•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Comping Examples

Dostępne opracowania:

fortepian i CD (2)
fortepian lub keyboard (+ CD) (1)
fortepian solo (dodatkowo zawiera akordy) (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę) (1)
gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy (1)
książka (2)
zestaw perkusyjny i CD (1)

Comping Examples znajdziesz w 10 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Schroedl Jeff, Jazz Guitar Method

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Schroedl Jeff
Jazz Guitar Method

angielski Jazz Guitar Method


Ilość stron:82
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara i CD (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę), akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056067

Publikacja jest praktycznym przewodnikiem nauki gry na gitarze w stylu jazz'owym. W książce omówione są: skale muzyczne, interwały, triady, harmonizacja, konstrukcje akordów, harmonia jazz'owa, skale pentatoniczne, krótka historia jazzu (książka jest napisana w języku angielskim). Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD. Na płycie tej znajduje się 99 ścieżek dźwiękowych, na której nagrane są poszczególne ćwiczenia w wersji demonstracyjnej.


Featuring in-depth lessons and 40 great jazz classics, the Hal Leonard Jazz Guitar Method is your complete guide to learning jazz guitar. This book uses real jazz songs to teach you the basics of accompanying and improvising jazz guitar in the style of Wes Montgomery, Joe Pass, Tal Farlow, Charlie Christian, Jim Hall and many others. Lesson topics include: chords and progressions; scales and licks; comping and soloing styles; chord-melody; intros and endings; technique; equipment and sound; and more! Songs include: Satin Doll • Take the A Train • Billie's Bounce • Impressions • Bluesette • My One and Only Love • Desafinado • Autumn Leaves • Watch What Happens • Misty • Song for My Father • and more. The CD contains 99 tracks for demonstration and play-along. Highly Recommended. - Just Jazz Guitar Filled with well-written examples ... bask in the glory of having a lot of great material at your fingertips. - Downbeat


Lista utworów:
Take The 'A' Train
Watch What Happens
Misty
My One And Only Love
Mr. P.C.
My Romance
Ornithology
A Nightingale Sang In Berkeley Square
Satin Doll
Song For My Father
Samba De Orfeu
Road Song
Easy Living
The Christmas Song (Chestnuts Roasting On An Open Fire)
Impressions
I Remember You
Honeysuckle Rose
Autumn Leaves (Les Feuilles Mortes)
Desafinado
Billie's Bounce (Bill's Bounce)
Bluesette

Okładka: Valerio John, Bebop Jazz Piano

cena 91,95 zł.


nuty.pl

Valerio John
Bebop Jazz Piano

angielski Bebop Jazz Piano


Ilość stron:98
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Keyboard
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058204

prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3 prezentacja mp3

Szkoła gry fortepianowej w stylu BEBOP należąca do serii Hal Leonard Keyboard Style Series. W tej publikacji autor John Valerio dostarcza nam podstawowych, wyczerpujących informacji na następujące tematy: akordy i głosy, harmonia, progresje akordowe, skale i tonacje, popularne figury melodyczne i wzory, charakterysztyczne melodie, styl Buda Powella i Theloniousa Monka i wiele innych. Każdy problem wykonawczy jest szeroko omówiony i zilustrowany ćwiczeniami. Na załączonej płycie CD znajdziemy wersje demonstracyjne ćwiczeń i 5 z utworów zamieszczonych na końcu publikacji. Istnieje również możliwość potraktowania tych nagrań jako akompaniamentu; wystarczy wyłączyć prawy głośnik stereo.


In this book in the Hal Leonard Keyboard Style Series, author John Valerio provides essential, detailed information for bebop and jazz pianists on the following topics: chords and voicings, harmony and chord progressions, scales and tonality, common melodic figures and patterns, comping, characteristic tunes, the styles of Bud Powell and Thelonious Monk, and much more. The accompanying CD features many of the examples in the book performed either solo or with a full band. Also included are combo performances of five of the tunes featured at the end of the book.


Spis treści:

History and Evolution
The Bebop Language
Chords and Voicings
Harmony and Chord Progressions
Melody
Scales and Tonality
Comping
Characteristic Tunes
Bud Powell
Thelonious Monk
Lead Sheets

Okładka: Riley John, The Jazz Drummer's Workshop

cena 103,95 zł.


nuty.pl

Riley John
The Jazz Drummer's Workshop

angielski The Jazz Drummer's Workshop


Ilość stron:66
Format:230 x 305
Opracowanie na:zestaw perkusyjny i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Zestaw perkusyjny (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Miller William F.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060821

Jest to zbiór ćwiczeń instrumentalnych na zestaw perkusyjny z dodatkowo dołączoną płytą CD. Podręcznik podzielony jest na trzy sekcje i 28 rozdziałów, z których każdy przypomina jedną indywidualną lekcję, na której omawiany i ćwiczony jest konkretny problem wykonawczy. W każdym z rozdziałów znajdziemy obszerne omówienie teoretyczne oraz krótkie ćwiczenia, z których większość jest nagrana w wersji demonstracyjnej na załączonej płycie CD.


Noted drummer and educator John Riley has created an in-depth work for serious students of the instrument. Conceptual topics (time playing, comping, soloing), artist style and analysis (Elvin Jones, Tony Williams and others) and technique (warm-ups, Moeller, etc.) all come together in a fresh, educational and inspiring way. Destined to become an important addition to curriculum. The CD features Riley performing several of the examples.


Spis treści:

Introduction
Thanks, Music Key, And Technical Info
Concepts
Chapter 1: Finding The Groove
Chapter 2: Holding The Groove
Chapter 3: Cross-Training
Chapter 4: Time Matters
Chapter 5: Second-Line Applications
Chapter 6: The Fast Face Lift
Chapter 7: 3/4 Comping
Chapter 8: 3/4 Soloing
Chapter 9: Doubles Crossed
Chapter 10: Odd Times 1
Chapter 11: Odd Times 2
Chapter 12: Odd Times 3
Chapter 13: Odd Times 4
The Masters Speak
Chapter 14: To Transcribe Or Not To Transcribe?
Chapter 15: Maximize Your Soloing
Chapter 16: Billy Higgins Style & Analysis
Chapter 17: Philly Joe "Fours"
Chapter 18: Comping With Philly Joe
Chapter 19: Elvin Jones Comping
Chapter 20: Elvin Jones Soloing
Chapter 21: Tony Williams Style & Analysis
Chapter 22: Expanding The Learning Process
The Chop Shop
Chapter 23: The Warm-Up
Chapter 24: Basic Training 1
Chapter 25: Basic Training 2
Chapter 26: The Moeller Stroke Revealed
Chapter 27: More Moeller
Chapter 28: The Pyramid
Essential Listening

Okładka: Valerio John, Post-Bop Jazz Piano

cena 91,95 zł.


nuty.pl

Valerio John
Post-Bop Jazz Piano

angielski Post-Bop Jazz Piano


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061430

Publikacja ,,Post-Bop Jazz Piano" składa sie z zestawów ćwiczeń improwizacyjnych, do których umieszczone są komentarze na temat sposobu grania danych ćwiczeń z wyszczególnieniem zasad harmonizacji jazz'owej oraz nauki akompaniamentu. Do książki dołączona jest płyta CD, w której w sposób praktyczny zawarta jest treść muzyczna poszczególnych utworów.


This comprehensive book and CD package will teach you the basic skills you need to play post bop jazz piano. From comping to soloing, you'll learn the theory, the tools, and the tricks used by the pros. The accompanying CD features many of the examples in the book performed either solo or with a full band. THE HAL LEONARD KEYBOARD STYLE SERIES provides focused lessons that contain valuable how-to insight, essential playing tips, and beneficial information for all players. Comprehensive treatment is given to each subject, complete with a companion CD.


Lista utworów:
Left-Hand Voicings (Valerio John)
Voicings for Two Hands (Valerio John)
Scales and Tonality (Valerio John)
Modality (Valerio John)
Bill Evans (Valerio John)
Herbie Hancock (Valerio John)
McCoy Tyner (Valerio John)
Chick Corea (Valerio John)
Keith Jarret (Valerio John)

Okładka: Mueller Michael, Jazz For The Rock Guitarist

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Mueller Michael
Jazz For The Rock Guitarist

angielski Jazz For The Rock Guitarist


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara elektryczna (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061795

Publikacja dla gitarzystów rockowych chcących opanować podstawy muzyki jazzowej. Składa się z 10 rozdziałów, które kolejno wprowadzają nowe akordy i techniki gry. Każdy z fragmentów zapisany jest w notacji tradycyjnej i tabulaturowej i opatrzony objaśnieniami teoretycznymi, a ponadto nagrany we wzorcowym wykonaniu na dołączonej do wydania płycie CD.


Take your playing beyond barre chords and the blues box! This book/CD pack is ideal for the rock guitarist who is interested in expanding boundaries and exploring new musical paths. Ten chapters will take you through the essentials of the jazz idiom with plenty of exercises and examples - all of which are demonstrated on the accompanying CD.


Spis treści:

Acknowledgements
About the Author
Introduction
Rock Guitar, Jazz Guitar... What's the Difference
The Jazz Sound
Essential Listening
How to Use This Book and CD
1. Barre Chords For Jazz
2. Blues and Pentatonic Scales
3. Jazz Chord Voicings
4. The Major Scale
5. Jazz Chord Voicings II
6. Key Center Soloing
7. Inverted, Extended and Altered Chords
8. Minor Scales
9. Comping Scales
10. Advanced Jazz Models

Okładka: Harrison Mark, R&B Keyboard

cena 131,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
R&B Keyboard

angielski R&B Keyboard


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian lub keyboard (+ CD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Keyboard
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Wiegratz Warren
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065885

Publikacja stworzona z myślą o miłośnikach stylu R&B. Autor - Mark Harrison - wprowadza we wszelkie niezbędne zagadnienia dotyczące gry na fortepianie w tym stylu muzycznym. Znajdziesz tu zagadnienia teoretyczne, oraz wszelkie problemy techniczne i "sztuczki" instrumentalne. Dodatkowo do książki dołączona jest płyta CD z nagranymi przykładami muzycznymi, oraz z 7 pełnymi wersjami demonstracyjnymi utworów. Wyciszając prawy kanał wyłączasz linię melodyczną, dzięki czemu możesz grać razem z płytą.


This comprehensive book and CD package will teach you the basic skills you need to play R&B keyboard. From soul to funk to disco to pop, you'll learn the theory, the tools, and the tricks used by the pros. The accompanying CD features many of the examples in the book, including seven complete songs performed either solo or with a full band. Includes: scales and chords, harmony and voicings, progressions and comping, rhythmic concepts, characteristic stylings, the development of R&B, and more! The Hal Leonard Keyboard Style Series provides focused lessons that contain valuable how-to insight, essential playing tips, and beneficial information for all players.


Spis treści:

What is Rhythm & Blues?
Scales and Chords
Major Scales and Modes
Pentatonic and Blues Scales
Triads and Suspensions
Seventh (Four - Part) Chords and Alteations
Ninth (Five - Part) Chords and Alterations
R&B Keyboard Harmony and Voicings
Voicings Concepts
Major and Minor Triad Inversions
Resolutions within Triads
Triad - Over - Root Chord Voicings
Alternating Triad Chord Voicings
Mixolydian Third Intervals and Triads
Left - Hand Open Triad Arpeggios
Pentatonic Scale Fills, and Use Over Chords
Major and Minor Seventh Chord Inversions
Four - Part - Over - Root Chord Voicings
Seven - Three Chord Voicings
Pentatonic Patterns Using Fourth Intervals
Double 4th / Cluster Shapes and Chord Voicings
Descending Fills with Triads and Sixth Intervals
R&B Keyboard Comping Styles
Rhythmic Concepts
Early R&B (50s)
Motown Soul (60s)
Memphis Soul (60s)
Philly Soul (70s)
Funk (70s)
Disco (70s)
R&B Ballad (80s)
Dance / Pop (80s / 90s)
Neo - Soul (90s / 00s)
Style File
Soul Genius
Whenever I'm with You
Funk Jam
Inside Out
It'll Always Be This Way
Pump It up
Urban Legend

Okładka: Andress Tuck, Hot Licks: Tuck Andress - Fingerstyle Mastery

cena 107,95 zł.


nuty.pl

Andress Tuck
Hot Licks: Tuck Andress - Fingerstyle Mastery

angielski Tuck Andress - Fingerstyle Mastery


Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Wersja językowa:niemiecka, włoska, hiszpańska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Andress Tuck
Kod produktu:NPL074950

Płyta DVD pozwoli Ci z łatwością opanować podstawy gry na gitarze. W sposób łatwy i zrozumiały autor prezentuje zagadnienia techniczne i muzyczne. Na ekranie podczas odtwarzania zobaczymy tabulaturę, obraz ułożenia rąk. Dołączono broszurę z przykładami muzycznymi, biografię Tucka Andressa.

Hot Licks classic video titles have been made available on DVD, making it even easier to learn with the world's top players...right in your own home! These new transfers make them look better than ever while DVD technology makes navigating each lesson even easier!

    You'll never miss a note
  • You see the music and the tablature on screen as it's being played
  • All right and left-hand techniques are shown in close up and with helpful split-screen effects to make learning easy
  • Slow motion segments with standard pitch sound
  • Artist biographies
  • Selected discographies
  • Suggested listening
  • Booklet with music examples included

Fingerstyle innovator Tuck Andress is indisputably one of the most unique and inventive players in the world of fingerstyle guitar. In this lesson you'll learn, in depth:
  • Walking bass patterns combined with chords
  • Comping rhythms
  • Voicings
  • Vibrato
  • Sliding
  • Leading with the melody
  • Playing two or more parts at the same time
  • Inner moving lines
  • Unique solo funk grooves
  • Various right and left hand fingerings

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

cena 263,95 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

polski Domowy kurs rejestracji dźwięku, nagrywania, cz. 2
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 2


Ilość stron:252
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078017
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

Publikacja jest drugą częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Obecna część jest przeznaczona dla osób z podstawową znajomością pojęć technicznych. Poszczególne lekcje zawierają liczne ilustracje, a także przykłady muzyczne na dołączonych do książki płytach CD. Autor - Let Bill Gibson - przekazuje informacje, których potrzebujesz, aby udoskonalić rejestracje dźwięków za pomocą domowego sprzętu nagrywającego. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume two covers: impedance and wiring (high impedance vs. low impedance, terminology, balanced vs. unbalanced); bass guitar (electric/synth, recording, mic techniques, EQ); harmonics/overtones/partials; vocals (recording, mic techniques, effects, EQ); acoustic piano and rhodes (recording, mic techniques, signal processing, sampled sounds, EQ); recording synthesisers (recording, combining textures, EQ, brass); the total recording session (instruments, preparing the recorder, media selection, time code); panning and stereo imaging; mixdown to master product (mixdown machine, tape choice, theories and concepts, setup procedure; building the mix; preparing master for duplication).

Spis treści:

Introduction
Chapter 1 - Impedance and Wiring
Basic Terminology
Compatibility Between Hi Z and Lo Z
Balanced vs. Unbalanced
Basic Terminology
Unbalanced Guitar Cables
Balanced Cables
Conclusion
Chapter 2 - Bass Guitar
Electric Bass
Condition of the Bass
Direct Box / Direct In (DI)
The Bass Level
Instrument Differences
Musical Style
Recording Levels for Bass
Mic Techniques
Compressing the Bass
Equalization
Panning
Reverb
Synth Bass
Plugging the Synth Bass In
Miking the Synth Bass
Performance of the Synth Bass Part
Bass Range and EQ
Compressing the Synth Bass
Recording Level for the Synth Bass
Panning Synth Bass
Effect and the Synth Bass
Acoustic Bass
Close - Miking the String Bass
Conclusion
Chapter 3 - Harmonics / Overtones / Partials
The Difference Between Harmonics, Overtones and Partials
Conclusion
Chapter 4 - Vocals
Mic Techniques
Placement
Distance
Small Room vs. Large Room
Moving - Coil / Ribbon
Condenser
Effects
Stylistic Considerations
Wind Screen
Repairing a Problem Plosive
Electronic Plovive Repair
The Proximity Effect
Bass Roll-off
The Pad
Different Sounds of Different Pickup Patterns
Positioning the Microphone
Compressor / Limiter / Gate / Expander
Dynamic Range
Compression
Sibilance
The De-esser
Equalization
Recording Environment
Physical Aids
Intonation
Headphones
Punch In / Punch Out
Perseverance
Panning
Common Vocal Effects
Delay
Slapback
The Electronic Double
The Electronic Triple
Regeneration
Reverb
Predelay
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Backing Vocals
Conclusion
Chapter 5 - Acoustic Piano and Rhodes
Grand Piano
The Basics
Mic Choice and Technique
Stereo or Mono
Instrument Maintenance
Setting the Mood
Processing Pano Sounds
No Two Pianos Sound Identical
Recording Levels
Equalizer the Piano
Compressing the Piano
Exciting the Piano
Reverberation
Miking the Vertical Piano
Sampled Piano Sounds
Rhodes - type Sounds
Rhodes Effects
Equalizing the Rhodes
Conclusion
Chapter 6 - Recording Synthesizers
Recording Synths: Strings, Pads, Bell-like Sounds, Brass and Effects
Live in vs. Mic in Through DI
Line In
DI Can Color the Sound Adversely
String and Pads
Layering
Equalizing Pads
Dynamic Processing the Synth
Reverb
Combining Textures
Exciter
Chorus, Flanger, Phase Shifter
Panning
Delay
Bell - like Sounds
Equalizing the Bell - like Sounds
Panning Bell - like Sounds
Compression
Reverb
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Brass
Mic Technique
Levels
Brass Samples
Brass Equalization
Panning
Reverb
Exciter
Chorus / Flanger / Phase Shifter
Delay
Special Effects
Conclusion
Chapter 7 - Panning and Stereo Imaging
Speaker Position and Choice
Mic Techniques
The Head
Assignment
3:1 Principle
Panning
Reverberation
Space in a Space
Combining Wet and Dry
Delay
Panning
Chorus/ Flanger / Phase Shifter
Monitors and Your Stereo Image
Conclusion
Chapter 8 - The Total Recording Session
Planning
Tracks
Envision the Final Products
Instrument
Tuning
Strings
Getting the Recorder Ready
Cleaning and Demagnetizing
Demagnetizing the Analog Tape Machine
Cleaning the Analog Recorder
Tones on the Analog Recorder
Tones on the Digital Recorder
Media Selection
Magnetic Tape / Video Tape
Recordable CDs / Hard Drives
Tape Storage Is a Critical Condiseration
Time Code
Striping SMPTE
Getting the Sequencer to Follow SMPTE
Tightening the Arrangement
Contents of Arrangement
Reference Lead Vocal
Backing Vocals
Bounce to Track One
Electric Guitar to Track Four
Punch-Ins
Acoustic Guitar to Track Five
Final Vocal to Track Three
Lead Guitar to Track Six
Conclusion
Chapter 9 - Mixdown to Master to Product
Mixdown Machine
Basic Proceudre for Alignment (Mixdown and Multitrack)
Playback Alignment
Record EQ
Reference Tones
Reference Tone
Starting the Mix / Zeroing the Board
Tape Choice
Outboard Gear to Have on Hand
Tape Speed
Automation
Multiple Sets of Monitors
Comparison to Other Projects
The Spherical Approach to Panning and Positioning in the Mix
EQ: The Cumulative Effect
Mixing Theories and Building Concepts
Mix Approach
The Arrangement
Characteristics of a Good Mix
Strong and Solid, But Controlled, Lows
Mids Distributed Evenly Among Various Instruments
Strong, Smooth Highs That Are Easy to Listen To
Balance
Depth
Width
Momentum
Consistency
Sounds Good in Stereo and Mono
Approaches to Mixing That I've Found Ineffective
Signs of an Amateur Musical Recording
Basic Setup Procedure
Once You Select and Prepare the Multitrack and Mixdown Machines
Arranging During Mixdown
Multiple Mixes
Mix Versions
Building the Mix
Kick Drum / Bass Guitar
Pan the Cymbals for a Natural Sound
Live Toms
Drum Machine Toms
Drum Set Overhands (Live)
Bass
Lead Vocal
Compression
Expander
Vocal EQ
Exciter
Simple Delay
Add Backing Vocals
Comping Keyboards and Rhythm Guitars
Filling in the Holes With the Guitar or Keys
Lead Parts
Solos
Mix Levels
Fades
Preparing the Mixed Master for Duplication
Editing
Mastering
Different Mixes
Conclusion
GLossary
Index

Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

cena 293,95 zł.


nuty.pl

Gibson Bill
The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

polski Kurs nagrywania AudioPro, cz. 3
angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 3


Ilość stron:272
Format:215 x 275
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty drukowane + 2 płyty CD
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078018
Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

Publikacja jest trzecią częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Niniejsza część obejmuje tematy dotyczące odpowiedniego oprogramowania, konfiguracji systemu, nagrań cyfrowych i różnic pomiędzy nagraniami analogowymi a cyfrowymi, przechowywania i kopiowania plików i wiele innych. Do książki zostały dołączone także dwie płyty CD z nagranymi przykładami muzycznymi danych zagadnień wraz z ich wyjaśnieniami. Całość w języku angielskim.

The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
Volume three covers: MIDI (basic training, quantising, mixing with MIDI, notation software, controllers, setting up your system); MIDI sequencing (constructing MIDI drum parts, creating bass, guitar and keyboard parts, combining MIDI and live recording); digital effects (hardware vs. software plugins, details of using each type of effect); digital recording (analogue vs. digital, recording and playback formats, digital audio file formats, storage and backup, MDMs and computer-based hard disk systems, choosing the right software, common terms demystified, random access editing); synchronising (MIDI to audio sync, MIDI to MIDI sync, analogue to analogue sync).

Spis treści:

1. The Third Millennium
Moving Ahead
History
Preparation for What's to Come
The Internet
My Turning Point
2. Midi Theory
Intro to MIDI
MIDI Basic Training
The Language
MIDI IN, OUT, and THRU
MIDI Cables
Daisy Chain
Channels
MIDI Interface
MIDI Parameters
What Do MIDI Parameters Affect?
Controllers
Channel Modes
Omni Mode
Multi Mode
Mono Mode
Polyphony versus Multitimbrality
MIDI Time Code
System Messages
System Exclusive (Sys Ex)
Data Dump
The Handshake
Data Backup
Quantizing
The Basics
Strength
Sensitivity
How Tight Is Tight Enough?
Randomize
Real - Time
Step Record
Shifting Tracks
Velocites, Durations, and Tempos
Notation Software
Uses
Lyrics
Chord Symbols
Mixing with MIDI
Parameters
Comining MIDI Mix Tools
General MIDI Specifications
Standard MIDI File
Cross - Platform Compatibility
Keyboard and Mix Controllers
Keyboard Controllers
Mix Controllers
MIDI System Design - What Should I Have?
Synths
Sequencers
Interfaces
Mixers
Digital Audio Cards
Tactile Control Surfaces for Computer-Based Digital Workstations
3. MIDI Sequencing
Building the Band
Constructing MIDI Drum Parts
Fundamentals
The Groove
Groove Quantize
Drum Set Patterns
Accents
Fills
Believability
Construction
Percussion Patterns
Frosting
Many Instruments
Simple Parts That Work Together
Forming the bass line
Patterns
The Groove
Reality / Believability
Feel
Guitar Parts
Believability
The Groove
Patterns
Grand and Electric Piano Parts
The Groove
Patterns
Grand Pianos vs. Rhodes Pianos
Believability
Feel
The Frosting
Strings and Pads
Bass
Sound Effects
Combining MIDI and Live Recording
Drum Loops
4. Digital Recording
Analog Recording
Analog vs. Digital
Physical Properties of Sound
Amlitude
Frequency
Velocity
Wavelength
Envelope
Harmonic Content
Phase
Digital Theory
What's So Good about Digital Recording?
Bits / Bytes / Words
Advantage of Binary Code / PCM
Samples
Quantization / Bits
Aliasing
RAM Buffer
Sample Rates
Dither / Quantization Error
Noise Shaping
Converters
Oversampling
Dynamic Range
Format Conversion
Errors
Data Protection
Error Detection
Error Correction
Redundancy
Concealment
Muting
Digital Recording, Transmission, and Playback Formats
AES/EBU
S/P DIF
SDIF-1
SDIF-2
SMDI
MADI
DASH
Digital Audio File Formats
Sound Designer and Sound Designer II
AIFF-Apple's Audio Interchange File Format
WAV-Windows Audio File Format
Quick Time
RealAudio
SND Resource
Storage Mediums
Backing Up
CD-Compact Disc
HD-CD
CD-R and CD-RW-Recordable and Rewriteable Compact Disc
DAT
MiniDisc
Hard Disc
DVD
Divx
5. Digital Multitracks
Comparison of MDMs to Computer-Based Recording Systems
Formats
Other MDMs
Dedicated Digital Recording Systems
Samplers
Computer-Based Hard Disk Recording Systems
History
Differences between Hard Disk and Tape-based Recording?
Linear versus Nonlinear
Destructive versus Nondestructive Editing
Number of Tracks and Takes
Thing to Look For in the Software You Choose
Soundcards
Terms Common to Hard Disk Recording
Serial Bus / Data Transfer
SDS
SCSI
Fast and Wide SCSI-2 and 3
IDE/ATA
Firewire
Network and Online Data Transfer Rates
Apple Talk
Ethernet
Modem
Cable
ISDN (Integrated Services Digital Network)
T-1
T-3
Disk Management
Partitioning
Formatting
Compression
Repairing / Defragmenting
Protection: Practice Safe Computing
Keep Current
6. Digital Effects
Real-time versus Non-Real-time Digital Effects
Hardware versus Software versus Plug-ins
Digitally Controlled Amplifier
Digital Signal Processor
Pitch Change
Formants
Time Compression and Expansion
Spectral Effects
Multiband Compressor / Limiter
Peak Limiter
Expanders and Gates
Delay Effects
Reverb Effects
Equalizers
Delay
Chorus / Flanger
Invert Phase
Reverse
Special Effects
Variable Speeds
Fliter
Vinyl Simulation
Vocode
Lo-Fi
7. Random Access Editing
The Basics
Nondestructive Editing
Descructive Editing
Regions
Playlist / Edit Decision List
RAM Buffer
Gain Change / Normalizing
Cut, Copy and Paste
Undo, Redo, Save, Revert to Saved
Save As... Save a Copy As
Waveform / Pencil Editing
Smoothing
Preview Mode
Fades
Crossfades
Linear Fade
Curve Fade
S-Curve
Overlap Fade
Equal Gain
Equal Power
Pre-roll / Post-roll
Online / Offline
Editing withing the Software - Based Multitrack Domain
Soundfiles
Waveform View
Punch-in
Auto Record
Channels, Tracks, and Takes
Comping
Tuning
Finding the Groove
Quantizing Audio
Moving Audio Segments
Spot Mode
Slip Mode
Grid Mode
Shuffle Mode
Multitrack Backing Vocals
Breaths
Entrances
Releases
Intonation
Detuning
Readjusting Formants
Fills Fills, and Licks
Broadcast Audio
Voice-Over / Editing Speech
Application
Voice-Over
Timing
Ambience
Problematic Edits
Crossfade Ambience
Music Bed
Add Ambience
Reconstruct the Scene
Live with it
Breaths
Time Compression / Exapnsion
ADR / Foley
ADR
Foley
Getting the Program Ready for the Air
Normalize
Compress
Music
8. Synchronizing
Synchronizing Basics
Why Bother?
MIDI to Audio Sync
Timing Discrepancies
MIDI to MIDI Sync
Accuracy
Logjam
Processor Speed
Analog to Analog
LTC on Each Machine
Verifying Sync
Offsets
Regenerating Time Code
Free Wheeling
Jam Sync
Digital to Digital Sync
Components of Digital Sync
Time Base - Word Clock
Word Clock Rate
Pull-Up / Pull-Down
Address Code
Transport Control
MIDI Machine Control (MMC)
Variations in Accuracy
Sample - Accurate Sync
Frame - Accurate Sync with Phase Look
Frame - Accurata Sync with No Phase Lock / Continuous Sync
Frame - Accurate Trigger Sync
Various Sync Formats
Internal
MTC
SMPTE (LTC) 30fps, 29.97fps, 29.97df, 25, 24fps
Video Sync
VITC
Word 1x
Word 256x
S/P DIF and AES/EBU
SDIF-2 and MADI
Proprietary Sync Systems
ADAT and DA-88 Sync
9. Digital Mixing
How Are Digital and Analog Mixers Different?
The Analog Mixer
The Digital Mixer
Hardware versus Software
Automation
The Basics
Automation Types
Dynamic Automation
Auto Read
Absolute Mode / Auto Write / Replace
Auto Touch / Auto Latch
Trim Levels
Bypass / Auto Off / Rehearse
Mutes
Pan
Function of Fader Motors in the Digital Domain
Mix Editior Functions
Snapshot Automation
Operational Procedures
Saving
Undo
Building Automation
Software Plug-ins
Mix Procedure Using Automation
Inserts
Write Mutes
Drums
Documenting the Mix
Bass
Lead Vocal
Guitars and Synths
Backing Vocals
Intonation
Expression / Dynamics
Blend
Accuracy
The Rhythm Section
Locate Points
Copy Moves and Settings
EQ
Dynamic and Special Effects
Format
Hard Disk
DAT
10. Master Preparation
Editing the Mixed Master
The AM Version
The Album Version
The Dance Mix
Creative Restructuring
Mastering
What Is mastering?
To Master or Not to master
Monitoring Procedures
Assembling the Album
The CD Mastering Environment
Write Modes
Red Book
Yellow Book
Green Book
Orange Book, Part I and II
White Book
Blue Book / CD-Extra
Subcodes
PQ Subcodes
IRSC Code
Emphasis
SCMS
Track Number
Indexes
Noise Shaping
Equalizing
Real-time Analyzer (RTA)
Levels
Normalize
Real vs. Apparent Levels
How Hot Is Hot Enough?
Limiting / How to Sound Loud
Image Files
Mastering to Error Correcting Recorders
11. The Best of Botj Worlds
Acoustic Considerations
Chips or Tubes
Combining Tubes and Chips
Digital Modeling
Preamps
Old Effects versus New
Mixers
Cambling Considerations
Some Cable Theory
Do Cables Really Sound Different?
Choose Your Weapons Carefully

Okładka: Bernhardt Warren, Warren Bernhardt Teaches Jazz Piano, Vol. 1

cena 139,95 zł.


nuty.pl

Bernhardt Warren
Warren Bernhardt Teaches Jazz Piano, Vol. 1

polski Warren Bernhardt uczy jazzu na fortepianie, z. 1
angielski Warren Bernhardt Teaches Jazz Piano, Vol. 1


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (dodatkowo zawiera akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079821
Produkty podobne:Bernhardt Warren - Warren Bernhardt Teaches Jazz Piano, Vol. 2

Publikacja Warrena Bernhardta jest szkołą skierowaną do pianistów pragnących nauczyć się gry improwizacji jazzowych. Zawarto tu informacje dotyczące m. in. skal diatonicznych, progresji, charakterystycznych rytmów jazzowych i bluesowych oraz akordów. Do publikacji dołączona jest płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi ćwiczeń.


With only a basic knowledge of the piano, you can enter the world of jazz improvisation! With Warren's expert guidance, you'll quickly develop an understanding of the building blocks of jazz piano: scales, melodic development, rhythm comping, chord building, bass lines and much more!


Spis treści:

Opening Music
Introduction
Diatonic Scales and Notation
II-V-I Progressions
II-V-I Chords
Melodic Development
Swing Feel
Piano Approach
III-VI-II-V Progressions
III-VI-II-V Progression in C
Common Tones
Warren Plays Changes for You
Tape Yourself
Cm9-F13-Dm9-G13 Progression
Cm9-F13-Dm9-G-13 Progression
Scale Tones
Played Example with Chords and Improvisation
Played Example with Bass Added
Warren Plays Changes for You
Changing Rhythm Feels
Working in Different Keys
Using the Tritone
Blues
Using the Tritone in Blues
The Blues Scale
Using the Blues Scale
Combining the Tritone with Scales (Played Examples)
Blues Variations
Warren's Blues (16 Bar)
Minor Blues
"Rhythm" Changes
"Rhythm" changes
"Rhythm" Changes Breakdown
Scale Tones
Diminished Scales
"Rhythm" Changes Breakdown Continued
Putting It Together
End Talk
End Music





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland