•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Canto III

Dostępne opracowania:

chór mieszany a cappella (partytura) (1)
chór, głosy: SATB a cappella (1)
flet poprzeczny i harfa (1)
fortepian solo (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
głosy wokalne solowe, chór i zespół instrumentalny ( partytura ) (1)
książka (1)
książka z przykładami nutowymi (1)
organy solo (1)
orkiestra smyczkowa i perkusja (partytura + głosy) (1)
puzon tenorowy suwakowy i orkiestra smyczkowa i perkusja (partytura + głosy) (1)
trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy) (1)
zespół instrumentalny (flet, skrzypce, wiolonczela) (1)
zespół instrumentalny (klarnet B, skrzypce, fortepian) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Canto III znajdziesz w 15 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Woźny Michał, W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 1

cena 35 zł.


nuty.pl

Woźny Michał
W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 1

Ilość stron:84
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL001444
Produkty podobne:Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 2
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 3
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 4
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym opracowaniu z. 5
Woźny Michał - W krainie melodii, zbiór ulubionych melodii w łatwym układzie na fortepian, z. 6

Publikacja zawiera 76 popularnych utworów. Większość z nich stanowi opracowania znanych i lubianych dzieł takich twórców jak:
Weber Carl Maria - Lekko cicho pieśń ulata - aria z opery Wolny strzelec
Moniuszko Stanisław - Gdybym rannym słonkiem - aria Halki z opery Halka
Verdi Giuseppe - Więc pijmy - chór z opery Traviata
Verdi Giuseppe - Wstęp do pierwszego aktu opery Traviata
Gounod Charles "Kwiaty powiedzcie jej - aria Siebla z opery ,,Faust"


Lista utworów:
Sto lat (melodia populana)
Mazurek (melodia ludowa)
Tańcowała ryba z rakiem (melodia ludowa)
W murowanej piwnicy (melodia ludowa)
Tam na błoniu (melodia populana)
O mój rozmarynie (melodia populana)
Pod Krakowem czarna rola (melodia populana)
Pije Kuba do Jakuba (melodia populana)
Drużyna śpiewa (melodia populana)
Ja za wodą (Melodia ludowa z Podhala)
Gaiczek (Melodia ludowa ze Śląska)
Jabłoneczka (melodia ludowa)
Karlik (Haydn Friedrich Joseph)
Kukułeczka (Sygietryński T.)
Ej, przeleciał ptaszek (Sygietryński T.)
Oka (melodia populana)
Piosenka pierwszomajowa (Turski Z.)
Marsz entuziastów (Dunajewski I.)
Katiusza (Błanter M.)
Cicha noc, dokoła kwiatów woń (piosenka hawajska)
Oczy czarne (romans cygański)
Aj aj aj (serenada kreolska)
O Mari, o Mari (piosenka ludowa z Włoch)
O sole mio (Capua E. di)
Veni sul mar (piosenka ludowa z Włoch)
Lekko cicho pieśń ulata - aria z opery Wolny strzelec (Weber Carl Maria)
Pieśń do gwiazdy z opery ,,Tannhauser" (Wagner Ryszard)
Gdybym rannym słonkiem - aria Halki z opery Halka (Moniuszko Stanislaw)
Więc pijmy - chór z opery Traviata (Verdi Giuseppe)
Wstęp do pierwszego aktu opery Traviata (Verdi Giuseppe)
Kwiaty powiedzcie jej - aria Siebla z opery ,,Faust" (Gounod Charles)
Piosenka broni z opery ,,Hrabina" (Moniuszko Stanisław)
Aria Skołuby z opery ,,Straszny dwór" (Moniuszko Stanislaw)
Marsz tryumfalny z opery ,,Aida" (Verdi Giuseppe)
Marsz toreadora z opery ,,Carmen" (Bizet Georg)
Pieśń hinduska z opery ,,Sadko" (Rimski - Korsakov Nikolay)
Barkarola z opery ,,Opowieści Hoffmanna" (Offenbach Jakub)
Aria Butterfly z opery ,,Madama Butterfly" (Puccini Giacomo)
Kołysanka z opery ,,Jocelyn" (Godard Beniamin)
Piosenka Canton z opery ,,Casanova' (Różycki Ludomir)
O młynareczce - walc z operetki ,,Sztygar" (Zeller Karl)
Walczyk z uwertury ,,Chłop i poeta" (Suppé F.)
Walc z operetki ,,Gejsza" (Jones Jesus)
Aria Adeli z operetki ,,Zemsta nietoperza" (Straus Johann)
Serenada z baletu ,,Miliony arlekina" (Drigo R.)
Walc z baletu ,,Sylvia" (Delibes Leo)
Nina - aria (Pergolese Giovani Battista)
Kołysanka (Flies B.)
Serenada (Schubert Franciszek)
Ave Maria (Schubert Franciszek)
Piosenka żołnierska (Moniuszko Stanislaw)
Prząśniczka (Moniuszko Stanislaw)
Kozak (Moniuszko Stanislaw)
Życzenie (Chopin Fryderyk)
Pamiętam ciche. jasne, złote dnie (Karłowicz Mieczysław)
Poranek (Leoncavallo R.)
Gawot (Gluck Christoph Willibald)
Andante z symfonii ,,Z uderzeniem w kocioł" (Haydn Franz Joseph)
Marsz Turecki (Mozart Wolfang Amadeusz)
Marsz weselny ze ,,Snu nocy letniej" (Mendelssohn - Bartholdy Feliks)
Marzenie miłosne (Nokturn III) (Liszt Franz)
Walc op. 39 nr 15 (Brahms Jahannes)
Barkarola (Czajkowski Piotr)
Andante cantabile z Kwartetu D-dur (Czajkowski Piotr)
Marsz hołdowniczy ze suity ,,Sigurd Jorsalfar" (Grieg Edward)
Humoreska (Dworzak Antoni)
Przebudzenie lwa (Kątksi A.)
Polonez elegijny (Noskowski Zygmunt)
Poemat (Fibich Zdenek)
Tango (Albeniz Isaac)
La Paloma (Yradier Sebastián)
Łyżwiarze (Waldteufel E.)
Gawot (Czibulka A.)
Narcy (Nevin Ethelbert)
Fale Dunaju (Ivanovici Iosif)
Francois (Karasiński Adam)

Okładka: Förster Kasper jr, Dialogo de Divite et paupere Lazaro na głosy solowe, chór i zespół instrumentalny

cena 16 zł.


nuty.pl

Förster Kasper jr
Dialogo de Divite et paupere Lazaro na głosy solowe, chór i zespół instrumentalny

Ilość stron:28
Format:170 x 240
Opracowanie na:głosy wokalne solowe, chór i zespół instrumentalny ( partytura )
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003673

Kasper Föster junior, ur. 1616 r. w Gdańsku, śpiewak i kompozytor, zdobył za życia uznanie i popularność w Danii, Szwecji i Północnych Niemczech. Obecnie znanych jest jest 50 kompozycji Förstera. Prezentowany dialog de Devite et paupere Lazaro na canto, tenore, basso, II violini, III viole i organo, napisany został do tekstu zaczerpniętego z Ewangelii wg św. Łukasza z pominięciem partii narratora.


Lista utworów:
Dialogo de Divite et paupere Lazaro (Förster Kasper jr)

Okładka: Chyrzyński Marcel, ...similes esse bestiis na chór mieszany a cappella

cena 27 zł.


nuty.pl

Chyrzyński Marcel
...similes esse bestiis na chór mieszany a cappella

Ilość stron:16
Format:A4
Opracowanie na:chór mieszany a cappella (partytura)
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL046780

...similes esse bestiis - utwór na chór a capella - skomponowany został w 1997. Jego prawykonanie odbylo sie w 1998 r. na VIII Międzynarodowym Festiwalu Muziki Sakralnej "Gaude Mater" w Częstochowie. Utwór został wówczas wykonany pzez Polski Chór Kameralny "Schola Cantorum Gedanensis" pod dyr. Jana Łukaszewskiego. Biblijny tekst tego utworu zaczerpnięty jest z Księgi Koheleta


Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

cena 45 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

polski Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej


Ilość stron:268
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060968
Produkty podobne:Gwizdalanka Danuta - Historia muzki cz. 2 Podręcznik dla szkół muzycznych: Barok - Klasycyzm - Romantyzm
Gwizdalanka Danuta - Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów szkół muzycznych II stopnia i liceów muzycznych. Atrakcyjne walory narracyjne podręcznika podkreśla bogata ikonografia, liczne przykłady nutowe i mapy oraz ciekawy i oryginalny zestaw pomysłów dydaktycznych, służących sprawdzaniu stopnia opanowania materiału i rozwijaniu zainteresowań uczniów. Podręcznik uczy syntetycznego myślenia a także interdyscyplinarnego, logicznego kojarzenia faktów. Książka wciąga, intryguje, pobudza do szerszego zainteresowania przedmiotem. W przygotowaniu: cz. 2 - Od muzyki instrumentalnej baroku do końca XIX wieku cz. 3 - Muzyka XX wieku i muzyka współczesna


Spis treści:

Starożytnosc. U źródeł europejskiej tradycji
Mezopotamia
Izrael
Grecja
Średniowiecze. Pierwszy rzut oka na średniowiecze25
Śpie ku chwale Bożej, albo przesmak raju
Kłopoty ze śpiewną modlitwą
Muzyka- wiedza matematyczna
Oficjum i msza
ABC chorału
Jak przekazywano i utrwalano chorał
Benedyktyni i nowe śpiewy
Śpiew pobożnych rycerzy
Zmienne losy chorału- od soborów po listy przebojów
Doczesna pożytki z muzyki na dworze i w mieście
Przejaw prestiżu- i środek na trawienie
Wyszukana sztuka trubadurów, truwerów i minnesingeróe
Niełatwy zywot szpilmana
Średnioeiecze. Drugi rzut oka na średniowiecze
Efektowene początki wielogłosowości
Zaczęło się od organum
"Haute musique" z paryskiej Notre Dame
Motet czli rozrywka intelektualistów
Pierwsza awangarda w starciu z tradycją
Dolce stil nuovo
Prapradzaidek Beatlesów93
Splendor burgundzkiego dworu
Wielogłosowość wPolsce
Rzut oka wstecz
Renesans. Renesansowa Europa
Flamandzcy mistrzowie polifonii
Flamandowie opanowują Europę
"Książę muzyków" Jasquin
Kompozytorzy, teoretycy i nauczyciele
Muzyka i Słowo Boże
Muzyka nie może przesłaniać Słowa Bożego
Pod znakiem psałterza
"Kto śpiewa, modli się podwójnie"
Muzyczne dysputy o miłości
Wenecja
Muzyka bez słów, czyli instrumentalna
"Złoty wiek" polskiej kultury
Sąsiedzi Rzeczpospolitej
"Złoty wiek" na przeciwnym krańcu Europy
Chanson
"Merrry old England"
Renesansowa muzyka
Barok. Co się zdarzyło około 1600 roku?
Style
Dwa style
2Trzy style
Europa dla italiana
Opera: prolog
Od namiętnej moey dźwięku do bel canta
Zanim nastała opera
Rozrywki intelektualistów, czyli dramma per misica
Basso continuo
Opera: akt I
L'Orfeo, czyli potęga muzycznego geniuszu Monteverdiego
Widowisko "książąt Kościał", czyli opera rzymska
Rozrywka publiczna, czyli opera w Wenecji
Sztuka muzycznej perswazji
Opera: akt II
Opera włoskapodbija Europę środkową
Widowiskowo i z patosem
Skromne(?) ale własna
Opera: akt III
Bel canto, czyli opera neapolitańska
"Europa seroa"
Od opery seria dov opery żebraczej
Opera barokowa: epilog
Słowniczek trudniejszych wyeazów
Bibliografia

Okładka: Daetwyler Jean, Trombone Concerto with String Orchestra and Percussion

cena 1330,95 zł.


nuty.pl

Daetwyler Jean
Trombone Concerto with String Orchestra and Percussion

polski Koncert na puzon z orkiestrą smyczkową i perkusją
angielski Trombone Concerto with String Orchestra and Percussion
niemiecki Konzert für Posaune und Streichorchester und Schlagzeug
francuski Concert pour trombone et orchestre á cordes et percussion


Ilość stron:44 + 16x12 + 24x16 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:puzon tenorowy suwakowy i orkiestra smyczkowa i perkusja (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (10)
Skrzypce II (10)
Altówka (8)
Wiolonczela (6)
Kontrabas (4)
Perkusja (1)
Puzon tenorowy suwakowy (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL072540

Jean Deatwyler (1907 - 1994) to kompozytor pochodzący z Bazylei. Studia muzyczne odbył W Paryżu na wydziałach: kompozycji, harmonii, kontrapunktu, śpiewu gregoriańskiego i dyrygentury. W 1938 roku na stałe osiadł z rodziną w Sierre (Szkocja). Jego działalność kompozytorska miała głęboki wpływ na życie muzyczne w tamtejszym regionie. Ponadto uczył kontrapunktu i dyrygentury w Konserwatorium w Sierre. Niniejsza publikacja zawiera Koncert na puzon, orkiestrę smyczkową i perkusję (ad libitum). Utwór posiada budowę trzyczęściową: I - Allegro (ćwierćnuta z kropką = ok. 126 - 132), II - Lento e con intimo sentimento (ćwierćnuta = ok. 60), III - Allegro (ćwierćnuta = 120 - 124).

Jean Daetwyler (1907 - 1994) born in Basle. Completed his higher musical studies (composition, harmony, counterpoint, Gregorian chant and conducting) in Paris, at the Conservatoire, the Schola Cantorum and the Ecole César Franck. His professors included Vincent d'Indy, Guy de Lioncourt, A. BBertelin, Jean de Valois, Amédée Gastoué, Charles Koechlin and Paul Le Flem. Married and father of three children, he settled in 1938 in SIerre (Valais). For more than 40 years he profoundly influenced the musical life - instrumental and vocal, sacred and profane - of his town and its region: as conductor of the Gérondine and of the Chanson du Rhône. Besides his activities as composer and director, Jean Daetwyler taught harmony and counterpoint at the Conservatory in Sion.

Lista utworów:
Trombone Concerto (Daetwyler Jean)

Okładka: Daetwyler Jean, Divertimento for Flute, Violin and Violoncello

cena 132,95 zł.


nuty.pl

Daetwyler Jean
Divertimento for Flute, Violin and Violoncello

polski Divertimento na flet, skrzypce i wiolonczelę
angielski Divertimento for Flute, Violin and Violoncello
niemiecki Divertimento für Flöte, Violine und Violoncello
francuski Divertimento pour flüte, violon et violoncelle


Ilość stron:16 + 3x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:zespół instrumentalny (flet, skrzypce, wiolonczela)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (1)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL072916

Jean Deatwyler (1907 - 1994) to kompozytor pochodzący z Bazylei. Studia muzyczne odbył W Paryżu na wydziałach: kompozycji, harmonii, kontrapunktu, śpiewu gregoriańskiego i dyrygentury. W 1938 roku na stałe osiadł z rodziną w Sierre (Szkocja). Jego działalność kompozytorska miała głęboki wpływ na życie muzyczne w tamtejszym regionie. Ponadto uczył kontrapunktu i dyrygentury w Konserwatorium w Sierre. Niniejsza publikacja zawiera Divertimento w opracowaniu na flet poprzeczny, skrzypce i wiolonczelę. Utwór posiada trzy części: I - Con fuoco (ćwierćnuta z kropką = 120), II - Notturno (Misterioso (ósemka = ok. 80), III - Saltarella quasi rondo (Allegro, ćwierćnuta z kropką = ok. 70).

Jean Daetwyler (1907 - 1994) born in Basle. Completed his higher musical studies (composition, harmony, counterpoint, Gregorian chant and conducting) in Paris, at the Conservatoire, the Schola Cantorum and the Ecole César Franck. His professors included Vincent d'Indy, Guy de Lioncourt, A. BBertelin, Jean de Valois, Amédée Gastoué, Charles Koechlin and Paul Le Flem. Married and father of three children, he settled in 1938 in SIerre (Valais). For more than 40 years he profoundly influenced the musical life - instrumental and vocal, sacred and profane - of his town and its region: as conductor of the Gérondine and of the Chanson du Rhône. Besides his activities as composer and director, Jean Daetwyler taught harmony and counterpoint at the Conservatory in Sion.

Lista utworów:
Divertimento (Daetwyler Jean)

Okładka: Daetwyler Jean, Concertino for Violin, Violoncello and Piano

cena 231,95 zł.


nuty.pl

Daetwyler Jean
Concertino for Violin, Violoncello and Piano

polski Concertino na skrzypce, wiolonczelę i fortepian
angielski Concertino for Violin, Violoncello and Piano
niemiecki Concertino für Violine, Bratsche und Klavier
francuski Concertino pour violon, viole et piano


Ilość stron:32 + 2x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL072917

Jean Deatwyler (1907 - 1994) to kompozytor pochodzący z Bazylei. Studia muzyczne odbył W Paryżu na wydziałach: kompozycji, harmonii, kontrapunktu, śpiewu gregoriańskiego i dyrygentury. W 1938 roku na stałe osiadł z rodziną w Sierre (Szkocja). Jego działalność kompozytorska miała głęboki wpływ na życie muzyczne w tamtejszym regionie. Ponadto uczył kontrapunktu i dyrygentury w Konserwatorium w Sierre. Niniejsza publikacja zawiera Concertino na trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian). Utwór posiada trzy części: I - Scherzando (ćwierćnuta = ok. 100), II - Canzone (Lento, ćwierćnuta = ok. 60), III - Allegro ma ironico (Allegro, ćwierćnuta z kropką = ok. 126).

Jean Daetwyler (1907 - 1994) born in Basle. Completed his higher musical studies (composition, harmony, counterpoint, Gregorian chant and conducting) in Paris, at the Conservatoire, the Schola Cantorum and the Ecole César Franck. His professors included Vincent d'Indy, Guy de Lioncourt, A. BBertelin, Jean de Valois, Amédée Gastoué, Charles Koechlin and Paul Le Flem. Married and father of three children, he settled in 1938 in SIerre (Valais). For more than 40 years he profoundly influenced the musical life - instrumental and vocal, sacred and profane - of his town and its region: as conductor of the Gérondine and of the Chanson du Rhône. Besides his activities as composer and director, Jean Daetwyler taught harmony and counterpoint at the Conservatory in Sion.

Lista utworów:
Concertino (Daetwyler Jean)

Okładka: Daetwyler Jean, Sonate Gaélique for Flute and Harp

cena 174,95 zł.


nuty.pl

Daetwyler Jean
Sonate Gaélique for Flute and Harp

polski Sonata Gaélique na flet i harfę
angielski Sonate Gaélique for Flute and Harp
niemiecki Sonate Gaélique für Flöte und Harfe
francuski Sonate Gaélique pour flüte et harpe


Ilość stron:16 + 16 + 8
Format:210 x 297
Opracowanie na:flet poprzeczny i harfa
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (1)
Harfa (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL072939

Jean Deatwyler (1907 - 1994) to kompozytor pochodzący z Bazylei. Studia muzyczne odbył W Paryżu na wydziałach: kompozycji, harmonii, kontrapunktu, śpiewu gregoriańskiego i dyrygentury. W 1938 roku na stałe osiadł z rodziną w Sierre (Szkocja). Jego działalność kompozytorska miała głęboki wpływ na życie muzyczne w tamtejszym regionie. Ponadto uczył kontrapunktu i dyrygentury w Konserwatorium w Sierre. Niniejsza publikacja zawiera "Sonatę gaélique" w opracowaniu na flet poprzeczny i harfę. Jest to utwór o klasycznej, trzyczęściowej budowie: I - Allegro vivo (ćwierćnuta = ok. 160), II - Grave (ćwierćnuta = ok. 52), III - Allegro (ćwierćnuta = 112).

Jean Daetwyler (1907 - 1994) born in Basle. Completed his higher musical studies (composition, harmony, counterpoint, Gregorian chant and conducting) in Paris, at the Conservatoire, the Schola Cantorum and the Ecole César Franck. His professors included Vincent d'Indy, Guy de Lioncourt, A. BBertelin, Jean de Valois, Amédée Gastoué, Charles Koechlin and Paul Le Flem. Married and father of three children, he settled in 1938 in SIerre (Valais). For more than 40 years he profoundly influenced the musical life - instrumental and vocal, sacred and profane - of his town and its region: as conductor of the Gérondine and of the Chanson du Rhône. Besides his activities as composer and director, Jean Daetwyler taught harmony and counterpoint at the Conservatory in Sion.

Lista utworów:
Sonate Gaélique (Daetwyler Jean)

Okładka: Daetwyler Jean, Danses for Strings and Percussion

cena 927,95 zł.


nuty.pl

Daetwyler Jean
Danses for Strings and Percussion

polski Tańce na orkiestrę smyczkową i perkusję
angielski Danses for Strings and Percussion
niemiecki Tanzen für Streichorchester und Schlagzeug
francuski Danses pour orchestre á cordes et percussion


Ilość stron:28 + 18 x 16 + 21x12
Format:210 x 298
Opracowanie na:orkiestra smyczkowa i perkusja (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Skrzypce I (10)
Skrzypce II (10)
Altówka (8)
Wiolonczela (6)
Kontrabas (4)
Perkusja (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL072952

Jean Deatwyler (1907 - 1994) to kompozytor pochodzący z Bazylei. Studia muzyczne odbył W Paryżu na wydziałach: kompozycji, harmonii, kontrapunktu, śpiewu gregoriańskiego i dyrygentury. W 1938 roku na stałe osiadł z rodziną w Sierre (Szkocja). Jego działalność kompozytorska miała głęboki wpływ na życie muzyczne w tamtejszym regionie. Ponadto uczył kontrapunktu i dyrygentury w Konserwatorium w Sierre. Niniejsza publikacja jest zbiorem trzech tańców: I - "Mask Dance", II - "Dance of Death" i III - Tschäggäta. Całość w opracowaniu na orkiestrę smyczkową i perkusję: krowi dzwonek, pudełko akustyczne, trójkąt, mały i średni talerz, 5 temple blocks, 4 tom tomy, werbel, bęben tenorowy.

Jean Daetwyler (1907 - 1994) born in Basle. Completed his higher musical studies (composition, harmony, counterpoint, Gregorian chant and conducting) in Paris, at the Conservatoire, the Schola Cantorum and the Ecole César Franck. His professors included Vincent d'Indy, Guy de Lioncourt, A. BBertelin, Jean de Valois, Amédée Gastoué, Charles Koechlin and Paul Le Flem. Married and father of three children, he settled in 1938 in SIerre (Valais). For more than 40 years he profoundly influenced the musical life - instrumental and vocal, sacred and profane - of his town and its region: as conductor of the Gérondine and of the Chanson du Rhône. Besides his activities as composer and director, Jean Daetwyler taught harmony and counterpoint at the Conservatory in Sion.

Lista utworów:
Mask Dance (Daetwyler Jean)
Dance of Death (Daetwyler Jean)
Tschäggäta (Daetwyler Jean)

Okładka: Daetwyler Jean, Fritz Zorn Concertino for Clarinet, Violin and Piano

cena 169,95 zł.


nuty.pl

Daetwyler Jean
Fritz Zorn Concertino for Clarinet, Violin and Piano

polski Fritz Zorn Concertino na klarnet, skrzypce i fortepian
angielski Fritz Zorn Concertino for Clarinet, Violin and Piano
niemiecki Fritz Zorn Concertino für Klarinette, Violine und Klavier
francuski Fritz Zorn Concertino pour clarinette, violon et piano


Ilość stron:24 + 2x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:zespół instrumentalny (klarnet B, skrzypce, fortepian)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klarnet B (1)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL072977

Jean Deatwyler (1907 - 1994) to kompozytor pochodzący z Bazylei. Studia muzyczne odbył W Paryżu na wydziałach: kompozycji, harmonii, kontrapunktu, śpiewu gregoriańskiego i dyrygentury. W 1938 roku na stałe osiadł z rodziną w Sierre (Szkocja). Jego działalność kompozytorska miała głęboki wpływ na życie muzyczne w tamtejszym regionie. Ponadto uczył kontrapunktu i dyrygentury w Konserwatorium w Sierre. Niniejsza publikacja zawiera utwór "Fritz Zorn Concertino" w opracowaniu na klarnet B, skrzypce i fortepian. Jest to utwór o trzyczęściowej budowie: I - Scherzo (ćwierćnuta = 96 - 100), II - Canzone (Espressivo, ćwierćnuta = ok. 60), III - Ironico con amarezza (Vivo, ćwierćnuta z kropką = 132 - 140).

Jean Daetwyler (1907 - 1994) born in Basle. Completed his higher musical studies (composition, harmony, counterpoint, Gregorian chant and conducting) in Paris, at the Conservatoire, the Schola Cantorum and the Ecole César Franck. His professors included Vincent d'Indy, Guy de Lioncourt, A. BBertelin, Jean de Valois, Amédée Gastoué, Charles Koechlin and Paul Le Flem. Married and father of three children, he settled in 1938 in SIerre (Valais). For more than 40 years he profoundly influenced the musical life - instrumental and vocal, sacred and profane - of his town and its region: as conductor of the Gérondine and of the Chanson du Rhône. Besides his activities as composer and director, Jean Daetwyler taught harmony and counterpoint at the Conservatory in Sion.

Lista utworów:
Fritz Zorn Concertino (Daetwyler Jean)

Okładka: Wagner Ryszard, The Mastersingers of Nuremberg, Opera in 3 Acts, WWV 96

cena 304,95 zł.


nuty.pl

Wagner Ryszard
The Mastersingers of Nuremberg, Opera in 3 Acts, WWV 96

polski Śpiewacy norymberscy, Opera w 3 aktach, WWV 96
angielski The Mastersingers of Nuremberg, Opera in 3 Acts, WWV 96
niemiecki Die Meistersinger von Nürnberg, Oper in 3 Akten, WWV 96
włoski I maestri cantori di Norimberga
francuski Les Maîtres Chanteurs de Nuremberg, WWV 96
hiszpański Los maestros cantores de Nuremberg, ópera en tres actos
portugalski Os Mestres Cantores de Nuremberg
węgierski A nürnbergi mesterdalnokok


Ilość stron:516
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0) lub Głos wokalny - KontrAlt
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Baryton (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Chór (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Kogel Gustav F.
Autor wyciągu fortepianowego: Kogel Gustav F.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076330
Produkty podobne:Wagner Ryszard - Die Meistersinger von Nurnberg - vocal score

"Śpiewacy norymberscy" to trzyaktowa opera z muzyką i librettem napisanym przez Richarda Wagnera. Premiera dzieła miała miejsce w Monachium w 1868 roku. Jego akcja toczy się w połowie XVI wieku w Norymberdze. Młody rycerz frankoński - Walther von Stolzing, zakochuje się w córce złotnika - Ewie Pogner. By ożenić się z nią Walther musi jednak zdobyć główną nagrodę na konkursie śpiewaków. Problem w tym, że nie jest on członkiem bractwa Minnesingerów. Pomocy udziela Waltherowi szewc - Hans Sachs, który jest wielkim mistrzem tego cechu. Na konkursie, gdy Walther zaczyna śpiewać, zostaje ostro skrytykowany przez pisarza Beckmessera. W jego postaci Ryszard Wagner ucieleśnił niesprawiedliwą krytykę muzyczną, która przez wiele lat negatywnie oceniała jego twórczość. Prezentowane wydanie opery zawiera opracowanie na głosy wokalne, chór i fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).


Lista utworów:
Vorspiel (Wagner Ryszard)
Erster Aufzug (Wagner Ryszard)
Szene I Chor: Da zu dir der Heiland kam (Wagner Ryszard)
Walther: Verweilt! - Ein Wort! ein einzig Wort! (Wagner Ryszard)
Szene II Lehrbuben: David! Was stehst? (Wagner Ryszard)
Szene III Pogner: Seid meiner Treue wohl versehen (Wagner Ryszard)
Walther: Am stillen Herd in Winterszeit (Wagner Ryszard)
Walther: Fanget an! So rief der Lenz in den Wald (Wagner Ryszard)
Zweiter Aufzug (Wagner Ryszard)
Vorspiel (Wagner Ryszard)
Szene I Lehrbuben: Johannistag! Blumen und Bänder (Wagner Ryszard)
Szene II Pogner: Laß sehn, ob Meister Sachs zu Haus? (Wagner Ryszard)
Szene III Sachs: Zeig her! 's ist gut (Wagner Ryszard)
Sachs: Was duftet doch der Flieder (Wagner Ryszard)
Szene IV Eva: Gut'n Abend, Meister! Noch so fleißig? (Wagner Ryszard)
Szene V Eva: Da ist er! - Ja, ihr seid es! (Wagner Ryszard)
Szene VI Walther: Wie? Sachs? Auch er? (Wagner Ryszard)
Sachs: Jerum! Als Eva aus dem Paradies (Wagner Ryszard)
Beckmesser: Freund Sachs! So hört doch nur ein Wort (Wagner Ryszard)
Beckmesser: Den Tag seh ich erscheinen (Wagner Ryszard)
Kothner: Wer heult denn da? (Wagner Ryszard)
Szene VII David: Zum Teufel mit dir, verdammter Kerl! (Wagner Ryszard)
Dritter Aufzug (Wagner Ryszard)
Vorspiel (Wagner Ryszard)
Szene I David: Gleich, Meister! Hier! (Wagner Ryszard)
David: Am Jordan Sankt Johannes stand (Wagner Ryszard)
Sachs: Wahn! Wahn! Überall Wahn! (Wagner Ryszard)
Szene II Sachs: Grüß Gott, mein Junker (Wagner Ryszard)
Sachs: Mein Freund! In holder Jugendzeit (Wagner Ryszard)
Walther: Morgenlich leuchtend in rosigem Schein (Wagner Ryszard)
Szene III Beckmesser: Ein Werbenlied! Von Sachs! (Wagner Ryszard)
Szene IV: Sachs: Grüß Gott, mein Evachen! (Wagner Ryszard)
Walther: Weilteren die Sterne im lieblichen Tanz? (Wagner Ryszard)
Eva: Selig, wie die Sonne (Wagner Ryszard)
Szene V Aufzyg der Zünfte (Wagner Ryszard)
Aufzug der Meistersingers (Wagner Ryszard)
Chor: Wach auf! er nahet gen den Tag (Wagner Ryszard)
Sachs: Euch macht ihr's lecht, mir macht ihr's schwer (Wagner Ryszard)
Walther: Morgenlich leuchtebd in resigem Schein (Wagner Ryszard)
Sachs: Verachtet mit die Meister nicht (Wagner Ryszard)
Schlßchor: Ehrt eure deutschen Meister (Wagner Ryszard)

Okładka: Garbacz Joanna, Parvulus Filius

cena 12,95 zł.


nuty.pl

Garbacz Joanna
Parvulus Filius

łaciński Parvulus Filius


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:chór, głosy: SATB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Strachowska Monika
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081186

Parvulus Filius to utwór na chór SATB a cappella do łacińskich słów "Oto Panna pocznie i urodzi syna..." polskiej kompozytorki Joanny Garbacz. Urodziła się w 1977 roku w Poniatowej jest od najmłodszych lat związana jest z zespołami muzycznymi prowadzonymi przez Danutę i Witolda Danielewiczów w rodzinnym mieście Poniatowa. Kontakt z muzyką dawną we wczesnym dzieciństwie wyznaczył muzyczną drogę kompozytorki. Umiłowanie polifonii, poszukiwanie piękna i prostoty za pomocą tradycyjnych środków kompozytorskich to cechy charakterystyczne jej twórczości.
Joanna Garbacz ukończyła Szkołę Muzyczną II st. im. T. Szeligowskiego w Lublinie w klasie skrzypiec Renalda Wójtowicza i kontynuowała edukację na Wydziale Dyrygentury Chóralnej Akademii Muzycznej w Bydgoszczy. Następnie rozszerzyła studia kształcąc się w klasie kompozycji prof. Marka Jasińskiego. Praca pod okiem wybitnego kompozytora muzyki chóralnej zaowocowała szeregiem kompozycji, które w latach 1999-2001 zdobyły uznanie na ogólnopolskich konkursach kompozytorskich. Twórczość kompozytorki wielokrotnie promowana była przez Stowarzyszenie W STRONĘ SZTUKI w Lublinie, jej utwory doczekały się licznych wykonań w kraju i za granicą. Psalmus XIX na chór mieszany Joanny Garbacz był utworem obowiązkowym na międzynarodowym konkursie chóralnym we Włoszech w Gorizii (45 Concorso internazionale di canto corale C.A. Seghizzi 2006), a utwór Wohin? do słów Edyty Stein zdobył wyróżnienie na konkursie kompozytorskim w Karlsruhe (Niemcy).
Komponuje przede wszystkim muzykę chóralną. W 1999 roku otrzymała dwa wyróżnienia na II Ogólnopolskim Konkursie Kompozytorskim w Rumii za Parvulus filius i Laudate, Christus natus est nobis na chór mieszany a capella. W 2000 roku otrzymała III nagrodę na V Konkursie Młodych Kompozytorów Musica Sacra w Warszawie za Ave Regina Caelorum.


Lista utworów:
Parvulus Filius (Garbacz Joanna)

Okładka: Kubieniec Jakub, Secundum consuetudinem. Śpiew godzin kanonicznych w średniowiecznej metropolii gnieźnieńskiej

cena 42 zł.


nuty.pl

Kubieniec Jakub
Secundum consuetudinem. Śpiew godzin kanonicznych w średniowiecznej metropolii gnieźnieńskiej

polski Secundum consuetudinem. Śpiew godzin kanonicznych w średniowiecznej metropolii gnieźnieńskiej


Ilość stron:439
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083827

Tematem książki jest historia średniowiecznych tradycji liturgiczno- muzycznych biskupstw metropolii gnieźnieńskiej obejmująca takie zagadnienia, jak tradycja, pochodzenie i zróżnicowanie, kultywowanie oraz ich rola w kształtowaniu lokalnego „patriotyzmu liturgicznego” Poruszono tu problem roli szkół w nabożeństwach parafialnych, kolegiackich i katedralnych, a także podjęto próbę zrekonstruowania norm dotyczących częstotliwości, przebiegu i „rozkładu ról” w celebracji godzinach kanonicznych w różnych ośrodkach kościelnych.


Spis treści:

Wstęp
Rezdział I. Tradycja liturgiczna - geneza i rozwój formularzy officium divinum w prowincji gnieźnieńskiej.
Wykorzystanie źródła
Jak powstają tradycje?
Temporale w źródłach liturgicznych biskupstwa archidiecezji gnieźnieńskiej
Adwent
Okres Bożego Narodzenia
Epifania i zakres zwykły
Przedpoście
Wielki Post
Wielki Tydzień
Okres Wielkanocny
Okres po Zesłaniu Ducha Świętego
Sanctorale
Oficja dodane w XIII wieku
Oficja dodane w XIV wieku
Oficja dodane w XV wieku
Posumowanie. Geneza i rozwój formularzy officium divinum w prowincji gnieźnieńskiej.
Rozdział II. Tradycja muzyczna- przekaz melodii w antyfonarzach krakowskich, wrocławskich, gniśnieńskich, płockich o włocławskich
Tradycja ustna i pisana w świetle wariantów melodycznych
Śpiewy z różnymi melodiami lub sklasyfikowane w różnych modi
Podsumowanie
Rozdział III. Tradycja w działaniu- realia związane z odprawianiem godzin kanonicznych w katedrach, kolegiatach i parafiach polskich
Katedry i kolegiaty
Kanonicy
Wikariusze
Szkoła
Przebieg liturgii
Kościoły parafialne
Częstość i typ nabożeństw
Rola szkoły w liturgii parafialnej
Księgozbiór liturgiczny średnoiwiecznych parafii
Zgodność ksiąg z tradycją katedralną
Zachowane antyfonarze
Akta wizytacji
Elementy praktyki muzycznej
Tony psalmowe
Śpiew antyfon
Styl śpiewania
Epilog. Wprowadzenie cantus Romanus
Aneks 1
Aneks 2
Bibliografia
Indeks osób

Okładka: Różni, Musica Boemica per Organo, Vol. 1

cena 58,95 zł.


nuty.pl

Różni
Musica Boemica per Organo, Vol. 1

polski Muzyka czeska na organy, z. 1
angielski Czech Organ Music, Vol. 1
niemiecki Tschechische Orgelmusik, Band 1
włoski Musica Boemica per Organo, Vol. 1
francuski La Musique D'Orgue Tcheque, Vol. 1
rosyjski ??????? ??????????? ???????? ??????, 1
czeski Česká Varhanní Tvorba, 1


Ilość stron:112
Format:230 x 305
Opracowanie na:organy solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska, rosyjska, czeska
tytułów utworów: włoska, czeska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Gardavský Čenek, Reinberger Jiří
Redaktor: Reinberger Jiří
Kod produktu:NPL077086

Niniejsza publikacja jest pierwszą częścią kolekcji czeskiej muzyki organowej. Zawiera utwory przeznaczone głównie na organy romantyczne. Instrument ten znacznie różni się od typowych organów XVIII - wiecznych. Na organach romantycznych możliwe jest wydobycie ciemnego dźwięku i znacznie cichszego, przez co niemożliwe jest osiągnięcie brzmienia orkiestrowego. Stąd utwory polifoniczne grane są w większości na organach XVIII - wiecznych. W publikacji zawarto utwory czeskich kompozytorów takich, jak: Bedrich Smetana, Antonin Dvorak, František Musil, Leoš Janáček, Jos. Boh. Foerster, Josef Klička, Eduard Tregler, Vítezslav Novák, Bedř. Ant. Wiedermann i František Michálek.
Stan publikacji: dobry, nuty czyste, książka obłożona w szary papier.

This compositions included in this collection were almost exclusively written for the organ of the romantic type. This instrument greatly differs from the classic organ of the eighteenth century, which is due chiefly to its lack of the glossy and transparent sound designed for the reproduction of polyphonic compositions, it possesses on the contary a dense and sombre colouring which in various registers attempts to reach as much as possible the character of orchestral instruments. These qualities predestinate the romantic organ mainly to the reproduction of homophonous compositions. The chronologic arrangement of this collection shows best of all how the change from the classic organ into the romantic type corresponded with the transition from polyphony into homophony. While the compositions of Smetana and Dvorak have a pronouncedly contrapuntal character due to the purpose for which they were written, Musil's Sonata is with its homophonous signs a transitory type, and Janacek's Adagios fully possess the character of orchestral compositions. The Czech romantic organ music reaches its height in the compositions of Klicka, Foerster, and Tregler, which allow to profit as much as possible by the orchestral colours of the romantic organ.

Lista utworów:
Fuga (Smetana B.)
Preludio e Fughetta (Dvorak A.)
Sonata solemnis (Musil F.)
Deu pezzi (Janáček L.)
Impromptu (Boh. Jos.)
Legenda (Klička J.)
Adagio (Tregler E.)
Preludio sul tema di un canto morave (Novák V.)
Pastorale dorico (Wiedermann B. A.)
Due preludii corale (Michálek F.)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland