•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Don Giovanni Arie

Dostępne opracowania:

2 flety poprzeczne lub flet z fortepianem (1)
fortepian solo (2)
głos wokalny solowy (niski) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (dodatkowo zawiera akompaniament orkiestrowy na płycie CD) (1)
głos wokalny solowy (tenor) i fortepian (2)
głos wokalny solowy (tenor) i fortepian (dodatkowo zawiera akompaniament orkiestrowy na płycie CD) (1)
głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (baryton i bas) i fortepian (organy) (1)
książka (1)
skrzypce i fortepian (1)
soliści, chór i fortepian (1)

Don Giovanni Arie znajdziesz w 13 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , 57 Piano Pieces Children Like to Play

cena 75,95 zł.


nuty.pl

57 Piano Pieces Children Like to Play

polski 57 utworów na fortepian dla dzieci
angielski 57 Piano Pieces Children Like to Play


Ilość stron:126
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060870

Publikacja zawiera 57 utworów znanych kompozytorów epoki baroku, klasycyzmu, romantyzmu i czasów współczesnych.


Contents: J.S. Bach: Minuet in F • Beethoven: Little Rondo in G, Minuet in G • Behr: French Child's Song, Op. 575, No. 1; In May, Op. 575, No. 2 • Bishop: Home, Sweet Home • Brahms: Cradle Song; Hungarian Dance No. 6; Waltz, Op. 39, No. 15 • Carnival of Venice • Chopin: Cantabile from Fantaisie Impromptu; Military Polonaise, Op. 40, No. 1; Nocturne, Op. 9, No. 2; Valse Brillante, Op. 18, No. 1 • Cougill: Wood Magic • Deep River • Eckstein: The Three Trolls • Endres: In a Sailboard, Singing Birds • Fichandler: Talking it Over • Foster: Old Black Joe, Old Folks at Home • Gurlitt: The Fair, Op. 101, No. 8 • Handel: Largo, Sarabande • Haydn: Serenade • Home on the Range • Hopson: Dancing Buttercups • King: Banjo Pranks, Pony Trot, With Flying Colors • Liszt: Liebestraum, No. 3 • Mendelssohn: Song Without Words • Mozart: Minuet from Don Giovanni, Turkish March • Rolseth: Arpeggio Waltz, Op. 35, No. 4; The Ballet-Dancer, Op. 40, No. 6; The Dancing Lesson, Op. 39, No. 1; Norwegian Country Dance, Op. 40, No. 8 • Rubinstein: Melody in F • Saxton: Teddy Bear March • Schubert: Dance from Rosamunde • Schumann: The Merry Farmer, Traumerei • Seuel-Holst: Singing Bells, Op. 21, No. 1; Three-and-Twenty Pirates, Op. 21, No. 5 • Short'nin' Bread • Strauss: Pizzicato Polka, Tales from the Vienna Woods • Streabbog: Little Fairy Waltz, Op. 105, No. 1 • Swing Low, Sweet Chariot • Tchaikovsky: Marche Slave, Op. 31; Nocturne, Op. 19, No. 4; Romance, Op. 5; Waltz of the Flowers • Turkey in the Straw • Wigham: Old Cowboy Trail.


Lista utworów:
Arpeggio Waltz op. 35 nr 4 (Rolseth Bjarne)
Ballet Dancer,The op. 40 nr 6 (Rolseth Bjarne)
Banjo Pranks (King Stanford)
Cantabile, From ,,Fantaisie - Impromptu" (Chopin Fryderyk)
Carnival Of Venice (G. Ludovic, Julius Benedict)
Cradle Song (Brahms Jahannes)
Dancing Buttercups (Hopson Elizabeth)
Dancing Lesson,The op. 39 nr 1 (Rolseth Bjarne)
Deep River (Christopher Parkening)
Fair op. 101 nr 8 (Behr Franz)
French Child's Song op. 575 nr 1
Home On The Range (Bruce Gowers, Carol Rosenstein, Dan Kelly, Michael Lloyd, Traditional)
Home Sweet Home (Bishop Henry)
Hungarian Dance nr 6 (Brahms Johann)
In A Sailboat (Endres Olive)
In May op. 575 nr 2 (Behr Franz)
Largo (Haendel Frideric George)
Liebestraum nr 3 (Liszt Franz)
Little Fairy Waltz op. 105 nr 1 (Streabbog)
Marche Slav op. 31 (Czajkowski Piotr)
Melody In F (Rubinstein Arthur)
Minuet, from the Opera ,, Don Giovanni" (Mozart Wolfang Amadeusz)
Merry Farmer, The (Schumann Robert)
Military Polonaise op. 40 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Minuet in F (Bach Jan Sebastian)
Minuet in G (Beethoven Ludvig van)
Nocturne op. 9 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Nocturne op. 19 nr 4 (Czajkowski Piotr)
Norwegian Country dance op. 40 nr 8 (Rolseth Bjarne)
Old Black Joe (Foster Stephen)
Old Cowboy Trail (Wigham Margaret)
Old Folks At Home (Swanee River) (Foster Stephen)
Pizzicato Polka (Straus Johann)
Pony Trot (King Carole)
Romance op. 5 (Czajkowski Piotr)
Sarabande (Haendel Frideric George)
Serenade (Haydn Franz Joseph)
Short'nin' Bread (Plantation Song)
Singing Bells op. 21 nr 1 (Seuel - Holst Marie)
Singing Birds (Endres Olive)
Song Without Words (Mendelssohn - Bartholdy Feliks)
Swing Low, Sweet Chariot (Benny Goodman)
Tales From The Vienna Woods (Straus Johann)
Talking It Over (Fichandler William)
Teddy Bear March (Saxton Stanley)
The Three Trolls (Eckstein Maxuell)
Three-And-Twenty Pirates op. 21 nr 5 (Seuel - Holst Marie)
Traumerai (Schumann Robert)
Turkey In The Straw (melodia amerykańska)
Turkish March (Mozart W. A.)
Valse Brillante op. 18 nr 1
Waltz op. 39 nr 15 (Brahms Jahannes)
Waltz Of The Flowers (Czajkowski Piotr)
With Flying Colors (King Carole)
Wood Magic (Cougill Bernice)
Dance from Ballet Music for ,,Rosamunde" (Schubert Franz)
Little Rondo in G (Beethoven Ludvig van)

Okładka: , Arias For Tenor

cena 137,95 zł.


nuty.pl

Arias For Tenor

polski Arie na głos wokalny tenor
angielski Arias For Tenor


Ilość stron:56
Format:178 x 254
Opracowanie na:głos wokalny solowy (tenor) i fortepian (dodatkowo zawiera akompaniament orkiestrowy na płycie CD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Tenor (0)
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: włoska
słów utworów: angielska, włoska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Rescigno Eduardo
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062943

Arie operowe takich twórców jak między innymi Giuseppe Verdi, Giacomo Puccini, Wolfgang Amadeusz Mozart, w zapisie na głos wokalny Tenor i fortepian. Publikacja zawiera dodatkowo akompaniament orkiestrowy jak i wzorcowe wykonanie na płycie CD audio. "Cantolopera" jest to innowacyjny sposób na poznawanie obszernego przecież, wokalnego repertuaru.


Cantolopera is a publishing project that offers a completely new way of approaching the great vocal repertoire. Cantolopera is made up of vbarious series: The Favourite Opera Collection, dedicated to operatic works, organized by voice category: the Composers Collection, devoted to individual composers: and the Songs Collection, consisting of lyric songs, romanzas and traditional songs. The editions include vocal scores and one or more CDs containing, for each number, a complete version and the respective orchestral accompaniament,over which students, enthusiasts and professionals can practise. Each volume also contains the text to be sung, in both Italian and English, accompanied by a note on thier context, as well as information on the performers and the Compagnia d'Opera Italiana, with its orchestra of over 130 instrumentalists.


Lista utworów:
Madama Butterfly: Addio, fiorito asil (Giacomo Puccini)
La Gioconda: Cielo! E mar! (Amilcare Ponchielli)
Andrea Chénier: Comme un bel di di maggio (Umberto Giordano)
Don Giovanni: Dalla sua pace la mia dipende (Wolfgang Amadeus Mozart)
Otello: Dio! mi potevi scagliar tutti i mali (Giuseppe Verdi)
Madama Butterfly: Dovunque al mondo - Amore o grillo (Giacomo Puccini)
Manon Lescaut: Guardate, pazzo son (Giacomo Puccini)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Arias For Soprano

cena 159,25 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Arias For Soprano

polski Arie na sopran
angielski Arias For Soprano
włoski Arie per Soprano


Ilość stron:68
Format:210 x 297
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (dodatkowo zawiera akompaniament orkiestrowy na płycie CD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063198
Produkty podobne:

Cantolopera to seria publikacji zawierających najbardziej znane opery klasyczne. W prezentowanej książce znajdują się Arie Wolfganga Amadeusa Mozarta pochodzące z takich oper, jak: "Don Giovanni", "Wesele Figara", "Czarodziejski flet", przeznaczone na sopran i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wzorcowymi nagraniami utworów oraz samymi akompaniamentami orkiestrowymi.


This series of aria collections contains CDs of full performances with orchestra, and orchestral accompaniment tracks for practice and study. There are plot notes in English and translations for study, as well as standard vocal/piano reduction editions of each aria. This edition includes from Cosi fan tutte: Per pieta, ben mio, perdona • Come scoglio immoto resta • Una donna a quindici anni • from Don Giovanni: Mi tradi quell'alma ingrata • Non mi dir, bell'idol mio • from Le nozze di Figaro: Deh, vieni, non tardar • from Die Zauberflöte: Der Hölle Rache kocht in meinem Herzen.


Lista utworów:
Come scoglio immoto resta from COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)
Deh, vieni, non tardar from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)
Der H÷lle Rache kocht in meinem Herzen from DIE ZAUBERFLÍTE (Mozart W. A.)
Ei parte... senti... - Per pietÓ, ben mio, perdonafrom COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)
Mi tradý quell'alma ingrata from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Non mi dir, bell'idol mio from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Una donna a quindici anni from COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Arias For Tenor

cena 157,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Arias For Tenor

polski Arie na tenor
angielski Arias For Tenor
włoski Arie per Tenore


Ilość stron:59
Format:210 x 297
Opracowanie na:głos wokalny solowy (tenor) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Tenor (0)
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063199
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Arias For Soprano

Cantolopera to seria publikacji zawierających najbardziej znane opery klasyczne. W prezentowanej książce znajdują się Arie Wolfganga Amadeusa Mozarta pochodzące z takich oper, jak: "Don Giovanni", "Wesele Figara", "Czarodziejski flet", przeznaczone na głos tenorowy i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wzorcowymi nagraniami utworów oraz samymi akompaniamentami orkiestrowymi.


This series of aria collections contains CDs of full performances with orchestra, and orchestral accompaniment tracks for practice and study. There are plot notes in English and translations for study, as well as standard vocal/piano reduction editions of each aria. From La Clemenza di Tito: Se all'impero, amici Dei • from Cosi fan tutte: Un'aura amorosa • from Don Giovanni: Dalla sua pace la mia dipende • Il mio tesoro intanto • from Idomeneo: Fuor del mar ho un mar in seno • from Il re pastore: Voi che fausti ognor donate • from Die Zauberflöte: Dies Bildnis ist bezaubernd schön.


Lista utworów:
Dalla sua pace la mia dipende from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Dies Bildnis ist bezaubernd sch÷n from DIE ZAUBERFLÍTE (Mozart W. A.)
Fuor del mar ho un mar in seno from IDOMENEO (Mozart W. A.)
Il mio tesoro intanto from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Se all'impero, amici Dei from LA CLEMENZA DI TITO (Mozart W. A.)
Un'aura amorosa from COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)
Voi che fausti ognor donate from IL RE PASTORE (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Arias For Baritone And Bass

cena 159,25 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Arias For Baritone And Bass

polski Arie na głos barytonowy i basowy
angielski Arias For Baritone And Bass
włoski Arie per Baritono e Basso


Ilość stron:56
Format:210 x 297
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (baryton i bas) i fortepian (organy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Baryton (0) lub Głos wokalny - Bas
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
tytułów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063200
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Arias For Soprano

Cantolopera to seria publikacji zawierających najbardziej znane opery klasyczne. W prezentowanej książce znajdują się Arie Wolfganga Amadeusa Mozarta pochodzące z takich oper, jak: "Don Giovanni", "Wesele Figara", "Czarodziejski flet", przeznaczone na głosy - baryton i bas - i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wzorcowymi nagraniami utworów, oraz samymi akompaniamentami orkiestrowymi.


This series of aria collections contains CDs of full performances with orchestra, and orchestral accompaniment tracks for practice and study. There are plot notes in English and translations for study, as well as standard vocal/piano reduction editions of each aria. From Don Giovanni: Deh, vieni alla finestra • Madamina! il catalogo e questo • Fin ch'an dal vino • from Le nozze di Figaro: Non piu andrai, farfallone amoroso • Se vuol ballare, signor contino • Aprite un po' quegli occhi • from Die Zauberflöte: In diesen heil'gen Hallen.


Lista utworów:
Aprite un po' quegli occhi from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)
Deh, vieni alla finestra from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Fin ch'han dal vino from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
In diesen heil'gen Hallen from DIE ZAUBERFLÍTE (Mozart W. A.)
Madamina! Il catalogo Ŕ questo from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Non pi¨ andrai, farfallone amoroso from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)
Se vuol ballare, signor contino from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph, Masters for the Young for Violine and Piano

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph
Masters for the Young for Violine and Piano

polski Utwory mistrzów dla młodzieży na skrzypce i fortepian
angielski Masters for the Young for Violine and Piano
niemiecki Meister für die Jugend für Violine und Klavier
francuski Maîtres pour la jeunesse pour violine et piano


Ilość stron:28 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hermann Friedrich
Autor aranżacji/opracowania: Hermann Friedrich
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067587
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 1
Mendelssohn-Bartholdy Feliks, Schumann Robert - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 3

Publikacja "Meister für die Jugend" zawiera szesnaście wybranych utworów dwóch kompozytorów klasycznych - Josepha Haydna i Wolfganga Amadeusza Mozarta, w opracowaniu na skrzypce i fortepian. Pośród kompozycji odnaleźć można m. in. opracowania pojedynczych części kwartetów Haydna (np. "Andante" z kwartetu smyczkowego nr 82, czy "Serenadę" z kwartetu nr 17) oraz aranżacje fragmentów słynnych oper Mozarta (m. in. aria Papagena z opery "Czarodziejski flet", aria Zerliny z opery "Don Giovanni", czy "Marsz" z opery "Wesele Figara").


Lista utworów:
Canzonetta aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Larghetto aus: Stadler-Quartett (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie der Zerlina aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie des Papageno aus: Die Zauberflöte (Mozart Wolfgang Amadeus)
Marsch aus: Die Hochzeit des Figaro (Mozart Wolfgang Amadeus)
Duett aus: Don Giovanni (Haydn Joseph)
Andante aus: Streichquartett Nr. 82 (Haydn Joseph)
Champagner-Arie aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus: Streichquartett Nr. 15 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Adagio aus: Streichquartett Nr. 66 (Haydn Joseph)
Serenata aus: Streichquartett Nr. 17 (Haydn Joseph)
Menuett aus: Streichquartett Nr. 66 (Haydn Joseph)
Finale aus: Sinfonie Nr. 88 G-Dur Hob. I:88 (Haydn Joseph)
Romanze aus: Sinfonie Nr. 85 B-Dur Hob. I:85 (Haydn Joseph)
Arie des Uriel "Mit Würd' und Hoheit angetan" aus: Die Schöpfung (Haydn Joseph)
Finale aus: Streichquartett Nr. 39 (Haydn Joseph)

Okładka: Hodgson Peter, 12 Well-known Pieces, Vol. 1

cena 78,95 zł.


nuty.pl

Hodgson Peter
12 Well-known Pieces, Vol. 1

polski 12 znanych utworów, z. 1
angielski 12 Well-known Pieces, Vol. 1
niemiecki 12 beliebte Stücke, Band 1


Ilość stron:20 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 flety poprzeczne lub flet z fortepianem
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 1 (1) lub Flet lub Fortepian
O B S A D A 2 (1) lub Flet I lub Flet II
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067677
Produkty podobne:

Dwutomowy zbiór ''Flute Album'' zawiera 12 utworów, w każdym tomie kolejno po 6 utworów. Są to znane dzieła lub fragmenty dzieł wybitnych kompozytorów w opracowaniu na flet z towarzyszeniem fortepianu bądź duet fletowy. W zbiorze znalazły się takie utwory, jak: ''Aria na strunie G'' J. S. Bacha, czy Canzonetta z opery ''Don Giovanni'' W. A. Mozarta. Utwory nie wymagają od flecisty wybitnych umiejętności technicznych.


Lista utworów:
Largo: Ombra mai fu , aus: Serse (Händel Georg Friedrich)
Hirtengesang, aus: Sinfonie "Pastorale" (Beethoven Ludwig van)
Arie: Che faro senza Euridice, aus: Orfeo ed Euridice (Oper) - (Gluck Christoph Willibald)
Canzonetta: Deh vieni alla finestra, aus: Don Giovanni (Oper) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Air, aus: Suite (Ouvertüre) für Orchester D-Dur (Bach Johann Sebastian)
Serenade, aus: Streichquartett F-Dur (Haydn Joseph)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Famous Opera Arias for Soprano

cena 62,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Famous Opera Arias for Soprano

polski Popularne arie operowe na sopran
angielski Famous Opera Arias for Soprano
niemiecki Berühmte Opern-Arien für Sopran


Ilość stron:28
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067958
Produkty podobne:

Zbiór popularnych sześciu arii operowych klasycznego kompozytora - Wolfganga Amadeusza Mozarta (1756 - 1791), na głos wokalny sopranowy i fortepian. Znajdziesz tu arie z takich oper, jak: Czarodziejski flet", "Don Giovanni" i "Wesele Figara".


Lista utworów:
Don Giovanni: Arie der Donna Elvira, "Mich verriet der Undankbare" (2. Akt, Nr. 21b) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Zauberflöte: Arie der Pamina, "Ach, ich fühl's, es ist verschwunden" (2. Aufzug, Nr. 17) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Arie der Gräfin, "Nur zu flüchtig bist du entschwunden" (3. Akt, Nr. 20) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie (Rondo) der Donna Anna, "Sag mir nicht, o mein Geliebter" (2. Akt, Nr. 23) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Kavatine der Gräfin, "Hör mein Flehn, o Gott der Liebe" (2. Akt, Nr. 11) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie der Donna Anna, "Du kennst nun den Frevler" (1. Akt, Nr. 10) (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Famous Opera Arias for Bass (Low voice-Pf)

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Famous Opera Arias for Bass (Low voice-Pf)

angielski Famous Opera Arias for Bass
niemiecki Berühmte Opernarien


Opracowanie na:głos wokalny solowy (niski) i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067962
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Famous Opera Arias for Tenor (Voice,Pf) (T-Pf)

Berühmte Opernarien

Instrumentacja: Low voice-Pf

Lista utworów:
Die Hochzeit des Figaro: Kavatine des Figaro, "Will der Herr Graf ein Tänzchen nun wagen?" (1. Akt, Nr. 3) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Arie des Bartolo, "Süße Rache, ja, süße Rache" (1. Akt, Nr. 4) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Arie des Figaro, "Nun vergiß leises Flehn, süßes Kosen" (1. Akt, Nr. 10) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Arie des Figaro, "Ach, öffnet eure Augen" (4. Akt, Nr. 27) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie des Masetto, "Hab's verstanden, gnäd'ger Herr" (1. Akt, Nr. 6) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie des Leporello, "Ach, erbarmt euch, liebe Herrn" (2. Akt, Nr. 20) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Zauberflöte: Arie des Sarastro, "In diesen heil'gen Hallen" (2. Aufzug, Nr. 15) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie des Leporello, "Schöne Donna, dies genaue Register" (1. Akt, Nr. 4) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Cosi fan tutte: Arie des Don Alfonso, "Sag ich's gleich? Ich wag es nicht" (1. Akt, Nr. 5) (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Variations for Piano

cena 100,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Variations for Piano

polski Wariacje na fortepian
angielski Variations for Piano
niemiecki Variationen für Klavier
francuski Variations pour piano


Ilość stron:128
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Köhler Louis, Ruthardt Adolf
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068106
Produkty podobne:

Publikacja jest zbiorem kompletnym wariacji Wolfganga Amadeusza Mozarta na fortepian. Wśród nich znajdziesz m. in. popularne Wariacje na temat francuskiej piosenki "Ah, vous dirai - je, Maman". Mozart skomponował te wariacje około 25 roku życia w trakcie pobytu w Paryżu. Ponadto znajdują się tu Wariacje na temat opery Glucka "Pilgrime von Mekka", Wariacje na temat pieśni "Ein Weib ist das herrlichste Ding" i wiele innych.


Lista utworów:
12 Variationen über das französische Lied "La belle Françoise" Es-Dur (wahrscheinlich Paris, 1778) KV 353 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
7 Variationen über das holländische Lied "Willem van Nassau" D-Dur (Den Haag oder Amsterdam, vor dem 7. März 1766) KV 25 (Mozart Wolfgang Amadeus)
12 Variationen über ein Allegretto B-Dur (Wien, 12. September 1786) KV 500 (Mozart Wolfgang Amadeus)
10 Variationen über die Ariette "Unser dummer Pöbel meint" aus dem Singspiel "Die Pilgrime von Mekka" (Christoph Willibald Gluck) G-Dur (Wien, 25. August 1784) KV 455 (Mozart Wolfgang Amadeus)
9 Variationen über die Ariette "Lison dormait" aus dem Singspiel "Julie" (Nicolas Dezede) C-Dur (vermutlich Paris, Ende August oder September 1778) KV 264 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
6 Variationen über die Arie "Salve tu, Domine" aus der Oper "I filosofi immaginarii" (Giovanni Paisiello) F-Dur (416e) (Wien, 1783/84) KV 398 (Mozart Wolfgang Amadeus)
9 Variationen über ein Menuett von Jean Pierre Duport D-Dur (Potsdam, 29. April 1789) KV 573 (Mozart Wolfgang Amadeus)
8 Variationen über das Chorstück "Dieu d'amour" aus der Oper "Les Mariages samnites" (André-Ernest-Modeste Grétry) F-Dur (Wien, vermutlich 1781) KV 352 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
12 Variationen über das französische Lied "Ah, vous dirai-je Maman" C-Dur (wahrscheinlich Paris, 1778) KV 265 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
12 Variationen über die Romanze "Je suis Lindor" aus der Komödie "Le Barbier de Seville" (Antoine-Laurent Baudron) Es-Dur (Paris, 1778) KV KV 35 (Mozart Wolfgang Amadeus)
12 Variationen über ein Menuett von Johann Christian Fischer C-Dur (Salzburg (?), vor dem 6. Dezember 1774) KV 179 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
6 Variationen über "Mio caro Adone" aus dem Finale (II. Akt) der Oper "La fiera di Venezia" (Antonio Salieri) G-Dur (vermutlich Wien, Herbst 1773) KV 180 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
Thema mit fünf Variationen F-Dur (Wien, nach dem 10. Juli 1788) KV Anh 1 (Mozart Wolfgang Amadeus)
6 Variationen über ein Allegretto A-Dur KV 137 i (Mozart Wolfgang Amadeus)
8 Variationen über die Arie "Come un'agnello" aus der Oper "Fra i due litiganti" (Giuseppe Sarti) A-Dur (vermutlich Wien, Juni 1784) KV 460 ( (Mozart Wolfgang Amadeus)
8 Variationen über das holländische Lied "Laat ons Juichen, Batavieren!" von Christian Ernst Graaf G-Dur (Den Haag oder Amsterdam, vor dem 7. März 1766) KV 24 (= (Mozart Wolfgang Amadeus)
8 Variationen über das Lied "Ein Weib ist das herrlichste Ding" aus dem Singspiel "Der dumme Gärtner" (Benedikt Schack?) F-Dur (Wien, zwischen dem 8. März und 12. April 1791) KV 613 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Famous Opera Arias for Tenor (Voice,Pf) (T-Pf)

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Famous Opera Arias for Tenor (Voice,Pf) (T-Pf)

angielski Famous Opera Arias for Tenor (Voice,Pf)
niemiecki Berühmte Opernarien


Opracowanie na:głos wokalny solowy (tenor) i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068218
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Famous Opera Arias for Bass (Low voice-Pf)

Berühmte Opernarien

Instrumentacja: T-Pf

Lista utworów:
Die Zauberflöte: Arie des Tamino, "Dies Bildnis ist bezaubernd schön" (1. Aufzug, Nr. 3) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Zauberflöte: Szene (Arie) des Tamino, "Wie stark ist nicht dein Zauberton" (1. Aufzug, Nr. 8) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Zauberflöte: Arie des Monostatos, "Alles fühlt der Liebe Freuden" (2. Aufzug, Nr. 13) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Cosi fan tutte: Arie des Ferrando, "Der Odem der Liebe erfrischet die Seele" (1. Akt, Nr. 17) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie des Don Ottavio, "Nur ihrem Frieden weih ich mein Leben" (1. Akt, Nr. 10a) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie des Don Ottavio, "Folget der Heißgeliebten" (2. Akt, Nr. 21) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Arie des Basilio, "In den Jahren, wo vergebens" (4. Akt, Nr. 26) (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Don Giovanni (Voice—Pf)

cena 203,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Don Giovanni (Voice—Pf)

angielski Don Giovanni
niemiecki Don Giovanni (Il dissoluto punito) KV 527 (Prag, Oktober 1787) -Dramma giocoso in zwei Akten- (dt. / ital.)


Opracowanie na:soliści, chór i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076655

Don Giovanni (Il dissoluto punito) KV 527 (Prag, Oktober 1787) -Dramma giocoso in zwei Akten- (dt. / ital.)

Instrumentacja: Voice-Pf

Lista utworów:
Erster Akt / Achtzehnte Szene: "In dem Schutze dieser Bäume" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Zwölfte Szene - Rezitativ: "Armes verstörtes Wesen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Dreizehnte Szene - Nr. 10 Rezitativ und Arie: "Don Ottavio, ich sterbe!" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Vierzehnte Szene - Nr. 10a Arie: "Einzig ihr Frieden kann Ruh' mir geben" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Fünfzehnte Szene - Rezitativ: "Ich muß den tollen Narren" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Fünfzehnte Szene - Nr. 11 Arie: "Geh und bereite alles zum Feste" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Anhang: Kürzung im Finale Nr. 24 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Sechzehnte Szene - Rezitativ: "Masetto, hör doch zu" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Sechzehnte Szene - Nr. 12 Arie: "Schlag mich, schlag mich, mein Masetto" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Sechzehnte Szene - Rezitativ: "Sieh mal an, wie die Hexe es versteht" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Zwölfte Szene - Nr. 9 Quartett: "Traue dem glatten Heuchler nicht" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Siebzehnte Szene: "Auf, ihr Freunde, munter, munter" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Achte Szene - Nr. 6 Arie: "Hab' verstanden, ja, mein Herr" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Neunzehnte Szene: "Nur Mut, ihr teuren Freunde" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Sechzehnte Szene - Nr. 13 Finale: "Eilig, eilig, eh er da ist" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Sechste Szene - Rezitativ: "Auf solche Weise also" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Erste Szene - Nr. 1 Introduktion: "Plag' mich Tag und Nacht für ihn" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Zweite Szene - Rezitativ: "Leporello, wo bist du?" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Dritte Szene - Nr. 2 Rezitativ und Duett: "Welch ein graunvolles Bild" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Vierte Szene - Rezitativ: "Nur zu, komm rasch zur Sache" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Fünfte Szene - Nr. 3 Arie: "Werde ich ihn hier finden" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Neunte Szene - Nr. 7 Duettino: "Reich' mir die Hand für's Leben" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Fünfte Szene - Nr. 4 Arie: "Meine Dame, in dem Buch stehn die Schönen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Elfte Szene - Rezitativ: "Mir scheint, daß sich ein Dämon" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Siebente Szene - Nr. 5: Chor: "O ihr Mädchen, zur Liebe geboren" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Dritte Szene - Nr. 16 Kanzonette: "O komme doch ans Fenster" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene - Rezitativ: "Halt, du Schurke, bleib stehen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Zwanzigste Szene: "Ruht ein wenig, ihr reizenden Mädchen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Zehnte Szene - Rezitativ: "Schändlicher, bleibe stehen!" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Zehnte Szene - Nr. 8 Arie: "O fliehe diesen Mann" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Fünfte Szene - Rezitativ: "Himmel, was seh' ich" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Neunte Szene - Nr. 20 Arie: "Ach, erbarmt euch, meine Herrn" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zweite Szene - Rezitativ: "Nun Freund, was sagst du jetzt?" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Sechste Szene: "Au, au, mein armer Schädel" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Sechste Szene - Nr. 18 Arie: "Schatz, du wirst sehen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Siebente Szene - Rezitativ: "Sieh dort den Schein von Fackeln" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Siebente Szene - Nr. 19 Sextett: "Ganz allein in diesem Dunkel" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Vierte Szene - Nr. 17 Arie: "Ihr geht nach jener Seite hin" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Neunte Szene - Rezitativ: "Also du bist der Schuft" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Elfte Szene - Rezitativ: "Ha, ha, ha, ha, ganz vortrefflich" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene (d) - Nr. 21b Rezitativ und Arie: "In welchen Abgrund, o Himmel" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene (c): "Hierher, Signora, seht her" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene (b) - Rezitativ: "Hab Mitleid, lieber Freund" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene (a) - Nr. 21a Duett: "Bei diesen kleinen Händchen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene - Rezitativ: "Du bleibst schön da" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zehnte Szene - Nr. 21 Arie: "Folget indes der Teuren" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Achte Szene: "Wie, der Verräter kommt hier herein!" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Letzte Szene: "Wo ist der Schändliche" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Erste Szene - Rezitativ: "Leporello! Eu'r Gnaden! Komm her" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zweite Szene - Nr. 15 Terzett: "Ach Herz, was soll dein Bangen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Ouvertüre (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Dritte Szene: "Siehst du, hier bin ich" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Achte Szene - Rezitativ: "Gott sei Dank, daß sie fort ist!" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Fünfte Szene - Rezitativ: "Stille, laß mich erst horchen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Anhang: Transposition der Arie Nr. 21b (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Erste Szene - Nr. 14 Duett "Laß mich in Frieden" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Fünfzehnte Szene: "Don Giovanni, du hast zur Tafel mich geladen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Vierzehnte Szene: "Dies eine Mal noch will ich beweisen" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Dreizehnte Szene - Nr. 24 Finale: "Ha, die Tafel ist bereitet" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zwölfte Szene - Nr. 23 Rezitativ und Arie: "Ich grausam? O nein, Geliebter!" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Zwölfte Szene - Rezitativ: "Beruh'ge dich, Geliebte" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Elfte Szene - Nr. 22 Duett: "O hochverehrte Statue" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt / Vierte Szene - Rezitativ: "Es regt sich was am Fenster" (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt / Neunte Szene - Rezitativ: "Befreit sind wir nun endlich" (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland