky Igor)
Der Kuß der Fee (Ballett) -Valse- (Strawinsky Igor)
Parsifal (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, Gurnemanz: ... am heiligsten Morgen heut- (Wagner Richard)
Götterdämmerung (Oper in 1 Vorspiel und 3 Akten) -3. Aufzug- (Wagner Richard)
Othello (Oper in 4 Akten) -2. Akt- (Verdi Giuseppe)
Daphne (Bukolische Tragödie in 1 Akt) -Peneios: Seid ihr um mich, ihr Hirten alle?- op. 82 (Strauss Richard)
Die Meistersinger von Nürnberg (Oper in 3 Akten) -1. Aufzug, 2. Szene- (Wagner Richard)
Die Meistersinger von Nürnberg (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 6. Szene- (Wagner Richard)
Die Meistersinger von Nürnberg (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, 3. Szene- (Wagner Richard)
Lohengrin (Oper in 3 Akten) -3. Aufzug, Einleitung- (Wagner Richard)
Das Rheingold (Oper in 4 Bildern) -Vorspiel- (Wagner Richard)
Siegfried (Oper in 3 Akten) -2. Aufzug, 2. Szene: Siegfried-Ruf- (Wagner Richard)
Sinfonie Nr. 5 e-Moll -2. Satz- op. 64 (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Sinfonie Nr. 9 d-Moll -3. Satz- op. 125 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 55 Es-Dur "Der Schulmeister" -4. Satz: Finale- (Haydn Joseph)
Sinfonie Nr. 45 fis-Moll "Abschieds-Sinfonie" -4. Satz: Coda- (Haydn Joseph)
Julius Caesar (Oper in 3 Akten) -Nr. 14: Arie des Caesar- (Händel Georg Friedrich)
Sinfonie d-Moll -2. Satz- (Franck César)
Sinfonie Nr. 9 e-Moll "Aus der Neuen Welt" -4. Satz- op. 95 (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 9 e-Moll "Aus der Neuen Welt" -3. Satz: Scherzo- op. 95 (Bruckner Anton)
Sinfonie Nr. 4 Es-Dur "Romantische" -1. Satz- (Bruckner Anton)
Konzert für Klavier und Orchester Nr. 2 B-Dur -1. Satz- op. 83 (Brahms Johannes)
Konzert für Klavier und Orchester Nr. 1 d-Moll -1. Satz- op. 15 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 4 e-Moll -2. Satz- op. 98 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 3 F-Dur -3. Satz- op. 90 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 2 D-Dur -2. Satz- op. 73 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 2 D-Dur -1. Satz- op. 73 (Brahms Johannes)
Sinfonia serena (1946) (Hindemith Paul)
Sinfonie Nr. 6 F-Dur op. 68 "Pastorale" -1. Satz: Erwachen heiterer Empfindungen bei der Ankunft auf dem Lande- (Beethoven Ludwig van)
Messe h-Moll BWV 232 -Arie: Quoniam tu solus sanctus- (Bach Johann Sebastian)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur "Eroica" -1. Satz- op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur -3. Satz: Scherzo- op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 3 Es-Dur -4. Satz: Finale- op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 5 c-Moll -1. Satz- op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Fidelio (Oper in 2 Akten) -Nr. 9: Rezitativ und Arie der Leonore- op. 72 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 5 c-Moll -4. Satz- op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Fidelio (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- op. 72 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 6 F-Dur "Pastorale" -3. Satz: Lustiges Zusammensein der Leute- op. 68 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 6 F-Dur "Pastorale" -5. Satz: Hirtengesang- op. 68 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 7 A-Dur -1. Satz- op. 92 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 7 A-Dur -4. Satz- op. 92 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 8 F-Dur -3. Satz- op. 93 (Beethoven Ludwig van)
Sinfonie Nr. 1 c-Moll -2. Satz- op. 68 (Brahms Johannes)
Sinfonie Nr. 5 c-Moll -3. Satz- op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Tosca (Oper in 3 Akten) -3. Akt- (Puccini Giacomo)
Sinfonie Nr. 7 e-Moll -2. Satz: Nachtmusik- (Mahler Gustav)
Sinfonie Nr. 9 D-Dur -1. Satz- (Mahler Gustav)
Der Vampyr (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Marschner Heinrich)
Ein Sommernachtstraum (Schauspielmusik) -Nr. 7: Notturno- op. 61 (Mendelssohn Bartholdy Felix)
Sinfonie Nr. 29 A-Dur -4. Satz- KV 201 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Nr. 40 g-Moll -3. Satz: Menuett- KV 550 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Nr. 5 cis-Moll -3. Satz: Scherzo- (Mahler Gustav)
Idomeneo (Oper in 3 Akten)-2. Akt, Nr. 11: Arie der Ilia- KV 366 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Der Barbier von Sevilla (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Rossini Gioacchino)
Konzert für Klavier und Orchester G-Dur -1. Satz- (Ravel Maurice)
Daphnis et Chloé (Ballett) (Ravel Maurice)
Die diebische Elster (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Rossini Gioacchino)
Sinfonie Nr. 9 Es-Dur -3. Satz- op. 70 (Schostakowitsch Dimitri)
Konzert für Violoncello und Orchester Nr. 2 -2. Satz- op. 126 (Schostakowitsch Dimitri)
Konzert für Violoncello und Orchester Nr. 2 -3. Satz- op. 126 (Schostakowitsch Dimitri)
Sinfonie Nr. 8 C-Dur -Sammlung wichtiger Passagen aus der Opern- und Konzertliteratur- (Verschiedene)
Cosi fan tutte (Oper in 2 Akten) -2. Akt, Nr. 25: Rondo- KV 588 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Sinfonie Nr. 8 C-Dur D 944 -1. Satz- (Schubert Franz)
Der Türke in Italien (Oper in 2 Akten) -Ouvertüre- (Rossini Gioacchino)
Sinfonie Nr. 1 c-Moll -4. Satz- op. 68 (Brahms Johannes)
Mathis der Maler (Sinfonie) -III. Die Versuchung des heiligen Antonius- (Hindemith Paul)
Der Waffenschmied (Oper in 3 Akten) -Ouvertüre- (Lortzing Albert)
Der Wildschütz (Oper in 3 Akten) -3. Akt, Finale- (Lortzing Albert)
Sinfonie Nr. 1 D-Dur -1. Satz- (Mahler Gustav)
Sinfonie Nr. 4 G-Dur -1. Satz- (Mahler Gustav)

Okładka: Grieg Edward, Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2

cena 259,95 zł.


nuty.pl

Grieg Edward
Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2

polski Pieśni wszystkie na głos wokalny i fortepian, z. 2
angielski Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 2
niemiecki Sämtliche Lieder für Gesang und Klavier, Band 2


Ilość stron:296
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran lub Głos wokalny solowy - Alt lub Głos wokalny solowy - Tenor lub Głos wokalny solowy - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
słów utworów: angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Grinde Nils, Fog Dan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076541
Produkty podobne:Grieg Edward - Complete Songs for Voice and Piano, Vol. 1

Edward Grieg (1843 - 1907) to norweski dyrygent, pianista i kompozytor, pochodzenia szkockiego, nazywany "Chopinem północy". Jeszcze za życia kompozytora opublikowano ponad 148 jego pieśni solowych. Grieg przywiązywał ogromną wagę do tekstu słownego. Jego pieśni charakteryzują się niezwykłą zgodnością słowa i melodii (zarówno we frazowaniu jak i akcentacji). Zeszyt drugi "Complete Songs" jest to zbiór wybranych pieśni na głos i fortepian Griega. Publikacja zawiera kompozycje z op. 58, 59, 60, 61, 67, 69, 70 oraz pieśni sygnowane "EG" - od numeru 121 do 157. Jedynie w pieśni pt. "Doomed" głos wokalny został zanotowany w kluczu basowym. Partie głosu wokalnego we wszystkich pozostałych utworach posiadają zapis w kluczu wiolinowym.

The Norwegian composer Edvard Grieg (1843 - 1907) was aware of the important role that song writing played in his work. In a letter of 17 July 1900 to his American biographer Henry T. Finck, he wrote: "I don't think I have any grater talent for writing songs than for writing any other kind of music. Why, then, have songs played such a prominent role on my ouvre? Quite simply because I, like other mortals, once in my life had my moment of genius(...)". Both qualitatively and quantitatively, Grieg's songs with piano accompaniament constitute a very significant part of his production. The present volumes which are based on "Edvard Grieg: Complete Works", comprise 170 songs.

Lista utworów:
Die Prinzessin (Prinsessen) EG 133 (Grieg Edvard)
Eros (Eros) op. 70 nr 1 (Grieg Edvard)
Ich lebe ein Leben in Sehnsucht (Jeg lever et Liv i Langsel) op. 70 nr 2 (Grieg Edvard)
Sieh' dich vor (Se dig for) op. 70 nr 4 (Grieg Edvard)
Siehst du das Meer? (Ser du havet?) EG 121 (Grieg Edvard)
Die singende Gemeinde (Den syngende Menighed) EG 122 (Grieg Edvard)
Beim Kirchgang von allen (Til Kirken hun vandrer) EG 123 - (Grieg Edvard)
Zu L. M. Lindelmanns Silberhochzeit (Til L. M. Lindemanns Solvbryllup) EG 135 (Grieg Edvard)
Clärchens Lied (Claras Sang) EG 124 (Grieg Edvard)
Seufzer (Suk) EG 134 (Grieg Edvard)
Der Soldat (Soldaten) EG 125 (Grieg Edvard)
Mein kleiner Vogel (Min lille fugl) EG 126 (Grieg Edvard)
Dich liebe ich! (Dig elsker jeg!) EG 127 (Grieg Edvard)
Knäblein (Vesle Gut) EG 129 (Grieg Edvard)
Dichterweise (Digtervise) op. 70 nr 5 (Grieg Edvard)
Die Odaliske (Odalisken synger) EG 131 (Grieg Edvard)
Das blonde Mädchen I (Den blonde Pige I) EG 130 (Grieg Edvard)
Die Blaubeere (Blabaret) EG 145 (Grieg Edvard)
Für Chr. Tönsberg (Til Generalkonsul Chr. Tonsberg) EG 136 (Grieg Edvard)
Unter dem Weihnachtsbaum (Under Juletraet) EG 144 (Grieg Edvard)
Die alte Jungfer (Attegloyma) EG 142 (Grieg Edvard)
Das Mädchen (Jenta) EG 141 (Grieg Edvard)
Auf Hamars Ruinen (Paa Hamars Ruiner) EG 140 (Grieg Edvard)
Träume (Dromme) op. 69 nr 5 (Grieg Edvard)
Morgengebet in der Schule (Morgenbon paa Skolen) EG 139 (Grieg Edvard)
Veslemoy. Das Kind der Berge (Veslemoy) op. 67 nr 2 (Grieg Edvard)
Das blonde Mädchen II (Den blonde Pige II) EG 138 (Grieg Edvard)
Die weiße, rote Rose (Den hvide, rode Rose) EG 137 (Grieg Edvard)
Tränen (Taaren) EG 128 (Grieg Edvard)
Der Fichtenbaum (Pa Norges nogne fjelde) op. 59 nr 2 (Grieg Edvard)
Stelldichein (Mote) op. 67 nr 4 (Grieg Edvard)
Im Kahne (Mens jeg venter) op. 60 nr 3 (Grieg Edvard)
Die Mutter singt (Moderen synger) op. 60 nr 2 (Grieg Edvard)
Margarethlein (Liden Kirsten) op. 60 nr 1 (Grieg Edvard)
Nun ruhest du im Grabe (Nu hilver du i jorden) op. 59 nr 6 (Grieg Edvard)
Abschied (Farvel) op. 59 nr 5 (Grieg Edvard)
Zur Johannisnacht (Og jeg vil ha mig en Hjertenskjar) op. 60 nr 5 (Grieg Edvard)
An Sie I (Til Én I) op. 59 nr 3 (Grieg Edvard)
Das Meer (Havet) op. 61 nr 1 (Grieg Edvard)
Herbststimmung (Nar jeg vil do) op. 59 nr 1 (Grieg Edvard)
Der Auswanderer (Udvandreren) op. 58 nr 5 (Grieg Edvard)
Die Sennerin (Turisten) op. 58 nr 4 (Grieg Edvard)
Henrik Wergeland (Henrik Wergeland) op. 58 nr 3 (Grieg Edvard)
An das Vaterland (Til Norge) op. 58 nr 2 (Grieg Edvard)
Heimkehr (Hjemkomst) op. 58 nr 1 (Grieg Edvard)
An Sie II (Til Én II) op. 59 nr 4 (Grieg Edvard)
Lockung (Det syng) op. 67 nr 1 (Grieg Edvard)
Am Grabe der Mutter (Ved Moders Grav) op. 69 nr 3 (Grieg Edvard)
An meinen Wohn (Til min Dreng) op. 69 nr 2 (Grieg Edvard)
Es schaukelte ein Kahn im Fjorde (Der gynger en Bad pa Bolge) op. 69 nr 1 (Grieg Edvard)
Am Bergbach (Ved Gjatle-Bekken) op. 67 nr 8 (Grieg Edvard)
Böser Tag (Vond Dag) op. 67 nr 7 (Grieg Edvard)
Zickeltanz (Killingsdans) op. 67 nr 6 (Grieg Edvard)
Ein Vogel schrie (Der skreg Fugl) op. 60 nr 4 (Grieg Edvard)
In den Heidelbeeren (Blabar-Li) op. 67 nr 3 (Grieg Edvard)
Schneck', Schneck'! (Snegl, Snegl!) op. 69 nr 4 (Grieg Edvard)
Psalm für das Vaterland (Fadrelandssalme) op. 61 nr 7 (Grieg Edvard)
Die norwegischen Berge (De norske fjelde) op. 61 nr 6 (Grieg Edvard)
Abendlied für den Falben (Kveldssang for Blakken) op. 61 nr 5 (Grieg Edvard)
Fischerweise (Fiskervise) op. 61 nr 4 (Grieg Edvard)
Lockweise (Lok) op. 61 nr 3 (Grieg Edvard)
Der Weihnachtsbaum (Sang til juletraet) op. 61 nr 2 (Grieg Edvard)
Liebe (Elsk) op. 67 nr 5 (Grieg Edvard)
Kuhreigen (Kulokk) EG 152l (Grieg Edvard)
Lichte Nacht (Lys Nat) op. 70 nr 3 (Grieg Edvard)
Osterlied (Paskesang) EG 146 (Grieg Edvard)
Gentlemen-Soldaten (Gentelemen-Menige) EG 156 (Grieg Edvard)
Weihnachts-Wiegenlied (Julens Vuggesang) EG 155 (Grieg Edvard)
Ich liebte (Jeg elsket) EG 153 (Grieg Edvard)
Der Jäger (Jageren) EG 157 (Grieg Edvard)
Veslemoy sehnt sich (Veslemoy lengtar) EG 152j (Grieg Edvard)
Verurteilt (Domd) EG 152h (Grieg Edvard)
Veslemoy wundert sich (Veslemoy undrast) EG 152g (Grieg Edvard)
Beim Mähen (Slatten) E 152f (Grieg Edvard)
Der Spatz (Sporven) EG 152d (Grieg Edvard)
Vaterländisches Lied (Fadrelandssang) EG 151 (Grieg Edvard)
Ave, maris stella EG 150 (Grieg Edvard)
Wahllied (Valgsang) EG 149 (Grieg Edvard)
Ein schlichtes Lied (Simpel Sang) EG 147 (Grieg Edvard)
An eine Teufelin (Til en hunndjevel) EG 154 (Grieg Edvard)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Vesperae in D (partytura)

cena 69 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Vesperae in D (partytura)

łaciński Vesperae in D (partytura)


Ilość stron:184
Format:230 x 305
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec, 2 klarnety i organy) (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Organy z pedałem (0)
Klarnet D I (0)
Klarnet D II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Prochota Hubert
Autor wstępu: Prochota Hubert
Redaktor: Kosowski Andrzej
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080291

Marcin Józef Żebrowski, kompozytor, skrzypek, wokalista i pedagog, działał w kapeli klasztoru oo. paulinów na Jasnej Górze w połowie XVIII wieku. Niniejsza publikacja zawiera dzieło "Vesperae in D" obejmujące 11 psalmów i Magnificat. W rękopisie nie ma żadnych adnotacji dotyczących święta czy uroczystości, w czasie których wykonywane było dzieło Żebrowskiego. Rękopis "Vesperae" przechowywany jest w Archiwum OO. Paulinów na Jasnej Górze pod sygnaturą III-753.

Marcin Józef Żebrowski, composer, violinist, vocalist and teacher, was active in the chapel of the Paulite Fathers' monastery at Jasna Góra in the mid-eighteenth century. The manuscript of Żebrowski's Vesperae in D, contains the 11 Psalmes and the Magnificat. The manuscript does not contain any annotations concerning the feast or solemnity, during which Żebrowski's work was performed. The manuscript of Vesperae is kept in the Archives of the Paulite Fathers at Jasna Góra under the call number III-753.

Lista utworów:
Dixit Dominus ps. 110 (109) (Żebrowski Marcin Józef)
Confitebor ps. 111 (110) (Żebrowski Marcin Józef)
Beatus vir ps. 112 (111) (Żebrowski Marcin Józef)
Laudate pueri ps. 113 (112) (Żebrowski Marcin Józef)
Laudate Dominum ps. 117 (116) (Żebrowski Marcin Józef)
Credidi ps. 116 (115) (Żebrowski Marcin Józef)
In convertendo ps. 126 (125) (Żebrowski Marcin Józef)
Domine probasti me ps. 139 (138) (Żebrowski Marcin Józef)
Laetatus sum ps. 122 (121) (Żebrowski Marcin Józef)
Nisi Dominus ps. 127 (126) (Żebrowski Marcin Józef)
Lauda Jerusalem ps. 147 (Żebrowski Marcin Józef)
Magnificat (Żebrowski Marcin Józef)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland