•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Do You Realize

Dostępne opracowania:

altówka solo (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), teksty, akordy (1)
gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) (1)

Do You Realize znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: King Albert, The Very Best Of Albert King

cena 128,95 zł.


nuty.pl

King Albert
The Very Best Of Albert King

Ilość stron:128
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), teksty, akordy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055756


Albert King was one of the greatest and most important guitarists of all time. He not only changed the blues world, but also influenced most modern guitar playing - whether today's players realize it or not! This collection assembles 15 of his finest pieces transcribed note-for-note with tab. Includes: Angel of Mercy • Blues Power • Born Under a Bad Sign • Crosscut Saw • Don't Throw Your Love on Me So Strong • The Hunter • I Wanna Get Funky • Killing Floor • Laundromat Blues • Oh Pretty Woman • The Sky Is Crying • and more.


Lista utworów:
Angel Of Mercy (Albert King)
Answer To The Laundromat Blues (Albert King)
Blues Power (Albert King, Eric Clapton)
Born Under A Bad Sign (Albert King)
Crosscut Saw (Eric Clapton)
Don't Throw Your Love On Me So Strong (Albert King)
Everybody Wants To Go To Heaven (Albert King)
I Wanna Get Funky (Albert King)
I'll Play The Blues For You (Albert King)
Killing Floor (Albert King, Howlin' Wolf, Jimi Hendrix, Michael Bloomfield)
Laundromat Blues (Albert King)
Oh Pretty Woman (Albert King)
Personal Manager (Albert King)
The Hunter (Al Jackson, Jr., Booker T. Jones, Carl Wells, Donald Dunn, Stephen Cropper)
The Sky Is Crying (Eric Clapton, Stevie Ray Vaughan)

Okładka: Moc Michał, Quipo. Quincunx na altówkę solo

cena 25 zł.


nuty.pl

Moc Michał
Quipo. Quincunx na altówkę solo

polski Quipo. Quincunx na altówkę solo
angielski Quipo. Quincunx for Solo Viola
niemiecki Quipo. Quincunx für Bratsche
francuski Quipo. Quincunx pour alto


Ilość stron:12
Format:210 x 297
Opracowanie na:altówka solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Altówka (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
opisów: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4-6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060972

Quipo (wym. kipo) było urządzeniem używanym w przeszłości przez Peruwiańczyków do operacji matematycznych i odznaczania ważnych wydarzeń. Na grubym sznurze umieszczane były mniejsze, różnokolorowe, plecionki z zawiązanymi supełkami. Ta barwna i skomplikowana mozaika przejawia się w muzycznej zmienności oznaczeń metrycznych oraz pojawiających się, z pozoru spontanicznie, kolejnych motywach. Utwór napisany został na zamówienie organizatorów II Konkursu Młodych Altowiolistów we Wrocławiu, jako obowiązkowy w grupie młodszej podczas przesłuchań w roku 2005. Czas trwania: ca 3'.

Quincunx (wym. kwinkunks) to pięć obiektów rozmieszczonych na planie kwadratu - w czterech wierzchołkach oraz jego środku. Idea ta na gruncie muzycznym mogłaby być rozumiana jako umiejscowienie dźwięków w przestrzeni. Ale jak zrealizować taki pomysł na pojedynczym instrumencie? Na szczęście technika kompozytorska może przenieść się zarówno na samą postać zapisu, jak i zaplanowanie pozornie jednogłosowej linii melodycznej... Utwór napisany został na zamówienie organizatorów II Konkursu Młodych Altowiolistów we Wrocławiu, jako obowiązkowy w grupie starszej podczas przesłuchań w roku 2005. Czas trwania: ca 3'.

Quipo was a device used among the ancient Peruvians for deeping accounts as well as recording important events. Smaller, multi-coloured knotted braids were attached to a thick cord. This colourful, albeit compicated mosaic, manifests itself in the musical variability of time signatures, as well as in the appearance of seemingly spontaneous, successive motifs. The work was written in response to a commission from the organisers of the 2nd Competition for Young Viloists in Wrocław as a compulsory piece for the younger group during auditions in 2005. Duration: ca 3'.

Quincunx is an arrangement of five objects in a square, one at each corner and one in the middle. In musical terms this idea might be understood as the placing of sounds in space. Buy how ist it possible to realize such an idea in the case of a single instrument? Luckily, compositional technique can be transmitted both in the very form of notation and in the planning of the seemingly one-part melodic line... The work was written in response to a commission from the organisers of the 2nd Competition for Young Violists in Wrocław as a compulsroy piece for the older group during auditions in 2005. Duration: ca 3'.

Lista utworów:
Quipo (Moc Michał)
Quincunx (Moc Michał)

Okładka: Hoffman Steven, Learn Play Bass with Metallica, Volume 2

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Hoffman Steven
Learn Play Bass with Metallica, Volume 2

polski Ucz się gry na gitarze basowej z Metallicą, z. 2
angielski Learn Play Bass with Metallica, Volume 2


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
posłowia: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Kaminski Karl, Frederick Jay
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066300

Druga część publikacji autorstwa Stevena Hoffmana będąca szkołą gry na gitarze basowej bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: techniki gry lewej ręki, techniki gry prawej ręki, ćwiczenia w oparciu o skale muzyczne, arpeggia, solówki i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów i solówek Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Karla Kaminskiego (gitara basowa) i Jay'a Fredericka (perkusja). Wyciszając partię gitary możesz ćwiczyć razem z płytą.

Welcome to Learn To Play Bass with Metallica: Volume 2. Metallica is the foremost authority in heavy metal. Their debut album, Kill 'Em All, set the standard for speed metal with its driving rhythms and articulate riffs. Each album after that raised the bar for the quality of what a heavy metal band could accomplish. The late Cliff Burton, Jason Newstead, Bob Rock, and Robert Trujillo have filled the bassist chair over the years, each leaving their indelible, bone - crushing mark on Metallica's albums.
The intent of this second volume of Learn to play Bass with Metallica is to provide the intermediate through advanced bassist with techniques to help with their own creative processes, using the music of Metallica as the source material. It is recommended that you as an aspiring bassist try to hook up with other players and form bands, as this is crucial in putting these concepts into the contexts in which they can be fully realized. It is also important that you not only listen to the examples on the enclosed CD, but also the actual recorded songs as played by the band.

Lista utworów:
Bleeding Me (Godsmack, Metallica)
For Whom The Bell Tolls (Bee Gees, Metallica)
Fuel (Ani DiFranco, Metallica)
King Nothing (Metallica)
One (Alanis Morissette, Bee Gees, Creed, Faith Hill, Johnny Cash, Mary J. Blige, Metallica, Three Dog Night, U2)
Orion (Metallica)
Slither (Metallica, Velvet Revolver)
The Unforgiven II (Metallica)
Until It Sleeps (Metallica)
Where The Wild Things Are (Metallica)

Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgements
Chapter 1 - A Refresher Course on the basics
Chapter 2 - Right - Hand Technique Review
"Whiplash", "Enter Sandman", "Fuel" and "Orion"
Chapter 3 - Left Hand Technique Review
"Seek and Destroy", "No Remorse", "The Four Horseman" and "For Whom the Bell Tolls"
Chapter 4 - Scale Studies - Part 1
"The Gold That Failed" and "Slither"
Chapter 5 - The bass Player's Toolbox - Part 1
"Metal Militia", "King Nothing" and "Orion"
Chapter 6 - The Bass Player's Toolbox - Part 2
"Wherever I May Roam", "Metal Militia", "Seek and Destroy", "Where the Wild Things Are", "No Remorse" and "...And Justice for All"
Chapter 7 - Further Adventurse in Rhythm
"The Four Horseman", "One", "Ride the Lightning" and "The Unforgiven II"
Chapter 8 - Scale Studies - Part 2
"Phantom Lord", "Seek and Destroy", "Master of Puppets", "Wherever I May Roam", "Damage, Inc." and "Through the Never"
Chapter 9 - Arpeggios
"(Anesthesia) - Pulling Teeth" and "My Friend of Misery"
Chapter 10 - Further Adventures in Rhythm
"Welcome Home (Sanitarium)", "The Unforgiven", "Tje Shortest Straw" and "Battery"
Chapter 11 - The Bass Player's Toolbox - Part 3
"Master of Puppets", "For Whom the Bell Tolls", "No Remorse", "Fuel", "To Live Is to Die", "Welcome Home (Sanitarium)", "Where the Wild Things Are", "Until It Sleeps" and "Bleeding Me"
Chapter 12 - Studies in Grooving and Effective Group Playing
"The unforgiven II", "One", "The Unforgiven", "Ride the Ligtning", "Battery", "Through the Never" and "Harvester of Sorrow"
Chapter 13 - Soloing
"For Whom the Bell Tolls", "Orion" and "(Anesthesia) - Pulling Teeth"
Epilogue





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland