•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Northern Land

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (2)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Northern Land znajdziesz w 4 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Amos Tori, Form the Choirgirl Hotel

cena 137,95 zł.


nuty.pl

Amos Tori
Form the Choirgirl Hotel

angielski Form the Choirgirl Hotel


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Amos Tori
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061388

Myra Ellen Amos przyszła na świat 22 sierpnia 1963 r. w szpitalu "Old Catawba" w Newton, w Północnej Karolinie (USA), jako córka Edisona i Mary Amos. W jej żyłach ze strony ojca płynie krew szkocka i irlandzka, a ze strony matki indiańska. Ojciec to duchowny protestancki, który służył także w marynarce, starający się kształtować w domu atmosferę pobożności i surowej dyscypliny. Tori rozpoczęła grę na fortepianie w wieku 2,5 lat. Grała ze słuchu - utwory klasyczne, popularne melodie, wszystko co wpadło jej w ucho. W wieku 3, 4 lat rozpoczęła grę na fortepianie, zaczęła tworzyć pierwsze własne piosenki. W wieku pięciu lat miała przesłuchanie do The Peabody Conservatory (część Baltimore's John Hopkins University) i została najmłodszą osobą, jaką kiedykolwiek tam przyjęto (...).
Publikacja zawiera 12 utworów z płyty ,,The choirgirl hotel" m.in.: Raspberry Swirl, ackie's Strenghth, Liquid Diamonds, Playboy Mommy.


Lista utworów:
Spark (Amos Tori)
Cruel (Amos Tori)
Black- Dove (Amos Tori)
Raspberry Swirl (Amos Tori)
Jackie's Strenghth (Amos Tori)
Iieee (Amos Tori)
Liquid Diamonds (Amos Tori)
She's Your Cocaine (Amos Tori)
Northern Lad (Amos Tori)
Hotel (Amos Tori)
Playboy Mommy (Amos Tori)
Pandora's Aquarium (Amos Tori)

Okładka: Mark Taylor, Days Of Elijah

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Mark Taylor
Days Of Elijah

polski Dni Eliasza - 14 pieśni pochwalnych
angielski Days Of Elijah - 14 Powerful Worship Songs


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080116

Robin Mark jest piosenkarzem północnoirlandzkim wykonującym muzykę CCM, czyli Contemporary Christian Music (współczesna muzyka chrześcijańska). Skomponował kilka pieśni, które stały się popularne na całym świecie, m. in. "Days of Elijah", "Revival" i "All for Jesus". Dotychczas Mark wydał aż 13 albumów studyjnych, a wśród nich "Days of Elijah" z 1995 roku. Utwory z tej płyty zostały zawarte w niniejszej publikacji. Wszystkie piosenki opracowane są w typowym układzie PVG (Piano / Vocal / Guitar).


Robin Mark is a worship leader at one of the largest churches in Northern Ireland and his worship music blends traditional Irish instrumentation with the passion of modern worship. His albums have sold over 650,000 units. This compilation features 14 of his greatest hits, including: Ancient Words • Be unto Your Name • Days of Elijah • How Great Are You Lord • Jesus, All for Jesus • Lord Have Mercy • Revival • Shout to the North • The Wonder of Your Cross • You're the Lion of Judah • and more.


Lista utworów:
Ancient Words (Lynn DeShazo)
Be Unto Your Name (Gary Sadler, Lynn DeShazo)
Days Of Elijah (Robin Mark)
Everything Cries Holy (Robin Mark)
How Great Are You Lord (Lynn DeShazo)
I Have Been Crucified With Christ (Steve Merkel, Wes Tuttle)
Jesus, All For Jesus (Jennifer Atkinson, Robin Mark)
Lord Have Mercy (Steve Merkel)
O Amazing (Robin Mark)
Revival (Dickey Betts, Gretchen Peters, Robin Mark)
Shout To The North (Martin Smith)
The Wonder Of Your Cross (Robin Mark)
When It's All Been Said And Done (James A. Cowan)
You're The Lion Of Judah (Robin Mark)

Okładka: , Anthology Of Easier Classical Piano

cena 107,95 zł.


nuty.pl

Anthology Of Easier Classical Piano

angielski Anthology Of Easier Classical Piano


Ilość stron:326
Format:254 x 304.8
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083937

Niniejsza publikacja zawiera 174 utwory słynnych kompozytorów. Utwory skomponowane są dla dzieci i młodzieży w stopniu od łatwego poprzez średni do trudniejszych. W publikacji znalazły się dzieła takich mistrzów jak: Ludwig Van Beethoven, John Blow, Johann Sebastian Bach, Edvard Grieg, Franz Joseph Haydyn, Anton Diabelli, Louis Marchand, Robert Schumann i wielu innych.


Original piano repertoire with fingerings in a large 328-page comb-bound publication. Features 174 favorite pieces for lower intermediate to intermediate-level players by 44 composers, including: C. P. E. Bach J. S. Bach W. F. Bach Beethoven Blow Burgmller de Chambonnires Chopin Cimarosa Clementi Corelli Couperin Dandrieu Daquin Debussy Diabelli Duncombe Dussek Ellmenreich Frescobaldi Grieg Gurlitt Handel Haydn Heller Kirnberger Kuhlau Loeillet MacDowell Marchand Mozart Pachelbel Petzold Purcell Rameau Satie A. Scarlatti D. Scarlatti Schubert Schumann Tchaikovsky Telemann Trk.


Lista utworów:
A. Scarlatti: Aria in D minor
Anonymous: Minuet in C minor, BWV Appendix 121
Anonymous: Minuet in D minor, BWV Appendix 132
Anonymous: Minuet in G Major, BWV Appendix 116
Anonymous: Musette in D Major, BWV Appendix 126
Beethoven: Bagatelle in C Major, Op. 33, No. 2
Beethoven: Bagatelle in F Major, Op. 33, No. 3
Beethoven: Contradance in C Major, Woo 14, No. 1
Beethoven: Ecossaise in E-flat Major, WoO 83
Beethoven: Ecossaise in E-flat Major, WoO 86
Beethoven: Ecossaise in G Major, WoO 23
Beethoven: German Dance in B-flat Major, WoO 13, No. 2
Beethoven: German Dance in C Major, WoO 8, No. 1
Beethoven: Lndler in D Major, WoO 11, No. 4
Beethoven: Lndler in D Major, WoO 11, No. 7
Beethoven: Minuet in G Major, WoO 10, No. 2
Beethoven: Six Country Dances, WoO 15
Beethoven: Sonatina in F Major, Anh. 5, No. 1
Beethoven: Sonatina in G Major, Anh. 5, No. 2
Blow: Courante in C Major
Blow: Prelude in C Major
Burgmller: Arabesque from 25 Progressive Studies,Op. 100, No. 2
Burgmller: Austrian Dance from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 14
Burgmller: Ave Maria from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 19
Burgmller: Harmony of the Angels from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 21
Burgmller: Innocence from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 5
Burgmller: Inquietude from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 18
Burgmller: Pastorale from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 3
Burgmller: Progress from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 6
Burgmller: Sincerity from 25 Progressive Studies,Op. 100, No. 1
Burgmller: The Chase from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 9
Burgmller: The Limpid Stream from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 7ONGM
Burgmller: The Return from 25 Progressive Studies, Op. 100, No. 23
C. P. E. Bach: March in D Major, BWV Appendix 122
C. P. E. Bach: March in G Major, BWV Appendix 124
C. P. E. Bach: Solfeggietto in C minor, H. 220
Chambonnires: Canaries
Chambonnires: Sarabande in G Major
Chopin: Mazurka in F Major, Op. 68. No. 3 (Posthumous)
Chopin: Prelude in A Major, Op. 28, No. 7
Chopin: Prelude in E minor, Op. 28, No. 4
Cimarosa: Sonata in G Major
Clementi: Arietta in C Major from An Introduction to the Art of Playing on the Pianoforte, Op. 42
Clementi: Sonatina in C Major, Op. 36, No. 1
Clementi: Sonatina in C Major, Op. 36, No. 3
Clementi: Spanish Dance from An Introduction to the Art of Playing on the Pianoforte, Op. 42
Corelli: Gavotta in F Major
Couperin: Benevolent Cuckoos Under Yellow Dominos from French Follies, or Costumes at a Masked Ball
Couperin: Cradle Song
Couperin: The Little Trifle
D. Scarlatti: Sonata in A Major, L. 483 (K. 322, P. 360)
D. Scarlatti: Sonata in A minor, L. 378 (K. 3)
D. Scarlatti: Sonata in C Major, L. 217 (K. 73b, P. 80)
D. Scarlatti: Sonata in D minor, L. 423 (K. 32, P.14)
D. Scarlatti: Sonata in G Major, L. 79 (K. 391, P.364)
Dandrieu: Lament
Daquin: The Cuckoo
Debussy: Le petit ngre
Diabelli: Sonatina in G Major, Op. 151, No. 1
Duncombe: Sonatina in C Major
Dussek: Sonatina in G Major, Op. 20, No. 1
Ellmenreich: Spinning Song, Op. 14, No. 4
Frescobaldi: Gagliarda in G minor
Grieg: Folksong from Lyric Pieces, Op. 38, No. 2
Grieg: Sailor's Song from Lyrics Pieces, Op. 68, No. 1
Grieg: Waltz in A minor from Lyric Pieces, Op. 12, No. 2
Grieg: Watchman's Song from Lyric Pieces, Op. 12, No. 3
Gurlitt: A Sunshiny Morning from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 3
Gurlitt: By the Spring from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 5
Gurlitt: Grandfather's Birthday from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 13
Gurlitt: Lament from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 7
Gurlitt: Lullaby from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 6
Gurlitt: March in D Major from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 1
Gurlitt: Morning Prayer from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 2
Gurlitt: Northern Strains from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 4
Gurlitt: Valse Noble from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 14
Gurlitt: Waltz in C Major from Albumleaves for the Young, Op. 101, No. 11
Handel: Courante in G Major
Handel: Minuet in F Major
Handel: Rigaudon in G Major
Handel: Sarabande from Suite in D minor, HWV 437
Haydn: Allegro in F Major
Haydn: Country Dance in C Major
Haydn: Dance in G Major
Heller: Avalanche from 25 Melodious Etudes, Op. 45, No. 2
Heller: Etude in C Major from 25 Studies, Op. 47, No. 19
Heller: Over Hill and Dale from 25 Melodious Etudes, Op. 45, No. 24
Heller: Prelude in C minor from 32 Preludes, Op.119, No. 25
Heller: The Brook from 25 Melodious Etudes, Op. 45, No. 1
J. S. Bach: Prelude in C Major from The Well-Tempered Clavier, Book 1, BWV 846
J. S. Bach: Prelude in C Major, BWV 924
J. S. Bach: Prelude in C Major, BWV 939
J. S. Bach: Prelude in C minor, BWV 999
Kirnberger: The Chimes
Kuhlau: Sonatina in C Major, Op. 55, No. 1
Kuhlau: Sonatina in C Major, Op. 55, No. 3
Loeillet: Minuet in D Major
MacDowell: To a Wild Rose from Woodland Sketches, Op. 51, No. 1
Marchand: Minuet in G minor
Mozart: Air in A-flat Major, K. Anh. 109b, No. 8 (15ff)
Mozart: Andante in C Major, K. 1a
Mozart: Andante in E-flat Major, K. 15mm
Mozart: Andantino in E-flat Major, K. 236 (588b)
Mozart: Contradance in G Major, K. 15e
Mozart: Minuet in B-flat Major, K. 15pp
Mozart: Minuet in C Major, K. 6
Mozart: Minuet in D Major, K. 7
Mozart: Minuet in D Major, K. 94 (73h)
Mozart: Minuet in E-flat Major, K. 15qq
Mozart: Minuet in F Major, K. 1d
Mozart: Minuet in F Major, K. 2
Mozart: Minuet in F Major, K. 5
Mozart: Minuet in F Major, K. 6 (II)
Mozart: Minuet in G Major, K. 1
Mozart: Minuet in G Major, K. 15y
Mozart: Minuet in G Major, K.15c
Pachelbel: Sarabande in B-flat Major
Petzold: Minuet in G Major, BWV Appendix 114
Petzold: Minuet in G minor, BWV Appendix 115
Purcell: Suite No. 1 in G Major
Rameau: Tambourin in E minor
Satie: Gymnopdie No. 1
Schubert: Waltz in A-flat Major, Op. 33, No. 15 (D. 783)
Schubert: Waltz in A-flat Major, Op. 9, No. 12 (D.365)
Schubert: Waltz in B minor, Op. 18, No. 5 (D. 145)
Schubert: Waltz in F minor, Op. 33, No. 14 (D. 783)
Schumann: An Important Event from Scenes from Childhood, Op. 15, No. 6
Schumann: First Loss from Album for the Young, Op. 68, No. 16
Schumann: Humming Song from Album for the Young, Op. 68, No. 3
Schumann: Hunting Song from Album for the Young, Op. 68, No. 7
Schumann: Little Piece from Album for the Young, Op. 68, No. 5
Schumann: Little Study from Album for the Young, Op. 68, No. 14
Schumann: Melody from Album for the Young, Op. 68, No. 1
Schumann: Of Strange Lands and People from Scenes from Childhood, Op. 15, No. 1
Schumann: Soldier's March from Album for the Young, Op. 68, No. 2
Schumann: The Happy Farmer Returning from Work from Album for the Young, Op. 68, No. 10
Schumann: The Reaper's Song from Album for the Young, Op. 68, No. 18
Schumann: The Wild Horseman from Album for the Young, Op. 68, No. 8
Tchaikovsky: In Church from Album for the Young, Op. 39, No. 24
Tchaikovsky: Italian Song from Album for the Young, Op. 39, No. 15
Tchaikovsky: Mama from Album for the Young, Op. 39, No. 3
Tchaikovsky: Morning Prayer from Album for the Young, Op. 39, No. 1
Tchaikovsky: Old French Song from Album for the Young, Op. 39, No. 16
Tchaikovsky: Russian Song from Album for the Young, Op. 39, No. 11
Tchaikovsky: Sweet Dream from Album for the Young, Op. 39, No. 21
Tchaikovsky: The Doll's Burial from Album for the Young, Op. 39, No. 7
Tchaikovsky: The New Doll from Album for the Young, Op. 39, No. 9
Tchaikovsky: The Organ Grinder from Album for the Young, Op. 39, No. 23
Tchaikovsky: The Peasant Play the Accordion from Album for the Young, Op. 39, No. 12
Tchaikovsky: The Sick Doll from Album for the Young, Op. 39, No. 6
Telemann: Dance in G Major
Trk: Children's Ballet
Trk: Little Rondo in F Major
Trk: The Dancing Master
W. F. Bach: Allegro in A Major

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland