•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Konnen Tranen Meiner Wangen

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy (alt lub mezzosopran) i fortepian (1)
książka (1)

Konnen Tranen Meiner Wangen znajdziesz w 2 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Rilling Helmuth, Bach Johann Sebastian, Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study

cena 100,95 zł.


nuty.pl

Rilling Helmuth, Bach Johann Sebastian
Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study

polski Johann Sebastian Bach, Pasja według św. Mateusza, Wprowadzenie i wskazówki wykonawcze
angielski Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study
niemiecki Johann Sebastian Bach, Matthäus-Passion, Einführung und Studieneinleitung


Ilość stron:92
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nafziger Kenneth
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068532

"Pasja według św. Mateusza" jest jedną z dwóch pasji Bacha, które zachowały się w całości. Powstała ona w późnym okresie jego twórczości, gdy kompozytor był kantorem w kościele św. Tomasza w Lipsku. Pierwsze wykonanie "Pasji według św. Mateusza" miało miejsce w Wielki Piątek 15 kwietnia 1729 roku. Ten monumentalny, złożony z 24 scen, utwór stawia współczesnych dyrygentów oraz instrumentalistów wobec wielu różnorodnych problemów wykonawczych. Publikacja "Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study" Helmutha Rilinga jest skierowana szczególnie do dyrygentów. Zawiera ona wiele przydatnych wskazówek (m. in. odnośnie artykulacji, tempa, dynamiki, frazowania) w odniesieniu do każdej ze scen pasji. Zawarty jest w niej także opis pierwszych wykonań tej kompozycji w czasach współczesnych Bachowi.

The technical and interpretive analyses of the "Passion According to Saint Matthew" which are found in this volume offer a new, exciting, and thoroughly logical approach to solving the intricate problems presented by Bach's masterpiece. For a modern performance of the St. Matthews Passion, the knowledge of performancew practice in Bach's time must be presupposed. The modern conductor must become familiar with special performance characteristics of the situation in which Bach foud himself at the Thimaskirche in Leipzig from 1723 to 1750.The St. Matthew Passion was written for the Good Friday afternoon service in 1729.

Spis treści:

Preface
Presuppositions
Sources
Performance materials
Performance practise in Bach's time
Fundamental considerations for interpretation
Nature of the forces to be used
Number of forces
Chorus primus and Chorus secundus
Arrangement of forces
Shortening of the work
Performance of the work in translation
Fundamental components of interpretation
The interpretation of individual movements
Chorus: Kommt, iht Töcher, helft mir klagen
Recitative: Da Jesus diese Rede vollendet hatte
Chorale: Herzliebster Jesu
Recitative: Da versammelten sich die Hohenpriester
chorus: Ja nicht auf das Fest
Recitative: Da nun Jesus war zu Bethanien
Chorus: Wozu dienet dieser Unrat
Recitative: Da das Jesus merkete
Recitative: Du lieber Heiland du
Aria: Buß und Reu
Recitative: Da ging hin der Zwölfen einer
Aria : Blute nur, di liebes Herz
Recitative: am erten Tage der süßen Brot
Recitative: Wo willst du, daß wir dir bereiten

Recitative and Chorus: Er sprach: Gehet hin in die Stadt

Chorale: Ich bin's, ich sollte büßen

Recitative: Er antwortete und sprach: Der mit der Hand mit mir in die Süssel tauchet

Recitative: Wiewohl mein Herz in Tänen schwimmt

Aria: Ich will dor mein Herze schenken

Recitative: Und da sie den Logesang gesprochen hatten

Chorale: Erkenne mich, mein Hüter

Recitative: Petrus aber antwortete

Chorale:Ich will hier bei dir stehen

Recitative: Da kam Jesus mit ihnen
Recitative with chorus: O Schmerz, hier zittet das gequälte Herz

Aria with Chorus: Ich will bei meinem Jesu wachen

Recitative: Und ging hin ein wenig

Recitaive: Der Heiland fällt vor seinem Vater nieder

Aria: Gerne will ich mich bequemen

Recitative: Und er kam zu seinen Jüngern

Chorale: Was mein Gott will

Recitative: Und er kam und fand sie aber schlafend

Due with Chorus: So ist mein Jesus nin gefangen

Chorus: Sind Blitze, sind Donner in Wolken verschwunden

Recitative: Und siehe , einer aus denen, die mit Jesu waren

Chorale: O Mensch, bewein dein Sünde groß

Aria with Chorus: Ach, nun ist mein Jesus hin

Recitative: Dei aber Jesum gegriffen hatten

chorale: Mit hat die Welt trüglich gericht't

Recitative: Und wiewihl viel falsche Zeugen herzutraten

Recitative: Mein Jesu schweigt

Aria: Geduld, wenn mich false Zungen stechen

Recitative and Chorus: Und der Hohepriester antwortete

Recitative and Chorus: Da speiten sie aus

Chorale: Wer hat dich so geschlagen

Recitative and Chorus Petrus aber saß draußen im Palast

Recitative: Da hub er an sich zu verfluchen

Aria: Erbarme dich

Chorale: Bin ich gleich von dir gewichen

Recitative and Chorus: Des Morgens aber hielten alle Hohenpriester

Recitative: Und er warf die Silberlinge

Aria: Gebt mir meinem Jesum wieder

Recitative: Sie hielten aber einen Rat

Chorale: Befiehl du deine Wege

Recitative and Chorus: Auf das Fest aber

Chorale: Wie wunderbarlich ist doch diese Strafe

Recitative: Der Landpfelger sagte: Was hat er denn Übels getan

Recitative: Er hat uns allen wohlgetan

Aria: Aus Liebe will mein heoland sterben

Recitative and Chorus: Sie schreien aber noch mehr

Recitative: Erbarm es Gott

Aria: Können Tränen meiner Wangen

Recitative and Chorus: Da nahmen die Kriegsknechte des Landpflegers

Chorale: O haupt voll Blut un Wunden

Recitative: Und da sie ihn verspottet hatten

Recitative: Ja, freilich will in uns das Fleisch und Blut

Aria: Komm, süßes Kreuz
Recitative and Chorus: Und da sie an die Stätte kamen, mit Nemen Golgatha

Recitative: Desgleichen schmäheten ihn auch die Mörder

Recitative: Ach, Golgatha

Aria with Chorus: Sehet, Jesus hat die hand

Recitative and Chorus: Und von der sechsten Strunde an

Chorale: Wenn ich einmal soll scheiden

Recitative and Chorus: Und sie da, der Vorhang im Tempel zerriß

Recitative: Am Abend, da es kühle war

Aria: Mache dich, meine Herze, rein

Recitative and Chorus: Und Joseph nahm den Leib

Recitative and Chorus: Nun ist der Herr zur Ruh gebracht

Chorale: Wir setzen uns mit Tränen nieder

The work of the rehersals

Okładka: Walters Richard, The Oratorio Anthology for Alto / Mezzo-Soprano Voice and Piano

cena 103,95 zł.


nuty.pl

Walters Richard
The Oratorio Anthology for Alto / Mezzo-Soprano Voice and Piano

polski Antologia oratoriów na głos wokalny alt lub mezzosopran z fortepianem
angielski The Oratorio Anthology for Alto / Mezzo-Soprano Voice and Piano


Ilość stron:232
Format:215 x 275
Opracowanie na:głos wokalny solowy (alt lub mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Alt (0) lub Głos wokalny solowy - Mezzosopran
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska, niemiecka, łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Walters Richard
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074831
Produkty podobne:Walters Richard - The Oratorio Anthology - Soprano

Wybór największych oratoriów zaaranżowanych na głos wokalny - alt lub mezzosopran - i fortepian. W publikacji znalazły się najbardziej znane utwory wokalne takich mistrzów, jak Joseph Haydn, Jan Sebastian Bach czy Ludwig van Beethoven. Na początku książki zamieszczone zostały noty historyczne o utworach oraz teksty oratoriów wraz z tłumaczeniami na język angielski w przypadku np. oratoriów łacińskich czy niemieckich.

A collection of some of the best-loved oratorio arias, newly edited and engraved by Richard Walters. Includes historical notes with information on all major works featured and line by line translation for study. Most arias are solely in Latin; those of J.S. Bach, Mendelssohn and Haydn are in German with English translation.

Lista utworów:
Agnus Dei (Messe Solennelle) (Rossini, Gioacchino)
Agnus Dei (Mass In B Minor) (Bach, Johann Sebastian)
Bereite Dich Zion (Christmas Oratorio) (Bach, Johann Sebastian)
Buss And Reu (St.Matthew Passion) (Bach, Johann Sebastian)
But Who May Abide (Messiah) (Handel, George Frideric)
Eija Mater, Fons Amoris (Stabat Mater) (Pergolesi, Giovanni)
Erbarme Dich, Mein Gott (St.Matthew Passion) (Bach, Johann Sebastian)
Es Ist Vollbracht (St.John Passion) (Bach, Johann Sebastian)
Esurientes Implevit (Magnificat) (Vivaldi, Antonio)
Fac Ut Portem (Stabat Mater) (Pergolesi, Giovanni)
Fac Ut Portem (Stabat Mater) (Rossini, Gioacchino)
Facme Vere Tecum Flere (Stabat Mater) (Haydn, Franz Joseph)
Father Of Heav'n (Judas Maccabeus) (Handel, George Frideric)
He Was Despised (Messiah) (Handel, George Frideric)
Inflammatus Et Accensus (Stabat Mater) (Dvorak, Antonin)
Konnen Tranen Meiner Wangen (St.Matthew Passion) (Bach, Johann Sebastian)
Laudamus Te (Mass In C Minor) (Mozart, Wolfgang Amadeus)
Liber Scriptus (Messa Di Requiem) (Verdi, Giuseppe)
O Rest In The Lord (Elijah) (Mendelssohn, Felix)
O Thou That Tellest Good Tidings To Zion (Messiah) (Handel, George Frideric)
Oboe D'amore Part (Mass In B Minor) (Bach, Johann Sebastian)
Quae Moerebat Et Dolebat (Stabat Mater) (Pergolesi, Giovanni)
Qui Sedes Ad Dexteram Patris (Gloria) (Verdi, Giuseppe)
Qui Sedes Ad Dextram Patris (Mass In B Minor) (Bach, Johann Sebastian)
Schlafe Mein Liebster (Christmas Oratorio) (Bach, Johann Sebastian)
Schliesse Mein Herze (Christmas Oratorio) (Bach, Johann Sebastian)
Thou Art Gone Up On High (Messiah) (Handel, George Frideric)
Virgam Virtutis Tuae (Dixit Dominus) (Handel, George Frideric)
Von Den Stricken Meiner Sunden (St.John Passion) (Bach, Johann Sebastian)
Vouchsafe O Lord (Te Deum Laudamus) (Purcell, Henry)
Woe Unto Them Who Forsake Him (Elijah) (Mendelssohn, Felix)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland