•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Panie sit

Dostępne opracowania:

2 fortepiany, 8 rąk (1)
chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec i basso continuo) (partytura) (1)
chór, głosy: SMATBrB a cappella (1)
gitara solo (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SB), 2 skrzypiec, 2 klarnety D i organy (2)
klarnet B solo (1)
kontrabas solo (1)
perkusja (dodatkowo zawiera płytę DVD) (1)
skrzypce i fortepian (1)
skrzypce solo (7)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Panie sit znajdziesz w 19 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Gorczycki Grzegorz Gerwazy, 4 Hymny na chór SATB, dwoje skrzypiec i basso continuo (partytura)

cena 21 zł.


nuty.pl

Gorczycki Grzegorz Gerwazy
4 Hymny na chór SATB, dwoje skrzypiec i basso continuo (partytura)

polski 4 Hymny na chór SATB, dwoje skrzypiec i basso continuo (partytura)


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec i basso continuo) (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Basso Continuo (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: polska, łacińska
Stopień trudności:2-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kaczorowska-Guńkiewicz Mirosława
Autor wstępu: Kaczorowska-Guńkiewicz Mirosława
Redaktor: Szweykowski Zygmunt Maria
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003303

Gorczycki jest jednym z najwybitniejszych przedstawicieli polskiego baroku w muzyce. Cztery hymny, które zostały zamieszczone w niniejszej publikacji, nie były nigdy za życia kompozytora drukowane. Wykonywano je z kopii rękopiśmiennych. Utwory reprezentują nurt twórczości, w którym krzyżują się założenia artystyczne i środki palestrinowskiego "stile antico" z nowszymi, charakterystycznymi dla "stile moderno". Teksty, na których oparte są cztery hymny należą do zabytków starochrześcijańskiej poezji liturgicznej, tworzonej według zasad wersyfikacji łacińskiej - metrycznej. Obsada wykonawcza utworów jest dokładnie oznaczona - czterogłosowy zespół wokalny w składzie: sopran, alt, tenor i bas, dwoje skrzypiec oraz organy, których partia zapisana była w postaci basu cyfrowanego. Głosy wokalne występują w zwartej grupie, prawie zawsze z towarzyszeniem instrumentów. Źródłem niniejszego wydania są rękopiśmienne partytury, sporządzone przez A. Chybińskiego z poszczególnych głosów pisanych ręką kompozytora. Ponieważ rękopisy, z których korzystał Chybiński, spłonęły w Bibliotece Narodowej podczas II wojny światowej, komentarz rewizyjny odnosi się wyłącznie do kopii, a nie do oryginałów.

Grzegorz Gerwazy Gorczycki, one of the mostoutstanding representatives of Polish Baroque music, came from Upper Silesia. He was born about 1667. The compositions included in the present edition were never printed in his lifetime, but like the rest of his output, were performed from manuscript copies. They reflect the creative trend in which the artistic guiding principles and media of palestrina's "stile antico" cross with newer ones, characteristic of the "stile moderno". The texts of which the compositions now published are based are examples of early Christian liturgical petry composed according to the principales of Latin metrical versification. The form of the works under discussion in characterized by progression in small sections, which is in turn determined by the structure of the lityrgical text and it is realized mainly by way of the motet method of chorale treatment, so popular in German sacred music of seventeen century. In the hymns the scoring is precisely defined - it consists of a four-part vocal ensemble (soprano, alto, tenor and bass), two violins and an organ, whose part was notated in the form of figured bass. The vocal parts form a compact group, nearly always accompanied by instruments. The sources of present edition are the manuscript scores prepared by A. Chybiński from the individual parts written by the composer. Since the manuscripts used by Chybiński were destroyed by fire in the National Library in Warsaw during the Second World War, the Editorial Notes refer exclusively to the copies, and not to the originals.

Lista utworów:
Crudelis Herodes (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Deus Tuorum Militum (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Lesu Corona Virginum (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Tristes Erant Apostoli (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)

Spis treści:

Wstęp
Preface
Vorwort
Teksty i przekłady / Texts and translations
Komentarz rewizyjny
Editorial Notes

Okładka: Górecki Mikołaj, Gościu, siądź pod mym liściem na chór mieszany a capella (partytura)

cena 29 zł.


nuty.pl

Górecki Mikołaj
Gościu, siądź pod mym liściem na chór mieszany a capella (partytura)

polski Gościu, siądź pod mym liściem na chór mieszany a capella (partytura)
słowacki My Guest, Sit under my Leaf for unaccompanied mixed choir (Score)


Ilość stron:28
Format:210 x 297
Opracowanie na:chór, głosy: SMATBrB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Baryton (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Mezzosopran (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL050037

Mikołaj Górecki urodził się w Katowicach w 1971 r. W wieku sześciu lat rozpoczął naukę gry na skrzypcach, a w rok później na fortepianie. Po ukończeniu w 1990 roku Państwowego Liceum muzycznego w Katowicach w klasie fortepianu, rozpoczął studia kompozytorskie w tamtejszej Akademii Muzycznej pod kierunkiem Henryka Mikołaja Góreckiego. Studia ukończył z wyróżnieniem w 1995, a w roku 1996 otrzymał dwa stypendia z The Banff Centre for the Arts w Kanadzie. Utwory Mikołaja Góreckiego są grywane na światowych estradach koncertowych. Prawykonanie pieśni "Gościu, siądź pod mym liściem" do słów Jana Kochanowskiego, odbyło się w Krakowie w 2000 roku. Średni czas trwania: 9'.

Mikołaj Górecki was born in Katowice in 1971. At the age of six he started to learn the violin and a year later - the piano. In 1990, after graduating from the State Music Lyceum in the piano class, he started to study composition at the Academy of Music in Katowice under Henryk Mikołaj Górecki. In 1995 he graduated from his studies with distinction and in 1996 was granted a double scholarship by The Banff Centre for the Arts in Canada. His works are performed in concert halls all over the world. The premiere of the song "My Guest, sit down under my leaf" - Cracow 2000.

Lista utworów:
Gościu, siądź pod mym liściem (Górecki Mikołaj)

Okładka: Sevcik Otakar, Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1 z. 1 (pierwsza pozycja)

cena 48,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1 z. 1 (pierwsza pozycja)

Ilość stron:44
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:skrzypce solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL059701
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1, Part 2
Sevcik Otakar - Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)


For unaccompanied violin.


Okładka: Wohlfahrt Franz, Fifty Easy Melodious Studies Op. 74 Bk. 2 (3rd Position)

cena 48,95 zł.


nuty.pl

Wohlfahrt Franz
Fifty Easy Melodious Studies Op. 74 Bk. 2 (3rd Position)

polski 50 łatwych melodycznych etiud, op. 74 z. 2 (w 3-ej pozycji)
angielski Fifty Easy Melodious Studies Op. 74 Bk. 2 (3rd Position)


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059916

Publikacja przeznaczona jest dla skrzypków początkujących.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Fifty Easy Melodious Studies Bk. 2 (3rd Position) op. 74 (Wohlfahrt Franz)

Okładka: Sitt Hans, Études, op 32, Vol. 1

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Sitt Hans
Études, op 32, Vol. 1

polski Etiudy, op. 32, z. 1
angielski Études, op 32, Vol. 1


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059926
Produkty podobne:Sitt Hans - 100 Studi per Violino, Op. 32 - 2 Fascicolo
Sitt Hans - Etudes For the Violin, Op. 32 - book 2

Hans Sitt żył w latach 1850 - 1922. Już w dzieciństwie przejawiał talent muzyczny. Ukończył konserwatorium muzyczne w Pradze, a już w wieku 17 lat został koncertmistrzem w orkiestrze Opery Wrocławskiej. Najbardziej, Sitt znany był jednak jako nauczyciel. Był między innymi profesorem skrzypiec w konserwatorium w Lipsku. Uczniowie Sitta byli później poszukiwani przez największe światowe orkiestry. Jego prace pedagogiczne (jak choćby prezentowane tu Etiudy w pierwszej pozycji op. 32) są wykorzystywane do dziś w procesie edukacji młodych skrzypków.

For unaccompanied violin.

Lista utworów:
Etiuda C-Dur op. 32 nr 1 (Sitt Hans)
Etiuda G-Dur op. 32 nr 2 (Sitt Hans)
Etiuda D-Dur op. 32 nr 3 (Sitt Hans)
Etiuda g-moll op. 32 nr 4 (Sitt Hans)
Etiuda C-Dur op. 32 nr 5 (Sitt Hans)
Etiuda G-Dur op. 32 nr 6 (Sitt Hans)
Etiuda C-Dur op. 32 nr 7 (Sitt Hans)
Etiuda G-Dur op. 32 nr 8 (Sitt Hans)
Etiuda B-dur op. 32 nr 9 (Sitt Hans)
Etiuda d-moll op. 32 nr 10 (Sitt Hans)
Etiuda A-Dur op. 32 nr 11 (Sitt Hans)
Etiuda C-Dur op. 32 nr 12 (Sitt Hans)
Etiuda a-moll op. 32 nr 13 (Sitt Hans)
Etiuda G-Dur op. 32 nr 14 (Sitt Hans)
Etiuda F-dur op. 32 nr 15 (Sitt Hans)
Etiuda d-moll op. 32 nr 16 (Sitt Hans)
Etiuda A-Dur op. 32 nr 17 (Sitt Hans)
Etiuda D-Dur op. 32 nr 18 (Sitt Hans)
Etiuda G-Dur op. 32 nr 19 (Sitt Hans)
Etiuda D-Dur op. 32 nr 20 (Sitt Hans)

Okładka: Sitt Hans, Etudes For the Violin, Op. 32 - book 2

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Sitt Hans
Etudes For the Violin, Op. 32 - book 2

polski Etiudy na skrzypce, op. 32, z. 2
angielski Etudes For the Violin, Op. 32 - book 2


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059928
Produkty podobne:Sitt Hans - 100 Studi per Violino, Op. 32 - 2 Fascicolo
Sitt Hans - Études, op 32, Vol. 1

Zbiór 32 Etiud skrzypcowych skomponowanych przez Hansa Sitta. Dzięki nim udoskonalisz swoją grę na instrumencie i ulepszysz sprawność techniczną.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Etiuda 21 op. 32 nr 21 (Sitt Hans)
Etiuda 22 op. 32 nr 22 (Sitt Hans)
Etiuda 23 op. 32 nr 23 (Sitt Hans)
Etiuda 24 op. 32 nr 24 (Sitt Hans)
Etiuda 25 op. 32 nr 25 (Sitt Hans)
Etiuda 26 op. 32 nr 26 (Sitt Hans)
Etiuda 27 op. 32 nr 27 (Sitt Hans)
Etiuda 28 op. 32 nr 28 (Sitt Hans)
Etiuda 29 op. 32 nr 29 (Sitt Hans)
Etiuda 30 op. 32 nr 30 (Sitt Hans)
Etiuda 31 op. 32 nr 31 (Sitt Hans)
Etiuda 32 op. 32 nr 32 (Sitt Hans)
Etiuda 33 op. 32 nr 33 (Sitt Hans)
Etiuda 34 op. 32 nr 34 (Sitt Hans)
Etiuda 35 op. 32 nr 35 (Sitt Hans)
Etiuda 36 op. 32 nr 36 (Sitt Hans)
Etiuda 37 op. 32 nr 37 (Sitt Hans)
Etiuda 38 op. 32 nr 38 (Sitt Hans)
Etiuda 39 op. 32 nr 39 (Sitt Hans)
Etiuda 40 op. 32 nr 40 (Sitt Hans)

Okładka: Sevcik Otakar, School of Violin Technics, Op. 1, Part 2

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
School of Violin Technics, Op. 1, Part 2

polski Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1, z. 2 - Ćwiczenia od drugiej do siódmej pozycji
angielski School of Violin Technics, Op. 1, Part 2 - Exercises in the Second to Seventh Positions


Ilość stron:52
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060061
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)
Sevcik Otakar - Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

Szkoła techniki skrzypcowej Otakara Ševčika (1852 - 1934) czeskiego skrzypka i pedagoga. Ševčik wypracował własną technikę gry, wielkie uznanie zdobyła jego tzw. metoda półtonowa i swoisty sposób prowadzenia smyczka. W latach 1870/73 był koncertmistrzem orkiestry Mozarteum w Salzburgu. od roku 1875 poświęca się pracy pedagogicznej i tak kolejno w latach 1875/92 jest profesorem klasy skrzypiec w Kijowie, od 1892 w konserwatorium w Pradze, od 1909 w Wiedniu i od 1919 ponownie w Pradze.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 1 (Ševcik Otakar)
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 2 (Ševcik Otakar)
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 3 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Second Positions. op. 1 nr 4 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Second Positions. op. 1 nr 5 (Ševcik Otakar)
Chord of the Diminished Seventh. op. 1 nr 6 (Ševcik Otakar)
Exercise in All the Keys. op. 1 nr 7 (Ševcik Otakar)
Arpeggios of Different Chords. op. 1 nr 8 (Ševcik Otakar)
Chromatic Scale. op. 1 nr 9 (Ševcik Otakar)
Exercise in double-stops, in all keys. op. 1 nr 10 (Ševcik Otakar)
Exercise on Chords. op. 1 nr 11 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 12 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 13 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 14 (Ševcik Otakar)
Keep the fingers down as long as possible. op. 1 nr 15 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Third Position. op. 1 nr 16 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 17 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 18 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 19 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 20 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 21 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 22 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 23 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 1st and 4th Positions. op. 1 nr 24 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 25 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 26 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 27 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 28 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 29 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 30 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 31 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 32 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 33 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 34 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 35 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 36 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 37 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 38 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 7th Position. op. 1 nr 39 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 40 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 41 (Ševcik Otakar)

Okładka: Sevcik Otakar, School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)

polski Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1 z. 3 (zmiany pozycji)
angielski School of Violoin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060130
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1, Part 2
Sevcik Otakar - Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

ŠEVČÍK Otakar, (1852 - 1934) to czeski skrzypek i pedagog. W latach 1870/73 był koncertmistrzem orkiestry Mozarteum w Salzburgu. od roku 1875 poświęca się pracy pedagogicznej i tak kolejno w latach 1875/92 jest profestrem klasy skrzypiec w Kijowie, od 1892 w konserwatorium w Pradze, od 1909 w Wiedniu i od 1919 ponownie w Pradze. Sevcik wypracował własną technikę gry, wielkie uznanie zdobyła jego tzw. metoda półtonowa i swoisty sposób prowadzenia smyczka.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Exercises 1 op. 1 nr 1 (Sevcik Otakar)
Exercises 2 op. 1 nr 2 (Sevcik Otakar)
Exercises 3 op. 1 nr 3 (Sevcik Otakar)
Exercises 4 op. 1 nr 4 (Sevcik Otakar)
Exercises 5 op. 1 nr 5 (Sevcik Otakar)
Exercises 6 op. 1 nr 6 (Sevcik Otakar)
Exercises 7 op. 1 nr 7 (Sevcik Otakar)
Exercises 8 op. 1 nr 8 (Sevcik Otakar)
Exercises 9 op. 1 nr 9 (Sevcik Otakar)
Exercises 10 op. 1 nr 10 (Sevcik Otakar)
Exercises 11 op. 1 nr 11 (Sevcik Otakar)
Exercises 12 op. 1 nr 12 (Sevcik Otakar)
Exercises 13 op. 1 nr 13 (Sevcik Otakar)
Exercises 14 op. 1 nr 14 (Sevcik Otakar)

Okładka: Moniuszko Stanisław, Śpiewnik domowy, z. 5

cena 52 zł.


nuty.pl

Moniuszko Stanisław
Śpiewnik domowy, z. 5

polski Śpiewnik domowy, z. 5
angielski Songbook for home use, vol. 5


Ilość stron:48
Format:245 x 340
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Rudziński Witold
Autor okładki: Bruchnalski Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060973

Od początku swych działań muzycznych, oprócz muzyki operowej, Stanisław Moniuszko nastawił się przede wszystkim na pieśń solową pozostawiając po sobie ogromny zbiór pieśni (ponad 300). Forma Śpiewnika Domowego, została wprowadzona już przez samego Moniuszkę, który wydawał w ten sposób kolejne zeszyty swoich pieśni. Niniejsza antologia ma na celu przywrócenie pieśniom Moniuszki ich pierwotnej roli muzyki towarzyszącej nam wszystkim w życiu codziennym.

From the very beginning of his musical career the creative interests of Staniław Moniuszko were mainly focused on two domains of music: opera and solo song, both vocal genres. In those two forms he occupied the leading position in Polish musical culture, producing a series of fine operas and an enormous collection of songs (over 300).

Lista utworów:
Modlitwa: O Władco Świata I (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa w kościołku: Ojcze z niebios, Boże, Panie! (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: Dzięki Ci przedwieczny Panie (Stanisław Moniuszko)
Hymn do Pana Jezusa: Z Ojcem prezdwiecznym stolicę dzieli (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: Do Ciebie Panie (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: W poświstach wichrów losu (Stanisław Moniuszko)
Wieczny pokój lirnikowi: Boże Wszechmocny (Stanisław Moniuszko)
Sub tuum praesidium. Pod Twoją obronę (Stanisław Moniuszko)
Zwiastowanie: Lśni Gabriel promienną ozdobą (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa: O Mario, bądź pozdrowiona (Stanisław Moniuszko)
Hymn o św. Stanisławie: Cześć Tobie, naszej krainy patronie! (Stanisław Moniuszko)
Modlitwa Pańska: W ciężkiej niedoli (Stanisław Moniuszko)

Okładka: Bille Isaia, Nuovo Metodo per Contrabbasso - Parte 1, 3 Corso pratico

cena 102,95 zł.


nuty.pl

Bille Isaia
Nuovo Metodo per Contrabbasso - Parte 1, 3 Corso pratico

polski Szkoła na kontrabas, z. 1
angielski New Method for Double - Bass - 1 Part, 3 Practical course
niemiecki Neue Kontrabass - Schule - 1 Band, 3 Dritter praktischer Kursus
włoski Nuovo Metodo per Contrabbasso - Parte 1, 3 Corso pratico
francuski Nouvelle Méthode de Contrebasse - 1 Partie, 3 Cours pratique
hiszpański Nuevo Metodo para Contrabajo - 1 Parte, 3 Curso practico


Ilość stron:76
Format:230 x 305
Opracowanie na:kontrabas solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Kontrabas (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska, francuska
tytułów utworów: angielska, włoska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063417
Produkty podobne:Bille Isaia - Nuovo Metodo - Volume 2 (Double Bass)

Książka podzielona jest na trzy kursy praktyczne - każdy zawiera obszerną ilość ćwiczeń o różnej problematyce.


For unaccompanied double bass. Text in Italian, French and English.

Music also has its embellishments and these especially in the compositions of G. S. Bach, Haendel, Scarlatti, Beethoven, Mozart, Haydn, etc., are often a source of difficulty for the performer, as the modern masters mark them differently.

Lista utworów:
Nuovo Metodo per Contrabbasso (Bille Isaia)

Okładka: Harvey Paul, Pets (Suite Of 8 Pieces)

cena 86,95 zł.


nuty.pl

Harvey Paul
Pets (Suite Of 8 Pieces)

polski Zwierzęta (Suita 8 częściowa)
angielski Pets (Suite Of 8 Pieces)


Ilość stron:13
Format:230 x 305
Opracowanie na:klarnet B solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klarnet B (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063606

Suita "Pets" składa się z 8 części, każda z nich nosi tytuł obrazujący dane zwierzę. Kompozycja jest doskonała dla uczniów szkoły muzycznej I stopnia, oraz ognisk muzycznych. Przed każdym zapisem nutowym znajduje się krótki wstęp do utworu w języku angielskim.



Lista utworów:
Penny, the Spaniel (Harvey Paul)
Goldie, the Goldfish (Harvey Paul)
Papageno, the Cat (Harvey Paul)
The Amorous Tortoise (Harvey Paul)
Oggie, the Hedgehog (Harvey Paul)
Bernard, the Budgie (Harvey Paul)
Rosita, the Rabbit (Harvey Paul)
Jack and Gervase, the Jolly Gerbils (Harvey Paul)

Okładka: Sitt Hans, 100 Studi per Violino, Op. 32 - 2 Fascicolo

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Sitt Hans
100 Studi per Violino, Op. 32 - 2 Fascicolo

polski 100 etiud na skrzypce, op. 32, z. 2 - 20 etiud na pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej i piątej pozycji
angielski 100 Studies for the violin, Op. 32 - Book 2 - 20 Studies in the 2nd, 3rd, 4th, 5th position
niemiecki 100 Wtüden für die Violine, Op. 32 - Heft 2 - 20 Etüden in der 2., 3., 4. und 5. Lage
włoski 100 Studi per Violino, Op. 32 - 2 Fascicolo - 20 Studi in seconda, terza, quarta, quinta posizione


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, włoska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, włoska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Zanettovich Renato
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064027
Produkty podobne:Sitt Hans - Etudes For the Violin, Op. 32 - book 2
Sitt Hans - Études, op 32, Vol. 1

Hans Sitt (1850-1922) to niemiecki skrzypek, kompozytor i pedagog, był wykładowcą w Królewskim Konserwatorium Muzycznym w Lipsku. Publikacja jest zbiorem jego etiud na skrzypce, opus 32.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Studi op. 32 nr 21 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 22 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 23 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 24 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 25 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 26 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 27 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 28 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 29 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 30 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 31 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 32 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 33 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 34 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 35 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 36 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 37 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 38 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 39 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)
Studi op. 32 nr 40 (Sitt Hans, Zanettovich Renato)

Okładka: Ravagni Nicholas, Don't Fret Chord Map

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Ravagni Nicholas
Don't Fret Chord Map

polski Naklejki z nazwami dźwięków na gryf gitary
angielski Don't Fret Chord Map


Ilość stron:6
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065360

Prezentowana pozycja jest nowością w dziedzinie nauki gry na gitarze. Nicholas Ravagni opracował ułatwienie zapamiętania nazw dźwięków na gryfie gitary, przez zastosowanie specjalnych naklejek. Publikacja ukazuje dziesięć najczęściej używanych pierwszych pozycji strun, a kolory naklejek ułatwiają grę na instrumencie. Znajdziesz tu również trzy krótkie utwory w zapisie akordowym: "Amazing Grace", "Time Is On My Side" i "Scarborough Fair".


Due to the overwhelming success of the Don't Fret Note Map(TM), we're pleased to now offer the Don't Fret Chord Map(TM)! This unique finger positioning device is made of cling vinyl, no fasteners or glues are required, and is easy to install. Designed by acclaimed young inventor Nicholas Ravagni for both electric and acoustic guitars, the Don't Fret Chord Map shows the ten most commonly used first-position chords, and is color-coded to help make playing songs easy. The map is accompanied by music instruction and four simple songs that will help beginning guitarists learn to play quickly and easily. No previous musical experience is needed!


Lista utworów:
Don't fret chord map (Ravagni Nicholas)

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (głosy)

cena 159 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (głosy)

polski Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (głosy)
łaciński Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo


Ilość stron:2x44 + 4x16 + 2x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SB), 2 skrzypiec, 2 klarnety D i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Głos wokalny solowy - Bas (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (1)
Basso Continuo (2)
Klarnet D II (1)
Klarnet D I (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pośpiech Remigiusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074190

Marcin Józef Żebrowski należy do najwcześniejszych przedstawicieli kompozycji mszalnych wśród muzyków jasnogórskich. Znanych jest obecnie pięć przekazów rękopiśmiennych zawierających jego msze, spośród których cztery przechowywane są w archiwum jasnogórskim. Missa pastoralis należy do najczęściej bodajże cytowanych w literaturze muzykologicznej dzieł omawianego twórcy, głównie ze względu na szerokie wykorzystanie materiału motywicznego zaczerpniętego z polskiej muzyki ludowej. Kompozycja ta, w odróżnieniu od wcześniejszej 4-głosowej Missa pastoritia, przeznaczona jest na dwa głosy wokalne (canto i basso) z towarzyszeniem zespołu instrumentalnego, złożonego z tzw. Kirchentrio (dwoje skrzypiec i b. c.), wzmocnionego podwójnymi clarini. Na podkreślenie zasługuje pokrewieństwo stylistyczne obydwu mszy pastoralnych Żebrowskiego, które stanowią niewątpliwie najbardziej interesujące przykłady tej formy z kręgu polskiej kultury muzycznej.
W niniejszym wydaniu zawarto głosy, brak partytury.

Marcin Józef Żebrowski is one of the earliest composers of Masses among Jasna Góra musicians. At present we know of five manuscripts containing his Masses, four of which are kept in the Jasna Góra archives. Missa Pastoralis belongs to those of the composer's works, which are probably most often quoted in musicological literature, mainly on account of the wide use of motivic material drawn from Polish folk music. This composition, as opposed to the earlier, four-part Missa Pastoritia, is designed for two vocal parts (canto and basso) accompanied by an instrumental ensemble composed of the so-called Kirchentrio (two violins and b. c.) reinforced by double clarini. What is worth emphasizing is the stylistic affinity of both Żebrowski's pastoral Masses (there are even material borrowings of whole items - Cum Sancto and Et resurrexit), which undoubtedly provide the most interesting examples of this form in Polish musical culture.

Lista utworów:
Missa Pastoralis (Żebrowski Marcin Józef)

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo

cena 79 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo

polski Msza pastoralna na głos wokalny sopranowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (partytura)
łaciński Missa Pastorali a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini con Organo


Ilość stron:92
Format:230 x 305
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SB), 2 skrzypiec, 2 klarnety D i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Basso Continuo (0)
Klarnet D I (0)
Klarnet D II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Pośpiech Remigiusz
Autor wstępu: Kosowski Andrzej
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074191

Marcin Józef Żebrowski należy do najwcześniejszych przedstawicieli kompozycji mszalnych wśród muzyków jasnogórskich. Znanych jest obecnie pięć przekazów rękopiśmiennych zawierających jego msze, spośród których cztery przechowywane są w archiwum jasnogórskim. Missa pastoralis należy do najczęściej bodajże cytowanych w literaturze muzykologicznej dzieł omawianego twórcy, głównie ze względu na szerokie wykorzystanie materiału motywicznego zaczerpniętego z polskiej muzyki ludowej. Kompozycja ta, w odróżnieniu od wcześniejszej 4-głosowej Missa pastoritia, przeznaczona jest na dwa głosy wokalne (canto i basso) z towarzyszeniem zespołu instrumentalnego, złożonego z tzw. Kirchentrio (dwoje skrzypiec i b. c.), wzmocnionego podwójnymi clarini. Na podkreślenie zasługuje pokrewieństwo stylistyczne obydwu mszy pastoralnych Żebrowskiego, które stanowią niewątpliwie najbardziej interesujące przykłady tej formy z kręgu polskiej kultury muzycznej.
W niniejszym wydaniu zawarto partyturę utworu, brak głosów.

Marcin Józef Żebrowski is one of the earliest composers of Masses among Jasna Góra musicians. At present we know of five manuscripts containing his Masses, four of which are kept in the Jasna Góra archives. Missa Pastoralis belongs to those of the composer's works, which are probably most often quoted in musicological literature, mainly on account of the wide use of motivic material drawn from Polish folk music. This composition, as opposed to the earlier, four-part Missa Pastoritia, is designed for two vocal parts (canto and basso) accompanied by an instrumental ensemble composed of the so-called Kirchentrio (two violins and b. c.) reinforced by double clarini. What is worth emphasizing is the stylistic affinity of both Żebrowski's pastoral Masses (there are even material borrowings of whole items - Cum Sancto and Et resurrexit), which undoubtedly provide the most interesting examples of this form in Polish musical culture.

Lista utworów:
Missa pastoralis (Żebrowski Marcin Józef)

Okładka: Dahl Ingolf, Quodlibet on 6 American Folk Tunes for 2 Pianos - 8 Hands (Piano One)

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Dahl Ingolf
Quodlibet on 6 American Folk Tunes for 2 Pianos - 8 Hands (Piano One)

polski Quodlibet na temat 6 Amerykańskich melodii ludowych na 2 fortepiany - 8 rąk (Fortepian pierwszy)
angielski Quodlibet on 6 American Folk Tunes for 2 Pianos - 8 Hands (Piano One)


Ilość stron:24
Format:215 x 275
Opracowanie na:2 fortepiany, 8 rąk
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian secondo (0)
Fortepian primo (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077854

Ingolf Dahl (ur. 1912, zm. 1970) to amerykański kompozytor, pianista i pedagog. W niniejszej publikacji zawarto jego 6 utworów bazujących na amerykańskich melodiach ludowych, m. in. "California Joe", czy "Boston Fancy". Kompozycje przeznaczone są na dwa fortepiany - 8 rąk, czyli partię jednego fortepianu gra dwóch wykonawców. Obecne wydanie jest wersją dla fortepianu pierwszego (4 ręce).

Of the six tunes which are contrapuntally combined in the composition, four are well - known square dances: "Boston Fancy", "Devil's Dream", "Old Fiddler's Breakdown" and "Old zip Coon". The America square dance in played on the fiddle alone, ocassionally accompanied by either guitar or banjo. Its type of fast, even figuration is conceived by the players' fingers, analogous to the way in which fiddle patterns dominate the gypse scardas or the Norwegian halling. The term square dance (Virginia reel) is now applied generally even to "round" folk dances, all of them originally Irish or Scottish reels before they were imported to America.

Lista utworów:
Boston Fancy (Dahl Ingolf)
Deep Blue Sea (Dahl Ingolf)
The Devil's Dream (Dahl Ingolf)
Old Fiddler's Breakdown (Dahl Ingolf)
California joe (Dahl Ingolf)
Old Zip Coon (or Turkey in the Straw) (Dahl Ingolf)

Okładka: Spisak Michał, Andante i Allegro na skrzypce i orkiestrę smyczkową (wyciąg fortepianowy i głos solisty)

cena 36,95 zł.


nuty.pl

Spisak Michał
Andante i Allegro na skrzypce i orkiestrę smyczkową (wyciąg fortepianowy i głos solisty)

polski Andante i Allegro na skrzypce i orkiestrę smyczkową (wyciąg fortepianowy i głos solisty)
angielski Andante and Allegro for Violin and String Orchestra (Piano reduction and solo part)


Ilość stron:16 + 8
Format:230 x 300
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Kowalczyk Marcin, Mieszkiełko Urszula
Redaktor: Stachak Tatiana, Kowalczyk Marcin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077873

"Zostawiłem na boku wszystkie pozaczynane prace i wziąłem się (...) do małej historii na skrzypce i orkiestrę". Tak Michał Spisak w swoim liście z 7 grudnia 1953 informował Grażynę Bacewicz o rozpoczęciu prac nad nową kompozycją. Początkowo miało to być Capriccio, ostatecznie jednak pod koniec maja 1954 powstało Andante i Allegro na skrzypce i orkiestrę smyczkową. Utwór ten został zamówiony przez Nadię Boulanger na potrzeby kursu prowadzonego przez Yehudi Menuhina latem 1954 roku w Fontaineblea. Warto zaznaczyć, że w programie tego kursu znalazły się również zamówione przez Nadię Boulanger, kompozycje D. Milhaud, G. Aurica, H. Dutilleuxa i I. Strawińskiego. Mimo, że Spisak niezbyt poważnie traktował Andante i Allegro, w listach do przyjaciół używając określenia "kawałek" lub "duperelka", to Nadia Boulanger wysoko oceniła tę kompozycję, osobiście dyrygując prawykonaniem utworu 16 listopada 1954 na koncercie z okazji 50 - lecia swej pracy pedagogicznej. Solistą był Kenneth Gordon, a akompaniowała mu Orkiestra Kameralna RTF.

"I left aside all the unfinished work and got down to (...) a little story for violin and orchestra", a wrote Michał Spisak in his letter of 7th December 1953 to Grażyna bacewicz, informing her of the start of work on a new composition. Initially meant to be a Capriccio, the work eventually saw the light of day as Andante and Allegro for violin and string orchestra. The commissioned by Nadia Boulanger for the purpose of a course taught by Yehudi Menuhin in summer 1954 in Fontainebleau. It is worth nothing that the course curriculum also included compositions by D. Milhaud, G. Auric, H. Dutilleux and I. Strawinsky, all of them commissioned by nadia Boulanger. Though Spisak did not treat Andante and Allegro seriously enough, calling the work "a trifle" or an "odd piece" in letters to his friends, Nadia Boulanger valued the work highly, herself conducting its performance of 16th November 1954 at the concert celebrating 50 years of her teaching career. Kenneth Gordon, the soloist, was accompanied by the RTF Chamber Orchestra.

Lista utworów:
Andante and Allegro (Spisak Michał)

cena 130,95 zł.


nuty.pl

Smith Steve
Pathways Of Motion

angielski Pathways Of Motion


Ilość stron:108
Format:227 x 305
Opracowanie na:perkusja (dodatkowo zawiera płytę DVD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Perkusja (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + materiał VIDEO
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Smith Steve
Kod produktu:NPL084305

This book and DVD set presents a wealth of information, based around hand technique, that also covers rudiments, musical phrasing and much more. Based around Smith 's current use and analysis of matched-grip Drumset technique. Video, text, and notation come together in this package to clearly explain and demonstrate four distinct grips that Smith has identified and developed in his own playing. Each grip is thoroughly explored in its basic motions on the snare drum, and then translated to drumset applications and phrases. Going beyond hand technique, the book includes dozens of challenging and fun rudimental phrases that are used to apply the grips, but that also build phrasing ideas, vocabulary and chops. Ergonomic Drum setup, Moeller motions and other topics are also covered, accompanied by plenty of exciting solo playing from Smith . The book is packed with insights and practical ideas of how a drummer can develop the building blocks of a usable and hip-sounding vocabulary that has nearly limitless applications. The accompanying DVD contains matching videos for all the lessons included in the text. Each lesson is clearly numbered and titled, making it easy to work with text, notation and video together as you study these concepts. The video files are also available online for download or streaming using a unique access code in the book.

Spis treści:

Foreword
Drum Setup
PACK 1 FOUR VERSIONS OF MATCHED GRIP
Lesson 1 Introduction
Lesson 2 Symmetrical vs. Asymmetrical Grip
Lesson 3 Matched Grip Hands Positions: Grip 1
Lesson 4 Grip 1: Triplets
Lesson 5 Matched Grip hands Positions: Grip 2
Lesson 6 Matched Grip hands Positions: Grip 3
Lesson 7 Matched Grip hands Positions: Grip 4
PACK DEVELOPING REBOUND AND FINESSE
Lesson 8 The Drummset Approach
Lesson 9 Developing Rebound: Grip 1
Lesson 10 Developing Rebound: Grip 2
Lesson 11 Developing Rebound: Grip 3
Lesson 12 Developing Rebound: Grip 4
PACK 3 DEVELOPING REBOUND AND RUDIMENTAL CONCEPTS
Lesson 13 The Accented Upstroke
Lesson 14 Double-Stroke Patterns
Lesson 15 Double-Stroke Patterns, Part 2
Lesson 16 Paradiddles @ Accented Upstroke, Grip 1
Lesson 17 Paradiddles @ Accented Upstroke, Grip 2
Lesson 18 Double Paradiddle with Accented Upstroke
PACK 4 PARADIDDLE VARIATIONS
Lesson 19 Four Variations Of The Single Paradiddle
Lesson 20 Double Strokes With Swing Feel
Lesson 21 Paraddidles With Swing Feel
Lesson 22 Smoothing Out The Double Stroke Roll
Lesson 23 Paradiddles Between Snare and Bass Drum
Lesson 24 Double Stroke Variations Between Snare and Bass Drum
Lesson 25 Non-Symmetrical Grip and More Double Stroke Variations
PACK 5 STICKINGS, RUDIMENTS, AND MOELLER MOTIONS
Lesson 26 Two-Note Idea On Bass Drum
Lesson 27 One Time Throught Each Pattern
Lesson 28 Moeller Motion
Lesson 29 Motion Between The Notes
Lesson 30 Flamp Tap
Lesson 31 Flammed Mills
Lesson 32 Flammed Mills Slowed Down
Lesson 33 Paradiddle-diddle
Lesson 34 Applying Paradiddle-diddles To Drumset
PACK 6 MORE RUDIMENTAL COMBINATIONS
Lesson 35 Why Rudiments?
Lesson 36 Double Paradiddle With Accent Variations
Lesson 37 Diddle Accent Variations on Drumset
Lesson 38 Triple Paradiddle Accents
Lesson 39 Paradiddle-Diddle-Diddle
Lesson 40 Combining Triple Paradiddle @ Paradiddle-Diddle-Diddle
Lesson 41 3-Note Sticking With 4-Note Rhythm
Lesson 42 3-Note Sticking With 4-Note Rhythm, Pt. 2
Lesson 43 Solo With Application Of These Concepts
AFTERWORD

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland