•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Gdzie ten który

Dostępne opracowania:

2 fortepiany (1)
2 skrzypiec i fortepian (wiolonczela ad lib.) (1)
chór, głosy: SATB i fortepian (lub organy) (1)
fortepian solo (3)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty (1)
gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty) (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
kontrabas solo (1)
książka (2)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) (1)
płyta CD (1)
saksofon altowy Es solo (linia melodyczna + funkcje harmoniczne) (1)
skrzypce i fortepian (1)
wiolonczela i fortepian (1)

Gdzie ten który znajdziesz w 18 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Dobrzyński Ignacy Feliks, Introdukcja i Polonez

cena 18,95 zł.


nuty.pl

Dobrzyński Ignacy Feliks
Introdukcja i Polonez

polski Introdukcja i Polonez


Ilość stron:12 + 12
Format:210 x 297
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Mazur Tadeusz
Redaktor: Mazur Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL004458

Ignacy Feliks Dobrzyński urodził się 25 stycznia 1807 roku w Romanowie w rezydencji hrabiów Ilińskich na Wołyniu, gdzie ojciec jego był kapelmistrzem w słynnej wówczas kapeli dworskiej. Wychowywał się zatem w rodzinie muzykującej: jego ojciec studiował muzykę w Wiedniu, komponował opery, kantaty, polonezy, a w latach 1817 - 1825 był nauczycielem muzyki w Gimnazjum Podolskim w Winnicy. W twórczości Ignacego Dobrzyńskiego odnaleźć można różne gatunki muzyczne. Obok dzieł instrumentalnych, których jest najwięcej, skomponował on też opery, msze, kantaty i pieśni. Ogółem powstało przeszło 150 kompozycji. Jeśli chodzi o muzykę instrumentalną, to dominują tu utwory na instrumenty dęte: flet, klarnet, trąbkę, obój, fagot i puzon. Niniejsza publikacja zawiera utwór "Andante i Rondo alla Polacca", który w swojej budowie podobny jest do kompozycji Fryderyka Chopina "Introdukcja i Polonez". Dlatego też powyższą kompozycję edytor zatytułował "Introdukcja i Polonez". Posiada on formę ronda, a rytmika i charakterem jest polonezowy. W oryginale utwór ten został napisany na flet i orkiestrę. W niniejszym wydaniu zawarto opracowanie na wiolonczelę z fortepianem.


Lista utworów:
Introdukcja (Dobrzyński Ignacy Feliks)
Polonez (Dobrzyński Ignacy Feliks)

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

cena 75 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Ilość stron:164
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL004996
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Jest to pierwsza część Dyktand muzycznych Danuty Dobrowolskiej - Maruty, wydane w 1988 r., w formie 5 - częściowego podręcznika. Niniejszy zeszyt pierwszy zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej.

Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od Autora
Dyktanda tonalne
Tonacja C-dur
J.Ph.Rameau, Menuet
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Nie bana jo panu służyć
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 74
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 13
L.v. Beethoven, Wariacje na temat "La ci darem la mano", Temat
C.M. Weber, V Sonata op. 13 na skrzypce i fortepian, Siciliana
M.J.Gebauer, Duet, cz. II
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op.33
M. Jordański, Marsz op 24 nr 1
Tonacja a-moll
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
B.Marcello, Sonata cz.II
G.F. Haendel, Sonata cz III
R.Schumann, Album dla młodzieży, Siciliana op. 68 nr 11
B. Campagnoli, Duet op 14
D.Cimarosa, Koncert c-moll na obój i orkiestrę, cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
Tonacja G-dur
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego Descycek pado
L.v.Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz"
Melodia ludowa z Kujaw "U jeziorecka"
W.A.Mozart, Menuet, Trio
W.A.Mozart, Sonata G-dur KV 283
G.F.Haendel Gawot G-dur
D.Scarlatti Sonata G-dur
Tonacja e-moll
J.S. Bach, V Suita angielska, Sarabanda
H.Purcell, Aria na wioloczelę i b.c.
J.S.Bach, Menuet G-dur
R.Schumann, Album dla młodzieży, Pierwsze zmartwienie op. 68 nr 16
Tonacja F-dur
Melodia ludowa "Ej, nie ryczże, Pawołków byku"
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7, nr 1
W.A. Mozart, Koncert na obój i orkiestrę KV 314 cz II
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV280 cz III
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66, Var. II
J.S. Bach, An Pfingsten
Tonacja d-moll
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego, Robota stanęła
J.Françaix, Sonatina, cz.II Sarabanda
J.S.Bach, Menuet d-moll
A.Corelli, sonata na wiolonczelę i b.c.
J.S. Bach, Die Kunst der fuge, Contrapunctus I
Tonacja D-dur
J.S.Bach, VI Suita, Gavotte I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "O, wy carne kawki"
J.S. Bach, marsz D-dur
W.A. Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622 cz II
Tonacja h-moll
J.S.Bach, III Suita francuska, Anglaise,
J.S.Bach, Fuga e-moll
J.S. Bach, III Inwencja dwugłosowa
D.Scarlatti, Sonata h-moll
Tonacja B-dur
L.v.Beethoven Uwertura "Leonora nr 3" op. 138
L.v. Beethoven, Sonata B-dur op. 106 cz.I
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego " Na Grodzisku Łoset rośnie"
W.A. Mozart, Allegro KV 3
J.S. Bach, Menuet B-dur
G.F.Haendel, I Koncert B-dur na obój i orkiestrę smyczkową cz IV
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz I
Tonacja g-moll
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego " Chociaż jo chudobny"
H.Eccles, Sonata g-moll, cz.III, Sarabanda
J.S. Bach, Menuet g-moll
J.S.Bach, So oft ih meine Tabakspfeife
Dyktanda wykraczające poza system dur - moll
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 65
T.Paciorkiewicz, Sonatina cz I
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
I.Garztecka, Mazurek
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Gdzie ty jadziesz"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Szła dziyweczka na wodym"
J. Krieger, Mit fried ' und Freud' ich fahr' dahin
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 87
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 117
M. Jordański, Marsz op. 24 nr 1
T. Paciorkiewicz Sonatina , cz !
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Przechadzka op. 65 nr 2
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Bez ta olesko wieś"
B.Bartok Allegro ironico
Melodia ludowa z górnego Śląska "Z tyj taj strony wody"
Z. Kodaly, sonata na wiolonczelę solo,cz III
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego "Nie brońcie, nie brońcie"
L.v.Beethoven, Uwertura "Leonora nr 2" op. 138
Melodia ludowa ze Śląska Opolskiego "Szła dzieweczka fiksum, fidrum"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Melodia ludowa z Kujaw "Dziekujem Ci panno młodo"
J.S.Bach "II inwencja dwuglosowa"
G.Ph.Telemann, VIII fantazja na skrzypce solo, cz II
Kurpiowska melodia ludowa "A kiedy to wyjde na dąbrowskie pole"
I.F.Dobrzyński Duet (Muzyka do "Konrada Walenroda"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 98
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 67
J.S. Bach, Das wohltemperierte Klavier II, Fuga fis-moll
G.Ph.Telemann, VII Fantazja na skrzypce solo, cz II
Melodia ludowa z Kujaw "Nie chcieliscie matulecko, słuchac muzyki"
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 137
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
A. Corelli, Sonata d-moll na wiolonczelę i b.c.
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub sama melodię
P.Czajkowski , Smutna pieśń
T.Baird, 4 preludia nr II
G.Faure, Elegia op 24
F.Chopin, Mazurek h-moll op33 nr 4
G.f. Haendel, Bourree
L.V.Beethoven, Sonata D-dur, op 102 nr 2 cz II
R.Schumann, Album dla młodzieży, Wesoły wiesniak op. 68 nr 10
F.Mandelssohn - Bartholdy, Sonata op. 45, cz III,
F.Poulenc, Air Romantique
F.Chopin, Mazurek g-moll op. 24 nr 1
W.A. Mozart, III Koncert Es -dur na róg i orkiestrę KV 447
F. Chopin, Nokturn cis-moll op 27 nr 1
L.v. Beethoven, 12 wariacji na temat Mozarta op. 66
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 4
M.Karłowicz, Serenada
B.Bartók, Piosenka ludowa
W.A.Mozart, III Koncert Es-dur na róg i orkiestrę
L. Boccherini, sonata cz I,
A.Vivaldi Sonata a-moll, cz III
G.Faure, Siciliana op 78
F.Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
A. Vivaldi, IV Sonata na wiolonczelę i b.c., cz I
W.A.Mozart, Koncert A-dur na klarnet i orkiestrę KV 622
F.Chopin, Nokturn fis-moll, op. 48 nr 2
C.Ph.E.Bach, Sonata na obój i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek h-moll, op. 30 nr 2
B.Marcello, V Sonata na wiolonczelę i b.c. cz III
F.Chopin, Mazurek a-moll op 67 nr 4
C.M. Weber, Wariacje op. 33, temat
R. Schumann, Märchenbilder op.13 nr 1
A.Honegger, Intrada
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 116
W.A Mozart, III Koncert Es - dur na róg orkiestrę KV 447
F.Chopin, Mazurek a-moll op. 59 nr 1
Anonimus, Allegro na altówkę i b.c.
P. Czajkowski, Wariacje na temat rokoko na wiolonczelę z orkiestrą op. 33, temat
F.Chopin, Mazurek E-dur op. 6 nr 3
F Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
C.M. Weber, Andante i rondo węgierskie, op 35
J.S. Bach, I Suita francuska, Sarabanda
P.Czajkowski, Wariacje na temat rokoko. op 33 Var III
F. Chopin, Nokturn E-dur op. 62 nr 2
C.M. Weber, Sonata B-dur, KV 570, cz I
F.Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
J.S. Bach, Gib dich zufrieden
F.Chopin, Wariacje, Temat
R.Schumann, Motylek, op 79 nr 2
K. Stamic, Koncert D-dur na altówkę i orkiestrę op. 1 cz II
T. Szeligowski, Menuet
R. Schumann, Romanza op. 94 nr 2
R. Schumann"Piosenka cygańska" op 79 mr 7
C. Ph. E Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
Dyktanda dwugłosowe
G.Ph.Telemann, XI Fantazja na skrzypce solo cz II
Ch.J.Graupner, Bourree
J.S.Bach, Fuga G-dur
G.Ph.Telemann, X Fantazja na skrzypce solo cz III
J. Kuhnau, Menuet
H.Purcell, Aria
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 3 cz I
G.Ph Haendel, Passepied
B. Campagnoli, Duet op. 14 nr 1 cz I
J.C.F. Fischer, Fuga na organy
G.Ph.Haendel, Menuet
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 17
G.Ph. Telemann, I Fantazja na skrzypce solo cz I
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
G.F. Haendel, Inwencja G-dur
M.Reger, Grablied op. 137 nr 7
W.A. Mozart, sonata C-dur KV 309 cz I
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo cz I
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
N. Rimski - Korsakow, II Duet
J.S.Bach, I Inwencja dwugłosowa
J.S. Bach, Fuga a-moll
G.Ph.Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart Sonata G-dur KV 283
G.Ph.Telemann, V Fantazja na skrzypce solo, cz V
S. Prokofiew, Romeo i Julia, Młodzieńcza Julia
J.Pleyel, Duet op 8 nr 6, cz II Romanza
J.S. Bach, Fuga d-moll
G. Ph Telemann VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 130
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 50
Bela Bartók, Mikrokosmos nr 106
Indeks instrumentów
Indeks Kompozytorów i utworów

Okładka: , O Brother, Where Art Thou?

cena 115,95 zł.


nuty.pl

O Brother, Where Art Thou?

polski O Bracie, Gdzie Jesteś?
angielski O Brother, Where Art Thou?


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Fortepian (1) : Keyboard lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057690

Zapis nutowy soundtracku do filmu braci Coen - "Bracie, gdzie jesteś?" Muzyka nagrodzona pięcioma nagrodami Grammy, będąca autentycznym, korzennym amerykańskim folkiem, stała się w Stanach bardzo popularna, co zaowocowało trasą koncertową i wzrostem popularności bluegrassu, gospel i bluesa. Płyta powstała z inicjatywy producenta T. Bone Burnetta, który sam wybrał utwory do realizacji, sięgając do bogatych zbiorów nowojorskiego archiwum Alana Lomaxa, z którego to zbioru pochodzi otwierający płytę utwór "Po Lazuras", zaśpiewany w 1959 roku przez autentycznych więźniów Mississippi State Penitentiary.


GrammyŽ Award winner for Album of the Year! This unique songbook features piano/vocal arrangements of 11 selections from the critically-acclaimed Coen brothers film. The traditional songs for this film were selected by T-Bone Burnett to capture the sound of the early-'30s South, and the movie soundtrack has done much to rekindle interest in the folk/blues/bluegrass/gospel genres. Songs include: Big Rock Candy Mountain (Harry McClintock) • You Are My Sunshine (Norman Blake) • I Am a Man of Constant Sorrow (The Soggy Bottom Boys/Norman Blake) • Keep on the Sunny Side (The Whites) • I'll Fly Away (Alison Krauss and Gillian Welch) • and more. Includes great photos from the film. Also available: 00313182 Guitar Tab/Melody/Lyrics/Chords Edition $14.95


Lista utworów:
Angel Band (The Stanley Brothers)
Didn't Leave Nobody But The Baby (Emmylou Harris, Alison Krauss and Gillian Welch)
Down To The River To Pray (Traditional)
I Am A Man Of Constant Sorrow (The Soggy Bottom Boys)
I Am Weary (Let Me Rest) (Pete (Roberts) Kuykendall)
I'll Fly Away (Albert E. Brumley)
In The Highways (I'll Be Somewhere Working For My Lord) (Maybelle Carter)
In The Jailhouse Now (Jimmie Rodgers)
Keep On The Sunny Side (The Carter Family)
The Big Rock Candy Mountain (American Hobo Song, Attributed to Harry McClintock, Harry K. McClintock)
You Are My Sunshine (Duane Eddy, Ray Charles)

Okładka: Garrett Kenny, The Kenny Garrett Collection

cena 103,95 zł.


nuty.pl

Garrett Kenny
The Kenny Garrett Collection

polski Kolekcja utworów Kenny'ego Garretta
angielski The Kenny Garrett Collection


Ilość stron:112
Format:220 x 300
Opracowanie na:saksofon altowy Es solo (linia melodyczna + funkcje harmoniczne)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Saksofon altowy (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Major Keith
Transkrypcja: Shanko Timo
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060803

Książka zawiera kolekcję przebojów popularnego saksofonisty Kenn'ego Garreta. Urodzony w Detroit 9 października 1960 roku, Kenny Garrett zaznajamiał się z saksofonem już od najmłodszych lat dzięki swojemu ojcu, który grał na saksofonie tenorowym. Jazz był obecny w jego domu, lecz Detroit oferowało również obszerne możliwości w poznawaniu soul, gospel i muzyki klasycznej prosto z pierwszej ręki. Uczelnia poszła w odstawkę, kiedy zaoferowano mu miejsce w Orkiestrze Duke’a Eliingtona (ówcześnie prowadzonej przez syna Duke’a - Mercera). Trzy lata później Kenny przeniósł się do Nowego Jorku, gdzie grał w Orkiestrze Mela Lewisa oraz z Kwintetem Dannie Richmond.


14 pieces from one of today's most significant members of the post-bop scene who came to prominence as a member of Miles Davis' band. Titles transcribed include: Countdown • Delfeayo's Dilemma • Giant Steps • Ja Hed • Jackie and the Beanstalk • Koranne Said • Like Sonny (Simple Like) • Mack the Knife • Night and Day • Nostradamus • 3rd Quadrant • 2 Down and 1 Across • Wayne's Thang • Wooden Steps.


Lista utworów:
2 Down And 1 Across (Garrett Kenny)
3rd Quadrant (Garrett Kenny)
Countdown (Garrett Kenny)
Delfeayo's Dilemma (Garrett Kenny)
Giant Steps (Garrett Kenny)
Ja Hed (Garrett Kenny)
Jackie And The Beanstalk (Garrett Kenny)
Koranne Said (Garrett Kenny)
Like Sonny (Simple Like) (Garrett Kenny)
Mack The Knife (Garrett Kenny)
Night And Day (Garrett Kenny)
Nostradamus (Garrett Kenny)
Wayne's Thang (Garrett Kenny)
Wooden Steps (Garrett Kenny)

Okładka: Marley Bob, The Very Best Of Bob Marley

cena 70,95 zł.


nuty.pl

Marley Bob
The Very Best Of Bob Marley

angielski The Very Best Of Bob Marley


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo (zawiera zapis tradycyjny, akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061125

Bob Marley przyszedł na świat we wsi Nine Maile nieopodal miasta Saint Anns na Jamajce. Jego ojcem był biały oficer armii brytyjskiej (Marley nigdy go nie poznał), a matka jamajską wieśniaczką. Rodzina przeniosła się do stolicy Jamajki - Kingston, gdzie zamieszkali w dzielnicy slumsów - Trenchtown. Marley znalazł pracę jako spawacz i w tym właśnie czasie założył swój pierwszy zespół. W 1962 roku Marley nagrał w studiu swój pierwszy singel "Judge Not". Pierwsze nagrania Marleya, takie jak "Put It On", "Ten Commandments" oraz "Love and Affection", opowiadały o świecie ulic Trenchtown, o zdesperowanych chuliganach i ulicznikach. W tym czasie zaczął krystalizować się skład Weilersów - grupy, która współtworzyła później sławę Marleya. W lutym 1966 roku Bob Marley poślubił czarnoskórą wokalistkę Ritę Anderson i przeniósł się do Delaware w USA (pracował tam jako kelner, asystent w laboratorium, kierowca wózka widłowego na nocnej zmianie w magazynie oraz monter w fabryce). Zagrożony poborem do wojska i wysłaniem na wojnę do Wietnamu, Bob Marley powrócił na Jamajkę. W kwietniu 1966 roku Jamajkę odwiedził król Etiopii - Hajle Selasie I, który był czczony jako prorok przez rastafarian - członków ruchu religijnego, który łączy tradycje biblijne z elementami wierzeń afrykańskich. Rastafarianizm to nie tylko religia, ale także specyficzny styl życia (np. marihuana uważana jest tu za święte ziele). Marley zaangażował się w ten ruch. Rastafarianie wierzą, że Afrykanie są narodem wybranym. Marley śpiewał właśnie o idei powrotu Afrykanów z ziemi wygnania i wyzysku - Babilonu (czyli świata Zachodu) do ziemi wolności - Afryki. W połowie lat 60 kształtował się nurt, który dziś określany jest jako reggae - szybka, rytmiczna muzyka z wyrazistym rytmem. The Wailers mieli wielki udział w rozpropagowaniu tej muzyki. W 1968 r. Marley ostatni raz obciął włosy. Potem już zawsze nosił długie dredy, fryzurę typową dla rastafarian.
3 grudnia 1976 r. siedmiu napastników z bronią wpadło do domu artysty w Kingston, raniąc Marleya, jego żonę i menedżera Dona Taylora. Po zamachu Marley przeniósł się na Florydę. W 1977 r. stwierdzono u niego nowotwór i usunięto mu palec u nogi, informując media, że odniósł kontuzję podczas gry w piłkę nożną. Latem 1980 r. nowotwór znów dał znać o sobie, gdy artysta zasłabł podczas joggingu w nowojorskim Central Parku. Ostatni koncert Marleya odbył się 23 września 1980 r. w Pittsburgu. Po koncercie muzyk poddany został badaniom lekarskim, które ujawniły raka płuc i żołądka oraz wielki guz w mózgu. Zmarł 11 maja 1981 roku. Pochowano go na Jamajce.
Publikacja zawiera wybrane utwory artysty napisane na gitarę solo.


17 songs arranged for guitar with authentic chords in their original keys from this reggae master: I Shot the Sheriff • Jamming • No Woman No Cry • One Love • Redemption Song • Stir It Up • and more.


Lista utworów:
Buffalo Soldier (Bob Marley)
Concrete Jungle (Bob Marley)
Could You Be Loved (Bob Marley and The Wailers)
Easy Skanking (Bob Marley)
Get Up Stand Up (Bob Marley)
I Shot The Sheriff (Bob Marley, Eric Clapton, Warren G)
I'm Hurting Inside (Bob Marley)
Jamming (Bob Marley)
Lively Up Yourself (Bob Marley)
No Woman No Cry (Bob Marley)
Redemption Song (Bob Marley)
Roots, Rock, Reggae (Bob Marley)
So Much Trouble In The World (Bob Marley)
Sun Is Shining (Bob Marley)

Okładka: Frank Dave, Amaral John, Joy Of Improv, Book 1

cena 182,95 zł.


nuty.pl

Frank Dave, Amaral John
Joy Of Improv, Book 1

polski Radość z improwizacji, z. 1 - Kurs improwizacji we wszystkich stylach dla wszystkich muzyków
angielski Joy Of Improv, Book 1 - A course on improvisation for all instruments and all styles


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064833

Podręcznik ten wraz z załączoną płytą CD zawiera lekcje improwizacji w popularnych stylach, w których technika improwizacji jest powszechnie stosowana. Nie jest on dedykowany dla określonego instrumentu lub grupy instrumentów, korzystać z niego może każdy, zarówno wokaliści jak i instrumentaliści - harmoniczni i melodyczni bez względu na to czy instrument jest transponujący czy nie. Książka podzielona jest na dwie części - teoretyczną (w której omawiane są zagadnienia z teorii muzyki, począwszy od podstaw takich jak rytm, tempo, melodia, aż po zasady budowania voicing'u i progresji melodycznych w oparciu o harmonię i skale z uwzględnieniem rytmiki i frazowania), oraz praktyczną (gdzie wykonuje się zapisane improwzacje w wersji podstawowej oraz rozbudowanej - zreharmonizowanej).


This book/CD course on improvisation for all instruments and all styles will help players develop monster musical skills! Book One presents Lessons 1 through 26 of this unique instructional course that imparts a solid basis in technique, rhythm, chord theory, ear training and improv concepts. Covers: common chord voicings, basic chord progressions, the swing feel, and much more. The CD can be used as a listening and play-along tool.


Spis treści:

Foreword
Benefis of the Joy Of Improv
introduction to Book One
General Guidelines
The Art of Practicing
The Great Swing 8th Note Debate
The JOI Enhanced CD
JoyOfImprov Methods and Techniques
The JOI Solo Pattern
Building Technique
JazzHarmon
Learning The Chord Voicings
Singing the Master Solos
Summary
Autumn Blues
Leaf line
Lullabye In Blue
The Joy of C
Blue Prints
A Froggy Day
Rainy Day Blues
Precipitation
Sugar Blues
Sweet and Low
All Blue
Less of Me
Blues on Top
Turvy
Blue Over You
Getting Contrapuntal Over You
Love Isn't Blue
Love Notes
Unistly Blue
Buck Trends
Blues Angle
The Eyes Have It
how high the blues
birds bounce
Totally Blue
Love Line
Blue Days
Reminiscence
Blue Bird
Flow Play
What Is Blue?
What's This Line Called, Luv?
Blue-Green
Purple Porpoise Place
A Blueish State
A Line in the Sano
Home Improvement Blues
Hoosier Influence?
Gnarly Blues
Nordust
indigo Blue
Aura Changes
Another Blues
Send in the Clones
Blue With You
It Can Happen For You
Blues Guys
Sky Line
All Things Blue
The More Things Change
Blue Groove
Groovier High
Where to Go From Here
With Solfege and Scale Step Numbers

Okładka: Corigliano John, The Red Violin

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Corigliano John
The Red Violin

polski Purpurowe skrzypce - Chaconne na skrzypce i orkiestrę w opracowaniu na skrzypce i fortepian
angielski The Red Violin - Chaconne for Violin and Orchestra reduction for violin and piano


Ilość stron:22 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Nielsen Erik
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065062

"Purpurowe skrzypce" to muzyka do filmu o tym samym tytule, gdzie tytułowe skrzypce są jednocześnie jakgdyby głównym bohaterem filmu. Jest to historia instrumentu obdarzonego nadprzyrodzoną mocą, który przynosi nieszczęście każdemu, kto wejdzie w jego posiadanie. Instrument ten wędruje przez stulecia, trafiając między innymi do Polski, Austrii, Anglii, Chin, aż w końcu zostaje wystawiony na aukcji we współczesnej Kanadzie. Oczywiście jest to tylko film a w prawdziwym życiu, skrzypce przynoszą swym właścicielom chyba więcej radości, niż te "purpurowe". Publikacja zawiera temat przewodni z tego filmu, gdzie głosy orkiestrowe zostały zredukowane do akompaniamentu fortepianowego a głos skrzypiec został bez zmian.


John Corigliano's The Red Violin: Chaconne for Violin and Orchestra draws upon music he composed for the film of the same name, which won an Academy Award for best film score. The story spans three centuries in the life of a magnificent but haunted violin in its travels through space and time. Corigliano composed this 17-minute concert work for violin and full orchestra as he scored the film.


Lista utworów:
Chaconne (Corigliano John)

Okładka: Rosenberg Emanuel, Shabbat Nusach S'fard

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Rosenberg Emanuel
Shabbat Nusach S'fard

polski Wieczorne nabożeństwo piątkowe
angielski Friday Evening Service
hebrajski Shabbat Nusach S'fard


Ilość stron:28
Format:170 x 266
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i fortepian (lub organy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065266

Fundacja Kreatywnych Sztuk Stołecznej Synagogi Nowego Jorku wydała ten zbiór pieśni żydowskich aby wypełnić lukę w publikacjach żydowskiej muzyki liturgicznej. Z wyjątkiem muzyki używanej w synagogach hiszpańsko - portugalskich, gdyż te wywodzą się z tradycji ortodoksyjnej, muzyka ta jest wykonywana w prawie wszystkich amerykańskich synagogach. Liturgiczne odrodzenie, którym możemy się cieszyć w tym stuleciu ma swoje początki w konserwatywnych synagogach, gdzie były mieszane chóry i organy co stało się często stosowaną praktyką.

"Stołeczna Synagoga Nowego Jorku pragnie wyrazić swoją wdzięczność Panu Emauelowi Rosenbergowi za podjęcie trudu włączenia swoich dzieł i opracowań do liturgii w konserwatywnych i reformowanych Synagogach. Jest to prostota i piękno w tradycji liturgii Sephardic, które jest warte wykorzystania we wszystkich naszych synagogach..." RABBI JUDAH CAHN


It is with deep gratitude that i dedicate this Friday Evening Service to the Creative Arts Fund of The Metropolitan Synagogue of New York for sponsoring this project; to Dr. Judah Cahn, Rabbi of the Synagogue, whose deep interest in liturgical music inspired and made possible the creation of this and many other Services; to Norman Atkins whose friendship, support, and superb artistry breathed life into this music; to Maurice Levine, the Conductor of the Metropolitan Synagogue Choir; to Artur Franz, the Synagogue Organist, and to the dedicated and great Choir of the Synagogue. Emanuel Rosenberg


Lista utworów:
Prelude (Liturgie Sephardie-Pub for the World Sephardic Federation by Vallentine, Mitchell-London) (Rosenberg Emanuel)
L'cha Dodi (Baer-Baal T'filah and I. Levy-Anthology of Judeo-Sephardie Liturgy) (Rosenberg Emanuel)
Barchu (Idelsohn Hebrew-Oriental Melodies (Vol. I Yemenite) (Rosenberg Emanuel)
Sh'Ma (Idelsohn Hebrew-Oriental Melodies (Vol. I Yemenite) (Rosenberg Emanuel)
Mi Chamocha (Benharoche-Baralia Chants Hebraique Traditionels En Usage Dan Le Communaute Sephardie De Bayonne) (Rosenberg Emanuel)
V'Shamru (Liturgie Sephardie) (Rosenberg Emanuel)
Hashkivenu (Gaster Prayer Book) (Rosenberg Emanuel)
Yih'yu L'ratson (May the Words) (Liturgie Sephardie) (Rosenberg Emanuel)
Kiddush (Liturgie Sephardie) (Rosenberg Emanuel)
Vaanachnu (Rosenberg Emanuel)
On That Day (Rosenberg Emanuel)
Adon Olam (Idelsohn Hebrew-Oriental Melodies (Vol. IV) (Rosenberg Emanuel)
Shir Hashirim (I. Levy Anthology of Judeo-Sephardie Liturgy) (Rosenberg Emanuel)

Okładka: Suzuki Shinichi, Suzuki: Violin School Volume 4

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Suzuki Shinichi
Suzuki: Violin School Volume 4

angielski Suzuki: Violin School Volume 4


Format:140 x 125
Opracowanie na:płyta CD
Rodzaj produktu:płyta CD
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL067024

Metoda Suzuki, której twórcą był jeden z najwybitniejszych pedagogów XX wieku Shinichi Suzuki, jest nauczaniem muzyki, filozofią i przede wszystkim drogą do duchowego i intelektualnego rozwoju. Ten niezwykle skromny człowiek, ponad wszystko kochający dzieci uważał, że wszystkie są jednakowo zdolne a ich talent może rozwinąć się, jeśli tylko będą przebywać w sprzyjającym środowisku”. To „sprzyjające środowisko” to najbliższa rodzina a więc rodzice, dziadkowie, których nieustający entuzjazm przy zdobywaniu kolejnych umiejętności, dopinguje ich pociechę do dalszego wysiłku. Właśnie przy pomocy troskliwej i motywującej rodziny oraz pedagoga – nauczyciela, dziecko może rozwijać swój talent muzyczny, ale i także plastyczny, ruchowy oraz językowy. Wzbogacać swoją osobowość by stać się w przyszłości wartościowym człowiekiem. Shinichi Suzuki często powtarzał, że „Tam gdzie jest miłość, wiele można osiągnąć”.
W 1945 w japońskim Matsumoto wraz z małżonką, Waltraud Suzuki, założył Instytut Rozwoju Talentu, gdzie rozwijając wymyśloną przez siebie metodę nauczał gry na skrzypcach aż do śmierci (1998 r). Płyta CD zawiera utwory jak i nagrane techniczne zagadnienia związane z grą na skrzypcach.

Performed by David Nadien.

Lista utworów:
Concerto For Two Violins, 1st Movement
Concerto In A Minor, 1st Movement
Concerto In A Minor, 3rd Movement
Concerto No.2, 3rd Movement
Concerto No.5, 1st Movement
Concerto No.5, 3rd Movement
Piano Accompaniment
Violin Ii
Violino Tzigano

Okładka: Haydn Franz Joseph, 6 Trio Sonatas Op. 8, Vol. 2

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Haydn Franz Joseph
6 Trio Sonatas Op. 8, Vol. 2

polski 6 Sonat op. 8, nr 2
angielski 6 Sonatas Op. 8, Vol. 2
niemiecki 6 Sonaten op. 8, Nr. 2


Ilość stron:40 + 8 + 2x12
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 skrzypiec i fortepian (wiolonczela ad lib.)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce I (1)
Skrzypce II (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Peters C. F.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067777

Niniejsze Sonaty, publikowane po raz pierwszy, zostały skomponowane przez Josepha Haydna w czasach jego młodości. Zostały napisane między 1750 a 1766 rokiem, z pewnością przed okresem, kiedy Haydn przebywał w mieście Eisenstadt, gdzie ofiarował swe usługi baronowi Fürnberg. Ta edycja bazuje na opracowaniu J. J. Hummela, który wydał utwory w 1770 w oddzielnych częściach, zatytułowane "Six Sonates a deux Violons et Basse, composées pas Giuseppe Haydn, Oeuvre Huitieme."

The following Sonatas for Trio, which are now presented and republished for the first time, were composed by Haydn in his youth. According to Pohl, they were written between 1750 and 1766, evidently prior to the period when Haydn was occupied in Eisenstadt, where he had placed his services at the disposal of Baron Fürnberg and Count Morzin. This edition is based upon the rare Amsterdam engraving by J.J. Hummel, who in 1770 published these Trios in separate parts and entitled them "Six Sonates a deux Violons et Basse, composées pas Giuseppe Haydn, Oeuvre Huitieme."

Lista utworów:
Sonate Es-dur op. 8 nr 4 (Haydn J.)
Sonate G-dur op. 8 nr 5 (Haydn J.)
Sonate A-dur op. 8 nr 6 (Haydn J.)

Okładka: Bach Johann Sebastian, 6 Solo Violoncello Suites BWV 1007 - 1012, Edition for Solo Double Bass, Vol. 2

cena 129,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
6 Solo Violoncello Suites BWV 1007 - 1012, Edition for Solo Double Bass, Vol. 2

polski 6 Suit wiolonczelowych BWV 1007 - 1012 w transkrypcji na kontrabas solo, z. 2
niemiecki 6 Solo Suiten für Violoncello BWV 1007 - 1012 (für Kontrabaß übertragen), Band 2


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:kontrabas solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Kontrabas (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Sterling H. Samuel
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068720
Produkty podobne:Bach Johann Sebastian - 6 Solo Violoncello Suites BWV 1007 - 1012, Edition for Solo Double Bass, Vol. 3
Bach Johann Sebastian - Six Suites For Violoncello Solo
Bach Johann Sebastian - Six Suites for Violoncello, BWV 1007 - 1012
Bach Johann Sebastian - Suita I i II
Bach Johann Sebastian - Suites BWV 1007 - 1012
Bach Johann Sebastian - Sześć suit na wiolonczelę solo

Sześć suit na wiolonczelę solo, Jana Sebastiana Bacha, przetrwało do naszych czasów w postaci jednego egzemplarza rękopisu, który szczęśliwie uniknąwszy zniszczenia, został przekazany w 1814 r. Berlińskiej Bibliotece, gdzie znajduje się do dziś. Niniejsza publikacja zawiera dwie Suity: BWV 1010 nr 4 i 1011 nr 5, w transkrypcji na kontrabas solo.


Lista utworów:
Suita Es-dur BWV 1010 nr 4 (Bach Johann Sebastian)
Suita c-moll BWV 1011 nr 5 (Bach Johann Sebastian)

Okładka: Osiecka Agnieszka, Wielki Śpiewnik Agnieszki Osieckiej

cena 39 zł.


nuty.pl

Osiecka Agnieszka
Wielki Śpiewnik Agnieszki Osieckiej "Małgośka", z. 8

polski Wielki Śpiewnik Agnieszki Osieckiej "Małgośka", z. 8


Ilość stron:224
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Passent Agata, Borkowski Jan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074170
Produkty podobne:Osiecka Agnieszka - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej z. 1
Osiecka Agnieszka - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej z. 2, STS i nie tylko
Osiecka Agnieszka - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej z. 3
Osiecka Agnieszka - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej z. 4
Osiecka Agnieszka, Krajewski Seweryn - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej z. 5
Osiecka Agnieszka, Zieliński Andrzej - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej z. 6
Osiecka Agnieszka - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej, t. 7 - Krakowskie Anioły
Osiecka Agnieszka - Wielki śpiewnik Agnieszki Osieckiej, t. IX

Agnieszka Osiecka, oprócz dramatycznych songów i refleksyjnych piosenek, napisała wiele tekstów żartobliwych, satyrycznych, kabaretowych. One wypełniają ten tom, w którym muzykę skomponowali: Katarzyna Gaertner, Jacek Mikuła i Jan Pietrzak. I wszystko jasne - „Czy te oczy mogą kłamać", „Sing Sing”, „Damą być", „Gonią wilki za owcami”, 'Wielka woda” i oczywiście tytułowa „Małgośka”. W tomie, którego prawdziwą gwiazdą jest Maryla Rodowicz, znajdą Państwo wiele jej nieznanych dotychczas fotografii.


Lista utworów:
Bossa nova do poduszki (Mikuła Jacek)
Byłam sama, jestem sama (Mikuła Jacek)
Co ty mi robisz (Mikuła Jacek)
Cyrk nocą (Mikuła Jacek)
Damą być (Mikuła Jacek)
Dom na jednej nodze (Mikuła Jacek)
Dwa wesela (Mikuła Jacek)
Dziewczyna-pirat (Mikuła Jacek)
Gaśnie koral (Mikuła Jacek)
Gdzie ta muzyczka (Mikuła Jacek)
Ja Cię mam (Mikuła Jacek)
Karnawał raz w życiu (Mikuła Jacek)
Królewicze (Mikuła Jacek)
Mały barek w Santa Cruz (Mikuła Jacek)
Nadzieja-siostra dobrych snów (Mikuła Jacek)
Nie ma jak pompa (Mikuła Jacek)
Ona miała Turka (Mikuła Jacek)
Osiedlowy klub samotnych (Mikuła Jacek)
Piosenka przeciwko zasypianiu (Mikuła Jacek)
Płaczmy razem (Mikuła Jacek)
Proszę sądu (Mikuła Jacek)
Serdeczny mój (Mikuła Jacek)
Sing sing (Mikuła Jacek)
Sto koni (Mikuła Jacek)
Średni wiek, średni gest (Mikuła Jacek)
Tańcz Warszawo, Śnij Warszawo (Mikuła Jacek)
Chłopak z drewna (Gaertner Katarzyna)
Co się nażyłam to się nażyłam (Gaertner Katarzyna)
Czy co było między nami (Gaertner Katarzyna)
Dajmy się zaskoczyć miłości (Gaertner Katarzyna)
Diabeł i raj (Gaertner Katarzyna)
Gonią wilki za owcami (Gaertner Katarzyna)
Hej, Hanno! (Gaertner Katarzyna)
Komu weselne dzieci (Gaertner Katarzyna)
Lądek Zdrój (Gaertner Katarzyna)
Małgośka (Gaertner Katarzyna)
Trafił swój na swego (Gaertner Katarzyna)
U kowala (Gaertner Katarzyna)
Wielka woda (Gaertner Katarzyna)
Czy te oczy mogą kłamać (Pietrzak Jan)
Dreszcz zachęty (Pietrzak Jan)
Nareszcie sylwester w Budapeszcie (Pietrzak Jan)
Tamta pani mnie inspiruje (Pietrzak Jan)
Wypiszmy się chłopcy (Pietrzak Jan)

Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 47,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Nicolai Otto, The Merry Wives of Windsor (Voice - Pf)

cena 259,95 zł.


nuty.pl

Nicolai Otto
The Merry Wives of Windsor (Voice - Pf)

polski Wesołe kumoszki z Windsoru, opera w trzech aktach
angielski The Merry Wives of Windsor, Opera in three acts
niemiecki Die lustigen Weiber von Windsor, Komisch-Phantastische Oper in drei Akten


Ilość stron:248
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - recytowany 5 (0)
Głos wokalny - recytowany 4 (0)
Głos wokalny - recytowany 3 (0)
Głos wokalny - recytowany 2 (0)
Głos wokalny - recytowany 1 (0)
Głos wokalny - Sopran II (0)
Głos wokalny - Sopran I (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Tenor III (0)
Głos wokalny - Tenor II (0)
Głos wokalny - Tenor I (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Głos wokalny - Bas III (0)
Głos wokalny - Bas II (0)
Głos wokalny - Bas I (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Soldan Kurt
Autor wyciągu fortepianowego: Soldan Kurt
Autor wstępu: Vogel Emil
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076221
Produkty podobne:Nicolai Otto - Die Iustigen Weiber von Windsor. Potpourri aus der Oper na fortepian

Operę "Die lustigen Weiber von Windsor" Otto Nicolai (1800 - 1849) ukończył w 1849 roku. Kompozytor określił ją jako "komisch - phantastische oper", a więc jako operę komiczno - fantastyczną. Dzieło powstało do libretta w języku niemieckim Salomona Hermanna von Mosenthal, napisanego na podstawie słynnej sztuki Williama Szekspira - "The Merry Wives of Windsor". Biorąc pod uwagę liczne, występujące w operze dialogi mówione, dzieło to należy określić jako singspiel ("śpiewogrę"). Fabuła opery jest dosyć skomplikowana i wielowątkowa. Najważniejszy wątek dotyczy szlachcica Sir Johna Falstaffa, który postanawia uwieść równocześnie dwie zamężne mieszczanki - panią Page i panią Ford. Nie zdaje sobie jednak sprawy z tego, że kobiety te są najlepszymi przyjaciółkami. Szybko więc dowiadują się o planie Falstaffa i postanawiają się na nim zemścić. Biedny szlachcic, męczony żartami mieszczanek, kończy w Tamizie, gdzie zostaje wyrzucony razem z brudną bielizną. Po tekst sztuki Szekspira wielokrotnie sięgało wielu librecistów. Słynne są opery pt. "Falstaff" Giuseppe Verdiego oraz Antonia Salieriego. Niniejsze wydanie "Die lustigen Weiber von Windsor" zawiera opracowanie na głosy solowe, głosy recytujące, chór oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).


Lista utworów:
Ouvertüre (Nicolai Otto)
Erster Akt - Duett: Nein, das ist wirklich doch zu keck (Nicolai Otto)
Erster Akt - Recitativ und Duett: So geht indes hinein (Nicolai Otto)
Verwandlung - Recitativ und Arie: nun eilt herbei, Witz, heitre Laune (Nicolai Otto)
Verwandlung - Finale : So hab ich Dich errungen (Nicolai Otto)
Zweiter Akt - Lied mit Chor: Als Büblein klein (Nicolai Otto)
Zweiter Akt: Rezitativ und Buffo-Duet: Gott grüß Euch, Sir (Nicolai Otto)
Verwandlung - Szene: Dies ist die Stunde (Nicolai Otto)
Verwandlung - Romanze: Horch, die Lerche singt im Hain (Nicolai Otto)
Verwandlung - Duettino: Fenton! Mein Mädchen (Nicolai Otto)
Verwandlung - Quartettino: Bestürmen denn die läst'gen Freier (Nicolai Otto)
Verwandlung - Duet: So, jetzt hätt ich ihn gefrangen (Nicolai Otto)
Verwandlung - Finale: Wer klopft? Macht auf, Herr Fluth (Nicolai Otto)
Dritter Akt - Ballade: Vom Jäger Herne (Nicolai Otto)
Dritter Akt - Arie: Wohl denn, gefaßt ist der Entschluß (Nicolai Otto)
Verwandlung - Chor: O süber Mond (Nicolai Otto)
Verwandlung - Terzettino: Die Glocke schlug schon Mitternacht (Nicolai Otto)
Verwandlung - Ballet der Chor der Elfen: Ihr Elfen, weiß und rot und grau (Nicolai Otto)
Verwandlung - Mückentanz: Mücken, Wespen (Nicolai Otto)
Verwandlung - Allgemeiner Tanz und Chor: Er gestecht noch immer nicht (Nicolai Otto)
Verwandlung - Terzettino-Finale: So hat denn der Schwank (Nicolai Otto)

Okładka: Tsitsaros Christos, Dances From Around The World

cena 38,95 zł.


nuty.pl

Tsitsaros Christos
Dances From Around The World

polski Tańce z całego świata
angielski Dances From Around The World


Ilość stron:24
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Otwell Margaret
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080119

Publikacja zawiera siedem tańców Christosa Tsitsarosa (ur. 1961) w opracowaniu na fortepian solo. Tsitsaros pierwsze wykształcenie muzyczne uzyskał na Akademii Muzycznej w Nikozji. W wieku 13 lat zdobył pierwszą nagrodę na Ogólnopolskim Konkursie w Konserwatorium w Atenach. Po ukończeniu szkoły wyjechał do Polski, gdzie studiował na Akademii Fryderyka Chopina w Warszawie. Tsitsaros jest laureatem wielu konkursów kompozytorskich, po których m. in. Hal Leonard wydał jego dzieła. We wstępie książki znajdują się krótkie noty dotyczące wykonawstwa poszczególnych utworów.


Tsitsaros' lyrical talent and superb compositional skill are on display in these seven solos, each one a dance written in a specific nationalistic Romantic style.


Lista utworów:
Cossack Dance (Tsitsaros Christos)
Gypsy Dance (Tsitsaros Christos)
Little Mazurka (Tsitsaros Christos)
Menuet Pastoral (Tsitsaros Christos)
Norwegian Dance (Tsitsaros Christos)
Siciliana (Tsitsaros Christos)
Waltz (Tsitsaros Christos)

Okładka: Kozłowski Karol, Nutki dla malutkich

cena 19,95 zł.


nuty.pl

Kozłowski Karol
Nutki dla malutkich

polski Nutki dla malutkich


Ilość stron:48
Format:280 x 196
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Flet lub Skrzypce
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083174

Karol Kozłowski -ukończył Państwową Wyższą Szkołę Muzyczną w Sopocie.Już w czasie studiów działał w Studenckim Radiu "Medyk" w Gdańsku , prezentując na antenie teksty satyryczne i piosenki własnego autorstwa. Arkana sztuki scenicznej zgłębiał u danuty Baduszkowej w Teatrze Muzycznym w Gdyni.W 1966 r. przeniósł się do Krakowa, gdzie od 1972 r. prowadzi Kabaret Nauczycielski, dla którego do dziś pisze wszystkie teksty.Poświęcił się głównie działalności pedagogicznej. Był nauczycielem krakowskich Szkół Muzycznych I i II stopnia.Za wybitne osiągnięcia w działalności pedagogicznej i społecznej otrzymał wiele nagród i odznaczeń:Związku Nauczycielstwa Polskiego, Władz Miasta Krakowa , Kuratora i Ministra Oświaty, Ministra Kultury i Sztuki oraz Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Był członkiem " Klubu Literackiego Nauczycieli". Drobne wiersze i fraszki drukowały na swoich łamach:"Życie Literackie", "Pismo Literacko Artystyczne" i "Gazeta Krakowska" już od roku 1972. Jego wiersze znalazły się również w Almanachu poetyckim Nauczycieli pt."Niepokoje", Który ukazał się w roku 1989 nakładem Wydawnictwa Literackiego.W 1994 r. wydane zostały 2 pierwsze tomiki poezji dla dzieci pod wspólnym tytułem "Zwierzątkowo"w sumie powstało ich 7 (210 wierszyków) . Pisze przede wszystkim dla dzieci. Dziś ma już na swoim koncie 51 tytułów, które ukazały się w wydawnictwach :"Baseder", "Skrzat" , "Smyk" i "Grafix". Jest również autorem wielu tekstów piosenek. Z czytelnikami spotyka się w domach kultury, klubach, bibliotekach, a przede wszystkim w szkołach i przedszkolach Krakowa i województwa, zaś w okresie wakacji z kolonistami na ...Mazurach, gdzie co roku spędza wakacje. Wspólnie z Panią prof. Janiną Garścią napisał dwa śpiewniki pt "Kaczątka, kogutki i wesołe nutki" i "Pory roku" , a ostatnio wydany został śpiewnik z jego muzyką i słowami pt. "Nutki dla malutkich". Twórczość Karola Kozłowskiego bała tematem dwóch prac magisterskich: w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach - O literackich i muzycznych wartościach działalności kabaretowej oraz w Instytucie Pedagogiki na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego - praca pt. Wartości kreowane w poezji dla dzieci - Karola Kozłowskiego.


Lista utworów:
Mam trzy latka (Kozłowski Karol)
Mam cztery latka (Kozłowski Karol)
Mam pięć latek (Kozłowski Karol)
Mam sześć latek! (Kozłowski Karol)
Krakowiaczek malutki (Kozłowski Karol)
Moja mama (Kozłowski Karol)
Mój tata (Kozłowski Karol)
Piję mleczko (Kozłowski Karol)
Nasz babcia (Kozłowski Karol)
Jubileusz babci (Kozłowski Karol)
Nasz dziadek (Kozłowski Karol)
Nasza babcia w dżinsach chodzi (Kozłowski Karol)
"Dzień Matki" (Kozłowski Karol)
"Dzień Ojca" (Kozłowski Karol)
"Dzień Babci " (Kozłowski Karol)
"Dzień Dziadka" (Kozłowski Karol)
"Międzynarodowy Dzień Dziecka" (Kozłowski Karol)
Babcia Basia bajki baja (Kołysanka) (Kozłowski Karol)
"Międzynarodowy Dzień Kobiet" (Kozłowski Karol)
Przedwiośnie (Kozłowski Karol)
Wiosenny poranek (Kozłowski Karol)
Wiosna (Kozłowski Karol)
lato (Kozłowski Karol)
Wakacje (Kozłowski Karol)
Jesień (Kozłowski Karol)
Zima (Kozłowski Karol)
Nowy Rok (Kozłowski Karol)
Będziesz "wielbłądem"! (Kozłowski Karol)
Nasze Przedszkole (Kozłowski Karol)
Zuchowa piosenka (Kozłowski Karol)
Moja Szkoła (Kozłowski Karol)
Kundelek (Kozłowski Karol)
Wszyscy z tobą śpiewać będą (Kozłowski Karol)
Rozbawione nutki (Kozłowski Karol)
"Zwierzyniec" moich dziadków (Kozłowski Karol)
Skrzat - domowy Duszek (Kozłowski Karol)
Kotek (Kozłowski Karol)
"Maluchem" w siną dal (Kozłowski Karol)
Kołysanka o zwierzętach (Kozłowski Karol)
Polonez na 3 Maja (Kozłowski Karol)
Rodzinna wycieczka (Kozłowski Karol)
Polonez malucha (Kozłowski Karol)

Okładka: Händel George Friedrich, Chaconne G-Dur mit 21 Variationen

cena 23,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Chaconne G-Dur mit 21 Variationen

polski Chaconne G-dur z 21 wariacjami
angielski Chaconne G major with 21 variations
niemiecki Chaconne G-Dur mit 21 Variationen
francuski Chaconne Sol majeur avec 21 variations


Ilość stron:8
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Georgii Walter
Kod produktu:NPL077354

Publikacja zawiera Chaconne G-dur z 21 krótkim wariacjami G. F. Haendla na fortepian solo. Gdzieniegdzie dodane są sugestie wykonawcze, oraz wszelkie oznaczenia tempa i palcowania dodane przez edytora. Książka została wydana w 1957 roku.
Stan publikacji: dobry, nuty w niektórych miejscach popisane ołówkiem, okładka lekko zabrudzona.

For the convenience of the less experienced payer the theme has been printed on the lower half of page 3 with ornaments written out and ligatures clarified rhythmically. For the student are added: a) the accents in brackets in bar 3, b) in bars 1 - 4 the figures 1 - 6 in italics; they facilitate the reading of the quaver beats. On account of the small note - values, it is advisable when studying to count not only the quavers but even the semiquavers.

Lista utworów:
Chaconne G-dur z 21 wariacjami (Händel Georg Friedrich)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Koncert C-dur na fortepian, KV 246

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Koncert C-dur na fortepian, KV 246

polski Koncert C-dur na fortepian, KV 246
angielski Piano Concerto in C Major, KV 246
niemiecki Klavierkonzert C-dur, KV 246
włoski Concert de piano en ut majeur, KV 246


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka, włoska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Śliwiński Zbigniew
Kod produktu:NPL076887

Koncert C-dur został napisany przez Mozarta dla żony jednego z salzburskich magnatów, hr. Lützowa. Rękopis partytury zaginął podczas ostatniej wojny światowej, zachowała się jedynie ręcznie przepisana kopia partii solowej fortepianu, którą Mozart poprawiał i gdzie zanotował krótkie kadencje do cz. I i II. Odczytując tę kopię, E. Mandyczewski zwrócił uwagę na wypisaną w niektórych miejscach realizację basu cyfrowanego. W wieku XVIII w ówczesnych koncertach klawesynowych, a także i późniejszych fortepianowych, w miejscach tutti instrument solowy brał czynny udział, potęgując tym samym brzmienie całości. W partyturach z tego okresu partia fortepianu była notowana jako bas cyfrowany. Zachowana autentyczna realizacja basu cyfrowanego pokazuje nam, jak ją sobie Mozart wyobrażał, dlatego w niniejszym wydaniu umieszczamy fotokopię zachowanych fragmentów z części I i II Koncertu.


Lista utworów:
Koncert C-dur KV 246 (Mozart W. A.)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland