•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Menuet z Sonaty G

Dostępne opracowania:

flet poprzeczny solo (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian lub keyboard (1)
fortepian solo (6)
gitara (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
książka (3)
skrzypce (lub flet) i fortepian (1)
zespół instrumentalny (2 rogi F lub Es i 2 puzony tenorowe suwakowe lub tenorowe wentylowe) (partytura + głosy) (1)

Menuet z Sonaty G znajdziesz w 17 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Towarnicki Eugeniusz, Szkoła na flet cz. 1

cena 62,9 zł.


nuty.pl

Towarnicki Eugeniusz
Szkoła na flet cz. 1

polski Szkoła na flet cz. 1


Ilość stron:132
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Towarnicki Eugeniusz
Autor okładki: Abako Witold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000277

Od początku nauki flecista powinien dbać o zachowanie postawy prostej i niewymuszonej, gdyż to nie tylko ułatwia grę, ale jest również niezbędnym warunkiem zachowania estetycznego wyglądu... Te i wiele innych uwag na temat gry na flecie znajduje się w powyższej publikacji.


Spis treści:

Przedmowa do I wydania
Uwagi wtępne
Historia rozwoju fletu. Budowa fletu. Postawa grającego, trzymanie instrumentu, układ palców przy grze. Technika oddechu. Technika zadęcia. Gimnastyka palców.
Pismo nutowe
Część praktyczna
Ćwiczenie bez używania klap (1)
Ćwiczenia lewej ręki (2-9)
Wytrzymywanie dźwięków (6)
Ćwiczenia obu rąk (10-11)
Gamy durowe
Gama C-dur (12-23)
Interwały
Gama G-dur (24-34)
Tempo. Rytm. Wiosna (32). Znaki dynamiczne. Melodia kurpiowska (33). Piosenka o komarze (34)
Gama D-dur (35-44)
Przejście z d2 na cis2. Znaki artykulacyjne.
Gama A-dur (45-52)
Gama E-dur (53-59)
Gama F-dur (60-70) A. Corelli - Menuet (68). B. Flies - Kołysanka (70)
Gama B-dur (71-76) Przedtakt. J. Mroczek - Rondo (76) W. A. Mozart - Duet (77) R. Schumann - Wesoły wieśniak (78)
Gama Es-dur (79-84) T. Sygietyński - Ej, przeleciał ptaszek (84). Fermata.
Gama As-dur (85-89) F. Schubert - Walc (89)
Gamy molowe
Gama a-moll (90-94) Som, som w stawie rybecki (94)
Gama e-moll (95-98) T. B. Berbiguier - Duet (98)
Gama h-moll (99-104)
Gama fis-moll (105-109) Zakukała kukułeczka (108)
Gama cis-moll (110-113) Staccato pojedyńcze
Gama d-moll (114-117) Chmiel (117)
Gama g-moll (118-121) Hej, ty Wisło (121)
Gama c-moll (122-126) Dumka ukraińska (125). H. Kling - Ćwiczenie (126).
Gama f-moll (127-130) Gdzież to jedziesz, Jasiu (130)
Ćwiczenia do 4 znaków przykluczowych
Triola (131). Kujawiak (132). Melodia ludowa z Kieleckiego (134). Ćwiczenia w szesnastkach (136). Hejze ino, fijołecku leśny (138). Lajkonik (141). Synkopa. Krakowiak (145). Hej, bystra woda (146). M. Karłowicz - Zawód (147). Ozdobniki. Irlandzka pio
Zestawienie gam durowych i molowych
Ćwiczenia we wszystkich tonacjach durowych i molowych
C-dur (159-160)
a-moll (161-163) J. S. Bach - Sarabanda (162). J. S. Borrée anglaise (163).
G-dur (164-166) F. Schubert - Kołysanka (166)
E-moll (167-168) Taniec nadwiślański (168) E. Grieg - Walc (169)
Ćwiczenia dla wyrobienia tonu (170-175)
D-dur (176-180) J. J. Quantz - Arioso i Presto (178). F. Mendelssohn Bartholdy - Pieśń bez słów (179). W. A. Mozart - Menuet (180)
h-moll (181-183) J. S. Bach - Polonez (183)
A-dur (184-186)
Ćwiczenie w interwałach (184) J. Haydn - Menuet rokoko (186)
fis-moll (187-189) Tańce powiślańskie (188). N. Regel - Etiuda (189). M. Moszkowski - Taniec hiszpański (190)
Podwójne uderzenie językiem (podwójne staccato)
Ćwiczenia (191-199) G. F. Händel - Aria z wariacjami (200)
E-dur (201-204)
cis-moll (205-206) N. Regel - Etiuda (206)
H-dur (207-209) M. Musorgski - Tuileries (209)
gis-moll (210-212) T. Bohm - Etiuda (211). I. J. Paderewski - Polały się łzy me (212).
F-dur (213-214) G. Kątski - Osiem wariacji na flet (214)
d-moll (215-218) R. Schumann - Marzenie (217). J.-Ph. Rameau - Le Tambourin (218).
B-dur (219-220)
g-moll (221-223) S. Moniuszko - Solo fletowe z arii Stefana (223)
Es-dur (224-225)
c-moll (226-229) H. Wieniawski - Le sautillé (227). J. Brahms - Taniec węgierski nr 19 (228) L. Beethoven - Menuet z Tria op. 3 (229)
As-dur (230-231) L. Beethoven - Andante (231)
f-moll (232-233) M. K. Ogiński - Polonez nr 7 (233)
Des-dur (234-236) C. Debussy Clair de Lune (236)
b-moll (237-238) M. Karłowicz - Na śniegu (238)
Ges-dur (239-243) T. Dobrzański - Gliniany kogucik (241) T. Dobrzański - z "Rapsodii rosyjskiej (243)
es-moll (244-246) L. Drouet - Etiuda (245). T. Dobrzański - Kołysanka-serenada (246)
Ćwiczenia oktaw (247)
Ćwiczenia pasażowe (248-251)
Ćwiczenia chromatyczne (252-253) K. Kurpiński - Polonez Des-dur (254)
Duety
G. Ph. Telemann - Z Sonaty nr 5 (255)
Legoux-Bordet - Duet (256)
F. Devienne - Duet (257)
Hugo-Wunderlich - Duet (258)
J. Ch. Naudot - Duet (259)
L. Beethoven - Duet (260)
R. Désormiere - I Duet (261)
R. Désormiere - II Duet (262)

Okładka: Chopin Fryderyk, Scherzo b-moll op. 31

cena 10 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Scherzo b-moll op. 31

polski Scherzo b-moll op. 31


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001234

Scherzo - drobna forma muzyczna występująca samodzielnie lub jako część utworu cyklicznego np. sonaty, symfonii lub serenady. Scherzo w formie podobne jest do menueta jednakże grane jest w szybszym tempie, często z zastosowaniem rytmu synkopowego i rozwiniętej artykulacji. Przeważnie w metrum 3 / 4. Scherzo ma budowę pieśni trzyczęściowej A + B + A.
Scherzo b-moll należy do dzieł opusowanych, zostało skomponowane w 1837 roku.
Publikacja dedykowana jest pianistom zaawansowanym.


Lista utworów:
Scherzo b-moll op. 31 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Powroźniak Józef, Gitarowa muzyka dawna i nowa na gitarę

cena 11 zł.


nuty.pl

Powroźniak Józef
Gitarowa muzyka dawna i nowa na gitarę

Ilość stron:40
Format:210 x 290
Opracowanie na:gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL005061

Publikacja zawiera 12 uyworów takich kompozytorów jak R.deVisee, D.Scarlatti czy W.Rudziński, opisy strun, palców, pozycji i inne.


Lista utworów:
Suita d (Visee R. de)
Andante z Wielkiej sonaty op.11 (Moretti L.)
Sonata e (Scarlatti D.)
Menuet (Matejka W.)
Sonata op.15 (Guliani M.)
Grota Fingala - uwertura koncertowa (Mertz J.K.)
Preludium na nucie pedałowej (Pawłow M.S.)
Etiuda tremolo (Panin P.)
Romanza (Mroński S.)
Dwie miniatury (Jabłoński H.)
Fantazja na tematy góralskie (Rudziński W.)
Suita polska op.1135 - "Z czasów Horeckiego" (Hoek J.A. van)

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

cena 69 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

Ilość stron:192
Format:170 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056676
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Dyktanda muzyczne Danuty Dobrowolskiej - Maruchy, do kształcenia słuchu, jako pierwsze prezentują fragmenty muzyczne w oryginalnej wersji brzmieniowej, w postaci specjalnie zrealizowanych nagrań. Zyskały sobie dużą popularność wśród pedagogów.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego - Cztery konie we dworze
Melodia ludowa z Mazowsza - Jasio konie poił
J.Francaix - Suita na flet solo , cz.IV Allemande
Łowicka melodia ludowa, Stary kowal młotem wali
Melodia ludowa z Mazowsza, Oj wołki moje wołki
F.Chopin, Mazurek h-moll, op.33 nr 4
Melodia ludowa z Podhala, Tańcujze se tańcuj, karcmarecko tłusta
Melodia ludowa z Podhala, Dana moja, dana, nie pójde za pana
F.Chopin Mazurek b-moll op.24 nr 4
Kazimnierz Serocki, I Symfonia, cz III
Melodia ludowa z Kieleckiego, Idzie kónik drogom
Melodia ludowa z Podhala, Posło dziwce do ogridu trawke ząć
Melodia ludowa z Krakowskiego, Oj, salała, salała, oj rybecka za wodo
G.Ph.Telemann VII Fantazja na skrzypce solo, cz.III
L.Różycki, 3 tańce polskie op. 37
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub samą melodię
F.Poulenc, Air Romantique
L.v Beethoven, Sonata A-dur op. 69 cz.II
F.X.Hammer, Sonata nr 3 na altówkę i b.c., cz III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 130
E.Grieg, Sonata op. 36
G.Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
J. Francaix, Sonatina, cz II, Sarabanda
G.F.Haendel, Sarabanda na altówkę i b.c. ( transkrypcja Sonaty na 2 skrzypiec i b.c.)
F.Chopin, Mazurek h-moll op. 33 nr 4
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz III, Rondo
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2, cz IV
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 68 nr 4
A. Vivaldi, Sonata na wiolonczelę i b.c.
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
G. Faure, Przebudzenie
G. Faure, Przebudzenie
B. Bartok, Mikrokosmos nr 128
A. Vivaldi, Koncert d-moll na fagot i orkiestrę smyczkową, cz I
F. Mendelssohn Bartholdy, Sonata op. 45, cz II
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, II Koncert Es-dur na róg i orkiestrę KV 417, cz I
D. Buxtehude, Sonata D-dur na wiolonczelę i b.c., cz I
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 33 nr 3
A.Caporale, Sonata, cz III
J. Brahms, Sonata op. 120 nr 2, cz II
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.63 nr 3
G. Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 17 nr 3
G.Cassado, Sonata w starym stylu hiszpańskim, cz II
G.Ph. Telemann, Sonata, cz I
F.Paulenc, Cé
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 59 nr 2
G.Ph. Telemann, Sonata g-moll na obój i b.c., cz IV
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
C. Debussy, Sonata, cz I, Prolog
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Walc op. 65 nr 6
S. Prokofiew, Sonata op. 119, cz.II
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Mały pastuszek
G.Ph. Telemann, Sonata F-dur na flet i b.c.
Dyktanda dwugłosowe
L.v Beethoven, Sonata f-moll op.2 nr 1, cz III Trio
F. CHopin, Mazurek a-mollop, 17 nr 4
J.S.Bach, Sonata C-dur na dwoje askrzypiec i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów KV487, nr 9
J.S. Bach, V Suita angielska
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tono
W.A. Mozart, Duet nr 3
J.S. Bach, II Inwencja dwugłosowa
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 1
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz I
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 5 nr 2, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus IV
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz,II
J.Ph. Rameau, Rigaudon
J.Hayd, Trio F-dur, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
J.S. Bach, II Partita c-moll, Sinfonia
M. Dziewulska, Tańce i piosenki mna dwoje skrzypiec nr 2
J.S. Bach, VI Suita francuska, Polonaise
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Bajeczka op. 65 nr 3
J.W. Kaliwoda, Duet op. 116 nr 1 cz.II
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke, nr 2
J.Ph. Rameau, Rigaudon
M. Reger, Christkindlains Wiegenlied
W.A. Mozart, Duet nr 6. cz. III
J.S.Bach, XI inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz" na wiolonczelę i fortepian, Var. I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.50 nr 3
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven,Sonata op. 102 nr 2, cz.III
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jesienko
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa (transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę)
W.A. Mozart, Sonata c-moll, KV 457, cz.I
C.PH.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 4
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op.18, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 58
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec i wiolonczelę i b.c., cz.IV
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 280, cz.III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 106
IV Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa z Kieleckiego, Jest jesień w padole
Melodia ludowa z Lubelskiego, W sini woda, w izbie woda
F. Kuhlau, Duet op. 81 nr 3
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fantazja
Melodia ludowa z Radomskiego, Służył Jasio u pana
Z. Kodaly, Sonata op. 8, cz.II,
Melodia ludowa z Kieleckiego, Pado desc, pado
G.F. Haendel, Sonata na obój i fortepian, cz.II
Melodia ludowa ze Sląska Cieszyńskiego, W tym naszim Istebnym
Melodia ludowa z Kieleckiego, Szła muszka po wodzie
Melodia ludowa z Kieleckiego, Z tamty strony plecionego płotka
G.Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz. II
F. Martin, Ballada na puzon i fortepian
B. Bartók, Mikrokosmos nr 104
Melodia ludowa z Mazowsza, Da i cóz mnie po roli
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Taniec pajaca
A. Dobrowolski, Trio na obój, klarnet i fagot, cz.I
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
C. Debussy, Preludia I, Dziewczę o lnianych włosach
J. Massenet, Elegia op. 10 nr 5
F. Poulenc, Air champetre
F. Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2, cz. III
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 63 nr 3
L. Boccherini, Sonata, cz.II
W.A. Mozart, Adagio h-moll KV 540
K. Stamic, Koncert d-dur na altówkę i orkiestrę op. 1cz II
K. Serocki, Sonatina, cz. I
F. Chopin, Mazurek As-dur, op. 41 nr 4
B. Martinů, I Sonata, cz. II
F. Chopin, Mazurek b-moll, op. 24 nr 4
F. Poulenc, Mais mourir
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
S. Barber, Sonata op. 6, cz. II
C. Debussy, Światło księżyca
B. Martinů, Wariacje na temat Rossiniego, Var.III
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 59 nr 3
A. Caporale, Sonata, cz.II
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 7 nr 3
A. Vivaldi, Koncert a-moll na fagot i orkiestrę cz.I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
F. Poulenc, Sonata cz. I
A. Corelli, Sonata na wiolonczelę i b.c., cz.II
S. Prokofiew, Gawot fis-moll, op. 32 nr 3
D. Szostakowicz, Sonata op. 40 cz. II
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 11
Dyktanda dwugłosowe
G.F. Haendel, Sonata na altówkę i b.c.cz.II
J.S. Bach, IV Suita francuska, Gigue
W.A. Mozart, Duet nr 9, cz.III
J.S. Bach, VI Partita e-moll, Tempo di Gavotta
B. Bartók, Duet nr 26
W.A. Mozart, Sonata D-dur, KV 205b, cz.III temat
J.S. Bach III inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę )
M. Dziewulska, Piosenka
W.F. Bach I Sonata, cz. III
J.S. Bach II Suita francuska, Gigue
G. Ph. Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz.IV
J. S. Bach VI Partita e-moll, Courante
B. Bartók, Duet nr 3
J.S. Bach, V suita angielska. Preludium
F. Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, IV Chaconne
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 281, cz.II
G. Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz.II
J. S. Bach, III Suita angielska, Gigue
G.F. Haendel, Trio kameralne nr 6 na 2 oboje, fagot i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 5
W.A. Mozart, Adagio i fuga na temat Bacha, KV 404a, Adagio
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
B.Bartók, Duet nr 28
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus III
F.Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, cz. II Air
W.A. Mozart, Sonata F-dur, KV 332, cz I
J.S. Bach, II Inwencja trzygłosowa, ( trankrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 2
J.S. Bach, VI Inwencja dwugłosowa,
G.F. Telemann, Sonata kanoniczna nr 3 na 2 skrzypiec cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c.cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 100
W.A. Mozart Duet nr 6 cz III
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
L.v Beethoven, Sonata F-dur op.5 nr 1 cz III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jasieńko
B. Bartók Duet nr 31
Dyktanda trzygłosowe
G.F. Haendel, Chaconne
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 330cz II
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Żal, op. 65 nr 5
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz.IV
L.v Beethoven, Wariacje na temat "La ci ddarem la mano", Var, VI
L. Różycki, 3 tańce polskie op. 37, Taniec II
D. Kabalewski, Piuosenka op. 27 nr 2
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 333, cz. II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV 457 cz I
W.A. Mozart, Koncert fotepianowy A-dur KV 488 cz I
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
D. Scarlatti, Sonata D-dur
J.S. Bach, VI Suita francuska, Menuet
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz I
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tuono na 2 trąbki i 2 puzony
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 279, cz III
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz III
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491 cz I
J. S. Bach, XIII inwencja trzygłosowa
G. Gabrieli, Canzona na 2 trąbki i 2 puzony
B. Bartók, Mikrokosmos nr 94
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 205b, cz III, Var.V
J.S. Bach, II Suita francuska, Sarabanda
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
W. Lutosławski. Melodie ludowe, Zalotny
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Gaik
M. Dupré Variations sur un Noël, Var. VI
P. Hindemith, III sonata, cz II
Indeks instrumentów
Indeks kompozytorów

Okładka: Schubert Franz, Impromptu, Op. 142, No. 2 In Ab Major for Piano

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Schubert Franz
Impromptu, Op. 142, No. 2 In Ab Major for Piano

polski Impromptu As-dur op. 142 nr 2 na fortepian
angielski Impromptu, Op. 142, No. 2 In Ab Major for Piano
niemiecki Impromptu As-Dur Op. 142 Nr. 2 na fortepian


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059270

Publikacja zawiera Impromptu fortepianowe As-dur op. 142 nr 2 Franza Schuberta (1797 - 1828). Utwór napisany jest w formie menueta. Akordowy wstęp (Allegretto) przypomina nieco początkowy temat Sonaty fortepianowej As-dur op. 26 Ludwiga van Beethovena. Druga część Impromptu - Trio - kontrastuje ze wstępem pod względem charakteru, linia melodyczna prowadzona jest schematem trójkowym. Zapis zawiera oznaczenia palcowania, dodane przez edytora.


Lista utworów:
Impromptu As-dur op. 142 nr 2 (Schubert Franz)

Okładka: , Classical Album Piano, For Four - Hands

cena 62,95 zł.


nuty.pl

Classical Album Piano, For Four - Hands

polski Album na fortepian, na cztery ręce
angielski Classical Album Piano, For Four - Hands


Ilość stron:82
Format:295 x 228 x
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060107

Publikacja zawiera 12 utworów klasycznych kompozytorów, wśród nich.: sonaty, fantazje, menuety, mazurki.


Contents: Haydn: Il maestro e lo scolare • Mozart: Sonata in D, Sonata in Bb, Fantasia in F minor • Clementi: Sonata in C • Kuhlau: Sonatina in G • Beethoven: Sonata in D • Weber: Sonatina in C, Romanza, Menuet, Mazurka, Adagio.


Lista utworów:
Adagio (Weber Carl Maria)
Fantasia in F Minor (Mozart Leopold)
Il Maestro E Scolare (Haydn Joseph)
Mazurka (Weber Carl Maria)
Menuet (Weber Carl Maria)
Romanza (Weber Carl Maria)
Sonata in B Flat (Mozart Leopold)
Sonata in C (Clementi Muzio)
Sonata in D (Mozart Leopold)
Sonata in D (Beethoven Ludvig van)
Sonatina (Kuhlau Daniel Frederik)
Sonatina in C (Weber Carl Maria)

Okładka: Hertel Johann Wilhelm, Sonata a Quattro for 2 Horns and 2 Trombones

cena 77,95 zł.


nuty.pl

Hertel Johann Wilhelm
Sonata a Quattro for 2 Horns and 2 Trombones

polski Sonata a Quattro na 2 rogi i 2 puzony
angielski Sonata a Quattro for 2 Horns and 2 Trombones
niemiecki Sonata a Quattro für 2 Hörnen und 2 Posaunen
francuski Sonata a Quattro pour 2 cornes et 2 trombones


Ilość stron:12 + 4x4
Format:210 x 297
Opracowanie na:zespół instrumentalny (2 rogi F lub Es i 2 puzony tenorowe suwakowe lub tenorowe wentylowe) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Róg F I (1) lub Róg Es I (1)
Róg F II (1) lub Róg Es II (1)
Puzon tenorowy suwakowy I (1) lub Puzon tenorowy wentylowy in B I (1)
Puzon tenorowy suwakowy II (1) lub Puzon tenorowy wentylowy in B II (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Drechsel Hans
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL073238

Johann Wilhelm Hertel (ur. 9 października 1727, zm. 14 czerwca 1789) był niemieckim kompozytorem, klawesynistą, oraz skrzypkiem. Jego twórczość obejmuje ogromną liczbę symfonii, koncerty solowe, sonaty fortepianowe, pieśni, hymny, kantaty i oratoria. Niniejsza publikacja zawiera Sonatę a Quattro składającą się z trzech części: I - Largo, II - Vivace, III - Tempo di Menuetto. W obecnym wydaniu utwór została zaaranżowany przez Hansa Joachima Drechslera na dwa rogi F lub Es i dwa puzony tenorowe suwakowe lub tenorowe wentylowe.


Lista utworów:
Sonata a Quattro (Herte Johann Wilhelm)

Okładka: Haydn Franz Joseph, Sonata No. 8 in G for Flute (Violin) and Piano

cena 66,95 zł.


nuty.pl

Haydn Franz Joseph
Sonata No. 8 in G for Flute (Violin) and Piano

polski Sonata G-dur na flet (skrzypce) i fortepian
angielski Sonata in G for Flute (Violin) and Piano
niemiecki Sonate G-Dur für Flöte (Violine) und Klavier


Ilość stron:20 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce (lub flet) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1) lub Skrzypce
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Holländer Gustav
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076217

Publikacja zawiera Sonatę G-dur op. 77 Josepha Haydna, która w oryginale została skomponowana na kwartet smyczkowy. W obecnym wydaniu zaaranżowana jest na skrzypce (lub flet) i fortepian. Haydn jako pierwszy zdefiniował pojęcia sonaty, symfonii i koncertu. Ponadto rozszerzył w sonacie, symfonii i koncercie - poprzez włączenie w cykl menueta - ilość poszczególnych części do obowiązujących od tej pory czterech. Charakterystycznymi motywami dla jego muzyki są: elegancja, subtelność i zwiewność, lecz nie brak tu również akcentów humorystycznych.


Lista utworów:
Sonate G-Dur op. 77 (Haydn Joseph)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 17,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne

cena 20,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne

polski Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne


Ilość stron:132
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078249
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

"Tematy muzyczne" stanowią wyjątkową propozycję w procesie kształcenia muzycznego w szkole muzycznej. Materiał oparty jest na całkowitym ujęciu historii muzyki. Znajdują się tu przykłady muzyczne kompozytorów żyjących w poszczególnych epokach . Utwory posiadają układ fortepianowy, natomiast w utworach z akompaniamentem orkiestry zastosowano układ trzech pięciolini.


Spis treści:

DZIAŁ I - FORMY MUZYCZNE
I.FAKTURA UTWORU MUZYCZNEGO
1.Bach J.S.-Inwencja dwugłosowa d-moll
2.Bach J.S.-Inwencja trzygłosowa C-dur
3.Bach J.S.-Fuga d-moll
4.Musorgski M.-Stary zamek (z suity "Obrazki z wystawy”)
5.Rossini J.-Uwertura do opery "Cyrulik sewilski"
6.Chopin F.-Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
7.Bach J.S.-Gounod Ch.-Ave Maria
8.Mendelssohn-Bartholdy F.-IV Symfonia A-dur "Włoska"(cz. I)
9.Smetana B.-Uwertura do opery "Sprzedana narzeczona"
10.Haendel J.F.-Passacaglia z VII Suity klawesynowej.
II.FORMY POLIFONICZNE-IMITACJA
11.melodia popularna - Zegar (kanon 3-głosowy)
12.melodia popularna - Wieczorem (kanon 3-głosowy)
13.Haydn J.-Noc ciemna (kanon 3-głosowy)
14.Bach J.S.-Sarabanda z Suity fletowej h-moll
15.Bach J.S.-Inwencja dwugłosowa c-moll
16.Bach J.S.-Inwencja trzygłosowa e-moll
17.Bach J.S.-Preludium C-dur z I tomu Das wohltemperierte Klavier
18.Haendel J.F.-Preludium z III Suity klawesynowej
19.Bach J.S.-Fuga c-moll z I tomu Das wohltemperierte Klavier (CAŁOŚĆ)
20.Haendel J.F.-Fuga z III Suity klawesynowej d-moll (cz. II)
21.Bach J.S.-Fuga z I Sonaty skrzypcowej g-moll (cz. II).
III.SUITA BAROKOWA
22.Bach J.S.-II Suita francuska (CAŁOŚĆ).
IV.WARIACJE
23.Beethoven L.v.-Wariacje na temat szwajcarskiej melodii ludowej (CAŁOŚĆ)
24.Paganini N.-Kaprys a-moll nr 24
25.Beethoven L.v.-Sonata skrzypcowa A-dur "Kreutzerowska"(cz. II)
26.Mozart W.A.-Wariacje n. t. piosenki francuskiej "Ah, vous dirai-je maman"
27.Chopin F.-Wariacje "La ci darem la mano"op. 2
28.Haydn J.-Symfonia G-dur nr 94 "Z uderzeniem w kotły"(cz. II)
29.Haydn J.-Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach"(cz. II).
V.ALLEGRO SONATOWE
30.Haydn Joseph-Sonata fortepianowa G-dur (cz. I) (CAŁOŚĆ)
31.Beethoven Ludwig van-V Symfonia (cz. I)
32.Mozart Wolfgang Amadeus-Koncert skrzypcowy A-dur (cz. I)
33.Chopin Fryderyk-I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I)
34.Chopin Fryderyk-II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I)
35.Schubert F.-VIII Symfonia h-moll "Niedokończona"(cz. I).
VI.FORMY JEDNOCZĘŚCIOWE
FORMY JEDNOCZĘŚCIOWE
36.Chopin F.-Nokturn E-dur op. 62 nr 2
37.Mendelssohn-Bartholdy F.-Nokturn (z suity "Sen nocy letniej”)
38.Brahms J.-Walc As-dur op. 39
39.Chopin F.-Grande valse brillante Es-dur op. 18
40.Chopin F.-Scherzo h-moll op. 20
41.Wieniawski H.-Scherzo-Tarantella
42.Chopin F.-Impromptu As-dur op. 29
43.Schubert F.-Impromptu Es-dur op. 90 nr 2
44.Chopin F.-Kołysanka Des-dur op. 57
45.Brahms J.-Kołysanka op. 49 nr 4
46.Schubert F.-Momente musicale cis-moll op. 94 nr 4
47.Schubert F.-Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
48.Chopin F.-Ballada g-moll op. 23
49.Brahms J.-Ballada D-dur op. 10 nr 2
50.Chopin F.-Fantazja f-moll op. 49
51.Mendelssohn-Bartholdy F.-Fantazja fis-moll op. 28
52.Czajkowski P.-Pieśń bez słów op. 2 nr 3
53.Mendelssohn-Bartholdy F.-Wenecki gondolier (z cyklu "Pieśni bez słów”)
54.Karłowicz M.-Rapsodia litewska op. 11
55.Musorgski M.-Noc na Łysej Górze.
FORMY CYKLICZNE
56.Beethoven L.v.-Sonata cis-moll "Księżycowa"(cz. I, II, III)
57.Mozart W.A.-Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, II, III, IV)
58.Chopin F.-II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III)
59.Stefani J.-Suita z wodewilu "Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale”.
VII.KOMPOZYTORZY POPULARNYCH ETIUD I SONATIN
LITERATURA DZIECIĘCA
60.Chopin F.-Polonez g-moll (młodzieńczy)
61.Schumann R.-Piosenka sycylijska (z cyklu "Album dla młodzieży”)
62.Schumann R.-Szczęście (z cyklu "Sceny dziecięce”) 63.Czajkowski
P.-Chanson triste (z cyklu "Album dla młodzieży”)
64.Czajkowski P.-Walc (z cyklu "Album dziecięcy”)
65.Debussy C. - Kołysanka słonia (z cyklu "Kącik dziecięcy”).
LITERATURA NA FORTEPIAN
66.Grieg E.-Taniec norweski op. 35 (fortepian na 4 ręce)
67.Dvorák A.-Taniec słowiański e-moll op. 46 (fortepian na 4 ręce).
VIII.MUZYKA ABSOLUTNA I PROGRAMOWA
68.Mozart W.A.-Sonata fortepianowa G-dur KV 283 (cz. I)
69.Brahms J.-IV Symfonia e-moll op. 98 (cz. I)
70.Mozart W.A.-Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
71.Vivaldi A.-Jesień-Cztery pory roku: Jesień (cz. III-"Polowanie”)
72.Saint-Saëns K. - Ptaszarnia (z suity "Karnawał zwierząt”)
73.Weber K.M.-Zaproszenie do tańca
74.Musorgski M.-Chatka Baby-Jagi na kurzej stopce (z suity "Obrazki z wystawy”).
IX.MUZYKA SCENICZNA
75.Moniuszko St.-Tańce góralskie (z III aktu opery "Halka”)
76.Czajkowski P.-Taniec arabski (z II aktu baletu "Dziadek do orzechów”)
77.Kurpiński K.-Mazur (z 1-aktowego baletu "Wesele w Ojcowie”)
78.Czajkowski P.-Walc z girlandami (z I aktu baletu "Śpiąca królewna”)
79.Delibes L.-Walc lalki (z II aktu baletu "Coppelia”)
80.Mozart W.A.-Uwertura do opery "Wesele Figara"
81.Weber K.M.-Uwertura do opery "Oberon"
82.Wagner R.-Uwertura do opery "Tannhäuser"
83.Moniuszko St.-Recytatyw i Aria Stefana z kurantem (z opery "Straszny dwór”)
84.Moniuszko St.-Aria Hrabiny (z II aktu opery "Hrabina”)
85.Rossini J.-Cavatina Rozyny (z I aktu opery "Cyrulik sewilski”)
86.Czajkowski P.-Polonez (z II aktu opery "Eugeniusz Oniegin”)
87.Verdi G.-Chór niewolników (z III aktu opery "Nabucco”)
88.Strauss J.-Aria Adeli (z II aktu operetki "Zemsta nietoperza”)
89.Strauss J.-Aria Sandora (z I aktu operetki "Baron cygański”)
90.Zeller K.-Piosenka Adama (z II aktu operetki "Ptasznik z Tyrolu”)
91.Offenbach J.-Aria Pericholi (Aria ze śmiechem) (z I aktu operetki "Perichola”)
92.Offenbach J.-Kankan (z II aktu operetki "Orfeusz w piekle”).
DZIAŁ II-TAŃCE
I.TAŃCE STYLIZOWANE
93.Beethoven L.v.-Menuet G-dur
94.Boccherini L.-Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
95.Mozart W.A.-Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. III)
96.Mozart W.A.-Koncert skrzypcowy A-dur KV 219 (cz. III)
97.Haydn J.-Symfonia G-dur nr 94 "Z uderzeniem w kotły"(cz. III)
98.Haydn J.-Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotły"(cz. III)
99.Martini P.-Gawot G-dur
100.Lully J.B.-Gawot a-moll
101.Thomas A.-Gawot (z II aktu opery "Mignon”)
102.Chopin F.-Walc a-moll op. 34 nr 2
103.Strauss J.-Opowieści lasku wiedeńskiego
104.Smetana B.-Polka (z I aktu opery "Sprzedana narzeczona”)
105.Dvorák A.-Taniec słowiański E-dur
106.Chopin F.-Bolero a-moll op. 19
107.Auber D.F.-Bolero (z opery "Niema z Portici”)
108.Chopin F.-Tarantella As-dur op. 43
109.Gordigiani L.-Ave Maria
110.Czajkowski P.-Kaprys włoski op. 45
111.Zarębski J.-Tarantella op. 25
112.Mendelssohn-Bartholdy F.-Marsz weselny (z suity "Sen nocy letniej”)
113.Wagner R.-Marsz weselny (z III aktu opery "Lohengrin”)
114.Beethoven L.v.-Marsz żałobny z III Symfonii Es-dur (cz. II)
115.Chopin F.-Marsz żałobny z Sonaty fortepianowej b-moll (cz. III)
116.Mozart W.A.-Marsz turecki z Sonaty fortepianowej A-dur KV (cz. III)
117.Czajkowski P.-Marsz (z baletu "Dziadek do orzechów”)
118.Verdi G.-Marsz triumfalny (z II aktu opery "Aida”)
119.Strauss J. ojciec-Marsz Radetzky`ego.
II.POLSKIE TAŃCE LUDOWE I STYLIZOWANE
120.melodia popularna - Polonez 3 Maja
121.melodia popularna - Trzeci Maj
122.Chopin F.-Polonez As-dur op. 53
123.Moniuszko St.-Aria Miecznika (z II aktu opery Straszny dwór”)
124.Moniuszko St.-Aria Chorążego (z III aktu opery "Hrabina”)
125.Chopin F.-Polonez B-dur (młodzieńczy)
126.Ogiński M.K.-Polonez a-moll "Pożegnanie Ojczyzny"
127.Noskowski Z.-Polonez elegijny "W starym dworku"
128.Wieniawski H.-Polonez D-dur
129.melodia popularna - Krakowiak (z 1794 roku)
130.melodia popularna - Przybyli ułani
131.Chopin F.-Rondo á la Krakowiak op. 14
132.Chopin F.-I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
133.melodia popularna - Uciekła mi przepióreczka
134.melodia popularna - Boli mnie noga w biedrze
135.Wieniawski H.-Obertas op. 19 nr 2
136.melodia popularna - Czerwone jabłuszko
137.melodia popularna - Ty pójdziesz górą
138.Wieniawski H.-Kujawiak a-moll
139.melodia popularna - Jeszcze jeden mazur dzisiaj
140.melodia popularna - Mazur wojenny
141.Moniuszko St.-Mazur (z IV aktu opery "Straszny dwór”)
142.Moniuszko St.-Mazur (z I aktu opery "Halka”)
143.Chopin F.-Rondo á la Mazur
144.Chopin F.-Mazurek B-dur op. 7 nr 1
145.Chopin F.-Mazurek a-moll op. 7 nr 2
146.Skriabin A.-Mazurek fis-moll op. nr 2
147.Zarzycki A.-Mazurek G-dur op. 26
148.Zarzycki A.-Mazurek E-dur op. 39.
III.STYLIZACJA MUZYKI LUDOWEJ RÓŻNYCH NARODÓW
149.Albeniz I. -Tango (z suity "Hiszpania”)
150.Bizet G.-Habanera (z I aktu opery "Carmen”)
151.Brahms J.-Taniec węgierski nr 7
152.Liszt F.-VI Rapsodia węgierska
153.Glinka M.-Fantazja na tematy rosyjskie "Kamarinskaja"
154.Grieg E.-Taniec norweski op. 38 nr 5
155.Rimski-Korsakow N.-Pieśń indyjska (z IV obrazu opery "Sadko”)
156.Smetana B.-Wełtawa (z cyklu "Moja Ojczyzna”-cz. II)
157.Dvorak A.-Taniec słowiański e-moll
158.Noskowski Z.-Step.

Okładka: Beethoven Ludwig van, Beethoven For The Young

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
Beethoven For The Young

polski Beethoven dla młodzieży
angielski Beethoven For The Young


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Rovenger Leopold W.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079848

Kolekcja utworów Ludwiga van Beethovena (1770 - 1827) w łatwej aranżacji na fortepian solo stworzonej z myślą o pianistach początkujących. Wśród tytułów znajdziesz m. in. pierwszą część Sonaty księżycowej, Dla Elizy, Marsz Turecki, Menuet G-dur i inne. Przed zapisem nutowym każdego utworu podano krótkie noty dotyczące jego historii oraz budowy. Zapis nutowy zawiera oznaczenia palcowania.

Ludwig van Beethoven was born in Bonn, Germany, in 1770. His mother was a woman of soft heart and easy ways and Beethoven loved her dearly. His father, on the other hand, was a severe, hard man of irregular habits, who evidently recognized his son's ability and gave him the best education his poverty allowed. He was a strict disciplinarian and insisted that Beethoven apply himself to his musical tasks. At the age of 17 Ludwig visited Vienna where he played for Mozart and the Emperor Joseph, making an indelible impression on both of them. A few years later he again visited Vienna and this time studied with Haydn. Although his development was slow, he produced some of his most important works from 1800 to 1815.

Lista utworów:
Andante in F Major (Beethoven Ludwig van)
Ecossaise (Beethoven Ludwig van)
For Elisa (Beethoven Ludwig van)
Gertrude's Dream Waltz (Beethoven Ludwig van)
Minuet in G (Beethoven Ludwig van)
Moonlight Sonata, First Movement op. 27 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Piano Concerto in Eb Major, Emperor Theme op. 73 (Beethoven Ludwig van)
Sonata Pathetique, Two Excerpts op. 13 (Beethoven Ludwig van)
Sonata, Second Movement op. 49 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Symphony No. 5 in C Minor, First Movement, "Vicroty Theme" op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Symphony No. 5 in C Minor, Slow Movement op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Turkish March from "The Ruins of Athems" (Beethoven Ludwig van)

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...

Okładka: Haydn Franz Joseph, Mozart Wolfgang Amadeus, Meister für der Jugend für Klavier

cena 45 zł.


nuty.pl

Haydn Franz Joseph, Mozart Wolfgang Amadeus
Meister für der Jugend für Klavier

polski Utwory mistrzów dla młodzieży na fortepian
angielski Masters for the Young for Piano
niemiecki Meister für der Jugend für Klavier
francuski Maîtres pour la Jeunesse pour piano


Ilość stron:44 (46)
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Ruthardt Adolf
Kod produktu:NPL077458
Produkty podobne:Mendelssohn-Bartholdy Feliks, Schumann Robert - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 3

Publikacja "Meister für die Jugend" zawiera 24 wybrane utwory dwóch kompozytorów klasycznych - Josepha Haydna i Wolfganga Amadeusza Mozarta, w opracowaniu na fortepian solo. Wśród nich zawarto opracowania pojedynczych części dzieł symfonicznych Haydna, m. in. Andante z Symfonii nr 94 G-dur i Romanza z Symfonii nr 85 B-dur, oraz opracowania dzieł Mozarta, m. in. Marsz z opery "Wesele Figara", Menuet z opery "Don Juan" i "Marsz turecki" z Sonaty fortepianowej A-dur, KV 331.

Stan publikacji: dobry, lekko podarta okładka, gdzieniegdzie opisane długopisem palcowanie.


Lista utworów:
Menuett aus der Klaviersonate in As dur (Haydn Franz Joseph)
Serenada (Haydn Franz Joseph)
Ochsen-Menuett (Haydn Franz Joseph)
Rondo aus dem Streichquartett C dur (Haydn Franz Joseph)
Andante aus dem Symphonie mit dem Pukenschlag (Haydn Franz Joseph)
Finale aus dem Symphonie in G dur (Haydn Franz Joseph)
Andantino aus dem Klavier-Trio in E dur (Haydn Franz Joseph)
Rondo all'Ongarese (Haydn Franz Joseph)
Romanzo aus de Symphonie in B dur (Haydn Franz Joseph)
Adagio aus dem Streichquartett in E dur (Haydn Franz Joseph)
Symphonie in B dur (Haydn Franz Joseph)
Arie des Uriel (Haydn Franz Joseph)
Arie des Cherubin aus Figaros Hochzeit (Mozart Wolfgang Amadeus)
Türkischer Marsch aus der A dur Sonate (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie des Papageno aus der Zauberflote (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus Don Juan (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus der Symphonie in Es dur (Mozart Wolfgang Amadeus)
Duet aus Don Juan (Mozart Wolfgang Amadeus)
Champagner - Arie aus don Juan (Mozart Wolfgang Amadeus)
Lied aus Das Veilchen (Mozart Wolfgang Amadeus)
Marsch aus Figaros Hochzeit (Mozart Wolfgang Amadeus)
Largo aus dem Klarinetten-Quintett in A dur (Mozart Wolfgang Amadeus)
Romanze aus dem Klavierkonzert in d moll (Mozart Wolfgang Amadeus)
G moll Symphoniae 1 Satz (Mozart Wolfgang Amadeus)

cena 19,95 zł.


nuty.pl

Łatwy Barok dla początkujących na fortepian

polski Łatwy Barok dla początkujących na fortepian


Ilość stron:48
Format:207 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Górecka Agnieszka
Redaktor: Mazur Paweł
Kod produktu:NPL084491

Kolekcja prostych utworów z epoki baroku na fortepian, dla początkujących.


Lista utworów:
Adagio (Albinoni Tomaso)
Aria (z III Suity orkiestrowej) (Bach Johann Sebastian)
Badinerie (z Suity fletowej) (Bach Johann Sebastian)
Aria (z II Suity francuskiej) (Bach Johann Sebastian)
Koncert włoski (część I0 (Bach Johann Sebastian)
Goundod Ch. - Ave Maria (Bach Johann Sebastian)
Inwencja 2-głosowa (Bach Johann Sebastian)
Menuet (z II Suity francuskiej) (Bach Johann Sebastian)
Motet (Bach Johann Sebastian)
Gawot (Corelli Arcangelo)
La Follia (z Sonaty) op. 5 nr 6 (Corelli Arcangelo)
Sarabanda (Corelli Arcangelo)
Sarabanda (z Concerto grosso) op. 6 nr 11 (Corelli Arcangelo)
Menuet (z Concerto grosso) op. 6 nr 10 (Corelli Arcangelo)
Menuet (Couperin F.-Cassado G.)
Kukułka (Daquin Louis-Claude)
Gaude Mater (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Alleluja (z oratorium "Mesjasz") (Haendel G.F)
Chór (z oratorium "Juda Machabeusz" (Haendel G.F)
Gawot (Haendel G.F)
IV Koncert organowy (część I) (Haendel G.F)
(z opery "Xerxes") (Haendel G.F)
Aria (z Suity "Muzyka na wodzie") (Haendel G.F)
Bourée (z Suity "Sztucznych ogni") (Haendel G.F)
Passacaglia (z VII Suity klawesynowej") (Haendel G.F)
Tamburetta (Jarzębski Adam)
Gawot (Lully Jean-Baptiste)
Menuet (Lully Jean-Baptiste)
Gawot (Martini G.)
Aria (Purcell Henry)
Kura (Rameau Jean-Philippe)
Rigaudon (Rameau Jean-Philippe)
Tamburyn (Rameau Jean-Philippe)
Sonata (Szarzyński Stanisław Sylwester)
Cztery pory roku - Wiosna (część I) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Lato (część I) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Wiosna (część III) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Jesień (część III - Polowanie) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Jesień (część I) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Zima (część II) (Vivaldi Antonio)

cena 19,98 zł.


nuty.pl

Pawełek Marek
Łatwy Barok na gitarę klasyczną z tabulaturami

polski Łatwy Barok na gitarę klasyczną z tabulaturami


Ilość stron:44
Format:208 x 292
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Kod produktu:NPL084496


Lista utworów:
Adagio (Albinoni Tomaso)
Aria (z III Suity orkiestrowej) (Bach Johann Sebastian)
Bandinerie (z Suity fletowej) (Bach Johann Sebastian)
Ave Maria (Bach Johann Sebastian)
Innowacja 2-głosowa (Bach Johann Sebastian)
Menuet (z III Suity francuskiej) (Bach Johann Sebastian)
Sarabanda (Corelli Arcangelo)
Gawot (Corelli Arcangelo)
La Follia (z Sonaty) op. 5 nr 6 (Corelli Arcangelo)
Menuet (z Concerto grosso) op. 6 nr 10 (Corelli Arcangelo)
Sarabanda (z Concerto grosso) op. 6 nr 11 (Corelli Arcangelo)
Gaude Mater (Gorczycki Grzegorz Gerwazy)
Kukułka (Daquin Louis-Claude)
Alleluja (z oratorium "Mesjasz") (Haendel G.F)
Chór (z oratorium "Juda Machabeusz") (Haendel G.F)
Gawot (Haendel G.F)
Largo (z opery "Xerxes") (Haendel G.F)
Aria (z suity "Muzyka na wodzie") (Haendel G.F)
Bourée (z Siuty "Sztucznych ogni" (Haendel G.F)
Passacaglia (z Vii Suity klawesynowej) (Haendel G.F)
Tamburetta (Jarzębski Adam)
Menuet (Lully Jean-Baptiste)
Gawot (Martini G.)
Célébre canon (Pachelbel Johann)
Aria (Purcell Henry)
Rigaudon (Rameau Jean-Philippe)
Tamburyn (Rameau Jean-Philippe)
Sonata (Szarzyński Stanisław Sylwester)
Cztery pory roku - Wiosna (część I) (Vivaldi Antonio)
Cztery poty roku - Wiosna (część III) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Lato (część I) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Jesień (część I) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Jesień (część III - Polowanie) (Vivaldi Antonio)
Cztery pory roku - Zima (część II) (Vivaldi Antonio)

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Łatwy Beethoven dla początkujących na fortepian

polski Łatwy Beethoven dla początkujących na fortepian


Ilość stron:52
Format:227 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Górecka Agnieszka
Redaktor: Mazur Paweł
Kod produktu:NPL084492

Kolekcja utworów Ludwiga van Beethovena w bardzo prostym opracowaniu na fortepian, dla początkujących wykonawców.


Lista utworów:
Bagatela op. 126 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Dla Elizy (bagatela) (Beethoven Ludwig van)
Écossaise (Beethoven Ludwig van)
Hymn do nocy (Beethoven Ludwig van)
Menuet (Beethoven Ludwig van)
Menuet (Beethoven Ludwig van)
Suseł (bagatela) (Beethoven Ludwig van)
Rondo (Beethoven Ludwig van)
Taniec niemiecki (Beethoven Ludwig van)
Wariacje na temat własny (Beethoven Ludwig van)
Wariacje na temat z opery "Wesele Figara" W.A.Mozarta (Beethoven Ludwig van)
Wariacje na temat z opery "La Molinara" G. Pasiella (Beethoven Ludwig van)
Adelajda (pieśń) (Beethoven Ludwig van)
Przepiękny kwiatek (pieśń) (Beethoven Ludwig van)
Menuet z Sonatiny fortepianowej op. 49 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z Sonatiny fortepanowej op. 49 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Adagio z Sonaty na fortepian "Księżycowej" op. 27 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z Sonaty na fortepian "Księżycowej" op. 27 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Adagio z Sonaty na fortepian "Patetycznej" op. 13 (Beethoven Ludwig van)
Allegro - Trio z Sonaty na fortepian op. 26 (Beethoven Ludwig van)
Marsz żałobny z sonaty na fortepian op. 26 (Beethoven Ludwig van)
Menuet z Sonaty na fortepian op. 31 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Scherzo z Sonaty na fortepian op. 26 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z Fantazji na fortepian op. 80 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z Sonaty skrzypcowej op. 23 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z Sonaty wiolonczelowej op. 5 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Andante z Sonaty skrzypcowej "Kreutzerowskiej" op. 47 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z Sonaty wiolonczelowej op. 69 (Beethoven Ludwig van)
Scherzo z Sonaty wiolonczelowej op. 69 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z I Koncertu fortepianowego op. 15 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z II Koncertu fortepianowego op. 19 (Beethoven Ludwig van)
Adagio z I Koncertu fortepianowego op. 73 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z II Koncertu fortepianowego op. 37 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z V Koncertu fortepianowego op. 73 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z Koncertu skrzypcowego op. 61 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z II Symfonii "Eroica" op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Marsz ża.łobny z III Symfonii "Eroica" op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z V Symfonii "Przeznaczenie" op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z VII Symfonii op. 92 (Beethoven Ludwig van)
Oda do radości z IX Symfonii op. 125 (Beethoven Ludwig van)

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Górecka Agnieszka
Łatwy klasycyzm dla początkujących na fortepian

polski Łatwy klasycyzm dla początkujących na fortepian


Ilość stron:52
Format:207 x 297
Opracowanie na:fortepian lub keyboard
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Kod produktu:NPL084493

ŁATWY KLASYCYZM DLA POCZĄTKUJĄCYCH - Zbiór 40 najpiękniejszych utworów z epoki klasycznej opracowany na pianino i keyboard.


Lista utworów:
Menuet (Albrechtsberger Johann Georg)
Dla Elizy (Beethoven Ludwig van)
Menuet (Beethoven Ludwig van)
Adagio z Sonaty fortepianowej "Księżycowej" (Beethoven Ludwig van)
Allegro z V Symfonii (Beethoven Ludwig van)
Oda do radości z IX Symfonii (Beethoven Ludwig van)
Menuet z Kwintetu smyczkowego (Boccherini Luigi)
Aria z opery "Biała dama" (Boieldieu François Adrien)
Wspomnienie (Carcassi Matteo)
Taniec niemiecki (Dittersdorf Karl Ditters von)
Uwetura do opery "Leszek biały" (Elsner Józef)
Kołysanka (Flies B)
Allegretto z I Symfonii (Gołąbek J)
Gawot (Gossec François-Joseph)
Tamburyn (Gretry Andre)
Rondo z Koncertu foretepianowego (Haydn Franz Joseph)
Serenada z Kwartetu smyczkowego op. 3 (Haydn Franz Joseph)
Temat wariacji z Symfonii nr 94 " Z uderzeniem w kocioł" (Haydn Franz Joseph)
Menuet z Symfonii nr 94 "Z uderzeniem w kocioł" (Haydn Franz Joseph)
Rondo z Koncertu fletowego (Hoffmeister Franz Anton)
Grand Rondeau (Hummel Johann Nepomuk)
Gawot (Hofmann Leopold. H)
Moderato Z sonatiny op. 55 nr 4 (Kuhlau Friedrich Daniel Rudolf)
Sta (Kuhlau Friedrich Daniel Rudolf)
Mazur z baletu "Wesele w Ojcowie" (Kurpiński Karol)
Wariacja na temat ukraińskiej melodii ludowej (Lessel Franciszek)
Marsz turecki z Sonaty fortepianowej (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Allegro z serenady "Eine kleine Nachtmusic" (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Allegro z Symfonii KV 550 (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju" (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Alleluja z motetu " Exultate jubilate" (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Polonez "Pożegnanie Ojczyzny" (Ogiński Michał Kleofas)
Pożegnanie (Sor Fernando)
Rondo z Koncertu na altówkę (Stamitz Carl)
Uwertura z wodewilu " Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale" (Stefani Jan)
Polonez z wodewilu " Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale" (Stefani Jan)
Krakowiak z wodewilu " Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale" (Stefani Jan)
Polonez Doroty z wodewilu " Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale" (Stefani Jan)
Cavatina Bardosa z wodewilu " Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale" (Stefani Jan)
Walc (Szymanowska Maria)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland