•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Moto perpetuo C

Dostępne opracowania:

2 fortepiany (1)
fortepian solo (1)
gitara solo (1)
klarnet B solo (1)
książka (2)
orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe) (1)
skrzypce i fortepian (2)
skrzypce solo (1)
trąbka C lub B i fortepian (1)

Moto perpetuo C znajdziesz w 12 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , Classical Chillout For Solo Piano

cena 103,95 zł.


nuty.pl

Classical Chillout For Solo Piano

Ilość stron:61
Format:230 x 300
Opracowanie na:fortepian solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057881

Piblikacja zawiera utwory między innymi Ludwika van Beethovena, Jana Sebastiana Bacha czy Fryderyka Chopina jak i muzykę filmową Ryuichi'ego Sakamoto czy Michael'a Nyman'a.


Lista utworów:
Allegretto (Figlio Perduto - Symphony No.7) [Beethoven, Ludwig Van]
Aquarium (The Carnival Of The Animals) [Saint-saens, Camille]
Aria (Goldberg Variations) [Bach, Johann Sebastian]
Ave Verum Corpus [Mozart, Wolfgang Amadeus]
Barcarolle (The Tales Of Hoffmann) [Offenbach, Jacques]
Chi Mai [Morricone, Ennio]
Clair De Lune (Suite Bergamasque) [Debussy, Claude]
Gnossienne No.1 [Satie, Erik]
Gymnopedie No.1 [Satie, Erik]
Jean De Florette Theme [Petit, Jean-claude]
Merry Christmas, Mr Lawrence [Sakamoto, Ryuichi]
Moonlight Sonata Op.27 No. 2 [Beethoven, Ludwig Van]
Perpetuum Mobile [Jeffes, Simon]
Piano Concerto No.5 (2nd Movement) [Bach, Johann Sebastian]
Romance (Piano Concerto No.1) [Chopin, Frederic]
Sarabande In D Minor [Handel, George Frideric]
Sheep May Safely Graze (Cantata No. 208) [Bach, Johann Sebastian]
Sous Le Dome Epais (Flower Duet - Lakme) [Delibes, Leo]
The Ashokan Farewell [Ungar, Jay]
The Heart Asks Pleasure First [Nyman, Michael]: The Promise/The Sacrifice [NymanMichael]
The Weather Storm [Armstrong, Craig]
Time To Say Goodbye [Quarantotto, Lucio] [Sartori, Francesco]

Okładka: Paganini Niccolo, Moto Perpetuo, Op. 11, No. 6 - for Violin and Piano

cena 48,95 zł.


nuty.pl

Paganini Niccolo
Moto Perpetuo, Op. 11, No. 6 - for Violin and Piano

angielski Moto Perpetuo, Op. 11, No. 6 - for Violin and Piano


Ilość stron:8 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Lichtenberg Leopold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058374

Niccolo Paganini uważany jest za jednego z największych wirtuozów skrzypiec. "Moto perpetuo" jest mistrzowskim utworem skrzypcowym wymagającym dobrej biegłości w grze na tym instrumencie.



Lista utworów:
Moto Perpetuo op. 11 nr 6 (Paganini Niccolo)

Okładka: Paganini Niccolo, 14 Capriccos, Op. 1, Moto Perpetuo, Op. 11, No. 6

cena 71,95 zł.


nuty.pl

Paganini Niccolo
14 Capriccos, Op. 1, Moto Perpetuo, Op. 11, No. 6

polski 14 Kaprysów, op. 1, Moto Perpetuo, op. 11 nr 6
włoski 14 Capriccos, Op. 1, Moto Perpetuo, Op. 11, No. 6


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:klarnet B solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klarnet B (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Giampieri Alamiro
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064015

Prezentowana książka jest zbiorem 14 - stu kaprysów na klarnet B skomponowanych przez Nicolo Paganini'ego (1785 - 1840). W książce zawarty został również popularny utwór "Moto Perpetuo". Utwory wymagają dużej biegłości technicznej, gdyż sam Paganini był mistrzem pod tym względem.


Originally for violin and piano.


Lista utworów:
Capriccio 1 - Marcato op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 2 - Allegretto op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 3 - Lento op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 4 op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 5 - Allegro non troppo op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 6 - Agitato op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 7 - Presto op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 8 - Posato op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 9 - Allegretto op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 10 - Posato op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 11 - Sostenuto op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 12 - Sostenuto op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 13 - Vivace op. 1 (Paganini Niccol)
Capriccio 14 - Andante op. 1 (Paganini Niccol)
Moto Perpetuo op. 11 nr 6 (Paganini Niccol)

Okładka: Parkening Christopher, The Christopher Parkening Guitar Method, vol. 2

cena 71,95 zł.


nuty.pl

Parkening Christopher
The Christopher Parkening Guitar Method, vol. 2

polski Szkoła gry na gitarze, z. 2 - Sztuka i technika gry na gitarze klasycznej
angielski The Christopher Parkening Guitar Method, vol. 2 - The art and technique of the classical guitar


Ilość stron:136
Format:210 x 297
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065073
Produkty podobne:Parkening Christopher - The Christopher Parkening Guitar Method, vol. 1

Druga część szkoły gry na gitarze "The Christopher Parkening Guitar Method" - zawiera ćwiczenia techniczne, m. in. w dziedzinie tremolo, flażoletów, vibrato, pizzicato; oraz utwory z różnych epok - baroku, klasycyzmu, romantyzmu, muzyki współczesnej. Znajdziesz tu opracowania utworów Bacha, Dowlanda, Sora, Tarregi, Scarlattiego i innych kompozytorów.


An outstanding source for the technique and repertoire of the classical guitar, this book continues where Vol. 1 leaves off. It teaches: all notes in the upper position; tone production; advanced techniques such as tremolo, harmonics, vibrato, pizzicato and slurs; practice tips; stylistic interpretation; and more. The first half of the book deals primarily with technique, while the second half of the book applies the technique with repertoire pieces. As a special bonus, this book includes 32 previously unpublished Parkening edition pieces by composers including Dowland, Bach, Scarlatti, Sor, Tarregá and others, plus three guitar duets.


Spis treści:

Part one - technique
Notes on the first string
Guide and pivot fingers
Spanish Ballad
Vibrato
Dotted Eighth Notes
Mazurka
Quality of Sound
Silent Night
Slur Technique
Toccata
Grace Notes
Canario - Calvi
Danza - Calvi
More Work in 2nd Position
New Repeat Terms and Signs
Spanish Waltz
Notes on the second string
Natural harmonics
Cancion
Notes on the third string
Dampening
Interlude
French Lullaby
Russian Folk Song
Tarantella
Carol of the Bells
Notes on the fourth string
Prelude in E minor
Success vs. Excellence
Scarborough Fair
Notes on the fifth string
Notes on the sixth string
Sightreating
Mastering the Fingerboard
Lesson in A minor - Coste
Lesson in A major - Coste
Moto Perpetuo - Paganini
Performance Anxiety
Left - Hand Fingering Principles
Accuracy and Control
Moveable Scales
Speed Techniques
Special Effects
Notation of Special Effects
Sakura
Artificial Harmonics
Catalonian Folk Song
Tuning tips
Low D tuning
Preludio
Caprice #24 - Paganini
Ornamentation
Advanced Bar Techniques
Bianco Fiore
Interval Studies
Left - Hand Shifts
Rules to be broken
Twenty - minute workout
Interpretation of music
Summary of artistic devices
Part two - repertoire
Repertoire index
Renaissance period notes
Danza
Gagliarda
Canzone
Salterello
Pavane - Milan
Alman - Johnson
Branle - Besard
Volte - Besard
Galliard - Dowland
Allemande - Dowland
Baroque Period Notes
Prelude - Visee
Bouree - Visee
Pavanas - Sanz
Bouree - Bach
Prelude - Bach
Sonata in A - Scarlatti
Classical Period Notes
Study in E minor - Carcassi
Study in A - Carcassi
Study in A Minor - Carcassi
Study in A - Sor
Study in B Minor - Sor
Minuet in C - Sor
Waltz - Sor
Rondo - Giuliani
Theme and variations - Giuliani
Allegro Spiritoso - Giuliani
Romantic Period Notes
Estudio - Tarrega
Lagrima - Tarrega
Adelita - Tarrega
Estudio - Tarrega
Estudio del Ligado - Barrios
Romance
Modern Period Notes
La Rossignol
Drewries Accordes
Canon - Telemann
Appendix A (Sound production)
Appendix B (Discography)
Fingerboard chart
Personal Note

Okładka: Paganini Niccolo, Moto Perpetuo - Wind Band

cena 906,95 zł.


nuty.pl

Paganini Niccolo
Moto Perpetuo - Wind Band

Opracowanie na:orkiestra dęta mieszana (partytura + głosy koncertowe)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Mortimer John Glenesk
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL073989
Produkty podobne:Philharmonic Wind Orchestra - Virtuoso

Moto Perpetuo (Paganini)


Lista utworów:
Moto Perpetuo (Paganini)

Okładka: Philharmonic Wind Orchestra, Virtuoso

cena 101,95 zł.


nuty.pl

Philharmonic Wind Orchestra
Virtuoso

angielski Virtuoso


Rodzaj produktu:płyta CD
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076083
Produkty podobne:Monti Vittorio - Csardas Fantasy - Wind Band
Smetana Bedrich - Dance of the Comedians - Wind Band
Händel George Friedrich - Entry Of The Queen Of Sheeba - Wind Band
Rimski-Korsakow Mikołaj - Flight Of The Bumble-Bee - Wind Band
Sarasate Pablo De - Gipsy Airs - BRASS BAND
Sarasate Pablo De - Gipsy Airs - Orchestra & Strings
Dinicu Grigorias - Hora Staccato - BRASS BAND
Dinicu Grigorias - Hora Staccato - Wind Band
Rossini Gioacchino Antonio - Introduction, Theme and Variations - CLARINET
Rossini Gioacchino Antonio - La Danza - Wind Band
Paganini Niccolo - Moto Perpetuo - Wind Band
Rimski-Korsakow Mikołaj - Procession Of The Nobles (Opera Mlada) - Wind Band
Widor Charles-Marie - Toccata - Wind Band
Peter Gustav - Zirkus Renz for Accordion and Wind Band

Caprice N°24 (Paganini) Carnival Variations (Mortimer) Csardas Fantasy (Monti) Dance Of The Comedians (Smetana) Entry Of The Queen Of Sheba (Händel) Flight Of The Bumble-Bee (Rimsky-Korsakov) Hora Staccato (Dinicu) Introduction, Theme and Variations (Introduction) (Rossini) Introduction, Theme and Variations (Theme) (Rossini) Introduction, Theme and Variations (Variation I) (Rossini) Introduction, Theme and Variations (Variation II) (Rossini) Introduction, Theme and Variations (Variation III) (Rossini) Introduction, Theme and Variations (Variation IV) (Rossini) Introduction, Theme and Variations (Variation V) (Rossini) La Danza (Rossini) Moto Perpetuo (Paganini) Procession Of The Nobles (Rimsky-Korsakov) Toccata (Widor) Zigeunerweisen (Sarasate) Zirkus Renz (Peter)


Lista utworów:
Caprice N°24 (Paganini)
Carnival Variations (Mortimer)
Csardas Fantasy (Monti)
Dance Of The Comedians (Smetana)
Entry Of The Queen Of Sheba (Händel)
Flight Of The Bumble-Bee (Rimsky-Korsakov)
Hora Staccato (Dinicu)
Introduction, Theme and Variations (Introduction) (Rossini)
Introduction, Theme and Variations (Theme) (Rossini)
Introduction, Theme and Variations (Variation I) (Rossini)
Introduction, Theme and Variations (Variation II) (Rossini)
Introduction, Theme and Variations (Variation III) (Rossini)
Introduction, Theme and Variations (Variation IV) (Rossini)
Introduction, Theme and Variations (Variation V) (Rossini)
La Danza (Rossini)
Moto Perpetuo (Paganini)
Procession Of The Nobles (Rimsky-Korsakov)
Toccata (Widor)
Zigeunerweisen (Sarasate)
Zirkus Renz (Peter)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 17,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 20,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Koetsier Jan, Concerto da Camera

cena 146,95 zł.


nuty.pl

Koetsier Jan
Concerto da Camera

włoski Concerto da Camera


Ilość stron:28 + 4 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:trąbka C lub B i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Trąbka B (1) lub Trąbka C (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Resch Valentin
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062624

Wydanie zawiera koncert na trąbkę B lub C i fortepian Jana Koetsiera, współczesnego kompozytora i dyrygenta. Niniejszy koncert oryginalnie napisany był na trąbkę i zespół instrumentów dętych blaszanych, jednak w tym wydaniu zespół akompaniujący został zastąpiony przez fortepian. Koncert składa się z 3 części w klasycznym układzie: Allegro, Innsbruck, ich muss dich lassen (Andante con moto) i Rondoletto perpetuo (Allegro molto) i jest przeznaczony dla zaawansowanych trębaczy. Publikacja zawiera osobne materiały wykonawcze dla obu trąbek i fortepianu.


Okładka: Lutosławski Witold, Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)

cena 59 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)

polski Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)
angielski Concerto for Piano and Orchestra (piano reduction)


Ilość stron:72
Format:297 x 414
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003569

Mój „Koncert fortepianowy” składa się z czterech części, które gra się bez przerw, mimo iż każda z tych części posiada swe wyraźne zakończenie. Część pierwsza składa się z czterech członów. W pierwszym i trzecim motywy eksponowane są jakby „od niechcenia”, lekko, czasem nieco kapryśnie, nigdy zbyt poważnie. W przeciwieństwie do tego drugi i czwarty człon wypełnia szeroka kantylena prowadząca w końcu do punktu szczytowego całej części. Część druga to rodzaj „moto perpetuo” - szybka gonitwa fortepianu na tle orkiestry, kończąca się uspokojeniem, które przygotowuje część trzecią. Otwiera ją recitativo fortepianu solo, po czym intonuje on, również bez udziału orkiestry, śpiewny temat largo. Środkowy człon, rozpoczęty wejściem orkiestry, kontrastuje z pierwszym przez swój bardziej gwałtowny, momentami dramatyczny charakter. Kantylena bez akompaniamentu orkiestry powraca na zakończenie tej części. Część czwarta ze względu na swą budowę stanowi aluzję do barokowej formy ciaccony. Jej temat (zawsze grany przez orkiestrę) składa się z krótkich nut przedzielonych pauzami, a nie - jak w tradycyjnej ciacconie - z akordów. Temat ten, powtarzany wielokrotnie, stanowi tylko jedną warstwę muzycznego dyskursu. Na jego tle fortepian eksponuje coraz to inne epizody. Dwie te warstwy działają na zasadzie formy łańcuchowej, tzn. początki i końce fortepianowych epizodów nie pokrywają się z początkami i końcami tematu. Spotkanie następuje tylko jeden raz przy końcu utworu. Temat występuje po raz ostatni w formie skróconej (bez pauz), grany przez orkiestrę tutti bez fortepianu. Następuje krótkie recitativo fortepianu fortissimo na tle orkiestry, po czym krótka Coda (presto) kończy utwór. W nieco mniejszym stopniu niż w innych utworach występuje i w „Koncercie fortepianowym” element przypadku. Jest on - jak zawsze - ściśle podporządkowany zasadom organizacji wysokości dźwięku (harmonii, melodii, etc.). Mimo to niema w mej muzyce improwizacji. Wszystko, co ma być grane, jest szczegółowo zanotowane i ma być precyzyjnie zrealizowane przez wykonawców - członków zespołu. Jedyną, ale podstawową różnicą między sekcjami ad libitum (a więc niedyrygowanymi), a tymi, które zapisane są w sposób tradycyjny (z podziałem na takty o oznaczonym metrum), jest fakt, iż w tych pierwszych niema wspólnego dla wszystkich podziału czasu. Innymi słowy, każdy z nich wykonuje swoją partię tak, jakby ją miał grać sam, nie koordynując jej z innymi. Daje to w rezultacie specyficzną, „wiotką" fakturę o bogatych, kapryśnych rytmach, niemożliwych do osiągnięcia w żaden inny sposób. [Witold Lutosławski, WJ1988]

My Piano Concerto consist of four movements played without interruption despite the fact that each movement has a clear ending. The first movement consists of four segments. In the first and third, the motives are exposed as if "nonchalantly", lightly, sometimes somewhat capriciously, never too seriously. In contrast with the first and third, the second and fourth segments contain a broad cantilena leading finally to the climax of the entire movement.

Lista utworów:
Koncert na fortepian i orkiestrę (Lutosławski Witold)

Okładka: Paganini Niccolo, Moto perpetuo na skrzypce i fortepian

cena 14 zł.


nuty.pl

Paganini Niccolo
Moto perpetuo na skrzypce i fortepian

polski Moto perpetuo na skrzypce i fortepian


Ilość stron:12 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Teutsch Karol
Kod produktu:NPL066146

Publikacja zawiera Miniaturę skrzypcową zatytułowaną "Moto Perpetuo" Niccolo Paganiniego - wybitnego kompozytora epoki romantyzmu. Do 1828 roku Paganini podróżował wyłącznie po Włoszech, gdzie wykonywał głównie swoje Kaprysy i Koncerty. Później rozpoczął podróże po m. in. Austrii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, gdzie zdobył ogromną popularność.


Lista utworów:
Moto perpetuo (Paganini N.)

Okładka: Read Thomas L., Suite for Solo Violin

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Read Thomas L.
Suite for Solo Violin

polski Suita na skrzypce solo
angielski Suite for Solo Violin
niemiecki Suite für Violine solo
francuski Suite pour violon solo


Ilość stron:10
Format:277 x 351
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL068481

Thomas Read (ur. 1938) to amerykański kompozytor i skrzypek. Jest on autorem wielu dzieł orkiestrowych, takich jak m. in.: "Resound!", "Sunrise Fable", czy "Symphonic Episodes". Skomponował on również liczne dzieła kameralne (m. in. kwartety smyczkowe, utwory na fortepian). "Suite for Violin Solo" to współczesna kompozycja na skrzypce, utrzymana w XX-wiecznej harmonice. Składa się z pięciu krótkich miniatur - serenady, dwóch kaprysów (w formie kanonu), "Moto perpetuo" (utwór charakteryzujący się stałą motoryką) oraz arabeski. Kompozytor wszechstronnie wykorzystuje możliwości skrzypiec. W ich partii odnaleźć można m. in. efektowne dwudźwięki, flażolety oraz tremola.


Lista utworów:
Serenade (Read Thomas)
Caprice di canon (1) (Read Thomas)
Moto perpetuo (Read Thomas)
Caprice di canon (2) (Read Thomas)
Arabesques (Read Thomas)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland