•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Kaprys Des

Dostępne opracowania:

2 fortepiany (1)
2 skrzypiec (1)
fortepian solo (3)
gitara solo (1)
klarnet B solo (1)
książka (1)
kształcenie słuchu (1)
orkiestra smyczkowa (partytura) (1)
skrzypce i fortepian (2)
skrzypce solo (4)
wiolonczela solo (1)

Kaprys Des znajdziesz w 17 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Lutosławski Witold, Muzyka żałobna na orkiestrę smyczkową (partytura)

cena 21 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Muzyka żałobna na orkiestrę smyczkową (partytura)

polski Muzyka żałobna na orkiestrę smyczkową (partytura)
francuski Musique Funébre Pour Orchestre A Cordes


Ilość stron:48
Format:165 x 240
Opracowanie na:orkiestra smyczkowa (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Skrzypce IV (0)
Skrzypce III (0)
Altówka I (0)
Altówka II (0)
Wiolonczela I (0)
Wiolonczela II (0)
Kontrabas II (0)
Kontrabas I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003069

Witold Lutosławski (25 stycznia 1913 w Warszawie - 7 lutego 1994 w Warszawie), polski kompozytor współczesny i dyrygent. Syn Józefa Lutosławskiego. Podczas II wojny światowej walczył jako żołnierz przeciwko Niemcom a potem w czasie okupacji grywał w warszawskich kawiarniach w duecie z Andrzejem Panufnikiem. Opracował z nim 200 transkrypcji utworów znanych kompozytorów. Jedną z nich jest transkrypcja 24 kaprysu Paganiniego, która nosi nazwę "Wariacje na temat Paganiniego". Prawie wszystkie kompozycje sprzed i z okresu wojny zaginęły.
Utwór "Muzyka żałobna na orkiestrę smyczkową" składa się z czterech części: Prologu, Metamorfoz, Apogeum i Epilogu. Napisany był ku pamięci Béla Bartóka.


Lista utworów:
Prolog (Lutosławski Witold)
Metamorfozy (Lutosławski Witold)
Apogeum (Lutosławski Witold)
Epilog (Lutosławski Witold)

Okładka: Popławski Marceli, 4 kaprysy

cena 14,95 zł.


nuty.pl

Popławski Marceli
4 kaprysy

polski 4 kaprysy


Ilość stron:32 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Dubiska Irena
Autor wstępu: Dubiska Irena
Autor okładki: Darowski Andrzej
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003419

Niniejsze 4 kaprysy na skrzypce z towarzyszeniem fortepianu to przejrzyste w fakturze, charakterystyczne miniatury o programowych tytułach. Wyeksponowana partia skrzypcowa "Kaprysów" stanowi sama w sobie cykl efektownych utworów o określonej tematyce techniczno - instrumentalnej, pod względem technicznym są trudne dla obu rąk i nie zawsze wygodne.


Lista utworów:
Walka (Popławski Marceli)
Złośliwy żartowniś (Popławski Marceli)
Poświata księżycowa (Popławski Marceli)
Melancholia deszczu jesiennego (Popławski Marceli)

Okładka: Tedesco Mario Castelnuovo, Capriccio Diabolico (Homage To Paganini)

cena 54,95 zł.


nuty.pl

Tedesco Mario Castelnuovo
Capriccio Diabolico (Homage To Paganini)

polski Diabelski kaprys na gitarę
hiszpański Capriccio Diabolico (Homage To Paganini)


Ilość stron:12
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: hiszpańska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Segovia Andres
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063706

Utwór "Capriccio Diabolico" został skomponowany przez Mario Castelnuovo Tedesco w roku 1935 i dedykowany Paganiniemu. Aranżacji utworu dokonał Andres Segovia. Tedesco to włoski kompozytor i pianista. W 1939 wyjechal do USA gdzie osiadł na stałe w Kalifornii w Beverly Hills i przyjął obywatelstwo Stanów Zjednoczonych. Od 1946 był profesorem kompozycji w konserwatorium w Los Angeles.


Sheet music for classical guitar.


Lista utworów:
Capriccio Diabolico (Tedesco Mario Castelnuovo)

Okładka: Donizetti Gaetano, Studio Primo per clarinetto

cena 54,95 zł.


nuty.pl

Donizetti Gaetano
Studio Primo per clarinetto

polski Pierwsza etiuda na klarnet
włoski Studio Primo per clarinetto


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:klarnet B solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klarnet B (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska, francuska
tytułów utworów: włoska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Garbarino Giuseppe
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063710

Domenico Gaetano Maria Donizetti (1797 1848) – wybitny włoski kompozytor I poł. XIX w. Kompozycje na klarnet solo - etiudy, to niezwykle rzadki gatunek w czasach Donizettiego. Utwór ten pochodzi z 1821 roku. Uważa się, że etiudy na klarnet Nicoló Paganiniego wydawane przez Giovani Ricordi rok wcześniej, służyły za wzór dla Donizettiego. Na potwierdzenie tych przypuszczeń składa się także fakt, iż etiudy Donizettiego przypominają charakterem kaprysy Paganiniego.


Unlike most other mineteenth-century Italian opera composers (with the notable exeption of Rossini), the vast catalogue of Gaetano Donizetti's (1797-1848) composition includes a large number of works scored for orchestra and chamber groups. Most of these pieces were composed between 1816 and 1821 - the five-year period, that is, during which the Lombard composer was perfecting the musical education begun in his native Bergamo and making his first attempts at operatic composition. The composition of Etude for B-flat clarinet dates from this period - from 1821, to be precise. It was dedicated to a clarinetist with whom we are unfamiliar but whom the autograph manuscript, housed in the Donizetti Museum at Bergamo designates as <>. Compositions for clarinet were quite rare in the instrumental literature of the time, and not anly in Italy. Taking into consideration the date of composition as well as vartious other compositional analogies, we have cause to believe that Nicoló Paganini's Etude for solo clarinet, published by Giovani Ricordi the year before, i.e. in 1820, served as the model for Donizetti's piece. The composition of Etude is also reminiscent of Paganini's Capricci, in its aim to archive technical virtuosity not as an end in itself but imbued, on the contrary, with an articulated and coberent musical content.


Lista utworów:
Studio Primo (Donizetti Gaetano)

Okładka: Wieniawski Henryk, L'ecole moderne etudes-caprices pour violon seul, op. 10

cena 35,9 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
L'ecole moderne etudes-caprices pour violon seul, op. 10

francuski L'ecole moderne etudes-caprices pour violon seul, op. 10


Ilość stron:68
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: angielska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066124

W dorobku artystycznym Henryka Wieniawskiego, w sposób charakterystyczny dla wielu twórców XIX wieku, splata się kariera artysty muzyka z karierą kompozytorską, w obu też zakresach odnosił sukcesy. Postrzegany był jednak przede wszystkim jako skrzypek - wirtuoz: najpierw jako cudowne dziecko, a następnie fascynujący solista i kameralista występujący w wielu miejscach Europy i Ameryki Północnej.

As was characteristic of many nineteenth - century composers, Henryk Wieniawski's career as a composer was intertwined with his career as a performing artist. He achieved success in both domains, but was perceived above all as a virtuoso violonist: firstly as a Wunderkind, and later as a fascinating soloist and chamber musician appearing in many parts of Europe.

Lista utworów:
I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14 (Wieniawski H.)
II Koncert skrzypcowy op. 22 (Wieniawski H.)
Polonez D-dur op. 4 (Wieniawski H.)
Polonez D-dur op. 4(2) (Wieniawski H.)
II Wielki polonez koncertowy op. 21 (Wieniawski H.)
II Wielki polonez koncertowy op. 21(2) (Wieniawski H.)
Legenda op. 17 (Wieniawski H.)
Legenda op. 17(2) (Wieniawski H.)
Etiudy - kaprysy na skrzypce solo op. 10(3) (Wieniawski H.)
Etiudy - kaprysy na skrzypce z towarzyszeniem 2-gich skrzypiec op. 18 (Wieniawski H.)
Fantazja na motywach z opery "Faust" Gounoda op. 20 (Wieniawski H.)
Fantazja na motywach z opery "Faust" Gounoda op. 20(2) (Wieniawski H.)
Le Carnaval russe op. 11 (Wieniawski H.)
Grand caprice fantastique op. 1 (Wieniawski H.)
Allegro de sonate op. 2(4) (Wieniawski H.)
Souvenir de Posen op. 3 (Wieniawski H.)
Adagio elegiague op. 5 (Wieniawski H.)
Souvenir de Moscou op. 6 (Wieniawski H.)
Souvenir de Moscou op. 6(2) (Wieniawski H.)
Capriccio - Valse op. 7 (Wieniawski H.)
Grand duo polonais op. 8(5) (Wieniawski H.)
Romance sans paroles et Rondo elegant op. 9 (Wieniawski H.)
Dwa Mazurki salonowe op. 12 nr 1, 2 (Wieniawski H.)
Wariacje na temat własny op. 15 (Wieniawski H.)
Scherzo - Tarantella op. 16 (Wieniawski H.)
Dwa mazurki charakterystyczne op. 19 nr 1, 2 (Wieniawski H.)
Gigue op. 23 (Wieniawski H.)
Fabtaisie orientale op. 24 (Wieniawski H.)
Kujawiak (Wieniawski H.)
Reverie na altówkę i fortepian (Wieniawski H.)
Rozumiem, pieśń do słów Dionizego Minasowicza na głos i fort. (Wieniawski H.)
Romans Antoniego Rubinsteina pt. "Noc" (Wieniawski H.)

Okładka: Wieniawski Henryk, Études-Caprices op. 18 na skrzypce z akompaniamentem drugich skrzypiec (seria A, t. VII)

cena 35,9 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Études-Caprices op. 18 na skrzypce z akompaniamentem drugich skrzypiec (seria A, t. VII)

polski Études-Caprices op. 18 na skrzypce z akompaniamentem drugich skrzypiec (seria A, t. VII)
francuski Études-Caprices pour violon avec accompagnement d'un second violon, op. 18


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 skrzypiec
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Chechlińska Zofia, Gutknecht Dieter
Autor aranżacji/opracowania: Janowski Piotr
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066178
Produkty podobne:

„Etiudy-kaprysy” na skrzypce z towarzyszeniem drugich skrzypiec op. 18 powstały w Petersburgu przed 1863 r. jako materiał dydaktyczny. Henryk Wieniawski nauczał gry skrzypcowej w tym mieście przez 12 lat, najpierw jako nadworny solista cara, a następnie (od 1862 r.) jako profesor klasy skrzypiec petersburskiego konserwatorium. Etiudy op. 18 mają charakter pośredni między kompozycjami o charakterze czysto dydaktycznym a utworami koncertowymi. Jakkolwiek podstawowym celem tego zbioru jest doskonalenie techniki skrzypcowej, jego walory artystyczne są niewątpliwe. Niewykluczone, że sam kompozytor dostrzegał w nich ową podwójną funkcję, dydaktyczną i koncertową, na co wskazuje m.in.. Brak oznaczeń technik artykulacyjnych w tytułach, które ograniczają się jedynie do ogólnej charakterystyki tempa. Zbiór obejmuje osiem etiud o zróżnicowanym charakterze, od głęboko lirycznych (nr 1, 2, 6, 7) po zdecydowanie wirtuozowskie, nastawione na popis techniczny (nr 3, 4, 5, 8). Utwory te zajmują istotne miejsce w XIX-wiecznej literaturze dydaktycznej i do dziś stanowią ważną pozycję w pedagogice skrzypcowej. Etiudy są tak napisane, aby mogły być grane także bez drugiego głosu. (ze Wstępu)

The publication of the Complete Works of Henryk Wieniawski is a critical edition. It is based on sources, which consist of sketches and mauscripts of the entire pieces of music or their fragments, as well as of those versiones of a work which came into being with the composer's editing or those which he authorised (the first editions, the so - called authorized copies).

Lista utworów:
Études-Caprices pour violon avec accompagnement d'un second violon op. 18 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Schumann Robert, 4 Marches Op. 76 for Piano

cena 50,95 zł.


nuty.pl

Schumann Robert
4 Marches Op. 76 for Piano

polski 4 Marsze op. 76 na fortepian
angielski 4 Marches Op. 76 for Piano
niemiecki 4 Märsche op. 76 für Klavier


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kohler Hans Joachim
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067572
Produkty podobne:Schumann Robert - Davidsbündlertänze Op. 6 für Klavier
Schumann Robert - Fantaisie, Op. 17
Schumann Robert - Fantasia In C, Op. 17
Schumann Robert - Fantasiestucke For the Piano, op. 12
Schumann Robert - Fantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Fantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Humoreske op. 20 - Urtext
Schumann Robert - Humoreske, Op. 20
Schumann Robert - Karnawał, op. 9
Schumann Robert - Kreisleriana Op. 16
Schumann Robert - Kreisleriana, Op. 16
Schumann Robert - Kreisleriana, Op. 16
Schumann Robert - Marches (Op. 76) et Trois Morceaux De Fantaisie (Op. 111)
Schumann Robert - Noveletten for the Piano, Op. 21
Schumann Robert - Novelletten, Op. 21
Schumann Robert - Phantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Tocatta Op. 7 et Allegro Op. 8
Schumann Robert - Toccata C-dur op. 7
Schumann Robert - Toccata C-dur Op. 7
Schumann Robert - Toccata, Op. 7

Publikacja zawiera cztery Marsze z op. 76 na fortepian wybitnego kompozytora i pianisty romantycznego - Roberta Schumanna. Jego twórczość skupia się głównie na pieśniach i utworach fortepianowych, w których wprowadza wiele nowatorstwa. Muzyka Schumanna charakteryzuje się frazami prowadzonymi w sposób nerwowy, kapryśny i niezwykle czuły na wszelkie zmiany wyrazowe.

On 12 June 1849, after the suppression of the May uprising in Saxony, Robert Schumann returned to Dresden from the nearby Kreischa. Schumann had followed the stirring events from Kreischa with inner excitement and conveyed many of his thoroughts to his composer's pen. It was, however, the direct view of the wounded city, the traces of the desperate struggle for democratic freedoms that the Frankfurt constitutions of the previous year was supposed to guarantee, and the precise information about Richard Wagner's and Gottfried Sember's active participation that transported Schumann into a "Marschfeur", in which the first two marches were composed and then decisively revised in Dresden. Schumann dated the period of composition from 12 - 16 June 1849 on the title page of the first edition.

Lista utworów:
Marsz op. 76 nr 1 (Schumann Robert)
Marsz op. 76 nr 2 (Schumann Robert)
Marsz op. 76 nr 3 (Schumann Robert)
Marsz op. 76 nr 4 (Schumann Robert)

Okładka: Dont Jacob, Etudes and Caprices Op. 35

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Dont Jacob
Etudes and Caprices Op. 35

polski 24 Etiudy i Kaprysy, op. 35 na skrzypce
angielski Etudes and Caprices Op. 35
niemiecki 24 Etüden und Capricen op. 35, für Violine


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Sitt Hans
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068280

Publikacja jest zbiorem zawierającym 24 Etiudy skrzypcowe z op. 35 Jacoba Donta. Jest to doskonała pozycja przygotowana z myślą o każdym grającym na tym instrumencie. Utwory wymagają dobrego przygotowania technicznego, a także doskonalą umiejętności gry technicznej i wirtuozerii.


Lista utworów:
Etiuda - Preludium op. 35 nr 1 (Dont Jacob)
Etiuda - Presto op. 35 nr 2 (Dont Jacob)
Etiuda op. 35 nr 3 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegretto scherzando op. 35 nr 4 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro appassionato op. 35 nr 5 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegretto scherzoso op. 35 nr 6 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro moderato op. 35 nr 7 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro op. 35 nr 8 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro op. 35 nr 9 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro op. 35 nr 10 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegretto op. 35 nr 11 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegretto vivo op. 35 nr 12 (Dont Jacob)
Etiuda - Vivace assai op. 35 nr 13 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegretto commodo op. 35 nr 14 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro vivo op. 35 nr 15 (Dont Jacob)
Etiuda - Assai vivace op. 35 nr 16 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro op. 35 nr 17 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro moderato op. 35 nr 18 (Dont Jacob)
Etiuda - Vivace op. 35 nr 19 (Dont Jacob)
Etiuda - Vivace assai op. 35 nr 20 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegretto op. 35 nr 21 (Dont Jacob)
Etiuda - Allegro brillante op. 35 nr 22 (Dont Jacob)
Etiuda - Molto appasionato op. 35 nr 23 (Dont Jacob)
Etiuda - Fantasia op. 35 nr 24 (Dont Jacob)

Okładka: Lee Sebastian, 40 Melodic Studies for Violoncello, Op. 31, Vol. 1

cena 78,95 zł.


nuty.pl

Lee Sebastian
40 Melodic Studies for Violoncello, Op. 31, Vol. 1

polski 40 Etiud melodycznych na wiolonczelę, op. 31, z. 1
angielski 40 Melodic Studies for Violoncello, Op. 31, Vol. 1
niemiecki 40 Melodische Etüden für Violoncello, op. 31, Heft 1
francuski 40 Études pour violoncelle, op. 31, vol. 1


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: niemiecka
posłowia: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Goldhan Wolfgang
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068417

Sebastian Lee zapisał się w historii muzyki przede wszystkim jako autor utworów pedagogicznych. Jego etiudy, kaprysy, duety itp.. wychowały już niejedno pokolenie wiolonczelistów i nadal są cenną pomocą nauczyciela. Etiudy Sebastiana Lee łączą problemy techniczne z melodyjnością i dlatego uczniowie chętnie je grają. Niniejsza publikacja jest pierwszą częścią zbioru 40 Etiud na wiolonczelę z op. 31, zawiera utwory nr 1 - 22. Notacja zawiera zapis palcowania i znaki dynamiczne - dodane przez edytora.


Lista utworów:
Etüde C-Dur op. 31 nr 4 (Lee Sebastian)
Etüde A-Dur op. 31 nr 19 (Lee Sebastian)
Etüde e-Moll op. 31 nr 12 (Lee Sebastian)
Etüde F-Dur op. 31 nr 11 (Lee Sebastian)
Etüde D-Dur op. 31 nr 10 (Lee Sebastian)
Etüde h-Moll op. 31 nr 9 (Lee Sebastian)
Etüde G-Dur op. 31 nr 8 (Lee Sebastian)
Etüde Es-Dur op. 31 nr 7 (Lee Sebastian)
Etüde a-Moll op. 31 nr 5 (Lee Sebastian)
Etüde h-Moll op. 31 nr 14 (Lee Sebastian)
Etüde B-Dur op. 31 nr 3 (Lee Sebastian)
Etüde G-Dur op. 31 nr 2 (Lee Sebastian)
Etüde C-Dur op. 31 nr 1 (Lee Sebastian)
Etüde A-Dur op. 31 nr 6 (Lee Sebastian)
Etüde C-Dur op. 31 nr 18 (Lee Sebastian)
Etüde D-Dur op. 31 nr 15 (Lee Sebastian)
Etüde Es-Dur op. 31 nr 16 (Lee Sebastian)
Etüde d-Moll op. 31 nr 17 (Lee Sebastian)
Etüde D-Dur op. 31 nr 21 (Lee Sebastian)
Etüde Es-Dur op. 31 nr 22 (Lee Sebastian)
Etüde B-Dur (Thema und 2 Variationen) op. 31 nr 13 (Lee Sebastian)
Etüde B-Dur op. 31 nr 20 (Lee Sebastian)

Okładka: Liszt Franz, Piano Works, Miscellaneous Transcriptions, Vol. 10

cena 241,95 zł.


nuty.pl

Liszt Franz
Piano Works, Miscellaneous Transcriptions, Vol. 10

polski Dzieła fortepianowe, Wybór transkrypcji, z. 10
angielski Piano Works, Miscellaneous Transcriptions, Vol. 10
niemiecki Klavierwerke, Bearbeitungen, Band 10


Ilość stron:212
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sauer Emil von
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076343
Produkty podobne:Liszt Ferenc - Hungarian Rhapsody No. 2
Liszt Franz - II Rapsodia węgierska
Liszt Franz - Klavierwerke, Lieder - Bearbeitungen, Band 9
Liszt Franz - Klavierwerke, Opern - Phantasien, Band 7, Teil I
Liszt Franz - Piano Works, Concertos and other Pieces for Piano and Orchestra, Vol. 11
Liszt Franz - Piano Works, Opera Fantasies, Part II, Vol. 8
Liszt Franz - Piano Works, Original Works, Part 1, Vol. 5
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 12
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 2. Rhapsodien No. 9 - 19
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 6, Part 2
Liszt Franz - Rapsodia węgierska nr 6 na fortepian (luźne kartki) wyd.Peters
Liszt Franz - Rapsodia węgierska nr 8 na fortepian
Liszt Franz - Rhapsodies Hongroises, Vol. 5 Piano (Nos. 13-15)
Różni - Selected Pieces for Piano
Liszt Franz - VI Rapsodia węgierska
Liszt Franz - VIII Rapsodia węgierska

Franz Liszt (1811 - 1886) to kompozytor, dyrygent i pianista węgierski, twórca gatunku poematu symfonicznego oraz wielu wirtuozowskich dzieł fortepianowych. Zeszyt dziesiąty "Dzieł fortepianowych" Liszta zawiera jego transkrypcje oraz wariacje fortepianowe skomponowane na podstawie dzieł innych kompozytorów. Wśród utworów odnaleźć można m. in. opracowanie walców - kaprysów ze zbioru "Soirées de Vienne" Franza Schuberta, sześć transkrypcji fortepianowych "Preludiów i fug" na organy Jana Sebastiana Bacha, wariacje na temat melodii basso continuo z kantaty "Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen" Bacha oraz transkrypcję jego "Fantazji i fugi" organowej g-moll BWV 542. Liszt jako wirtuoz fortepianu wielokrotnie opracowywał na ten instrument m. in. słynne dzieła orkiestrowe oraz organowe nadając im wirtuozowską fakturę oraz wariacyjną formę.

As it is impossible to fix a limit to which the player may go wituh the prescription of subjective times and musical terms in works of this kind, the publisher preferred not to alter the original notation of Liszt's transposition of these 6 preludes and fugues by Seb. Bach and thus to imitate Liszt who acted similary with regard to the original form. He was further determined to do so by the idea that musicians and sufficiently prepared amateurs prefer plunging into the study of such compositions without having undergone any previous influence.

Lista utworów:
Variationen über das Motiv Basso continuo der Kantate "Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen" BWV 12 (Bach Johann Sebastian)
Soirées musicales de Rossini Nr. 9: La Danza (Tarantella napolitana) (Rossini Gioacchino)
Orgel-Phantasie und Fuge g-Moll BWV 542 (Bach Johann Sebastian)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 8 D-Dur (nach D 969 Nr. 2 und 11; D 783 Nr. 2, 5, 9, 13 und 14) (Schubert Franz)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 1 As-Dur (nach D 734 Nr. 14 und D 783 Nr. 15) (Schubert Franz)
Sechs Präludien und Fugen für Orgel: Nr. 3 BWV 546 (Bach Johann Sebastian)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 7 A-Dur (nach D 783 Nr. 1, 7 und 10) (Schubert Franz)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 9 As-Dur (nach Variationen über D 365 Nr. 2) (Schubert Franz)
Soirées musicales de Rossini Nr. 2: La Regatta veneziana (Notturno) (Rossini Gioacchino)
Sechs Präludien und Fugen für Orgel: Nr. 2 BWV 545 (Bach Johann Sebastian)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 2 As-Dur (nach D 365 Nr. 1 und 6; D 145 Ländler Nr. 3 und 5) (Schubert Franz)
Sechs Präludien und Fugen für Orgel: Nr. 4 BWV 547 (Bach Johann Sebastian)
Sechs Präludien und Fugen für Orgel: Nr. 5 BWV 548 (Bach Johann Sebastian)
Sechs Präludien und Fugen für Orgel: Nr. 6 BWV 544 (Bach Johann Sebastian)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 6 - Zweite Ausgabe - A-Dur (nach D 969 Nr. 9 und 10; D 779 Nr. 13) (Schubert Franz)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 6 - Erste Ausgabe - A-Dur (nach D 969 Nr. 9 und D 779 Nr. 13) (Schubert Franz)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 5 Ges-Dur (nach D 365 Nr. 14 und D 969 Nr. 3) (Schubert Franz)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 4 Des-Dur (nach D 365 Nr. 29 und 33) (Schubert Franz)
Soirées de Vienne, Valses-Caprices d'apres Franz Schubert: Nr. 3 E-Dur (nach D 365 Nr. 19; D 145 Nr. 1 und 9) (Schubert Franz)
Sechs Präludien und Fugen für Orgel: Nr. 1 BWV 543 (Bach Johann Sebastian)

Okładka: Duranowski Fryderyk August, 6 kaprysów na skrzypce op. 15

cena 19 zł.


nuty.pl

Duranowski Fryderyk August
6 kaprysów na skrzypce op. 15

polski 6 kaprysów na skrzypce op. 15
francuski 6 Caprices ou Etudes pour le violon, op. 15


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pilch Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077891

Fryderyk August Duranowski żył w latach 1770 - 1834. Naukę gry na skrzypcach rozpoczął u ojca, a od 1787 roku kształcił się w Paryżu u Giovanniego battisty Viottiego. W 1790 r. był koncertmistrzem opery w Brukseli. W latach: 1794 - 1795 koncertował we Włoszech i Niemczech. W połowie 1809 r. przybył do Warszawy. Ok. 1812 roku był pierwszym skrzypkiem orkiestry książęcej w Kassel i Aschaffenburgu. W latach 1814 - 1834 mieszkał w Strasburgu, pełniąc funkcję koncertmistrza w orkiestrze teatralnej.
Był jednym z najwybitniejszych skrzypków swojej epoki. Osiągnął niebywały sukces jako wirtuoz - chwalono go za wielki i piękny dźwięk, niezwykłą technikę, niezawodną pamięć i precyzję gry. Młody Paganini był tak zafascynowany grą Duranowskiego, że do końca życia podkreślał ogromny wpływ, jaki Duranowski wywarł na jego własnej grze.
Skomponował kilkadziesiąt utworów (ok. 30) na dwoje skrzypiec, skrzypce i wiolonczelę, skrzypce i altówkę, skrzypce z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego, skrzypce z towarzyszeniem orkiestry, fantazję na fortepian, pieśni z towarzyszeniem fortepianu oraz pieśni z towarzyszeniem gitary.
Kopię pierwszego wydania uzyskano od Staatbibliothek zu Berlin.

Fryderyk Augustyn Duranowski (1770 - 1834) was born in Warsaw. He started violin lessons under his father's guidance. Since 1787 Duranowski studied in Paris at Giovanni Battista Viotti. In 1790 he was concertmaster of the Brussels' Opera. From 1794 until 1795 he performed concerts in Italy and germany. In the mid of 1809 Duranowski came to Warsaw. Ca 1812 he was the first violonist of the duke's orchestra in Kassel and Aschaffenburg. From 1814 until 1834 he lived in Strasburg, where he worked as a concertmaster of a theater orchestra. He was one of the most remarable violinists of his times. He achieved a great success as a virtuoso. Contemporaries praised his sound, unusual technique, unfailinge memory and accuracy of his playing. Young Paganini was so much fascinated by Duranowski's playing that for the rest of his life he continued to marvel at how much his own playing had been influenced by the Polish composer.

Lista utworów:
Caprice C-dur op. 15 nr 1 (Duranowski F. A.)
Caprice A-dur op. 15 nr 2 (Duranowski F. A.)
Caprice a-moll op. 15 nr 3 (Duranowski F. A.)
Caprice G-dur op. 15 nr 4 (Duranowski F. A.)
Caprice Es-dur op. 15 nr 5 (Duranowski F. A.)
Caprice g-moll op. 15 nr 6 (Duranowski F. A.)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne

cena 20,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne

polski Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne


Ilość stron:132
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078249
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

"Tematy muzyczne" stanowią wyjątkową propozycję w procesie kształcenia muzycznego w szkole muzycznej. Materiał oparty jest na całkowitym ujęciu historii muzyki. Znajdują się tu przykłady muzyczne kompozytorów żyjących w poszczególnych epokach . Utwory posiadają układ fortepianowy, natomiast w utworach z akompaniamentem orkiestry zastosowano układ trzech pięciolini.


Spis treści:

DZIAŁ I - FORMY MUZYCZNE
I.FAKTURA UTWORU MUZYCZNEGO
1.Bach J.S.-Inwencja dwugłosowa d-moll
2.Bach J.S.-Inwencja trzygłosowa C-dur
3.Bach J.S.-Fuga d-moll
4.Musorgski M.-Stary zamek (z suity "Obrazki z wystawy”)
5.Rossini J.-Uwertura do opery "Cyrulik sewilski"
6.Chopin F.-Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
7.Bach J.S.-Gounod Ch.-Ave Maria
8.Mendelssohn-Bartholdy F.-IV Symfonia A-dur "Włoska"(cz. I)
9.Smetana B.-Uwertura do opery "Sprzedana narzeczona"
10.Haendel J.F.-Passacaglia z VII Suity klawesynowej.
II.FORMY POLIFONICZNE-IMITACJA
11.melodia popularna - Zegar (kanon 3-głosowy)
12.melodia popularna - Wieczorem (kanon 3-głosowy)
13.Haydn J.-Noc ciemna (kanon 3-głosowy)
14.Bach J.S.-Sarabanda z Suity fletowej h-moll
15.Bach J.S.-Inwencja dwugłosowa c-moll
16.Bach J.S.-Inwencja trzygłosowa e-moll
17.Bach J.S.-Preludium C-dur z I tomu Das wohltemperierte Klavier
18.Haendel J.F.-Preludium z III Suity klawesynowej
19.Bach J.S.-Fuga c-moll z I tomu Das wohltemperierte Klavier (CAŁOŚĆ)
20.Haendel J.F.-Fuga z III Suity klawesynowej d-moll (cz. II)
21.Bach J.S.-Fuga z I Sonaty skrzypcowej g-moll (cz. II).
III.SUITA BAROKOWA
22.Bach J.S.-II Suita francuska (CAŁOŚĆ).
IV.WARIACJE
23.Beethoven L.v.-Wariacje na temat szwajcarskiej melodii ludowej (CAŁOŚĆ)
24.Paganini N.-Kaprys a-moll nr 24
25.Beethoven L.v.-Sonata skrzypcowa A-dur "Kreutzerowska"(cz. II)
26.Mozart W.A.-Wariacje n. t. piosenki francuskiej "Ah, vous dirai-je maman"
27.Chopin F.-Wariacje "La ci darem la mano"op. 2
28.Haydn J.-Symfonia G-dur nr 94 "Z uderzeniem w kotły"(cz. II)
29.Haydn J.-Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach"(cz. II).
V.ALLEGRO SONATOWE
30.Haydn Joseph-Sonata fortepianowa G-dur (cz. I) (CAŁOŚĆ)
31.Beethoven Ludwig van-V Symfonia (cz. I)
32.Mozart Wolfgang Amadeus-Koncert skrzypcowy A-dur (cz. I)
33.Chopin Fryderyk-I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I)
34.Chopin Fryderyk-II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I)
35.Schubert F.-VIII Symfonia h-moll "Niedokończona"(cz. I).
VI.FORMY JEDNOCZĘŚCIOWE
FORMY JEDNOCZĘŚCIOWE
36.Chopin F.-Nokturn E-dur op. 62 nr 2
37.Mendelssohn-Bartholdy F.-Nokturn (z suity "Sen nocy letniej”)
38.Brahms J.-Walc As-dur op. 39
39.Chopin F.-Grande valse brillante Es-dur op. 18
40.Chopin F.-Scherzo h-moll op. 20
41.Wieniawski H.-Scherzo-Tarantella
42.Chopin F.-Impromptu As-dur op. 29
43.Schubert F.-Impromptu Es-dur op. 90 nr 2
44.Chopin F.-Kołysanka Des-dur op. 57
45.Brahms J.-Kołysanka op. 49 nr 4
46.Schubert F.-Momente musicale cis-moll op. 94 nr 4
47.Schubert F.-Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
48.Chopin F.-Ballada g-moll op. 23
49.Brahms J.-Ballada D-dur op. 10 nr 2
50.Chopin F.-Fantazja f-moll op. 49
51.Mendelssohn-Bartholdy F.-Fantazja fis-moll op. 28
52.Czajkowski P.-Pieśń bez słów op. 2 nr 3
53.Mendelssohn-Bartholdy F.-Wenecki gondolier (z cyklu "Pieśni bez słów”)
54.Karłowicz M.-Rapsodia litewska op. 11
55.Musorgski M.-Noc na Łysej Górze.
FORMY CYKLICZNE
56.Beethoven L.v.-Sonata cis-moll "Księżycowa"(cz. I, II, III)
57.Mozart W.A.-Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, II, III, IV)
58.Chopin F.-II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III)
59.Stefani J.-Suita z wodewilu "Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale”.
VII.KOMPOZYTORZY POPULARNYCH ETIUD I SONATIN
LITERATURA DZIECIĘCA
60.Chopin F.-Polonez g-moll (młodzieńczy)
61.Schumann R.-Piosenka sycylijska (z cyklu "Album dla młodzieży”)
62.Schumann R.-Szczęście (z cyklu "Sceny dziecięce”) 63.Czajkowski
P.-Chanson triste (z cyklu "Album dla młodzieży”)
64.Czajkowski P.-Walc (z cyklu "Album dziecięcy”)
65.Debussy C. - Kołysanka słonia (z cyklu "Kącik dziecięcy”).
LITERATURA NA FORTEPIAN
66.Grieg E.-Taniec norweski op. 35 (fortepian na 4 ręce)
67.Dvorák A.-Taniec słowiański e-moll op. 46 (fortepian na 4 ręce).
VIII.MUZYKA ABSOLUTNA I PROGRAMOWA
68.Mozart W.A.-Sonata fortepianowa G-dur KV 283 (cz. I)
69.Brahms J.-IV Symfonia e-moll op. 98 (cz. I)
70.Mozart W.A.-Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
71.Vivaldi A.-Jesień-Cztery pory roku: Jesień (cz. III-"Polowanie”)
72.Saint-Saëns K. - Ptaszarnia (z suity "Karnawał zwierząt”)
73.Weber K.M.-Zaproszenie do tańca
74.Musorgski M.-Chatka Baby-Jagi na kurzej stopce (z suity "Obrazki z wystawy”).
IX.MUZYKA SCENICZNA
75.Moniuszko St.-Tańce góralskie (z III aktu opery "Halka”)
76.Czajkowski P.-Taniec arabski (z II aktu baletu "Dziadek do orzechów”)
77.Kurpiński K.-Mazur (z 1-aktowego baletu "Wesele w Ojcowie”)
78.Czajkowski P.-Walc z girlandami (z I aktu baletu "Śpiąca królewna”)
79.Delibes L.-Walc lalki (z II aktu baletu "Coppelia”)
80.Mozart W.A.-Uwertura do opery "Wesele Figara"
81.Weber K.M.-Uwertura do opery "Oberon"
82.Wagner R.-Uwertura do opery "Tannhäuser"
83.Moniuszko St.-Recytatyw i Aria Stefana z kurantem (z opery "Straszny dwór”)
84.Moniuszko St.-Aria Hrabiny (z II aktu opery "Hrabina”)
85.Rossini J.-Cavatina Rozyny (z I aktu opery "Cyrulik sewilski”)
86.Czajkowski P.-Polonez (z II aktu opery "Eugeniusz Oniegin”)
87.Verdi G.-Chór niewolników (z III aktu opery "Nabucco”)
88.Strauss J.-Aria Adeli (z II aktu operetki "Zemsta nietoperza”)
89.Strauss J.-Aria Sandora (z I aktu operetki "Baron cygański”)
90.Zeller K.-Piosenka Adama (z II aktu operetki "Ptasznik z Tyrolu”)
91.Offenbach J.-Aria Pericholi (Aria ze śmiechem) (z I aktu operetki "Perichola”)
92.Offenbach J.-Kankan (z II aktu operetki "Orfeusz w piekle”).
DZIAŁ II-TAŃCE
I.TAŃCE STYLIZOWANE
93.Beethoven L.v.-Menuet G-dur
94.Boccherini L.-Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
95.Mozart W.A.-Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. III)
96.Mozart W.A.-Koncert skrzypcowy A-dur KV 219 (cz. III)
97.Haydn J.-Symfonia G-dur nr 94 "Z uderzeniem w kotły"(cz. III)
98.Haydn J.-Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotły"(cz. III)
99.Martini P.-Gawot G-dur
100.Lully J.B.-Gawot a-moll
101.Thomas A.-Gawot (z II aktu opery "Mignon”)
102.Chopin F.-Walc a-moll op. 34 nr 2
103.Strauss J.-Opowieści lasku wiedeńskiego
104.Smetana B.-Polka (z I aktu opery "Sprzedana narzeczona”)
105.Dvorák A.-Taniec słowiański E-dur
106.Chopin F.-Bolero a-moll op. 19
107.Auber D.F.-Bolero (z opery "Niema z Portici”)
108.Chopin F.-Tarantella As-dur op. 43
109.Gordigiani L.-Ave Maria
110.Czajkowski P.-Kaprys włoski op. 45
111.Zarębski J.-Tarantella op. 25
112.Mendelssohn-Bartholdy F.-Marsz weselny (z suity "Sen nocy letniej”)
113.Wagner R.-Marsz weselny (z III aktu opery "Lohengrin”)
114.Beethoven L.v.-Marsz żałobny z III Symfonii Es-dur (cz. II)
115.Chopin F.-Marsz żałobny z Sonaty fortepianowej b-moll (cz. III)
116.Mozart W.A.-Marsz turecki z Sonaty fortepianowej A-dur KV (cz. III)
117.Czajkowski P.-Marsz (z baletu "Dziadek do orzechów”)
118.Verdi G.-Marsz triumfalny (z II aktu opery "Aida”)
119.Strauss J. ojciec-Marsz Radetzky`ego.
II.POLSKIE TAŃCE LUDOWE I STYLIZOWANE
120.melodia popularna - Polonez 3 Maja
121.melodia popularna - Trzeci Maj
122.Chopin F.-Polonez As-dur op. 53
123.Moniuszko St.-Aria Miecznika (z II aktu opery Straszny dwór”)
124.Moniuszko St.-Aria Chorążego (z III aktu opery "Hrabina”)
125.Chopin F.-Polonez B-dur (młodzieńczy)
126.Ogiński M.K.-Polonez a-moll "Pożegnanie Ojczyzny"
127.Noskowski Z.-Polonez elegijny "W starym dworku"
128.Wieniawski H.-Polonez D-dur
129.melodia popularna - Krakowiak (z 1794 roku)
130.melodia popularna - Przybyli ułani
131.Chopin F.-Rondo á la Krakowiak op. 14
132.Chopin F.-I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
133.melodia popularna - Uciekła mi przepióreczka
134.melodia popularna - Boli mnie noga w biedrze
135.Wieniawski H.-Obertas op. 19 nr 2
136.melodia popularna - Czerwone jabłuszko
137.melodia popularna - Ty pójdziesz górą
138.Wieniawski H.-Kujawiak a-moll
139.melodia popularna - Jeszcze jeden mazur dzisiaj
140.melodia popularna - Mazur wojenny
141.Moniuszko St.-Mazur (z IV aktu opery "Straszny dwór”)
142.Moniuszko St.-Mazur (z I aktu opery "Halka”)
143.Chopin F.-Rondo á la Mazur
144.Chopin F.-Mazurek B-dur op. 7 nr 1
145.Chopin F.-Mazurek a-moll op. 7 nr 2
146.Skriabin A.-Mazurek fis-moll op. nr 2
147.Zarzycki A.-Mazurek G-dur op. 26
148.Zarzycki A.-Mazurek E-dur op. 39.
III.STYLIZACJA MUZYKI LUDOWEJ RÓŻNYCH NARODÓW
149.Albeniz I. -Tango (z suity "Hiszpania”)
150.Bizet G.-Habanera (z I aktu opery "Carmen”)
151.Brahms J.-Taniec węgierski nr 7
152.Liszt F.-VI Rapsodia węgierska
153.Glinka M.-Fantazja na tematy rosyjskie "Kamarinskaja"
154.Grieg E.-Taniec norweski op. 38 nr 5
155.Rimski-Korsakow N.-Pieśń indyjska (z IV obrazu opery "Sadko”)
156.Smetana B.-Wełtawa (z cyklu "Moja Ojczyzna”-cz. II)
157.Dvorak A.-Taniec słowiański e-moll
158.Noskowski Z.-Step.

Okładka: Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata, Elementarz solfeżowy - Podręcznik dla nauczyciela.

cena 25 zł.


nuty.pl

Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata
Elementarz solfeżowy - Podręcznik dla nauczyciela.

polski Elementarz solfeżowy - Podręcznik dla nauczyciela.


Ilość stron:86
Format:247 x 210
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Sołtysik Włodzimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084046

Elementarz solfeżowy to podręcznik do nauczania przedmiotu - Rytmika z kształceniem słuchu dla klasy I szkoły muzycznej I stopnia. Zamieszczony w nim materiał ćwiczeniowy obejmuje 28 rozdziałów, które mogą być wykorzystywane kolejno lub według uznania nauczyciela. Treść podręcznika odpowiada obowiązującej podstawie programowej oraz reformie wdrażanej w szkołach muzycznych I stopnia. Do podręcznika dla nauczyciela dołączone są teksty nutowe oraz płyta z nagranymi akompaniamentami fortepianowymi. wszystkie rozdziały podręcznika z wyjątkiem czterech pierwszych mają podobną strukturę i zawierają: temat lekcji, związana z nim śpiewankę lub piosenkę, ćwiczenie rytmiczne, ćwiczenie solfeżowe i słuchowe, element zabawowy oraz szlaczek jako zadanie domowe.


Lista utworów:
Pierwszoklasista, to ja
Deszczowa piosenka
Kapryśne Do
Pod borem
Tańcowała ryba z rakiem
Już mam sześć lat
Stary niedźwiedź mocno śpi
Cicho konie, nie rżyjcie
Jawor, jawor
Mam chusteczkę haftowaną
Śnieżny czas
Wlazł kotek
Rosną sobie kwiatki
Za górami, za lasami
Co tak pędzi

Spis treści:

Wstęp
Wolno - szybko
Głośno - cicho
Wysoko - nisko
Kierunek melodii
Pięciolinia
Ćwierćnuta, takt 2/4
Półnuta
Pauza ćwierćnutowa
Dźwięki sol - mi
Dźwięki sol - mi - do
Dźwięki sol - fa - mi - re - do
Dźwięki sol - la - si - do
Gama C-dur
Stopnie gamy
Trójdźwięk
Takt 3/4
Półnuta z kropką
Takt 4/4, cała nuta
Pauza półnutowa i całonutowa
Ósemki
Pauza ósemkowa
Ósemki w takcie 3/4
Ósemki w takcie 4/4
Ćwierćnuta z kropką i ósemka
Szesnastki
Półton
Krzyżyk, bemol, kasownik
Pryma i oktawa

Okładka: Różni, Selected Pieces for Piano

cena 35 zł.


nuty.pl

Różni
Selected Pieces for Piano

polski Wybór utworów na fortepian
angielski Selected Pieces for Piano


Ilość stron:88
Format:260 x 320
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077786
Produkty podobne:Wurmser Lucien - Danse Grise From 12 Preludes
Liszt Ferenc - Hungarian Rhapsody No. 2
Liszt Franz - II Rapsodia węgierska
Liszt Franz - Klavierwerke, Lieder - Bearbeitungen, Band 9
Liszt Franz - Klavierwerke, Opern - Phantasien, Band 7, Teil I
Wurmser Lucien - L'enteté From 12 Préludes
Liszt Franz - Piano Works, Concertos and other Pieces for Piano and Orchestra, Vol. 11
Liszt Franz - Piano Works, Miscellaneous Transcriptions, Vol. 10
Liszt Franz - Piano Works, Opera Fantasies, Part II, Vol. 8
Liszt Franz - Piano Works, Original Works, Part 1, Vol. 5
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 12
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 2. Rhapsodien No. 9 - 19
Liszt Franz - Piano Works, Vol. 6, Part 2
Liszt Franz - Rapsodia węgierska nr 6 na fortepian (luźne kartki) wyd.Peters
Liszt Franz - Rapsodia węgierska nr 8 na fortepian
Liszt Franz - Rhapsodies Hongroises, Vol. 5 Piano (Nos. 13-15)
Liszt Franz - VI Rapsodia węgierska
Liszt Franz - VIII Rapsodia węgierska

Zbiór sześciu wybranych utworów na fortepian wydanych przez różne wydawnictwa. Znajduje się tu: druga "Etiuda koncertująca" Juliusza Zarębskiego op. 7 (B. Schott), fortepianowa aranżacja pieśni Schuberta - "Liebestraum" dokonana przez Franca Liszta (G. Schrimer, Inc.), "Walc-kaprys" Liszta oparty na melodiach Schuberta (Aug. cranz. Editeur, Hamburg), "Rapsodia węgierska nr 1" (F. Hösick) i "Rapsodia węgierska nr 2" (B. Schott) skomponowane przez Liszta, a także wariacje Liszta oparte na temacie ostatniej części koncetu skrzypcowego Nicolo Paganiniego - "La Campanella" (B. Schott).

Stan publikacji: twarda oprawa, poszczególne utwory osobno powklejane, kartki przyżółcone, gdzieniegdzie drobne notatki i palcowanie ołówkiem.


Lista utworów:
Etiuda koncertująca g-moll op. 7 nr 2 (Zarębski Juliusz)
Liebestraum (A dream of love) - Nocturne (Schubert Franz, Liszt Ferenc)
Valses-Caprices (Liszt Ferenc)
Rapsodia węgierska nr 1 (Liszt Ferenc)
Rapsodia węgierska nr 2 (Liszt Ferenc)
La Campanella (Liszt Ferenc, Paganini Nicolo)

Okładka: Lutosławski Witold, Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)

cena 59 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)

polski Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)
angielski Concerto for Piano and Orchestra (piano reduction)


Ilość stron:72
Format:297 x 414
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003569

Mój „Koncert fortepianowy” składa się z czterech części, które gra się bez przerw, mimo iż każda z tych części posiada swe wyraźne zakończenie. Część pierwsza składa się z czterech członów. W pierwszym i trzecim motywy eksponowane są jakby „od niechcenia”, lekko, czasem nieco kapryśnie, nigdy zbyt poważnie. W przeciwieństwie do tego drugi i czwarty człon wypełnia szeroka kantylena prowadząca w końcu do punktu szczytowego całej części. Część druga to rodzaj „moto perpetuo” - szybka gonitwa fortepianu na tle orkiestry, kończąca się uspokojeniem, które przygotowuje część trzecią. Otwiera ją recitativo fortepianu solo, po czym intonuje on, również bez udziału orkiestry, śpiewny temat largo. Środkowy człon, rozpoczęty wejściem orkiestry, kontrastuje z pierwszym przez swój bardziej gwałtowny, momentami dramatyczny charakter. Kantylena bez akompaniamentu orkiestry powraca na zakończenie tej części. Część czwarta ze względu na swą budowę stanowi aluzję do barokowej formy ciaccony. Jej temat (zawsze grany przez orkiestrę) składa się z krótkich nut przedzielonych pauzami, a nie - jak w tradycyjnej ciacconie - z akordów. Temat ten, powtarzany wielokrotnie, stanowi tylko jedną warstwę muzycznego dyskursu. Na jego tle fortepian eksponuje coraz to inne epizody. Dwie te warstwy działają na zasadzie formy łańcuchowej, tzn. początki i końce fortepianowych epizodów nie pokrywają się z początkami i końcami tematu. Spotkanie następuje tylko jeden raz przy końcu utworu. Temat występuje po raz ostatni w formie skróconej (bez pauz), grany przez orkiestrę tutti bez fortepianu. Następuje krótkie recitativo fortepianu fortissimo na tle orkiestry, po czym krótka Coda (presto) kończy utwór. W nieco mniejszym stopniu niż w innych utworach występuje i w „Koncercie fortepianowym” element przypadku. Jest on - jak zawsze - ściśle podporządkowany zasadom organizacji wysokości dźwięku (harmonii, melodii, etc.). Mimo to niema w mej muzyce improwizacji. Wszystko, co ma być grane, jest szczegółowo zanotowane i ma być precyzyjnie zrealizowane przez wykonawców - członków zespołu. Jedyną, ale podstawową różnicą między sekcjami ad libitum (a więc niedyrygowanymi), a tymi, które zapisane są w sposób tradycyjny (z podziałem na takty o oznaczonym metrum), jest fakt, iż w tych pierwszych niema wspólnego dla wszystkich podziału czasu. Innymi słowy, każdy z nich wykonuje swoją partię tak, jakby ją miał grać sam, nie koordynując jej z innymi. Daje to w rezultacie specyficzną, „wiotką" fakturę o bogatych, kapryśnych rytmach, niemożliwych do osiągnięcia w żaden inny sposób. [Witold Lutosławski, WJ1988]

My Piano Concerto consist of four movements played without interruption despite the fact that each movement has a clear ending. The first movement consists of four segments. In the first and third, the motives are exposed as if "nonchalantly", lightly, sometimes somewhat capriciously, never too seriously. In contrast with the first and third, the second and fourth segments contain a broad cantilena leading finally to the climax of the entire movement.

Lista utworów:
Koncert na fortepian i orkiestrę (Lutosławski Witold)

Okładka: Read Thomas L., Suite for Solo Violin

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Read Thomas L.
Suite for Solo Violin

polski Suita na skrzypce solo
angielski Suite for Solo Violin
niemiecki Suite für Violine solo
francuski Suite pour violon solo


Ilość stron:10
Format:277 x 351
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL068481

Thomas Read (ur. 1938) to amerykański kompozytor i skrzypek. Jest on autorem wielu dzieł orkiestrowych, takich jak m. in.: "Resound!", "Sunrise Fable", czy "Symphonic Episodes". Skomponował on również liczne dzieła kameralne (m. in. kwartety smyczkowe, utwory na fortepian). "Suite for Violin Solo" to współczesna kompozycja na skrzypce, utrzymana w XX-wiecznej harmonice. Składa się z pięciu krótkich miniatur - serenady, dwóch kaprysów (w formie kanonu), "Moto perpetuo" (utwór charakteryzujący się stałą motoryką) oraz arabeski. Kompozytor wszechstronnie wykorzystuje możliwości skrzypiec. W ich partii odnaleźć można m. in. efektowne dwudźwięki, flażolety oraz tremola.


Lista utworów:
Serenade (Read Thomas)
Caprice di canon (1) (Read Thomas)
Moto perpetuo (Read Thomas)
Caprice di canon (2) (Read Thomas)
Arabesques (Read Thomas)

Okładka: Twardowski Romuald, Trzy etiudy - kaprysy na skrzypce solo

cena 22 zł.


nuty.pl

Twardowski Romuald
Trzy etiudy - kaprysy na skrzypce solo

polski Trzy etiudy - kaprysy na skrzypce solo
angielski Three Etudes - Capriccios for Solo Violin


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gębski Andrzej
Kod produktu:NPL080288

Trzy etiudy - kaprysy na skrzypce solo, jakkolwiek powstały w r. 1992, dość długo czekały na swoje prawykonanie. Nie do końca bowiem kompozytor miał wykonawczą koncepcję drugiej etiudy z jej zmiennym, kapryśnym nastrojem. Dopiero po kilku latach udało się nadać jej postać dialogu - zderzenia se sobą przeciwstawnych fraz. Reszty dokonał Andrzej Gębski opracowując utwór od strony wykonawczej. Pierwsza publiczna prezentacja utworu miała miejsce w Warszawie, 13 grudnia 2005 roku. Utwór dedykowany jest młodym, polskim skrzypkom, których talent i umiejętności pozwolą nadać tym miniaturom należyty i przekonujący artystycznie kształt.

Although Romuald Twardowski wrote the Three Studies - caprices for solo violin in 1992, it took quite a long time for the work to make it to the world premiere, due to his uncertainty regarding the way the second study should be performed with its changeable, capricious mood. It was not until several years later that he succeeded in giving it the form of a dialogue - a clash between two opposing phrases. Andrzej Gębski completed it, editing its performance. The first public presentation of the work took place in Warsaw on 13 December 2005.

Lista utworów:
Etiuda - Kaprys Allegro (Twardowski Romuald)
Etiuda - Kaprys Andante capriccioso (Twardowski Romuald)
Etiuda - Kaprys Allegro (Twardowski Romuald)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland