•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Fantazja c

Dostępne opracowania:

2 fortepiany, 4 ręce (1)
fortepian (2)
fortepian solo (4)
klawesyn solo (1)
książka (1)
organy solo (1)
organy z pedałem solo (2)
róg F i organy (1)
tuba i organy (1)
wiolonczela solo (1)

Fantazja c znajdziesz w 17 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Utwory wybrane w adaptacjach na organy z. 1

cena 29 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Utwory wybrane w adaptacjach na organy z. 1

Ilość stron:124
Format:A4
Opracowanie na:organy solo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003674

Nie trzeba chyba przekonywać, że niepowtarzalność i czarowność muzyki Mozarta ma swe sedno w nieopisanej inwencji i wielości nastrojów osiąganych na bazie skrajnej prostoty użytych środków muzycznych (w tym formy i harmonii) oraz mistrzowskiego operowania niuansem (np. gdy motyw w dur zostaje "powtórzony" w moll - wywołuje to jaskrawy kontrast wyrazowy (patrz KV 475, takty 58-65). Zawiera utwory: Uwertura C-dur KV 399, Adagio h-moll KV 540, Allegro B-dur KV 400, Fantazja f-moll KV 594, Rondo D-dur KV 485, Fantazja c-moll KV 475, Rondo a-moll KV 511, Warjacja C-dur KV 265, Allegretto alla turca KV 331.


Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Utwory wybrane w adaptacjach na organy z. 2

cena 29 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Utwory wybrane w adaptacjach na organy z. 2

Ilość stron:118
Format:A4
Opracowanie na:organy z pedałem solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003675

Preludium i Fuga C-dur KV 394, Andante F-dur KV 616, Fantazja c-moll KV 396, Romans As-dur KV Anh, 205, Allegro maestoso a-moll KV 310, Fantazja d-moll KV 397, Allegro g-moll KV 312, Presto a-moll KV 310, Fantazja f-moll KV 608.


Okładka: Szymanowski Karol, Fantazja C-dur op. 14

cena 29 zł.


nuty.pl

Szymanowski Karol
Fantazja C-dur op. 14

Ilość stron:20
Format:245 x 340
Opracowanie na:fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:7-8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003757

Z dzieł Karola Szymanowskiego znanymi utworami są między innymi "Harnasie", "Król Roger", utwory fortepianowe ( maski, metopy, sonaty, mazurki),pieśni, symfonie, koncerty skrzypcowe i wiele, wiele innych. Fantazja C-dur to utwór przeznaczony na fortepian dla zaawansowanych pianistów.


Lista utworów:
Fantazja C-dur op. 14 (Szymanowski Karol)

Okładka: Haydn Franz Joseph, Fantazja C-dur Hob.XVII:4

cena 26,3 zł.


nuty.pl

Haydn Franz Joseph
Fantazja C-dur Hob.XVII:4

Ilość stron:16
Format:230 x 310
Opracowanie na:fortepian
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL050798

Wydawca: Henle


Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

cena 69 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

Ilość stron:192
Format:170 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056676
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Dyktanda muzyczne Danuty Dobrowolskiej - Maruchy, do kształcenia słuchu, jako pierwsze prezentują fragmenty muzyczne w oryginalnej wersji brzmieniowej, w postaci specjalnie zrealizowanych nagrań. Zyskały sobie dużą popularność wśród pedagogów.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego - Cztery konie we dworze
Melodia ludowa z Mazowsza - Jasio konie poił
J.Francaix - Suita na flet solo , cz.IV Allemande
Łowicka melodia ludowa, Stary kowal młotem wali
Melodia ludowa z Mazowsza, Oj wołki moje wołki
F.Chopin, Mazurek h-moll, op.33 nr 4
Melodia ludowa z Podhala, Tańcujze se tańcuj, karcmarecko tłusta
Melodia ludowa z Podhala, Dana moja, dana, nie pójde za pana
F.Chopin Mazurek b-moll op.24 nr 4
Kazimnierz Serocki, I Symfonia, cz III
Melodia ludowa z Kieleckiego, Idzie kónik drogom
Melodia ludowa z Podhala, Posło dziwce do ogridu trawke ząć
Melodia ludowa z Krakowskiego, Oj, salała, salała, oj rybecka za wodo
G.Ph.Telemann VII Fantazja na skrzypce solo, cz.III
L.Różycki, 3 tańce polskie op. 37
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub samą melodię
F.Poulenc, Air Romantique
L.v Beethoven, Sonata A-dur op. 69 cz.II
F.X.Hammer, Sonata nr 3 na altówkę i b.c., cz III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 130
E.Grieg, Sonata op. 36
G.Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
J. Francaix, Sonatina, cz II, Sarabanda
G.F.Haendel, Sarabanda na altówkę i b.c. ( transkrypcja Sonaty na 2 skrzypiec i b.c.)
F.Chopin, Mazurek h-moll op. 33 nr 4
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz III, Rondo
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2, cz IV
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 68 nr 4
A. Vivaldi, Sonata na wiolonczelę i b.c.
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
G. Faure, Przebudzenie
G. Faure, Przebudzenie
B. Bartok, Mikrokosmos nr 128
A. Vivaldi, Koncert d-moll na fagot i orkiestrę smyczkową, cz I
F. Mendelssohn Bartholdy, Sonata op. 45, cz II
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, II Koncert Es-dur na róg i orkiestrę KV 417, cz I
D. Buxtehude, Sonata D-dur na wiolonczelę i b.c., cz I
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 33 nr 3
A.Caporale, Sonata, cz III
J. Brahms, Sonata op. 120 nr 2, cz II
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.63 nr 3
G. Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 17 nr 3
G.Cassado, Sonata w starym stylu hiszpańskim, cz II
G.Ph. Telemann, Sonata, cz I
F.Paulenc, Cé
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 59 nr 2
G.Ph. Telemann, Sonata g-moll na obój i b.c., cz IV
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
C. Debussy, Sonata, cz I, Prolog
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Walc op. 65 nr 6
S. Prokofiew, Sonata op. 119, cz.II
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Mały pastuszek
G.Ph. Telemann, Sonata F-dur na flet i b.c.
Dyktanda dwugłosowe
L.v Beethoven, Sonata f-moll op.2 nr 1, cz III Trio
F. CHopin, Mazurek a-mollop, 17 nr 4
J.S.Bach, Sonata C-dur na dwoje askrzypiec i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów KV487, nr 9
J.S. Bach, V Suita angielska
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tono
W.A. Mozart, Duet nr 3
J.S. Bach, II Inwencja dwugłosowa
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 1
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz I
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 5 nr 2, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus IV
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz,II
J.Ph. Rameau, Rigaudon
J.Hayd, Trio F-dur, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
J.S. Bach, II Partita c-moll, Sinfonia
M. Dziewulska, Tańce i piosenki mna dwoje skrzypiec nr 2
J.S. Bach, VI Suita francuska, Polonaise
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Bajeczka op. 65 nr 3
J.W. Kaliwoda, Duet op. 116 nr 1 cz.II
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke, nr 2
J.Ph. Rameau, Rigaudon
M. Reger, Christkindlains Wiegenlied
W.A. Mozart, Duet nr 6. cz. III
J.S.Bach, XI inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz" na wiolonczelę i fortepian, Var. I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.50 nr 3
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven,Sonata op. 102 nr 2, cz.III
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jesienko
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa (transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę)
W.A. Mozart, Sonata c-moll, KV 457, cz.I
C.PH.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 4
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op.18, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 58
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec i wiolonczelę i b.c., cz.IV
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 280, cz.III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 106
IV Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa z Kieleckiego, Jest jesień w padole
Melodia ludowa z Lubelskiego, W sini woda, w izbie woda
F. Kuhlau, Duet op. 81 nr 3
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fantazja
Melodia ludowa z Radomskiego, Służył Jasio u pana
Z. Kodaly, Sonata op. 8, cz.II,
Melodia ludowa z Kieleckiego, Pado desc, pado
G.F. Haendel, Sonata na obój i fortepian, cz.II
Melodia ludowa ze Sląska Cieszyńskiego, W tym naszim Istebnym
Melodia ludowa z Kieleckiego, Szła muszka po wodzie
Melodia ludowa z Kieleckiego, Z tamty strony plecionego płotka
G.Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz. II
F. Martin, Ballada na puzon i fortepian
B. Bartók, Mikrokosmos nr 104
Melodia ludowa z Mazowsza, Da i cóz mnie po roli
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Taniec pajaca
A. Dobrowolski, Trio na obój, klarnet i fagot, cz.I
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
C. Debussy, Preludia I, Dziewczę o lnianych włosach
J. Massenet, Elegia op. 10 nr 5
F. Poulenc, Air champetre
F. Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2, cz. III
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 63 nr 3
L. Boccherini, Sonata, cz.II
W.A. Mozart, Adagio h-moll KV 540
K. Stamic, Koncert d-dur na altówkę i orkiestrę op. 1cz II
K. Serocki, Sonatina, cz. I
F. Chopin, Mazurek As-dur, op. 41 nr 4
B. Martinů, I Sonata, cz. II
F. Chopin, Mazurek b-moll, op. 24 nr 4
F. Poulenc, Mais mourir
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
S. Barber, Sonata op. 6, cz. II
C. Debussy, Światło księżyca
B. Martinů, Wariacje na temat Rossiniego, Var.III
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 59 nr 3
A. Caporale, Sonata, cz.II
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 7 nr 3
A. Vivaldi, Koncert a-moll na fagot i orkiestrę cz.I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
F. Poulenc, Sonata cz. I
A. Corelli, Sonata na wiolonczelę i b.c., cz.II
S. Prokofiew, Gawot fis-moll, op. 32 nr 3
D. Szostakowicz, Sonata op. 40 cz. II
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 11
Dyktanda dwugłosowe
G.F. Haendel, Sonata na altówkę i b.c.cz.II
J.S. Bach, IV Suita francuska, Gigue
W.A. Mozart, Duet nr 9, cz.III
J.S. Bach, VI Partita e-moll, Tempo di Gavotta
B. Bartók, Duet nr 26
W.A. Mozart, Sonata D-dur, KV 205b, cz.III temat
J.S. Bach III inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę )
M. Dziewulska, Piosenka
W.F. Bach I Sonata, cz. III
J.S. Bach II Suita francuska, Gigue
G. Ph. Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz.IV
J. S. Bach VI Partita e-moll, Courante
B. Bartók, Duet nr 3
J.S. Bach, V suita angielska. Preludium
F. Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, IV Chaconne
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 281, cz.II
G. Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz.II
J. S. Bach, III Suita angielska, Gigue
G.F. Haendel, Trio kameralne nr 6 na 2 oboje, fagot i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 5
W.A. Mozart, Adagio i fuga na temat Bacha, KV 404a, Adagio
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
B.Bartók, Duet nr 28
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus III
F.Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, cz. II Air
W.A. Mozart, Sonata F-dur, KV 332, cz I
J.S. Bach, II Inwencja trzygłosowa, ( trankrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 2
J.S. Bach, VI Inwencja dwugłosowa,
G.F. Telemann, Sonata kanoniczna nr 3 na 2 skrzypiec cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c.cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 100
W.A. Mozart Duet nr 6 cz III
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
L.v Beethoven, Sonata F-dur op.5 nr 1 cz III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jasieńko
B. Bartók Duet nr 31
Dyktanda trzygłosowe
G.F. Haendel, Chaconne
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 330cz II
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Żal, op. 65 nr 5
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz.IV
L.v Beethoven, Wariacje na temat "La ci ddarem la mano", Var, VI
L. Różycki, 3 tańce polskie op. 37, Taniec II
D. Kabalewski, Piuosenka op. 27 nr 2
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 333, cz. II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV 457 cz I
W.A. Mozart, Koncert fotepianowy A-dur KV 488 cz I
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
D. Scarlatti, Sonata D-dur
J.S. Bach, VI Suita francuska, Menuet
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz I
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tuono na 2 trąbki i 2 puzony
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 279, cz III
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz III
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491 cz I
J. S. Bach, XIII inwencja trzygłosowa
G. Gabrieli, Canzona na 2 trąbki i 2 puzony
B. Bartók, Mikrokosmos nr 94
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 205b, cz III, Var.V
J.S. Bach, II Suita francuska, Sarabanda
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
W. Lutosławski. Melodie ludowe, Zalotny
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Gaik
M. Dupré Variations sur un Noël, Var. VI
P. Hindemith, III sonata, cz II
Indeks instrumentów
Indeks kompozytorów

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

cena 65 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Ilość stron:132
Format:169 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056677
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Cały podręcznik złożony jest z trzech zeszytów, zawiera 52 dyktand muzycznych nagranych na płyty CD. Niniejsze wydanie to zeszyt trzeci, przeznaczony jest przede wszystkim dla nauczycieli, mogą z niego jednak korzystać także uczniowie, którzy chcieliby samodzielnie pracować nad kształceniem słuchu.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od reakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Na wysoki górze
Melodia ludowa z Lubelskiego, Frasuje sie moja mama, frasuje
K. Serocki, I Symfonia cz I
Melodia ludowa z Sandomierskiego, Jaworowe stoły macie
K. Serocki, I Symfonia cz IV
Melodia ludowa z Sandomierskiego, A wsiadajze na wóz
K. Serocki, I Symfonia cz. II
Melodia ludowa z Podhala, Ej, sama jo se sama
Melodia ludowa z Rzeszowskiego, Zagraj mi, muzyka
Melodia ludowa z Podhala, Jurgowska dziedzina to piekne miastecko
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Nic sie mie to, synecku, nie tyczy
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, A mioł jo też konia siwka
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Ej idom se owiecki
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz.III
C. Debussy, Preludia II, Taniec Puka,
G.Ph. Telemann, X Fantazja na skrzypce solo, cz.III
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz III
Z. Kodaly, Sonata na wiolonczelę solo, op. 8 cz I
A. Malawski, Miniatury, II
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 9
Z. Kodaly, Sonata na wiolonvczelę solo op. 8 cz II
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz I
J. Brahms, Sonata f-moll op. 120 nr 2 cz I
W.A. Mozart, Kwartet obojowy, KV 370, cz. II ( transkrypcja na obój i fortepian )
F. Chopin, Mazurek f-moll. op. 63 nr 2
C.M. Weber, I Koncert f-moll na klarnet i orkiestrę, cz. II
F. Poulenc Air champętre
B. Martinů, I Sonata, cz I
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2 cz I
F. Chopin, Mazurek, G-dur op. 50 nr 1
S. Barber, Sonata op. 6, cz I
F. Poulenc A sa guitare
C.Ph.E. Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
S. Prokofiew, Gawot D-dur, op. 25
F. Poulenc, Sonata, cz.I
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2 cz I
K. Serocki, Taniec
O. Messiaen, 9 méditations, La Nativité du Seigneur, IV Le Verbe, cz II
D. Szostakowicz, Sonata, cz IV
S. Propkofiew, Wizje ulotne op. 22 nr 5
Dyktanda dwugłosowe
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Kołysanka słonia
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 11
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz.I
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Poranek op. 65 nr 1
L.v Beethoven, Sonata Es-dur op. 7 cz III
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr (
C. Debussy, Preludia I, Żagle
M. Reger, Suita na wiolonczelę solo, op. 131c nr 1, Fuga
J.S. Bach, II Partita c-moll, Rondo
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 4 Polonaise
G.Ph Telemannm III Fantazja na skrzypce solo, cz II
N. Rimski - Korsakow, II Duet
W.A. Mozart, sonata F-dur KV 332 cz III
B. Bartók, Duet nr 7
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
G.Ph Telemannm VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz III
J.S. Bach, Sonata c-moll na flet, skrzypce i b.c. cz I
J.S. Bach, III Suita angielska, Gigue
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. II
C. Debussy, Arabeska E-dur
P. Czajkowski, Album dla młodziueży, Polka op. 39 nr 14
M. Reger, Trio na skrzypce, altówkę i wiolonczelę op. 141b, cz III
B. Bartók, Duet nr 4
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c. cz III
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke na 2 flety, nr 12
B. Bartók, Duet nr 31
C. Debussy, Arabeska E-dur
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 136
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. IV
B. Bartók, Duet nr 17
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 4
Dyktanda trzygłosowe
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz. III
J. Haydn, Trio C-dur, cz. III, Trio
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
L.v Beethoven, Sonata E-dur, op. 14 nr 1, cz,II
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Trio op. 87 cz II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV457, cz III
W.A. Mozart, Sonata Es-dur, KV 282, cz I
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 49 nr 1 cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz I
J.S. Bach, IV Inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 533/494, cz III
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz III
J.S. Bach, I Suita francuska, Menuet II
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491, cz I
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec, wiolonczel,e i b.c., cz. III
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz III
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Wariacje na temat " La ci darem la mano", Var. IV
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz II
J.S. Bach, V Suita francuska, Gawot
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
M. Reger, Trio a-moll op. 77b, cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz III
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz. II
J.S. Bach, III Suita francuska, Sarabanda
W.A. Mozart, Sonata A-dur KV 331 cz I
W.A. Mozart, Fantazja c-moll KV 475
L.v Beethoven, Kwintet Es-dur na ogój, 3 rogi i fagot, cz I
F. Chopin, Mazurek b-moll op. 24 nr 4
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur KV 488, cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz II
R. Schumann, Sceny dziecięce, Strachy op. 15 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Panie Michale
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
J.s. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus VIII
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 17 nr 1
L. Różycki, Trzy tańce polskie op.37, Taniec I
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 2
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op. 18, Fuga
O. Messiaen, Le mystere de la Sainte Trinité, cz VII Les Corps Glorieux
Indeks oinstrumentów
Indeks kompozytorów i utworów

Okładka: Bach Johann Sebastian, Chromatic Fantasy & Fugue, Concerto In The Italian Style, Fantasy In C Minor, Prelude & Fugue In A Minor

cena 55,95 zł.


nuty.pl

Bach Johann Sebastian
Chromatic Fantasy & Fugue, Concerto In The Italian Style, Fantasy In C Minor, Prelude & Fugue In A Minor

polski Fantazja chromatyczna i Fuga, Koncert włoski, Fantazja c-moll, Preludium i Fuga a-moll na fortepian
angielski Chromatic Fantasy & Fugue, Concerto In The Italian Style, Fantasy In C Minor, Prelude & Fugue In A Minor


Ilość stron:58
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Vogrich Max, Bülow Hans von
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060141

Zbiór najpopularniejszych gatunków muzycznych dla twórczości Jana Sebastiana Bacha. Znajdują się tu fugi, fantazje, preludia i koncerty. Bach uważany jest za najdoskonalszego kompozytora barokowego. Zasłynął przede wszystkim dzięki wirtuozerii organowej, oraz dzięki doskonałości polifonii.

New editions of such classical works as are at least supposed to have become the common propertyof the musically educated, usually result - except as the product of mercantile speculation - from a recognition of the insufficiency of earlier editions. In the present case, of course, the editor is influenced by a similar conviction, which has grown from his diversified experience as a teacher. In this case, however, a justification of his reformatory intentions may not be superfluous, despite his confidence that such justification migh well be drawn, in the main, from the manner in which his intention has been carried out.

Lista utworów:
Chromatic Fantasy & Fugue (Bach J. S.)
Fantasy In C Minor (Bach J. S.)
Italian Concerto In F (Bach J. S.)
Prelude & Fugue In A Min (Bach J. S.)

Okładka: Widłak Wojciech, Chromatic Fantasy na klawesyn

cena 29 zł.


nuty.pl

Widłak Wojciech
Chromatic Fantasy na klawesyn

polski Fantazja chromatyczna na fortepian
angielski Chromatic Fantasy for Harpsichord


Ilość stron:20
Format:213 x 291
Opracowanie na:klawesyn solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klawesyn (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060986

Chromatic Fantasy (The Son Is Scrumptious) skomponowałem wiosną 2003 roku na zamównienie Małgorzty Isphording, polskiej klawesynistki mieszkającej stale w Holandii i jej też dedykowałem. Utwór niemal w całości opiera się na jednym, pięciodźwiękowym motywie e-dis-cis-d-c, który poddany zostaje przekształceniom kontrapunktycznym, metro-rytmicznym, transpozycjom oraz determinuje zarówno przebiegi horyzontalne, jak i wertykalne... Wojciech Widłak.

I composed Chromatic Fantasy (The Son Is Scrumptius) in spring 2003 in response to a commission from the Polish harpsichordist Małgorzata Isphording, who lives in the Netherlands, and l also dedicated it to her. The work is based almost entirely on one, five-note motive e-d sharp-c sharp-d-c, which undergoes contrapuntal and metro-rhythmic transformations and transpositions and determines the music both horizontally and vertically... Wojciech Widłak.

Lista utworów:
Chromatic Fantasy (Widłak Wojciech)

Okładka: Schumann Robert, Fantasia In C, Op. 17

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Schumann Robert
Fantasia In C, Op. 17

polski Fantazja C-dur, op. 17
angielski Fantasia In C, Op. 17
niemiecki Phantasie In C, Op. 17
włoski Fantasia in Do, Op. 17
francuski Fantaisie En Ut, Op. 17
hiszpański Fantasia En Do, Op. 17


Ilość stron:38
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063456
Produkty podobne:Schumann Robert - 4 Marches Op. 76 for Piano
Schumann Robert - Davidsbündlertänze Op. 6 für Klavier
Schumann Robert - Fantaisie, Op. 17
Schumann Robert - Fantasiestucke For the Piano, op. 12
Schumann Robert - Fantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Fantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Humoreske op. 20 - Urtext
Schumann Robert - Humoreske, Op. 20
Schumann Robert - Karnawał, op. 9
Schumann Robert - Kreisleriana Op. 16
Schumann Robert - Kreisleriana, Op. 16
Schumann Robert - Kreisleriana, Op. 16
Schumann Robert - Marches (Op. 76) et Trois Morceaux De Fantaisie (Op. 111)
Schumann Robert - Noveletten for the Piano, Op. 21
Schumann Robert - Novelletten, Op. 21
Schumann Robert - Phantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Tocatta Op. 7 et Allegro Op. 8
Schumann Robert - Toccata C-dur op. 7
Schumann Robert - Toccata C-dur Op. 7
Schumann Robert - Toccata, Op. 7

Książka zawiera Fantazję C-dur, op. 17 skomponowaną przez Roberta Schumanna - wybitnego niemieckiego kompozytora i pianisty okresu romantycznego. Jego twórczość skupia się głównie na pieśniach i utworach fortepianowych, w których wprowadza wiele nowatorstwa. Muzyka Schumanna charakteryzuje się frazami prowadzonymi w sposób nerwowy, kapryśny i niezwykle czuły na wszelkie zmiany wyrazowe. Dużo tu nieregularnej rytmiki. Oprócz Fantazji, do ważniejszych pozycji z dorobku kompozytora zaliczyć należy: "Papillons", "Tańce Davidsbundlerów", "Karnawał", oraz "Sceny leśne".



Lista utworów:
Fantasia In Do for Piano op. 17 (Schumann Robert)

Okładka: Schubert Franz, Wanderer Fantasy in C Op. 15 / D760 for Piano

cena 44,95 zł.


nuty.pl

Schubert Franz
Wanderer Fantasy in C Op. 15 / D760 for Piano

polski Fantazja C-dur "Wędrowiec" op. 15 / D 760 na fortepian
angielski Wanderer Fantasy in C Op. 15 / D760 for Piano
niemiecki Wanderer - Fantasie C-Dur op. 15 / D 760 für Klavier


Ilość stron:36
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Niemann Walter
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067558
Produkty podobne:Schubert Franz - Fantasy In C op. 15/D. 760 (Wanderer)

Publikacja zawiera Fantazję fortepianową C-dur D 760 "Wędrowiec" Franza Schuberta. Utwór został ukończony w listopadzie 1822 roku. Wszystkie tematy w utworze rozwijane są na podstawie jednego motywu zaczerpniętego z pieśni "Der Wanderer" skomponowanej przez Schuberta w 1816 roku. Fantazja posiada 4 wewnętrzne części: I - Allegro, II - Adagio, III - Scherzo Presto, IV - Finał.


Lista utworów:
Wanderer - Fantasie C-dur op. 15 (Schubert F.)

Okładka: Finney Ross Lee, Chromatic Fantasy in E major

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Chromatic Fantasy in E major

polski Fantazja chromatyczna E-dur
angielski Chromatic Fantasy E-major
niemiecki Chromatic Fantasy E-dur


Ilość stron:12 + 2
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Jelinek Jerome
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068661

Ross Lee Finney (1906 - 1997) był amerykańskim kompozytorem muzyki współczesnej. W ''Fantazji chromatycznej'' E-dur na wiolonczelę solo, autor ukazuje wiele nowych możliwości wykorzystania instrumentu. Jest to krótki solowy utwór, wymagający wirtuozowskich umiejętności w grze na instrumencie. Wykorzystuje się go głównie w celach popisowych.


Lista utworów:
Chromatic Fantasy in E major (Finney Ross Lee)

Okładka: Finney Ross Lee, Five fantasies for Organ - Fantasia No. 4

cena 78,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Five fantasies for Organ - Fantasia No. 4

polski Pięć fantazji na organy - Fantazja nr 4
angielski Five fantasies for Organ - Fantasia No. 4
niemiecki 5 Fantasien für Orgel - Fantasie Nr. 4


Ilość stron:8
Format:305 x 230
Opracowanie na:organy z pedałem solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Noehren Robert
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068728
Produkty podobne:Finney Ross Lee - Five Fantasies for Organ - Fantaisie No. 2
Finney Ross Lee - Five Fantasies for Organ - Fantasia No. 1
Finney Ross Lee - Five Fantasies for Organ - Fantasia No. 3
Finney Ross Lee - Five Fantasies for Organ - Fantasia No. 5

Ross Lee Finney (1906 - 1997) był amerykańskim kompozytorem muzyki współczesnej. W cyklu pięciu fantazji na organy kompozytor pokazuje jak muzyka współczesna może być wykonywana na tak stereotypowym instrumencie jak organy. W tym cyklu kompozycji ukazuje, że organy również mogą brzmieć współcześnie i niekonwencjonalnie. Fantazja czwarta została zatytułowana ''The leaves on the tress spoke" ("Urlop wśród mówiących drzew'').


Lista utworów:
The leaves on the tress spoke (Finney Ross Lee)

Okładka: Koetsier Jan, Choralfantasie for Horn and Orgel

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Koetsier Jan
Choralfantasie for Horn and Orgel

polski Fantazja chorałowa na róg i organy
angielski Choralfantasie for Horn and Orgel


Ilość stron:16 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:róg F i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Róg F (1)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL069182

Publikacja zawiera Fantazję chorałową - "Gib dich zufrieden und sei stille" Op. 89 napisaną przez współczesnego niemieckiego kompozytora - Jana Koetsiera w 1981 roku. W obecnym wydaniu Fantazja opracowana jest na róg F i organy. Liczne są tu zmiany dynamiczne i zmiany tempa.

Jan Koetsier born in Amsterdam in 1911, the composer studied at the Berlin College of Muis and later returned to Amsterdam as a conductor. From there he went in 1950 to Munich, to the Bavarian Radio Symphony Orchestra, obtaining a full professorship at the College of Music there in 1966. Now a freelance composer, he lives in Upper Bavaria. As a composer Koetsier has worked in the most varied fields. His 3rd symphony has been performed in philadelphia and New York, for example. His "Concerto for Trumpet, Trombone and Orchestra" as well as "The Man Lot" for male chorus, baritone speaker and orchestra received their first performance from the Bavarian Radio Symphony Orchestra under Rafael Kubelik in Munich.

Lista utworów:
Choralfantasie - Gib dich zufrieden und sei stille (Koetsier Jan)

Okładka: Koetsier Jan, Choralfantasie for Tuba and Orgel

cena 114,95 zł.


nuty.pl

Koetsier Jan
Choralfantasie for Tuba and Orgel

polski Fantazja chorałowa na tubę i organy
angielski Choralfantasie for Tuba and Orgel


Ilość stron:20 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:tuba i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Tuba (1)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL069183

Publikacja zawiera Fantazję chorałową współczesnego niemieckiego kompozytora - Jana Koetsiera w opracowaniu na tubę i organy (z pedałem). Utwór składa się z części: I - Introdukcja, II - Passacaglia, III - Chorał (z niemieckim tekstem), IV - Wariacja pierwsza, V - Wariacja druga, VI - Wariacja trzecia.

Jan Koetsier born in Amsterdam in 1911, the composer studied at the Berlin College of Muis and later returned to Amsterdam as a conductor. From there he went in 1950 to Munich, to the Bavarian Radio Symphony Orchestra, obtaining a full professorship at the College of Music there in 1966. Now a freelance composer, he lives in Upper Bavaria. As a composer Koetsier has worked in the most varied fields. His 3rd symphony has been performed in philadelphia and New York, for example. His "Concerto for Trumpet, Trombone and Orchestra" as well as "The Man Lot" for male chorus, baritone speaker and orchestra received their first performance from the Bavarian Radio Symphony Orchestra under Rafael Kubelik in Munich.

Lista utworów:
Choralfantasie - Es ist ein Schnitter, der heisst Tod (Koetsier Jan)

Okładka: Grieg Edward, Mozart Wolfgang Amadeus, Fantasia in C minor K 475, Sonata in C minor K457 for two Pianos

cena 100,95 zł.


nuty.pl

Grieg Edward, Mozart Wolfgang Amadeus
Fantasia in C minor K 475, Sonata in C minor K457 for two Pianos

polski Fantazja c-moll KV 475, Sonata c-moll KV 457 na dwa fortepiany
angielski Fantasia in C minor K 475, Sonata in C minor K457 for two Pianos
niemiecki Fantasie c-Moll KV 475, Sonate c-Moll KV 457 für zweiten Klavieren
francuski Fantaisie c-moll KV 475, Sonate c-moll KV 457 pour 2 pianofortes


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 fortepiany, 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Vollsnes Arvid O.
Autor aranżacji/opracowania: Grieg Edward
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076537

Prezentowana publikacja zawiera "Fantazję c-moll" KV 475 oraz "Sonatę c-moll" KV 457 na fortepian Wolfganga Amadeusza Mozarta (1756 - 1791). Do obu tych utworów załączona została dokomponowana przez Edwarda Griega (1843 - 1907) partia drugiego fortepianu. "Fantazję c-moll" należy traktować jako wstęp do "Sonaty c-moll" z 1785 roku. Sonata posiada klasyczną trzyczęściową budowę: cz. I - Allegro molto, cz. II - Adagio molto, cz. III - Allegro assai. Grieg swobodnie potraktował zaaranżowaną przez siebie partię. Dzięki bogatszej fakturze dzieło Mozarta uzyskuje całkiem nowy charakter.


Lista utworów:
Sonata in C minor KV 457 (Mozart Wolfgang Amadeus, Grieg Edward)
Fantasia in C minor KV 475 (Mozart Wolfgang Amadeus, Grieg Edward)

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...

Okładka: Haydn Franz Joseph, Haydn Album

cena 35 zł.


nuty.pl

Haydn Franz Joseph
Haydn Album

polski Album Haydna
angielski Haydn Album


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka, francuska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL077341

Kolekcja utworów fortepianowych Josepha Haydna, a wśród nich m. in. 12 niemieckich tańców, Wariacje f-moll, "Rondo all' Ongarese", Fantazja C-dur i inne.
Stan publikacji: dobry, nuty czyste, okładka nosi ślady użytkowania.


Lista utworów:
12 deutsche Tänze (Haydn Joseph)
Fantasie C-dur (Haydn Joseph)
Rondo all' Ongarese (Aus dem Klaviertrio G-dur) (Haydn Joseph)
Ochsen Menuett (Haydn Joseph)
La Roxelane (Haydn Joseph)
Serenade (Haydn Joseph)
Variationen f-moll (Haydn Joseph)
12 Redout Menuette (Haydn Joseph)
12 Menuette (Haydn Joseph)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland