Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
cena 84,95 zł. nuty.pl | Biscardi Chester Resisting Stillness for 2 Guitars Sprzeciwiając się ciszy na 2 gitary Resisting Stillness for 2 Guitars Resisting Stillness für 2 Gitarren
Chester Biscardi (ur. 1948) to amerykański kompozytor i pedagog włoskiego pochodzenia, autor m. in takich utworów, jak: "Incitation to Desire (Tango)" na marimbę, czy "In Time's Unfolding" na fortepian. Utwór "Resisting Stillness" na dwie gitary Biscardi skomponował w 1996 roku. Kompozycja ta utrzymana jest w harmonii współczesnej. Charakteryzuje się zmiennością tempa i metrum, licznymi flażoletami oraz bogactwem artykulacji. Performance Notes - "These marking (at times approximated with poco) affect attacs only. They do not necessarily affect the durations. Notes without any marks are given a normal, unaccented attack. Natural harmonic (circle above notehead): fret (Roman numeral) and strings are indicated (numbers in circles). Artificial harmonics: the left hand fingers an octave lower than the notated pitch (string indicated), while the right hand touches lightly at the notated pitch and plucks, letting the sound ring". Lista utworów: |
cena 110,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Projection I for Cello Projekcja nr 1 na wiolonczelę Projection I for Cello Projection 1 für Violoncello
Morton Feldman to amerykański kompozytor należący do głównych postaci muzyki XX wieku. Niniejszy utwór na wiolonczelę solo ''Projection 1'', to typowo współczesny gatunek muzyki. Utwór posiada zapis współczesny - graficzny, we wstępie dokładnie określono znaczenie poszczególnych znaków. Wskazana jest względna wysokość dźwięku, długość prostokątów określa długość trwania dźwięku. The pieces, while looking identical on paper, were actually conceived quite deifferently. In Durations I the quality of the particular instruments together suggested a closely written kaleidoscope of sound. To achieve this I wrote each voice individually, choosing intervals that seemed to erase or cancel out each sound as soon as we hear the next. In the Duration with the tuba, the weight of the three instruments used made me treat them as one. I wrote all sounds simultaneously, knowing that no instrument would never be too far behind or too far ahead of the other. Through thinning and thickening mu sounds. I kept the image intact. In Durations IV there was a combination of both. Here I was a little more precise in that 1 gave metronome indications. I also allowed the instruments to have their own individual color more pronouncedly than in the others. Lista utworów: |
cena 293,95 zł. nuty.pl | Gibson Bill The AudioPro Home Recording Course, Volume 3 Kurs nagrywania AudioPro, cz. 3 The AudioPro Home Recording Course, Volume 3
Publikacja jest trzecią częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Niniejsza część obejmuje tematy dotyczące odpowiedniego oprogramowania, konfiguracji systemu, nagrań cyfrowych i różnic pomiędzy nagraniami analogowymi a cyfrowymi, przechowywania i kopiowania plików i wiele innych. Do książki zostały dołączone także dwie płyty CD z nagranymi przykładami muzycznymi danych zagadnień wraz z ich wyjaśnieniami. Całość w języku angielskim. The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand. Spis treści: |
cena 116,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Durations II for Violoncello and Piano Trwania II na wiolonczelę i fortepian Durations II for Violoncello and Piano Durations II für Violoncello und Klavier Durations II pour violoncelle et piano
Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (włączenie do dzieł działań losowych, przypadkowych), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Durations II" to aleatoryczny utwór na wiolonczelę i fortepian. Nie posiada on żadnego metrum, ani wartości rytmicznych (zanotowane są same wysokości dźwięków). Feldman wskazuje, by jedynie pierwszy dźwięk w utworze był zagrany symultanicznie. Długość czasu trwania poszczególnych dźwięków umieszczonych w partyturze zależy wyłącznie od poszczególnych wykonawców. Kompozycja ma być wykonywana bardzo cicho, a dźwięki powinny być wydobywane z instrumentów jak najdelikatniej. The first sound with both instruments simultaneously. The duration of each sound is chosen by the performer. All beats are slow. Sounds should be played with a minimum of attack. Dynamics are very slow. Lista utworów: |
cena 343,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Durations III for Violine, Tuba and Piano Trwania III na skrzypce, tubę i fortepian Durations III for Violine, Tuba and Piano
Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (działania losowe), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Durations III" to utwór na skrzypce, tubę i fortepian. Złożony jest z czterech części : cz. I - Slow, cz. II - Very slow, cz. III - Slow, cz. IV - Fast. Kompozycja nie posiada żadnego metrum. Feldman wskazuje, że każda z części powinna być rozpoczęta przez wszystkie instrumenty symultanicznie, długość wszystkich dźwięków pozostawiona jest jednak do decyzji wykonawców. The first sound in each piece with all instruments simultaneously. The duration of each sound is chosen by the performer. All sounds should be played with a minimum attack. Grace notes should not be played too quickly. Numbers between sounds indicate silent beats. Dynamics are very slow. For sound occurring on the same string, instead of rearticulating each pizz., drop finger heavily to carry through the sound of the first pizz. Lista utworów: |
cena 175,95 zł. nuty.pl | Karchin Louis Viola Variations for Viola and Piano Wariacje na altówkę i fortepian Viola Variations for Viola and Piano Viola Variations für Viola und Klavier Variationes pour viola et piano
Louis Karchin (ur. 1951) to kompozytor amerykański. Jest on autorem takich kompozycji, jak m.in. "Rhapsody for Orchestra", "American Visions", "Voyages, czy "Orpheus". Prezentowany utwór "Viola variations" Louisa Karchina to kompozycja w formie wariacji, polegająca na przekształcaniu wybranych motywów muzycznych. Wariacje te utrzymane są w XX-wiecznej harmonice współczesnej. W partii altówki odnaleźć można m. in. liczne tremola, tremolanda, flażolety, grę pizzicato, dwudźwięki oraz tryle. Partie fortepianu i altówki są potraktowane równorzędnie. Louis Karchin is the recipient of the 1985 Walter Hinrichsen Award. This is an annual award sponsored by C. F. Peters Corporation and presented via the auspices of the American Academy and Istitute of Arts and Letters. It consists of the engraving and publication in Edition Peters of a work by a gifted composer who has been selected by the Music Committee of the Academy. Pedal markings are indicated to clarify the notation of the desired effects. Additional use of the sostenuto pedal will be necessary in order to achieve an accurante rendition of the score. Additional use of the right pedal should be employed to enhance the musical phrasing, but should not be used to alter the notated durations. Lista utworów: |
Wyszukiwarka
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland