•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Bel Canto

Dostępne opracowania:

flet poprzeczny solo (1)
fortepian solo (2)
głos wokalny (sopran) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (niski) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SATB) i fortepian (1)
książka (1)
książka + CD (1)
obój i fortepian (1)
puzon tenorowy suwakowy i fortepian (1)
wiolonczela i fortepian (1)

Bel Canto znajdziesz w 15 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Kański Józef, Mistrzowie sceny operowej

cena 36,85 zł.


nuty.pl

Kański Józef
Mistrzowie sceny operowej

Ilość stron:274
Format:123 x 170
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003948

Z myślą o licznej rzeszy "szlachetnych melomanów, rozmiłowanych w pięknym śpiewie, interesujących się sylwetkami wielkich artystów operowej sceny, powstała nowa wersja tej bardzo popularnej książki. Pojawia się tutaj cała plejada współczesnych śpiewaków, przede wszystkim polskich, którzy w czasie gdy autor pracował nad pierwszym jej wydaniem - znajdowali się u progu kariery, a dzisiaj zaskarbili już sobie miedzynarodową sławę i poważną pozycję w operowym świecie.


Spis treści:

Kilka słów wstępu do I wydania
Przedmowa do II wydania
"Boska Adelina"
Legendarna heroina operowa - Lilii Lehman
Fenomenalne rodzeństwo - Jan, Edward i Józefina Reszke
Pierwszy Otello - Francesco Tomagno
Wielki a zapomniany bohater Moniuszkowskich oper - Aleksander Myszuga
Polski śpiewak filarem czeskiego Teatru Narodowego - Władysław Floryański
Francuski "król basów" - Pol Plançon
Król barytonów - Mattia Battistini
Polska primadonna Opery Metropolitan - Marcelina Sembrich - Kochańska
Niedoscigniona Carmen - Emma Calvé
Pierwszy Manru - Aleksander Bandrowski
Boheter oper Meyerbeera i gounoda - Jean F. Delmas
Gwiazdka spod Krzyża Południa - Melba
Francuski don Juan - Maurice Renaud
Zapomniany baryton - Wiktor Grąbczewski
Znakomity skarpia - Antonio Scotti
Zapomniany tenor - Edward Clément
Zapomniana solistka MET - Felicja Kaszowska
Godny nastepca wielkiego Plançona - Marcell Journet 50
nieznany polskim melomanom - Mario Sammarco
Nie tylko Szalapin... - Lew Sibiriakow
Mistrz bel canta - Alessandro Bonci
Zapomniana solistka La Scali - Karolina Pietraszewska
Amerykańska Dalila i Ameris - Louise Homer
Następczyni Adeliny Patti - Luisa Tetrassini
Słynny rosyjski tenro liryczny - Leonid Sobinow
Nieśmioertelny Szalapin
Król tenorów - Enrico Caruso
Legendarna Nieżdanowa
Rywal i przyjaciel Carusa - Leo Slezak
Fenomenalny basso profondo - Adam Ostrowski
Spod Tarnopola -- na scenę La Scali -Salomea Kruszelnicka
Polski rywal Szalapina - Adam Didur
Tryle niedoścignione - Selma Kürz
Baryton o "transcendentalnej" technice - Riccardo Striacciari
Polski tenor w melodiańskiej La Scali - Tadeusz Leliwa- Kopystyński
Kobieta dyrektorem Opery - Janina Korolewicz - Waydowa
Tenor - kompozytor - Giuseppe Anselmi
Pierwsza Melizanda - Mary Garden
Potężna postać o głosie anioła - Helena Zboińska - Ruszkowska
Baryton fanomenalny - Titta Ruffo
Czeska primadonna Opery Metropolitan - Emmy Destinn
Jeszcze jedensławny neapolitańczyk - Pasquale Amato
"Polski Battistini "- Wacław Brzeziński
Soprano di bravura - Maria Galvany
Zapomniany polski Zygfryd - Marceli J.Sowilski
Zapomniany warszawski Wotan - Marian Palewicz - Golojewski
Sopran niezwykłej piękności - Matylda Polińska - Lewicka
Świetny mezzosopran węgierski - Margarethe Matzenauer
Pierwszy tenor Opery Warszawskiej - Ignacy Dygas 106
Basowe bel canto - Nazzareno de Angelis
Fascynujący Demon - Gieorgij Bakłanow
Pierwsza filmowa Carmen - Geraldine Farrar
Urocza artystka dawnej Opery Warszawskiej - Maria Mokrzycka
Wspaniały Amonastro - Carlo Galeffi
Niezrównana Amelita - Amelita Galli - Curci
Słynny rosyjski tenor - Dymitr Smirnow
Polski śpiewak - niedoszłym nastepcą Carusa... - Józef Mann
Primadonna z Nowej Zelandii - Frances Alda
Na szczytach wokalnej techniki - Maria Barientos
Śpiewak arystokrata John McCormack
Postrach zagranicznych tenorów - Eugeniusz Mossakowski
Mistrzyni mozartowskiego stylu - Frieda Hempel
Heroina oper Ryszarda Straussa - Lotte Lehmann
Polski Tristan na scenie La Scali - Stefan Belina - Skupiewski
Artysta w narodowym stylu - Adam dobosz
Polski Borys w La Scali - Zygmunt Zaleski
Rekord scenicznej kariery - Giovani Martinelli
Tenor o porywającej ekspresji - Aureliano Pertile
Niezapomniana Ada Sari
Znakomity Jago - Apollo Granforte
Udzielna władczyni Opery Wideńskiej - Maria Jeritza
Znakomita primadonna wagnerowska - Frida Leider
Niezrównany Falstaff - Mariano stabile
Polska sopranistka gwiazdą oper w Wiedniu i Berlinie - Jadwiga Dębicka
Liryczna primadonna Opery Wiedeńskiej - Elisabeth Schumann
Słynny baryton Opery Berlińskiej - Heinrich Schlusnus
Tenore di grazia - Tito Schipa
"Boska Claudia" - Claudia Muzio
Polski Borys Godunow - Tadeusz Orda
Pierwszy bas moskiewskiego Teatru Wielkiego - Aleksander Piaragow
Ponad wysokie c - Hipolito Lazaro
Bożyszcze milionów - Baniamino Gigli
Niezrównany Zygfryd - Lauritz Melchior
Polska sopranistka na niemieckich scenach - Maria Janowska
Angielska uczennica Jana Reszkego - Maggie Teyte
Jugosłowiański tenor na światowych scenach - Tino Pattiera
Artysta z bożej łaski - Stanisław Gruszczyński
Wielki basista rosyjsko - amerykański Aleksander Kipnis
Wielkość zapomniana - dr Stani Zawadzka
Filar dawnej Opery Warszawskiej - Aleksander Michałowski
Kameleon śpiewaczego świata - Richard Tauber
Kontralt z Północy - Sigrid Onegin
Bohaterski tenor z Hiszpanii - Antonio Cortis
Wdzięk, muzykalność i mistrzowska technika - Maria Ivogün
Primadonna Opery Warszawskiej - Adelina Czapska
Angielska primadonna w La Scali- Eva Turner
Mezzosopranowa boheterka dzieł Verdiego - Irena Minghini-Cattaneo
Niezapomniany Don Juan - Ezio Pinza
Niemiecka artystka o polskim nazwisku - Maria Olszewska
Śpiewak do smierci młody - Giacomo Lauri - Volpi
Wielki włoski bas - Tancredi Pasero
Lwowski basista na wielkich europejskich scenach - Włodzimierz Kaczmar
Śpiewaczka z Polski - pierwszą Turandot - Rosa Raisa
"Słowik Italii" - Toti dal Monte
Polski tenor w Dreźnie i w Paryżu - Mieczysław Salecki
Hiszpański "król tenorów" - Miguel Fleta
Znakomita Halka - Franciszka Platówna
Wagnerowski sopran z Australii - Florence Austral
Ambasadorka polskiej sztuki - Ewa Bandrowska - Turka
Niemiecka mistrzyni włoskiego stylu - Elisabeth Rethberg
Izolda doskonała - Kirsten Flagstad
Z plejady wielkich rosyjskich basów - Mark Reisen
Amerykański Rigoletto - Lawrence Tibbett
Dramatyczny sopran w dawnym stylu - Rosa Ponselle
Trzeci z wielkich duńskich tenorów - Helge Roswaenge
Niemiecka Halka - Tiana Lemnitz
Najwyższy sopran świata? - Erna Sack
Dramatyczny sopran znad mórz południowych - Margherita Grandi
Wagnerowski sopran z Ameryki - Helen Traubel
Idealna odtwórczyni oper Rossiniego - Conchita Supervia
Rosyjsko - Ukraiński mistrz belcanta - Iwan Kozłowski
Pierwsza polska Kundry - Maria Budziszewska
Najsłynniejsza polska Carmen - Wanda Wermińska
Słynny węgierski basista - Mihály Szekély
Filar bayreuckich festiwali -Max Lorenz
Legendarna Maria Anderson
Polski baryton triumfuje za oceanem - Jerzy Czaplicki
Chłopiec z Sosnowca - Jan Kiepura
Rosyjski tenor liryczny - Sergiusz Lemieszew
Uczennica Sembrich - Kochańskiej - Dusolina Gianini
Polski baryton na wielkich włoskich scenach - Jerzy Garda
Artysta wszechstronny - Wiktor Brégy
Wdzięk, uroda i mistrzowska technika - Lily Pons
Słynna Amneris - Ebe Stignani
Wagnerowski bohater z Północy - Set Svanholm
Świetna partnerka Benjamina Gigliego - Maria Caniglia
Miezwykły dramatyczny sopran - Zinka Milanov
Wspaniała polska Azucena - Franciszka Denis - Słoniewska
Z plejady czeskich gwiazd - Ina Sounez
Ulubieniec Toscaniniego - Jan Peerce
Heroina oper Donizettiego - Margherita Carosio
Gwiazda z amerykańskiej plejady - Rose Bampton
Piękny sopran i zywiołowy temperament - Cloë Elmo
Niezawodny Radames - Wacław Domieniecki
Mezzosopranowa Rozyna - Giulietta Simionato
Najpopularniejszy wśród szwedzkich tenorów - Jussi Björling
Wielki dramatyczny baryton - Leonard Warren
Dramatyczny sopran z Nowej Zelandii - Joan Hammond
Wspaniała amerykańska Carmen - Rise Stevens
Bułgarska primadonna - Luba Welitsch
Znakomita Violetta - Licia Albanesse
Postać jak z romantycznej powieści - Ferruccio Tagliavini
Pamiętny Escamillo i Nabuco - Paolo Silveri
Znakomity Falstaff - Giuseppe Valdengo
Bohaterski tenor z Południowej Ameryki - Romón Vinay
Popularny Basilio i Mefisto - Italo Tajo
Spadkobierca wielkich bohaterskich tenorów - Mario del Monaco
Holenderska gwiazda opery - Gré Brouwenstij
"Słowik Warszawy" - Barbara Kostrzewska
Najwszechstronniejszy z barytonów - Tito Gobi
Piękny głos, urok i elegancja - Elisabeth Schwarzkopf
Świetny Figaro - Giuseppe Taddei
Amerykańska śpiewaczka kreuje Małgorzatę... - Eleanor Steber
Skromna kariera wielkiej artystki - Krystyna Szeczepańska
Doskonała operowa subretka - Hilde Güden
Głos stulecia - Birgit Nilsson
"Król basistów" lat powojennych - Boris Christow
Głos, muzykalność i uroda - Lisa della Casa
Doskonały Germond - Robert Merrill
Znakomity polski tenor liryczny - Bogdan Paprocki
Basista włosko -rosyjski - Nicola Rossi - Lemeni
I jeszcze jeden wielki sopran dramatyczny - Inge Borkh
Wielki rywal Maria del Monaco - Giuseppe di Stefano
Liryczny sopran z Jugosławii - Sena Jurinac
Śpiewak uniwersalny - Andrzej Hiolski
Głos jak płynne złoto - Renata Tebaldi
Polski bas na belgijskich scenach - Tadeusz Wierzbicki
Nasz rywal wielkich basistów - Bbbernard Ładysz
Krótka kariera świetnego barytona - Ettore Bastianini
Primadonna poznańskiej opery - Antonina Kawecka
Z powojennej generacji włoskich basistów - Cesare Siepi
Niezapomniana Ijola - Krystyna Jamroz
Wielka primadonna w dawnym stylu - Maria Callas
Zakochana w Moniuszce - Maria Fołtyn
Godna nastepczyni dawnych wielkich Hiszpanek - Victoria de los Ángeles
Śpiewak uniwersalny - Nicolai Gedda
Powraca epoka bel canta...- Joan Sutherland
Znakomita Zyglinda - Leonie Rysanek
Primadonna sceny krakowskiej - Jadwiga Romańska
Fenomen naszych czasów - Marylin Horne
Wielki rodak i następca Borisa Christowa - Mikołaj Giaurow
Triumf pracy i wytrwałości - olśniewająca kariera polskiej śpiewaczki -Teresa Żylis-Gara
Meteor na operowym firmamencie - Anita Cerquetti
Polka wśród najlepszych "mezzosoprani Verdiani" - Krystyna Szostek - Radkowa
Godna nastepczyni Giulietty Simionato - Fiorenza Cossotto
Król wysokiego c i król życia - Luciano Pavarotti
Pierwsza polska Elektra - Hanna Rumowska
Następca Kiepury - Wiesław Ochman
Polska Królowa Nocy - Zdzisława Donat
Polka triumfuje w operach Czajkowskiego - Teresa Wojtaszek - Kubiak
Współczesny fenomen operowej sztuki - Placido Domingo
Polski tenor mozartowski - Ryszard Karczykowski
Polska Eboli na scenach świata - Stefabia Toczyska
Od Tatiany do Marszałkowej - Hanna Lisowska
Polka - specjalistką od oper Rossiniego - Ewa Podleś
Z rolą Erdy objadę cały świat! - Jadwiga Rappé
Trzeci z "wielkiej trójki" - José Carreras
Alfabetyczny wykaz śpiewaków i śpiewaczek
Spis ilustracji



Okładka: Bellini Vincenzo, Concerto In E Flat for Oboe and Piano

cena 66,95 zł.


nuty.pl

Bellini Vincenzo
Concerto In E Flat for Oboe and Piano

polski Koncert Es-dur na obój i fortepian
angielski Concerto In E Flat for Oboe and Piano
niemiecki Konzert Es-Dur für Oboe und Klavier
włoski Concerto in Mi Bemolle per oboe e pianoforte


Ilość stron:16 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:obój i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Obój (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Lesko Vilmos
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL052189

Vincenzo Bellini (1801 - 1835) to włoski kompozytor operowy szkoły neapolitańskiej. Początkowo działał jako kompozytor instrumentalny i kościelny. Jego dzieła operowe skierowały go jednak na drogę tworzenia dzieł scenicznych. Pisał w stylu bel canto. Niniejsza publikacja zawiera Koncert Es-dur Belliniego skomponowany w oryginale na obój i orkiestrę symfoniczną. W obecnym wydaniu utwór opracowany jest na obój z fortepianem (wyciąg partii orkiestry). Koncert posiada budowę 2 - częściową:
1. Maestoso e decoso
2. Allegro alla polonese

For oboe and orchestra (piano reduction).


Lista utworów:
Concerto in Eb (Bellini Vincenzo)

Okładka: , Dawni Mistrzowie Bel Canto - Sopran Vol.1

cena 120,95 zł.


nuty.pl

Dawni Mistrzowie Bel Canto - Sopran Vol.1

Ilość stron:108
Format:200 x 270
Opracowanie na:głos wokalny (sopran) i fortepian
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL054780


Okładka: Bellini Vincenzo, Concerto Es-dur

cena 114,95 zł.


nuty.pl

Bellini Vincenzo
Concerto Es-dur

polski Koncert Es-dur
włoski Concerto Es-dur


Ilość stron:14 + 4
Format:210 x 297
Opracowanie na:puzon tenorowy suwakowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Puzon (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Angerer Paul
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055202

Koncert włoskiego kompozytora epoki romantyzmu. Uważany jest za twórcę włoskiej opery romantycznej. Tworzył w stylu bel canto, jego muzyka wywarła spore wrażenie na Verdim.


Lista utworów:
Concerto in Es-dur (Bellini Vincenzo)

Okładka: Scarlatti Antonio, Three Sonatas (Cello / Piano)

cena 55,95 zł.


nuty.pl

Scarlatti Antonio
Three Sonatas (Cello / Piano)

polski Trzy sonaty na wiolonczelę i fortepian
angielski Three Sonatas (Cello / Piano)


Ilość stron:16 + 8
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Bacon Analee
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058770

U Scarlatiego jak zwykle w częściach wolnych urzeka piękne bel canto.



Okładka: Fubini Enrico, Historia estetyki muzycznej.

cena 85 zł.


nuty.pl

Fubini Enrico
Historia estetyki muzycznej.

Ilość stron:556
Format:175 x 242
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL059864

Autor w zwartej formie ukazuje czytelnikowi pełny obraz dziejów estetyki muzycznej od głębokiej starożytności do czasów najnowszych. Książka prezentuje cenną panoramę poglądów estetycznych w odniesieniu do muzyki w kolejnych epokach historycznych. Oryginalne wydanie "Historii estetyki muzycznej" E. Fubiniego zostało opublikowane przez turyńska oficynę Einaudi w dwóch tomach. Zgodnie z sugestią Autora, w polskim przekładzie tomy te zostały scalone przy zachowaniu dwuczęściowej struktury całości oraz wstępów do poszczególnych edycji obydwu tomów. Źródłem niniejszego przekładu był tekst włoski. Wszelako na życzenie Autora, przekład ten skonfrontowano z wydaniem angielskim, które zawiera wiele poprawek i dodatków, jak też uaktualnioną bibliografię przedmiotu. [Fragment wstępu książki]


Spis treści:

CZĘŚĆ PIERWSZA
Przedmowa
Nota od tłumacza
I. Od Homera do pitagorejczyków
1. Muzyka w poematach Homera
2. Muzyka jako ideał edukacyjny
3. Wynalezienie vóuoi .
4. Najstarsze mity o muzyce: Orfeusz i Dionizos
5. Etyka muzyczna i pitagorejczycy
6. Harmonia
7. Damon i etyka muzyczna
II. Platon, Arystoteles i kryzys pitagoreizmu
1. Muzyka w greckiej polis
2. Muzyka jako sophia
3. Opozycja wobec etyki muzycznej
4. Arystoteles: muzyka jako dyscyplina „wolna i szlachetna”
5. Arystoksenos i okres hellenistyczny
6. Szkoła perypatetycka
III. Od świata antycznego do średniowiecza
1. Narodziny pitagoreizmu neoplatońskiego
2. Muzyka jako scientia bene modulandi
3. Boecjusz i musica mundana
4. Muzyka jako nauka i praktyka wirtuozowska
IV. Średniowiecze
1. Stosunek do greckiej nauki o muzyce
2. Pierwsi teoretycy renesansu karolińskiego
3. Musica enchiriadis i pedagogika muzyczna
4. Harmonia muzyczna i harmonia niebiańska
5. Narodziny polifonii i nowe problemy teorii muzycznej
6. Kryzys teologii muzycznej
V. Debata wokół ars nova
1. Bulla Jana XXII
2. Johannes de Muris i Jakub z Liege: spór o nową muzykę
3. Kryzys średniowiecznej tradycji teoretycznej
4. Johannes Tinctoris i „efekty” muzyki
1. Prekursor: Henricus Glareanus
2. Gioseffo Zarlino i nowa koncepcja harmonii
3. Muzyka i wyłonienie się publiczności
4. Nowe instrumenty i godność wykonawcy
5. Humanizm muzyków i sens klasyczności
VII. Słowo i muzyka w okresie kontrreformacji
1. Zrozumiałość tekstu i harmonia
2. Camerata Bardiego i teoria afektów
3. Muzyka wedle natury
4. Muzyka i kontrreformacja katolicka
5. Polemika Artusiego z Monteverdim
6. Reforma protestancka i przemiany postaw moralistycznych w muzyce
7. Harmonia i nowy pitagoreizm
8. Leibniz: pogodzenie zmysłów i rozumu
Zakoń czenie
CZĘŚĆ DRUGA
Przedmowa do pierwszego wydania
Uwagi do drugiego wydania
Przedmowa do trzeciego wydania
I. Od barokowego racjonalizmu do estetyki uczucia
1. Harmonia i opera
2. Muzyka, nauka i filozofia
3. Kryzys recitar cantando
4. Muzyka i poezja
5. Naśladowanie natury
6. Raguenet i Le Cerf: polemika między Francją a Włochami
7. Uczucie w muzyce
8. Racje serca
9. Pitagoreizm w muzyce
II. Oświecenie i encyklopedyści
1. Jedność sztuk i rozumu: Rameau
2. Encyklopedyści i mit muzyki włoskiej
3. Muzyka wokalna i instrumentalna
4. Estetyka i historiografia
5. Bach i oświecenie
6. Gluck i Piccinni: ostatnia querelle
7. Klasycy i bel canto
8. Oświecenie i forma sonatowa
III. Romantyzm
1. Język muzyczny i język poetycki
2. Wackenroder: muzyka jako język uprzywilejowany
3. Schelling: muzyka jako rytm
4. Hegel: uczucie niewidzialne
5. Schopenhauer: muzyka jako bezpośrednie przedstawienie świata
6. Kompozytor romantyczny w obliczu muzyki
7. E. T. A. Hoffmann i romantyczny mit Beethovena
8. Stendhal: radość odczuwania
9. Literaci i krytycy w obliczu muzyki
IV. Muzyka i synteza sztuk
1. Heinrich Heine: muzyka i publiczność
2. Muzyka programowa
3. Wagner: sztuka i rewolucja
4. Nietzsche: kryzys racji romantycznych
V. Reakcja na romantyzm i narodziny pozytywizmu
1. Hanslick i formalizm
2. Historiografia między romantyzmem a pozytywizmem
3. Pozytywizm i narodziny muzykologii
4. Pochodzenie muzyki
5. Badania akustyczne i psychofizjologiczne
VI. Formalizm XX-wieczny
1. Strawiński: forma czasu
2. Gisele Brelet: czas muzyczny
3. Boris de Schloezer i język muzyczny
4. Susanne Langer i „nowy sens”
5. Leonard Meyer: estetyka i psychologia
6. Deryck Cooke: słownik emocji
VII. Neoidealizm włoski i estetyka muzyczna
1. Pierwsze studia muzykologiczne we Włoszech
2. Reakcja na pozytywizm
3. Problem interpretacji muzycznej
4. Krytyka i historiografia idealistyczna
VIII. Estetyka i socjologia muzyki
1. Jules Combarieu i narodziny estetyki socjologicznej
2. Socjologia muzyki między pozytywizmem a empiryzmem
3. Socjologia muzyki i marksizm
4. Estetyka muzyczna w krajach Europy Wschodniej
5. Th. W. Adorno i dialektyka socjologii muzycznej
6. Carl Dahlhaus: historia i historiografia muzyki
IX. Estetyka i dodekafonia
1. Kryzys języka muzycznego
2. Schönberg i poetyka dodekafonii
3. Hindemith i Webern: dwie interpretacje dodekafonii
4. Dodekafonia i filozofia
5. Bloch i myśl utopijna
6. Adrian Leverkühn: dodekafonia i awangarda
X. Poetyki awangardy
1. „Schönberg nie żyje”
2. Język i struktura
3. Indeterminacja i negacja języka muzycznego
4. Najnowsze tendencje współczesnej myśli o muzyce
Konkluzje
Dokąd zmierza estetyka muzyczna?
Bibliografia
Indeks nazwisk

Okładka: Bellini Vincenzo, Canzoni per Voce e Pianoforte

cena 132,95 zł.


nuty.pl

Bellini Vincenzo
Canzoni per Voce e Pianoforte

polski Utwory na głos i fortepian
włoski Canzoni per Voce e Pianoforte


Ilość stron:160
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0) lub Głos wokalny - Mezzosporan
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
opisów: angielska, włoska
tytułów utworów: włoska
słów utworów: włoska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Battaglia Elio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060956

Vincenzo Bellini (ur. 3 listopada 1801 w Katanii na Sycylii, zm. 23 września 1835), włoski kompozytor operowy. Pisał w stylu bel canto; obok Gaetano Donizettiego najważniejszy przed Verdim twórca włoskiej opery romantycznej. Zaprzyjaźniony z Fryderykiem Chopinem. Jego muzyka wywarła silny wpływ na twórczość Verdiego. Najsłynniejsze dzieła: Pirat (Il Pirata, 1827), Lunatyczka (La sonnambula, 1831), Norma (1831), Purytanie (I puritani, 1835)


This edition presents 21 songs in two keys, adding material to the previously published 15 composizioni da camera. It includes a substantial preface and extensive historical notes on each song in English and Italian, along with English translations and a guide to pronunciation. There are songs in this collection not available elsewhere. Long-lasting sewn binding.


Lista utworów:
Dolente immagine di Fille mia (Bellini Vincenzo)
Sogno d'infanzia (Bellini Vincenzo)
Qando verra quel di (Bellini Vincenzo)
L'allegro mariano (Bellini Vincenzo)
Malinconia, Ninfa gentile (Bellini Vincenzo)
Vanne, o rosa fortunata (Bellini Vincenzo)
Bella Nice, che d'amore (Bellini Vincenzo)
Almen se non poss'io (Bellini Vincenzo)
Per pieta, bell'idol mio (Bellini Vincenzo)
Ma rendi pur contento (Bellini Vincenzo)
Vaga luna che inargetti (Bellini Vincenzo)
O crudel che il mio pianto non vedi (Bellini Vincenzo)
L'abbando (Bellini Vincenzo)
La ricordanza (Bellini Vincenzo)
A palpitar d'affano (Bellini Vincenzo)
Dalla guancia scolorita (Bellini Vincenzo)
Le souvenir present celeste (Bellini Vincenzo)
La farfaletta (Bellini Vincenzo)
Torna vezzosa Fillide (Bellini Vincenzo)
Era felice un di (Bellini Vincenzo)

Okładka: Bellini Vincenzo, Canzoni per Voce e Pianoforte

cena 123,95 zł.


nuty.pl

Bellini Vincenzo
Canzoni per Voce e Pianoforte

polski Utwory na głos i fortepian
włoski Canzoni per Voce e Pianoforte


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (niski) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Bas (0) lub Głos wokalny - Baryton
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
opisów: angielska, włoska
tytułów utworów: włoska
słów utworów: włoska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Battaglia Elio
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060957

Vincenzo Bellini (ur. 3 listopada 1801 w Katanii na Sycylii, zm. 23 września 1835), włoski kompozytor operowy. Pisał w stylu bel canto; obok Gaetano Donizettiego najważniejszy przed Verdim twórca włoskiej opery romantycznej. Zaprzyjaźniony z Fryderykiem Chopinem. Jego muzyka wywarła silny wpływ na twórczość Verdiego. Najsłynniejsze dzieła: Pirat (Il Pirata, 1827), Lunatyczka (La sonnambula, 1831), Norma (1831), Purytanie (I puritani, 1835)
Publikacja przeznaczona jest dla wokalistów zaawansowanych.


This edition presents 21 songs in two keys, adding material to the previously published 15 composizioni da camera. It includes a substantial preface and extensive historical notes on each song in English and Italian, along with English translations and a guide to pronunciation. There are songs in this collection not available elsewhere. Long-lasting sewn binding.


Lista utworów:
Dolente immagine di Fille mia (Bellini Vincenzo)
Sogno d'infanzia (Bellini Vincenzo)
Qando verra quel di (Bellini Vincenzo)
L'allegro mariano (Bellini Vincenzo)
Malinconia, Ninfa gentile (Bellini Vincenzo)
Vanne, o rosa fortunata (Bellini Vincenzo)
Bella Nice, che d'amore (Bellini Vincenzo)
Almen se non poss'io (Bellini Vincenzo)
Per pieta, bell'idol mio (Bellini Vincenzo)
Ma rendi pur contento (Bellini Vincenzo)
Vaga luna che inargetti (Bellini Vincenzo)
O crudel che il mio pianto non vedi (Bellini Vincenzo)
L'abbando (Bellini Vincenzo)
La ricordanza (Bellini Vincenzo)
A palpitar d'affano (Bellini Vincenzo)
Dalla guancia scolorita (Bellini Vincenzo)
Le souvenir present celeste (Bellini Vincenzo)
La farfaletta (Bellini Vincenzo)
Torna vezzosa Fillide (Bellini Vincenzo)
Era felice un di (Bellini Vincenzo)

Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

cena 45 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

polski Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej


Ilość stron:268
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060968
Produkty podobne:Gwizdalanka Danuta - Historia muzki cz. 2 Podręcznik dla szkół muzycznych: Barok - Klasycyzm - Romantyzm
Gwizdalanka Danuta - Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów szkół muzycznych II stopnia i liceów muzycznych. Atrakcyjne walory narracyjne podręcznika podkreśla bogata ikonografia, liczne przykłady nutowe i mapy oraz ciekawy i oryginalny zestaw pomysłów dydaktycznych, służących sprawdzaniu stopnia opanowania materiału i rozwijaniu zainteresowań uczniów. Podręcznik uczy syntetycznego myślenia a także interdyscyplinarnego, logicznego kojarzenia faktów. Książka wciąga, intryguje, pobudza do szerszego zainteresowania przedmiotem. W przygotowaniu: cz. 2 - Od muzyki instrumentalnej baroku do końca XIX wieku cz. 3 - Muzyka XX wieku i muzyka współczesna


Spis treści:

Starożytnosc. U źródeł europejskiej tradycji
Mezopotamia
Izrael
Grecja
Średniowiecze. Pierwszy rzut oka na średniowiecze25
Śpie ku chwale Bożej, albo przesmak raju
Kłopoty ze śpiewną modlitwą
Muzyka- wiedza matematyczna
Oficjum i msza
ABC chorału
Jak przekazywano i utrwalano chorał
Benedyktyni i nowe śpiewy
Śpiew pobożnych rycerzy
Zmienne losy chorału- od soborów po listy przebojów
Doczesna pożytki z muzyki na dworze i w mieście
Przejaw prestiżu- i środek na trawienie
Wyszukana sztuka trubadurów, truwerów i minnesingeróe
Niełatwy zywot szpilmana
Średnioeiecze. Drugi rzut oka na średniowiecze
Efektowene początki wielogłosowości
Zaczęło się od organum
"Haute musique" z paryskiej Notre Dame
Motet czli rozrywka intelektualistów
Pierwsza awangarda w starciu z tradycją
Dolce stil nuovo
Prapradzaidek Beatlesów93
Splendor burgundzkiego dworu
Wielogłosowość wPolsce
Rzut oka wstecz
Renesans. Renesansowa Europa
Flamandzcy mistrzowie polifonii
Flamandowie opanowują Europę
"Książę muzyków" Jasquin
Kompozytorzy, teoretycy i nauczyciele
Muzyka i Słowo Boże
Muzyka nie może przesłaniać Słowa Bożego
Pod znakiem psałterza
"Kto śpiewa, modli się podwójnie"
Muzyczne dysputy o miłości
Wenecja
Muzyka bez słów, czyli instrumentalna
"Złoty wiek" polskiej kultury
Sąsiedzi Rzeczpospolitej
"Złoty wiek" na przeciwnym krańcu Europy
Chanson
"Merrry old England"
Renesansowa muzyka
Barok. Co się zdarzyło około 1600 roku?
Style
Dwa style
2Trzy style
Europa dla italiana
Opera: prolog
Od namiętnej moey dźwięku do bel canta
Zanim nastała opera
Rozrywki intelektualistów, czyli dramma per misica
Basso continuo
Opera: akt I
L'Orfeo, czyli potęga muzycznego geniuszu Monteverdiego
Widowisko "książąt Kościał", czyli opera rzymska
Rozrywka publiczna, czyli opera w Wenecji
Sztuka muzycznej perswazji
Opera: akt II
Opera włoskapodbija Europę środkową
Widowiskowo i z patosem
Skromne(?) ale własna
Opera: akt III
Bel canto, czyli opera neapolitańska
"Europa seroa"
Od opery seria dov opery żebraczej
Opera barokowa: epilog
Słowniczek trudniejszych wyeazów
Bibliografia

Okładka: Donizetti Gaetano, L'elisir D'amore

cena 143,95 zł.


nuty.pl

Donizetti Gaetano
L'elisir D'amore

polski Elixir miłości
angielski The Elixir of Love
włoski L'elisir D'amore


Ilość stron:264
Format:197 x 267
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
słów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063188

"Elixir Miłości" napisany zostal w 1832 roku. Autorem libretta jest Felice Romani, do ktorego Donizetti napisał operę komiczną. Gaetano Donizetti to obok Verdiego, jeden z najwybitniejszych przedstawicieli opery włoskiej a L'Elisir d'Amore to jedna z najbardziej znanych oper tego artysty. Opery Donizettiego zaliczane są do stylu bel canto. Stawiał on solistom wysokie wymagania. Arie z jego oper są okazją dla wirtuozów głosu do pokazania swoich umiejętności. Publikacja to wyciąg fortepianowy i partie solowe wraz z tekstem.


With his "The Elixir of Love", composed in 1832 to lyrics by Felice Romani, Donizetti wrote something far greater than a mere comic opera: this was perhaps the first example of a moving, middlecclass genre of theatre where the characters lose their farcical stereotyped characteristics and, thanks to clever writing, become much more realitic. Romani wrote the libretto for "The Elixir of Love", which he described as "aplayful drama", using the libretto for "Le Philtre" by "Eugene Scribe" set to music by Daniel Auber as his starting point. L'elisir d'amore was premiered at the Teatro della Canobbiana in Milan on the 12th of May. 1832 and was a huge success with the public and critics alike. And this, Donizetti's comic masterpiece, has continued to enjoy similar success right up to the present day. Italian only, with an introductory plot synopsis in English.


Lista utworów:
L'elisir D'amore (Donizetti Gaetano)

Spis treści:

Atto Primo
Preludio e Coro d'introduzione Bel conforto al mietitore (Giannetta, Coro)
Cavatina Quanto e bella, quanto e cara! (Nemorino, Giannetta, Coro)
Cavatina Benedette queste carte! - Della crudele Isotta (Adina, Giannetta, Nemorino, Coro)
Cavatina e Stretta d'introduzione Come Paride vezzoso (Belcore, Adina, Giannetta, Nemorino, Coro)
Recitativo Intanto, o mia ragazza (Belcore, Adia, Coro)
Scena e Duetto Una parola, o Adina - Chiedi all'aura lusinghiera (nemorino, Adina)
Coro Che vuol dire codesta suonata? (Coro)
Recitativo, Scena e Duetto Ardir! - Voglio dire ( Nemorino, Dulcamara)
Recitativo Caro Elisir! sei mio! (Nemorino, Adina)
Scena e Duetto Lallarallara, la, la - Esulti pur la barbara (Nemorino, Adina)
Terzetto In guerra ed in amore (Belcire, Adina, Nemorino)
Quartetto e Stretta del Fibale I Signor sargenie - Adina, credimi (Giannetta, Belcore, Adina, Nemorino, Coro)
Accto Secondo
Coro d'Introduzione Cantiamo, facciam brindisi (Coro, Belcore, Dulcamara, Giannetta, Adina)
Recitativo Poiche contar di alletta (Dulcamara, Belcore, Coro)
Barcarola a due voci Barcaruola a due voci - Io son ricco e tu sei bella (Dulcamara, Adina, Coro)
Recitativo Silenzio! E qua il notaro (Belcor, Dulccamara, Adina, Coro)
Recitativo Le feste nuziali son piacevoli assai (Dulcamara, Nemorino)
Scena e Duetto La donna e un animale stravagante - Venti scudi (Belcore, Nemorino)
Coro Saria possibile? (Coro)
Quartetto Dell'elisir mirabile (Nemorino, Giannetta, Adina, Dulcamara, Coro)
Recitativo e Duetto Come sen va contento! - Quanto amore! (Adina, Dulcamara)
Romanza Una furtiva lagrima (Nemorino)
Recitativo ed Aria Eccola... - Prendi, per me sei libero (Nemorino, Adina)
Recitativo, Aria e Finale II Alto!... fronte!... - Ei corregge ognidiffetto (Belcore, Adina, Dulcamara, Nemorino, Coro)

Okładka: Rossini Gioacchino Antonio, Il Barbiere Di Siviglia Sinfonia

cena 43,95 zł.


nuty.pl

Rossini Gioacchino Antonio
Il Barbiere Di Siviglia Sinfonia

angielski The Barber Of Seville
włoski Il Barbiere Di Siviglia Sinfonia


Ilość stron:12
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064301

Zeszyt zawiera symfonię na fortepian "Il Barbiere di Siviglia" Gioachino Rossini'ego (1792 - 1868) - popularnego włoskiego kompozytora. Rossini swoją twórczość skierował głównie na opery, których napisał 39. Ponadto tworzył również utwory kameralne, symfonie, pieśni i utwory religijne. Uważany jest za mistrza w stylu bel canto.



Lista utworów:
Il Barbiere di Siviglia (Rossini Gioacchino)

Okładka: Meltzer Harold, Rumors for Flute

cena 60,95 zł.


nuty.pl

Meltzer Harold
Rumors for Flute

angielski Rumors for Flute


Ilość stron:6 + 3x2
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
O B S A D A 4 (1) lub Flet basowy
O B S A D A 3 (1) lub Flet piccolo
O B S A D A 1 (1) lub Flet altowy
O B S A D A 2 (1) lub Flet
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065444

Kolekcja czterech współczesnych utworów fletowych, skomponowanych w latach 1998 - 2000. Pierwsza kompozycja "Trapset" przezaczona jest dla fletu altowego, druga "The Heaven of Animals" dla fletu C, trzecia Focus Group" dla fletu piccolo a czwarta "Bel Canto" dla fletu basowego.


Rumors is an unusual and adventurous collection of four pieces, composed 1998-2000, for solo flute player on various instruments. The first movement, Trapset, is for alto flute. The second movement, The Heaven of Animals, is for C flute. Focus Group, the third movement, is for piccolo. The fourth movement, Bel Canto, is for bass flute. Award-winning composer Harold Meltzer (b. 1966) is artistic director of Sequitor, a New York new music ensemble.


Lista utworów:
Trapset (for alto flute) (Meltzer Harold)
The Heaven of Animals (for C flute) (Meltzer Harold)
Focus Group (for piccolo) (Meltzer Harold)
Bel Canto (for bass flute) (Meltzer Harold)

Okładka: Różni, Opera Arias for Soprano, Vol. 2

cena 168,95 zł.


nuty.pl

Różni
Opera Arias for Soprano, Vol. 2

polski Arie operowe na sopran, z. 2
angielski Opera Arias for Soprano, Vol. 2
niemiecki Opern - arien für Sopran, Band 2


Ilość stron:180
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka, włoska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Soldan Kurt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076378
Produkty podobne:Różni - Opera Arias for Soprano, Vol. 1

Publikacja gromadzi w sobie 44 popularne arie na głos sopranowy, pochodzące z oper różnych kompozytorów włoskich, niemieckich i francuskich. Są to dzieła artystów tworzących w okresach od wczesnego romantyzmu aż po neoromantyzm. W zbiorze odnaleźć można m. in. dzieła przedstawicieli włoskiego stylu bel canto - Belliniego (np. arię z opery "Norma"), Donizettiego (arie z opery "Łucja z Lamermoor") oraz Rossiniego (aria z "Cyrulika sewilskiego"). Cechują się one szczególnym eksponowaniem piękna i możliwości głosu ludzkiego. Ponadto w publikacji znajdują się również słynne dzieła francuskich kompozytorów (w tym trzy arie z opery "Carmen" Bizeta) oraz kompozytorów niemieckich - Marschnera (z opery "Hans Heiling") oraz Webera (m. in. arie z opery "Oberon"). Wszystkie te kompozycje są w opracowaniu na głos solowy sopranowy i fortepian. Posiadają teksty w oryginalnej wersji językowej oraz tłumaczenie niemieckie.


Lista utworów:
Hier, in der Felsenschlucht - Ich sprach, daß ich furchtlos mich fühle - aus Carmen (Bizet Georges)
Da mir nun alles entrissen - aus Das Nachtlager in Granada (Kreutzer Conradin)
Je voudrais bien savoir (Ich gäb was drum) - Il était un roi de Thulé (Es war ein König in Thule) - Ah, je ris (Ha, welch ein Glück) - aus Margarethe (Gounod Charles)
Faites-lui mes aveux (Blümlein traut, sprecht für mich) -aus: Margarethe- (Gounod Charles)
Letzte Rose, wie magst du so einsam - aus Martha (Flotow Friedrich von)
Flotow: So wär es dennerreicht - Seid meiner Wonne stille Zeugen - aus Alessandro Stradella (Flotow Friedrich von)
C'en est donc fait (Es ist gescheh'n) - Par le rang et par l'opulence (Ach, umsonst denkt ihr mich zu blenden) - aus Die Regimentstochter (Donizetti Gaetano)
Il dolce suono (Ha, seine Stimme) - Ardon gl'incensi (Die Kerzen leuchten) - aus Lucia di Lammermoor (Donizetti Gaetano)
Regnava nel silenzio (Rings herrschte nächtlich Schweigen) - aus Lucia di Lammermoor (Donizetti Gaetano)
Ich weiß nicht, wer mein Vater war - aus Tiefland (Albert Eugene d')
D'ici voyez ce beau domaine (Seht jenes Schloß mit seinen Zinnen) - aus Die weiße Dame (Boieldieu François Adrien)
So wisse, daß in allen Elementen - aus Undine (Lortzing Albert)
Draußen am Wall von Sevilla - aus Carmen (Bizet Georges)
Ja, die Liebe hat bunte Flügel - aus Carmen (Bizet Georges)
Casta Diva (Keusche Göttin) - aus Norma (Bellini Vincenzo)
Tutto e gioja, tutto e festa (Dieser Jubel, diese Freude) - aus Die Nachtwandlerin (Bellini Vincenzo)
Plaisirs du rang supreme (O Tag voll hoher Wonne) - aus Die Stumme von Portici (Auber Jacques)
Ne craignez rien, Mylord (Nur unbesorgt, Mylord) - Quel bonheur, je respire (Welches Glück, ich atme freier) - aus Fra Diavolo (Auber Jacques)
Voyez, sur cette roche (Erblickt auf Felsenhöhn) - aus Fra Diavolo (Auber Jacques)
Quel guarda il Cavaliere (O diese Glut in Blicken) - aus Don Pasquale (Donizetti Gaetano)
Voi lo sapete, o mamma (Als euer Sohn einst fortzog) - aus Cavalleria rusticana (Mascagni Pietro)
Ozean, du Ungeheuer -aus: Oberon- (Weber Carl Maria von)
Eil, edler Held - aus Oberon (Weber Carl Maria von)
Einst träumte meiner sel'gen Base - aus Der Freischütz (Weber Carl Maria von)
Und ob die Wolke sie verhülle - aus Der Freischütz (Weber Carl Maria von)
Wie nahte mir der Schlummer - aus Der Freischütz (Weber Carl Maria von)
Kommt ein schlanker Bursch gegangen - aus Der Freischütz (Weber Carl Maria von)
Glöcklein im Tale - aus Euryanthe (Weber Carl Maria von)
Sie entfloh, die Taube so minnig - aus Hoffmanns Erzählungen (Offenbach Jacques)
Wer klagt am Gitterfenster - aus Das Nachtlager in Granada (Kreutzer Conradin)
Nuneilt herbei, Witz, heitre Laune - aus Die lustigen Weiber von Windsor (Nicolai Otto)
Leise wehet, leise wallet - aus Das Nachtlager in Granada (Kreutzer Conradin)
Wehe mir! Wohin ist es mit mir gekommen - Einst war so tiefer Friede - aus Hans Heiling (Marschner Heinrich)
Il M'aime (Er liebt mich) - Espoir charmant (Wie ist mir doch) - aus Das Glöckchen des Eremiten (Maillart Aimé)
Lieblich röten sich die Wangen - aus Zar und Zimmermann (Lortzing Albert)
Die Eifersucht ist eine Plage - aus Zar und Zimmermann (Lortzing Albert)
Auf des Lebens raschen Wogen - aus Der Wildschütz (Lortzing Albert)
Wir armen, armen Mädchen - aus Der Waffenschmied (Lortzing Albert)
Er schläft! Wir sind alle in Angst - Er ist so gut, so brav und bieder - aus Der Waffenschmied (Lortzing Albert)
Phöbus stolz im Sonnenwagen - aus Hoffmanns Erzählungen (Offenbach Jacques)
Wohl denn, gefaßt ist der Entschluß - aus Die lustigen Weiber von Windsor (Nicolai Otto)
Una voce poco fa (Frag ich mein beklommnes Herz) - aus Der Barbier von Sevilla (Rossini Gioacchino)
Gern ja will ich dir vertrauen - Die verkaufte Braut. Arie der Marie (Smetana Friedrich)
Szene und Arie der Marie, Szene - Endlich allein, allein mit mir, Arie - Wie fremd und tot ist alles umher (Smetana Friedrich)

Okładka: Zachwatowicz-Jasieńska K., Polskie belcanto, Jak śpiewać dobrze

cena 42,85 zł.


nuty.pl

Zachwatowicz-Jasieńska K.
Polskie belcanto, Jak śpiewać dobrze

polski Polskie belcanto, Jak śpiewać dobrze


Ilość stron:120
Format:210 x 298
Opracowanie na:książka + CD
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081047

"Śpiewanie powinno być przyjemnością i dla odbiorcy, i dla wykonawcy - śpiewa się przecież dla siebie. Powinno być przyjemnością zarówno dla zawodowego śpiewaka, jak i dla dziecka w szkole, dla matki i ojca śpiewających z dziećmi. Śpiewanie pomaga przy wykonaniu niektórych trudnych prac (...). Mówimy i śpiewamy od najmłodszych lat i może dlatego wydaje się niekiedy, że robimy to instynktownie, a więc bezbłędnie. Tymczasem w zwyczajnym mówieniu i śpiewaniu, często źle uczeni w przedszkolu, a wcale nieuczeni w szkole, robimy bardzo dużo błędów. Tylko czasami jest to wynikiem wad wrodzonych, nad których usuwaniem trzeba się ciężko napracować z pomocą specjalistów" - pisze Zachwatowicz-Jasieńska we wstępie do książki "Polskie bel canto, Jak śpiewać dobrze". Prezentowana publikacja zawiera szereg przydatnych wskazówek dotyczących prawidłowego wydobywania dźwięku - od porad dotyczących oddychania po ciekawostki związane z anatomią, śpiewaniem i śpiewakami. Autorka opiera się na własnej metodzie nauki śpiewu opartej na pogłębionej znajomości dykcji i artykulacji. Metoda ta oparta jest na dążeniu do uzyskania "wtórnej naturalności" w śpiewie (wydobywanie dźwięków jak najbardziej zgodne z naturą). Publikacja jest skierowana zarówno do początkujących wokalistów jak i śpiewaków-amatorów. Dodatkowo załączono do niej płytę CD z nagraniem porad zawartych w książce, nagrano m.in.: realizacje różnych ćwiczeń głosowych oraz utworów wokalnych (Moniuszko, Baird).


Lista utworów:
Polskie belcanto, Jak śpiewać dobrze (Zachwatowicz-Jasieńska K.)

Spis treści:

Wstęp
Co warto wiedzieć o sobie? Trochę anatomii
Trzy różne A
Jakimi głosami ludzie śpiewają?
Co to jest rejestr mowy?
A1- Akustyka
A2 - Artykulacja
Spółgłoski
Samogłoski
O oddychaniu
O nosie
Czy w śpiewie istnieją rejestry?
O kontratenorach i falsetystach
O śpiewaniu po polsku i nie tylko
A3 - Artyzm
Sucha zaprawa
Jak może przebiegać lekcja śpiewu?
Da capo
Miłe... początki
O śpiewaniu dzieci i o bhp w śpiewie
Kształcenie ucha czy solfeż?
Pół żartem, pół serio
Jedno nagranie warte jest tysiąc słów
Kanon polskiego bel canto
Bibliografia
Podziękowania
Wykaz ścieżek na płycie CD

Okładka: Donizetti Gaetano, Potpourri aus der Oper Lucia von Lamermoor

cena 20 zł.


nuty.pl

Donizetti Gaetano
Potpourri aus der Oper Lucia von Lamermoor

polski Potpourri z opery Łucja z Lamermooru
niemiecki Potpourri aus der Oper Lucia von Lamermoor


Ilość stron:12
Format:270 x 340
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Verlegers Eigentum des
Kod produktu:NPL077622

"Łucja z Lamermooru" jest operą bel canto Gaetano Donizettiego zawartą w trzech aktach. Prapremiera dzieła miała miejsce 26 września 1835 w Teatro San Carlo w Neapolu. Premiera polska odbyła się w Tetrze Miejskim we Lwowie 29 grudnia 1838 (w języku niemieckim). Niniejsza publikacja zawiera utwór "Potpourri" z opery w opracowaniu na fortepian solo.
Stan publikacji: zły, nuty i okładka z zabrudzeniami, zagniecenia.


Lista utworów:
Potpourri aus der Oper Lucia von Lamermoor (Donizetti Gaetano)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland