•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Born Blind

Dostępne opracowania:

fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (1)
organy z pedałem solo (1)
zespół wokalno - instrumentalny (partytura) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 lub 4 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)

Born Blind znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: The  Police, The Police - Message In A Box (complet)

cena 445,95 zł.


nuty.pl

The Police
The Police - Message In A Box (complet)

polski The Police - komplet 4 książek w jednym pudełku
angielski The Police - Message In A Box (complet)


Ilość stron:72 + 72 + 80 + 96
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061704

Jest to zbiór 4 publikacji zespołu "The Police" w twardym pudełku (razem ponad 320 stron, 66 utworów, piękne kolorowe zdjęcia z tras koncertowych i dużo przebojów muzycznych, m.in.: The Bed's Too Big Without You, Bring on the Night, Can't Stand Losing You, Canary in a Coalmine, De Do Do Do De Da Da Da).


All four volumes of 'Message In A Box' packaged in an attractive hardcover box perfect for gift-giving. Nearly 66 songs in all, including: The Bed's Too Big Without You • Bring on the Night • Can't Stand Losing You • Canary in a Coalmine • De Do Do Do De Da Da Da • Demolition Man • Don't Stand So Close to Me • Driven to Tears • Every Breath You Take • Every Little Thing She Does Is Magic • Invisible Sun • King of Pain • Message in a Bottle • Next to You • Roxanne • So Lonely • Spirits in the Material World • Synchronicity I and II • Walking on the Moon • Wrapped Around Your Finger • and more.


Lista utworów:
A Sermon (The Police)
Be My Girl (The Police)
Behind My Camel (The Police)
Bombs Away (The Police)
Born In The 50's (The Police)
Bring On The Night (Alan Jackson, The Police)
Canary In A Coal Mine (The Police)
Can't Stand Losing You (The Police)
Contact (Jay And The Techniques, The Police)
Darkness (The Police, Third Eye Blind)
De Do Do Do, De Da Da Da (The Police)
Dead End Job (The Police)
Deathwish (The Police)
Demolition Man (The Police)
Does Everyone Stare (The Police)
Don't Stand So Close To Me (The Police)
Driven To Tears (The Police)
Every Breath You Take (The Police)
Every Little Thing She Does Is Magic (The Police)
Fallout (The Police)
Flexible Strategies (The Police)
Hole In My Life (The Police)
How Stupid Mr. Bates (The Police)
Hungry For You (J'Aurais Toujours Faim De Toi) (The Police)
I Burn For You (The Police)
Invisible Sun (The Police)
It's Alright For You (The Police)
King Of Pain (The Police)
Landlord (Josh White, The Police)
Low Life (The Police)
Man In A Suitcase (The Police)
Masoko Tanga (The Police)
Message In A Bottle (The Police)
Miss Gradenko (The Police)
Murder By Numbers (The Police)
Next To You (The Police)
No Time This Time (The Police)
Nothing Achieving (The Police)
O My God (The Police)
Omega Man (The Police)
On Any Other Day (Stewart Copeland)
Once Upon A Daydream (The Police)
One World (Not Three) (The Police)
Peanuts (The Police)
Reggatta De Blanc (The Police)
Re-humanize Yourself (The Police)
Roxanne (The Police)
Secret Journey (The Police)
Shadows In The Rain (The Police)
Shambelle (The Police)
So Lonely (The Police)
Someone To Talk To (The Police)
Spirits In The Material World (The Police)
Synchronicity (The Police)
Synchronicity II (The Police)
Tea In The Sahara (The Police)
The Bed's Too Big Without You (The Police)
The Other Way Of Stopping (The Police)
Too Much Information (The Police)
Truth Hits Everybody (The Police)
Visions Of The Night (The Police)
Voices Inside My Head (The Police)
Walking In Your Footsteps (The Police)
Walking On The Moon (The Police)
When The World Is Running Down, You Make The Best Of What's Still Around (The Police)
Wrapped Around Your Finger (The Police)

Okładka: Avenged Sevenfold, City Of Evil

cena 146,95 zł.


nuty.pl

Avenged Sevenfold
City Of Evil

polski Miasto zła
angielski City Of Evil


Ilość stron:216
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 lub 4 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Howard Casey
Transkrypcja: Stocker David
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065987

Transkrypcja gitarowa albumu "City of Evil" metalowego zespołu Avenged Sevenfold. Grupa powstała w 1999 roku. Dwa ich pierwsze albumy utrzymane są w stylu metalcore. Na kolejnych płytach grupa ewoluowała i całkowicie odmieniła swój styl, który trudno jednoznacznie zakwalifikować do jednego gatunku. Wśród tytułów znajdziesz tu m. in.: "Seize the Day" i "Strength of the World".


All 11 tracks from the 2005 release by this California heavy metal band. Includes: Bat Country • Burn It Down • M.I.A. • Seize the Day • Sidewinder • Trashed and Scattered • The Wicked End • and more. PARENTAL ADVISORY FOR EXPLICIT LYRICS


Lista utworów:
Bat Country (Avenged Sevenfold)
Beast And The Harlot (Avenged Sevenfold)
Betrayed (Avenged Sevenfold)
Blinded In Chains (Avenged Sevenfold)
Burn It Down (Alter Bridge, Avenged Sevenfold)
M.I.A. (Avenged Sevenfold, Foo Fighters)
Seize The Day (Avenged Sevenfold)
Sidewinder (Avenged Sevenfold, Charlie Daniels Band, J.J. Johnson)
Strength Of The World (Avenged Sevenfold)
The Wicked End (Avenged Sevenfold)
Trashed And Scattered (Avenged Sevenfold)

Okładka: Walcha Helmut, Chorale Preludes, Vol. 1

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Walcha Helmut
Chorale Preludes, Vol. 1

polski Preludia chorałowe, z. 1
angielski Chorale preludes, vol. 1
niemiecki Choralvorspiele für Orgel, vol. 1


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:organy z pedałem solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Organy z pedałem (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068646
Produkty podobne:Walcha Helmut - Chorale Preludes, Vol. 2
Walcha Helmut - Chorale Preludes, Vol. 3

Urodzony w 1907 roku, Helmut Walcha był niewidomym wirtuozem organów, specjalizującym się w muzyce duńskiego i niemieckiego baroku. Nagrał wszystkie dzieła organowe Jana Sebastiana Bacha. Chorały i preludia są najbardziej znaną próbą kompozytorską Walchy.

Helmut Walcha was born in Leipzig, Germany, on October 27, 1907; he died in Frankfurt am Main, Germany, on August 11, 1991. He was a blind organ virtuoso who specialized in the music of the Dutch and German baroque period; he is most known for his recordings of the complete organ works of Johann Sebastian Bach.

Lista utworów:
A mighty fortress is our God (Walcha Helmut)
All my heart this day rejoices (Walcha Helmut)
All ye Gentile lands awaken (Walcha Helmut)
Come ye faithfull, raise the anthem (Walcha Helmut)
Dayspring of eternity (Walcha Helmut)
Dear Christians, once and all, rejoice (Walcha Helmut)
I cry to Thee, Lord Jesus Christ (Walcha Helmut)
If God Himself be for me (Walcha Helmut)
If thou but suffer God to guide thee (Walcha Helmut)
In Bethlehem's low stable (Walcha Helmut)
In peace and joy I now depart (Walcha Helmut)
In the mindst of earthly life (Walcha Helmut)
Jesus, good above all other (Walcha Helmut)
Lift up your heads, ye mighty gates (Walcha Helmut)
Lord do Thou restrain and halt (Walcha Helmut)
Lord Jesus Christ, my Life, my Light (Walcha Helmut)
Lord Jesus Christ, with us abide (Walcha Helmut)
Lord keep us steadfast in Thy Word (Walcha Helmut)
Now that the day hath reached its close (Walcha Helmut)
O dearest Jesus, what hast Thou broken? (Walcha Helmut)
O Lord look down from heaven (Walcha Helmut)
O Savior, rend the heavens vide (Walcha Helmut)
Open now Thy gates of beauty (Walcha Helmut)
Prise be to thee, Lord Jesus Christ (Walcha Helmut)
Salvation unto us has come (Walcha Helmut)
Savior of the nations come (Walcha Helmut)
Shepherds came, theri praises bringin (Walcha Helmut)
Who knows when death may overtake me (Walcha Helmut)
Ye sons of men in earnest (Walcha Helmut)
Yield, ye mountains, fall, ye hillocks (Walcha Helmut)

Okładka: Händel George Friedrich, Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra

polski Messiah, Oratorium religijne na sopran, alt, tenor i bas solo, chór mieszany SATB oraz orkiestrę
angielski Messiah, A Sacred Oratorio for soprano, alto, tenor and bass soli, SATB and orchestra


Ilość stron:276
Format:195 x 275
Opracowanie na:zespół wokalno - instrumentalny (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Alt (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Shaw Watkins
Autor aranżacji/opracowania: Shaw Watkins
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL075043
Produkty podobne:

Oratorium "Mesjasz" Händla powstało w 1741 roku. Dzieło składa się z trzech części: cz. 1 - zapowiedź przyjścia Mesjasza; cz. 2 - opowieść o życiu, śmierci i zmartwychwstaniu Mesjasza; cz. 3 - misja zbawienia ludzkości. Oratorium to Händel skomponował w przeciągu dwóch tygodni w podziękowaniu dla Irlandczyków za ich gościnę. Kompozycja została bardzo dobrze przyjęta przez publiczność i zaliczana jest obecnie do najdoskonalszych utworów na przełomie wieków. W prezentowanym wydaniu zawarto oratorium Händla w opracowaniu na solowe głosy wokalne, chór mieszany (SATB) oraz fortepian (wyciąg fortepianowy partii orkiestry).

The vocal score of this edition first appeard in 1959, followed in 1965 by the full score, subsequently issued in redeuced format as a 'study score'. Also in 1965 a related work, A Textual and Historical Companion to Handel's Messiah by the present editor was published. This includes extensive discussion of the principal manuscripts together with details of numerous secondary manusctript sources and the earliest pronted editions and a discussion of textual authority.
A sacred oratorio arranged for SATB with piano part. Edited, with piano reduction, by Watkins Shaw. Paperback Edition.

Lista utworów:
PART ONE (Händel George Friedrich)
Sinfonia (Händel George Friedrich)
Recitativ - Comfort ye my people (Händel George Friedrich)
Air - Ev'ry valley shall be exalted (Händel George Friedrich)
Chorus - And the glory of the Lord (Händel George Friedrich)
Recit. - Thus saith the Lord (Händel George Friedrich)
Air for Alto - But who may abide the day of his coming? (Version one) (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - But who may abide the day of his coming? (Version two) (Händel George Friedrich)
Chorus - And he shall purify (Händel George Friedrich)
Recit. - Behold, a virgin shall conceive (Händel George Friedrich)
Air and Chorus - O thou that tellest good tidings to Zion (Händel George Friedrich)
Recit. - For behold, darkness shall cover the earth (Händel George Friedrich)
Air - The people that walked in darkness (Händel George Friedrich)
Chorus - For unto us a child is born (Händel George Friedrich)
Pifa (pastoral symphony) (Händel George Friedrich)
Recit. - There were shepherds abiding in the field (Händel George Friedrich)
Recit. - And lo, the angel of the Lord came upon them (Händel George Friedrich)
Recit. - And the angel saind unto them (Händel George Friedrich)
Recit. - And suddenly there was with the angel (Händel George Friedrich)
Chorus - Glory to God (Händel George Friedrich)
Air - Rejoice greatly, O daughter of Zion (Version I) (Händel George Friedrich)
Recit. -- Then shall the eyes of the blind (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - He shall feed his flock (Version I) (Händel George Friedrich)
Transposed for Alto and Soprano - He shall feed his flock (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - His yoke is easy and his burthen is light (Händel George Friedrich)
PART TWO (Händel George Friedrich)
Chorus - Behold the Lamb of God (Händel George Friedrich)
Air - He was despised (Händel George Friedrich)
Chorus - Surely he hath borne our griefs (Händel George Friedrich)
Chorus - And with stripes we are healed (Händel George Friedrich)
Chorus - All we like sheep have gone astray (Händel George Friedrich)
Recit. - All they that see him laugh him to scorn (Händel George Friedrich)
Chorus - He trusted in God (Händel George Friedrich)
Recit. - Thy rebuke hath broken his heart (Händel George Friedrich)
Air - Behold, and see if there be any sorrow (Händel George Friedrich)
Recit. - He was cut off out of the land of the living (Händel George Friedrich)
Air - But thou didst not leave his soul in hell (Händel George Friedrich)
Chorus - Lift up your heads, O ye gates (Händel George Friedrich)
Recit. - Unto which of the angels said he at any time (Händel George Friedrich)
Chorus - Let all the angels of God worship him (Händel George Friedrich)
Air for Alto - Thou art gone up on high (Version I) (Händel George Friedrich)
Air transposed for Soprano (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - The Lord gave the word (Händel George Friedrich)
Air - How beautiful are the feet (Version I) (Händel George Friedrich)
Chorus - Their sound is gone out (Version I) (Händel George Friedrich)
Why does the nations so furiously rage together? (Händel George Friedrich)
Chorus - Let us break their bonds asunder (Händel George Friedrich)
Recit. - He that dwelleth in heaven (Händel George Friedrich)
Air - Thou shalt break them (Händel George Friedrich)
Chorus - Hallelujah (Händel George Friedrich)
PART THREE (Händel George Friedrich)
Air - I know that my redeemer liveth (Händel George Friedrich)
Chorus - Since by man came death (Händel George Friedrich)
Recit. - Behold, I tell you a mystery (Händel George Friedrich)
Air - The trumpet shall sound (Händel George Friedrich)
Recit. - Then shall be bought to pass (Händel George Friedrich)
Duet, A. and T. - O deth, where is thy sting? (Händel George Friedrich)
Chorus - But thanks be to God (Händel George Friedrich)
Air for Soprano - If God be for us (Version I) (Händel George Friedrich)
Air transposed for Alto - If God be for us (Version II) (Händel George Friedrich)
Chorus - Worthy is the lamb that was slain (Händel George Friedrich)
APPENDIX (Händel George Friedrich)
Air - Rejoice greatly, O doughter of Zion (Version II) (Händel George Friedrich)
Air for Bass - Thou art gone up on high (Version III) (Händel George Friedrich)
Air for Alto - How beautiful are the feet (Version II) (Händel George Friedrich)
Duet and Chorus - How beautiful are the feet...Break forth into joy (Händel George Friedrich)
Air - Their sound is gone out (Version II) (Händel George Friedrich)

Okładka: Winehouse Amy, Frank

cena 122,95 zł.


nuty.pl

Winehouse Amy
Frank

angielski Frank


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Winehouse Amy
Kod produktu:NPL066852

Publikacja zawiera utwory Amy Winehouse pochodzące z płyty "Frank", wydanej w roku 2003. Jest to debiutancki album artystki, na którym większość utworów inspirowanych jest muzyką jazzową. W 2004 roku Amy otrzymała nominację do nagrody BRIT Awards w kategorii 'Najlepsza solowa artystka' i w tym samym czasie album "Frank" zdobył platynę w Wielkiej Brytanii.

All the tracks from the young London-born singer-songwriter's album of classic soulful jazz-pop. An appealing fusion of jazz, soul and urban music; Amy's distinctive, warm vocals make this an infectious debut. Arranged for piano and voice with complete lyrics and chords.

Lista utworów:
(There Is) No Greater Love
Amy Amy Amy
Brother
Cherry
Fuck Me Pumps
Help Yourself
I Heard Love Is Blind
In My Bed
Know You Now
Moody's Mood For Love/Teo Licks
Mr Magic (Through The Smoke)
October Song
Stronger Than Me
Take The Box
What Is It About Men
You Sent Me Flying

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland