•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Pieniądze

Dostępne opracowania:

książka (2)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) (duża grafika nutowa z nazwami nut) + akordy + teksty (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy (1)
orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe) (1)

Pieniądze znajdziesz w 5 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , Zagraj to sam 2002/03

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam 2002/03

Ilość stron:36
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + teksty + akordy
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL051973


Lista utworów:
CABARET – Liza Minelli, piosenka tytułowa z filmu
CIEŃ W DOLINIE MGIEŁ– Wilki
HUNTER – Dido
I TURN TO YOU – Melanie C.
INTYMNIE – Ryszard Rynkowski
PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO – Golec uOrkiestra, piosenka tytułowa z filmu
RIGHT HERE WAITING – Richard Marx
SOMETHING STUPID – duet: Frank & Nancy Sinatra
THE FINAL COUNTDOWN – Europe
TO ZA NAMI – Wojciech Gąssowski
ZAMIAST – Edyta Geppert

Okładka: Beall Eric, Making Music Make Money

cena 171,95 zł.


nuty.pl

Beall Eric
Making Music Make Money

polski Rób muzykę rób pieniądze
angielski Making Music Make Money


Ilość stron:272
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Lindsay Susan Gedutis
Kod produktu:NPL065656

Publikacja Erica Beall'ego stworzona jest z myślą o tworzeniu biznesu w dziedzinie muzyki. Główna uwaga skupia się na procesie eksploatacji i na znaczeniu tworzenia modelu solidnego interesu muzycznego. Eric Beall jest dyrektorem Zomba Music Publishing, oraz dawnym twórcą piosenek i producentem muzycznym.


Making Music Make Money will educate songwriters and aspiring music business entrepreneurs in the basics of becoming an effective independent music publisher. Eric Beall, creative director for Zomba Music Publishing, covers everything you need to know to get published, including: the role of a music publisher; copyright - how to get one, use one, and make money from one; building a business plan; identifying which songs to sell and to whom; and much more.


Spis treści:

1. Start me up: getting into the game
1. What is music publishing, anyway?
The creation
What's in it for us
Exploitation
Administration
Collection
Protecion
Asquisition
Pennies from heaven
2. It all starts with the song: evaluating your catalog
Do You own the songs?
Are these songs any good?
Can you find the songs?
3. The "F" word: Focus
Three things that focus will do
What to do if you won't or can't focus
4. Start me up: The Basics of business
The Name Game
Doing Business As...
And the Winner Is...
5. Do You know where you're going to?: The business plan
Goals
Strategy: Can't get there from here
What to do if your plan doesn't work
Listen to your phone
Hit'em where they ain't
If you got partners, put the plan on paper
Set a deadline
6. Step into my office: setting up shop
The Choices
The Setup
7. The inside scoop: setting up shop, part 2
Trade Magazines or Journals
Directories
Tip Sheets
8. It's All About the Paper: Setting up systems
Copyright Administration
Music Archives
The Song Submittal Form
Warning: Safety First!
9. Show me the money!: Financial Acoounting
How to play the game
The big playback
10. We are family: putting together your team
The Lawyer
The Accountant
The Performing Roghts Organization
Interns
2. Exploitation: the real work of publishing
11. Someone's knocking at the door: Welcome to the Land of Opportunity
Make stuff happen
Records
Artist or band demos
Radio
Television
Movies
Advertising
Live Performance
Stores, Restaurants, Clubs
This Is how we do it: Understanding the Musical Marketplace
Pop
Urban
Country
Rock
My name is: the creative director
Getting the Music Right
The Song quality checklist
We'd be so good together: The art of Collaboration
Finding collaborators
Matchmaker, matchmaker
The rules of collaboration
Do You hear what I hear?: Getting the Music Right (Means Getting the Demo Right)
The Three Philosophies of demos
Know Yourself
Studio / Recording Equipment
Musicians and Vocalists
Arangements and rearrangements
Costs
Songs for scale: understanding the Ancient art of song plugging
The Facts of Life as a Creative Director
Who's Looking"
Who's the Song right for?
Who's Listening?
And Here Comes the Pitch: Making the scales call
1: The Approach
2: The Pitch
3: The Follow - through
Smooth Operator: Song plugging master class
Relationship selling
The rules of office etiquette
The rules of the game: getting the music out
The song Plugger's glossary
Keep Rising to the Top: Moving the Writer Up
Everybody make some noise!
Planning the Attack: Timing is everything
Part 3: Taking care of business
License to fill (your coffers, that is): Fun with administration and licensing
Knowing what you have
Knowing what you're giving away
Ooh, you're my best friend: the collection crew
Harry Fox - Hungry like the wolf...
ASCAP / BMI / SESAC - They said it on the Air, on the Radio...
Foreign subpublishers - my money lies over the Ocean, My Money Lies Over the sea
Can't touch this: Protecting your copyrights
Understanding the Threat
Split Disputes: Smiling faces sometimes
Split Adjustments: got to give it up
Unauthorized use: that dirty little secret
Copyright infringement: You turned the tables on me
Copyright infringement: There goes my baby
Registering your claim for copyright
You're the one that I want: the final frontier (The art of Asquisition)
The sure thing: the single - song deal
The not - so - sure thing: the writer deal
Where the devil lives: the details
Conclusion: the end of the road
About the author

Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Brooks Mel, The Producers

cena 59,95 zł.


nuty.pl

Brooks Mel
The Producers

polski Producenci
angielski The Producers


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) (duża grafika nutowa z nazwami nut) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Gitara lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074929

Publikacja zawiera utwory z musicalu Mela Brooksa "The Producers" stworzonego na podstawie filmu z 1986 roku o tym samym tytule. Musical przedstawia historię producenta teatralnego - Maksa Bialystocka, oraz poborcy podatkowego - Leo Blooma. Chcą oni wspólnie zarobić pieniądze na sztuce teatralnej, który ma się okazać kompletną porażką. Musical otrzymał 12 nagród Tony. Wśród utworów zawartych w niniejszej publikacji znajdziesz m. in.: "I Wanna Be a Producer", "Keep it Gay", "Along Came Bialy", "Springtime for Hitler" i inne. Cechą wyróżniającą tę publikację są wyjątkowo duże nuty z podpisanymi nazwami nut i symbolami akordów.

This fabulous collection features 12 selections from Mel Brooks' classic blockbuster that swept the 2001 Tonys, winning a record 12 awards!

Lista utworów:
Along Came Bialy (Brooks Mel)
Der Guten Tag Hop-clop (Brooks Mel)
Goodbye! (Brooks Mel)
Haben Sie Gehort Das Deutsche Band? (Brooks Mel)
I Wanna Be A Producer (Brooks Mel)
In Old Bavaria (Brooks Mel)
Keep It Gay (Brooks Mel)
Prisoners Of Love (Brooks Mel)
Springtime For Hitler (Brooks Mel)
That Face (Brooks Mel)
'til Him (Brooks Mel)
When You Got It, Flaunt It (Brooks Mel)

cena 39 zł.


nuty.pl

Brzozowski Adam
St.James Infirmary Blues na zespół dixielandowy

polski St.James Infirmary Blues na zespół dixielandowy


Ilość stron:12 + 4 + 4 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2
Format:235 x 305
Opracowanie na:orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B (1)
Trąbka B (1)
Puzon (1)
Gitara basowa (1)
Perkusja (1) lub Banjo
Fortepian (1)
Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Rusinek Joanna
Redaktor: Tołoczyńska Agnieszka
Kod produktu:NPL084537

Utwory muzyczne cieszące się ogromną popularnością wśród odbiorców nazywamy przebojami. W muzyce jazzowej przyjęło się nazywać je standardami. Na ogół są to kompozycje jazzowe. Zdarzają się także adaptacje melodii ludowych. Do nich właśnie należy St. James Infirmary.[...].

Jazzowe interpretacje tego utworu czerpią linię melodyczną z oryginału, natomiast tekst zmieniał się na przestrzeni lat. Istnieją jego dwie podstawowe wersje. Pierwsza jest opowieścią żołnierza, który stracił zdrowie i wszystkie pieniądze w domu publicznym. Pojawił się w barze, aby uto-pić smutek w alkoholu, i opowiadał towarzyszowi o odwiedzinach w szpitalu St. James Infirmary, w którym zobaczył swoje umierające dziecko. Tak śpiewał m.in. Dave Van Ronk w 1959 roku. Natomiast Louis Armstrong w drugiej, bardziej popularnej wersji tego utworu, nagranej w 1927 roku, opuścił kwestię rozmowy w barze i swą historię zaczął wprost od odwiedzin w szpitalu. Oba warianty kończą się tak samo: wskazówkami co do sposobu pochówku bohatera.
Utwór ten wykonywany był bardzo często podczas pogrzebów w Nowym Orleanie. Jego współczesne wersje można usłyszeć na koncertach zespołów dixielandowych".


Lista utworów:
St.James Infirmary Blues (Brzozowski Adam)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland