•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Lost Lady Rag

Dostępne opracowania:

fortepian solo (2)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (2)
książka (3)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) (duża grafika nutowa z nazwami nut) + akordy + teksty (1)
zróżnicowane: głosy wokalne (1)

Lost Lady Rag znajdziesz w 12 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Kański Józef, Mistrzowie sceny operowej

cena 36,85 zł.


nuty.pl

Kański Józef
Mistrzowie sceny operowej

Ilość stron:274
Format:123 x 170
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003948

Z myślą o licznej rzeszy "szlachetnych melomanów, rozmiłowanych w pięknym śpiewie, interesujących się sylwetkami wielkich artystów operowej sceny, powstała nowa wersja tej bardzo popularnej książki. Pojawia się tutaj cała plejada współczesnych śpiewaków, przede wszystkim polskich, którzy w czasie gdy autor pracował nad pierwszym jej wydaniem - znajdowali się u progu kariery, a dzisiaj zaskarbili już sobie miedzynarodową sławę i poważną pozycję w operowym świecie.


Spis treści:

Kilka słów wstępu do I wydania
Przedmowa do II wydania
"Boska Adelina"
Legendarna heroina operowa - Lilii Lehman
Fenomenalne rodzeństwo - Jan, Edward i Józefina Reszke
Pierwszy Otello - Francesco Tomagno
Wielki a zapomniany bohater Moniuszkowskich oper - Aleksander Myszuga
Polski śpiewak filarem czeskiego Teatru Narodowego - Władysław Floryański
Francuski "król basów" - Pol Plançon
Król barytonów - Mattia Battistini
Polska primadonna Opery Metropolitan - Marcelina Sembrich - Kochańska
Niedoscigniona Carmen - Emma Calvé
Pierwszy Manru - Aleksander Bandrowski
Boheter oper Meyerbeera i gounoda - Jean F. Delmas
Gwiazdka spod Krzyża Południa - Melba
Francuski don Juan - Maurice Renaud
Zapomniany baryton - Wiktor Grąbczewski
Znakomity skarpia - Antonio Scotti
Zapomniany tenor - Edward Clément
Zapomniana solistka MET - Felicja Kaszowska
Godny nastepca wielkiego Plançona - Marcell Journet 50
nieznany polskim melomanom - Mario Sammarco
Nie tylko Szalapin... - Lew Sibiriakow
Mistrz bel canta - Alessandro Bonci
Zapomniana solistka La Scali - Karolina Pietraszewska
Amerykańska Dalila i Ameris - Louise Homer
Następczyni Adeliny Patti - Luisa Tetrassini
Słynny rosyjski tenro liryczny - Leonid Sobinow
Nieśmioertelny Szalapin
Król tenorów - Enrico Caruso
Legendarna Nieżdanowa
Rywal i przyjaciel Carusa - Leo Slezak
Fenomenalny basso profondo - Adam Ostrowski
Spod Tarnopola -- na scenę La Scali -Salomea Kruszelnicka
Polski rywal Szalapina - Adam Didur
Tryle niedoścignione - Selma Kürz
Baryton o "transcendentalnej" technice - Riccardo Striacciari
Polski tenor w melodiańskiej La Scali - Tadeusz Leliwa- Kopystyński
Kobieta dyrektorem Opery - Janina Korolewicz - Waydowa
Tenor - kompozytor - Giuseppe Anselmi
Pierwsza Melizanda - Mary Garden
Potężna postać o głosie anioła - Helena Zboińska - Ruszkowska
Baryton fanomenalny - Titta Ruffo
Czeska primadonna Opery Metropolitan - Emmy Destinn
Jeszcze jedensławny neapolitańczyk - Pasquale Amato
"Polski Battistini "- Wacław Brzeziński
Soprano di bravura - Maria Galvany
Zapomniany polski Zygfryd - Marceli J.Sowilski
Zapomniany warszawski Wotan - Marian Palewicz - Golojewski
Sopran niezwykłej piękności - Matylda Polińska - Lewicka
Świetny mezzosopran węgierski - Margarethe Matzenauer
Pierwszy tenor Opery Warszawskiej - Ignacy Dygas 106
Basowe bel canto - Nazzareno de Angelis
Fascynujący Demon - Gieorgij Bakłanow
Pierwsza filmowa Carmen - Geraldine Farrar
Urocza artystka dawnej Opery Warszawskiej - Maria Mokrzycka
Wspaniały Amonastro - Carlo Galeffi
Niezrównana Amelita - Amelita Galli - Curci
Słynny rosyjski tenor - Dymitr Smirnow
Polski śpiewak - niedoszłym nastepcą Carusa... - Józef Mann
Primadonna z Nowej Zelandii - Frances Alda
Na szczytach wokalnej techniki - Maria Barientos
Śpiewak arystokrata John McCormack
Postrach zagranicznych tenorów - Eugeniusz Mossakowski
Mistrzyni mozartowskiego stylu - Frieda Hempel
Heroina oper Ryszarda Straussa - Lotte Lehmann
Polski Tristan na scenie La Scali - Stefan Belina - Skupiewski
Artysta w narodowym stylu - Adam dobosz
Polski Borys w La Scali - Zygmunt Zaleski
Rekord scenicznej kariery - Giovani Martinelli
Tenor o porywającej ekspresji - Aureliano Pertile
Niezapomniana Ada Sari
Znakomity Jago - Apollo Granforte
Udzielna władczyni Opery Wideńskiej - Maria Jeritza
Znakomita primadonna wagnerowska - Frida Leider
Niezrównany Falstaff - Mariano stabile
Polska sopranistka gwiazdą oper w Wiedniu i Berlinie - Jadwiga Dębicka
Liryczna primadonna Opery Wiedeńskiej - Elisabeth Schumann
Słynny baryton Opery Berlińskiej - Heinrich Schlusnus
Tenore di grazia - Tito Schipa
"Boska Claudia" - Claudia Muzio
Polski Borys Godunow - Tadeusz Orda
Pierwszy bas moskiewskiego Teatru Wielkiego - Aleksander Piaragow
Ponad wysokie c - Hipolito Lazaro
Bożyszcze milionów - Baniamino Gigli
Niezrównany Zygfryd - Lauritz Melchior
Polska sopranistka na niemieckich scenach - Maria Janowska
Angielska uczennica Jana Reszkego - Maggie Teyte
Jugosłowiański tenor na światowych scenach - Tino Pattiera
Artysta z bożej łaski - Stanisław Gruszczyński
Wielki basista rosyjsko - amerykański Aleksander Kipnis
Wielkość zapomniana - dr Stani Zawadzka
Filar dawnej Opery Warszawskiej - Aleksander Michałowski
Kameleon śpiewaczego świata - Richard Tauber
Kontralt z Północy - Sigrid Onegin
Bohaterski tenor z Hiszpanii - Antonio Cortis
Wdzięk, muzykalność i mistrzowska technika - Maria Ivogün
Primadonna Opery Warszawskiej - Adelina Czapska
Angielska primadonna w La Scali- Eva Turner
Mezzosopranowa boheterka dzieł Verdiego - Irena Minghini-Cattaneo
Niezapomniany Don Juan - Ezio Pinza
Niemiecka artystka o polskim nazwisku - Maria Olszewska
Śpiewak do smierci młody - Giacomo Lauri - Volpi
Wielki włoski bas - Tancredi Pasero
Lwowski basista na wielkich europejskich scenach - Włodzimierz Kaczmar
Śpiewaczka z Polski - pierwszą Turandot - Rosa Raisa
"Słowik Italii" - Toti dal Monte
Polski tenor w Dreźnie i w Paryżu - Mieczysław Salecki
Hiszpański "król tenorów" - Miguel Fleta
Znakomita Halka - Franciszka Platówna
Wagnerowski sopran z Australii - Florence Austral
Ambasadorka polskiej sztuki - Ewa Bandrowska - Turka
Niemiecka mistrzyni włoskiego stylu - Elisabeth Rethberg
Izolda doskonała - Kirsten Flagstad
Z plejady wielkich rosyjskich basów - Mark Reisen
Amerykański Rigoletto - Lawrence Tibbett
Dramatyczny sopran w dawnym stylu - Rosa Ponselle
Trzeci z wielkich duńskich tenorów - Helge Roswaenge
Niemiecka Halka - Tiana Lemnitz
Najwyższy sopran świata? - Erna Sack
Dramatyczny sopran znad mórz południowych - Margherita Grandi
Wagnerowski sopran z Ameryki - Helen Traubel
Idealna odtwórczyni oper Rossiniego - Conchita Supervia
Rosyjsko - Ukraiński mistrz belcanta - Iwan Kozłowski
Pierwsza polska Kundry - Maria Budziszewska
Najsłynniejsza polska Carmen - Wanda Wermińska
Słynny węgierski basista - Mihály Szekély
Filar bayreuckich festiwali -Max Lorenz
Legendarna Maria Anderson
Polski baryton triumfuje za oceanem - Jerzy Czaplicki
Chłopiec z Sosnowca - Jan Kiepura
Rosyjski tenor liryczny - Sergiusz Lemieszew
Uczennica Sembrich - Kochańskiej - Dusolina Gianini
Polski baryton na wielkich włoskich scenach - Jerzy Garda
Artysta wszechstronny - Wiktor Brégy
Wdzięk, uroda i mistrzowska technika - Lily Pons
Słynna Amneris - Ebe Stignani
Wagnerowski bohater z Północy - Set Svanholm
Świetna partnerka Benjamina Gigliego - Maria Caniglia
Miezwykły dramatyczny sopran - Zinka Milanov
Wspaniała polska Azucena - Franciszka Denis - Słoniewska
Z plejady czeskich gwiazd - Ina Sounez
Ulubieniec Toscaniniego - Jan Peerce
Heroina oper Donizettiego - Margherita Carosio
Gwiazda z amerykańskiej plejady - Rose Bampton
Piękny sopran i zywiołowy temperament - Cloë Elmo
Niezawodny Radames - Wacław Domieniecki
Mezzosopranowa Rozyna - Giulietta Simionato
Najpopularniejszy wśród szwedzkich tenorów - Jussi Björling
Wielki dramatyczny baryton - Leonard Warren
Dramatyczny sopran z Nowej Zelandii - Joan Hammond
Wspaniała amerykańska Carmen - Rise Stevens
Bułgarska primadonna - Luba Welitsch
Znakomita Violetta - Licia Albanesse
Postać jak z romantycznej powieści - Ferruccio Tagliavini
Pamiętny Escamillo i Nabuco - Paolo Silveri
Znakomity Falstaff - Giuseppe Valdengo
Bohaterski tenor z Południowej Ameryki - Romón Vinay
Popularny Basilio i Mefisto - Italo Tajo
Spadkobierca wielkich bohaterskich tenorów - Mario del Monaco
Holenderska gwiazda opery - Gré Brouwenstij
"Słowik Warszawy" - Barbara Kostrzewska
Najwszechstronniejszy z barytonów - Tito Gobi
Piękny głos, urok i elegancja - Elisabeth Schwarzkopf
Świetny Figaro - Giuseppe Taddei
Amerykańska śpiewaczka kreuje Małgorzatę... - Eleanor Steber
Skromna kariera wielkiej artystki - Krystyna Szeczepańska
Doskonała operowa subretka - Hilde Güden
Głos stulecia - Birgit Nilsson
"Król basistów" lat powojennych - Boris Christow
Głos, muzykalność i uroda - Lisa della Casa
Doskonały Germond - Robert Merrill
Znakomity polski tenor liryczny - Bogdan Paprocki
Basista włosko -rosyjski - Nicola Rossi - Lemeni
I jeszcze jeden wielki sopran dramatyczny - Inge Borkh
Wielki rywal Maria del Monaco - Giuseppe di Stefano
Liryczny sopran z Jugosławii - Sena Jurinac
Śpiewak uniwersalny - Andrzej Hiolski
Głos jak płynne złoto - Renata Tebaldi
Polski bas na belgijskich scenach - Tadeusz Wierzbicki
Nasz rywal wielkich basistów - Bbbernard Ładysz
Krótka kariera świetnego barytona - Ettore Bastianini
Primadonna poznańskiej opery - Antonina Kawecka
Z powojennej generacji włoskich basistów - Cesare Siepi
Niezapomniana Ijola - Krystyna Jamroz
Wielka primadonna w dawnym stylu - Maria Callas
Zakochana w Moniuszce - Maria Fołtyn
Godna nastepczyni dawnych wielkich Hiszpanek - Victoria de los Ángeles
Śpiewak uniwersalny - Nicolai Gedda
Powraca epoka bel canta...- Joan Sutherland
Znakomita Zyglinda - Leonie Rysanek
Primadonna sceny krakowskiej - Jadwiga Romańska
Fenomen naszych czasów - Marylin Horne
Wielki rodak i następca Borisa Christowa - Mikołaj Giaurow
Triumf pracy i wytrwałości - olśniewająca kariera polskiej śpiewaczki -Teresa Żylis-Gara
Meteor na operowym firmamencie - Anita Cerquetti
Polka wśród najlepszych "mezzosoprani Verdiani" - Krystyna Szostek - Radkowa
Godna nastepczyni Giulietty Simionato - Fiorenza Cossotto
Król wysokiego c i król życia - Luciano Pavarotti
Pierwsza polska Elektra - Hanna Rumowska
Następca Kiepury - Wiesław Ochman
Polska Królowa Nocy - Zdzisława Donat
Polka triumfuje w operach Czajkowskiego - Teresa Wojtaszek - Kubiak
Współczesny fenomen operowej sztuki - Placido Domingo
Polski tenor mozartowski - Ryszard Karczykowski
Polska Eboli na scenach świata - Stefabia Toczyska
Od Tatiany do Marszałkowej - Hanna Lisowska
Polka - specjalistką od oper Rossiniego - Ewa Podleś
Z rolą Erdy objadę cały świat! - Jadwiga Rappé
Trzeci z "wielkiej trójki" - José Carreras
Alfabetyczny wykaz śpiewaków i śpiewaczek
Spis ilustracji



Okładka: Stewart Rod, Storyteller (Antology: 1964-1990)

cena 131,95 zł.


nuty.pl

Stewart Rod
Storyteller (Antology: 1964-1990)

angielski Storyteller (Antology: 1964-1990)


Ilość stron:256
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL049940

Publikacja zawiera 55 utworów śpiewanych przez Rod'a Stewart'a w latach 1964-1989 r. Gorąco polecam.


The ultimate collection of 55 of his best, including: The First Cut Is The Deepest • Hot Legs • Passion • Tonight's The Night • You're In My Heart • Maggie May • Downtown Train • Forever Young • Infatuation • People Get Ready • Young Turks • and more.


Lista utworów:
Angel
Baby Jane
Country Comfort
Crazy About Her
Cut Across, Shorty
Da Ya Think I'm Sexy
Downtown Train
Drinking Again
Every Beat Of My Heart
Every Picture Tells A Story
Forever Young
Gasoline Alley
Get Back
Good Morning Little Schoolgirl
Had Me A Real Good Time
Handbags And Gladrags
Hot Legs
I Ain't Superstitious
I Don't Want To Talk About It
I Was Only Joking
I'd Rather Go Blind
I'm Losing You (I Know)
Infatuation
Let Me Be Your Car
Little Miss Understood
Lost In You
Love Touch
Maggie May
Mandolin Wind
My Heart Can't Tell You No
Oh God, I Wish I Was Home Tonight
Oh No, Not My Baby
Passion
People Get Ready
Pinball Wizard
Reason To Believe
Sailing
Shapes Of Things
So Much To Say
Some Guys Have All The Luck (Some Girls Have All The Luck)
Stay With Me
Stone Cold Sober
Sweet Lady Mary
The First Cut Is The Deepest
The Killing Of Georgie (Part I And II)
This Old Heart Of Mine (Is Weak For You)
To Love Somebody
Tonight I'm Yours (Don't Hurt Me)
Tonight's The Night (Gonna Be Alright)
True Blue
What Am I Gonna Do (I'm So In Love With You)
You Can Make Me Dance, Sing Or Anything
You Wear It Well
You're In My Heart
Young Turks

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

cena 69 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

Ilość stron:192
Format:170 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056676
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Dyktanda muzyczne Danuty Dobrowolskiej - Maruchy, do kształcenia słuchu, jako pierwsze prezentują fragmenty muzyczne w oryginalnej wersji brzmieniowej, w postaci specjalnie zrealizowanych nagrań. Zyskały sobie dużą popularność wśród pedagogów.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego - Cztery konie we dworze
Melodia ludowa z Mazowsza - Jasio konie poił
J.Francaix - Suita na flet solo , cz.IV Allemande
Łowicka melodia ludowa, Stary kowal młotem wali
Melodia ludowa z Mazowsza, Oj wołki moje wołki
F.Chopin, Mazurek h-moll, op.33 nr 4
Melodia ludowa z Podhala, Tańcujze se tańcuj, karcmarecko tłusta
Melodia ludowa z Podhala, Dana moja, dana, nie pójde za pana
F.Chopin Mazurek b-moll op.24 nr 4
Kazimnierz Serocki, I Symfonia, cz III
Melodia ludowa z Kieleckiego, Idzie kónik drogom
Melodia ludowa z Podhala, Posło dziwce do ogridu trawke ząć
Melodia ludowa z Krakowskiego, Oj, salała, salała, oj rybecka za wodo
G.Ph.Telemann VII Fantazja na skrzypce solo, cz.III
L.Różycki, 3 tańce polskie op. 37
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub samą melodię
F.Poulenc, Air Romantique
L.v Beethoven, Sonata A-dur op. 69 cz.II
F.X.Hammer, Sonata nr 3 na altówkę i b.c., cz III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 130
E.Grieg, Sonata op. 36
G.Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
J. Francaix, Sonatina, cz II, Sarabanda
G.F.Haendel, Sarabanda na altówkę i b.c. ( transkrypcja Sonaty na 2 skrzypiec i b.c.)
F.Chopin, Mazurek h-moll op. 33 nr 4
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz III, Rondo
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2, cz IV
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 68 nr 4
A. Vivaldi, Sonata na wiolonczelę i b.c.
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
G. Faure, Przebudzenie
G. Faure, Przebudzenie
B. Bartok, Mikrokosmos nr 128
A. Vivaldi, Koncert d-moll na fagot i orkiestrę smyczkową, cz I
F. Mendelssohn Bartholdy, Sonata op. 45, cz II
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, II Koncert Es-dur na róg i orkiestrę KV 417, cz I
D. Buxtehude, Sonata D-dur na wiolonczelę i b.c., cz I
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 33 nr 3
A.Caporale, Sonata, cz III
J. Brahms, Sonata op. 120 nr 2, cz II
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.63 nr 3
G. Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 17 nr 3
G.Cassado, Sonata w starym stylu hiszpańskim, cz II
G.Ph. Telemann, Sonata, cz I
F.Paulenc, Cé
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 59 nr 2
G.Ph. Telemann, Sonata g-moll na obój i b.c., cz IV
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
C. Debussy, Sonata, cz I, Prolog
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Walc op. 65 nr 6
S. Prokofiew, Sonata op. 119, cz.II
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Mały pastuszek
G.Ph. Telemann, Sonata F-dur na flet i b.c.
Dyktanda dwugłosowe
L.v Beethoven, Sonata f-moll op.2 nr 1, cz III Trio
F. CHopin, Mazurek a-mollop, 17 nr 4
J.S.Bach, Sonata C-dur na dwoje askrzypiec i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów KV487, nr 9
J.S. Bach, V Suita angielska
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tono
W.A. Mozart, Duet nr 3
J.S. Bach, II Inwencja dwugłosowa
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 1
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz I
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 5 nr 2, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus IV
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz,II
J.Ph. Rameau, Rigaudon
J.Hayd, Trio F-dur, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
J.S. Bach, II Partita c-moll, Sinfonia
M. Dziewulska, Tańce i piosenki mna dwoje skrzypiec nr 2
J.S. Bach, VI Suita francuska, Polonaise
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Bajeczka op. 65 nr 3
J.W. Kaliwoda, Duet op. 116 nr 1 cz.II
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke, nr 2
J.Ph. Rameau, Rigaudon
M. Reger, Christkindlains Wiegenlied
W.A. Mozart, Duet nr 6. cz. III
J.S.Bach, XI inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz" na wiolonczelę i fortepian, Var. I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.50 nr 3
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven,Sonata op. 102 nr 2, cz.III
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jesienko
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa (transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę)
W.A. Mozart, Sonata c-moll, KV 457, cz.I
C.PH.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 4
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op.18, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 58
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec i wiolonczelę i b.c., cz.IV
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 280, cz.III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 106
IV Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa z Kieleckiego, Jest jesień w padole
Melodia ludowa z Lubelskiego, W sini woda, w izbie woda
F. Kuhlau, Duet op. 81 nr 3
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fantazja
Melodia ludowa z Radomskiego, Służył Jasio u pana
Z. Kodaly, Sonata op. 8, cz.II,
Melodia ludowa z Kieleckiego, Pado desc, pado
G.F. Haendel, Sonata na obój i fortepian, cz.II
Melodia ludowa ze Sląska Cieszyńskiego, W tym naszim Istebnym
Melodia ludowa z Kieleckiego, Szła muszka po wodzie
Melodia ludowa z Kieleckiego, Z tamty strony plecionego płotka
G.Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz. II
F. Martin, Ballada na puzon i fortepian
B. Bartók, Mikrokosmos nr 104
Melodia ludowa z Mazowsza, Da i cóz mnie po roli
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Taniec pajaca
A. Dobrowolski, Trio na obój, klarnet i fagot, cz.I
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
C. Debussy, Preludia I, Dziewczę o lnianych włosach
J. Massenet, Elegia op. 10 nr 5
F. Poulenc, Air champetre
F. Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2, cz. III
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 63 nr 3
L. Boccherini, Sonata, cz.II
W.A. Mozart, Adagio h-moll KV 540
K. Stamic, Koncert d-dur na altówkę i orkiestrę op. 1cz II
K. Serocki, Sonatina, cz. I
F. Chopin, Mazurek As-dur, op. 41 nr 4
B. Martinů, I Sonata, cz. II
F. Chopin, Mazurek b-moll, op. 24 nr 4
F. Poulenc, Mais mourir
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
S. Barber, Sonata op. 6, cz. II
C. Debussy, Światło księżyca
B. Martinů, Wariacje na temat Rossiniego, Var.III
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 59 nr 3
A. Caporale, Sonata, cz.II
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 7 nr 3
A. Vivaldi, Koncert a-moll na fagot i orkiestrę cz.I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
F. Poulenc, Sonata cz. I
A. Corelli, Sonata na wiolonczelę i b.c., cz.II
S. Prokofiew, Gawot fis-moll, op. 32 nr 3
D. Szostakowicz, Sonata op. 40 cz. II
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 11
Dyktanda dwugłosowe
G.F. Haendel, Sonata na altówkę i b.c.cz.II
J.S. Bach, IV Suita francuska, Gigue
W.A. Mozart, Duet nr 9, cz.III
J.S. Bach, VI Partita e-moll, Tempo di Gavotta
B. Bartók, Duet nr 26
W.A. Mozart, Sonata D-dur, KV 205b, cz.III temat
J.S. Bach III inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę )
M. Dziewulska, Piosenka
W.F. Bach I Sonata, cz. III
J.S. Bach II Suita francuska, Gigue
G. Ph. Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz.IV
J. S. Bach VI Partita e-moll, Courante
B. Bartók, Duet nr 3
J.S. Bach, V suita angielska. Preludium
F. Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, IV Chaconne
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 281, cz.II
G. Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz.II
J. S. Bach, III Suita angielska, Gigue
G.F. Haendel, Trio kameralne nr 6 na 2 oboje, fagot i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 5
W.A. Mozart, Adagio i fuga na temat Bacha, KV 404a, Adagio
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
B.Bartók, Duet nr 28
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus III
F.Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, cz. II Air
W.A. Mozart, Sonata F-dur, KV 332, cz I
J.S. Bach, II Inwencja trzygłosowa, ( trankrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 2
J.S. Bach, VI Inwencja dwugłosowa,
G.F. Telemann, Sonata kanoniczna nr 3 na 2 skrzypiec cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c.cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 100
W.A. Mozart Duet nr 6 cz III
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
L.v Beethoven, Sonata F-dur op.5 nr 1 cz III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jasieńko
B. Bartók Duet nr 31
Dyktanda trzygłosowe
G.F. Haendel, Chaconne
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 330cz II
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Żal, op. 65 nr 5
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz.IV
L.v Beethoven, Wariacje na temat "La ci ddarem la mano", Var, VI
L. Różycki, 3 tańce polskie op. 37, Taniec II
D. Kabalewski, Piuosenka op. 27 nr 2
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 333, cz. II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV 457 cz I
W.A. Mozart, Koncert fotepianowy A-dur KV 488 cz I
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
D. Scarlatti, Sonata D-dur
J.S. Bach, VI Suita francuska, Menuet
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz I
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tuono na 2 trąbki i 2 puzony
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 279, cz III
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz III
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491 cz I
J. S. Bach, XIII inwencja trzygłosowa
G. Gabrieli, Canzona na 2 trąbki i 2 puzony
B. Bartók, Mikrokosmos nr 94
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 205b, cz III, Var.V
J.S. Bach, II Suita francuska, Sarabanda
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
W. Lutosławski. Melodie ludowe, Zalotny
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Gaik
M. Dupré Variations sur un Noël, Var. VI
P. Hindemith, III sonata, cz II
Indeks instrumentów
Indeks kompozytorów

Okładka: Przybylski Tadeusz, Z dziejów nauczania muzyki w Krakowie od średniowiecza do czasów współczesnych

cena 18,45 zł.


nuty.pl

Przybylski Tadeusz
Z dziejów nauczania muzyki w Krakowie od średniowiecza do czasów współczesnych

Ilość stron:378
Format:161 x 230
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL059875

Niniejsza rozprawa została zainspirowana jubileuszem 100-lecia Akademii Muzycznej w Krakowie, uroczyście obchodzonym w 1988 roku. Z tej to okazji wydawało się autorowi rzeczą ze wszech miar celową podjęcie próby naszkicowania dziejów nauczania muzyki w podwawelskim grodzie od ich zarania do czasów współczesnych, tym bardziej, że dotychczas brak takiego opracowania w naszym piśmiennictwie muzycznym. W realizacji przyjętych zamierzeń oparto się głównie na materiałach źród­ło­wych tak rękopiśmiennych, jak i drukowanych. Przy korzystaniu z wszelkiego rodzaju dokumentów generalnym założeniem było wyzyskanie materiałów oryginalnych, nie zaś ich opracowań. Jeżeli brak oryginalnego dokumentu czy jego wydań zmuszał do korzystania z przekazów pośrednich, wówczas ograniczono się tylko do takich, które zostały źródłowo udokumentowane. Integralną częścią książki są trzy obszerne aneksy, na które składają się różne dokumenty, spisy pedagogów i absolwentów, tabele statystyczne szkół itp. - uzupełniające niejako wcześniejsze wywody autora i mogące służyć Czytelnikom jako podstawa refleksji, komentarzy czy interpretacji. Całość książki dopełniają ilustracje, głównie archiwalne. [Fragment wstępu książki]


Spis treści:

WSTĘP
NAUCZANIE MUZYKI W DAWNYM KRAKOWIE
Średniowiecze
Renesans
Barok
Oświecenie
Bursa muzyczna przy kolegiacie św. Anny
Szkoła muzyczna Józefa Zygmuntowskiego
Szkoła śpiewu księdza Wacława Sierakowskiego
EDUKACJA MUZYCZNA W XIX WIEKU I W I POŁOWIE XX WIEKU
Szkoła śpiewu figuralnego na Wawelu (1815–1824)
Bursa muzyczna pod zarządem Towarzystwa Przyjaciół Muzyki (1817–1838)
Szkoła muzyczna przy Instytucie Technicznym (1841–1873)
Szkoła muzyczna Krakowskiego Towarzystwa Muzycznego (1867–1888)
Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie (1888–1939)
Dyrekcja Władysława Żeleńskiego (1888–1921)
Dyrekcja Wiktora Barabasza (1921–1928)
Dyrekcja Michała Juliana Piotrowskiego (1928–1938)
Dyrekcja Bolesława Wallek-Walewskiego (1938–1939)
Szkoła muzyczna Towarzystwa Muzycznego „Harmonia” (1889–1908)
Instytut Muzyczny (1908–1839)
Studium muzykologiczne w Uniwersytecie Jagiellońskim (od 1911)
Szkoła muzyczna im. Władysława Żeleńskiego (1929–1939, 1945–1950)
Szkoła muzyczna im. Stanisława Moniuszki (1903–1939). Szkoła muzyczna Żydowskiego
Towarzystwa Muzycznego (1920?– 1939)
SZKOLNICTWO MUZYCZNE W LATACH 1945–1988
Państwowa Wyższa Szkoła Muzyczna (1945–1979). Akademia Muzyczna (1979–1988)
Charakterystyka poszczególnych kadencji rektorskich
Rektorat Zbigniewa Drzewieckiego (1945–1952)
Rektorat Stefanii Łobaczewskiej (1952–1955)
Rektorat Bronisława Rutkowskiego (1955–1964)
Rektorat Eugenii Umińskiej (1964–1966)
Rektorat Jana Hoffmana (1966–1969)
Rektorat Józefa Chwedczuka (1969–1972)
Rektorat Krzysztofa Pendereckiego (1972–1987)
Rektorat Krystyny Moszumańskiej-Nazar (od 1987)
Charakterystyka katedr i innych naukowo-dydaktycznych jednostek organizacyjnych
Katedra Kompozycji
Katedra Dyrygentury
Katedra Teorii Muzyki
Katedra Edytorstwa Muzycznego. Zakład Analizy i Interpretacji Muzycznej
Katedra Kształcenia Słuchu
I Katedra Fortepianu
II Katedra Fortepianu
Katedra Organów
Katedra Klawesynu i Dawnych Instrumentów Strunowych
Katedra Skrzypiec i Altówki
Katedra Wiolonczeli i Kontrabasu
Katedra Instrumentów Dętych, Perkusji i Akordeonu
Katedra Kameralistyki
Katedra Wokalistyki
Katedra Wychowania Muzycznego
Międzyuczelniane Studium Doskonalenia Dydaktyczno-Pedagogicznego
Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne
Studium Edytorstwa Muzycznego
Studio Muzyki Elektronicznej
Studium Wojskowe
Biblioteka
Fonoteka
Dział Wydawnictw
Katedra Historii i Teorii Muzyki Uniwersytetu Jagiellońskiego (1945–1988)
Szkolnictwo niższych stopni (1945–1988)
PODSUMOWANIE
ANEKS I
Szkoła muzyczna przy Instytucie Technicznym (1841–1873)
Szkoła muzyczna Krakowskiego Towarzystwa Muzycznego (1867–1888)
Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego (1888–1939)
Szkoła muzyczna im. Stanisława Moniuszki (1903–1939)
Instytut Muzyczny (1908–1939)
Szkoła muzyczna im. Władysława Żeleńskiego (1929–1939)
ANEKS II
Państwowa Wyższa Szkoła Muzyczna (1945–1979). Akademia Muzyczna (1979–1988)
Władze uczelni
Pedagodzy
Absolwenci
Laureaci konkursów muzycznych
Publikacje (1975–1988)
Szkolnictwo niższych stopni
ANEKS III. Ważniejsze materiały dokumentalne w ujęciu chronologicznym
Statut urządzenia szkoły i bursy muzycznej (1841)
Szkoła i Bursa muzyczna (1850–1852, 1876–1893)
Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie. Statut z 1888 roku
Plan nauk w Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie (1888)
Plan nauk w Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie (1913)
Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie (1930)
Instytut Muzyczny w Krakowie (1933)
Szkoła muzyczna im. Władysława Żeleńskiego w Krakowie
Bibliografia
Indeks osób
Spis ilustracji

Okładka: Gimbel Norman, Manchester Melissa, Lady And The Tramp II: Scamp's Adventure

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Gimbel Norman, Manchester Melissa
Lady And The Tramp II: Scamp's Adventure

polski Zakochany Kundel 2: Przygoda Scampa
angielski Lady And The Tramp II: Scamp's Adventure


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066775

Zbiór utworów pochodzących z popularnego filmu dla dzieci - "Lady i Tramp 2". Film jest kontynuacją słynnej bajki "Zakochany kundel". Utwory zostały opracowane w typowym układzie PVG (Piano / Vocal / Guitar). Na początku książki znajdują się kolorowe ilustracje z filmu zachęcające do korzystania z publikacji.

A collection of songs from the classic Disney film, inlcuding Bella Notte, (This Is The Night).

Lista utworów:
Always There (Gimbel Norman, Manchester Melissa)
Bella Notte (Gimbel Norman, Manchester Melissa)
Epilogue (Gimbel Norman, Manchester Melissa)
I Didn't Know That I Could Feel This Way (Gimbel Norman, Manchester Melissa)
Junkyard Society Rag (Gimbel Norman, Manchester Melissa)
Welcome Home (Gimbel Norman, Manchester Melissa)
World Without Fences (Gimbel Norman, Manchester Melissa)

Okładka: , Disney Favorites

cena 94,95 zł.


nuty.pl

Disney Favorites

polski Najlepsze tematy Disneya
angielski Disney Favorites


Ilość stron:264
Format:230 x 305
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) (duża grafika nutowa z nazwami nut) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074875

Kolekcja aż 65 piosenek z największych filmów Walta Disneya w łatwych aranżacjach na keyboard z tekstami. Publikacja została stworzona z myślą o najmłodszych miłośnikach muzyki, którzy rozpoczynają naukę gry na keyboardzie lub fortepianie. Zapis nutowy jest obszerny, a każda nuta jest podpisana. W publikacji znalazły się między innymi tematy z fimów "Król Lew", "Księga Dżungli", "Mała Syrenka" czy "Tarzan".

A collection of best-loved Disney songs suitable for organs, pianos and electric keyboards. Includes Hakuna Matata, A Whole New World and The Bare Necessities. Second edition.

Lista utworów:
A Dream Is A Wish Your Heart Makes (Cinderella)
A Pirate's Life (Peter Pan)
A Spoonful Of Sugar (Mary Poppins)
A Whole New World (Aladdin)
Alice In Wonderland (Alice In Wonderland)
Be Our Guest (Beauty And The Beast)
Beauty And The Beast (Beauty And The Beast)
Bella Notte (This Is The Night) (Lady And The Tramp)
Belle (Beauty And The Beast)
Beyond The Sea (Finding Nemo)
Bibbidi-bobbidi-boo (The Magic Song) (Cinderella)
Can You Feel The Love Tonight (The Lion King)
Candle On The Water (Pete's Dragon)
Chim Chim Cher-ee (Mary Poppins)
Circle Of Life (The Lion King)
Colors Of The Wind (Pocahontas)
Cruella De Vil (101 Dalmatians)
Ev'rybody Wants To Be A Cat (The Aristocats)
Friend Like Me (Aladdin)
Go The Distance (Hercules)
God Help The Outcasts (The Hunchback Of Notre Dame)
Hakuna Matata (The Lion King)
Hawaiian Roller Coaster Ride (Lilo & Stitch)
I Wan'na Be Like You (The Monkey Song) (The Jungle Book)
If I Didn't Have You (Monsters, Inc.)
If I Never Knew You (Pocahontas)
I'm Late (Alice In Wonderland)
It's A Small World
Kiss The Girl (The Little Mermaid)
Let's Go Fly A Kite (Mary Poppins)
Look Through My Eyes (Brother Bear)
Mickey Mouse March (The Mickey Mouse Club)
My Funny Friend And Me (The Emperor's New Groove)
Once Upon A Dream (Sleeping Beauty)
Part Of Your World (The Little Mermaid)
Perfect Isn't Easy (Oliver And Company)
Promise
Reflection (Mulan)
Seize The Day (Newsies)
Someday (The Hunchback Of Notre Dame)
Someone's Waiting For You (The Rescuers)
Something There (Beauty And The Beast)
Strangers Like Me (Tarzan)
The Age Of Not Believing (Bedknobs And Broomsticks)
The Ballad Of Davy Crockett (Davy Crockett)
The Bare Necessities (The Jungle Book)
The Lord Is Good To Me (Melody Time)
The Second Star To The Right (Peter Pan)
The Siamese Cat Song (The Lady And The Tramp)
The Unbirthday Song (Alice In Wonderland)
The Wonderful Thing About Tiggers (The Many Adventures Of Winnie The Pooh)
Trust In Me (The Python's Song) (The Jungle Book)
Two Worlds (Tarzan)
Under The Sea (The Little Mermaid)
When She Loved Me (Toy Story 2)
Where The Dream Takes You (Atlantis: The Lost Empire)
Winnie The Pooh (The Many Adventures Of Winnie The Pooh)
Woody's Roundup (Toy Story 2)
Written In The Stars (Aida)
Yo Ho (A Pirate's Life For Me) (Pirates Of The Caribbean)
You Can Fly! You Can Fly! You Can Fly!
You'll Be In My Heart (Tarzan)
You've Got A Friend In Me (Toy Story)
Zero To Hero (Hercules)
Zip-a-dee-doo-dah (Song Of The South)

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

cena 228,85 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

polski Domowy kurs rejestracji dźwięku, nagrywania, cz. 2
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 2


Ilość stron:252
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078017
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

Publikacja jest drugą częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Obecna część jest przeznaczona dla osób z podstawową znajomością pojęć technicznych. Poszczególne lekcje zawierają liczne ilustracje, a także przykłady muzyczne na dołączonych do książki płytach CD. Autor - Let Bill Gibson - przekazuje informacje, których potrzebujesz, aby udoskonalić rejestracje dźwięków za pomocą domowego sprzętu nagrywającego. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume two covers: impedance and wiring (high impedance vs. low impedance, terminology, balanced vs. unbalanced); bass guitar (electric/synth, recording, mic techniques, EQ); harmonics/overtones/partials; vocals (recording, mic techniques, effects, EQ); acoustic piano and rhodes (recording, mic techniques, signal processing, sampled sounds, EQ); recording synthesisers (recording, combining textures, EQ, brass); the total recording session (instruments, preparing the recorder, media selection, time code); panning and stereo imaging; mixdown to master product (mixdown machine, tape choice, theories and concepts, setup procedure; building the mix; preparing master for duplication).

Spis treści:

Introduction
Chapter 1 - Impedance and Wiring
Basic Terminology
Compatibility Between Hi Z and Lo Z
Balanced vs. Unbalanced
Basic Terminology
Unbalanced Guitar Cables
Balanced Cables
Conclusion
Chapter 2 - Bass Guitar
Electric Bass
Condition of the Bass
Direct Box / Direct In (DI)
The Bass Level
Instrument Differences
Musical Style
Recording Levels for Bass
Mic Techniques
Compressing the Bass
Equalization
Panning
Reverb
Synth Bass
Plugging the Synth Bass In
Miking the Synth Bass
Performance of the Synth Bass Part
Bass Range and EQ
Compressing the Synth Bass
Recording Level for the Synth Bass
Panning Synth Bass
Effect and the Synth Bass
Acoustic Bass
Close - Miking the String Bass
Conclusion
Chapter 3 - Harmonics / Overtones / Partials
The Difference Between Harmonics, Overtones and Partials
Conclusion
Chapter 4 - Vocals
Mic Techniques
Placement
Distance
Small Room vs. Large Room
Moving - Coil / Ribbon
Condenser
Effects
Stylistic Considerations
Wind Screen
Repairing a Problem Plosive
Electronic Plovive Repair
The Proximity Effect
Bass Roll-off
The Pad
Different Sounds of Different Pickup Patterns
Positioning the Microphone
Compressor / Limiter / Gate / Expander
Dynamic Range
Compression
Sibilance
The De-esser
Equalization
Recording Environment
Physical Aids
Intonation
Headphones
Punch In / Punch Out
Perseverance
Panning
Common Vocal Effects
Delay
Slapback
The Electronic Double
The Electronic Triple
Regeneration
Reverb
Predelay
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Backing Vocals
Conclusion
Chapter 5 - Acoustic Piano and Rhodes
Grand Piano
The Basics
Mic Choice and Technique
Stereo or Mono
Instrument Maintenance
Setting the Mood
Processing Pano Sounds
No Two Pianos Sound Identical
Recording Levels
Equalizer the Piano
Compressing the Piano
Exciting the Piano
Reverberation
Miking the Vertical Piano
Sampled Piano Sounds
Rhodes - type Sounds
Rhodes Effects
Equalizing the Rhodes
Conclusion
Chapter 6 - Recording Synthesizers
Recording Synths: Strings, Pads, Bell-like Sounds, Brass and Effects
Live in vs. Mic in Through DI
Line In
DI Can Color the Sound Adversely
String and Pads
Layering
Equalizing Pads
Dynamic Processing the Synth
Reverb
Combining Textures
Exciter
Chorus, Flanger, Phase Shifter
Panning
Delay
Bell - like Sounds
Equalizing the Bell - like Sounds
Panning Bell - like Sounds
Compression
Reverb
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Brass
Mic Technique
Levels
Brass Samples
Brass Equalization
Panning
Reverb
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Delay
Special Effects
Conclusion
Chapter 7 - Panning and Stereo Imaging
Speaker Position and Choice
Mic Techniques
The Head
Assignment
3:1 Principle
Panning
Reverberation
Space in a Space
Combining Wet and Dry
Delay
Panning
Chorus/ Flanger / Phase Shifter
Monitors and Your Stereo Image
Conclusion
Chapter 8 - The Total Recording Session
Planning
Tracks
Envision the Final Products
Instrument
Tuning
Strings
Getting the Recorder Ready
Cleaning and Demagnetizing
Demagnetizing the Analog Tape Machine
Cleaning the Analog Recorder
Tones on the Analog Recorder
Tones on the Digital Recorder
Media Selection
Magnetic Tape / Video Tape
Recordable CDs / Hard Drives
Tape Storage Is a Critical Condiseration
Time Code
Striping SMPTE
Getting the Sequencer to Follow SMPTE
Tightening the Arrangement
Contents of Arrangement
Reference Lead Vocal
Backing Vocals
Bounce to Track One
Electric Guitar to Track Four
Punch-Ins
Acoustic Guitar to Track Five
Final Vocal to Track Three
Lead Guitar to Track Six
Conclusion
Chapter 9 - Mixdown to Master to Product
Mixdown Machine
Basic Proceudre for Alignment (Mixdown and Multitrack)
Playback Alignment
Record EQ
Reference Tones
Reference Tone
Starting the Mix / Zeroing the Board
Tape Choice
Outboard Gear to Have on Hand
Tape Speed
Automation
Multiple Sets of Monitors
Comparison to Other Projects
The Spherical Approach to Panning and Positioning in the Mix
EQ: The Cumulative Effect
Mixing Theories and Building Concepts
Mix Approach
The Arrangement
Characteristics of a Good Mix
Strong and Solid, But Controlled, Lows
Mids Distributed Evenly Among Various Instruments
Strong, Smooth Highs That Are Easy to Listen To
Balance
Depth
Width
Momentum
Consistency
Sounds Good in Stereo and Mono
Approaches to Mixing That I've Found Ineffective
Signs of an Amateur Musical Recording
Basic Setup Procedure
Once You Select and Prepare the Multitrack and Mixdown Machines
Arranging During Mixdown
Multiple Mixes
Mix Versions
Building the Mix
Kick Drum / Bass Guitar
Pan the Cymbals for a Natural Sound
Live Toms
Drum Machine Toms
Drum Set Overhands (Live)
Bass
Lead Vocal
Compression
Expander
Vocal EQ
Exciter
Simple Delay
Add Backing Vocals
Comping Keyboards and Rhythm Guitars
Filling in the Holes With the Guitar or Keys
Lead Parts
Solos
Mix Levels
Fades
Preparing the Mixed Master for Duplication
Editing
Mastering
Different Mixes
Conclusion
GLossary
Index

Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

cena 45 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

polski Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3


Ilość stron:304
Format:165 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Leszczyńska-Zając Dorota
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081045
Produkty podobne:Gwizdalanka Danuta - Historia muzki cz. 2 Podręcznik dla szkół muzycznych: Barok - Klasycyzm - Romantyzm
Gwizdalanka Danuta - Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

"Obfitość muzyki skomponowanej w XX wieku oraz jej ogromne zróżnicowanie sprawiły, że okresowi temu poświęcone są dwie książki. Wytyczną dla pierwszej, a więc tego tomu, jest podstawowy poziom wiedzy wymaganej przy egzaminie maturalnym z historii muzyki (...). Argumentem przemawiającym na rzecz tak obszernego omówienia repertuary powstałego w minionym stuleciu była chęć przybliżenia do czytelników muzyki uważanej niekiedy za "trudną", "niezrozumiałą", a nawet "brzydką". Oczywiście, rodzi to pytanie: czy muzykę można "zrozumieć"? Otóż w pewien sposób można, a służy temu poznanie technik kompozytorskich, czyli zasad według których kompozytorzy "składają dźwięki" - jak pisze Gwizdalanka we wstępie "Od Autora". Prezentowany podręcznik zawiera liczne fotografie, przykłady muzyczne, fragmenty partytur, ilustracje, rysunki, diagramy wykresy, które z pewnością przybliżą uczniom zagadnienia związane z muzyką XX wieku.


Lista utworów:
Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3 (Gwizdalanka Danuta)

Spis treści:

Od Autora
POCZĄTEK WIEKU
Kryzys tonalności
Claude Debussy: "muzyka jest cała z kolorów i rytmów"
Muzyka francuska
Kompozytorzy-impresjoniści
"Zegarmistrz" Ravel
Kalejdoskop stylów
Kwartowe akordy Skriabina
Włoska opera werystyczna
"Mołoda Polska" w muzyce
Symfonicy z Północy
Leos Janacek
Charles Ives: "Słyszę co innego!"
Repetytorium: na granicy epok
Przypisy
OKRES MIĘDZYWOJENNY I POWOJENNY
Igor Strwiński: patron epoki
Neoklasycyzm
Muzyka francuska: od zabawy do powagi
Bela Bartok: "wulkan pod kontrolą"
Folkloryzm
Siergiej Prokofiew: "melodia jest podstawą muzyki"
Karol Szymanowski: liryka, ekstaza i lechickość
Muzyka polska 1918-1956
Między tradycją a nowoczesnością
"Polscy paryżanie"
Powojenna dekada
Dodekafonia: logika i ekspresja
Arnold Schoenberg
Zasady dodekafonii
Alban Berg: liryka i dramat
Anton Webern: "kompozytor w pianissimo espressivo"
Muzyka niemiecka
Prostota i rzeczywistość
Paul Hindemith: od prowokatora do profesora
Dymitr Szostakowicz: "Beethoven XX wieku"
Muzyka coraz wyraźniej amorykańska
Repetytorium: różne oblicza nowoczesności sprzed lat
Przypisy
DRUGA POŁOWA XX WIEKU
Oliver Messiaen: kompozytor witraży
Symbioza tradycji i współczesności
Społeczna misja muzyki
W poszukiwaniu porządku
Druga awangarda
Fascynacja dodekafonią
Serializm, czyli maksimum kontroli
Muzyka elektroniczna
"Wynalazca" John Cage
Galeria nowatorów
Luigi Nono: muzyka i polityka
Pierre Boulez: "serializm to współczesny kontrapunkt"
Utwory i rytuały Karlheinza Stockhausena
Glissanda Iannisa Xenakisa
Chmury, przygody i zegary Ligetiego
Luciano Berio, czyli nowy głos
Teatr instrumentalny Mauricia Kagla
Witold Lutosławski: precyzja i porządek
Muzyka polska minionego półwiecza
Prekursorzy przemian
"Szkoła polska"
Krzysztof Penderecki
Henryk Mikołaj Górecki
Muzyka medytacyjna, malarska i narracyjna
Pokolenie postmodernistów
Redukcja i prostota
Pokkolenie docenione pod koniec stulecia
Spektralizm
Przypisy
Rzut oka w cztery szuflady z perspektywy minionego półwiecza
Zajrzyj do dwóch szuflad (psalmy, Orfeusz) z wiadomościami odkładanymi w nich w trzech tomach "Historii muzyki"
Interwały, strój i skale, czyli dźwiękowy budulec utworów muzycznych
Notacja, czyli "muzyka oglądana"
Poznaj, zastanów się, wybierz i zachęć innych
Wyobraź sobie że...
Słowniczek trudniejszych terminów
Indeks nazwisk
Bibliografia

Okładka: Delong Jacek, My, saksofon

cena 49 zł.


nuty.pl

Delong Jacek
My, saksofon

polski My, saksofon


Ilość stron:134
Format:168 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083164

Publikacja ta "przyda się"uczniom i studentom klas saksofonowych, a także saksofonistom amatorom dlatego pozwolono zamieścić w niej więcej szczegółowych informacji i ciekawostek, niż wymagałaby tego obrona postawionych w niej tez. Co zaś tyczy się tych, którym owe tezy mogą się wydać niesłuszne czy choćby wątpliwe - zwłaszcza tych, którzy nie widzą możliwości pełnej koegzystencji klasycznej i jazzowego saksofonu-mamy nadzieję, że będą walczyć w obronie swojego punktu widzenia, bo dzięki temu próby łączenia "ognia z wodą "będą trwały i przynosiły owoce, tak jak to trwa do tej pory.


Spis treści:

Przedmowa
Saksofon jako medium pogranicza
Dlaczego pogranicze?
Dlaczego saksofon?
Rozdział I
Genialne dziecko Adolfa Saksa
Krótko, mówiąc, odznacza się doskonałością...
Tak to się zaczęło
Na paryskich salonach i paryskim bruku
Wymyśleni przodkowie i przyszywani krewni
Rozdział II
Orkiestry dęte, czyli naprzód marsz
Kto nie maszeruje,ten ginie - armia jako rynek zbytu
Jest w orkiestrach dętych jakaś siła
Garde Republicaine jako fragment większej całości
Pełny akord - rodzina saksofonów w komplecie
W Polsce.Od marsza po symfonię
Rozdział III
Cały ten Jazz
Niesłusznie oskarżony
Krajobraz po bitwie - muzykalne niedobitki wojny secesyjnej
Czym był jazz?
Bing-bang - ostoja tradycji i poligon nowatorstwa
Comba i kombianacje
W Polsce. Mówią, że jazzband jest dziki
Rozdział IV
Wyznawcy i obrazoburcy - saksofon solo
Przecieranie szlaków
Amerykanie nie gęsi
Jazzowy gwiazdozbiór
Jazz nie zna granic
Pierwszypo Saksie
Sigurd Rascher - sojusznik i konkurent
...i inni
Dwa słońca
W Polsce.Saksofon słowiański
Rozdział V
Saksofon w zespole
Z całym szacunkiem dla czelesty - o miejscu w orkiestrze symfonicznej
Człowiek do wszystkiego
Kim jest reed-player?
Potrzebne było wypośrodkowanie - dylematy Marcela Mule'a
Między nami stroikowcami
W Polsce.Doubiling na odwrót
Rozdział VI
Literatura na saksofon - orginały i "Przekłady"
Błedne koło i zamachowe
Pierwszy wydawca
Saxophone Lady
Lista utworów napisanych dla Elizy Hall
Utwór dla wirtuoza
Kompozycje jazzowe na saksofon?
Transkrypcje
Pochwała saksofonistów - klasyk w inieniu wszystkich
W Polsce. Kompozytorzy
Rozdział VII
Zmienne cele i koleje saksofonowej edukacji
Jeszcze raz Sax
Jazz - muzyka samouków
Marcel Mule i szkoła francuska
Następny Mule'a
Szkoła musi mieć mistrza
Ucz mnie muzyki - samouk w potrzebie
W Polsce. Lesław Lic, Willis Conover,David Pituch...
Podsumowanie
Dziś i jutro saksofonu
Jak grać?
Jak uczyć?
Jak sprostać nowym wymaganiom?
Jak wyzbyć się uprzedzeń?
Pogranicze i globalna wioska
Coda
Od autora
Biografia
Dyskografia
Spis ilustracji i tabel
Indeks nazwisk

Okładka: Aichele Karl, Binkowski Bernhard, Schulze Otto Friedrich, Unser Liederbuch, Band 2

cena 36,85 zł.


nuty.pl

Aichele Karl, Binkowski Bernhard, Schulze Otto Friedrich
Unser Liederbuch, Band 2

polski Księga pieśni, z. 2
niemiecki Unser Liederbuch, Band 2


Ilość stron:180
Format:165 x 230
Opracowanie na:zróżnicowane: głosy wokalne
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077091

Śpiewnik pieśni niemieckich, zawiera ponad 400 utworów. Część kompozycji przeznaczona jest na jeden głos solowy, część na dwa lub trzy głosy. Utwory mogą być także wykonywane przez instrumenty melodyczne (zapis w kluczu wiolinowym). Wśród tytułów znajdziesz m. in. "Gelobt sein Gott", "Stille Nacht, heilige Nacht", Wir kommen alle und bringen".

Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, papier pożółkły, oprawa twarda, widoczne niewielkie ślady użytkowania, brak zagnieceń.


Lista utworów:
ÜBERSICHT
Lob der Musik
Vom Morgen zum Abend
Das Jahr
Stand und Beruf
Frohsinn
Besinnung
Das geistliche Jahr
Von unseren großen Komponisten / Kunstlieder
Kleine Musikkunde
Instrumentalstücke / Kleine Formenlehre
Von den Musikinstrumenten
LIEDENFÄNGE
Abendstille überall
Abend wird es wieder
Ach bitter Winter
Alleluja
Aller Augen warten
Alles schweiget, Nachtigallen
All Morgenistganzfrisch
Als ich bei meinen Schafen
Als Israel (engl.)
Am Brunnen vor dem Tore
Amen
Auf, auf, ihr Hirten
Auf, auf zum fröhlichen Jagen
Auf, du junger Wandersmann
Auf, grüner Jung (engl.)
Auf, kleine liebe Lerche
Aus den hellen Birken
Aus ist das Lied
Ave, Maria zart
Bim baum
Bona nox
Brüder, reicht die Hand
Brunt sind schon
Caffee
Danket, danket dem Herrnn
Das alt' Jahr
Das Feld ist weiß
Das klinget so herrlich
Das Leben welkt wie Gras
Der Heiland ist geboren
Der Herr behüte
Der Jäger in dem grünen Wald
Der Jäger wollte schießen (engl.)
Der Kuckuck weckt schon früh
Der Mond ist aufgegangen
Der Morgen das ist
Der Morgenstern
Der selbst den Spatzen
Der Wächter auf dem Türmlein
Der Winter ist vergangen
Der Winter ist vorüber (ital.)
Deutschland
Die Arbeit ist schwer
Die beste Zeit im Jahr
Die Blümeleinallschlafen
Die Gedanken sind frei
Die Geige beginnet
Die grauen Nebel hat das Licht
Die güldene Sonne
Die helle Sonne
Dir, dir, Jehova
Dona nobis pacem
Dort oben vom Berge
Drei Wolken am Himmel (Zitat)
D'Zit isch do
Ehre sei Gott
Einigkeit und Recht
Ein Jäger längs dem Weiher
Ein Mann, der sich Kolumbus
Ei wie so töricht ist
Erfreue dich, Himmel
Es blies ein Jäger wohl in sein Horn (2)
Es blühen die Maien
Es, es, es und es
Es fiel ein Reif
Es freit ein wilder Wassermann
Es führt über den Main
Es geht eine helle Flöte
Es ist für uns eine Zeit
Es saß ein klein wild Vörgelein
Es tagt, der Sonne Morgenstrahl
Es tönen die Lieder
Es waren zwei Königskinder (2)
Es wird schon gleich dunkel
Fangt an und singt
Feldinwärts flog ein Vögelein
Freiheit, die ich meine
Freude, schöner Götterfunken
Freu dich, Erd
Freunde, laßtunsfröhlich
Fruh, fruh, des Morgens
Frühling läßt sein blaues Band
Gar fröhlich zu singen
Geh aus, mein Herz (2)
Gelobet seist du, Jesu Christ
Gelobt sei Gott
g
ÜBERSICHT
Lob der Musik
Vom Morgen zum Abend
Das Jahr
Stand und Beruf
Frohsinn
Besinnung
Das geistliche Jahr
Von unseren großen Komponisten / Kunstlieder
Kleine Musikkunde
Instrumentalstücke / Kleine Formenlehre
Von den Musikinstrumenten
LIEDENFÄNGE
Abendstille überall
Abend wird es wieder
Ach bitter Winter
Alleluja
Aller Augen warten
Alles schweiget, Nachtigallen
All Morgenistganzfrisch
Als ich bei meinen Schafen
Als Israel (engl.)
Am Brunnen vor dem Tore
Amen
Auf, auf, ihr Hirten
Auf, auf zum fröhlichen Jagen
Auf, du junger Wandersmann
Auf, grüner Jung (engl.)
Auf, kleine liebe Lerche
Aus den hellen Birken
Aus ist das Lied
Ave, Maria zart
Bim baum
Bona nox
Brüder, reicht die Hand
Brunt sind schon
Caffee
Danket, danket dem Herrnn
Das alt' Jahr
Das Feld ist weiß
Das klinget so herrlich
Das Leben welkt wie Gras
Der Heiland ist geboren
Der Herr behüte
Der Jäger in dem grünen Wald
Der Jäger wollte schießen (engl.)
Der Kuckuck weckt schon früh
Der Mond ist aufgegangen
Der Morgen das ist
Der Morgenstern
Der selbst den Spatzen
Der Wächter auf dem Türmlein
Der Winter ist vergangen
Der Winter ist vorüber (ital.)
Deutschland
Die Arbeit ist schwer
Die beste Zeit im Jahr
Die Blümeleinallschlafen
Die Gedanken sind frei
Die Geige beginnet
Die grauen Nebel hat das Licht
Die güldene Sonne
Die helle Sonne
Dir, dir, Jehova
Dona nobis pacem
Dort oben vom Berge
Drei Wolken am Himmel (Zitat)
D'Zit isch do
Ehre sei Gott
Einigkeit und Recht
Ein Jäger längs dem Weiher
Ein Mann, der sich Kolumbus
Ei wie so töricht ist
Erfreue dich, Himmel
Es blies ein Jäger wohl in sein Horn (2)
Es blühen die Maien
Es, es, es und es
Es fiel ein Reif
Es freit ein wilder Wassermann
Es führt über den Main
Es geht eine helle Flöte
Es ist für uns eine Zeit
Es saß ein klein wild Vörgelein
Es tagt, der Sonne Morgenstrahl
Es tönen die Lieder
Es waren zwei Königskinder (2)
Es wird schon gleich dunkel
Fangt an und singt
Feldinwärts flog ein Vögelein
Freiheit, die ich meine
Freude, schöner Götterfunken
Freu dich, Erd
Freunde, laßtunsfröhlich
Fruh, fruh, des Morgens
Frühling läßt sein blaues Band
Gar fröhlich zu singen
Geh aus, mein Herz (2)
Gelobet seist du, Jesu Christ
Gelobt sei Gott
Gib Freund, die Hand
Glück auf, Glück auf
Glück auf Ihr Bergleut
Glück auf zur Frühlingsfahrt
Grünet die Hoffnung
Grüß Gott, du schöner Maien
Guten Abend, guten Abend
Gute Nacht
Gute Nacht, Kameraden
Hab mein Wage vollgelade
Hab oft im Kreise
Hätt' i di
Ha, ha, ha
Hast gesagt, du willst
Heho, auf zum Wald (engl.)
He, ho, spann
Heilig, heilig (lat.)
Heißa, Katherinerle
Herbei, herbei zu meinem Sang
Herr, bleiber bei uns, denn es will
Heute wollen wir
Heute ist ein freudenreicher Tag
Heut soll das große
Hör, es klagt die Flöte
Hört, der Engel
Hört, ihr Herrn
Horch, die Glocke tönt
Ich bin das ganze Jahr
Ich geh durch einen
Ich hab mir mein Weizen
Ich reise übers grüne Land
Ich reit auf einem Rößlein
Ich stehe in Waldesschatten
Ihr kleinen Vögelein
Im Frühtau zu Berge wir ziehn
Im Maien
Immer rund herum
Immer strebe zum Ganzen
Im walde, da wachsen
Im Wald, im hellen Sonnenschein
Im Wald ist schon
In die Welt will ich reiten
In stiller Nacht
Ist ein Mann in Brunnen
Ist etwas so mächtig
Jagd und Jäger hör ich (engl.)
Jeden Morgen geht die Sonne auf
Jetzt fahrn wir übern See
Kein Hälmlein
Kein schöner Land in dieser Zeit
Kommet, ihr Hirten
Kommt ein Reiflein
Kommt, Freunde, in die Runde
Kommt herzu
Kommt, ihr Gspielen
Kommt und springet
Laß doch der Jugend
Lasset uns schlingen
Laß regnen (2)
Laßt die blaue Flagge
Laßt uns auf die Berge gehn
Laßt uns singen
Laßt uns tanzen
Lieb Nachtigall, wach auf
Links, links, links (franz.)
Lobe den Herrn
Lobet all das Handwerk
Lobt froh den Herrn
Lobt unsern Gott
Mach deine Ohren auf (engl.)
Mädel wasch dich, kämm dich
Maria durch ein Dornwald ging
meine Mu, meine Mu
Mein Handwerk fällt mir schwer
Meine Stimme klinge
Mich brennts
Mit lautem Jubel
Mutter, wir grüßen dich
Nach grüner Farb
Nacht bricht an
Nein, nein, nein
Nicht lange mehr ist Winter
Nichts kann mich mehr
Nun faget an
Nun sei uns willkommen
Nun will der Lenz uns grüßen
O du stille Zeit
O Freude über Freude
O Gott, mein Gott
O Heiland, reiß den Himmel auf
O Kind, o wahrer Gottessohn
O laufet, ihr Hirten
O Tannenbaum
Preis und Lob und Ehre
Raus mit euch
Ruhet von des Tages Müh'
Sagt an wer ist doch
Schäferle, sag, wo willst du
Schau, schau, wias regna tuat
Scheint die helle Sonne
Schlafe, Entchen, schlaf
Schlaf, Jesulein, schlaf
Schlaf, Kinderlein, balde
Schlaf ein Kinderlein (russ.)
Schönes Kind, komm
Schönster Herr Jesu
Schwer von den Garben
Sei vernünftig
Sende dein Licht
Singet und spielet
Sitzt a schöns Vorgerl
Sonne in Mai (engl.)
So scheiden wir mit Sang
So treiben wir
Steht auf, ihr lieben Kinderlein
Stille Nacht, heilige nacht
Still, still, still
Tjo tjo
Tochter Zion, freue dich
Trara, das tönt wie Jagdgesang
Trara, so blasen die Jäger
Uf'm Bergli (Schweiz)
Und die Morgenfrühe
Und ich bin halt
Und in dem Schneegebrige
Und jetzo kommt die Nacht
Und jetzt gang i
Und wenn das Glöcklein
Unser die Sonne
Viel Freuden mit sich bringet
Viva, viva la musica
Vom Aufgang der Sonne
Wach auf, wach auf
Wacht auf, wacht auf
Wahre Freundschaft
Wann und wo sehn wir uns
Was Gutes dir die Götter
Was noch frisch und jung
Was soll das bedeuten
Welt, mußt vergehn
Wem Gott will rechte Gunst
Wenn der Frühling kommt
Wenn die bunten Fahnen
Wenn die Nachtigallen
Wenn hier ein Topf
Wenn wir hinaus
Werft euer Herz in die Flamme
Wer hat mich treu gepflegt
Wer jetzig Zeiten leben will
Wer klopfet an
Wer nun den lieben langen Tag
Wer sich die Musik erkiest
Wer will mit uns
Wieder ist Sommerzeit (Schweiz)
Wie des Grases Blumen
Wie herrlich lechtet mir
Wie lieblich ist der Maien
Wie lieblich schallt durch Busch
Wie lustig ist's im schönen
Wie lustig ist's im Winter
Winde wehn, Schiffe
Wir bringen mit Gesang
Wir danken Gott für seine Gab'n
Wir fahren übers weite Meer (engl.)
Wir kommen alle
Wir kommen alle und bringen
Wir kommen daher
Wir lieben die Stürme
Wir pflügen und wir streuen
Wir reiten geschwinde
Wir ziehn aus weiter Ferne
Wir zogen in das Feld
Wohlan, die Zeit ist kommen
Wohlauf in Gottes schöne Welt
Wo man singt
Zum Tanze (schwed.)
INSTRUMENTALSÄTZE
Gavotte (Haendel G. F.)
Weckruf der Pfeifer
Morgenlied (Bachofen J. K.)
Menuett (Bach J. S.)
Reigen am Abend (Attaignant P.)
Zwei Blockflöten (Jöde F.)
Vergnügsamkeit (Mozart L.)
Polonaise (Mozart L.)
Im Maien (Ritornell)
Tanzliedchen
Der Hirtenknab
Engl. Tanz (Marx K.)
Marsch (Haendel G. F.)
Jagdsignale
Zwiefacher
Marsch der Bergleute
Zwiefacher
Plattler
Zwiefacher
Vierländer Tanz
Sonate (Lübeck V.)
Musik für Krippenspiel
Heiligste Nacht
Fröhliche Weihnacht
Hirtenweise (I)
Hirtenweise (II)
Die gnadenvolle Nacht
Hirtenweise (III)
KUNSTERLIEDER
Das Wandern ist des Müllers Lust (Schubert F.)
Ein Leben war's im Ährenfeld (Mendelssohn F.)
Er weidet seine herde (Haendel G. F.)
Gott ist mein Lied (Beethoven L. van)
Guten Abend, gute Nacht (Brahms)
Hast du eine schöne Harke (Bartók B.)
Hat der alte Hexenmeister (Zumsteeg)
Herr Heinrich sitzt am Vogelherd (Loewe)
Ich bin hinausgegangen (Schumann R.)
In einem Kripplein lag (Orff)
Komm, lieber Mai, und mache (Mozart W. A.)
Leise zieht durch mein Gemüt (Mendelssohn)
Sah ein Knab' ein Röslein (Schubert)
Schlafe, holder süßer Knabe (Schubert)
So sei gegrüßt viel tausendmal (Schumann)
Wer reitet so spät bei Nacht (Reichardt)
KLEINE MUSIKKUNDE
Richtig atmen - deutlich sprechen
Lieder im Dreiton - Pentatonische Lieder
Rhythmus in der Musik
Die Tonfamilie einer Melodie
Andere gebräuchliche Tonarten
Ton - Intervalle
Von den Klängen (Dreiklänge)
Punktierte Noten
Tongeschlecht: Moll
Andere Tongeschlechter - Kirchentöne
Das Motiv
Zweistimmigkeit - Mehrstimmigkeit
Homophonie - Polyphonie
Chromatik
Vortragszeichen
Tanzformen
KLEINE FORMENLEHRE
Die zweiteilige Liedform
Die dreiteilige Liedform
Die variationsform
Die Rondoform
INSTRUMENTALSTÜCKE
Arioso
Menuett (Böhm G.)
Musette (Bach J. S.)
Menuett (Bach J. S.)
Gavotte (Haendel G. F.)
Sarabande (Haendel G. F.)
Menuett (Haydn J.)
Ländlerischer Tanz (Mozart W. A.)
Larghetto (Mozart W. A.)
Polonaise (Mozart W. A.)
Ecossaisen (Beethoven L. van)
Deutscher Tanz (Schubert Fr.)
Walzer (Schubert Fr.)
Fröhl Landmann (Schumann R.)
Fürchtenmachen (Schumann R.)
Wilder Reiter (Schumann R.)
Walzer (Strauss J.)
Walzer (Brahms J.)
Polka

Okładka: Palmer Williard A., Manus Morton, Lethco Amanda V., Klavierschule für Erwachsene, Band 3

cena 45 zł.


nuty.pl

Palmer Williard A., Manus Morton, Lethco Amanda V.
Klavierschule für Erwachsene, Band 3

polski Szkoła fortepianowa dla dorosłych, z. 3
niemiecki Klavierschule für Erwachsene, Band 3


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077372

Trzecia część Szkoły fortepianowej obejmuje cztery rozdziały:
1. Powtórzenie tonacji i technik gry poznanych we wcześniejszych częściach szkoły;
2. Wprowadzenie nowych tonacji i technik gry;
3. Przykłady muzyczne - utwory;
4. Utwory klasyczne różnych kompozytorów.
Całość w języku niemieckim.
Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste.


Spis treści:

Teil 1: Bekannte Tonarten und Neue Konzepte
Die Tonart C-Dur. Ein ganz "besonderbares" Lied
Calypso Rhumba. Pedalwechsel
Die Tonart a-Moll. Fandango
Modern Sounds. Aufwärts und abwärts in Terzen
Alberti Baß. Serenade (Haydn)
Die Tonart F-Dur. Eine neue Begleitfigur. Ein wunderschöner Tag
Der verminderte Septakkord. Classy Rag
Die Tonart d-Moll. Eine neue Art von Pedalgebrauch. Prelude in D-Moll (Clementi)
Die Tonart B-Dur. Prelude ("Eurovisions-Melodie") (Charpentier)
Die Tonart g-Moll. Schwanensee: Szene aus dem Ballett (Tschaikowsky)
Die Tonart G-Dur. Scheherazade (Rimsky-Korsakow)
Thema aus der "Unvollendeten" Sinfonie (Schubert). Tremolo
Die Tonart e-Moll. Eine Spukgeschichte
Die Tonart D-Dur. Steal Away (Spiritual)
Torna a Surriento (de Curtis). Gleichnamige Moll und Dur Tonarten
Die Tonart h-Moll. In der Halle des Bergkönigs aus "Peer-Gynt" (Grieg)
Teil 2: Neue Tonarten und Techniken
Die Tonart A-Dur. Die A-Dur-Tonleiter. Shall We Gather at the River (Lowry)
Adagio in A-Dur (Morovsky)
Die Tonart fis-Moll. Die fis-Moll-Tonleiter. Die Rondoform. Blue Rondo
Die Tonart E-Dur. Die E-Dur Tonleiter
Laredo (Mexikanisches Volkslied)
Shenandoah (Amerikanisches Volkslied)
Die Tonart cis-Moll. Die cis-Moll Tonleiter
Jazz-Ostinato in cis-Moll
Die Tonart Es-Dur. Die Es-Dur Tonleiter. Hornpipe
Torero-Lied aus der Oper "Carmen" (Bizet)
Die Tonart c-Moll. Die c-Moll Tonleiter. Variationen über ein Seemannslied
Die Tonart As-Dur. Die As-Dur Tonleiter. Dry Bones (Spiritual)
Country Song
Teil 3: Unterhaltsame und Lustige Stücke
Boogie-Woogie Goose
Sloop John B.
Der Postbote
Jazz-Sequenzen
Der große Flügelchor
Der Steptänzer
Teil 4: Klassische werke in Originalfassung
Praeludium in C-Dur aus dem "Wohltemperierten Clavier" (J. S. Bach)
Trumpet Tune (Jeremiah Clarke)
Zweiunddreißigstelnoten
Toccata in d-Moll (J. S. Bach)
Für Elise (Beethoven)
Prélude in A-Dur (Chopin)
Sonata quasi una fantasia: 1. Satz ("Mondscheinsonate") (Beethoven)
Musikalische Begriffe und Zeichen: ein kleines Lexikon

Okładka: Werner-Böhnke Ursula, Irrgang Horst, Bummi in Afrika

cena 29 zł.


nuty.pl

Werner-Böhnke Ursula, Irrgang Horst
Bummi in Afrika

polski Bummi w Afryce
niemiecki Bummi in Afrika


Ilość stron:44
Format:297 x 210
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny - recytowany (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077259

Doskonała pozycja dla najmłodszych. Publikacja zawiera bajeczkę muzyczną w języku niemieckim, pt. "Bummi w Afryce". Opowieść przeplatana jest fragmentami muzycznymi i krótkimi piosenkami. Całość zawiera kolorowe ilustracje wykonane przez Ingeborg Meyer - Rey.
Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, niepozaginane, okładka nosi ślady użytkowania, oprawa twarda.


Lista utworów:
Bummi in Afrika (Irrgang Horst)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland