•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

For Repeated Notes

Dostępne opracowania:

fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (3)
fortepian solo (dodatkowo zawiera akordy) (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny, akordy) (1)
gitara solo (1)
głos wokalny solowy (sopran lub mezzosopran) i fortepian (1)
ksylofon solo (1)
orkiestra symfoniczna i głosy wokalne i chór (partytura) (1)
teoria muzyki (1)

For Repeated Notes znajdziesz w 12 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Evans Bill, Bill Evans At Town Hall

cena 96,95 zł.


nuty.pl

Evans Bill
Bill Evans At Town Hall

angielski Bill Evans At Town Hall


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (dodatkowo zawiera akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyTranskrypcja: Wetzel Pascal
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058679

Publikacja zawiera transkrypcję debiutanckiego koncertu Billa Evansa w Ratuszu w Nowym Jorku w 1966 roku. Na krótko przed koncertem zmarł ojciej Billa - Harry L. Evans. Utwory są przez to bardzo emocjonalne i nasycone uczuciami. Wiele z nich, na nowojorskiej scenie miało swoją premierę.

A must for Evans fans, this book presents note-for-note piano transcriptions and performance notes for nine tunes played on 2/21/66 at Town Hall, Bill's New York concert debut. As his father had passed away shortly before, Bill played a requiem to him, which was repeated for TV in 1968 in memory of Bobby Kennedy. Tunes: Epilogue • Funny Man • One for Helen • Only Child • Orbit • Prologue • Story Line • Turn Out the Stars • Who Can I Turn To. Includes a foreword from project editor Jeff Sultanof.

Lista utworów:
Epilogue (Bill Evans)
Funny Man (Bill Evans)
One For Helen (Bill Evans)
Only Child (Bill Evans)
Orbit (Bill Evans)
Prologue (Bill Evans)
Story Line (Bill Evans)
Turn Out The Stars (Bill Evans)
Who Can I Turn To (When Nobody Needs Me) (Anthony Newley, Leslie Bricusse)

Okładka: Marchesi Mathilde, Twenty-Four Vocalises

cena 55,95 zł.


nuty.pl

Marchesi Mathilde
Twenty-Four Vocalises

angielski Twenty-Four Vocalises


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran lub mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0) lub Głos wokalny - Mezzosporan
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060250

Zbiór zawiera 24 wokalizy na sopran lub mezzosopran z towarzyszeniem fortepianu, autorstwa Mathilde Marchesi. Każdy z tych utworów nastawiony jest na ćwiczenie konkretnego problemu wykonawczego, co można wywnioskować z poszczególnych tytułów (np. Arpeggia, Skala chromatyczna, Tryle). Publikacja przeznaczona jest dla średniozaawansowanych wokalistek, którę chcą udoskonalić swoją technikę w oparciu o ciekawe kompozycje.



Lista utworów:
Swelling and diminishing upon a tone op. 2 nr 1 (Marchesi Mathilde)
Portamento op. 2 nr 2 (Marchesi Mathilde)
Portamento op. 2 nr 3 (Marchesi Mathilde)
Smooth, even singing op. 2 nr 4 (Marchesi Mathilde)
Smooth, even singing op. 2 nr 5 (Marchesi Mathilde)
Diatonic Scale op. 2 nr 6 (Marchesi Mathilde)
Diatonic Scale op. 2 nr 7 (Marchesi Mathilde)
Diatonic Scale op. 2 nr 8 (Marchesi Mathilde)
Diatonic Scale, with dotted notes op. 2 nr 9 (Marchesi Mathilde)
Quatrains op. 2 nr 10 (Marchesi Mathilde)
Chromatic Scale op. 2 nr 11 (Marchesi Mathilde)
Chromatic Scale op. 2 nr 12 (Marchesi Mathilde)
Theme with variations op. 2 nr 13 (Marchesi Mathilde)
Minor Scales op. 2 nr 13 (Marchesi Mathilde)
Repeated Notes op. 2 nr 14 (Marchesi Mathilde)
Triplets op. 2 nr 15 (Marchesi Mathilde)
Arpeggios op. 2 nr 16 (Marchesi Mathilde)
The long and short appoggiatura op. 2 nr 17 (Marchesi Mathilde)
Gruppetto and Mordente op. 2 nr 18 (Marchesi Mathilde)
Syncopation op. 2 nr 19 (Marchesi Mathilde)
Detached and accented notes op. 2 nr 20 (Marchesi Mathilde)
Large Skips op. 2 nr 21 (Marchesi Mathilde)
Shake op. 2 nr 22 (Marchesi Mathilde)
1st Recapitulation op. 2 nr 23 (Marchesi Mathilde)
2nd Recapitulation op. 2 nr 24 (Marchesi Mathilde)

Okładka: Chambouleyron Brian, Tango For Guitar

cena 125,95 zł.


nuty.pl

Chambouleyron Brian
Tango For Guitar

angielski Tango For Guitar


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chambouleyron Brian, Polanuer Jorge
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063013

Tango powstało w Buenos Aries na początku 20 wieku i było bardzo popularne. Tango to taniec, rytm i charakterystyczna kolorystyka muzyczna. Publikacja zawiera 14 utworów, które zostały specjalnie napisane na gitarę przez Jorge Polanuer'a i Brian'a Chambouleyron'a. Na płycie CD znajdują się wzorcowe wykonania jak i sam akompaniament.


At the beginning of the 20th Century, the tango was born in Buenos Aires, and it was a style that spread dramatically all over the world. Tango is a dance, a rhythm and a characteristic musical color. The 13 solos in this book were written especially for guitar by award-winning composers Jorge Polanuer and Brian Chambouleyron, and each tune is performed on the CD by Brian, one of the most popular guitarists in Buenos Aires. The solos are presented in different degrees of complexity – tune up with the tuning notes on the CD and play along with the tangos, milangos, waltzes and even a guitar duet. The songs are also repeated on the CD without the lead for you to play the solo part.


Lista utworów:
Rainy Day Waltz (Polanuer Jorge)
Without Realizing It (Polanuer Jorge)
Pretty Buenos Aires (Chambouleyron Brian)
Don't kill Me or I'll Die (Polanuer Jorge)
If Mamma Says So (Chambouleyron Brian)
Blanca (Chambouleyron Brian)
Childhood Memories (Chambouleyron Brian)
My Friend (Polanuer Jorge)
It's Raining (Chambouleyron Brian)
Nothing to Lose (Polanuer Jorge)
Strolling (Chambouleyron Brian)
Nobody Left in Town (Polanuer Jorge)
The Farewell Waltz (Chambouleyron Brian)

Okładka: Minella Aldo, La Moderna Tecnica Del Suono Appoggiato E Dell Scale

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Minella Aldo
La Moderna Tecnica Del Suono Appoggiato E Dell Scale

polski Nowoczesna technika gry na gitarze
angielski The modern technique of the rest stroke and of the scales
włoski La Moderna Tecnica Del Suono Appoggiato E Dell Scale


Ilość stron:46
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
opisów: angielska, włoska
tytułów utworów: angielska, włoska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063427

Publikacja jest doskonałą pozycją dla wszystkich gitarzystów. Obejmuje ćwiczenia oparte na nowoczesnej technice gry i ćwiczenia na skalach muzycznych. Autor książki - Aldo Minella - objaśnia m. in. sposoby uderzania w struny, grę legato, grę akordową z chwytem barre i wiele innych zagadnień.

This produces the most beautiful guitar sound, the strongest forte, the most expressive dolce, the most diverse timbres, depending upon the intensity of the stroke, the angle of the finger to the string, and the flexibility imparted to the terminal finger joints. It is the fundamental sound of modern guitar technique.

Spis treści:

Foreward
The rest stroke
Analysis of the movements of the fingers
Legato sound between notes repeated
Exercises for the right hand only
Preliminary exercises with both hands
Position of the guitar - right hand - left hand
The legato sound - explanation of symbols
Exercise N. 1
Exercise N. 2, N. 3, N. 4
Exercise N. 5
Three easy studies
Preparatory exercises to the scales
Beginning scales
All the diatonic scales in first position
All the two octave scales, including those with the change of position
The technique for the change if position in the scale
The barre
Barre on three strings - ex. 1 and 2
One octave scales using teh barre
Barre on 4 strings
Barre on 5 strings
Barre on 6 strings
Two octave scales using the barre
The diatonic scales in their maximum extension
Major - melodic and harmonic minor
Example of the way in which to study the scales

Okładka: McGrain Mark, Music Notation

cena 137,95 zł.


nuty.pl

McGrain Mark
Music Notation

polski Teoria i technika notacji muzycznej
angielski Music Notation - Theory and Technique for Music Notation


Ilość stron:216
Format:230 x 305
Opracowanie na:teoria muzyki
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065030

Przewodnik po teorii muzyki - zawiera wszelkie niezbędne zagadnienia dotyczące notacji muzycznej, m. in. rytmu, artykulacji, dynamiki, metrum, itp. Książka zawiera 13 rozdziałów tematycznych - każdy z nich posiada oddzielne terminologie i ćwiczenia.


Learn the essentials of music notation, from fundamental pitch and rhythm placement to intricate meter and voicing alignments. This book also covers the correct way to subdivide rhythms and notate complex articulations and dynamics. An excellent resource for both written and computer notation software!


Spis treści:

Introduction
Equipment
Chapter One: Sound Envelopes and the Notation Grid
Sound Description
The Staff
Leger Lines
Clefs
The Treble Clef
The Bass Clef
The Percussion Clef
The Alto and Tenor Clef
Placement of Clefs
The Great Staff
Homework
Additional Practises:
New Notation for New Sounds
Specific Percussion Clefs
Other Moveable C Clefs
Hybrid Clefs
Chapter Two: Fundamental Rhtyhmic Description
Note - heads
Stems
Stem Length
Stem Direction
Stem Length in Leger Lines
The Quarter Rest
The Half Rest
The Whole Rest
Percussion and Rhtyhm Note - heads
Homework
Additional Practices
Other Percussive Note - heads
Chapter Three: Fundamental Pitch Description
Placement of Notes on the Staff
Accidentals
Flats
Sharps
Naturals
Double Flats
Double Sharps
Spacing of Note - heads in Regard to Accidentals
Key Signatures
Application of Accidentals
The Logic of Accidentals
Courtesy Accidentals
Key Changes
Homework
Additional Practises
Logic of Accidentals
Null Key Signatures
Chapter Four: The Notational Grid: Conclusion
The Three Regions of the Staff
Measures
Barlines
Single Barlines
Double Barlines
The "fine" Barline
Braces and Brackets
Homework
Additional Practices
Changes of Clef
Chapter Five: Time Signatures, Meter, and Tempo
Time Signatures
Placement of Time Signatures
"Common Time" and "Cut time"
Changes Meter
Metric Placement of Note - heads and Rests
Alignment
Tempo Markings
Changes of Tempo
Homework
Additional Practices
Types of Rhythm
Metrical Rhythm
Changing Between Simple Time and Compound Time
Change of Pulse Note - value
Chapter Six: Rhythmic Subdivision of the Pulse
Flags
Beams
Application of Beams
Stem Direction of Beamed Note Groups
Beam Slant
Homework
Chapter Seven: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Continued
Horizontal Beams
Primary Beams
Secondary Beams
Broken Secondary Beams
Syncopation
Borrowed Metric Groupings
Homework
Additional Practices
"Midway" Beaming of Note Groups
Beams as Indicators of Phrasing
Chapter Eight: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Concluded
The Eighth Rest
The Sixteenth Rest
The Whole Measure Rest
Ties
Augmentation Dots
Dotted Rests
Rests in Compound Meters
Homework
Aditional Practices
Smaller Value Rests
Ties Attending Voicings
Triple Augmentation Dots
Chapter Nine: Holds, Pauses, and Repeats
Fermatas
Pauses
Caesuras
Fermatas Attending Caesuras
Multiple Measure Rests
Repeat Brackets
Repeat Endings
Single Measure Repeats
Double Measure Repeats
Da Capo and Dal Segno
al fine and al Coda
Homework
Additional Practices
Fermatas Attending Barlines
The "Grand Pause"
Tacet
Third Repeat Endings
Single Pulse Repeats
Col
Chapter Ten: Chords, Voicings, and Divisi Parts
Chord Symbols
Parenthetical Tensions
Inversions and Pedals
Voicings
Alignement of Accidentals
Divisi Parts
Octave Signs
Homework
Additional Practices
Hybrid Chords and Polychords
Divisi Parts: Continued
Coll' 8va and Coll' 8vb.
Chapter Eleven: Dynamics
Location of Dynamic Information
Dynamic Level Markings
Dynamic Terminology
Wedges
Homework
Additional Practices
Location of Dynamics
Combined Dynamic Level markings
Change of Dynamic :evel on Repeated Sections
Chapter twleve: Articulation
The "Unarticulated Note"
Accent Marks
Staccato Marks
Legato / Tenuto Marks
Plavement of Accent, Staccato, and Legato Markings
Slurs
Breath Marks
Accent Terminology
Idiomatic Considerations
Homework
Additional Practices
Combining Accents with Staccato and Legato Markings
Combining Accent, Staccato and Legato Markings with Slurs
Combining Accent Terms with Dynamics
Chapter Thirteen: Ornaments
The Portamento
The Glissando
Trills
Tremolos
The Unmeasured Tremolo
The Measured Tremolo
Grace Notes
Arpeggios
Turns
Bends
Homework
Additional Practices
Cues
I: Names of Instruments with Abbreviations
II: Score Layout
III: Instrumental Transpositions
IV: Glossary of European Musical Terms

Okładka: Ganapes John, Blues You Can Use

cena 125,95 zł.


nuty.pl

Ganapes John
Blues You Can Use

polski Szkoła gry w stylu bluesa
angielski Blues You Can Use


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065965

Podręcznik stworzony został z myślą o doskonaleniu gry na gitarze w stylu bluesa, jak również rock and roll, gospel, R&B. Autor - John Gnapes - prezentuje 21 lekcji dotyczących skali muzycznych, akordów i wszelkich zagadnień melodyczno - rytmicznych skupiających się wokół bluesa. Ponadto każdy temat poparty jest utworem pozwalającym wprowadzić wiedzę teoretyczną w praktykę. Do publikacji dołączona jest płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi zagadnień i utworów. Wyciszając prawy kanał w utworach wyłączasz linię melodyczną, dzięki czemu możesz ćwiczyć sam z akompaniamentem CD.


A comprehensive source designed to help guitarists develop both lead and rhythm playing. Covers: Texas, Delta, R&B, early rock and roll, gospel, blues/rock and more. Includes 21 complete solos; chord progressions and riffs; turnarounds; moveable scales and more. CD features leads and full band backing.


Spis treści:

How to use this book
1 - Introduction minor pentatonic scales, the basic blues progression; basic blues / rock style
"Texas Rock"
2 - Moveable scales; moveable chords; more blues - rock style
"Blues Rock Tune"
3 - The 2nd pentatonic pattern; the 'quick change" progression; "blue notes"
"True Blue"
4 - Connecting scale patterns 1 & 2; root movements and more moveable chords; the basic shuffle "swing"
"Swinging the Blues"
5 - Pentatonic pattern 3; the "spread" rhythm; double stops
"Double Stop Stomp"
6 - Connecting the first three patterns, introducing the 4th; the circle of 5ths; basic delta style
"Delta Mood"
7 - The final scale pattern (5th); introducing 9th chords; string bends galore
"Bending the Blues"
8 - Connecting all of the patterns; #9 chords; position changes
"Bends, Slides and Shifts"
9 - Playing scales over the entire fingerboard; more 9th chords; funky 16th notes
"Getting Funky"
10 - More extended scale playing and alternate picking; 7th and 9th chord review; using pattern 4 in solo
"Lazy Day Blues"
11 - Scale theory; adding the #4 / b5 tone; turnaround; chord melody style
"Ninth Chord Blues"
12 - More scale theory, introducting the major pentatonic scale; minor blues pregressions; minor sounds in a solo
"Minor Blues"
13 - Major and minor pentatonic combinations; more minor blues progressions; more chord melody
"More Minor Blues"
14 - More major and minor scales together; using passing chords plus 13th chords; major blues
"Major Blues"
15 - String pair scale playing; more passing and 13 th chords; mixing major and minor scales
"Hard Edge Blues"
16 - Moving between adjacent scale patterns; using 6th to make partial chords; basic R&B gospel style
"Preaching Gospel Blues"
17 - Skipping over strings in scale playing; using 3rds; using 6ths in a solo
"Blue Sixth"
18 - Matching minor scale and chord forms; introducting secondary chords in alternate blues progressions; blues - based hard edge rock
"Hard Rocker"
19 - Matching major scale and chord forms; more alternate progressions; early rock sounds
"Rockin' and Rollin"
20 - Increasing speed; complete chord review and how and where to use them; trills and repeated figures in the Delta style
"Delta Child"
21 - How to use scale patterns; more alternate progressions; playing over the entire fingerboard
"All Forms Blues"
Notation Legend

Okładka: Goldenberg Morris, Modern School For Xylophone Marimba Vibraphone

cena 104,95 zł.


nuty.pl

Goldenberg Morris
Modern School For Xylophone Marimba Vibraphone

polski Współczesna szkoła na ksylofon, marimbę, wibrafon
angielski Modern School For Xylophone Marimba Vibraphone


Ilość stron:132
Format:230 x 305
Opracowanie na:ksylofon solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Ksylofon (1) lub Wibrafon lub Marimba
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cirone Anthony J.
Autor aranżacji/opracowania: Goldenberg Morris
Kod produktu:NPL066923

Szkoła gry na ksylofonie (lub też marimbie czy wibrafonie) to zbiór ćwiczeń technicznych, 39 etiud, i 30 starannie wybranych kompozycji takich sław jak Bach, Gershwin, Gould, Strawiński czy Prokofieff.

A well graded course of study including 30 progressive etudues plus settings of Bach and Paganini violin concertos for "fixed pitched" percussion. A supplement of excerpts culled from the modern repertoire makes this volume unique. Included are " Ma Mere l'Oye" of Ravel, "Petrouchka" of Stravinsky, "Colas Breugnon" of Kabalevsky, "Polka" by Shostakovich, "Sabre Dance" of Khachatrin, "Porgy and Bess" of Gershwin, the Bell Song from "Lakme" of Delibes and many others.

Lista utworów:
Violin concerto in A minor (Bach)
Excerpts from the violin concerto (Paganini)
The magic flute - finale of act 1 (Mozart)
Secon hungarian rhapsody (Liszt)
Waldweben (Siegfried) (Wagner)
Mother goose suite (Ravel)
Siegfried's Rhine journey (Gotterdammerung) (Wagner)
Dance of the camorrists (Jewel of the Madonna) (Wolf-Ferrari)
Much ado about nothing (Korngold)
Petrouchka (Stravinsky)
Les noces (Stravinsky)
Scythian suite (Prokofieff)
Alexander Nevsky (Prokofieff)
Colas Breugnon Overture (Kabalevsky)
Polka (Golden age ballet) (Shostakovich)
Symphony no. 5 (Shostakovich)
Symphony no. 6 (Shostakovich)
Symphony no. 7 (Shostakovich)
Gayne Ballet (Khachaturian)
Irish washerwoman (Sowerby)
Shepherd's hey (Grainger)
Spoon river (Grainger)
Porgy and Bess (Gershwin)
Tubby the tuba (Kleinsinger)
Peewee the picolo (Kleinsinger)
Prelude in G major (Chopin-Levin)
Guaracha (Latin-American synphonette) (Gould)
Harvest (Gould)
Drum tune no. 7 (Bennett)
Bell song (Lakme) (Delibes)

Spis treści:

Theoretical fundamentals (keyboard chart)
The roll
Whole note rolls
Half note rolls
Quarter note rolls
A combination of whole, half & quarter note rolls
Scales and simple melodies in all keys
Eleven short melodies (utilizing the roll)
Chordal studies and melodies in all keys (1st & 2nd iversions)
Scale studies and melodies in all minor keys
Additional chordal studies in all minor keys
Chromatic scales
Melodic studies based on chromatic scales
Three short melodies
Preparation for double stops
Studies in double stops (utilizing 3rds, 4ths & 6ths)
Studies in octave
Sequential studies
Yankee doodle
Etudes in successive thirds (all major keys)
Irish washerwoman
Chordal studies in all major keys
Six melodies
Studies in dottef eights and sixteenths in 2/4 meter
Triplet studies
Hammer studies
Chordal studies in all minor keys
Rhythmic studies (dotted eights, sixteenths & triplets combined)
Chordal exercises (with lower neighbor)
Arpeggiated chords (on the augmented triad)
Five hammer studies (using repeated notes)
Seven melodic studies (combining double stops with single notes)
Arpeggiated chords (on the diminished triad)
Exercise in 9/8 rhythm
Melodic combining double stops and rolls
Exercises on the diminished sevent chord
Exercises on the dominant seventh chord
Syncopated study
Melodic studies in sixteenths
39 etudes based on all previous problems

Okładka: Aaron Michael, Michael Aaron Piano Course Lessons, Vol. 4

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Aaron Michael
Michael Aaron Piano Course Lessons, Vol. 4

polski Szkoła gry na fortepianie Michaela Aarona, z. 4
angielski Michael Aaron Piano Course Lessons, Vol. 4


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Aaron Michael
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066930
Produkty podobne:Aaron Michael - Adult Piano Course, Book 1
Aaron Michael - Klavierschule, Heft 3
Aaron Michael - Methode De Piano, Cours Elementaire: Volume 1
Aaron Michael - Michael Aaron Adult Piano Course, Vol. 2
Aaron Michael - Michael Aaron Klavierschule, Heft 1
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course Lessons, Vol. 1
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course, vol. 2
Aaron Michael - Michael Aaron Piano Course: Lessons, Vol. 3
Aaron Michael - Michael Aaron, Klavierschule, vol. 1
Aaron Michael - Piano Course Lessons Primer

Czwarta część szkoły fortepianowej Michaela Aarona to przede wszystkim utwory zarówno napisane przez autora kursu, jak i "klasyki" Bacha, Beethovena, Chopina czy Moszkowskiego. Przy utworach zamieszczone zostały uwagi wykonawcze. Na końcu książki zawarto słowniczek oznaczeń muzycznych i rodzaje akordów dominanty septymowej zapisanych melodycznie i harmonicznie.

Especially designed to create student interest and progress by combining basic elements of piano technic with melody. A greater variety of music to play in this progressive book.

Spis treści:

The turn
"Colonial days" - Aaron
Sonata allegro form
"Sonatina" - Clementi
"In a gypsy camp" - Aaron
"Raindrops" (repeated notes) - Aaron
Diminished seventh chord
Diminished sevent arpeggio
"Music box" (Contraction of hand) - Aaron
Merrie olde englande - Aaron
Ocave study - Aaron
"andante" - Tchaikowsky
"Elfin dance" - (Arpeggio study for right hand) - Aaron
Arpeggio study (for left hand) - Aaron
"Lullaby of the brooks" (Etude) - Aaron
Sleepy hollow legend (Study in 3rds) - Aaron
"Magic flute" (Etude) - Aaron
Spring impromptu" - Aaron
"Prelude" (chord playing) Chopin
"Nocturne" - Field
"Pizzicato Polak" - Strauss
"Sonata in A" - Mozart
"Perpetual motion" Aaron
"Minuet" - Beethoven
"Prelude" - Bach
"Spanish dance" - Moszkowski
"Moonlight sonata" - Beethoven
"Solfeggietto" - Bach
"Waltz in B minor" - Chopin
"The butterfly" - Merkel
Dominant seventh chords
Dominant seventh arpeggiosn
Dictionary of musical terms
Certificate

Okładka: Finney Ross Lee, Youth's Companion

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Youth's Companion

polski Towarzysz młodości - Pięć krótkich utworów na fortepian
angielski Youth's Companion - Five Short Pieces for Piano


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068177

Ross Lee Finney (1906 - 1997) był wybitnym amerykańskim kompozytorem XX wieku. Wielokrotnie nagradzany, m. in. nagroda Pulitzera w 1927 roku za ''First String Quartet''. Zbiór krótkich utworów fortepianowych, zatytułowany ''Youth's Companion'' powstał w 1981 roku, po przełomowym dla kompozytora okresie, kiedy zaczął wdrażać do swoich kompozycji zupełne nowości techniczne. W ''Youth's Companion'' kompozytor ponownie wykorzystuje technikę szeregującą obejmującą symetryczne ''hexachords''. Ciekawostką w tym zbiorze pięciu utworów jest partia głosu solowego w ostatniej pozycji. ''Riddle Song" przypomina piosenkę z delikatnym akompaniamentem fortepianu.




The little pieces in this volume would be excellent illustrations, for the organization comes from a grouping of six notes (hexachords) that can be repeated symmetrically on another level to give all og the twelve notes of the scale. The first two measures of the first piece illustrate this fact very simply. The performer can analyse this inner organization; the six notes have been given at the beginning of each piece. In the ''Riddle Song'' it is not so much ''pitch curves'' as ''pitch clusters'' that result.

Lista utworów:
The Town Dump (Finney Ross Lee)
Jack Rabbit (Finney Ross Lee)
Pasque-flowers on the Hill (Finney Ross Lee)
Hawk over the Prairie (Finney Ross Lee)
Riddle Song (Finney Ross Lee)

Okładka: Kilar Wojciech, IV symfonia - Symfonia o ruchu (partytura)

cena 189,9 zł.


nuty.pl

Kilar Wojciech
IV symfonia - Symfonia o ruchu (partytura)

polski IV symfonia - Symfonia o ruchu (partytura)
angielski Symphony No. 4 - Symphony of Motion (Score)


Ilość stron:68
Format:295 x 410
Opracowanie na:orkiestra symfoniczna i głosy wokalne i chór (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot (0) lub Kontrafagot
Trąbka C (0)
Róg F (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Harfa (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Tuba C (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Celesta (0)
Dzwonki (campanelli) (0)
Dzwony (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Kotły (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Tam-tam (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Bęben wielki (gran cassa) (0)
Fortepian (0)
Bęben basowy (0)
Puzon tenorowy suwakowy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Marczyński Jacek
Redaktor: Stachel Irena
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074166

Ideą "Symfonii o ruchu" ("Sinfonia de Motu") jest spotkanie dwóch postaw wobec oglądu świata i próba zderzenia w muzyce pojęcia ruchu czysto fizycznego z dantejskim pojęciem ruchu i jego Sprawcy. Pomysł wyjściowy oparł kompozytor na pięciu dźwiękach, będących jednocześnie symbolami stosowanymi w fizyce. Dzieło bowiem zostało zamówione przez polskich fizyków z okazji Światowego Roku Fizyki. Powstała monumentalna, trwająca godzinę, symfonia na wielką orkiestrę z poczwórną obsadą instrumentów dętych, chór i dwójkę solistów. Wojciech Kilar wykorzystał w niej także teksty z "Boskiej komedii" Dantego. Motto muzyczne dzieła to wspomnianych pięć dźwięków: G (stała grawitacji), e (ładunek elektronu), c (prędkość światła), h (stała Plancka) oraz a - pierwsza litera słowa atom. Z nich jest budowana pierwsza, czysto instrumentalna część symfonii zatytułowana Selva (Las). Rozwija się ona stopniowo, od majestatycznego, posępnego Largo do świetlistego zakończenia. Część druga - Cammino (Droga) to Allegro moderato, bazujące na formie scherza, a zwieńczone solową partią barytonu. Część trzecia - Luce (Światło) jest liryczną kulminacją całego utworu. Owo Adagio przybrało formę repryzowanej pieśni rozpisanej na sopran i baryton. Wreszcie finałowa część czwarta Amor (Miłość) jest najbardziej rozbudowana. To właściwie monumentalna kantata z udziałem solistów, chóru i maksymalnym wykorzystaniem orkiestry, z wyrazistym brzmieniem instrumentów blaszanych oraz zestawu perkusyjnego. Jej lirycznym zwieńczeniem jest rozpływający się w muzycznym wszechświecie subtelny chór a capella, w którego partii słyszymy powtórzony finałowy tekst: "L'amor che move il sole e l'altre stelle".
Prawykonanie "Symfonii o ruchu" odbyło się 12 września 2005 w Filharmonii Narodowej z okazji odbywającego się w tym czasie w Warszawie 38. Zjazdu Fizyków Polskich. Dwa dni później koncert został powtórzony na festiwalu Wratislavia Cantans.

The idea behind the symphony involves the meeting of two attitudes regarding the view of the world and an attempt at expressing the clash in music of the notion of purely physical movement with the Danteian notion of movement and its Author. Wojciech Kilar's most recent work is entitled Sinfonia de motu (Symphony of Motion). The composer based the initial idea on five notes, which are at the same time symbols used in physics, for the work was commissioned by Polish phycisists to mark the World Year of Physics. The result is a monumental, one-hour long symphony for full orchestra with quadruple parts for wind instruments, choir and two soloists. Wojciech Kilar also used texts from the Divine Comedy by Dante. The musical motto of the work consists of the above-mentioned five notes: G (constant of gravitation), e (electron charge), c (speed of light), h (Planck's constant) and a - the first letter of the word "atom". It is from them that the first, purely instrumental movement of the symphony, entitled Selva (The Forest) is constructed. It develops gradually from a majestic, dark "largo" to its luminous ending. The second movement, Cammino (The Way), an aalegro moderato, is based on the scherzo form and is crowned with the baritone solo part. The third movement, Luce (Light), is a lyrical climax of the entire work. Wojciech Kilar gives that adagio the form of a lyrical recapitulation scored for soprano and baritone. And finally, the fourth movement, Amor (Love), is the most extended. In reality, it is a monumental cantata ivolving the soloists, choir and orchestra, used to the fullest extent, brass instruments and percussion featuring strongly. The subtle, unaccompanied chorus, dissolving in the musical cosmos, with the repetition of the final text "L'amor che move il sole e l'altre stelle", forms its lyric crowning piece. The world premiere of Sinfonia de motu took place on 12 September 2005 in the National Philharmonic to mark the 38th Congress of Polish Physicist held in Warsaw at that time. Two days later the concert was repeated at the Wratislavia Cantans festival.

Lista utworów:
I. Selva - Largo (Kilar Wojciech)
II. Cammino - Allegro moderato (Kilar Wojciech)
III. Luce - Adagio (Kilar Wojciech)
IV. Amor - Andante (Kilar Wojciech)

Okładka: De Vito Albert, Technical Control for the Modern Pianist

cena 46,95 zł.


nuty.pl

De Vito Albert
Technical Control for the Modern Pianist

polski Rozwijanie techniki gry na fortepianie dla młodego pianisty
angielski Technical Control for the Modern Pianist


Ilość stron:152
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079858

Publikacja zawiera szereg ćwiczeń technicznych na fortepian według modelu pedagogicznego takich kompozytorów współczesnych, jak m. in.: Rose Abot, Irl Allison, Erna Chiurco, Albert de Vito, Bernard Kirshbaum, Alice Sirooni, Hazel Ghazarian Skaggs, Harold Zabrack i innych. Ćwiczenia dotyczą m. in. sposobów palcowania, ozdobników, arpeggia, tremola, pasaży, sposobów artykulacji, gry akordowej i innych. Wszystkie tematy są dokładnie omówione. Całość w języku angielskim.


Finger exercises used by members of the Piano Teachers Congress of New York. 152 pages packed with valuable exercises.


Spis treści:

Contributor Contents
Abot Rose
Let Us See Those O O O O's
Allison Irl
Chord Inversions
Bradshaw David
Three Muscle Exercises
Chenée Ann
Trill Exercises for the Fourth and Fifth Fingers
Chiurco Erna
Scale Variation for the Beginning Student
De Vito Albert
Finger Control Leads to good tone quality
Playing "fp" on a Sustained Chord
Using the Damper pedal
Brush Stroke
Tone Quality
Shading of Chords
Third Study
Sixth Study
Scales and Arpeggios, Rhythms and Phrasing
Practice Suggestions
Complex Rhythms
Two against Three or Four against Six
Three against Two or Six against Eighth
Four against three or eighth against Six
Five against three or ten against six
Three against five or six against ten
Four against five or eight against ten
Five against four or ten against eight
Major Scales
Minor Scales
Whole tone scales
Chromatic scales
Diminished scales
Arpeggios on the Major Triads, root position
First and second inversions
Arpeggios on the minor triads, root position
First and Second inversions
Arpeggios on the Dominant seventh, root position
First, Second and Third Inversions
Diminished seventh chords in arpeggio form
Augmented chords in arpeggio form
Augmented seventh chords in arpeggio form
Augmented seventh chord with a minor third (example)
Seventh Chords with a diminished fifth (example)
Major sixth chords in arpeggio form
Minor sixth chords in arpeggio form
Minor seventh chords in arpeggio form
Minor seventh chords with a diminished
Minor seventh chords in arpeggio form
Minor seventh chords with a diminished
Major seventh chords in arpeggio form
Major seventh chord with an Augmented fifth
Major seventh chord with a diminished fifth
Major seventh chords with a minor
Major seventh chord with a Minor third and an Augmented fifth
Major seventh chord with a Minor third and a Diminished fifth
Edwards Carole
Flying in a Plane and coming down
Etts May
Thumb Under Exercise
Thumb under exercise based on scale fingering
Thumb under exercise based on arpeggio
Skipping exercise
Garte Esther
The fish exercises and stories
Fish exercise and story no. 1
Fish exercise, a Musical fish, no. 2
Fish exercise, the Fish goes visiting, no. 3
Kirshbaum Bernard
Suggestions - good practice habits, good study habits and musical interpretation
Diatonic scale study for the development of control and speed
Arpeggio study for the development of control and speed
Further diatonic study for speed
Movement of thumb over Held notes and fingers over thumb
Study points on the paraphrased two part inventions by J.S. Bach
Two part invention
Lang Bertha
Legato third development
Development of light touch
McClanahan Richard
Double third exercise based on the dominante seventh chord
Nehman Sara
Chord Studies
Rosenfeld Saul
Hand Stretching and flexibility
Chromatic exercise using five fingers
Sirooni Alice
Finger independence exercises
Repeated Notes
Skaggs Hazel Ghazarian
New scale formation for technical preparation in performing contemporary music
Stenzler Sylvia L.
Diminished Seventh Chords used in Chromatic progression and variations
Broken chords in chromatic movement
Stojowski Luisa
Pedaling suggestions
Tecklin Libbie
Chromatic scale for the development of strength in using the third, fourth and fifth fingers, both hands
Chord study, major keys
Minor keys
Zabrack Harold
Hand Musculature exercise
Development Exercise for Bridge of Hand
Tonic Seventh Broken Chord exercise in chromatic modulation
Piano technique, a psycho-physical investigation

Okładka: Wolff Christian, Exercise 21 for Piano 4 Hands

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Wolff Christian
Exercise 21 for Piano 4 Hands

polski Ćwiczenie 21 na fortepian - 4 ręce
angielski Exercise 21 for Piano 4 Hands
niemiecki Studie 21 für Klavier zu 4 Händen
francuski Exercice 21 pour piano - 4 mains


Ilość stron:8
Format:253 x 325
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian secondo (0)
Fortepian primo (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Wolff Christian
Kod produktu:NPL076453

Christian Wolff (ur. 1934) to amerykański kompozytor współczesnej muzyki eksperymentalnej. W wielu swoich utworach stosuje on fragmenty improwizowane, uzależnione od inwencji wykonawców. "Exercise 21" Wolffa to kompozycja na fortepian - cztery ręce. Pierwszy pianista ma wykonywać górną pięciolinię (w kluczu wiolinowym), natomiast drugi pianista - plan dolny (w kluczu basowym). Tempo utworu jest dowolne, jednak ma ono "płynąć" (ćwierćnuta = ok. 80). Materiał dźwiękowy "Exercise 21" Wolff zaczerpnął z pieśni "Oh Freedom" ("Och wolność") śpiewanej przez czarnoskórych, biorących udział w wojnie w USA.

First player reads top (treble) stave, second reads lower (bass). Tempo can be variable, but generally "flowing" (quarter = ca. 80). Sections between double bars on pages 1-3: any one or more can be repeated (but need not be). On pages 3-4: short, angled lines between staves mark coordination between players (pick up where the other left off); tempo can be fluid; wedges indicate free breaks: play what is in between any time between coordinations. Page 4, last two systems: repeated chords are in free tempo, each continuing directly to the next, through the eight notes in between which are also in free tempo. The material for the music is drawn from the song "Oh Freedom", sung by the black regiments in the U. S. Civil War.

Lista utworów:
Exercise 21 (Wolff Christian)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland