•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Finał z Kwartetu B

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy (sopran lub tenor) i fortepian (1)
książka (1)
kwartet: flet, skrzypce, altówka, wiolonczela (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy (1)
skrzypce i fortepian (1)
skrzypce, altówka, wiolonczela, fortepian (1)

Finał z Kwartetu B znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Noskowski Zygmunt, Kwartet fortepianowy op. 8

cena 75 zł.


nuty.pl

Noskowski Zygmunt
Kwartet fortepianowy op. 8

Ilość stron:60 + 12 + 12 + 8
Format:235 x 305
Opracowanie na:skrzypce, altówka, wiolonczela, fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL051672

Partytura + głosy.

Kwartet fortepianowy op. 8 pochodzi z wczesnego okresu twórczości Noskowskiego, skomponowany przed 1879 rokiem posiada klasyczną budowę cztero częściową, z krakowiakiem w Finale. Odznacza się długooddechową, swobodnie rozwijaną melodyką. O zwartych motywach. Materiał tematyczny przeprowadzany jest przez wszystkie instrumenty, traktowane tutaj równorzędnie. Zakończenie akcentem polskim - stylizacja krakowiaka w Finale - w charakterystyczny sposób ożywia utwór nadając mu cech narodowych. W trakcie pobytu Noskowskiego w Weimarze w 1879 roku miało miejsce wykonanie kwartetu z udziałem F. Liszta, który niezwykle interesował się twórczością młodego Polaka.


Okładka: Lessel Franciszek, Kwartet fletowy Op. 3

cena 40 zł.


nuty.pl

Lessel Franciszek
Kwartet fletowy Op. 3

Ilość stron:36+12+12+12+12
Format:205 x 290
Opracowanie na:kwartet: flet, skrzypce, altówka, wiolonczela
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL054984

Spośród kwartetów skomponowanych przez Franciszka Lessla w całości zachowały się dwa: Kwartet fletowy G-dur op. 3 oraz VIII Kwartet smyczkowy B-dur op. 19. Kwartet fletowy powstał w pierwszym okresie twórczości w 1806 r. i w tym samym roku został po raz pierwszy opublikowany w Wiedniu. Utwór składa się z czterech części: Allegra utrzymanego w formie allegra sonatowego (I), nastrojowego Adagio w tonacji e-moll (II) kontrastującego z tanecznym, wesołym Minuetto Allegro (III) oraz finałowego Allegra będącego tematem z wariacjami (IV). Kwartet fletowy posiada zwartą, przejrzystą formę, odznacza się umiejętnym łączeniem faktury homofonicznej i polifonicznej, bogactwem melodii i harmonii, własnym językiem dźwiękowym. Mimo zauważalnych wpływów Haydna kompozycja należy do jednych z najlepszych polskich utworów klasycznych. Utwór dedykowany jest księciu Fryderykowi Lubomirskiemu.


Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph, Masters for the Young for Violine and Piano

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph
Masters for the Young for Violine and Piano

polski Utwory mistrzów dla młodzieży na skrzypce i fortepian
angielski Masters for the Young for Violine and Piano
niemiecki Meister für die Jugend für Violine und Klavier
francuski Maîtres pour la jeunesse pour violine et piano


Ilość stron:28 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hermann Friedrich
Autor aranżacji/opracowania: Hermann Friedrich
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067587
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 1
Mendelssohn-Bartholdy Feliks, Schumann Robert - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 3

Publikacja "Meister für die Jugend" zawiera szesnaście wybranych utworów dwóch kompozytorów klasycznych - Josepha Haydna i Wolfganga Amadeusza Mozarta, w opracowaniu na skrzypce i fortepian. Pośród kompozycji odnaleźć można m. in. opracowania pojedynczych części kwartetów Haydna (np. "Andante" z kwartetu smyczkowego nr 82, czy "Serenadę" z kwartetu nr 17) oraz aranżacje fragmentów słynnych oper Mozarta (m. in. aria Papagena z opery "Czarodziejski flet", aria Zerliny z opery "Don Giovanni", czy "Marsz" z opery "Wesele Figara").


Lista utworów:
Canzonetta aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Larghetto aus: Stadler-Quartett (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie der Zerlina aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie des Papageno aus: Die Zauberflöte (Mozart Wolfgang Amadeus)
Marsch aus: Die Hochzeit des Figaro (Mozart Wolfgang Amadeus)
Duett aus: Don Giovanni (Haydn Joseph)
Andante aus: Streichquartett Nr. 82 (Haydn Joseph)
Champagner-Arie aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus: Streichquartett Nr. 15 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Adagio aus: Streichquartett Nr. 66 (Haydn Joseph)
Serenata aus: Streichquartett Nr. 17 (Haydn Joseph)
Menuett aus: Streichquartett Nr. 66 (Haydn Joseph)
Finale aus: Sinfonie Nr. 88 G-Dur Hob. I:88 (Haydn Joseph)
Romanze aus: Sinfonie Nr. 85 B-Dur Hob. I:85 (Haydn Joseph)
Arie des Uriel "Mit Würd' und Hoheit angetan" aus: Die Schöpfung (Haydn Joseph)
Finale aus: Streichquartett Nr. 39 (Haydn Joseph)

Okładka: Finney Ross Lee, Chamber Music for High Voice and Piano

cena 207,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Chamber Music for High Voice and Piano

polski Muzyka kameralna na wysoki głos wokalny i fortepian
angielski Chamber Music for High Voice and Piano
niemiecki Kammermusik für Hohe Singstimme und Klavier


Ilość stron:104
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran lub tenor) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Tenor
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Finney Ross Lee
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076455

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i Rogera Sessionsa. Jego twórczość obejmuje m. in. cztery symfonie, cztery koncerty, oraz osiem kwartetów na różne obsady instrumentów. Utwór "Chamber music" na głos wokalny i fortepian Finney skomponował w 1952 roku do poezji Jamesa Joyce'a. Jest to zbiór trzydziestu sześciu pieśni o różnym charakterze, ściśle uzależnionym od słów Joyce'a. Głos wokalny cechuje prosta melodyka, natomiast w partii fortepianu kompozytor zastosował m. in. ciekawe efekty kolorystyczne (glissanda, szerokie arpeggia, gęste słupy akordowe, długie tryle, tremolanda, gra w skrajnych rejestrach).

The tendency has always been to consider "Chaber Music" by James Joyce as a collection of lyrics, not as a single, unified work. Critics write that these poems "seem trivial...exactong the final elegance from tradition," and that "Joyce sings of love in the manner of the Elizabethans and of the poets of the eighteen-nineties", that his "plaintive and cloying little stanzas could only have satisfied George Mmoore's canons of pure poetry." The title "Chamber Music" certailnly suggests a double meaning, and to admit it does no injury to the work. When Tindall writes that in "Chamber Music" "Joyce seems devoted to urination" he is perhaps carrying the double meaning too far. The final six poems of "Chamber Music" are concerned with loneliness and despair.

Lista utworów:
Chamber Music for High Voice and Piano (Finney Ross Lee)

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...

Okładka: , Niezapomniane przeboje dawnych mistrzów z.4 w łatwym zapisie nutowym na keyboard

cena 10 zł.


nuty.pl

Niezapomniane przeboje dawnych mistrzów z.4 w łatwym zapisie nutowym na keyboard

polski Niezapomniane przeboje dawnych mistrzów z. 4 w łatwym zapisie nutowym na keyboard


Ilość stron:28
Format:204 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Keyboard (1) lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084086

Kontynuacja przebojów muzyki klasycznej w łatwym opracowaniu na keyboard (nuty na keyboard - tzw. pryma czyli linia melodyczna zapisana na jednej pięciolinii dla prawej ręki z podpisanymi symbolami akordów dla lewej ręki + diagramy akordów klawiszowych).


Lista utworów:
BARKAROLA - z II aktu opery "Opowieści Hoffmana" (J.Offenbach) (J. Offenbach)
CARMEN - UWERTURA - (G. Bizet) (G. Bizet)
CYRULIK SEWILSKI - UWERTURA - (G. Rossini) (G. Rossini)
FUNICULI - FUNICULA [Rozstanie] - (L. Denza) (L. Denza)
KOŁYSANKA - (J. Brahms) op. 49 nr 4 (J. Brahms)
NESSUN DORMA - aria Kalafa z opery "Turandot" (G. Puccini) (G.Puccini)
LAT DWADZIEŚCIA MIAŁ MÓJ DZIAD - aria Adama z operetki "Ptasznik z Tyrolu" (C.Zeller) (C. Zeller)
LEKKA KAWALERIA - UWERERTURA - (F. von Supp) (F. von Suppé)
MASKARADA - WALC - z muzyki do sztuki Lermontowa (A. Chaczaturian) (A. Chaczaturian)
RONDO ROSSO - cz.III Koncertu e-moll na flet i orkiestrę (G.S. Marcadante) (G.S. Marcadante)
SERENADA - z Kwartetu smyczkowego F-dur cz. II - Andante cantabile (F.J. Haydn) op. 3 nr 5 (F.J. Haydn)
SONATA PATETYCZNA - cz.II Adagio cantabile (L.van Beethowen) (L. van Beethoven)
SZUMIĄ JODŁY NA GÓR SZCZYCIE - aria Jontka z IV aktu opery HALKA (S. Moniuszko) (S. Moniuszko)
TANIEC ANITRY - ze suity PEER GYNT (E.Grieg) (E. Grieg)
TANIEC SŁOWIAŃSKI e-moll - (A. Dworzak) op. 72 nr 2 (A. Dworzak)
TRITSCH-TRATSCH POLKA - (J. Strauss - syn) (J. Strauss- syn)
WILHELM TELL - UWERTURA - część fragmentu finałowego (G. Rossini) (G. Rossini)
WIOSNA - cz. I Koncertu skrzypcowego E-dur z cyklu CZTERY PORY ROKU (A. Vivaldi) (A. Vivaldi)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland