•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Bo we mnie jest seks

Dostępne opracowania:

akordeon solo (1)
fortepian solo (1)
głos wokalny solowy (1)
książka (2)
kształcenie słuchu (2)
orkiestra dęta jazzowa (partytura + głosy koncertowe) (1)
podręcznik do kształcenia słuchu (1)

Bo we mnie jest seks znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Kulpowicz Witold, Szkoła gry na akordeonie guzikowym

cena 60 zł.


nuty.pl

Kulpowicz Witold
Szkoła gry na akordeonie guzikowym

polski Szkoła gry na akordeonie guzikowym


Ilość stron:172
Format:228 x 294
Opracowanie na:akordeon solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Akordeon (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska
Stopień trudności:1-5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000999

Od autora: "Brak polskiego podręcznika do nauki gry na akordeonie guzikowym nie sprzyjał rozpowszechnianiu się tego instrumentu i ujemnie wpłynął na poziom nauczania gry. Wśród uczniów spotyka się dzisiaj niewielu chętnych do nauki gry na akordeonie guzikowym, większość wybiera akordeon klawiszowy, nie doceniając olbrzymich możliwości technicznych i artystycznych, jakie daje instrument guzikowy. W wielu krajach zachodnich oraz krajach skandynawskich, akordeon guzikowy jest bardzo popularnym instrumentem. Na światowych konkursach akordeonowych duży procent wykonawców gra na guzikowych akordeonach. Podręcznik niniejszy, opracowany w sposób łatwy i przystępny dla samouków, w zasadzie jest przystosowany do użytku szkół i ognisk muzycznych. Zawiera szereg etiud i utworów oryginalnych na akordeon, a także transkrypcje najbardziej wartościowych pozycji z literatury muzycznej, głównie fortepianowej. Gamy i pasaże umieszczone są na końcu podręcznika; grać je należy systematycznie przed ćwiczeniami w odpowiednich tonacjach. <...>. Ucząc sie z niniejszego podręcznika, należy korzystać ze zbiorów etiud na akordeon i z oryginalnej literatury akordeonowej. Kolegom Jackowi Rudzkiemu i Tadeuszowi Kozłowskiemu dziękuję za pomoc w opalcowaniu utworów"


Spis treści:

Od autora
Wiadomości ogólne
Zasady gry na akordeonie
Artykulacja miechowa
Pismo nutowe
Systemy akordeonów guzikowych
Strona dyskantowa
Oznaczenia regestrów
Ćwiczenia dla prawej ręki
Układ strony basowej (tabela basów, tabela basów pojedyńczych, tabela akordów)
Ćwiczenia dla lewej ręki (basy pojedyńcze i akordowe)
Całe nuty
Półnuty i całe nuty
Ćwierćnuty i półnuty
Półnuty z kropką i ćwierćnuty
Ósemki
Tercje i seksty
Artykulacja palcowa i miechowa
Krzyżyki, bemole, kasowniki
Ćwiczenia basowe
Synkopa
Triola
Ćwiczenia dla lewej ręki
Ozdobniki
Ćwiczenia dla lewej ręki
Tryl
Gamy i pasaże durowe
Gama chromatyczna
Gamy i pasaże molowe
Najczęściej używane w muzyce oznaczenia wykonawcze w j. włoskim

Okładka: Cropper Steve, Pickett Wilson, In The Midnight Hour (score + parts)

cena 193,95 zł.


nuty.pl

Cropper Steve, Pickett Wilson
In The Midnight Hour (score + parts)

polski In The Midnight Hour (partytura + głosy)
angielski In The Midnight Hour (score + parts)


Ilość stron:12 + 15x4
Format:230 x 305
Opracowanie na:orkiestra dęta jazzowa (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Saksofon altowy I (1)
Saksofon altowy II (1)
Saksofon tenorowy II (1)
Saksofon tenorowy I (1)
Saksofon barytonowy (1)
Trąbka B I (1)
Trąbka B II (1)
Trąbka B III (1)
Puzon tenorowy suwakowy I (1)
Puzon tenorowy suwakowy II (1)
Puzon tenorowy suwakowy III (1)
Gitara (1)
Bas (1)
Perkusja (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Nowak Jerry
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL050674
Produkty podobne:Kosma Joseph - Autumn Leaves (score + parts)
Ellington Duke - C - Jam Blues (partytura + głosy + CD)
Ellington Duke, Russell Bob - Do Nothing 'till You Hear From Me (score and parts)
Steve Nelson, Jack Rollins - Frosty The Snow Man (partytura+głosy)
Hayes Isaac, Porter David - Hold On I'm Coming (score and parts)
Doors The - Light My Fire (score and parts)
Henderson Fletcher - Soft Winds (partytura + głosy)

prezentacja mp3

"In The Midnight Hour" Steve Croppera i Wilsona Picketta w aranżacji na big-band Jerrego Nowaka. Utwór opracowany jest tak, że może być też wykonany przez mniejszy skład: trzy saksofony, dwie trąbki, puzon, sekscja rytmiczna. Publikacja zawiera partyturę i materiały wykonawcze dla pełnego składu big-bandu. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wykonaniem wzorcowym tego, oraz kilku innych utworów, dostępnych w tej serii, w opracowaniu na big-band.


This medium slow rock groove is just simply fun to play. Students and audience alike will appreciate this familiar tune from the 60's originally recorded by Wilson Pickett.


Lista utworów:
In The Midnight Hour (Wilson Pickett)

Okładka: Peret-Ziemlańska Zofia, Szewczyk Elżbieta, Uczmy się solfeżu

cena 35 zł.


nuty.pl

Peret-Ziemlańska Zofia, Szewczyk Elżbieta
Uczmy się solfeżu

polski Uczmy się solfeżu


Ilość stron:152
Format:230 x 210
Opracowanie na:głos wokalny solowy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Głos wokalny (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Szwed Monika
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058400

Niniejsza publikacja przeznaczona jest do samodzielnej nauki czytania nut głosem dla wokalistów na różnym poziomie przygotowania muzycznego, uczniów i studentów uczelni muzycznych i pedagogicznych, w tym także instrumentalistów, którzy rozpoczynają naukę solfeżu dopiero w średniej szkole muzycznej oraz tych wszystkich którzy pragną pogłębić swoje umiejętności w zakresie czytania nut głosem. Praca składa się z działów: Interwały, Gamy i skale muzyczne, Ćwiczenia rytmiczne.


Spis treści:

Od autorek
Interwały
Sekunda wielka i mała: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Sekunda zwiększona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Tercja wielka i mała: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Tercja zwiększona: ćwiczenia, literatura muzyczna
Tercja zmniejszona: ćwiczenia, literatura muzyczna
Kwarta czysta: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Kwarta zwiększona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Kwarta zmniejszona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Kwinta czysta: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Kwinta zwiększona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Kwinta zmniejszona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Seksta wielka i mała: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Seksta zwiększona: ćwiczenia, literatura muzyczna
Seksta zmniejszona: ćwiczenia, literatura muzyczna
Septyma mała i wielka: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Septyma zmniejszona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Oktawa czysta: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Oktawa zwiększona: ćwiczenia, literatura muzyczna
Oktawa zmniejszona: ćwiczenia, literatura muzyczna
Nona wielka, mała i zwiększona: ćwiczenia, melodie ludowe, literatura muzyczna
Gamy i skale muzyczne
Gama majorowa: naturalna, harmoniczna, ćwiczenia
Gama minorowa: naturalna (eolska), harmoniczna, ćwiczenia
Gama chromatyczna: durowa w pisowni regularnej, w pisowni nieregularnej, chromatyczna, ćwiczenia
Pentatonika: bezpółtonowa i półtonowa, melodie ludowe
Skale kościelne: dorycka, frygiijska, lidyjska, miksolidyjska, melodie ludowe
Skale ludowe: góralska, cygańska, wołoska, melodie ludowe
Skala całotonowa: ćwiczenia
Ćwiczenia rytmiczne
Cwiczenia rytmiczne jednogłosowe
Cwiczenia rytmiczne dwugłosowe
Ćwiczenia melodyczno-rytmiczne (dwugłosowe)
Indeks kompozytorów i utworów
Indeks melodii ludowych
Indeks źródeł

Okładka: Wacholc Maria, Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy-IV szkoły muzycznej I stopnia

cena 34,65 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy-IV szkoły muzycznej I stopnia

polski Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy-IV szkoły muzycznej I stopnia


Ilość stron:92
Format:210 x 297
Opracowanie na:podręcznik do kształcenia słuchu
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sołtysik Włodzimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058407
Produkty podobne:Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Akompaniamenty do ćwiczeń dla klasy I
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Akompaniamenty do ćwiczeń dla klasy II
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Akompaniamenty do ćwiczeń dla klasy III
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Akompaniamenty do ćwiczeń dla klasy IV
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Akompaniamenty do ćwiczeń dla klasy V
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy I szkoły muzycznej I stopnia
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy II szkoły muzycznej I stopnia
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy III szkoły muzycznej I stopnia
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy-V szkoły muzycznej I stopnia
Wacholc Maria - Solfeż elementarny. Podręcznik dla klasy-VI szkoły muzycznej I stopnia

Nowoczesny solfeż dla dzieci i młodzieży, zawierający wiele przykładów z polskiej i światowej literatury muzycznej. Prof. Maria Wacholc jest wykładowcą warszawskiej Akademii Muzycznej, autorka licznych podręczników i śpiewników, jest wybitnym specjalistą w dziedzinie kształcenia słuchu i nauki harmonii. Książka zalecana przez Ministra Kultury i Sztuki do użytku szkolnego i wpisana do zestawu książek pomocniczych do nauki kształcenia słuchu na poziomie szkoły muzycznej pierwszego stopnia.


Spis treści:

ROZDZIAŁ I (ćwiczenia 1 - 64)
Zagadnienia tonalne
1. Tonacja C-dur
2. Tonacja a-moll
3. Tonacja G-dur, zmiana klucza
4. Tonacja e-moll
5. Tonacja F-dur
6. Tonacja d-moll
7. Tonacja D-dur
8. Tonacja h-moll
9. Tonacja B-dur
10. Tonacja g-moll
11. Ćwiczenia wykraczające poza system dur-moll
ROZDZIAŁ II (ćwiczenia 65 - 99)
Rytm i metrum
1. Takty: 2/8 4/8
2. Takty: 2/2 (C) 3/2 6/4
3. Synkopy
4. Zmiany metrum
5. Grupy niemiarowe
ROZDZIAŁ III (ćwiczenia 100 - 134)
Interwały i akordy
Progresje
1. Seksty wielkie i małe
2. Septymy wielkie i małe
3. Oktawy
4. Trójdźwięki durowe, molowe, zmniejszone i zwiększone
5. Progresje
ROZDZIAŁ IV (ćwiczenia 135 - 162)
Budowa utworu muzycznego
1. Fraza, zdanie, okres (poprzednik i następnik)
2. Pieśń zwrotkowa
3. Trzyczęściowa forma ABA
4. Rondo
5. Homofonia
6. Polifonia
INDEKS KOMPOZYTORÓW

Okładka: Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata, Dyktanda elementarne dla klasy-IV szkoły muzycznej I stopnia. Podręcznik nauczyciela

cena 26,95 zł.


nuty.pl

Ćwiklińska Maria, Rogozińska Małgorzata
Dyktanda elementarne dla klasy-IV szkoły muzycznej I stopnia. Podręcznik nauczyciela

polski Dyktanda elementarne dla klasy-IV szkoły muzycznej I stopnia. Podręcznik nauczyciela


Ilość stron:101
Format:210 x 290
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066352

Nowoczesny zestaw dyktand dla dzieci i młodzieży, z dołączoną bezpłatną płytą CD zawierającą nagrania większości ćwiczeń. Na płycie zarejestrowano brzmienie wielu instrumentów smyczkowych, dętych i perkusyjnych w wykonaniu znakomitych instrumentalistów. Układem materiału oraz założeniami metodycznymi podręcznik nawiązuje do Solfeżu elementarnego Marii Wacholc. Kolejność wprowadzania nowych zagadnień jest taka sama jak w Solfeżu elementarnym, co pozwala na równoległe korzystanie z obu podręczników, a tym samym daje możliwość opracowywania identycznych zagadnień w różnych formach, takich jak śpiewanie, rozpoznawanie, zapisywanie.
Środek dydaktyczny zalecany do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: prof. dr hab. Marii Wacholc i mgr Małgorzaty Bednarek


Spis treści:

Rozdział I. Zagadnienia tonalne
Tonacja C-dur
Tonacja a-moll
Tonacja G-dur. Zmiana klucza
Tonacja e-moll
Tonacja F-dur
Tonacja d-moll
Tonacja D-dur
Tonacja h-moll
Tonacja B-dur
Tonacja g-moll
Cwiczenia wykraczające poza system dur-moll
Rozdział II. Rytm i metrum
Takty 2/8, 4/8
Takty 2/2, 3/2, 6/4
Synkopy
Zmiana metrum
Grupy niemiarowe
Rozdział III. Interwały i akordy, progresje
Seksty wielkie i małe
Septymy wielkie i małe
Oktawy
Trójdźwięki durowe, molowe, zmniejszone, zwiększone
Progresje
Rozdział IV. Budowa utworu muzycznego
Fraza, zdanie, okres(poprzednik i następnik)
Pieśń zwrotkowa
Trzyczęściowa forma ABA
Rondo
Homofonia
Polifonia

Okładka: Redding Noel, Appleby Carol, Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Redding Noel, Appleby Carol
Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia zespołu The Jimi Hendrix Experience

polski Czy jesteś doświadczony?


Ilość stron:272
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074252

''Wspaniała, napisana z polotem autobiografia Noela Reddinga przedstawia w sposób obrazowy cały muzyczny biznes... Jedna z najlepszych książek o rock'n'rollu, której jedynym celem, tak jak innych znakomitych książek, jest pokazanie, że ja tam byłem.
- Graham Coster, London Review of Books

''Odsłaniająca najwięcej szczegółów książka o Hendrixie. Redding pisze emocjonalnie i z humorem, wspaniale ożywiając zakulisową scenę muzyczną w czasie szybkiego dojścia do sławy The Experience.''
- New Musical Express

''Redding opowie ci jak to wszystko wyglądało od środka''
- Observer

Kariera zespołu The Jimi Hendrix Experience jest jedną z najbardziej oszałamiających i nieprawdopodobnych w historii rock'n'rolla. Ich podróż przez wyprzedane do ostatniego miejsca sale koncertowe wypełniła ich życie seksem, narkotykami, gwiazdorstwem i wyczerpaniem. W tym czasie stworzyli najbardziej wybuchową, pomysłową i natchnioną muzykę jaką kiedykolwiek słyszano.

Teraz, po raz pierwszy, Noel Redding, basista The Experience, opowiada całą historię zespołu. Zrozumiale i dowcipnie opisuje tworzenie przez grupę nowej muzyki; fenomen występów na żywo; grę Hendrixa zębami i podpalanie gitary, reakcje rozhisteryzowanej publiczności; a także konsekwencje kłopotów prawnych i zbiorowej obłudy. Szczera, zabawna, bogata w anegdoty, dająca wgląd w życie Hendrixa, jego geniusz i sposób w jaki był wykorzystany, Are You Experienced? jest książką o niezapomnianej grupie i muzycznej legendzie.


Noel Redding zaczął grać rock'n'rolla w 1958 roku, w wieku trzynastu lat; w roku 1966 został basistą Jimiego Hendrixa. Mieszka w Clonakilty, w Irlandii.

Carol Appleby żyła i pracowała z nim prawie przez dwadzieścia lat.


Wiesław Królikowski
(TYLKO ROCK nr 4 (116) kwiecień 2001)


Najkrócej można tak to ująć: frapująca książka, poświęcona głównie frapującym czasom, w których powstało mnóstwo frapującej muzyki. A bardziej szczegółowo biorąc... To rzecz, którą napisał - z pomocą swej tragicznie zmarłej w 1990 roku przyjaciółki - muzyk, mający od dawna miejsce w historii rocka: Noel Redding, znany przede wszystkim jako gitarzysta basowy zespołu Jimiego Hendrixa, The Jimi Hendrix Experience (dodam na wszelki wypadek - grupa działała w latach 1966-69). Ponad połowa tej przeszło 200-stronicowej publikacji bezpośrednio dotyczy The Experience, a w pozostałej części roi się od odniesień do tego wyjątkowego okresu w życiu naszego autora.

Angielski podtytuł książki brzmi nieco inaczej niż polski: The inside story of The Jimi Hendrix Experience. I faktycznie - poznajemy w detalach zakulisową historię tej wyjątkowo ważnej dla rozwoju rocka grupy. W swej opowieści Redding też dobrze przekazuje atmosferę hippisowskich czasów, w których zespół odniósł wielki sukces.

Rola gwiazdy była naprawdę przytłaczająca... Mój najpiękniejszy sen przemieniał się w koszmar... - wspomina, lecz również nie kryje, że trójka młodych muzyków poczynała sobie dość wariacko w tym zwariowanym kręgu, preferowała narkotyczno-alkoholowy trans. ...nam po prostu odbiło. Jedynym lekarstwem na samotność były dziewczyny lub odlot... rano szliśmy do baru, gdzie się upijaliśmy, potem czuliśmy się niezbyt dobrze, braliśmy kąpiel, ćpaliśmy, dawaliśmy koncert, upijaliśmy się, po czym czując się rozbitymi, szliśmy spać. Dziwny jest ten świat: taki styl życia nie przeszkodził Hendrixowi i jego muzykom koncertować forsownie i nagrywać arcydzieło za arcydziełem: Are You Experienced?, Axis: Bold As Love i Electric Ladyland...

Z książki wyziera portret Jimiego Hendrixa i na pewno dochodzi kilka nowych, nieznanych szczegółów. Uwagi Reddinga wydają mi się bardzo celne i prawdziwe, na dodatek miewają anegdotyczny walor. Choćby ta: Miał obsesję na punkcie gitary. Był nią zafascynowany do tego stopnia, że czasami brzdąkał na niej siedząc w ubikacji, gdyż podobała mu się akustyka tego wyłożonymi płytkami pomieszczenia... Nie widzę też powodu, aby nie wierzyć Reddingowi, że... Jimi cierpiał na depresyjne ataki paniki. Że potrafił pewnego razu dać dwóm dziewczynom 3 tysiące dolarów tylko dlatego, żeby się odczepiły. Basista opisuje również, jak to pod koniec działalności The Experience, w dniu koncertu na Hawajach, Hendrix w ostatniej chwili nie zgodził się wyjść i zagrać z powodu cichego brzęczenia wzmacniacza. To, że nasz autor składa powyższe na karb gwiazdorskiej pozy, jest też jakimś przyczynkiem do jego własnej charakterystyki...

Redding nie kryje swych zatargów z genialnym gitarzystą, weźmy choćby ten fragment wspomnień o sesji Electric Ladyland: Podczas nagrywania ''Watchtower'' wkurzyłem się i wyszedłem ze studia, a na basie zagrał Dave Mason. Jimi powtarzał ten utwór w nieskończoność, ponieważ chociaż coś było zrobione perfekcyjnie, to i tak nie był zadowolony... Jimi tak bardzo eksperymentował, że zmieniając zdanie co sekundę już sam nie wiedział kiedy było dobrze. A tak na marginesie: możemy też dowiedzieć się, że po jednej z nieudanych sesji Hendrix wysłał do Reddinga i Mitcha Mitchella (perkusisty The Experience) list z przeprosinami.

Redding przyznaje, że potraktował snucie tych wspomnień jako swego rodzaju terapię i rzeczywiście zdarza mu się być zastanawiająco szczerym, gdy pisze o sobie samym. Można podejrzewać, że charakter ma raczej trudny: Muszę przyznać, że nawet kilka razy umyślnie źle grałem, aby przeszkadzać Jimiemu. Mówi dość niefrasobliwym tonem o ekscesach z przeszłości. Choćby ta opowieść o zdarzeniu w Berlinie, w styczniu 1969 roku: na przyjęciu dla prasy muzycy dodali narkotyków do serwowanych lodów i patrzyli z rozbawieniem, jak zaproszeni tracą nad sobą kontrolę...

To ksiażka o barwnym życiu artysty, ale też jednak książka-przestroga. Poznajemy późniejsze losy Reddinga. Brak pracy po klapie jego grupy Fat Mattress (która zaczynała jako support The Jimi Hendrix Experience), najzwyklejsza bieda i coraz to bardziej dołujące borykanie się z nałogami, uczucie wyobcowania - także muzycznego. Postscriptum, które dopisał w październiku 1995 roku, utrzymane jest w optymistycznym tonie, ale kto wie...

Luzak Redding bywa całkiem serio, gdy pisze o show businessie. Czuje się jego ofiarą. Nie ma wątpliwości, że w czasach The Experience agencja Yameta nadużyła jego zaufania, pozbawiła dużej części dochodów. Czy faktycznie rozliczenia były tak robione, że musiał pokrywać część wydatków Jimiego, jak utrzymuje? Może. Na pewno pisze prawdę o różnych biznesowych kombinacjach: Publisher otrzymuje pieniądze co kwartał, a autorzy co pół roku. Dlatego też publisherom narastają odsetki od niewypłaconych należności. Przy okazji daje rade, która może przydać się każdemu. Zawsze bierz kopie wszystkiego, co podpisujesz, i chowaj je. Oczywiście najpierw trzeba wszystko przeczytać i zrozumieć.


Okładka: Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana, Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.

cena 39,99 zł.


nuty.pl

Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana
Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.

polski Nasza muzyka 3. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla trzeciej klasy szkoły muzycznej I stopnia.


Ilość stron:140
Format:230 x 290
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078227
Produkty podobne:Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 1. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla pierwszej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 2. Podręcznik do kształcenia słuchu i rytmiki dla II klasy szkoły muzycznej pierwszego stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 4. Podręcznik do kształcenia słuchu dla czwartej klasy szkoły muzycznej I stopnia.
Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Stachak Tatiana - Nasza muzyka 5. Podręcznik do kształcenia słuchu dla piątej klasy szkoły muzycznej I stopnia

Publikacja łączy zalety podręcznika zawierającego dużą ilość treści oraz praktycznego i wygodnego zeszytu ćwiczeń. "Naszą muzykę" cechuje dbałość o właściwą korelację zagadnień z kształcenia słuchu i rytmiki, których uzupełnienie stanowią podstawowe pojęcia z zakresu teorii muzyki. Nowoczesna konstrukcja podręcznika oraz przemyślany i logiczny sposób uporządkowania zawartych w nim treści i zagadnień stanowią nową jakość na rynku wydawniczym. Charakterystyczną cechą publikacji jest wprowadzenie dużej ilości ćwiczeń twórczych polegających na komponowaniu i improwizacji oraz zwrócenie uwagi na rozwijanie wyobraźni i wrażliwości muzycznej uczniów już od samego początku nauki. Szata graficzna publikacji została przygotowana na najwyższym światowym poziomie. Podręcznik jest w całości kolorowy, z pięknymi ilustracjami autorstwa Małgorzaty Flis. Kolorowe ramki i ikony, powiększona czcionka nut, szerokie pięciolinie i wyraźna czcionka tekstowa ułatwiają dzieciom korzystanie z tej publikacji.


Spis treści:

Co znajdziesz w podręczniku
Świat muzyki
Co pamiętamy - muzyczne łamigłówki
Co pamiętamy z rytmiki
Co pamiętamy z kształcenia słuchu
Muzyczny detektyw
Gramy w zespołach
Jesień w muzyce
Instrumenty dęte
Gama a-moll
Odmiana gamy molowej
Takt 6/8
Grupy rytmiczne w takcie 6/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Gramy w zespołach
Seksty
Takty ósemkowe: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie w taktach ósemkowych
Uzupełnienie ósemkowe w taktach ósemkowych
Melodie z uzupełnieniem ósemkowym
Wolfganga Amadeus Mozart
Gramy i śpiewamy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Zima w muzyce
Instrumenty perkusyjne
Gama e-moll
Gramy i śpiewamy w zespołach
Kujawiak
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Święta w muzyce
Septymy
Piosenka o interwałach
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Oberek
Gramy w zespołach
Gama B0dur
Johann Sebastian Bach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Wiosna w muzyce
Rondo
Gama d-moll
Gramy i śpiewamy w zespołach
Wielkanoc w muzyce
Mazur
Hymn Polski
Grupy szesnastkowe w taktach: 3/8, 6/8, 9/8, 12/8
Melodie z grupami rytmicznymi
Gramy i śpiewamy w zespołach
Przekształcenie taktów
Trójdźwięki zwiększone i zmniejszone
Stanisław Moniuszko
Podwójna szybkość i podwójne zwolnienie
Wariacje
Gramy w zespołach
Co już umiemy
Muzyczny detektyw
Lato w muzyce
Muzyczne łamigłówki

Okładka: McCormick Neil, Killing Bono

cena 35,9 zł.


nuty.pl

McCormick Neil
Killing Bono

polski Killing Bono


Ilość stron:380+10
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Miniewicz Sonia
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083213

Niektórzy rodzą się wielcy.
Niektórzy po wielkość sięgają.
O innych sława sama się upomina.
A jeszcze inni mają takiego pecha, że w szkolną ławę dzielą z Bono.

Każdy chce być sławny, ale w Dublinie lat siedemdziesiątych młody punkowiec Neil McCormick marzy o czymś więcej niż o marnym losie gwiazdki pop – wierzy, że jego przeznaczeniem jest wieść życie prawdziwego boga rocka. Rozplanował już wszystko – płyty, koncerty, okrzyki w imię pokoju na świecie. Lecz istnieje jedna rzecz, której nie wziął pod uwagę. Chłopak siedzący na drugim końcu klasy ma swoje własne plany.

„Killing Bono” to historia dwóch rozbieżnych istnień. Kiedy Bono i jego U2 sięgali po światową sławę i gwiazdorstwo, ich szkolny przyjaciel Neil torował sobie drogę w przeciwnym kierunku. Kiepskie dragi, dziwaczny seks, jeszcze dziwniejsze fryzury: Neil doświadczył tego wszystkiego na złudnej ścieżce ku umykającej chwale. Ale czasem to właśnie frajerzy mają do opowiedzenia najciekawsze kawałki.

W „Killing Bono” gościnnie wystąpią: papież, Bob Dylan i cała galaktyka sław. To niesamowicie zabawny, zdumiewająco szczery i przedziwnie poruszający zapis życia w cieniu prawdziwej supergwiazdy.


„W szkole byłem fanem Neila McCormicka. Był o wiele bardziej cool niż ja, do tego komponował fajne piosenki i sądziłem, że byłaby z niego pierwszorzędna gwiazda rocka. Okazało się, że myliłem się co do tego ostatniego. A teraz napisał świetną książkę”.
Bono

„Jest to najlepsza książka o człowieku, który próbuje zostać kimś w branży muzycznej, jaką czytałem”.
Sir Elton John

NEIL McCORMICK, felietonista Daily Telegraph, publikował w wielu brytyjskich tytułach prasowych, takich jak GQ, Marie Clare, The Sunday Times oraz The Observer. Mieszka w Londynie.

stron 380 + wklejka 10


WSTĘP
W szkole byłem fanem Neila McCormicka. Był o wiele bardziej cool niż ja, do tego komponował fajne piosenki i sądziłem, że byłaby z niego pierwszorzędna gwiazda rocka. Okazało się, że myliłem się co do tego ostatniego. A teraz napisał świetną książkę. Nieco mnie przyhamowała, dała do myślenia... aż mnie przeszedł dreszcz. Pewnie wielu czytelników skrzywi się podczas lektury i z pewnością jednym z nich jestem ja. Możecie sobie wyobrazić, że jest mi trudno polubić książkę taką jak ta – straszliwie drze ze mnie łacha – ale jest niezwykle zabawna i bardzo poruszająca. Rozpoznaję siebie w jego prozie, a to nieczęste. Nadzwyczajna oraz pociągająca jest jego szczerość i ta powaga unosząca się nad wszystkim, co opisuje i, co więcej, nigdy nie brak mu pasji. Umiejętność pisania o ważnych sprawach w lekki sposób jest prawdziwym darem Neila. W książce znajduje się kilka wątków, ocieramy się o trudne rzeczy, ale odbijają się one od nas jak duże piłki plażowe. I prawdziwie zadziwiające jest, że piosenki, które napisał, zacytowane w książce, dzwonią jak dzwony, a przecież nawet nie można usłyszeć ich melodii. Aspiracje tego pechowego bohatera są fantazją jedynie do chwili, kiedy przeczytacie te teksty. A wtedy zdacie sobie sprawę, że nie czytacie o gościu, który myśli, że byłby niezłą gwiazdą rocka. On naprawdę wierzy w to, co niegdyś powiedział Marlon Brando w filmie Na nabrzeżach... „Mogłem być kimś więcej”.

Bono


cena 24,98 zł.


nuty.pl

Sienkiewicz Diana Małgorzata
Piosenki o interwałach i gamie C-dur

polski Piosenki o interwałach i gamie C-dur


Ilość stron:56
Format:227 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mazur Paweł
Kod produktu:NPL084501

Publikacja powstała z myślą o najmłodszych uczniach szkół muzycznych I stopnia. Książka pomoże naszym dzieciom poznać budowę interwałów, budowę gamy oraz budowę trójdźwięków występujących w każdej gamie durowej. Ponadto pozwoli najmłodszym przyswoić nazwy literowe i solmizacyjne nut w kluczu wiolinowym i basowym w oktawie wielkiej, małej, razkreślnej.
Zbiorek napisany jest w dwóch wersjach, jednej dla ucznia, zaś drugiej dla rodzica lub opiekuna ucznia. Wszystkie polecenia i oznaczenia, jakie ma wykonać dziecko na lekcji lub w domu znajdują się w wersji dla rodzica.
Przy każdej piosence znajduje sie klawiatura z oznaczeniami nowych omiawianych odległości oraz rysunek z interwałem i symbolem nowopoznanej odległości. Jest również rysunek do pokolorowania dla dzieci. W piosenkach występują oprócz trójdźwięków durowego, molowego i zmniejszonego, występuje akord dominaty septymowej (D7) na piatym stopniu gamy durowej.


Lista utworów:
Piosenki o interwałach i gamie C-dur (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
1. W szkole muzycznej (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
2. Pryma czysta (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
3. Sekunda mała (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
4. Sekunda wielka (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
5. Tercja mała i wielka (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
6. Kwarta czysta (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
7. Tryton (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
8. Kwinta czysta (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
9. Seksta mała (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
10. Seksta mała i wielka (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
11.Septyma mała (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
12. Septyma mała i wielka (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
13. Oktawa czysta (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
14. Królowa sekundowa - gama durowa (Sienkiewicz Diana Małgorzata)
15. Trójdźwięki w gamie durowej (Sienkiewicz Diana Małgorzata)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland