•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

II Koncert skrzypcowy op. 61

Dostępne opracowania:

głos wokalny (1)
książka (3)
skrzypce i fortepian (5)
skrzypce solo (1)

II Koncert skrzypcowy op. 61 znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Wieniawski Henryk, I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14

cena 29 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14

polski I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14
angielski Violin Concerto No. 1 in F sharp minor Op. 14


Ilość stron:28 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001661
Produkty podobne:Wieniawski Henryk - Concerto No. 1 in F sharp minor for Violine and Orchestra, Op. 14
Wieniawski Henryk - I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14 (part.), (1853), ca 25'

I Koncert fis-moll Wieniawskiego należy do najtrudniejszych koncertów w całej literaturze skrzypcowej. Ten niezwykle efektowny, popisowy utwór, oprócz najwyższych umiejętności oraz specyficznych predyspozycji instrumentalnych wymaga od wykonawcy wyjątkowego hartu ducha, a także swego rodzaju instrumentalnej odwagi. Wyobrażenie o piętrzących się przed grającym, często karkołomnych trudnościach wykonawczych może dać notatka " il faut risquer" (trzeba ryzykować), umieszczana przez kompozytora w głosie skrzypcowym, najprawdopodobniej dla własnego użytku.


Lista utworów:
I Koncert Skrzypcowy fis-moll op. 14 nr 1 (Wieniawski Henryk)

Okładka: Wacholc Maria, Czytanie nut głosem cz.2

cena 49 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Czytanie nut głosem cz.2

polski Czytanie nut głosem cz.2


Ilość stron:176
Format:227 x 207
Opracowanie na:głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL005089
Produkty podobne:Wacholc Maria - Czytanie nut głosem cz.1
Wacholc Maria - Czytanie nut głosem cz.3

Część II podręcznika "Czytanie nut głosem"- przeznaczona jest dla uczniów klas III-IV szkół muzycznych II stopnia, została opracowana w oparciu o założenia metodyczne wykorzystane i przedstawione szczegółowo w części I.

Dobór materiału uwzględnia wytyczne dwóch programów kształcenia słuchu: jako przedmiotu autonomicznego oraz zintegrowanego z zasadami muzyki
i harmonią. Czytanie nut głosem I jest przeznaczone dla klas I II (VII VIII), część II dla klas III IV (IX X), część III zaś dla klas V VI (XI XII).


Spis treści:

Od autora
Rozdział I Ćwiczenia jednogłosowe
W.A.Mozart "Brüder, laßt uns lustig sein" KV 336b
W.A.Mozart "Dir kleine Spinnerin" KV 531
Melodia ludowa ze Śląska
J. Brahns "Gand zur Liebsten" op 14 nr 6
Melodia ludowa z Mazowsza
F. Poulenc "Bonne journée"
C.M.Weber " Das Mädchen ging Wies ' entlang "op 71 nr 2
C.M. Weber "Ich sah ein Röschen am Wege stehn" op 15 nr 5
W.A.Mozart " Czrodziejski flet" KV 620 akt II nr 9
W.M.Mozart "Die Zufriedenheit" KV 473
Melodia ludowa z Kieleckiego
F. Chopin "Poseł" op. 74 nr 7
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Poznańskiego
W.A. Mozart "Sonata fortepianowa C-dur" KV 300h
M. Karłowicz "Z nową wiosną"
L.v. Beethoven "Urians Reisa um die Welt" op 52 nr 1
F,Schubert "Winterreise" op 89 nr 5, De Lindenbaum
Melodia ludowa z Mazowsza
F.Chopin "Etiuda e-moll" op 25 nr 5
J. Brahms "Von waldbekräntzter Höhe" op 57 nr 1
B. Flies "Kołysanka"
Melodia ludowa z Mazowsza
Melodia ludowa z Poznańskiego
S. Moniuszko "Verbum nobile", nr 8, Recytatyw i aria
N. Rimski-Korsakov "Koncert na puzon z orkiestrą dętą"
L. v Beethoven " An die ferne Geliebte" op 98 nr 1
L. v Beethoven " An die ferne Geliebte" op 98 nr 3
Węgierska melodia ludowa
J. Haydn Kwartet smyczkowy op 33 nr 3 cz II Scherzando
W.A.Mozart Koncert fortepianowy d-moll KV 466
F. Chopin "Wojak" op 74 nr 10
Kaszubska melodia ludowa
F. Mendelssohn- Bartholdy " Sen nocy letniej" op 61 nr 7 Nokturn
F. Chopin Etiuda E-dur op 10 nr 3
F. Schubert "Die schöne Müllerin" op 25 nr 2 Wohin?
J.S.Bach III Koncert fortepianowy D-dur cz II
R. Schumann "Die Waise" op 79 nr 15
Melodia ludowa z Poznańskiego
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Warmii i Mazur
Melodia ludowa z Mazowsza
Węgierska melodia ludowa
Węgierska melodia ludowa
B. Bartok "Mikrokosmos III"
F. Chopin "Śliczny chłopiec"
J. Haydn Symfonia D-dur nr 101,,Zegarowa" cz III Menuet
R. Schumann "Sonntag"
Słowacka melodia ludowa
Melodia ludowa ze Śląska
Melodia ludowa z Mazowsza
S. Moniuszko "Sołtys"
Melodia ludowa z Kujaw
Melodia ludowa z Kujaw
F. Mendelssohn-Bartholdy "Lieblingsplätzchen" op 99 nr 3
R. Schumann "Dichterliebe" op 48 nr 8 Und wüßten die Blumen
T. Baird 5 piosenek dla dzieci. Piosenka IV
F.R. Łabuński, Miniatury, nr 1 Marsz
B. Bartok Koncert na orkiestrę, cz I
R Schumann, Frühlingsgruß, op 79 nr 4
Melodia ludowa z Poznańskiego
F. Mendelssohn - Bartholdy IV Symfonia A-dur "Włoska" op 90 cz III
W.A. Mozart IV Sonatina wiedeńska B-dur cz I Romanze
W.A. Mozart "Don Juan"KV 527, akt I, nr 12 Aria Don Juana
Melodia ludowa z Wielkopolski
Melodia ludowa z Mazowsza
L v Beethoven "Sześć pieśni do słów Gellerta" op 48 nr 5
W. A. Mozart "Der Frühling" KV 597
R. Schumann "Die rote Hanne" op 31 nr 3
R. Schumann "Soldatenbraut" op 64 nr 1
S. Moniuszko "Serce moje"
S. Moniuszko pod górą
K. Szymanowski "Stabat Mater" op 53 nr 5
K. Szymanowski "Słopiewnie" op 46 nr 2 Zielone słowa
R. Twardowski "Tre studi secondo Giotto per orchestra da camera"
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz I
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz I
W A. Mozart Symfonia g-moll KV 550 cz IV
W.A. Mozart "Eine kleine Nachtmusik"KV 525 cz II Romanse
W.A. Mozart "Eine kleine Nachtmusik" KV 525 cz III Minuetto
W.A.Mozart "Serenata Notturna D-dur" KV 239, cz III Rondo
S. Moniuszko "Kłosek"
M.Ravel "5 ludowych pieśni greckich", Pieśń weselna
F. Schubert "Die schöne Müllerin"
J. Brahms "Entführung" op 97 nr 3
D. Szostakowicz X Symfonia
R. Schumann "Verrathene Liebe" op 40 nr 5
Melodia ludowa z Krakowskiego
Melodia ludowa z Sandomierskiego
L v Beethoven II Symfonia D-dur op 36 cz IV
F. Mendelssohn Bartholdy "Auf Flügaln des Gesanges" op 34 nr 2
F. Mendelssohn Bartholdy "Frühlingslied" op 47 nr 3
F. Mendelssohn Bartholdy "Suleika" op 34 nr 4
A. Borodin "Kniaź Igor" Taniec połowiecki z chórem
Kurpiowska melodia ludowa
F.Liszt Preludia
R. Schumann Liederkreis
S.Moniuszko "Maciek"
A. Borodin "Kniaź Igor" Taniec połowiecki z chórem
F. Mendelssohn Bartholdy "Frühlingslied" op 70 nr 2
S. Moniuszko "Trzy kwiatki"
Melodia ludowa z Kujaw
W.A.Mozart "Ich würd' auf meinem Pfad" KV 390
B.Bartok II Koncert skrzypcowy cz III
R. Schumann "Spanische Liebeslieder"
Węgierska melodia ludowa
Węgierska melodia ludowa
Melodia ludowa z Mazowsza
R. Schumann "Stille Liebe"
J. Brahms "Vorschneller Schwur" op 95 nr 5
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 68
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 107
T. Paciorkiewicz "Ligea ( opera radiowa ) nr 144
F. Mendelssohn Bartholdy "Fantazja" op 28
Melodia ludowa z Krakowskiego
B.Bartok III Koncert fortepianowy cz III
B.Bartok "Kniax Igor akt III, akt III nr 19 Pieśń chana Kończaka
S.Moniuszko " Hrabina"Recytatyw i piosnka Broni
M. Musorgski "Chowańszczyzna"
J. Brahms "Das Lied von Herrn von Falkenstein"op 43 nr 4
L v Beethoven"Des Kriegers Abschied"
W.A.Mozart "Die Verschweigung"
W.A.Mozart "Warnung"
M. Ravel "Pawana dla zmarłej infantki"
S. Moniuszko "Halka" Uwertura
L v Beethoven "Das Blümchen Wunderhold" op 52 nr 8
Melodia ludowa z Krakowskiego
M. Karłowicz Z "Erotyków" op 3 nr 6
F. Schubert "Wiegenlied"
Z. Noskowski "Śpiewnik dla dzieci"
Z. Noskowski "Śpiewnik dla dzieci"
W.A.Mozar Der Zauberer
F. Chopin Mazurek es-moll
Melodia ludowa z Mazowsza
K. Meyer "Czarodziejskie obrazki ", Skakanka
A.Schönberg "Gurre - Lieder"
A.Schönberg "In diesen Winterfagen"
S. Moniuszko :"Chanson"
R. Schumann "Dichterliebe" ( Miłość poety ), Die Rose, Die Lilie
Melodia ludowa z Mazowsza
M. Musorgski "Chowańszczyzna"
Rozdział II Ćwiczenia do czytania nut na liniach dodanych
E. Pałłasz "Wieża malowana, suita na flet, klarnet i fagot" cz I Zaloty
M. Musorgski "Chowańszczyzna" akt IV obraz II
S. Majkapar "Biriulki" op 28 nr 24 "Chmury"
S. Majkapar "Biriulki" op 28 nr 22 " Buty siedmiomilowe"
A.Andrzejowski "Burlesque" na skrzypce i fortepian
S.Moniuszko "Hrabina" Uwertura
Z. Noskowski "Step" op 66
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian" cz I
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian"cz I
P.Perkowski " Sonata na flet i fortepian" cz III
A. Borodin Kwartet smyczkowy nr 2
N. Rimski-Korsakov "Złoty kogucik" Aria Szemachańskiej Królowej
K.Szymanowski "Król Roger" Pieśń Roksany
K. Szymanowski "Litania do najświętszej Marii Panny" cz II "Jak krzak skarlały
K. Szymanowski "Litania do najświętszej Marii Panny" cz II "Jak krzak skarlały
Rozdział III Ćwiczenia z akompaniamentem fortepianu
H. Purcell "The Prophetess" aria What shall I do
H. Purcell "The Indian Queen", aria I attempt from Love's sickness
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz I, nr 2 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz I, nr 5 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz II, nr 27 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz II, nr 44 Recytatyw
G. F. Händel "Juda Machabeusz, cz III, nr 61 Recytatyw
J.S. Bach Pasja wg.św. Jana cz II, nr 39 Recytatyw
J.S. Bach Pasja wg.św. Jana cz III nr 57 Recytatyw
W.A.Mozart "Das Kinderspiel"
L v Beethoven "Ich liebe dich"
W.A.Mozart "Die Zufriedenheit"
F. Schubert "Meeres Stille"
F. Schubert " Die schöne Müllerin" , Morgengruß
R. Schumann "Nach der Geburt ihres Sohnes"
R. Schumann "Liederkreis"
R. Schumann "Frauenliebe und Leben"
R. Schumann "Mond, meiner Seele Liebling"
S. Moniuszko "Morel"
S. Moniuszko "Niepewność"
S.Moniuszko "Piosenka bez tytułu"
J.Brahms "Anklänge"
M. Karłowicz "Rdzawe liście strząsa z drzew"
A. Borodin "Romans na głos i fortepian"
A. Borodin "Romans na głos i fortepian"
Rozdział IV Ćwiczenia do śpiewania z graniem
H Villa - Lobos "Cirandinhas", nr 1 Zangou - se o cravo com a rosa?
H Villa - Lobos "Cirandinhas", nr 8 Vamos ver a mulatinha
A. Tansman "Oberek"
A. Gedike "W zamyśleniu"op 36 nr 12
F.R.Łabuński "Miniatury nr 2, Mzurek"
S.Prószyński "Łatwe utwory, Obertas"
S.Prószyński "Łatwe utwory, Jesienny i wiatr"
L v Beethoven "Taniec niemiecki nr 6 Trio"
L v Beethoven "Taniec niemiecki nr 9 Trio"
L v Beethoven "Menuet , Trio"
T. Baird " 5 piosenek dla dzieci na głos z fortepianem"
T. Paciorkiewicz "Melodie i rytmy , Krakowiak"
I.Garztecka "Piosenka kurpiowska"
I.Garztecka "Piłka"
R.Twardowski "Capricci per pianoforte nr II"
W. Lutosławski "Melodie ludowe, W polu lipeńka"
E.Pałłasz "Sonatina" cz III
J.Garścia "Łamigłówki op 23, Wodotrysk"
K.Meyer "Czarodziejskie obrazki, Marsz ołowianych żołnierzyków"
J.S.Bach "Inwencja dwugłosowa E-dur"
J.S.Bach "Msza h-moll nr 9, Qui sedes"
Rozdział V Ćwiczenia dwugłosowe
Anonim ( poł XVII w. )"O przedziwna gładkości"
Anonim ( pol.XVII w ) "Nie złodziejem choc kradnę "
Anonim ( poł XVII w ) Zranionym jest jest od ciebie
J.Krieger "Bourrée
B.Bartok "Duet nr 9"
G. de Machaut "Chanson balladée"
G. Dufay "Missa Caput", Kyrie
Anonim ( XV w ) Patrem
I. Pfeiffer "Gołębisie" melodia ludowa z Krakowskiego
T. Albinoni "Magnifikat na 4 głosy solowe, chór mieszany"
W.A.Mozart "An die Freude"
W.A.Mozart "Lobgesang auf die feiefliche Johannisloge"
J.S.Bach Fuga
J.S.Bach Pasja według św. Mateusza cz I, nr 29, Aria
J.S.Bach Pasja według św. Mateusza cz II, nr 61, Aria
J.S.Bach "Msza h-moll nr 23 Agnus Dei"
J.S.Bach "Das Wohltemperierte Klavier I, XX Fuga a-moll"
J.S.Bach "Pasja wg św Jana , cz I, nr 11, Aria"
J. S. Bach "Magnifikat, nr 5, Quia fecit mihi magna"
A.Krzanowski "Kalangra, Kanon"
D.Szostakowicz "24 preludia i fugi"op 87, VIII Fuga"
T.Paciorkiewicz "Melodie o rymy" Kanon
M.Ptaszyńska "Podróże w kosmos I, Krążące planety"
M.Ptaszyńska "Podróże w kosmos I, Warkocz Bereniki
G.de Antiquis "Tutto lo mal"
J.Arcadelt "Nous voyons que les hommes"
G.P.da Palestrina "Ahi, che quest ' occho mei "
L.Marenzio "Amor e ritornato"
L.Marenzio Se la vostra partita
G.G.Gastoldi II Risentito
C.Monteverdi II mio martir
C.Montverdi Son questi i crespi crini
T.Szeligowski Regina coeli laetare
B. Rutkowski ( opr. ) Gwałtu, gwałtu! Pastuszkowie!
J. Fotek "Na zdrowie"
P.G.Martini "Gawot"
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa g-moll, cz II Courante
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa F -dur, cz IV Allegro
G.F.Händel XVI Suita klawesynowa fis-moll, cz III Allegro
J.S.Bach Fantazja i fuga c-moll , Fuga
J.S,Bach Preludium i fuga Es- dur
J.S.Bach Pasja wg św Mateusza
N. Rimski - Korsakov Fuga G - dur
N. Rimski - Korsakov Fuga E-dur
N. Rimski - Korsakov Fuga F-dur
D. Szostakovicz 24 preludia i fugi op 87, Fuga I
A. Borodin "Kniaź Igor" akt II nr 17. Tańce połowieckie
F.R,Łabuński Miniatury nr 1 Marsz
K. Szymanowski Stabat Mater op 53 cz I
R. Twardowski Preludio e toccata
T.Maklakiewicz Kanon dwugłosowy z głosem uzupełniającym
E.Pałłasz Trzy piesni ludowe z Mazowsza , nr 1 Na polu wierzba
E.Pałłasz Trzy piesni ludowe z Mazowsza , nr 3 Z tamtej strony jeziora
J. Garścia Wariacje na temat melodii ludowej op. 26, Temat
R. Schumann Album dla młodzieży op 68 Chorał
L v Beethoven 32 wariacje c-moll
J.S,Bach Pasja wg św Jana cz I nr 7 Chorał
J.S,Bach Pasja wg św Jana cz II nr 21 Chorał
J.S.Bach Pasja wg św Jana cz II nr 40 Chorał
J.S, Bach Pasja wg św Mateusza cz I nr 31 Chorał
J.S. Bach Pasja wg św Mateusza cz II nr 44 Chorał
M.Gomółka Do tegom był myśl swą skłonił - XXXIX Psalm
M. Gomółka Ciebie ja cgwalić będę. Ciebie przed możnymi CXXXVIII Psalm
O. di Lasso Io ti voria contar ( Madrygał )
Anonim ( XVII w ) Przestrach na złe sprawy ludzkiego żywota
J. Brahms " Ach, arme Welt"
J.Maklakiewicz Kołysanka
S.Wiechowicz Mruczkowe bajki
S. Wiechowicz "Ach ubogi żłobie " kolęda
S. Wiechowicz " A cóż z tą dzieciną " kolęda
K. Szymanowski Stabat Mater op 53 cz I
J. Pachelbel Fuga na Magnifikat
J.S Bach Msza h-moll nr 3 Kyrie eleison

Okładka: Wieniawski Henryk, L'ecole moderne etudes-caprices pour violon seul, op. 10

cena 35,9 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
L'ecole moderne etudes-caprices pour violon seul, op. 10

francuski L'ecole moderne etudes-caprices pour violon seul, op. 10


Ilość stron:68
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: angielska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066124

W dorobku artystycznym Henryka Wieniawskiego, w sposób charakterystyczny dla wielu twórców XIX wieku, splata się kariera artysty muzyka z karierą kompozytorską, w obu też zakresach odnosił sukcesy. Postrzegany był jednak przede wszystkim jako skrzypek - wirtuoz: najpierw jako cudowne dziecko, a następnie fascynujący solista i kameralista występujący w wielu miejscach Europy i Ameryki Północnej.

As was characteristic of many nineteenth - century composers, Henryk Wieniawski's career as a composer was intertwined with his career as a performing artist. He achieved success in both domains, but was perceived above all as a virtuoso violonist: firstly as a Wunderkind, and later as a fascinating soloist and chamber musician appearing in many parts of Europe.

Lista utworów:
I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14 (Wieniawski H.)
II Koncert skrzypcowy op. 22 (Wieniawski H.)
Polonez D-dur op. 4 (Wieniawski H.)
Polonez D-dur op. 4(2) (Wieniawski H.)
II Wielki polonez koncertowy op. 21 (Wieniawski H.)
II Wielki polonez koncertowy op. 21(2) (Wieniawski H.)
Legenda op. 17 (Wieniawski H.)
Legenda op. 17(2) (Wieniawski H.)
Etiudy - kaprysy na skrzypce solo op. 10(3) (Wieniawski H.)
Etiudy - kaprysy na skrzypce z towarzyszeniem 2-gich skrzypiec op. 18 (Wieniawski H.)
Fantazja na motywach z opery "Faust" Gounoda op. 20 (Wieniawski H.)
Fantazja na motywach z opery "Faust" Gounoda op. 20(2) (Wieniawski H.)
Le Carnaval russe op. 11 (Wieniawski H.)
Grand caprice fantastique op. 1 (Wieniawski H.)
Allegro de sonate op. 2(4) (Wieniawski H.)
Souvenir de Posen op. 3 (Wieniawski H.)
Adagio elegiague op. 5 (Wieniawski H.)
Souvenir de Moscou op. 6 (Wieniawski H.)
Souvenir de Moscou op. 6(2) (Wieniawski H.)
Capriccio - Valse op. 7 (Wieniawski H.)
Grand duo polonais op. 8(5) (Wieniawski H.)
Romance sans paroles et Rondo elegant op. 9 (Wieniawski H.)
Dwa Mazurki salonowe op. 12 nr 1, 2 (Wieniawski H.)
Wariacje na temat własny op. 15 (Wieniawski H.)
Scherzo - Tarantella op. 16 (Wieniawski H.)
Dwa mazurki charakterystyczne op. 19 nr 1, 2 (Wieniawski H.)
Gigue op. 23 (Wieniawski H.)
Fabtaisie orientale op. 24 (Wieniawski H.)
Kujawiak (Wieniawski H.)
Reverie na altówkę i fortepian (Wieniawski H.)
Rozumiem, pieśń do słów Dionizego Minasowicza na głos i fort. (Wieniawski H.)
Romans Antoniego Rubinsteina pt. "Noc" (Wieniawski H.)

Okładka: Rode Pierre Jacques Joseph, VII Koncert a-moll na skrzypce op. 9

cena 10 zł.


nuty.pl

Rode Pierre Jacques Joseph
VII Koncert a-moll na skrzypce op. 9

polski VII Koncert a-moll na skrzypce op. 9


Ilość stron:20 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mikuszewski Stanisław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066158

Tekst VII Koncertu a-moll ustalono na podstawie dostępnych wydań tego utworu, a mianowicie: Petersa w opracowaniu Hermanna, Universalu (1927) w opracowaniu Novotnego oraz ponownie Petersa (1930) w opracowaniu Davissona. W głosie skrzypcowym wyciągu fortepianowego zachowany jest tekst przypuszczalnie oryginalny, powtórzony za wydaniem Petersa w opracowaniu Hermanna.


Lista utworów:
VII Koncert skrzypcowy a-moll op. 9 (Rode Pierre)

Okładka: Viotti Giovanni Battista, Concerto No. 22 in A minor for Violin and Orchestra

cena 129,95 zł.


nuty.pl

Viotti Giovanni Battista
Concerto No. 22 in A minor for Violin and Orchestra

polski Koncert Nr. 22 a-moll na skrzypce i orkiestrę
angielski Concerto No. 22 in A minor for Violin and Orchestra
niemiecki Konzert Nr. 22 a-Moll für Violine und Orchester


Ilość stron:32 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Klingler Karl
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076198
Produkty podobne:Viotti Giovanni Battista - Koncert skrzypcowy nr 22 a-moll

Giovanni Battista Viotti (1755 - 1824) to włoski wirtuoz skrzypiec i kompozytor, słynny przede wszystkim ze swoich dzieł na skrzypce. Jest autorem dwudziestu dziewięciu koncertów na ten ten instrument. Koncert nr 22 a-moll posiada klasyczną, trzyczęściową formę: cz. I -Moderato, cz. II - Adagio, cz. III - Agitato assai (poprzedzone kadencją). Jest to kompozycja wirtuozowska, pełna efektownych tryli, pasaży i dwudźwięków. Niniejsza publikacja zawiera głos solowy skrzypiec oraz wyciąg fortepianowy partii orkiestry.


Lista utworów:
Concerto No. 22 in A minor for Violin and Orchestra (Viotti Giovanni Battista)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Tomaszewski Mieczysław, Penderecki Bunt i wyzwolenie. Tom II. Odzyskanie raju.

cena 51,45 zł.


nuty.pl

Tomaszewski Mieczysław
Penderecki Bunt i wyzwolenie. Tom II. Odzyskanie raju.

polski Penderecki Bunt i wyzwolenie. Tom II. Odzyskanie raju.


Ilość stron:432
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081600

Dwie idee kierunkowe przenikają świadomość twórczą Pendereckiego, który daje im wyraz w swojej poetyce - tak tej eksplikowanej z uniwersyteckich katedr, jak i tej stosowanej w kompozytorskiej praktyce. Pierwsza dotyczy języka i można ją streścić jako: potrzeba syntezy. Syntezy języków wielu, dawnych i nowych, choćby najbardziej dziwiących się sobie. (...) Druga z idei kierunkowych otrzymała postać metafory. Penderecki znalazł dla niej formułę biblijną: arka. Jeśli świata sztuki nie można uzdrowić, zawrócić z drogi prowadzącej ku samozniszczeniu, to trzeba chociaż ocalić to, co posiada on najcenniejszego. Przenieść z dawnego millenium - w nowe - wartości trwałe, niezniszczalne. Kompozytor jest w tym konsekwentny, a w przedstawianiu problemu obrazowy: „Już od dawna myślę o potopie i konieczności zbudowania arki”.


Spis treści:

INTERPRETACJE I EGZEGEZY
Znaczące spotkania i druga pełnai
Z nowym wiatrem w żaglach
W zadumaniu nad dramatem egzystencji I Koncert skrzypcowy
"Źródło trudnej nadziei" Raj utracony
Snucie przerwanego niegdyś wątku II Symfonia "Wigilijna"
Raj odnaleziony: Lusławice
"Racz nam wrócić, Panie" Te Deum
Żywioł dźwięku w zamyśleniu II Koncert na wiolonczelę i orkiestrę /Koncert na altówkę i orkiestrę
"Trzeba dać świadectwo" Polskie Requiem
Smuga cienia
W cieniu historii
Ekumeniczny taniec śmierci Czarna maska
Gesty przyjaźni i akt pamięci Per Slava/Largo/Pieśń Cherubinów/Cadenza per viola solo/Prelude/Veni Creator/Benedicamus Domino/Benedictus/Der unterbrochene Gedanke
Symfonia "monachijska": pandemonium wywiedzione z jednego dźwięku III Symfonia
Gorzkie zamyślenie nad paradoksami historii:Symfonia "paryska" IV Symfonia
Postmodernisryczne błazeństwo? Ubu Rex
Symfonia "koreańska" czyli patos cierpienia i emfaza zwycięstwa V Symfonia
W stronę claritas
Musica ludens Trio smyczkowe/Sinfonietta
Intonacje bukoliczne Koncert na flet i orkiestrę kameralną
Ucieczka w prywatność? Kwartet na klarnet i trio smyczkowe
Odnawianie gatunków Divertimento/Serenada na orkiestrę smyczkową
Rozmowa z samym sobą II Sonata na skrzypce i fortepianem
"Moja musica domestica" Sekstet
Trzecia pełnia:muzyka ery intertekstualnej
Przemiany lirycznego piękna II Koncert na skrzypce i orkiestrę "Metamorfozy"
Psalmy na nowo odczytane "Siedem bram Jerozolimy" VII Symfonia
Musica adhaerens Agnus Dei/dwa hymny/trzy fanfary
Wyznanie wiary bardzo osobiste Credo
Muzyka dla przyjaciół Concerto grosso
Nowojorska rapsodia Koncert fortepianowy"Zmartwychwstanie"
W zamyśleniu wśród swoich drzew VIII symfonia "Pieśni przemijania"
Nostalgiczna refleksy pamięci Koncert na róg i orkiestrę "Winterreise"
Podróż sentymentalna III Kwartet smyczkowy "Kartki z niezapisanego pamiętnika"
ZAMYSLENIA I REFLEKSJE
Na bliższsym i dalszym horyzoncie
Od "Bramy raju" do "Fedry"
W kręgu niezapisanych symfonii i pieśni Trzy pieśni chińskie
Jasełka o kadisz Benedictus/Kaczka pstra/Kadisz
W świecie wartości
"Otwieranie drzwi za sobą"
"Wchłonąć wszystko, co zaistniało"
Odzyskanie raju
Wykaz utworów
Bibliografia
Indeks utworów Krzysztofa Pendereckiego
Spis przykładów nutowych
Spis ilustracji
Indeks nazwisk

Okładka: Lipiński Karol, Souvenir de la Mer Baltique op.19

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Souvenir de la Mer Baltique op.19

francuski Souvenir de la Mer Baltique op.19


Ilość stron:16 + 3
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Pabisiak Barbara
Redaktor: Jurecka Krystyna, Czerwińska - Szymula Bogna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083259

Karol Józef Lipiński (ur. 30 października 1790 w Radzyniu Podlaskim na Lubelszczyźnie, zm. 16 grudnia 1861 w Urłowie) - polski skrzypek, kompozytor i pedagog.
Od wczesnego dzieciństwa zdradzał wybitne zdolności muzyczne. Gry na skrzypcach uczył się od piątego roku życia - początkowo od ojca Feliksa (1765-1847) (kapelmistrza orkiestry w majątku Potockich w Radzyniu Podlaskim koło Lublina).
Po przeniesieniu się Lipińskich w 1799 roku do Lwowa grał w orkiestrze prowadzonej przez ojca w domu Adama Starzeńskiego oraz w zespołach kameralnych. Pod koniec 1809 r. Lipiński został zaangażowany na stanowisko koncertmistrza orkiestry teatru niemieckiego we Lwowie ( Obowiązujący do 1842 roku przywilej teatralny obejmował tylko teatr niemiecki - polscy aktorzy działali wyłącznie na podstawie nie zawsze formalnych umów z przedsiębiorcami austriackimi). Po dwóch latach pracy w orkiestrze został jej kapelmistrzem. We Lwowie mieszkał przez 40 lat do 1839 r., pracując jako dyrygent, a potem dyrektor orkiestry. We Lwowie powstała zdecydowana większość jego kompozycji, m.in. symfonie, trzy koncerty skrzypcowe, kaprysy, polonezy.
Około 1810 roku powstały pierwsze autorskie utwory Lipińskiego: 3 symfonie Es-dur, B-dur, Uwertura D-dur. W 1812 roku odbył podróż do Warszawy, aby zapoznać się z pracą teatru operowego.
W roku 1814 wyjechał do Wiednia, aby poznać sławnego wówczas niemieckiego skrzypka-wirtuoza Ludwika Spohra. Po tym spotkaniu postanowił obrać karierę koncertującego skrzypka, zaś po powrocie do Lwowa porzucił pracę w teatrze i zajął się doskonaleniem gry na skrzypcach. Równocześnie tworzy i zajmuje się działalnością pedagogiczną.
Pod koniec października 1817 r. udaje się na koncerty do Włoch. Spotał się z Paganinim w 1818 r. (wspólnie koncertowali dwukrotnie 17 kwietnia i 24 maja 1818 r.).
W latach 1819-1824 koncertował w Kijowie, Krakowie, Poznaniu, Berlinie, Lipsku i Wrocławiu, Wilnie, Krzemieńcu i Kamieńcu Podolskim. W tym czasie powstały liczne jego utwory.
W 1823 r. koncertował w Kijowie wspólnie z Marią Szymanowską. Występował w Warszawie w grudniu 1827 i na początku 1828 r. dając sześć koncertów w Teatrze Narodowym, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królewsko-Polskiego.
W 1829 r. podczas uroczystości koronacyjnych Mikołaja I, na które przybył również Paganini obaj artyści koncertowali wywołując w prasie warszawskiej gorącą polemikę na temat wyższości ich gry. Lipiński po powrocie z Warszawy zaniechał koncertowania i poświęcił się pracy kompozytorskiej. W 1834 r. rozpoczął występy z nowym repertuarem w Warszawie i Poznaniu, w 1835 roku udał się na półtoraroczną podróż artystyczna na Zachód. W Lipsku sprawował stanowisko koncertmistrza w słynnej orkiestrze Gewandhaus. Stamtąd udał się do Paryża. Koncertował niewiele z powodu długiej naprawy uszkodzonych skrzypiec. Z Paryża przeniósł się z koncertami do Anglii (Londyn, Manchester).
W latach 1837-1839 poczynił starania o stanowisko koncertmistrza kapeli króla saskiego w Dreźnie, które otrzymał w 1839 r. Niemal do ostatnich dni swego życia działalności jego związana była z tym miastem.
Współpracował z R. Wagnerem, przyjaźnił się z R. Schumannem. W Dreźnie powstały jego ostatnie utwory.Tutaj też rozwinął swoją działalność pedagogiczną kształcąc wielu skrzypków i opiekując się młodymi talentami (H. Wieniawski). Paganini zapytany, kto według niego jest najlepszym skrzypkiem na świecie odpowiedział: "Nie wiem kto jest najlepszy, ale Lipiński ma na pewno drugie miejsce".
Zmarł z powodu astmy.
Największe dzieła:
•Wariacje na tematy z opery "Kopciuszek" Rossiniego op. 10
•Rondo alla polacca op. 13
•I Koncert skrzypcowy fis-moll op. 14
•II Koncert skrzypcowy D-dur (Concerto militaire; Wojskowy) op. 21
•Variations de Bravoure op. 22
•Fantazja i wariacje na tematy z opery "Lunatyczka" Belliniego op. 23
•Fantazja na motywach opery "Krakowiacy i Górale" Stefaniego op. 33
•III Koncert skrzypcowy e-moll op.24
•IV Koncert skrzypcowy A-dur op.32















Lista utworów:
Souvenir de la mer baltique op. 19 (Lipiński Karol)

Okładka: Wieniawski Henryk, Romance sans paroles et Rondo élégant op. 9 na skrzypce i fortepian

cena 27 zł.


nuty.pl

Wieniawski Henryk
Romance sans paroles et Rondo élégant op. 9 na skrzypce i fortepian

polski Romance sans paroles et Rondo élégant op. 9 na skrzypce i fortepian
angielski Romance sans paroles et Rondo élégant op. 9 for Violin and Piano


Ilość stron:24 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Cofalik Antoni
Kod produktu:NPL066183

„Romance sans paroles et Rondo élégant” - dwuczęściowa kompozycja op. 9 powstała w 1852 r. w czasie wielkiego rosyjskiego tournée siedemnastoletniego skrzypka i była hołdem młodego kompozytora wobec uwielbiającej go publiczności rosyjskiej. Romance - melodią i nastrojem przypominająca rosyjską dumkę, poprzedza rozbudowane, efektowne Rondo o charakterze popisowym. Zastosował w nim kompozytor znane z innych utworów efekty wirtuozowskie: szybkie staccata, błyskotliwe pasaże, pizzicata lewą ręką równocześnie z grą smyczkiem, oktawy, polifonizujące dwudźwięki. Podobnie jak w Karnawale rosyjskim op. 11, tak i tutaj wykorzystuje Wieniawski kontrasty dynamiczne, stosuje zmiany temp oraz tonacji, eksponuje zmienność nastrojów. Całość utrzymana jest w typowym dla epoki stylu popisowo-salonowym. W opracowaniu niniejszym oparłem się na najbardziej, moim zdaniem wiarygodnych wydaniach Kistnera oraz Universal Edition. Jeśli chodzi o aplikaturę i smyczkowania uwzględniłem wymogi współczesne, zachowując szacunek dla oryginalnych rozwiązań kompozytorskich. W kilku miejscach uzupełniłem artykulację, dodałem oznaczenia interpunkcyjne. Dynamika, prócz drobnych retuszów pozostaje niezmieniona. Z uwagi na walory instrumentalne publikowane utwory stanowią znakomite przygotowanie do trudniejszych kompozycji Henryka Wieniawskiego oraz innych kompozytorów. Myślę, że odpowiednio zdolni i ambitni uczniowie, a także koncertujący skrzypkowie chętnie sięgać będą po nie, a dydaktyczny i koncertowy repertuar skrzypcowy wzbogaci się o bez wątpienia wartościową pozycję. [Antoni Cofalik]

„Romance sans paroles et Rondo élégant”, Op. 9, a two - part composition written in 1852 during the great Russian tour of the seventeen year - old violinist, was a homage paid by the young composer to the Russian audience that adored him.
Romance, resembling a Russian dumky in its melody and mood, is followed by an extensive, brillant exhibitionist Rondo. The composer here employed virtuoso effects familiar from his other works; quick staccatos, brilliant passage works, left - hand pizzicatos in conjunction with bowing, octaves, pseudo - contrapuntal doublestops.

Lista utworów:
Romance sans paroles et Rondo élégant op. 9 (Wieniawski Henryk)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland