•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Jak ten czas leci

Dostępne opracowania:

3 flety poprzeczne (1)
altówka solo (1)
flet poprzeczny solo (1)
fortepian solo (1)
książka (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (1)

Jak ten czas leci znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Moc Michał, Quipo. Quincunx na altówkę solo

cena 25 zł.


nuty.pl

Moc Michał
Quipo. Quincunx na altówkę solo

polski Quipo. Quincunx na altówkę solo
angielski Quipo. Quincunx for Solo Viola
niemiecki Quipo. Quincunx für Bratsche
francuski Quipo. Quincunx pour alto


Ilość stron:12
Format:210 x 297
Opracowanie na:altówka solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
opisów: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4-6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060972

Quipo (wym. kipo) było urządzeniem używanym w przeszłości przez Peruwiańczyków do operacji matematycznych i odznaczania ważnych wydarzeń. Na grubym sznurze umieszczane były mniejsze, różnokolorowe, plecionki z zawiązanymi supełkami. Ta barwna i skomplikowana mozaika przejawia się w muzycznej zmienności oznaczeń metrycznych oraz pojawiających się, z pozoru spontanicznie, kolejnych motywach. Utwór napisany został na zamówienie organizatorów II Konkursu Młodych Altowiolistów we Wrocławiu, jako obowiązkowy w grupie młodszej podczas przesłuchań w roku 2005. Czas trwania: ca 3'.

Quincunx (wym. kwinkunks) to pięć obiektów rozmieszczonych na planie kwadratu - w czterech wierzchołkach oraz jego środku. Idea ta na gruncie muzycznym mogłaby być rozumiana jako umiejscowienie dźwięków w przestrzeni. Ale jak zrealizować taki pomysł na pojedynczym instrumencie? Na szczęście technika kompozytorska może przenieść się zarówno na samą postać zapisu, jak i zaplanowanie pozornie jednogłosowej linii melodycznej... Utwór napisany został na zamówienie organizatorów II Konkursu Młodych Altowiolistów we Wrocławiu, jako obowiązkowy w grupie starszej podczas przesłuchań w roku 2005. Czas trwania: ca 3'.

Quipo was a device used among the ancient Peruvians for deeping accounts as well as recording important events. Smaller, multi-coloured knotted braids were attached to a thick cord. This colourful, albeit compicated mosaic, manifests itself in the musical variability of time signatures, as well as in the appearance of seemingly spontaneous, successive motifs. The work was written in response to a commission from the organisers of the 2nd Competition for Young Viloists in Wrocław as a compulsory piece for the younger group during auditions in 2005. Duration: ca 3'.

Quincunx is an arrangement of five objects in a square, one at each corner and one in the middle. In musical terms this idea might be understood as the placing of sounds in space. Buy how ist it possible to realize such an idea in the case of a single instrument? Luckily, compositional technique can be transmitted both in the very form of notation and in the planning of the seemingly one-part melodic line... The work was written in response to a commission from the organisers of the 2nd Competition for Young Violists in Wrocław as a compulsroy piece for the older group during auditions in 2005. Duration: ca 3'.

Lista utworów:
Quipo (Moc Michał)
Quincunx (Moc Michał)

Okładka: Clements Kaye, Play Flute Today! DVD

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Clements Kaye
Play Flute Today! DVD

polski Graj na flecie już dziś! DVD
angielski Play Flute Today! DVD


Format:130 x 185
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL061856
Produkty podobne:

Kurs nauki gry na flecie poprzecznym na DVD. Kaye Clements - flecistka i nauczycielka - wprowadza zagadnienia z zakresu teorii muzyki, jak: notacja muzyczna i rodzaje wartości rytmicznych, oraz zagadnienia dotyczące postawy grającego, techniki ułożenia wargi i języka, rodzajów oddychania w zależności od artykulacji i wiele innych. Czas trwania filmu: 38'55''.


This DVD can be used as a supplement to the Play Flute Today! Level 1 book, or alone as a great introduction to the flute. Simply follow along with the songs in the booklet as you watch the teacher on the DVD. This complete guide to the basics includes: assembly and maintenance • producing sound • music reading • playing songs with a backup band. Learn at your own pace and open the door to the world of flute music! 39 minutes.


Okładka: Grieg Edward, Holberg Suite, From Holberg's time for Piano, Op. 40

cena 52,95 zł.


nuty.pl

Grieg Edward
Holberg Suite, From Holberg's time for Piano, Op. 40

polski Z czasów Holberga, Suita w dawnym stylu na fortepian, op. 40
angielski From Holberg's time, Suite in olden style for Piano, Op. 40
niemiecki Aus Holbergs Zeit, Suite im alten Stil für Klavier, Op. 40


Ilość stron:20
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067522
Produkty podobne:Grieg Edward - From Holberg's Time

Suita "Z czasów Holberga" op. 40 to utwór kompozytora norweskiego - Edwarda Griega (1843 - 1907). Kompozycja ta powstała w 1884 roku z okazji 200-lecia urodzin najsłynniejszego komediopisarza norweskiego - Ludviga Holberga. Swoją "Suitę" Grieg postanowił utrzymać w stylu muzycznym epoki, w jakiej żył Holberg. Nawiązał on więc do twórczości kompozytorów baroku - Bacha oraz Haendla. Tak powstał utwór w formie stylizowanej suity barokowej z elementami rokoka, nawiązujący jednak wyraźnie do, współczesnego Griegowi, neoromantyzmu w muzyce. Pięcioczęściowa "Suita" pierwotnie napisana została na fortepian, następnie została zinstrumentowana przez Griega na smyczki. Prezentowana publikacja zawiera "Suitę w dawnym stylu" Griega w wersji na fortepian solo.


Lista utworów:
Praeludium op. 40 (Grieg Edward)
Sarabande op. 40 (Grieg Edward)
Gavotte op. 40 (Grieg Edward)
Air op. 40 (Grieg Edward)
Rigaudon op. 40 (Grieg Edward)

Okładka: Quantz Johann Joachim, 3 Trios for 3 Flutes, QV3: 30-32

cena 129,95 zł.


nuty.pl

Quantz Johann Joachim
3 Trios for 3 Flutes, QV3: 30-32

polski 3 Tria na 3 flety, QV3: 30-32
angielski 3 Trios for 3 Flutes, QV3: 30-32
niemiecki 3 Trios für 3 Flöten, QV3: 30-32


Ilość stron:36 + 2x12
Format:230 x 305
Opracowanie na:3 flety poprzeczne
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (1)
Flet III (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Augsbach Horst
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068440

Johann Joachim Quantz (1697 - 1773) to niemiecki flecista, pedagog i kompozytor. Pośród jego ogromnej ilości dzieł można odnaleźć aż 286 koncertów na flet, dwoje skrzypiec, altówkę i basso continuo. Niewiele z nich jest znanych obecnie. "Trzy tria" na trzy flety Quanz skomponował prawdopodobnie między czerwcem 1726 roku a marcem 1727, podczas gdy, jako słynny pedagog fletu, przebywał w Paryżu. Tria te złożone są z kilku części o zróżnicowanym tempie i niejednokrotnie tanecznym charakterze. "Trio I" np. przypomina budową suitę barokową. Poszczególne części to: cz. I - Aria, cz. II - Rigaudon, cz. III - Mennuetto, cz. IV - Sarabande, cz. V - Plaisanterie. Niniejsza publikacja została wydana w oparciu o pierwszą, oryginalną wersję utworu.

Johann Joachim Quanz was born 1697 in Oberscheden near Hannoversch Münden. After a musical education in Merseburg, he was active as a admired soloist and highly esteemed composer and teacher in Dresden and Berlin. The presented Trios for Three Flutes without Bass were probably written between August 1726 and March 1727. At this time Quanz stayed in Paris as a part of his extended educational journey. The present edition reproduces the original version for three flutes, based on the first printing. It reproduces the text of the sources in modern spelling.

Lista utworów:
Trio I QV3: 32 (Quantz Johann Joachim)
Trio II QV3: 31 (Quantz Johann Joachim)
Trio III QV3: 30 (Quantz Johann Joachim)

Okładka: , Wakacyjne piosenki 4

cena 25 zł.


nuty.pl

Wakacyjne piosenki 4

polski Wakacyjne piosenki 4


Ilość stron:176
Format:147 x 208
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pawlisz Ziemowit
Opracowanie akompaniamentu: Nowak Krzysztof
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082903

100 popularnych piosenek z zapisem nutowym i harmonizacją.


Lista utworów:
Apaszem Stasiek był
Augustowskie noce
Autobiografia
Ave Maria-na skraju wioski
Ballada o szczęściu
Bądż gotowy ruszać w drogę
Biała fala
Bilet do szczęścia
Bluszczem ku oknom
Bracia skauci
Budzi się wszystko do życia
Był duda kanon
Był raz sobie krasnoludek
Był sobie las
Chałupy
Chciałem napisać piosenkę
Che sara
Chłopiec z gitarą
Choć biedy dwie
Choć burza huczy wkoło nas
Choć skaut ma na głowie
Ciągle pada
Ciemna noc legła w krąg
Ciepłe szczęście
Co będzie to będzie
Codziennie wóz nasz toczy się
Coś z życia
Córka rybaka
Cóż wiemy o miłości
Czardzasz(Leci,huczy bystry potok)
Czerwone róże
Czy ktoś widział
Czy to noc,czy to dzień
Czy to w polu, czy w obozie
Daleka droga
Dla ciebie,matko
Dobrze nam tu mija czas
Dom na rozstajach
Drżą palmy wysmukłe
Dzwonię z Zurychu
Gdy ciemna noc zapada
Gdy jeszcze jako mały brzdąc
Gdy księżyc świecił
Gdy w kieszeniach
Gitara przypomina piosenkę
Gitary dźwięki
Górskie ścieżki naszymi drogami
Góry wysokie kryją nas
Granica
Gwiazdka szczęścia
Hawajska melodia
Hej, idem w las
Hej,za rok matura
Husia siusia
I tak sobie śwista
Idzie wiosna
Jadą wozy kolorowe
Jak co roku w Chałupach
Jedzie, jedzie dzielny rycerz
Już lipa roztula
Już z ogniska iskra pryska
Kapela domowa
Kalendarz ma kartek wiele
Każda pora ma swój urok
Kiedy płynę w dal
Kochał się
Kowboje
Krasnoludek
Księga życia
Kuba wyspa
Kubek rumu
Lato w górach piękne
lato
Leci,huczy bystry
Ledwie skowronki(Pieśń skautowa)
Łatwa piosenka
Malowała jesień o zachodzie
Marina
Marynarska wiara
Matura
Miałem dziesięć lat
Miasto księżyc
Miłość
Miłość do wiosny
Moja rodzinka radości ma wiele
Monika, dziewczyna ratownika
Na morzu burza huczy i wieje
Na plaży słońce praży
Na polanie
Na skraju wioski
Nasza Jaworzyna
Niebo skąpi suchej ziemi
Nic nie robić
Nie śpię już trzecią noc
Niech żyją wakacje
Nie zadzieraj nosa
O czym myślisz
O gwiazdeczko
Ostatni szkolny dzień
O tobie, miła ciągłą marzę
Pamelo, żegnaj (Pueblo)
Pamiętajcie o ogrodach
Piękne życie spędzają kowboje
Piosenka instruktorska
Polskie kwiaty
Poślę dziewczynie
Płynie okręt
Po stepach za dzikim Bajkałem
Poznałem ja wcześnie
Przychodzimy na ten świat
Que sera,sera
Rycerz- czardasz
Rzecz między nami była cicha
Serca dwa
Słońce zaszło już
Słuchajcie opowieści o Marinie
SMS- już do was lecę
Spotkajmy się w Chicago
Srebrne wesele
Studencik
Suliko
Szara harcerko
Śpiewa ci obcy wiatr
Tak jak my
Tak zawsze razem
Taki dzień się zdarza raz
Tam w lesie , nad jeziorem
Tango korsarzy
Te czrne tyrolskie oczy
Tę pieśń dla ciebie śpiewam
Trzy miesiące wciąż płyniemy
Tutaj wiosna później się zaczyna
Urok lata
U zegarmistzra
W Betlejem, dalekim Betlejem
W kwiaciarni wybiorę najdroższy mi kwiat
Wakacyjna przygoda
Wawelska kolęda
Wesoła marynarska wiara
Wieczne róże
Wiesz ty co
Wiosenny sklep
Włóczęga
Woda brzegom podaje muszelki
Wóz wędrowców
W sennym mieście
Wszyscy z tobą śpiewać będą
Wszystko mu jedno
Wśród zielonej gęstwiny
W Tyrolu
Wychowawco , przyjacielu
Za Ebru falą
Zabrałeś serce moje
Zamiast radia i walkmana
Za rogatką grand zabawa
Zanim za Tobą tam podążymy
Zapomniana melodia
Zauroczenie
Zostało słowo
Zostawiłeś swe troski
Zuch marynarz
Zwierzenia Ryśka,czyli jedzie pociąg z daleka
Żegnam dom mój
Życzenia dla ciebie

Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki część 4

cena 42 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki część 4

polski Historia muzyki część 4


Ilość stron:184
Format:160 x 230
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083128

Książka przedstawia poglądy na muzykę i panoramę warunków, w jakich przyszło działać jej twórcom w XX wieku. Naświetla sytuacje, w których padały hasła całkowitego zerwania z przeszłością i podporządkowania sztuki propagandzie. Objaśnia rewolucjonizujący wpływ mediów na życie muzyczne, genezę rocka i fascynacji muzyką dawną. Uzmysławia, jak różnie można pojmować czym jest muzyka w zależności od tego, czy jest się Polakiem, Francuzem, Niemcem czy Kalifornijczykiem. Po trzeciej części Historii muzyki, przedstawiającej techniki kompozytorskie, ten tom dopełnia panoramę muzyki XX wieku o jej kontekst estetyczny i społeczno-polityczny.


Spis treści:

Modernizm, czyli muzyka współczesna
Fundamenty nowoczesności
Modernizm
Paryż: belle epoque
Impresjonizm
Dwie tradycje
Symbolizm i "korespondencja sztuk"
Dwaj wizjonerzy
F. Busoni: twórcy nie wolno się powtarzać
E. Satie: między rozrywką a rewolucją(w sztuce)
Petersburg i Moskwa: misja i rewolta
Od symbolizmu do mesjanizmu
W poszukiwaniu nowych skal i porządków
Paryż-Petersburg: Balety Rosyjskie
Rozkwit cywilizacji- kryzys sztuki
Wiedeń na przełomie stuleci
Niemcy na przełomie stuleci
Ekspresjonizm
Skoro indywidualny, to różnorodny
Wielka awangarda
Futuryzm
Dada, czli początek antysztuki
Awangarda-"straż przednia" modernizmu
Przypisy
Europa między wojnami
Lata dwudzieste, lata trzydzieste
Paryż: annees folles
Berlin: Die goldene Zwanziger
Muzyka zaangażowana politycznie
Muzyka autonomiczna
Odrodzenie przeszłości we Włoszech
Neoklasycyzm: dialog z przeszłością
Polemika stulecia: I. Strawiński kontra A. Schonberg
Muzyka narodowa czyli własna
Przypadek specjalny: muzyka żydowska
Ekspansja mediów
Przemiany w kulturze muzycznej
Płyta i radio
Media w służbie nowoczesnej muzyki
Przypisy
Muzyka w państwach totalitarnych
Sztuka, artysta, państwo-dwie wizje
Zakazywana i nakazywana muzyka w Związku Radzieckim
Przypadek D. Szostakowicza
Muzyka narodowo-socjalistyczna
Przypisy
Muzyka w Nowym Świecie
Amerykański tygiel europejsko-afrykański
Ch. Ives, czyli muzyka a moralność
Czrny jazz, biały swing
Europejczycy w Ameryce, Amerykanie w Europie
Muzyka dla publiczności i uniwersytecka
Ekperymentatorzy z Kalifornii
J. Cage, czyli muzyką może być cokolwiek
Biało-czarny rock&roll
Przypisy
Odrodzenie i zmierzch modernizmu
Europa w czasach zimnej wojny
Powrót modernizmu
Muzyka teoretycznie doskonała
Awangarda różnicuje się coraz bardziej
Nowe dźwięki
Muzyka przestrzenna
Przekraczanie granic muzyki
Partytura jako przepis na zachowanie wykonawcy
Kontrkultura i paramuzyka
Kontrkultura i rock
Rockowe zbliżenie z klasyką
Muzyka w postmodernistycznym świecie
Lata siedemdziesiąte
Wielość i jednorodność
Muzyka alternatywna
Media i globalizacja
Muzyka jako towar
Globalna sala koncertowa
Odkrycie dawnej muzyki
Muzyczna archeologia
Dawne a nowe
Przypisy
Muzyka polska w XX wieku
Młoda Polska
Dwudziestolecie międzywojenne
Życie muzyczne w latach okupacji
Ofensywa socrealizmu
Muzyka źle obecna
Odwilż w muzyce
Szkoła polska
Kontrkultura w PRL
Ostatnie ćwiczenie
Przypisy





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland