•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Historia op. 27 nr 6

Dostępne opracowania:

flet poprzeczny solo (1)
głosy wokalne solowe (SATBarB), chór (SATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (STB), chór (SATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSATB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (2)
książka (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty (2)

Historia op. 27 nr 6 znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Towarnicki Eugeniusz, Szkoła na flet cz. 1

cena 62,9 zł.


nuty.pl

Towarnicki Eugeniusz
Szkoła na flet cz. 1

polski Szkoła na flet cz. 1


Ilość stron:132
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Towarnicki Eugeniusz
Autor okładki: Abako Witold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000277

Od początku nauki flecista powinien dbać o zachowanie postawy prostej i niewymuszonej, gdyż to nie tylko ułatwia grę, ale jest również niezbędnym warunkiem zachowania estetycznego wyglądu... Te i wiele innych uwag na temat gry na flecie znajduje się w powyższej publikacji.


Spis treści:

Przedmowa do I wydania
Uwagi wtępne
Historia rozwoju fletu. Budowa fletu. Postawa grającego, trzymanie instrumentu, układ palców przy grze. Technika oddechu. Technika zadęcia. Gimnastyka palców.
Pismo nutowe
Część praktyczna
Ćwiczenie bez używania klap (1)
Ćwiczenia lewej ręki (2-9)
Wytrzymywanie dźwięków (6)
Ćwiczenia obu rąk (10-11)
Gamy durowe
Gama C-dur (12-23)
Interwały
Gama G-dur (24-34)
Tempo. Rytm. Wiosna (32). Znaki dynamiczne. Melodia kurpiowska (33). Piosenka o komarze (34)
Gama D-dur (35-44)
Przejście z d2 na cis2. Znaki artykulacyjne.
Gama A-dur (45-52)
Gama E-dur (53-59)
Gama F-dur (60-70) A. Corelli - Menuet (68). B. Flies - Kołysanka (70)
Gama B-dur (71-76) Przedtakt. J. Mroczek - Rondo (76) W. A. Mozart - Duet (77) R. Schumann - Wesoły wieśniak (78)
Gama Es-dur (79-84) T. Sygietyński - Ej, przeleciał ptaszek (84). Fermata.
Gama As-dur (85-89) F. Schubert - Walc (89)
Gamy molowe
Gama a-moll (90-94) Som, som w stawie rybecki (94)
Gama e-moll (95-98) T. B. Berbiguier - Duet (98)
Gama h-moll (99-104)
Gama fis-moll (105-109) Zakukała kukułeczka (108)
Gama cis-moll (110-113) Staccato pojedyńcze
Gama d-moll (114-117) Chmiel (117)
Gama g-moll (118-121) Hej, ty Wisło (121)
Gama c-moll (122-126) Dumka ukraińska (125). H. Kling - Ćwiczenie (126).
Gama f-moll (127-130) Gdzież to jedziesz, Jasiu (130)
Ćwiczenia do 4 znaków przykluczowych
Triola (131). Kujawiak (132). Melodia ludowa z Kieleckiego (134). Ćwiczenia w szesnastkach (136). Hejze ino, fijołecku leśny (138). Lajkonik (141). Synkopa. Krakowiak (145). Hej, bystra woda (146). M. Karłowicz - Zawód (147). Ozdobniki. Irlandzka pio
Zestawienie gam durowych i molowych
Ćwiczenia we wszystkich tonacjach durowych i molowych
C-dur (159-160)
a-moll (161-163) J. S. Bach - Sarabanda (162). J. S. Borrée anglaise (163).
G-dur (164-166) F. Schubert - Kołysanka (166)
E-moll (167-168) Taniec nadwiślański (168) E. Grieg - Walc (169)
Ćwiczenia dla wyrobienia tonu (170-175)
D-dur (176-180) J. J. Quantz - Arioso i Presto (178). F. Mendelssohn Bartholdy - Pieśń bez słów (179). W. A. Mozart - Menuet (180)
h-moll (181-183) J. S. Bach - Polonez (183)
A-dur (184-186)
Ćwiczenie w interwałach (184) J. Haydn - Menuet rokoko (186)
fis-moll (187-189) Tańce powiślańskie (188). N. Regel - Etiuda (189). M. Moszkowski - Taniec hiszpański (190)
Podwójne uderzenie językiem (podwójne staccato)
Ćwiczenia (191-199) G. F. Händel - Aria z wariacjami (200)
E-dur (201-204)
cis-moll (205-206) N. Regel - Etiuda (206)
H-dur (207-209) M. Musorgski - Tuileries (209)
gis-moll (210-212) T. Bohm - Etiuda (211). I. J. Paderewski - Polały się łzy me (212).
F-dur (213-214) G. Kątski - Osiem wariacji na flet (214)
d-moll (215-218) R. Schumann - Marzenie (217). J.-Ph. Rameau - Le Tambourin (218).
B-dur (219-220)
g-moll (221-223) S. Moniuszko - Solo fletowe z arii Stefana (223)
Es-dur (224-225)
c-moll (226-229) H. Wieniawski - Le sautillé (227). J. Brahms - Taniec węgierski nr 19 (228) L. Beethoven - Menuet z Tria op. 3 (229)
As-dur (230-231) L. Beethoven - Andante (231)
f-moll (232-233) M. K. Ogiński - Polonez nr 7 (233)
Des-dur (234-236) C. Debussy Clair de Lune (236)
b-moll (237-238) M. Karłowicz - Na śniegu (238)
Ges-dur (239-243) T. Dobrzański - Gliniany kogucik (241) T. Dobrzański - z "Rapsodii rosyjskiej (243)
es-moll (244-246) L. Drouet - Etiuda (245). T. Dobrzański - Kołysanka-serenada (246)
Ćwiczenia oktaw (247)
Ćwiczenia pasażowe (248-251)
Ćwiczenia chromatyczne (252-253) K. Kurpiński - Polonez Des-dur (254)
Duety
G. Ph. Telemann - Z Sonaty nr 5 (255)
Legoux-Bordet - Duet (256)
F. Devienne - Duet (257)
Hugo-Wunderlich - Duet (258)
J. Ch. Naudot - Duet (259)
L. Beethoven - Duet (260)
R. Désormiere - I Duet (261)
R. Désormiere - II Duet (262)

Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Verdi Giuseppe, The Trobadour

cena 194,95 zł.


nuty.pl

Verdi Giuseppe
The Trobadour

polski Trubadur, opera w 4 aktach
angielski The Trobadour, opera in four acts
niemiecki Der Troubadour
włoski Il Trovatore, un'opera in quattro parti
francuski Le Trouvere, un opéra en quatre actes
hiszpański Il Trovatore, una ópera en cuatro actos
portugalski O trovador, uma ópera em quatro atos


Ilość stron:240
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka, włoska
słów utworów: niemiecka, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Soldan Kurt
Autor wyciągu fortepianowego: Soldan Kurt
Autor wstępu: Soldan Kurt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076205
Produkty podobne:

Czteroaktową operę pt. "Troubadur" Giuseppe Verdi ukończył w 1852 roku. Dzieło to zostało oparte na librettcie autorstwa Leone Emanuele Bardare oraz Salvatore Cammarano, napisanego na podstawie sztuki Antonia García Gutiérreza. Historia dotyczy autentycznych wydarzeń z dziejów średniowiecznej Hiszpanii, targanej licznymi wojnami domowymi. Libretto opery jest pełne konfliktów oraz niespodziewanych zwrotów akcji. Cyganka - Azucena, chcąc pomścić spaloną na stosie matkę, porywa dziecko hrabiego. W ataku szału zamiast dziecka hrabiego przypadkowo wrzuca do ogniska własnego syna. Postanawia więc zaopiekować się porwanym dzieckiem. Pod względem muzycznym dzieło Verdiego cechuje się wyjątkową melodyjnością oraz temperamentem. Prezentowane wydanie zawiera opracowanie opery "Trubadur" na głosy wokalne, chór i fortepian (wyciąg partii orkiestry).


Lista utworów:
Erster Akt (Verdi Giuseppe)
Nr 1 Introduktion - Seid waschsam (Verdi Giuseppe)
Erzählung - Glücklich lebt einst ein Vater (Verdi Giuseppe)
Nr 2 Szene - Warum verweilst du (Verdi Giuseppe)
Kavatine - Es glänzte schon das Sternenheer (Verdi Giuseppe)
Nr 3 Szene - Rings tiefes Schweigen (Verdi Giuseppe)
Romanze - Einsam steh ich, verlassen (Verdi Giuseppe)
Terzett - Gott, was seh ich (Verdi Giuseppe)
Zweiter Akt (Verdi Giuseppe)
Nr 4 Zigeunerchor - Seht, wie die Wolken am Himmel ziehen (Verdi Giuseppe)
Kanzone - Loderne Flammen (Verdi Giuseppe)
Zigeunerchor - Traurig ist dein Gesang (Verdi Giuseppe)
Nr 5 Szene - Wir sind allein nun (Verdi Giuseppe)
Erzählung - Die Hände in schweren Ketten (Verdi Giuseppe)
Nr 6 Szene - Ich bin Sohn nicht (Verdi Giuseppe)
Duett - Daß noch einmal sie erschiene (Verdi Giuseppe)
Verwandlung (Verdi Giuseppe)
Nr 7 Szene - Alles ist stille (Verdi Giuseppe)
Arie - Ihres Auges himmlich Strahlen (Verdi Giuseppe)
Nr 8 Finale II - Ach alle Qual des Lebens (Verdi Giuseppe)
Szene - Warum in Tränen (Verdi Giuseppe)
Sextett - O Gott, ist's nur ein schöner Traum (Verdi Giuseppe)
Dritter Akt (Verdi Giuseppe)
Nr 9 Introduktion - In dem Kampfgewühle (Verdi Giuseppe)
Nr 10 Szene - Sie ist in siener Macht (Verdi Giuseppe)
Terzett - Dort verlebt ich trübe Stunden (Verdi Giuseppe)
Varwandlung (Verdi Giuseppe)
Nr 11 Szene - Hört ich nicht vorhin fernes Waffenklirren (Verdi Giuseppe)
Arie - Daß nur für mich dein Herz erbebt (Verdi Giuseppe)
Stretta - Lodern zum Himmel (Verdi Giuseppe)
Vierter Akt (Verdi Giuseppe)
Nr 12 Szene - Hier sind wir, dort ist der Kerker (Verdi Giuseppe)
Arie - In deines Kerkes tiefe Nacht (Verdi Giuseppe)
Miserere - Hab Erbarmen, o Herr (Verdi Giuseppe)
Arie - Nie ist noch in einem Herzen (Verdi Giuseppe)
Nr 13 Szene - Vernahmt ihr (Verdi Giuseppe)
Duett - Die Stimmel Himmel, du bist es (Verdi Giuseppe)
Verwandlung (Verdi Giuseppe)
Nr 14 Finale IV - Schläfst du, o Mutter (Verdi Giuseppe)
Terzett - Gott, wen erblickt mein entzücktes Auge (Verdi Giuseppe)
Szene - Entferne dich (Verdi Giuseppe)

Okładka: Wagner Ryszard, The Flying Dutchman, Opera in 3 Acts, WWV 63

cena 194,95 zł.


nuty.pl

Wagner Ryszard
The Flying Dutchman, Opera in 3 Acts, WWV 63

polski Latający Holender, Opera w 3 aktach, WWV 63
angielski The Flying Dutchman, Opera in 3 Acts, WWV 63
niemiecki Der fliegende Holländer, Oper in 3 Akten, WWV 63
francuski Le Vaisseau fantôme
hiszpański El holandés errante
portugalski O holandes voador


Ilość stron:220
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Brecher Gustav
Autor wyciągu fortepianowego: Brecher Gustav
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076324
Produkty podobne:Wagner Ryszard - Der fliegende Hollander - Klavieruaszug

"Der fliegende Holländer" ("Latający Holender") to trzyaktowa, romantyczna opera Ryszarda Wagnera. Kompozytor ten jest autorem zarówno libretta opery jak i muzyki. Prapremiera dzieła miała miejsce 2 stycznia 1843 roku w Dreźnie. Premiera w Polsce odbyła się w 1903 roku we Lwowie. Pisząc libretto do opery "Holender tułacz", Wagner oparł się na jednym z opowiadań Heinricha Heinego dotyczącym starej legendy skandynawskiej. Historia opisuje dzieje przeklętego żeglarza. Skazany zostaje on na tułaczkę po morzach, dopóki nie odnajdzie kobiety, która pokocha go prawdziwą miłością. Wagner określonym postaciom i sytuacjom przypisuje konkretne motywy przewodnie (tzw. leitmotivy). Rozpoczynająca dzieło Uwertura pełna jest tajemniczości i grozy. Orkiestra bowiem przedstawia dźwiękami szalejącą burzę morską. Na tym tle pojawia się motyw żeglarza Holendra oraz motyw miłości Senty. Prezentowane wydanie opery "Latający Holender" jest opracowaniem dzieła na głosy solowe, chór i fortepian (wyciąg partii orkiestry).


Lista utworów:
Ouvertüre (Wagner Ryszard)
No. 1 Introduktion: Hejohe! Hallojo! (Wagner Ryszard)
Lied des Steuermanns: Mit Gewitter und Sturm aus fernem Meer (Wagner Ryszard)
No. 2 Arie: Die Frist ist um (Wagner Ryszard)
No. 3 Szene, Duett und Chor: He! Hollah! Steuermann (Wagner Ryszard)
Duett: Weit komm ich her; verwehrt bei Sturm und Wetter (Wagner Ryszard)
Zweiter Aufzug (Wagner Ryszard)
No. 4 Szene, Lied und Ballade (Wagner Ryszard)
Chor: Summ und brumm, du gutes Rädchen (Wagner Ryszard)
Ballade: Johohoe! Traft ihr das Schiff (Wagner Ryszard)
No. 5 Duett: Bleib Senta! Bleib nur einen Augenblick (Wagner Ryszard)
No. 6 Finale: Mein Kind, du siehst mich auf der Schwelle (Wagner Ryszard)
Arie: Mögst du, mein Kind, den fremden Mann (Wagner Ryszard)
Duett: Wie aus der Ferne längst vergangner Zeiten (Wagner Ryszard)
Terzett: Verzeiht! Mein Volk hält draußen (Wagner Ryszard)
Dritter Aufzug (Wagner Ryszard)
Introduktion (Wagner Ryszard)
No. 7 Szene und Chor: Steuermann, laß sie Wacht! Steuermann, her zu uns! (Wagner Ryszard)
No. 9 Finale. Duett: Was mußt ich hören! (Wagner Ryszard)
Kavatine: Willst jenes Tags du nicht dich mehr entsinnen (Wagner Ryszard)
Finale: Verloren! Ach verloren! Ewig verlorens Heil! (Wagner Ryszard)

Okładka: Flotow Friedrich Freiherr von, Martha, Oper in 4 Akten

cena 239,95 zł.


nuty.pl

Flotow Friedrich Freiherr von
Martha, Oper in 4 Akten

polski Marta, Opera w 4 aktach
niemiecki Martha, Oper in 4 Akten


Ilość stron:228
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSATB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Kogel Gustav
Autor wstępu: Kruse Georg Richard
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076332

Friedrich von Flotow (1812 - 1883) to kompozytor niemiecki, słynny przede wszystkim ze swoich dzieł operowych (m. in. opery o tytułach "Alessandro Stradella" oraz "Indra"). Jego opery cechują się typowo romantyczną stylistyką, płynną melodyką oraz stosunkowo prostymi środkami muzycznymi. Wskazuje się na podobieństwo oper Flotowa z dziełami Lortzinga i Nicolaia. Opera "Marta" jest dziełem życia Fredricha von Flotow. Napisana została w Wiedniu w 1853 roku do libretta Friedricha Wilhelma Reise. Przedstawiona jest w niej historia angielskiej damy dworu - Lady Hariett i jej przyjaciółki Nancy. Kobiety, te przebierają się z nudów za wiejskie dziewczyny, po to by pójść na jarmark, po czym znaleźć pracę i uciec ze dworu. Opera ta zyskała uznanie publiczności i stała się jedynym dziełem Flotowa, które do dziś można usłyszeć w teatrach operowych. Niniejsza publikacja zawiera partyturę opery - głosy wokalne z wyciągiem fortepianowym partii orkiestry.


Lista utworów:
Martha, Oper in 4 Akten (Flotow Friedrich Freiherr von)

Spis treści:

Ouvertüre
Akt I
Chor: Darf mit nächtig düstren Träumen
Rezitativ und Duett: Teure Lady, Von den elden Kavalieren
Terzett: Schönr Lady und Cousine
Chor: Mädchen, brav und treu, Wohlgemut, junges Blut
Duett: Wie das Schnattert
Finale
Chor: Der Markt beginnt - Ich kann nähen
Vorwärts, Bob
Rezitativ und Quartett: Sieh nur, wie sie uns betrachten
Nun fürwahr, das laß ich gelten
Akt II
Entre-Akt und Quartettino: Nut näher, blöde Mädchen
Rezitativ und Quartett: Mädels, dort ist eure Kammer
Was soll ich dazu sagen
Duett: Nancy! Julia! Verweile! Blickt sein Auge doch so ehrlich
Volkslied: Letze Rose, wie magst du so einsam
Warte nur! Das sollst du büßen
Notturno: Schlafe wohl! und mag dich reuen
Rezitativ und Terzettino: Nancy - Lady! Was nun weiter?
Fort von hinnen, laßt uns eilen
Akt III
Entre-Akt und Porter-Lied: Laßt mich euch fragen
Chor und Lied: Horch, die Jagdfanfaren tönen
Auch wir Frau'n, wir kennen traun!
Lied: Jägerin, schlau im Sinn
Arie: Ach! so fromm, ach! so traut
Szene und Finale: Die Herrin rastet dort
Lied: Hier in stillen Schattengründen
Quintett mit Chor: Mag der Himmel Euch vergeben
Akt IV
Entre-Akt, Recitativ und Arie: Zum treuen Freunde geh
Den Trauen zu versöhnen
Recitativ und Duett: Lady! - Mylady! - Treuer Freund!
Der Lenz ist gekommen
Rezitaitv und Duett: Faßt Euch, Lady
Ja, was nun?
Finale. Chor: Hier die Buden, dort die Schenke

Okładka: Händel George Friedrich, Julius Caesar, Opera in three Acts, HWV 17

cena 235,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Julius Caesar, Opera in three Acts, HWV 17

polski Juliusz Cezar, Opera w trzech aktach, HWV 17
angielski Julius Caesar, Opera in three Acts, HWV 17
niemiecki Julius Caesar, Oper in drei Akten, HWV 17


Ilość stron:144
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATBarB), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hagen Oskar
Autor wyciągu fortepianowego: Hagen Oskar
Autor wstępu: Campo Christiane a
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076359

"Juliusz Cezar" to trzyaktowa opera Georga Friedricha Haendla. Skomponowana została do libretta Nicola Haym. Premiera dzieła odbyła się 20 lutego 1724 roku w Londynie. Jego akcja rozgrywa się w Egipcie w 48 roku p.n.e. Opowiedziana jest w nim historia burzliwego związku Juliusza Cezara z Kleopatrą. Dzisiaj opera "Juliusz Cezar" należy do grona najczęściej wykonywanych i najbardziej cenionych dzieł Haendla. Wystawiają go najsłynniejsze sceny operowe. W kompozycji tej Haendel powiększył orkiestrę - do normalnie używanego wtedy składu dodał flety, rogi, trąbki oraz harfy. Prezentowana publikacja zawiera opracowanie opery "Juliusz Cezar" na głosy solowe, chór oraz fortepian.


Lista utworów:
Ouvertüre (Händel George Friedrich)
Erster Akt (Händel George Friedrich)
Erstes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 1 Chor: Heil dir! Heil dir! (Händel George Friedrich)
Nr 2 Arie Caesar: Jetzo wahrlich (Händel George Friedrich)
Nr 3 Arie Caesar: Ruchlose Grauesamkeit (Händel George Friedrich)
Nr 4 Arie Cornelia: Ohne Trost, ohn' alles Hoffen! (Händel George Friedrich)
Nr 5 Arie Sextus: Herauf, ihr Eumeniden! (Händel George Friedrich)
Zweites Bild (Händel George Friedrich)
Nr 6 Introduktion (Händel George Friedrich)
Nr 7 Arie: Falle, Verräter, Verbrecher! (Händel George Friedrich)
Drittes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 8a Rezitativ: Manen des großen Pompejus (Händel George Friedrich)
Nr 8b Ariette: Von erster Morgenhelle. (Händel George Friedrich)
Nr 9 Arioso: Quellt, o Tränen (Händel George Friedrich)
Nr 10 Ariette: Schon umfängt mich (Händel George Friedrich)
Nr 11 Arie: Hast du mich ganz berauscht (Händel George Friedrich)
Nr 11a Intermezzo (Händel George Friedrich)
Viertes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 11b Ariette: Eilt zum Tanze (Händel George Friedrich)
Nr 12 Arie: da seh ich einen Jägersmann (Händel George Friedrich)
Nr 13 Duett: Für Not und Leid gemacht (Händel George Friedrich)
Zweiter Akt (Händel George Friedrich)
Erstes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 14 Sinfonia und Szene (Händel George Friedrich)
Nr 15 Arie und chor: Ein Ritter in Waffen (Händel George Friedrich)
Nr 16 rezitativ und Arie: Sie töten ihn! (Händel George Friedrich)
Zweites Bild (Händel George Friedrich)
Nr 17 Ariette: Hört ihr Augen auf zu weinen (Händel George Friedrich)
Nr 18 Arie: Der Gewalt sollst du dich beugen (Händel George Friedrich)
Nr 19 Arie: Darf ich ruhen? (Händel George Friedrich)
Dritter Akt (Händel George Friedrich)
Erste Bild (Händel George Friedrich)
Nr 20 Sinfonia (Händel George Friedrich)
Nr 21 Arie: Weien nur, klage nur! (Händel George Friedrich)
Nr 22 Szene, Rezitativ und Arie: aus der Brandung Gefahren (Händel George Friedrich)
nr 23 Rezitativ (Händel George Friedrich)
Nr 24 Arie: Als des Wesserfalls schäumende Wogen (Händel George Friedrich)
Zweites Bild (Händel George Friedrich)
Nr 25a Rezitativ: Auch ihr getreunen Mädchen (Händel George Friedrich)
Nr 25b Arie: Heil und sicher kam mein Nachen (Händel George Friedrich)
Drittes Bild (Händel George Friedrich)
Nr 26 Marsch (Händel George Friedrich)
Nr 27 Ballet (Händel George Friedrich)
Nr 28 Duett: Starker! - Schönste! (Händel George Friedrich)
Nr 29 Finale: Bring wieder Freud in alle Seelen (Händel George Friedrich)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, The Abduction from the Seraglio, Singspiel in three Acts

cena 235,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
The Abduction from the Seraglio, Singspiel in three Acts

polski Uprowadzenie z Seraju, Singspiel w trzech aktach
angielski The Abduction from the Seraglio, Singspiel in three Acts
niemiecki Die Entführung aus dem Serail, Singspiel in drei Aufzügen
włoski Il ratto dal serraglio
francuski L'Enlevement au sérail
hiszpański El rapto en el Serrallo
portugalski O Rapto do Serralho


Ilość stron:180
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (STB), chór (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - recytowany (0)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Soldan Kurt
Autor wyciągu fortepianowego: Soldan Kurt
Autor wstępu: Soldan Kurt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076718
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Uprowadzenie z Seraju

"Die Entführung aus dem Serail" KV 384 to opera komiczna (singspiel) Wolfganga Amadeusza Mozarta. Libretto autorstwa Gottlieba Stephanie napisane zostało na podstawie tekstu Christopha Friedricha Bretznera. "Uprowadzenie z Seraju" Mozart ukończył po swojej przeprowadzce do Wiednia, na przełomie lat 1781 - 1782. Premiera opery miała miejsce 16 lipca 1782 roku i okazała się ona wielkim sukcesem. Inspiracją do napisania tego dzieła była dla kompozytora panująca wówczas w Wiedniu moda na orientalizm. Mozart wprowadził więc liczne stylizacje muzyki tureckiej, uzyskane dzięki użyciu charakterystycznego brzmienia bębnów, dzwonków i trójkątów. Miejscem akcji opery jest pałac tureckiego baszy. Przedstawiona jest w niej historia odbicia Konstancji i Blondy, które zostały porwane przez piratów i sprzedane Selim Baszy. Prezentowane wydanie opery zawiera opracowanie na głosy wokalne (i recytujące), chór i fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).

OSOBY:

Selim Basza - rola mówiona
Konstancja - sopran/sopran koloraturowy
Blonda, pokojowa Konstancji - sopran
Belmonte - tenor
Pedrillo, sługa Belmonta - tenor
Osmin, zarządca domu Selim Baszy - bas
naczelnik straży - rola mówiona
wioślarz - rola mówiona
chór niewolników, straż


Lista utworów:
Ouvertüre KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Aufzug KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 1 Arie: Belmonte: Hier soll ich dich denn sehen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 2 Lied und Duett: Wer ein Liebschen hat gefunden KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 3 Arie: Osmin: Solche hergelaufne Laffen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 4 Arie: Belmonte: Konstanze, Konstanze, dich wiederzusehen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 5 Chor d. Janitscharen: Singt dem großen Bassa Lieder KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 6 Arie Konstanze: Ach ich liebte, war so glücklich KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 7 Terzett: Marsch, marsch, marsch, trollt euch fort KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Aufzug KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 8 Blonde: Durch Zärtlichkeit und Schmeicheln KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 9 Duett: Ich gehe, doch rate ich dir KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 10 Rezitativ und Arie: Welcher Wechsel herrscht in meiner Seele KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 11 Arie: Welche Wonne, welche Lust KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 13 Arie: Frisch zum Kampfe, frisch zum Streite KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 14 Duett: Vivat Bacchus, Bacchus lebe KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 15 Arie: Wenn der Freunde Tränen fließen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 16 Quartett: Ach Belmonte, ach mein Leben KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Dritten Aufzug KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 17 Arie: Ich baue ganz auf deine Stärke KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 18 Romanze: In Mahrenland gefangen war KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 19 Arie: Osmin: O wie will ich triumphieren KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 20 Rezitativ und Duett: Welch ein Geschlick KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 21 Vaudeville: Nie werd ich deine Huld verkennen KV 384 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: , Zagraj to sam nr 2008/06

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam nr 2008/06

Ilość stron:36
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077860


Lista utworów:
CZAS NIE BĘDZIE CZEKAŁ - Blue Cafe
FOREIGN AFFAIR - Tina Turner
HIGHWAY TO HELL - AC/DC
KRÓTKA HISTORIA - Bajm
NIM PRZYJDZIE WIOSNA - Czesław Niemen
NIERALNE OGNISKA - Farben Lehre
OSTATNIE WSPÓLNE ZDJĘCIE - Tomek Makowiecki
POZNAŁEM GO PO CZARNYM KAPELUSZU - Dżem
PRZESTRZEŃ - Big Day
ŚMIERĆ W BIKINI - Republika
ŻYCIE JAK WINO - Krzysztof Krawczyk

Okładka: , Zagraj to sam nr 2007/01

cena 27 zł.


nuty.pl

Zagraj to sam nr 2007/01

Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy + teksty
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065526

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3


Lista utworów:
CHCEMY TAŃCZYĆ - Andrzej Krzywy
EASY LIVIN’ - Uriah Heep
FALA LUDZKICH SERC - Daab
ONE MORE NIGHT - Phil Collins
HISTORIA MIŁOSNA 06 - Marcin Rozynek
NIE CHORUJ - Czarno-Czarni; piosenka z serialu tv DALEKO OD NOSZY
SZANSA - Virgin
TOO LOST IN YOU - Sugababes
TYLKO TY, TYLKO JA - ZE SOBĄ I DLA SIEBIE – Krzysztof Krawczyk
ORINOCO FLOW - Enya





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland