•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Fk The System

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
gitara basowa solo (1)
gitara i CD (1)
gitara solo (1)
keyboard solo (zawiera akordy) (1)
keyboard solo (zawiera akordy, teksty) (1)
książka (2)
lekcje wprowadzające do gry na fortepianie (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek) (1)

Fk The System znajdziesz w 11 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Kowalska Małgorzata, ABC historii muzyki

cena 57,85 zł.


nuty.pl

Kowalska Małgorzata
ABC historii muzyki

Ilość stron:696
Format:173 x 244
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL052282

Obszerna praca systematyzująca wiedzę z zakresu historii muzyki, stanowi jedno z możliwych ujęć historii muzyki w zarysie.


Spis treści:

Przedmowa
Prolog
Historia muzyki jako nauka
Periodyzacja dziejów muzyki
Początki muzyki
Starożytność
Grecja
Znaczenie Grecji w obszarze kultur starożytnych
System dźwiękowy i notacyjny
Instrumenty muzyczne
Formy i gatunki
Zabytki muzyczne
Rzym
Izrael
Kultura muzyczna w innych ośrodkach
Średniowiecze
Periodyzacja epoki średniowiecza. Rola Kościoła w średniowiecznej Europie
Monodia żredniowieczna - chorał gregoriański
Geneza i zakres nazwy "Chorał gregoriański"
Cechy chorału gregoriańskiego
Msza
Oficjum
Tropy i sekwencje
Dramat liturgiczny
Systematyka śpiewów chorałowych
Muzyka świecka wczesnego średniowiecza
Kościoła wschodniego
Początki wielogłosowości europejskiej - organum
Ars antiqua
Geneza nazwy. Ewolucja organum. Klauzula, konduktus
Początki motetu średniowiecznego
Rozwój notacji
Muzyka świecka - trubadurzy i truwerzy
Ars nowa
Ośrodki, twórcy, gatunki, rozwój notacji menzuralnej
Motet izorytmiczny
Wielogłosowa msza cykliczna
Muzyka świecka
Linearyzm polifonii średniowiecznej
Teoria muzyki w średniowieczu
Między średniowieczem a renesansem - okres burgundzki
Muzyka polska w średniowieczu
Kultura muzyczna w Polsce pogańskiej
W kręgu chorału gregoriańskiego
Ars antiqua w muzyce polskiej
Polska ars nova
Na przełomie średniowiecza i renesansu
Renesans
Odrodzenie czy nowa epoka w muzyce? Geneza nazwy epoki, granice czasowe, ośrodki twórcy
Ogólna charakterystyka epoki renesansu
Muzyka religijna - podstawowe formy i najwybitniejsi twórcy
Motet
Msza
Kanon
Świecka muzyka wokalna
Pieśń
Madrygał
Muzyka instrumentalna
Renesans w muzyce polskiej
Polska kultura muzyczna w XVI wieku a europejski uniwersalizm sztuki
Organizacja życia muzycznego w XVI-wiecznej Polsce
Teoria muzyki w 1.połowie XVI wieku
Twórczość muzyczna w XVI wieku
Tabulatury organowe z 1.połowy XVI wieku
Msze i motety w 2. połowie XVI wieku
Pieśń w 2. połowie XVI wieku
Muzyka instrumentalna
Twórczość Mikołaja Zieleńskiego
Barok
Geneza nazwy epoki, granice czasowe, periodyzacja
Barokowa sztuka akompaniamentu improwizowanego - basso continuo
Formy i gatunki barokowe
Przemiany tonalne i temperacja stroju muzycznego
Muzyka wokalno - instrumentalna
Opera
Oratorium
Pasja
Kantata
Angielski anthem
Msza
Muzyka instrumentalna
Rozwój instrumentarium. Nowe funkcje instrumentów. Formy, gatunki
Sonata
Concerto grosso
Koncert solowy
Suita
Wariacyjność w muzyce baroku
Fascynacja polifonią instrumentalną
Dwie największe indywidualności epoki baroku - Bach i Händel
Johann Sebastian Bach
Utwory wokalno-instrumentalne
Utwory instrumentalne
Georg Fridrich Händel
Utwory wokalno-instrumentalne
Utwory instrumentalne
Muzyka polskiego baroku
Główne zagadnienia - uwarunkowania historyczne, ośrodki, organizacja życia muzycznego, styl dawny i nowy
Twórczość wokalno-instrumentalna
Twórczość instrumentalna
Przełom Baroku i Klasycyzmu
Specyficzne przemiany stylistyczne
Twórczość operowa
Muzyka klawesynistów francuskich
Klawesynowa twórczość Domenika Scarlattiego
Twórczość synów Johanna Sebastiana Bacha
Szkoły przedklasyczne
Klasycyzm
Założenia estetyczne i cechy klasycyzmu w muzyce
Reforma operowa Christopha Willibalda Glucka
Klasycy wiedeńscy
Muzyka instrumentalna
Symfonia
Gatunki kameralne
Koncert instrumentalny
Sonata fortepianowa
Temat z wariacjami i technika wariacyjna
Muzyka wokalno-instrumentalna
Kompozytorzy współcześni klasykom wiedeńskim
Klasycyzm w muzyce polskiej
Warunki życia muzycznego w Polsce w 2. połowie XVIIII wieku
Muzyka sceniczna
Muzyka religijna
Pieśni i kantaty świeckie
Muzyja instrumentalna
Szkolnictwo w Polsce w 2. połowie XVIII wieku i na początku XIX wieku
Polska kultura muzyczna w początkach w początkach XIX wieku. U progu romantyzmu
Józef Elsner, Karol Kurpiński
Inni kompozytorzy
Romantyzm
Romantyzm w sztuce XIX wieku
Cechy warsztatu kompozytorskiego. Harmonika i instrumentacja
Fazy rozwoju muzyki w XIX wieku. Różnorodność muzyki romantycznej
Kompozytorzy XIX w.
Formy i gatunki solowe w romantyzmie
Pieśń solowa z towarzyszeniem fortepianu
Miniatura instrumentalna
Sonata. Wielkie formy solowe
Muzyka kameralna
Twórczość orkiestrowa
Kontynuacja tradycji klasycznych w symfonii
Programowa muzyka symfoniczna
Koncert instrumentalny i inne formy solowe z udziałem orkiestry
Opera i inne formy sceniczne
Ogólna charaktestyka
Francja
Włochy
Niemcy
Dramat muzyczny Wagnera i idea Gesamtkunstwerk
Kraje słowiańskie
Wielkie formy wokalno instrumentalne
Oblicze muzyki w ostatnich dekadach XIX wieku
Romantyzm w muzyce polskiej
Warunki życia muzycznego w Polsce w XIX wieku
Fryderyk Chopin
Polscy twórcy romantyczni w 1. połowie XIX wieku
Stanisław Moniuszko
Wiolonistyka w twórczości Henryka Wieniawskiego
Dwutorowość rozwoju muzyki polskiej w 2. połowie XIX wieku
Kompozytorzy Młodej Polski
XX wiek
Uwagi ogólne
Impresjonizm
Ekspresjonizm
Dodekafonia
Syntezy stylistyczne po I wojnie światowej
Muzyka w Europie
Igor strawiński
Kompozytorzy francuscy
Kompozytorzy włoscy
Kompozytorzy niemieccy
Béla Bartók
Kompozytorzy czescy
Siergiej Prokofiew i inni twórcy rosyjscy
Muzyka angielska
Muzyka amerykańska
Olivier Messiaen i jego uczniowie. Serializm i aleatoryzm
Muzyka wykorzystująca nowe technologie produkowania i nagrywania efektów akustycznych
Zmierzch partytury?
Postmodernizm
Muzyka polska
Karol Szymanowski
Muzyka polska w latach międzywojennych
W kręgu dawnych tradycji
Nowe kierunki
Muzyka polska w czasie II wojny światowej i w pierwszych latach po wojnie
Muzyka polska po 1956 roku
Graży Bacewicz
Witold Lutosławski
Kazimierz Serocki
Tadeusz Baird
Włodzimierz Kotoński
Krzysztof Penderecki
Wojciech Kilar
Henryk Mikołaj Górecki
Bogusław Schaeffer
Inni twórcy
Kompozytorzy polscy na emigracji
Epilog
Bibliografia
Indeks osób

Okładka: System Of A Down, Steal This Album !

cena 110,95 zł.


nuty.pl

System Of A Down
Steal This Album !

angielski Steal This Album !


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Billmann Pete, Gorenberg Steve, Higgins Colin, Stocker David
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055813

System Of A Down powstał w 1995 roku, w Los Angeles. Było to następstwem spotkania wokalisty Serja Tankiana (Serj Adam Tankian, ur. 21 sierpnia 1967 roku w Bejrucie) z młodym gitarzystą Daronem Malakianem (Daron Artie Malakian, ur. 18 lipca 1975 w Glendale), do którego doszło dwa lata wcześniej. Panowie grali wprawdzie w innych zespołach, ale szybko odkryli, że mają podobne zainteresowania i wkrótce zaczęli muzykować razem. Wraz z nimi grupę, która nosiła nazwę Soil, współtworzył wówczas Andranik "Andy" Khatchadurian, który grał na perkusji. Niedługo później do tej trójki dołączył Shavarsh "Shavo" Odadjian (Shavarsh Robert Odadjian, ur. 22 kwietnia 1974 roku, w Erewaniu, w Armenii).
Publikacja zawiera wybrane utwory zespołu System Of A Down z krążka ,,Steal This Album !"


The All Music Guide calls SOAD's 2002 release heavy without being a burden, political without being condescending, and in some cases, downright beautiful. Our matching folio features note-for-note guitar transcriptions with tab for all 16 songs: A.D.D. • Boom! • Bubbles • Chic 'N' Stew • Ego Brain • Highway Song • Pictures • Roulette • Streamline • Thetawaves • and more. Parental advisory for explicit language.


Lista utworów:
36 (System Of A Down)
A.D.D. (System Of A Down)
Boom! (System Of A Down)
Bubbles (System Of A Down)
Chic 'N' Stew (System Of A Down)
Ego Brain (System Of A Down)
F**k The System (System Of A Down)
Highway Song (System Of A Down)
I-E-A-I-A-I-O (System Of A Down)
Innervision (System Of A Down)
Mr. Jack (System Of A Down)
Nuguns (System Of A Down)
Pictures (System Of A Down)
Roulette (System Of A Down)
Streamline (System Of A Down)
Thetawaves (System Of A Down)

Okładka: Covello Stephen, Little Avant Garde - Book 1

cena 52,95 zł.


nuty.pl

Covello Stephen
Little Avant Garde - Book 1

Ilość stron:40
Format:292.1 x 228.6
Opracowanie na:lekcje wprowadzające do gry na fortepianie
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059574

Podręcznik jest przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym. Unikalny system notacji w tej nowej metodzie nauki gry na fotepianie ma ułatwić dziecku pierwszy kontakt z instrumentem. Nauka z tą książką odbywa się przez zabawę, improwizacje i ćwiczenia manualne. Dużą zaleta podręcznika jest jego dostępność nawet dla uczniów niepotrafiących jeszcze czytać.


The unique system of notation in this new piano method allows the student a rich musical experience through improvisation and physical movement, while teaching basic musical ideas through interpretation and technique. Reading problems are eliminated, and the student 'gets into' the piano at the first lesson!


Spis treści:

Preface
Key to Musical Symbols, Part 1
1. One of the Shortest Pieces in the World
2. Who said no?
3. Get Ready
4. Left Right, Left Right
5. Knuckle Down
6. Crunch!
7. Shorter and Shorter
8. The First Time I Played the Piano
9. Exercises (in Dynamics)
10. Georgie, Georgie
11. Ah-Choo!
12. Making Friends with a Big Dog
13. The Piece on the Cover
14. Blast Off-Splash Down
15. Upside Down Cake
16. In and out the Door
17. Over the C
18. Salt and Pepper
19. Picking up My Toys
20. Jumping Bean
Key to Musical Symbols, Part 2
21. Finger Game
22. Exercise in Stepwise Motion
23. Rocking in a Straight Chair
24. Waves in a Puddle
25. The Piece with the Extra Note
26. The Story of 2 Falling Leaves
27. Choo Choo
28. This Way, That Way
29. Squee Jaw
30. Star Pictures

Okładka: Friedland Ed, Bass Method - Complete Edition (Contains books I, II, III)

cena 69,95 zł.


nuty.pl

Friedland Ed
Bass Method - Complete Edition (Contains books I, II, III)

polski Szkoła gry na basie - zawiera części I, II i III
angielski Bass Method - Complete Edition (Contains books I, II, III)


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Downing Doug
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061927
Produkty podobne:Friedland Ed - Bass Method Beginner's Pack, Book 1

Szkoła nauki gry na basie - wydanie zawiera 3 części książki. Jest to doskonała pozycja dla początkujących basistów.
Część pierwsza mieści w sobie m. in.:
- opis budowy gitary basowej
- tłumaczenie symboli muzycznych
- technikę gry
- ćwiczenia techniczne
- ponad 100 piosenek i riffów

Druga część książki mieści w sobie m. in.:
- skale mollowe i durowe
- akrody gitarowe
- tabulaturę
- charakterystyczne rytmy

Trzecia część książki mieści w sobie m.in:
- trudniejsze piosenki, riffy i ćwiczenia
- slap & pop
- różnorodne style muzyczne do wykonania na basie
- akordy gitarowe

The Hal Leonard Bass Method is designed for anyone just learning to play electric bass. It is based on years of teaching bass students of all ages, and it also reflects some of the best bass teaching ideas from around the world!
This complete edition contains books 1, 2 and 3 bound together in one easy - to - use volume.
Book 1 includes:
- Tuning
- Playing Position
- Musical Symbols
- Notes Within the First Five Frets
- Common Bass Lines, Patterns, and Rhythms
- Rhythms Through Eighth Notes
- Playing Tips and Techniques
- More Than 100 Great Songs, Riffs, and Examples

Book 2 includes:
- The box Shape
- Moveable Boxes
- Notes in Fifth Position
- Major & Minor Scales
- The Classic Blues Line
- The Shuffle Rhythm
- Tablature

Book 3 includes:
- More Great Songs, Riffs, and Examples
- Sixteenth Notes
- Playing Off Chord Symbols
- Slap & Pop
- Hammer Ons & Pull Offs
- Playing Different Styles and Grooves

Lista utworów:
Bass Method - Complete Edition (Friedland Ed)

Spis treści:

The Electric Bass
The Bass Amp
Tuning
Playing Positions
Musical Symbols
Right - Hand Technique
Fingerstyle
Pick Style
Left - Hand Technique
The 1 - 2 - 4 Fingering system
Open - String Exercises
The Rake
Notes On The E String
Little Rock
Kindla Folky
More Notes on the E String
Lookin' Sharp
The Shift
Notes on the A string
You Go, Slav
Repeat Sign
One More Time
Cattle Crossing
More Notes on the A string
The Finger Roll
Roll It
Rolly
12 - Bar Blues
A little Heavy
Notes on the D String
Private Eye
Minor League
D - Lite
More Notes on the D string
Three - String Review
Crossin' Three
The Octave
Octa Gone
Notes on the G String
Gee Whiz
All Right
More Notes on the G String
All Four One
F / X
More Octaves
Octave Blues
Ties
Taiwan On
3 / 4 Time & the Dotted Half Note
Three's a Crowd
Tell It
Changin' Times
Rests
Rock 'n' Rest
D. C. al Fine
Three Play
Eighth Notes
Movin' 8's
Eight Ball
Eight Rests
Rok Gruv
Bop Bop
D. C. al Coda
Coda Pendant
Dee Dee
Using a Metronome
The Classic Rhythm
Down Home
Raitt On
Minor's Tale
A Classic Variation
Classic Blues
Petty Thief
Third Position
3rd Watch
Flying Leap
0 and 3
Shifty
Shift - Crazy Blues
Stones - y
Etude Brute
The Box Shape
E, A & B Box
Box Lunch
Box - E Blues
Movable Boxes
Your Move
Move It
Movie Star
5th Position
On the G String
Shift Practice
Shifty Henry
On the D String
Dee Gee
5 - 3 - 1
Dig It
On The A String
Introducing Tablature
Tab Hunter
Pay the Tab
On The E String
Open / Closed
Da Blues
All Together Now
Swing Time
One Finger Per Fret
The Major Scale
Scale Sequence # 1
Scale Sequence # 2
Key Signatures
Universal Fingerings
Scale Sequence # 3
Scale Sequence # 4
Pasta Mon
D - Lish
A - Flat Tire
Open E.
G3
B - Flat Jump
The Ckassic Blues Line
Gee Blues
Aay, Blues!
Low Down
Understanding Bass Lines
Syncopated Eighth Notes
Off Beat
Funky Soul Groove
That '70s Thing
The Major Triad
Tri Again
Funky Li'l Blues
The Minor Scale
Minor Scale Sequence
Relative Minor and Major
House O' Horror
Noir
Jazz Minor
Modulation
Minor Modulation
Mod Crazy
Minor Triads
Bogey Man
Roots
Gypsy Swing
Room - ba with a View
Eighth - Note Triplets
The '50s
12 / 8 Time
Bumpin'
The Shuffle Rhythm
Old Days
One - and Two - Measure Repeats
Bad Bone
Uptown Down
Classic Flat 7
Rollin'
Go On
The Chromatic Walkup
Open Up
Staccato
Double Up
Rez - Q
Curtis
Kickin' It
Sixteenth Notes
One Drop
Dada Dadat
Jog Wheel
Sixteenth Rests
Layin' Back
Nazz - T
Plutonic
Funky 16th - Note Syncopation
Ookachu Wha?
Groove
Combo
Minor Glitch
Do It Now
Soul Groove
D - Troit
Seventh Chords
Floaty
Vanilla
L'il Thing
Funk Time
Little M
Shufflin'
Middle Man
On The Verge
Slides
Slippin' & Slidin'
Minor Pentatonic
Venture Forth
Deja View
Hammer - Ons & Pull - Offs
Hammer Head
X - Tender
Major Pentatonic
Just Like My Girl
N'awlins Beat
Playing Off Chord Symbols
Just Roots
Roots & 8ths
Jumping Octaves
Your Turn
Adding the 5th
Use the 5
5 by 8
Root - 5 - 8
You Go It
Chromatic Approach
Chromatic R - 5 - 8
It's Up to You
Scale Approach
Scale R - 5 - 8
All Yours
Dominant Approach
Dominant to the 5th
You Go, Hugo
Using Triads to Create Bass Lines
Walking Triads
Walk This Way
Simple Triads
On Your Own
Triads & Dotted Quarters
Uh Huh
Locking In to the Groove
Groove Jam
Time 2 Groove
Slap Funk
Slap This
Pent Up
The Pop
Combinning Slap And Pop
Octave Slap
Chroamtic Octaves
Gritty
The Pressure Roll
Dead Notes
Dead End
Keep In Together
It's an Eyeful!

Okładka: St. James Adam, 101 Guitar Tips

cena 69,95 zł.


nuty.pl

St. James Adam
101 Guitar Tips

angielski 101 Guitar Tips


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062435

Książka zawiera 101 porad dla gitarzystów. Znajdziesz tu porady dotyczące skal i teorii muzyki, ale również w jaki sposób nagrywać gitarę, jak ją stroić przy użyciu tunera i wiele, wiele innych. Do książki dołączona jest płyta CD z nagranymi wzorcowymi wykonaniami.


101 Guitar Tips contains invaluable guidance on everything from scales and music theory to truss rod adjustments, proper recording studio set-ups, and much more. The book also features snippets of advice from some of the most celebrated guitarists and producers in the music business, including B.B. King, Steve Vai, Joe Satriani, Warren Haynes, Laurence Juber, Pete Anderson, Tom Dowd and others, culled from the author's hundreds of interviews.


Spis treści:

The whole neck mapped out
Scale numbering system
Half steps and whole steps
Modal madness
Real rock & blues soloing
Satch's drone tones
The nashville system
Transposing
Two-five-ones
One-six-two-five
Learning by ear
When in doubt, play I-IV
Relative major and minor
The blues ain't all sad
The C-A-G-E-D theory
The ABCs and 123s of chords
Arpeggio road maps
Four fingers, please
Warm-ups made easy
Alternate picking
Getta tuna
Soundhole solution
Electric vs. acoustic, pt.1
Electric vs. acoustic, pt.2
Heavier strings, better tone
Tube amps, big sounds
Amp modelers
Small amps, big sounds
Amp up, guitar down
Gig bags vs. shells
Cable Quality
Gain and sustain
Hear the rig
Distortion vs. overdrive
Clean and compressed
Your heroes all cheat
Pedal positioning
Tape 'em down
Pedal boards
Carry that weight
Keep your strap pn
Loop it or lose it
Don't turn up, tilt up
Heavy picks
Pracice for perfection
Guitar TV
Video teachers
Network news
Other instruments
Analyze your originals
Singing and playing
Simplify for songwriting
Keep it fun
Tournarounds for everyone
Easy funk guitar
This is not the blues
Alternate voicings
Damp it
Get a metronome
Inject some intervals
Open-string soloing
Harmonics
Alternate tunings
Exotic scales
Live experience is golden
Climatic conditions
Fingertips and nails
Change one string at a time
Coricidan bottle blues
Get tooled up
Tube replacement schedule
Insure your investment
Hazardous materials
Flying with your guitar
Even in a flight case...
Shipping your guitar or amp
Proof of ownership
Winding new strings
A properly strung 12-string
Sharpen your pencils
Grinds, not groans
SRV broken-string solution
Cleaning the body & neck
Cleaning the fretboard
Truss rod adjustments
And... action
Seting intonation
Locking tuners
Avoiding broken strings on a floating bridge
Changing strings on a floating bridge
Keep it level
More floating bridge tips
Miking Amps in the studio
Recording acoustic guitars
Save your studio ears
Home recording necessities
Effects and band size
Cut through on solos
Speaker placement at a gig
Eliminate hum
Stop microphone shock

Okładka: Noad Frederick, First Book For The Guitar

cena 130,95 zł.


nuty.pl

Noad Frederick
First Book For The Guitar

polski Pierwsza książka na gitarę solo
angielski First Book For The Guitar


Ilość stron:200
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065251
Produkty podobne:Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 1
Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 2
Noad Frederick - First Book for the Guitar - Part 3

Obszerna szkoła gry na gitarze klasycznej - zawiera w sobie zarówno 1-szą, 2-gą, jak i 3-cią część podręcznika. Autor podręcznika - Frederick Noad - krok po kroku wprowadzi Cię w niezbędne zagadnienia dotyczące zarówno techniki gitarowej, jak i przedstawi rozmaite ćwiczenia melodyczno - rytmiczne dopasowane do danego zagadnienia. Wśród przykładowych utworów znajdziesz m. in.: "Andante" (Sor), "Andante", Op. 6 (Molino), "Andantino" (Sor), "Andantino" (Carulli), "Andantino", Op. 139, No. 1 (Giuliani), "Aura Lee" (L. Mozart) i wiele innych.


Contents: All Through the Night • Allegretto (Giuliani) • Allegretto, Op. 44, No. 8 (Sor) • Alman (16th C.) • Amusement, Op. 18, No. 3 (Horetzky) • Andante (Sor) • Andante, Op. 6 (Molino) • Andantino (Sor) • Andantino (Carulli) • Andantino, Op. 139, No. 1 (Giuliani) • Aura Lee • Banks of the Ohio • Bourrée in A Minor (L. Mozart) • El Vito • The Entertainer • Etude (Carulli) • Etude in A Minor • Evening Breeze (Noad) • Fandango • Greensleeves • I Gave My Love a Cherry (The Riddle Song) • Theme from Jocelyn (Godard) • La Volta • Little Rondo (Meissonier) • Minuet • Minuet (Carcassi) • Minuet I • Moorish Dance • On Top of Old Smoky • Packington's Pound (16th C.) • Pastoral (Noad) • Pavane (16th C.) • Petenera (Traditional) • The Piper's Tune • Rondo from Sonatina, Op. 71 (Giuliani) • Sicilienne (Meissonier) • Solitude • Sonatina (Attwood) • Song at Nightfall • The St. Catherine (Barrett) • Study in C (Giuliani) • Study in D (Sor) • Study in D Minor (Coste) • Study in F (Sor) • Study in 3rds (Sor) • Study in 6ths (Sor) • Theme by De Visee • Theme by Hook • Theme by Purcell • Victorian Song (Noad) • Waltz (Carcassi) • The Willow • Zapateado.


Lista utworów:
All Through The Night (Welsh Folksong)
Allegretto (Mauro Guiliani)
Allegretto,Op.44,No.8 (Sor)
Alman (16th C.)
Amusement,Op.18,No.3 (Horetzky)
Andante (Sor)
Andante(Op.6) Molino
Andantino (Sor)
Andantino (Carulli)
Andantino,Op.139,No.1 (Giuliani)
Aura Lee (George R. Poulton)
Banks Of The Ohio (19th Century Western American)
Bourree In A Minor (Mozart L)
El Vito
Etude (Carulli)
Etude In A Minor (Ferdinand Carulli)
Evening Breeze (Noad)
Fandango (Frank Perkins)
Greensleeves (Traditional English)
I Gave My Love A Cherry (The Riddle Song) (Traditional)
Jocelyn, Theme From(Godard)
La Volta
Little Rondo (Meissonier)
Minuet (Bach)
Minuet (Carcassi)
Minuet I (Henry Purcell)
Moorish Dance
On Top Of Old Smoky (Kentucky Mountain Folksong)
Packington's Pound (Anonymous 16th Century English)
Pastoral (Noad)
Pavane (16th C.)
Petenera (Traditional)
Piper's Tune, The
Rondo(Sonatina,Op.71) Giuliani
Sicilienne (Meissonier)
Solitude (Duke Ellington, Eddie De Lange, Irving Mills)
Sonatina (Attwood)
Song At Nightfall
St. Catherine, The (Barrett)
Study In 3rds (Sor)
Study In 6ths (Sor)
Study In C (Giuliani)
Study In D (Fernando Sor)
Study In D Min. (Coste)
Study In F (Sor)
The Entertainer (Scott Joplin)
Theme By De Visee
Theme By Hook
Theme By Purcell
Victorian Song (Noad)
Waltz (Carcassi)
Willow, The
Zapateado

Spis treści:

Note to the reader
Note to the teacher
About the guitar
How guitar music is written
Notes and rests
Tuning
Special tuning tips
Beginning to play
The sitting position
The right hand
The rest stroke
Tone quality
The shape of the nails
Finger identification
First practice of the rest stroke alternation
The left hand
The left-hand exercise
Putting both hands together
Further development
The free stroke
Notes on the first string
Counting
Exercise 1
Exercise 2
Exercise 3
Notes on the second string
Rest and damping
Exercise 5
Exercise 6
Exercise 7
Pick-up notes
Bank of the Ohio
Notes on the third string
Counting eighth notes
Exercise 8
Exercise 9
Exercise 10
Aura Lee
Thumb technique
Notes on the fourth string
Exercise 11
Exercise 12
Exercise 13
Notes on the fifth and sixth strings
Exercise 14
Fandango
Exercise 15
Ties
Exercise 16
Sharps and flats
Exercise 17
Exercise 18
Minuet
Chord technique
Exercise 19
Exercise 20
Cherry Song
Exercise 21
Arpeggios and Triplets
Technique of arpeggio
The Upward arpeggio
The downward arpeggio
Exercise 22
Exercise 23
Exercise 24
Combining chords and melody
Exercise 25
Exercise 26
La Volta
Practice suggestions
The Moorish dance
Evening Breeze
Etude
Minuet Theme
Flamenco Study
Song at nightfall
To the reader
A note to the teacher
Keys and scales
Scale of C Major
Other Major Keys
Scale of G Major
Minor Keys
Exercise 1
Study in G Major
Counting sixteenth notes
Exercise 2
Mixed Eighths and Sixteenths
Exercise 3
Etude in A Minor
Right hand fingering
General Principles
A Warning
Two Note Chords
Exercise 4
Crossing From String to String
Use of the Ring Finger
Exercise 5
Exercise 6 to 10
The Dotted Quarter Note
Exercise 11
Exercise 12
Packington's Pound
Right-Hand Technique
Choice of the Rest Stroke or Free Stroke
Single-Note Passages
Chords
Two-Note Chords with Rest Stroke
Exercise 13
Exercise 14
Chords of Three or More Notes
Arpeggios
To the reader
To the teacher
A practical warm-up routine
More advanced counting
The dotted eighth note
Grace notes
Andante
Syncopation
Exercise 1
The half bar
Andantino
More about chords
Exercise 2
Arpeggiated chords
When to arpeggiate
Amusement
Shorthand systems for chords
Components of a Major Chord
The Right Hand
Breaking up the Chords
Formation of More Complex Chords
On top of old smokey
Exploring new keys
Flat keys
Exercise 3
Study in F
Keys with more Sharps
Scale of A Major
Exercise 4
Andante
Alman
Scale of E Major
Exercise 5
Little Rondo

Okładka: , Pointer System For The Piano - Instruction Book 3

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Pointer System For The Piano - Instruction Book 3

polski Szkoła gry na keyboardzie - książka instruktażowa, cz. 3
angielski Pointer System For The Piano - Instruction Book 3


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:keyboard solo (zawiera akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079810
Produkty podobne:Lehmeier Jerry - Pointer System For Piano - Book 5
- The Pointer System For Piano

Szkoła gry na keyboardzie obejmuje łącznie 5 części. Każda część zawiera lekcje gry oraz utwory, które posiadają zapis linii melodycznej i akordów, dzięki czemu mogą być zagrane po krótkim czasie nauki. Niniejsza część trzecia poszerza zakres informacji dotyczących akordów, skal i rytmów. Ponadto zawiera przykładowe utwory w łatwym zapisie. Całość w angielskiej wersji językowej.


A method that's fast, fun and designed for the 'do-it-yourselfer.' Familiar songs can be played almost immediately because the student reads only the melody line and chord symbols. Also provides the incentive for continuing serious music study.


Lista utworów:
After The Ball
Annie Laurie
Camptown Races
Holy, Holy, Holy
Home On The Range
In The Good Old Summertime
I've Been Working On The Railroad
Jingle Bells
Minute Waltz
The Caissons Go Rolling Along
Vienna Life
Whispering Hope
Caisson Song
Good Night Ladies
Gold and Silver Waltz
L'Estudiantina
Liebestraum
Marine Hymn
My Wild Irish Rose
Oh, Susanna
Santa Lucia

Spis treści:

New Major Chords
The G Major Scale
Playing Rhythm in 4
Using the Susatining Pedal With Rhythm in 4
The Dotted Quarter and Eighth Note Rhythm Pattern
Major Scales Built On White Keys
Playing Rhythm With Eighth Note Patterns
Major Scales Built on Black Keys
Keyboard Pointers

Okładka: Lehmeier Jerry, Pointer System For Piano - Book 5

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Lehmeier Jerry
Pointer System For Piano - Book 5

polski Szkoła gry na keyboardzie, cz. 5
angielski Pointer System For Piano - Book 5


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:keyboard solo (zawiera akordy, teksty)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079823
Produkty podobne: - The Pointer System For Piano

Szkoła gry na keyboardzie obejmuje łącznie 5 części. Każda część zawiera lekcje gry oraz utwory, które posiadają zapis linii melodycznej i akordów, dzięki czemu mogą być zagrane po krótkim czasie nauki. Niniejsza część piąta zawiera informacje na tematy takie, jak: przewroty akordów, pochody harmoniczne i modulacje. Całość w angielskiej wersji językowej.


A method that's fast, fun and designed for the 'do-it-yourselfer.' Familiar songs can be played almost immediately because the student reads only the melody line and chord symbols. Also provides the incentive for continuing serious music study.


Lista utworów:
Beautiful Isle Of Somewhere
Capricco Italien
Forty-Five Minutes From Broadway
In The Shade Of The Old Apple Tree
Minuet
O Worship The King
Short'nin' Bread
Silent Night
Swing Low, Sweet Chariot
Tell Me Why
The First Noel
The Foggy, Foggy Dew
This Train
When The Saints Go Marching In
Glow Worm
I Love You Truly
Midsummer Night's Dream
My Gal Sal
This Train
When You Were Sweet Sixteen

Spis treści:

Scale and Chord Patterns
Keyboard Pointers
Chord Inversions
New Chord Inversions
Chord Progressions - Key of F
Chord Progressions - Key of G
Chord Progressions - Key of C
Keyboard Pointers (Right Hand Harmony in Thirds)
Cross Hand Accompaniment
The Key of Bb Major
The Key of D Major

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...

Okładka: Fischer Wilfried, Hansen Erich, Jacobsen Jens, Schulz Martin, Musikunterricht. Grundschule

cena 37 zł.


nuty.pl

Fischer Wilfried, Hansen Erich, Jacobsen Jens, Schulz Martin
Musikunterricht. Grundschule

polski Nauka muzyki. Szkoła podstawowa
niemiecki Musikunterricht. Grundschule


Ilość stron:152
Format:210 x 297
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Noll Günther, Rauhe Hermann
Kod produktu:NPL077607

Niemiecki podręcznik do nauki muzyki dla szkół podstawowych, wydany w 1977 roku. Zawarto tu liczne utwory przeznaczone do śpiewania oraz grania na instrumentach, oraz materiał z zakresu teorii muzyki dotyczący m. in. notacji muzycznej, budowy akordów, gam durowych i molowych, rodzajów znaków chromatycznych, interwałów, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.
Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, brak zagnieceń, okładka nosi ślady użytkowania, oprawa twarda.


Spis treści:

Vorwort
Musik kann etwas erzählen
Musik kann etwas erzählen (I)
Musik kann Geräusche aus der Natur darstellen
Windgeräusche
Wassergeräusche
Regen und Gewitter
Tierstimmen
Musik kann Geräusche aus der Umwelt darstellen
Auf dem Bahnhof
Im Zirkus
Musik kann etwas erzählen (II)
Tiere in der Musik
Musik kann von Menschen und Fabelwesen erzählen
Musik kann etwas erzählen (III)
Musik kann Stimmungen und Gefühle ausdrücken
Musik kann ganze Geschichten erzählen
Die Zauberhirsche (Bartók)
Der Feuervogel (Strawonsky)
Till Eulenspiegel (Strauss)
Ein nächtliches Abenteuer (Wagner)
Wie man Musik macht
Wie man Musik macht (I)
Klinger und Klangpunkte
Klopfen und trommeln
Ein Abenteuer im Urwald
Zupfen und streichen
Blasen
Oriffinstrumente - Klangformen
Was wir wissen
Wie man Musik macht (II)
Wie Instrumente klingen
Holzblasinstrumente
Blchblasinstrumente
Ein Bläserquintett (Hindemith)
Klangfarbenpartituren
Instrumente in verschiedenen Lebensbereichen
Was wir wissen
Unsere Stimme als Instrument
Unsere Stimme als Instrument (I)
Kasperle-Theater
Geisterstunde
Die Bremer Stadtmusikanten
Unsere Stimme als Instrument (II)
Sprache und Sprechen
Ein musikalisches Abenteuer (Ligeti)
Nonsense für Stimmen (Petrassi)
Stimmen unterscheiden sich
Der menschliche Kehlkopf
Was wir wissen
Klänge haben verschiedene Eigenschaften
Klänge haben verschiedene Eigenschaften (I)
Klänge: Töne und Geräusche
Laut und leise in der Musik
Das Echo
Der Wind
Die Abschidssinfonie (Haydn)
Was wir wissen
Klänge haben verschiedene Eigenschaften (II)
Schnell und langsam in der Musik
Der Gleichschlag / Der Takt
Lang und kurz in der Musik
Pausen
Das hölzerne Männlein
Jetzt ist's Nacht (Hindemith)
War wir wissen
Hoch und tief in der Musik
Der g-Schlüssel / Das Fünfliniensystem
Sprünge als Signale und Rufe
Verschieden hohe Töne klingen zusammen
Was wir wissen
Wie Musik notiert wird
Wie Musik notiert wird (I)
Musik wird verschieden aufgezeichnet
Eine Tonleiter
Der Ton "b"
Der Ton "fis"
Ceciderunt in profundum (Telemann)
Die chromatische Tonleiter
Ein Sonnenaufgang (Haydn)
Chromatische Töne klingen zusammen (Ligeti)
Schritte und Sprünge
Spiel mit verschiedenen Noten und Sprüngen
Die punktierte Note
Das Orchester (Haydn)
Eine rhythmische Partitur
Tanz der Tiere
Was wir wissen
Wie Musik notiert wird (II)
Verschiedene Notenschlüssel
Quodlibet (Bach)
Spiele im g-Schlüssel und f-Schlüssel
Chromatische Reihen
Motive aus "Der Gnom" (Mussorgsky)
Zwei besondere Reihen
Zwei Reihen aus Ganztonschritten
Die Durtonleiter
Die Molltonleiter
Überraschungen (Haydn)
Verschiedene Intervalle
Wenn alle Tag Montag wär
Der Reise Mutakirorikatum (Guggenmos)
Dreiklaenge
Wir begleiten mit Dreiklängen
Was wir wissen
Wie Musik gemacht ist
Wie Musik gemacht ist (I)
Gliederungen
Fröhlicher Landmann (Schumann)
Aus der Wassermusik (Händel)
Ein Abend auf dem Lande (Bartók)
Das Rondo
Urians Reise um die Welt (Claudius)
Fagottkonzert (Mozart)
Was wir wissen
Wie Musik gemacht ist (II)
Gliederung durch Kontraste
Der Teufel von Salamanca (Körner)
So kann man Musik beschreiben (Ligeti)
Gliederung durch Veränderung
Ein Thema aus Motiven (Leopold Mozart)
Thema mit Variationen (Mozart / Beethoven)
Allmähliche Veränderungen
Was wir wissen
Musik in unserer Umwelt
Musik in unserer Umwelt (I)
Auf dem Jahrmarkt
Auf dem Schulweg. Ein Würfelspiel
Musik in verschiedenen Lebensbereichen
Musik in inserer Umwelt (II)
Wer alles Musik macht. Aus einer Fernsehzeitung
Welche Musik wird gemacht? Ein Rundfunkprogramm
Anlässe zum Musikmachen
Wir spielen Programmdirektor
Ein Musikstück - verschiedene Eindrücke
Umgang mit Musik
Musik im Warenhaus
Umwelt und Lärm
Musik in der Werbung
Was wir wissen

Okładka: Schaum John W., Wir musizieren am Klavier, Heft 5

cena 20 zł.


nuty.pl

Schaum John W.
Wir musizieren am Klavier, Heft 5

polski Gramy na fortepianie, z. 5
niemiecki Wir musizieren am Klavier, Heft 5


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Spaeth Sigmund
Kod produktu:NPL077097
Produkty podobne:

Piąty zeszyt szkoły gry na fortepianie Johna W. Schauma. Szkoła, poprzez różnorodne utwory, wprowadza w poszczególne zagadnienia muzyczno - techniczne, m. in, grę w tonacjach durowych i mollowych, sposoby wydobycia dźwięków (legato, portato, staccato), muzykę polifoniczną i homofoniczną i inne. Na początku publikacji zawarto karty do nauki koła kwintowego, a na końcu pięciolinie do notatek.

Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, okładka zadbana, bez zagnieceń.


Spis treści:

Schnell - Lesekarten
Synkopen - "Scheibenwischer"
Arpeggien - Walzer - "Treibholz"
Marschrhythmus - Schülerlotsen (Lange)
Ludwig van Beethoven - Sonatine
Notenlessen von drei Systemen - "Die Davy-Jones-Sage" (Petrie)
Vortragsstück - "Auf dem Eis" (Czibulka)
Die Moll - Tonleiter
Tonart A-Moll - Verödetes Land" (MacDowell)
Tonart E-Moll - Slawischer Tanz" (Dvorak)
Tonart G-Moll - "Marsch der Steppenreiter"
Dur und Moll Tonarten mit dem Gleichen Grundton - "Maskenball"
Staccato aus dem Handgelenk - "Pfeilwurfspiel"
Melodienfolge - Suite "Die vier Jahreszeiten"
Homophone Musik
Polyphone Musik
Schumann und Gade - Nordisches Lied", "Jagdlied des Königs"
Östliche Rhythmen - "Wüstenpatrouille" (Cui)
Alla - Breve (2/2) Takt - "Bauerntanz" (Bach)
Drei - Halbe (3/2) Takt - "Hornpipe" (Haendel)
Thema und Variationen - Geburtstagsständchen
Tonart Ges-dur - "Schwarzetastenpolka" (Czerny)
Zwölfachtel (12/8) Takt - Tagträume" (Reinecke)
Kleiner Walzer - "Frühling" (Carreno)
Kreuznoten auf weissen tasten - "Der Jongleur" (Dussek)
As-dur und f-moll - "Stadtausrufer", "Dämmerung" (Chopin)
Musikalischer Ratespiel
Notenpapier
Verzeichnis musikalischer begriffe





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland