•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Etuda 20

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
fortepian solo lub fortepian - 4 ręce (1)
książka (1)
linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy (1)
skrzypce solo (1)
skrzypce solo i w duecie (1)

Etuda 20 znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Niemira Mieczysław, Szkoła na keyboard 1

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Niemira Mieczysław
Szkoła na keyboard 1

Ilość stron:60
Format:205 x 290
Opracowanie na:linia melodyczna (klucz wiolinowy) + akordy
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćdostawa w ciągu 30 dni
Kod produktu:NPL054783
Produkty podobne:Niemira Mieczysław - Szkoła na keyboard 2
Niemira Mieczysław - Szkoła na keyboard cz. 3

Przedstawiona metoda uczenia się akompaniamentu jest uniwersalna, dostosowana do instrumentów produkowanych przez różne firmy.


Okładka: Sevcik Otakar, School of Violin Technics, Op. 1, Part 2

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
School of Violin Technics, Op. 1, Part 2

polski Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1, z. 2 - Ćwiczenia od drugiej do siódmej pozycji
angielski School of Violin Technics, Op. 1, Part 2 - Exercises in the Second to Seventh Positions


Ilość stron:52
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060061
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)
Sevcik Otakar - Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

Szkoła techniki skrzypcowej Otakara Ševčika (1852 - 1934) czeskiego skrzypka i pedagoga. Ševčik wypracował własną technikę gry, wielkie uznanie zdobyła jego tzw. metoda półtonowa i swoisty sposób prowadzenia smyczka. W latach 1870/73 był koncertmistrzem orkiestry Mozarteum w Salzburgu. od roku 1875 poświęca się pracy pedagogicznej i tak kolejno w latach 1875/92 jest profesorem klasy skrzypiec w Kijowie, od 1892 w konserwatorium w Pradze, od 1909 w Wiedniu i od 1919 ponownie w Pradze.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 1 (Ševcik Otakar)
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 2 (Ševcik Otakar)
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 3 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Second Positions. op. 1 nr 4 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Second Positions. op. 1 nr 5 (Ševcik Otakar)
Chord of the Diminished Seventh. op. 1 nr 6 (Ševcik Otakar)
Exercise in All the Keys. op. 1 nr 7 (Ševcik Otakar)
Arpeggios of Different Chords. op. 1 nr 8 (Ševcik Otakar)
Chromatic Scale. op. 1 nr 9 (Ševcik Otakar)
Exercise in double-stops, in all keys. op. 1 nr 10 (Ševcik Otakar)
Exercise on Chords. op. 1 nr 11 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 12 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 13 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 14 (Ševcik Otakar)
Keep the fingers down as long as possible. op. 1 nr 15 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Third Position. op. 1 nr 16 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 17 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 18 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 19 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 20 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 21 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 22 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 23 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 1st and 4th Positions. op. 1 nr 24 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 25 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 26 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 27 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 28 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 29 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 30 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 31 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 32 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 33 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 34 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 35 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 36 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 37 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 38 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 7th Position. op. 1 nr 39 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 40 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 41 (Ševcik Otakar)

Okładka: Beriot Charles-Auguste de, Metoda gry na skrzypcach z.1

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Beriot Charles-Auguste de
Metoda gry na skrzypcach z.1

Ilość stron:80
Format: 220 x 300
Opracowanie na:skrzypce solo i w duecie
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL060750

Prezentujemy nową edycję 1 części metody nauczania gry na skrzypcach. Metoda gry na skrzypcach została oparta na obserwacjach angielskich studentów akademii muzycznych. Szkoła gry na skrzypcach napisana jest w języku angielskim i przeznaczona jest dla początkujących.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Metoda gry na skrzypcach z.1 (Beriot Charles-Auguste de)

Okładka: Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Piano Lessons - Book 1

cena 38,95 zł.


nuty.pl

Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona
Piano Lessons - Book 1

polski Szkoła gry na fortepianie, z. 1
angielski Piano Lessons - Book 1


Ilość stron:64
Format:305 x 230
Opracowanie na:fortepian solo lub fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 1 (1) : Fortepian
O B S A D A 2 (1) : Fortepian primo i Fortepian secondo
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080173
Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 1
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 3
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Lessons - Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Lessons, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Lessons, Book 5
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1

Pierwsza część szkoły gry na fortepianie wprowadza podstawowe zagadnienia dotyczące postawy podczas gry, sposobu ułożenia rąk na klawiaturze, numeracji palców, wartości rytmicznych, zapisu nutowego i innych. Poszczególne tematy wprowadzane są na przykładzie krótkich utworów. Pod zapisem utworów podano także partię akompaniamentu, która może być wykonywana przez nauczyciela. Szkoła od pierwszej lekcji umożliwia uczniowi granie utworów. Oczywiście pierwsze lekcje odbywają się metodą beznutową. Uczeń gra na podstawie zawartych ilustracji. Szkoła szczególnie przystosowana jest dla uczniów w wieku 4-10 lat. Całość w angielskiej wersji językowej.


From the very first lessons in Book 1, students are making music as they explore the piano keyboard through fun improvisation pieces called My Own Song. The beginning of the book introduces finger numbers, the black-key and white-key groups, and basic rhythm patterns. Directional reading is taught first by finger number, then by note name, and then by interval (stop, skip, and repeat). Once the students are introduced to the staff, they learn reading guides Bass F and Treble G and read by interval in several different hand positions.


Spis treści:

Sitting at the Piano
Feel the Beat
Take a Look
Finger Numbers
Unit 1 - Black-Key Groups
Two Black Keys
Climbing Up
Climbing Down
My Own Song
Three Black Keys
My Dog, Spike
Sorry Spike
Merrily We're Off to School
My Best Friend
I Can do It!
Let's Get Silly!
Night Shadows
Unit 2 - White-Keys Groups
Alphabet Soup
C D E Groups
My Own Song
Balloon Ride
Party Cat
F G A B Groups
My Own Song
Undersea Voyage
Taxi Tangle
Unit 3 - Playing on all White Keys
Sea (C) Song
Rain, Rain, Go Away
Dakota Melody
Knock-Knock Joke
Old macDonald Had a Band
Unit 4 - Steps
Lines and Spaces
How Notes Move
Hide and Seek
Do You Know This Song?
Oh, Gee
Hopscotch
The Grand Staff and Middle C
My Best Friend
Tambourine Tune
Once a Man Was So So Mad
Long, Long Ago
Nobody Knows the Trouble I'm In
Unit 5 - Skips
Skips
Surprise Symphony
Skateboard Doodle
Let Me Fly!
Star Quest
Solemn Event
I Like You
Just Being Me
Trumpet Man
Scottish Air
Pirates of the Sea
Go For the Gold
Certificate

Okładka: Strzelecka Barbara, Pięć etiud na fortepian

cena 17,95 zł.


nuty.pl

Strzelecka Barbara
Pięć etiud na fortepian

polski Pięć etiud na fortepian


Ilość stron:16
Format:208 x 298
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Mróz Marek
Redaktor: Mróz Marek
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083503

Etiudy na fortepian powstałe w latach 2007-2010. Kompozycje w tonacjach: Es dur, d moll, c moll, D dur, F dur. Utwory mogą stanowić alternatywną propozycję etiud dla uczniów szkół muzycznych.


Lista utworów:
Etiuda Es dur (Strzelecka Barbara)
Etiuda d moll (Strzelecka Barbara)
Etiuda c moll (Strzelecka Barbara)
Etiuda D dur (Strzelecka Barbara)
Etuda F dur (Strzelecka Barbara)

Okładka: Wroński Tadeusz, Zagadnienia gry skrzypcowej

cena 79 zł.


nuty.pl

Wroński Tadeusz
Zagadnienia gry skrzypcowej

polski Zagadnienia gry skrzypcowej


Ilość stron:96 + 120 + 140 + 112
Format:205 x 295
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL084074

Publikacja składa się z czterech tomów. Przeznaczona zarówno dla pedagogów jak i uczniów oraz koncertujących muzyków kompendium wiedzy o zagadnieniach gry skrzypcowej pióra znanego i cenionego skrzypka i pedagoga – Tadeusza Wrońskiego.
W I tomie autor omawia zagadnienia związane z intonacją, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Porusza kwestię zależności intonacji od aparatu gry i proponuje specjalne ćwiczenia służące uzyskaniu czystej intonacji. Omawia też sposoby odpowiedniego palcowania utworów oraz powiązań pomiędzy psychiką instrumentalisty a intonacją gry.
Tom II poświęcony jest właściwemu palcowaniu utworów. Autor rozważa kwestię obiektywnych praw rządzących palcowaniem, zależności pomiędzy palcowaniem a artykulacją lub akcentami. W publikacji znajdują się także analizy opracowań palcowania konkretnych utworów.
W tomie III autor koncentruje się na technikach pracy nad utworem, uczenia się, sposobami doskonalenia pamięci i metodami radzenia sobie z tremą.
W IV tomie autor omawia aparat lewej i prawej ręki oraz postawę ciała podczas gry. Porusza problem korekty aparatu gry i związanych z nim trudności. Rozważa też zagadnienie pracy ze zdolnymi i mniej zdolnymi uczniami.


Spis treści:

INTONACJA
Słowo wstępne
Rozdział I. Sztuka a nauka.
Rozdział II. Problem intonacji od strony teoretycznej.
Rozdział III. Problem intonacji od strony praktycznej.
Rozdział IV. Intonacja a aparat gry.
Rozdział V. Ćwiczenia na intonację
Rozdział VI. Intonacja a palcowanie utworów.
Rozdział VII. Intonacja w zależności od typu psychicznego skrzypka.
Zakończenie.
PALCOWANIE
Słowo wstępne.
Rozdział I. Historia rozwoju aplikatury skrzypcowej.
Rozdział II. Ogólne kryteria wyporu palcowań.
Rozdział III. Technika przygotowawcza a palcowanie.
Rozdział IV. Impulsy a palcowanie.
Rozdział V. Palcowanie a artykulacja.
Rozdział VI. Dalsze zasady rozwiazywania problemów aplikatury.
Rozdział VII. Palcowanie etiud.
Rozdział VIII. Na drogach do coraz lepszych palcowań.
Rozdział IX. Palcowanie "od końca".
Rozdział X. Analiza opracowania aplikatury dwóch utworów.
TECHNOLOGIA PRACY
Słowo wstępne
Rozdział I. Rozważania ogólne.
Rozdział II. Jak się odbywa gra na skrzypcach.
Rozdział III. Praca nad grą.
Rozdział IV. Praca nad utworem.
Rozdział V. Praca nad rozwojem swych zdolności.
Rozdział VI. Jak pracują talenty.
Rozdział VII. Przydźwięki.
Rozdział VIII. Pamięć.
Rozdział IX. Trema.
Rozdział X. Higiena fizyczna, umysłowa i psychiczna.
Rozdział XI. Pomoce pozamuzyczne.
Rozdział XII. Zła dyspozycja i sposoby jej zwalczania.
Rozdział XIII. Przygotowanie się do występu.
APARAT GRY
Słowo wstępne.
Rozdział I.O naturalności w grze.
Rozdział II. Rozważania ogólne.
Rozdział III. Terminologia.
Rozdział IV. Ręka prawa.
Zasady podstawowe
Korekta
Poszczególne elementy techniczne
Rozdział V. Ręka lewa
Zasady podstawowe
Korekta
Poszczególne elemety techniczne.
Rodział VI. Postawa i ruchy grajacego na skrzypcach.
Rozdział VII. Kierunek fizjologiczny w pedagogice skrzypcowej.
Rozmach
Frazeologia dydaktyczna
Rozdział VIII. Rozważania końcowe.
Uczeń zdolny i niezdolny
Eksperyment w nauczaniu
Indeks fragmentów muzycznych.

cena 52 zł.


nuty.pl

Znienacki Michał
Złota klatka. Michał Znanecki w rozmowie z Mateuszem Borkowskim

polski Złota klatka. Michał Znanecki w rozmowie z Mateuszem Borkowskim


Ilość stron:454
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084532

Ceniony reżyser Michał Znaniecki w szczerej rozmowie z muzykologiem Mateuszem Borkowskim zaprasza do swojego świata, pozwalając nie tylko wniknąć w tajniki warsztatu i rzemiosła, ale także pokazując krok po kroku meandry operowej reżyserii.
Czytelnik ma wyjątkową okazję poznać „od kuchni” złożony proces produkcji opery – od pierwszego otwarcia partytury, aż po premierę, od projektu, aż po jego realizację. Tytułowa „Złota klatka” to próba syntezy twórczej i analiza artystycznych wyborów dokonywanych przez reżysera wychowanego zawodowo w tradycji włoskiego teatru muzycznego. To świadomość artystycznych ograniczeń, jakie nakłada na reżysera libretto, partytura, tradycja i praktyka wykonawcza, ale i odkrycie kryjących się w owej klatce niespożytych możliwości dających poczucie twórczej wolności i zachęcających do dalszych poszukiwań i filozoficzno-estetycznych rozważań.
Paradoks złotej klatki polega na odnalezieniu swobody artystycznej wypowiedzi w granicach wytyczonych przez dzieło muzyczne. Książka jest zarówno autoanalizą twórczości Znanieckiego, jak i pewnego rodzaju podręcznikiem, swoistą „instrukcją obsługi” zarówno dla adeptów reżyserii, widzów, jak i wszystkich zainteresowanych światem opery. Okazuje się, że opowiadanie o operze od podszewki może być fascynujące także dla tych czytelników, którzy nigdy miłośnikami opery nie byli.


Spis treści:

Wstęp
Włochy
Libretto
Partytura
Inspiracje
W poszukiwaniu prawdy
Uwspółcześnianie akcji
Kostiumy i scenografia
Choreografia
Światła
Współpracownicy
Rezyseria
Dyrygenci, soliści i teatry
Koprodukcje, przeniesienia i wznowienia
Aktorzy
Metoda
Widowiska plenerowe
Praca z chórem
Finały
Reżyserzy
Opera a musical
Melofani i egogwiazdy
Próby
Konferencja prasowa
Plakat
Obsada
Premiera
Recenzje
Chronologiczny spis spektakli
Nagrania
Lista najważniejszych nagród
Spis zajęć
Indeks nazwisk i tytułów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland