•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

At The Same Time

Dostępne opracowania:

chór, głosy: SATB i zespół instrumentów dętych (partytura + głosy) (1)
flet poprzeczny solo (2)
fortepian (1)
fortepian - 4 ręce (1)
fortepian i orkiestra mieszana (partytura) (3)
fortepian solo (4)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy (1)
gitara basowa solo (1)
gitara solo (1)
głosy wokalne solowe (AB), 2 skrzypiec, 2 klarnety B i organy (1)
obój solo (1)
orkiestra symfoniczna i głosy wokalne i chór (partytura) (1)
skrzypce lub altówka i fortepian (1)
skrzypce solo (2)
wiolonczela i fortepian (2)
zestaw perkusyjny (1)

At The Same Time znajdziesz w 27 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Chopin Fryderyk, Utwory na fortepian i orkiestrę CW XXI (partytura)

cena 49 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Utwory na fortepian i orkiestrę CW XXI (partytura)

polski Utwory na fortepian i orkiestrę CW XXI (partytura)
angielski Works for Piano and Orchestra CW XXI (score)


Ilość stron:180
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: polska, angielska, francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL002923

Prezentowane wydanie Instytutu Fryderyka Chopina zawiera dzieła na fortepian i orkiestrę, oraz tekst oryginalnej muzyki.
W książce znajdują się takie tytuły, jak:
Wariacje op. 2 z opery "Don Juan", Fantazja op. 13, Krakowiak op. 14 i Grande Polonaise Brillante op. 22.
Fantazja A-dur op. 13 została skomponowana w roku 1828. Pochodzi jeszcze z tzw. opusu młodzieńczego. Chopin określił kiedyś dzieło jako "potpury na temata polskie", i w takim też charakterze fantazja się jawi.
Wariacje na temat "La ci darem la mano" z "Don Juana" Mozarta op. 2 (1802 - 1803) były pierwszym utworem Chopina, w którym kompozytor podjął się próby potraktowania orkiestry jako partnera fortepianu. Główną partię mają w utworze smyczki, które niekiedy przerywanym kontinuum akordowym towarzyszą fortepianowi, tworząc dla niego nastrojowe tło.
Krakowiak, a właściwie Rondo a la Karakowiak F-dur op. 14 powstało w roku 1828. Tu również Chopin podejmuje kolejną, udaną z resztą, próbę ukazania partnerstwa pomiędzy orkiestrą a fortepianem. Orkiestra stała się tu partnerem wyrazistym, którego pominięcie byłoby niemożliwe.

The guiding principle in editing the scores of Chopin's works for piano and orchestra has been to keep exactly to the original music text, and at the same time to adapt it to contemporary performing practice. The main source in establishing the music text of the orchestra parts in particular works has been the edition of Breitkopf & Hartel in Leipzig (Part. B. 427 and C. XII. 1 and 3 - 5 of 1880).

Lista utworów:
Variations op. 2 (Chopin Fryderyk)
Fantasie op. 13 (Chopin Fryderyk)
Krakowiak op. 14 (Chopin Fryderyk)
Grande Polonaise Brillante op. 22 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Chopin Fryderyk, Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)

cena 37 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)

polski Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)
angielski Concerto in F minor, Op. 21, CW XX (score)


Ilość stron:100
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Puzon (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef, Sikorski Kazimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL002930
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Concertos CW XIV (piano arrangement)
Chopin Fryderyk - I koncert fortepianowy e-moll op. 11 (partytura + głosy kwartetu)
Chopin Fryderyk - II koncert fortepianowy f-moll op.21. Transkrypcja na fortepian i kwartet smyczkowy (partytura+głosy).
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21 (WN) (urtext)
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21 wersja na jeden fortepian (WN 14) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVe
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja koncertowa (partytura). Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIb
Chopin Fryderyk - Koncert fortepianowy e-moll w na 1 fortepian

Prezentowane wydanie Instytutu Fryderyka Chopina zawiera Koncert f-moll op. 21. Powstał on między wczesną jesienią 1829 a przedwiośniem 1830 roku. Składa się z trzech części:
I - Maestoso;
II - Larghetto;
III - Allegro Vivace;
Koncert f-moll został ukształtowany zgodnie z założeniami stylu. Pierwsza część posiada kształt Allegra sonatowego o podwójnej ekspozycji. Druga część ma budowę pieśni (A A1 B A2), natomiast ostatnia część jest rondem.

The guiding principle in editing the scores of Chopin's works for piano and orchestra has been to keep exactly to the original music text, and at the same time to adapt it to contemporary performing practice. The main source in establishing the music text of the orchestra parts in particular works has been the 1880 edition of Breitkopf & Hartel in Leipzig (part. B. 427, and C.XII. 1 and 3 - 5 of 1880).

Lista utworów:
Koncert f-moll na fortepian i orkiestrę op. 21 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Chopin Fryderyk, Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)

cena 41 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)

polski Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)
angielski Concerto in E minor, Op. 11, CW XIX (score)


Ilość stron:136
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Róg F III (0)
Róg F IV (0)
Puzon (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef
Autor aranżacji/opracowania: Sikorski Kazimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL002931
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Concerto No. 1 in E minor Op. 11 for Piano and Orchestra (Edition for Piano Solo)
Chopin Fryderyk - Concertos CW XIV (piano arrangement)
Chopin Fryderyk - I koncert fortepianowy e-moll op. 11 (partytura + głosy kwartetu)
Chopin Fryderyk - II koncert fortepianowy f-moll op.21. Transkrypcja na fortepian i kwartet smyczkowy (partytura+głosy).
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 (partytura), wersja koncertowa. Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIa
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 tom 6a wersja z drugim fortepianem (WN 30) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVb
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21 wersja na jeden fortepian (WN 14) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, CW XX (partytura)
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja koncertowa (partytura). Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIb
Chopin Fryderyk - Koncert fortepianowy e-moll w na 1 fortepian

Prezentowane wydanie dzieła Chopina zawiera partyturę koncertu e-moll na fortepian i orkiestrę. Składa się on z następujących części:
I - Allegro maestoso,
II - Romance,
III - Rondo.
Koncert e-moll zarówno zaczyna się jak i kończy gestem wielkiej pianistyki. Generalną strukturę utworu wyznaczają jego tematy. Charakterystyczne są tu wirtuozowskie figuracje pianistyczne. Dzieło to zostało skomponowane zaraz po Koncercie f-moll, dlatego też powstało ono wg identycznej koncepcji, jak pierwszy Koncert. W pierwszej części można zauważyć dalekie podobieństwo do poloneza. Druga - zawiera charakter romansowo - nokturnowy. Trzecia zaś jest stylizacją Krakowiaka.

The guiding principle in editing the scores of Chopin's works for piano and orchestra has been to keep exactly to the original music text, and at the same time to adapt it to contemporary performing practice. The main source in establishing, the music text of the orchestra parts in particular works has been the 1880 edition of Breitkopf & Hartel in Leipzig (part. B. 427 and 442, and C.XII. 1 and 3 - 5 of 1880).

Lista utworów:
Koncert e-moll na fortepian i orkiestrę op. 11 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Pleyel Ignaz Joseph, Koncert C-dur op. 26 na wiolonczelę i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

cena 27 zł.


nuty.pl

Pleyel Ignaz Joseph
Koncert C-dur op. 26 na wiolonczelę i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)

polski Koncert C-dur op. 26 na wiolonczelę i orkiestrę (wyciąg fortepianowy)
angielski Concerto in C Major Op. 26 for Cello and Orchestra (Piano reduction)
niemiecki Konzert C-Dur Op. 26 für Cello und Orchester (Klavier Edition)


Ilość stron:44 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Zieliński Andrzej, Szablewski Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003729

Skomponowany w latach 1788 - 89 Koncert wiolonczelowy C-dur op. 26 Ignacego Josepha Pleyela, w katalogu R. benton numer 104, miał za życia kompozytora ogromne powodzenie tak u wykonawców, jak i wydawców. W przeciągu niecałych trzydziestu lat od daty powstania pojawiło się dziewięć jego wydań w wersji oryginalnej na wiolonczelę i orkiestrę oraz kilka w opracowaniu na inne instrumenty. Utwór wykazujący znamienne dla stylu klasycznego cechy przypomina swoją konstrukcją jeden z koncertów J. Haydna. Pełne uroku tematy i ciekawa harmonia stanowią o jego oryginalnym pięknie i niezaprzeczalnej wartości artystycznej. Utwór jest atrakcyjny zarówno dla wykonawców, dla których stanowić będzie wdzięczne zadanie oraz cenne uzupełnienie klasycznego repertuaru, jak i dla słuchaczy, którzy będą mogli poznać tę interesującą muzykę.

The Cello Concerto in C major, Op. 26 (1788 - 89), number 104 in Rita benton's catalogue, met with great success during the composer's lifetime both with performers and publishers. In less than thirty years from the date of its composition nine editions appeared in the original version for cello and orchestra as well as several arranged for other instruments. Pleyel's Cello Concerto Op. 26 is one of two by that composer written in the key of C major. It displays all the features characteristic of the classical style, such as a threemovement structure with sonata form at the beginning, symmetrical phrase structures, a typical division of parts into those providing the melody and those accompanying as well as the orchestration requiring few instruments (2vn, 2vl, bassi, 2ob, 2 cr). In structure it resembles one of the concertos by Haydn in the same key. At the same time its charming subjects and interesting harmony contribute to its original beauty and undeniable artistic value.

Lista utworów:
Koncert wiolonczelowy C-dur op. 26 (Pleyel Ignace Joseph)

Okładka: Streisand Barbara, Barbra Streisand - Higher Ground

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Streisand Barbara
Barbra Streisand - Higher Ground

Ilość stron:76
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:fortepian
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL052149


Songs of inspiration, interpreted as only Streisand can, are faithfully rendered in the matching songbook to the multi-platinum selling album. Twelve songs, including such classics as You'll Never Walk Alone, The Water Is Wide, Deep River, plus the powerhouse duet with Celine Dion, Tell Him in piano/vocal arrangements. Includes color photos and Streisand's own commentary on the songs.


Lista utworów:
At The Same Time (Barbra Streisand)
Avinu Malkenu (God, Our King) (Liturgical Melody)
Circle (Barbra Streisand, Miles Davis, Sarah McLachlan)
Deep River (Christopher Parkening)
Everything Must Change (Benard Igmnes)
Higher Ground (John Denver, Red Hot Chili Peppers, Stevie Wonder)
Holy Ground (Barbra Streisand)
I Believe (Blessid Union Of Souls, Chicago, Diamond Rio, Zoegirl)
If I Could (Barbra Streisand, Pat Metheny, Phish, Regina Belle, Suzanne Ciani)
Leading With Your Heart (Alan Bergman, Marilyn Bergman, Marvin Hamlisch)
Lessons To Be Learned (Barbra Streisand)
Tell Him (Barbra Streisand and Celine Dion, Lauryn Hill)
Water Is Wide (Traditional)
You'll Never Walk Alone (Richard Rodgers)

Okładka: Laoureux Nicolas, Szkoła na skrzypce, z. 2

cena 55,95 zł.


nuty.pl

Laoureux Nicolas
Szkoła na skrzypce, z. 2

polski Szkoła na skrzypce, z. 2
angielski A Practical Method for Violin, Vol. 2
hiszpański Escuela Práctica del Violin, Vol. 2


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Baker Thomas
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060106
Produkty podobne:Laoureux Nicolas - A Practical Method For Violin Part 1
Laoureux Nicolas - A Practical Method for Violin, Vol. 1 (Supplement)

Cykl szkół skrzypcowych Nicolasa Laoureuxa opracowana została według stopnia zaawansowania gry w poszczególnych pozycjach. Głównym celem jest doskonalenie biegłości i techniki lewej ręki. Niniejsza druga część skupia się wokół ćwiczeń w pozycjach: trzeciej, czwartej i piątej.

Violin "methods" generally pass from the first position to the second, from the second to the third, and so on in numerical order.
To go directly from the first to the third position seems simpler and easier. Later, the pupil will find his second position between the first and the third. Moreover, this manner of proceesing will allow us to begin, at the same time, the highly important study of the shifts. To learn the fingerings of the positions seems, at first, to be the difficult point. Yet this in only a matter of memorizing figures.
Take a pupil who already knows his positions, and give him a fairly rapid slurred passage going from one position to another. The difficulty which he will encounter in playing it will be precisely in the changes of position which we call "shifts".

Lista utworów:
A Practical Method for Violin, Vol. 2 (Laoureux Nicolas)

Okładka: Callaway Ann Hampton, Best Of Ann Hampton Callaway

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Callaway Ann Hampton
Best Of Ann Hampton Callaway

angielski Best Of Ann Hampton Callaway


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061989

Publikacja zawiera 15 utworów pop-jazz'owej wokalistki i kompozytorki m.in.: At the Same Time, Blues in the Night, Come Take My Hand, I've Dreamed of You, My Buddy/Old Friend, The Nanny Named Fran, Perfect, Where Does Love Go?


15 songs from this pop/jazz singer/songwriter: At the Same Time • Blues in the Night • Come Take My Hand • I've Dreamed of You • My Buddy/Old Friend • The Nanny Named Fran • Perfect • Where Does Love Go? • and more. Includes bio and photos.


Lista utworów:
A Quiet Thing (Fred Ebb, John Kander)
At The Same Time (Barbra Streisand)
Blues In The Night (My Mama Done Tol' Me) (Harold Arlen)
Come Take My Hand (Ann Hampton Callaway)
How Deep Is The Ocean (How High Is The Sky) (Ben Webster)
How High The Moon (Les Paul & Mary Ford)
I Gaze In Your Eyes (Ann Hampton Callaway)
If You Can't Sing It (You'll Have To Swing It) (Sam Coslow)
I've Dreamed Of You (Barbra Streisand)
My Buddy (Walter Donaldson)
Old Friend (Rancid)
Perfect (Alanis Morissette, Ann Hampton Callaway, Sara Evans, Smashing Pumpkins)
The Nanny Named Fran (Ann Hampton Callaway)
Twisted (Joni Mitchell)
Where Does Love Go? (Ann Hampton Callaway)
You Can't Rush Spring (Ann Hampton Callaway)

Okładka: Hapke Tom, 66 Drum Solos For The Modern Drummer

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Hapke Tom
66 Drum Solos For The Modern Drummer

polski 66 solówek na zestaw perkusyjny
angielski 66 Drum Solos For The Modern Drummer


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:zestaw perkusyjny
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Perkusja (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064843

Książka jest zbiorem aż 66 solówek na zestaw perkusyjny w stylach jazz, fusion, blues, funk, rock. Znajdziesz tu utwory techniczne doskonalące sposób gry na instrumencie. Dodatkowo do książki została dołączona płyta CD zawierająca wersje demonstracyjne.


66 Drum Solos for the Modern Drummer presents drum solos in all styles of music in an easy-to-read format. These solos are designed to help improve your technique, independence, improvisational skills, and reading ability on the drums and at the same time provide you with some cool licks that you can use right away in your own playing. 66 Drum Solos for the Modern Drummer has great information and would be a challenge to any drummer. - Joe Porcaro


Spis treści:

Drum Notation Legend
Note Values
Pop Rock Solos
Warm - Up Solos
Funk Rock Solos (Sixteenth - Note Bass)
Funk Rock Solos (Eighth - Note Bass)
6/8 Solos
7/8 Solos
Rock Fusion Solos
Rock Fusion Solos (Accented Upbeats)
Rock Fusion Solos (Quarter - Note Based)
Hard Rock Solos
Jazz Solos
Shuffle Solos
Jazz Fusion Solos

Okładka: Adler Marc, Jazz Flute Etudes

cena 60,95 zł.


nuty.pl

Adler Marc
Jazz Flute Etudes

polski Etiudy jazz'owe na flet poprzeczny
angielski Jazz Flute Etudes


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065418

Zbiór etiud Marca Adlera jest pozycją, którą powinni docenić zarówno muzycy klasyczni jak i jazz'owi. W kompozycjach tych wyraźnie odczuwa się lekko swingujący charakter improwizatorski a ponadto klasyczny zapis nutowy wzbogacony został o pełne oznaczenia funkcji harmonicznych. Muzycy klasyczni z kolei docenią walory techniczne oraz przeplatający się między jazz'owymi synkopami charakter muzyki poważnej dwudziestego wieku.


These etudes by Marc Adler will delight both classical and jazz musicians. Marc is an accomplished flutist and composer in both the jazz and classical arenas and is also an experienced educator. These twelve etudes explore each of the twelve keys but at the same time step out into contemporary sounds characteristic of modern jazz and 20th-century classical music, such as whole tone and diminished scales, and colorful chord progressions. Jazz flutists will enjoy his original jazz licks and may want to add some of them to their vocabulary of patterns. Classical flutists will appreciate the challenge of sight-reading these tightly woven compositions while savoring their improvisatory character.


Lista utworów:
Etude 1 C major (Adler Marc)
Etude 2 F major (Adler Marc)
Etude 3 Bb major (Adler Marc)
Etude 4 Eb major (Adler Marc)
Etude 5 Ab major (Adler Marc)
Etude 6 Dd major (Adler Marc)
Etude 7 Gb major (Adler Marc)
Etude 8 B major (Adler Marc)
Etude 9 E major (Adler Marc)
Etude 10 A major (Adler Marc)
Etude 11 D major (Adler Marc)
Etude 12 G major (Adler Marc)
Etude 13 (Adler Marc)
Etude 14 G major (Adler Marc)
Etude 15 Eb major (Adler Marc)
Etude 16 Bb major (Adler Marc)

Okładka: Palester Roman, Dwie Etiudy na fortepian

cena 29 zł.


nuty.pl

Palester Roman
Dwie Etiudy na fortepian

polski Dwie Etiudy na fortepian
angielski Two Studies for Piano
niemiecki Zwei Etüdes für Klavier
francuski Deux Études pour piano


Ilość stron:24
Format:235 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Stryszewska Barbara
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066147

Utwory na fortepian solo stanowią w twórczości Romana Palestra stosunkowo niewielki jej dział, powstały na przestrzeni bez mała pięćdziesięciu lat. „Dwie etiudy” przedstawiają z punktu widzenia stylistycznego kwintesencję postawy twórczej kompozytora i stosowanych przez niego rozwiązań warsztatowych, koncentrujących się wokół planu harmoniczno - architektonicznego. Problemy techniczne są tu drugoplanowe, a najistotniejszym dla wykonawcy staje się właściwe odczytanie maksymalnie schromatyzowanego materiału dźwiękowego, nakładających się na siebie zawiłych splotów, dysonansowo brzmiących planów lewej i prawej ręki. Niczym nieskrępowana narracja muzyczna podkreślona częstymi zmianami metrum, wyrazistą artykulacją, zmiennością nastroju rozjaśnionego prostymi konsonansami, przy równoczesnym zachowaniu swoistej powściągliwości i umiaru (np. brak „pustej” wirtuozerii czy nadużywania skrajnych rejestrów) skierowuje uwagę wykonawcy na stronę wyrazową utworów. [E. Widłak]

Pieces for solo piano, written over a period of more than fifty years, form a comparatively small part of Roman Palester's output.
The two studies, composed in 1943 (2nd) and 1945 (1st), present - from a stylistic point of view - the quintessence of the composer's creative attitude and his favoured technical solutions, which revolve around a harmonic - architectonic plan. Technical problems are of secondary importance here, the most essential thing for the oerformer being the proper interpretation of a maximally chromaticized sound material, overlapping complexes and the dissonant planes in the left and right hands.
The performer should heed the expressive aspect of these works, with their completly uninhibited musical narrative, emphasized by frequent changes of metre, clear articulation and changes of mood enhanced by simple consonances; at the same time, a perculiar austerity and moderation means that there is no uncalled for virtuosity or abuse of extreme registers.

Lista utworów:
Etiuda 1 Allegretto giusto (Palester Roman)
Etiuda 2 Allegro non troppo (Palester Roman)

Okładka: Żebrowski Marcin Józef, Missa ex D a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini ad libitum con Organo (score)

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Żebrowski Marcin Józef
Missa ex D a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini ad libitum con Organo (score)

polski Msza D-dur na głos wokalny altowy, głos wokalny basowy, dwoje skrzypiec, dwoje klarnetów i organy (partytura)
włoski Missa ex D a Canto, Basso, Due Violini, Due Clarini ad libitum con Organo (score)


Ilość stron:108
Format:230 x 305
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (AB), 2 skrzypiec, 2 klarnety B i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pośpiech Remigiusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066190

Do najbardziej znanych, a jednocześnie najwybitniejszych przedstawicieli kapeli jasnogórskiej należy niewątpliwie Marcin Józef Żebrowski - kompozytor, skrzypek, wokalista (bas) i pedagog. Żebrowski należy do najwcześniejszych przedstawicieli twórców kompozycji mszalnych wśród muzyków jasnogórskich. Znanych jest obecnie pięć przekazów rękopiśmiennych zawierających jego msze, spośród których cztery przechowywane są w archiwum jasnogórskim. Missa ex D, prawdopodobnie najwcześniejsza z nich, co potwierdza przede wszystkim analiza stylistyczna, a także cechy zewnętrzne rękopisu (np. znaki wodne), przeznaczona jest na dwa głosy wokalne (canto, basso) z towarzyszeniem zespołu instrumentalnego, złożonego z tzw. Kirchentrio (dwoje skrzypiec i b. c.), wzmocnionego ad libitum podwójnymi clarini.

Marcin Józef Żebrowski, the composer, violinist, bass vocalist and teacher, has to be regarded as one of the best known and, at the same time, most distinguished representatives of the Jasna Góra chapel. Żebrowski is one of the earliest composers of masses, four of which are kept in the Jasna Góra archives. Missa ex D, probably the earliest of them, as confirmed, above all, by stylistic analysis as well as the external features of the manuscript, is intended for two vocal parts (canto and basso) accompanied by an instrumental ensemble, made up of the so - called Kirchentrio, i. e. two violins and continuo, reinforced by double clarini (ad libitum).

Lista utworów:
Missa ex D (Żebrowski M. J.)

Okładka: Applebaum Samuel, The Belwin String Builder: Violin, Vol. 2

cena 38,95 zł.


nuty.pl

Applebaum Samuel
The Belwin String Builder: Violin, Vol. 2

polski Ćwiczenia na strunach: skrzypce, z. 2
angielski The Belwin String Builder: Violin, vol. 2


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Applebaum Samuel
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066941
Produkty podobne:Applebaum Samuel - String Builder: Violin Book 1
Applebaum Samuel - String Tunes - Violin

Druga część szkoły gry na skrzypcach z serii "Belwin Course". Poszczególne problemy z zakresów technicznych czy harmonicznych są tu wyjaśniane na przykładach i rozwijane za pomocą krótkich utworów.

An all-time best seller, the Belwin String Builder is a string class method in three parts in which Violin, Viola, Cello and Bass play together throughout. Each book however, is a complete unit and may be used separately for class or individual instruction. The material in the book is graded realistically so that only the minimum of explanatory material is required. Each melody is interesting and will provide the basis for a fine left hand technique and a strong bow arm.

Spis treści:

The C major scale- The detache bowing above the middle of the bow
More melodies in C major
We build a major scale on the note G
More melodies in G Major - The detache bowing below the middle of the bow
We lower a tone - A major scale starting on F
More melodies in F major - the whole bow detache
Preparing for a new rhythm - the dotted quarter note
Melodies with the dotted quarter and eight note in one bow
More melodies with the dotted quarter and eights
Melodiec combining The detache bowing below and above the middle of the bow
We build A major scale on the note D
More melodies in D major
How to go from one string to another very smoothly
More melodies that we have heard
The left hand - melodies to develop stron fingers
We build A major scale on the note B flat
More melodies in the keys we have studied
A new tone - we sharp the third finger
More melodies with the third finger rised
We accent certain notes to make our music spirited
The Martele bowing
More melodies using the Martele bowing
Playing on two strings at the same time - learning to tune the violin
Two Martele notes in one bow
The grand Martele - the whole bow
A new rhythm - six-eight time
More melodies in six-eight time
Beautiful melodies in the keys we have studied
The third position - finding the first and second fingers
Finding the third finger in the third position
Finding the fourth finger in the third position

Okładka: Schumann Robert, Davidsbündlertänze Op. 6 für Klavier

cena 55,95 zł.


nuty.pl

Schumann Robert
Davidsbündlertänze Op. 6 für Klavier

polski Davidsbündlertänze Op. 6 na fortepian
angielski Davidsbündlertänze Op. 6 for Piano
niemiecki Davidsbündlertänze Op. 6 für Klavier
francuski Davidsbündlertänze op. 6 pour piano


Ilość stron:52
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska, niemiecka, francuska
opisów: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:5-6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Kohler Hans Joachim
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067507
Produkty podobne:Schumann Robert - 4 Marches Op. 76 for Piano
Schumann Robert - Fantaisie, Op. 17
Schumann Robert - Fantasia In C, Op. 17
Schumann Robert - Fantasiestucke For the Piano, op. 12
Schumann Robert - Fantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Fantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Humoreske op. 20 - Urtext
Schumann Robert - Humoreske, Op. 20
Schumann Robert - Karnawał, op. 9
Schumann Robert - Kreisleriana Op. 16
Schumann Robert - Kreisleriana, Op. 16
Schumann Robert - Kreisleriana, Op. 16
Schumann Robert - Marches (Op. 76) et Trois Morceaux De Fantaisie (Op. 111)
Schumann Robert - Noveletten for the Piano, Op. 21
Schumann Robert - Novelletten, Op. 21
Schumann Robert - Phantasiestücke, Op. 12
Schumann Robert - Tocatta Op. 7 et Allegro Op. 8
Schumann Robert - Toccata C-dur op. 7
Schumann Robert - Toccata C-dur Op. 7
Schumann Robert - Toccata, Op. 7

"Davidsbündlertänze", to cykl 18 utworów fortepianowych napisany w 1837 roku. W tym czasie Robert Schumann łączył swoje muzyczne i poetyckie ambicje, zajmując się działalnością dziennikarską w Neue Zeitschrift für Musik. Publikacja jest pierwszą częścią cyklu "Davidsbündlertänze" i zawiera w sumie 9 utworów. Wydanie zawiera także noty dotyczące wskazówek wykonawczych, jak i różnice między poszczególnymi edycjami.

Davidsbündlertänze (David's Confraternity Dances) 1837, composed during the fist third of the decade comprising Schumann's journalistic activity in his Neue Zeitschrift für Musik (1834 - 1844), stand at the cross-roads of his musical and poetic ambitions, but also at that of his personal endeavours to win Clara Wieck. They are at the same time musical evidence of his principles of life and aesthetic concepts motivating his struggle for a new music culture as well as an expression of psychological self-observation. Op. 6 is not a programmatic composition and even less a characterization of the Davidsbündler, his friends and fellow combatants, nor of the invented characters who are the fictitious witnesses of a musical situation worthy of change and appearing as authors in the journal mentioned above

Lista utworów:
Davidsbündlertänze op. 6 (Schumann Robert)

Okładka: Fauré Gabriel, Elégie Op. 24, Sicilienne Op. 78 for Violoncello and Piano

cena 55,95 zł.


nuty.pl

Fauré Gabriel
Elégie Op. 24, Sicilienne Op. 78 for Violoncello and Piano

polski Elegia op. 24, Siciliana op. 78 na wiolonczelę i fortepian
angielski Elégie Op. 24, Sicilienne Op. 78 for Violoncello and Piano
niemiecki Elégie Op. 24, Sicilienne Op. 78 für Violoncello und Klavier
francuski Elégie op. 24, Sicilienne op. 78 pour violoncelle et piano


Ilość stron:20 + 4
Format:224 x 305
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
posłowia: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Howat Roy
Autor wstępu: Howat Roy
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067919
Produkty podobne:Fauré Gabriel - Anthology of Selected Pieces for Violoncello and Piano
Fauré Gabriel - Stücke für Violoncello und Klavier, Op. 24, 69, 77, 78, 98

Gabriel Fauré (1845 - 1924) to organista i kompozytor francuski, uczeń m. in. Kamila Saint - Saënsa. Razem z Cezarem Franckiem reprezentuje on narodową muzykę francuską. Fauré miał ogromną inwencję melodyczną oraz niezwykłą wrażliwość harmoniczną. Jego utwory cechują się klasyczną prostotą i klarownością. Szczególnym zamiłowaniem kompozytor darzył małe formy (miniatury). "Sicilianę" Fauré skomponował w 1893 roku. Utwór ten posiada kilka wersji. Pierwotnie napisany został z myślą o muzyce do sztuki Moliera - "Le Bourgeois gentilhomme". W obsadzie utworu znajdowały się flet, obój i kwartet smyczkowy. W kwietniu 1989 roku Fauré włączył "Sicilianę" do sztuki Maeterlincka "Pelléas et Mélisande", jako introdukcja do sceny, w której Melisanda gubi swój pierścień. Wówczas kompozytor opracował ten utwór na fortepian solo, a także na wiolonczelę i fortepian. Utwór "Elégie" Fauré ukończył w 1880 roku. Prawdopodobnie kompozycja ta miała być jedną z części sonaty. Premiera tego dzieła odbyła się w 1883 roku. Partię wiolonczeli wykonał Jules Loëb, a partie fortepianu - kompozytor. Prezentowana publikacja zawiera dwa utwory na wiolonczelę i fortepian - "Elegię" i "Sicilianę", wydane w oparciu o oryginalne rękopisy Fauré.

Fauré's "Sicilienne" exists in several versions. Composed in 1893 as part of incidental music for Moliere's "Le Bourgeois gentilhomme", it remained unheard in this form as the theatre went bankrupt. A surviving manuscript from this time shows the piece scored for flute, oboe, and string quartet. In April 1898 Fauré incorporates it into his incidental music for Maeterlinck's "Pelléas et Mélisande", as an introduction to the fountain scene where Mélisande loses her ring. At the same time he made a reducion for solo piano and a version for cello and piano, the latter dedicated to the English cellist William Henry Squire. The authorship of the arrengement for violin is not known; it is probably not by Fauré. Fauré composed "Elégie" in 1880, possibly as a part of a sonata that was never completed. The public premiere was given in Paris by its dedicate, Jules Loëb, accompanied by Fauré, on 15 December 1883.

Lista utworów:
Elégie c-Moll op. 24 (Fauré Gabriel)
Sicilienne g-Moll op. 78 (Fauré Gabriel)

Okładka: Krebs Johann Ludwig, Klavierübung

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Krebs Johann Ludwig
Klavierübung

polski Ćwiczenia na fortepian
niemiecki Klavierübung


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Soldan Kurt
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068228

Zbiór opracowań chorałów osiemnastowiecznego niemieckiego kompozytora i organisty - Johanna Ludwiga Krebsa. Krebs uważany był za ulubionego ucznia Jana Sebastiana Bacha. Już sam tytuł kompozycji - "Klavierübung" odzwierciedla ogromny wpływ jaki wywarł na Krebsie właśnie Bach (autor wielu zbiorów zatytułowanych w ten sposób). Wpływ mistrza ujawnia się również w doborze chorałów protestanckich - wiele z tych wybranych przez Krebsa opracowywał również Bach (m. in. "Christ lag in Todesbanden", "Erbarm dich mein, o Herre Gott").

Johann Ludwig Krebs is reputed to have been Bach's most distinguished pupil at the Thomas School between 1726 and 1735. The title of the work - "Klavierübung" and the structure of its choral settings clearly reflect the influence of his great master, at the same time his melodic idiom shows a strong leaning towards a more rational interpretation of baroque style and cannot quite throw off the influences of a new epoch.

Lista utworów:
Praeambulum supra - Auf meinen lieben Gott (Krebs Johann Ludwig)
5 c: Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Ach Gott, vom Himmel sieh darein (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
4 b: Choral - Christ lag in Todesbanden (cantus firmus im Tenor) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Christ lag in Todesbanden (Krebs Johann Ludwig)
12 a: Praeambulum supra - Warum betrübst du dich, mein Herz (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
5 b: Choral - Ach Gott, vom Himmel sieh darein (cantus firmus im Alt) (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
3 b: Choral - Jesu, meine Freude (Krebs Johann Ludwig)
Choral - Warum betrübst du dich, mein Herz (Krebs Johann Ludwig)
Choral - Allein Gott in der Höh sei Ehr (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Jesus, meine Zuversicht (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Vater unser im Himmelreich (Krebs Johann Ludwig)
7 b: Choral - Vater unser im Himmelreich (cantus firmus im Baß) (Krebs Johann Ludwig)
7 c: Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
13 b: Choral - Jesus, meine Zuversicht (Krebs Johann Ludwig)
6 b: Choral - Auf meinen lieben Gott (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Sei Lob und Ehr dem höchsten Gut (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Was Gott tut, das ist wohlgetan (Krebs Johann Ludwig)
8 c: Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Wr nur den lieben Gott läßt walten (Krebs Johann Ludwig)
10 b: Choral - Erbarm dich mein, o Herre Gott (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Jesu, meine Freude (Krebs Johann Ludwig)
8 b: Choral - Sei Lob und Ehr dem höchsten Gut (Krebs Johann Ludwig)
9 c: Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Von Gott will ich nicht lassen (Krebs Johann Ludwig)
11 b: Choral - Von Gott will ich nicht lassen (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Allein Gott in der Höh sei Ehr (Krebs Johann Ludwig)
9 b: Choral - Was Gott tut, das ist wohlgetan (Krebs Johann Ludwig)
Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Choral - Wer nur den lieben Gott läßt walten (Krebs Johann Ludwig)
2 c: Choral (alio modo) (Krebs Johann Ludwig)
Praeambulum supra - Erbarm dich mein, o Herre Gott (Krebs Johann Ludwig)

Okładka: Globokar Vinko, Breath study for Oboe

cena 95,95 zł.


nuty.pl

Globokar Vinko
Breath study for Oboe

polski Studium oddechu na obój
angielski Breath study for Oboe
niemiecki Atemstudie für Oboe
francuski Atemstudie pour hautbois


Ilość stron:6 + 2
Format:263 x 330
Opracowanie na:obój solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Obój (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL068327

Vinko Globokar (ur. 1934) to awangardowy kompozytor i puzonista słowiańskiego pochodzenia. Jego kompozycje przyrównuje się do stylistyki dzieł Salvatore Sciarrino oraz Helmuta Lachenmanna. Muzyka Globokara jest spontaniczna, pełna energii, niekiedy improwizowana, jest pełna niekonwencjonalnych technik instrumentalnych i kompozytorskich. Widoczne są w niej wpływy jazzu oraz "free improvisation". Prezentowana publikacja zawiera utwór "Atemstudie" Globokara na obój. Kompozycja ta powstała w 1971 roku. Wykonywana powinna być jako kontinuum, bez żadnych przerw (wskazany jest wykonawca posiadający oddech permanentny). Kompozytor wskazuje również, by podczas wykonania "Atemstudie" obój został amplifikowany, a wykonawca powinien mieć mikrofon zarówno przy instrumencie, jak i przy gardle (by wzmocnić m. in. fragmenty utworu, w których wykonawca ma jednocześnie grać i śpiewać).

This study is to be played from begining to end without any interruption whatever, a continuous emission of sound being the result. While playing, breath should be inhalted through the nose. Denotes that breath is to be inhalted at the same time as the note is sung so as to avoid any break in continuity. The 12 phrases are to be played 2 minutes after the beginning. The order in which theyu are played as well as their duration is left to the player. There is to be no break between the phrases. If it is intended to give a concert rendering of "Atemstudie", the oboist is to be equipped with a throat microphone for the purpose of amplifying the vocal sounds, as well as with a contact or normal type microphone to amplify the instrument.

Lista utworów:
Breath study for Oboe (Globokar Vinko)

Okładka: Quantz Johann Joachim, Capricen, Fantasien und Stücke

cena 111,95 zł.


nuty.pl

Quantz Johann Joachim
Capricen, Fantasien und Stücke

polski Kaprysy, Fantazje i inne utwory
niemiecki Capricen, Fantasien und Stücke


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska, niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Augsbach Horst
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068687

Zbiór zawiera w sumie 22 utwory na flet solo, pochodzące z trzech zbiorów Quantza. Quantz komponował w schyłkowym okresie baroku, zwanym rokoko. Publikacja zawiera Urtext - zapis źródłowy utworów.

To learn the transverse flute J. Joach. Quantz has written an excellent work which at the same time can be considered as an encyclopedia of music. This famous virtuoso teaches the most accurate manner to play his instrument with taste, so forthrightly, throughly and clearly as nobody did before him.

Lista utworów:
Capricen und andere Stücke (7) (Quantz Johann Joachim)
Acht Capricen (8) (Quantz Johann Joachim)
Fantasien und Preludio (7) (Quantz Johann Joachim)

Okładka: Debons Eddy, Petite Messe solennelle pour choeur mixte, voix de jeunes, qutuor de cuivres et percussion

cena 532,95 zł.


nuty.pl

Debons Eddy
Petite Messe solennelle pour choeur mixte, voix de jeunes, qutuor de cuivres et percussion

polski Mała Msza Solemnis na chór mieszany, głos solowy, kwartet dęty blaszany i perkusję
francuski Petite Messe solennelle pour choeur mixte, voix de jeunes, qutuor de cuivres et percussion


Ilość stron:16 + 5x4 + 20x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i zespół instrumentów dętych (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Trąbka B I (1) lub Trąbka C I (1)
Trąbka B II (1) lub Trąbka C II (1)
Puzon tenorowy suwakowy I (1) lub Puzon tenorowy wentylowy in B I (1)
Puzon tenorowy suwakowy II (1) lub Puzon tenorowy wentylowy in B II (1)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (1)
Głos wokalny chóralny - Bas (1)
Głos wokalny chóralny - Tenor (1)
Kotły (1)
Głos wokalny chóralny - Alt (1)
Głos wokalny chóralny - Sopran (1)
Perkusja (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL073169

Eddy Debons (ur. 1968 r.) to niemiecki współczesny kompozytor i trębacz. Karierę muzyczną Debons rozpoczął jako 11 - letni muzyk spółki w Rose des Alpes z Saviese. Studiował m. in. w Konserwatorium w Genewie i w Lozannie. Jego kompozycje przeznaczone są głównie na instrumenty dęte. Niniejsza publikacja zawiera utwór "Petite Messe solennelle" ("Mała msza") Debonsa w opracowaniu na głos wokalny solowy, chór SATB, zespół instrumentów dętych i perkusję. Utwór składa się z części: I - Kyrie, II - Gloria, III - Sanctus, IV - Agnus Dei.

Eddy Debons was born in 1968 in Saviese (Switzerland). He studied literature, musicology and pedagogy at Geneva University and at the same time trumpet and music theory at the Conservatoire there. He obtained a trumpet teaching diploma in 1992 and a certificate of music theory in 1991. From 1993 to 1994 he continued his trumpet studies with Jean-Francois Michel at the Lausanne Conservatoire, where he obtained a Virtuosity diploma with a first prize and the congratulations of the jury in 1994. He has a vast experience of cornet playing in various bands as well as of trumpet in professional orchestras as chamber - music groups. In 1994 he appeared as soloist with the Lausanne Chamber Orchestra under the direction of Jesus Lopez Cobos. Eddy Debons teaches trumpet and cornet at Sion Conservatoire.

Lista utworów:
Petite Messe solennelle (Debons Eddy)

Okładka: Kilar Wojciech, IV symfonia - Symfonia o ruchu (partytura)

cena 189,9 zł.


nuty.pl

Kilar Wojciech
IV symfonia - Symfonia o ruchu (partytura)

polski IV symfonia - Symfonia o ruchu (partytura)
angielski Symphony No. 4 - Symphony of Motion (Score)


Ilość stron:68
Format:295 x 410
Opracowanie na:orkiestra symfoniczna i głosy wokalne i chór (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot (0) lub Kontrafagot
Trąbka C (0)
Róg F (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Harfa (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Tuba C (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Celesta (0)
Dzwonki (campanelli) (0)
Dzwony (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Kotły (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Tam-tam (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Bęben wielki (gran cassa) (0)
Fortepian (0)
Bęben basowy (0)
Puzon tenorowy suwakowy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
słów utworów: polska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Marczyński Jacek
Redaktor: Stachel Irena
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL074166

Ideą "Symfonii o ruchu" ("Sinfonia de Motu") jest spotkanie dwóch postaw wobec oglądu świata i próba zderzenia w muzyce pojęcia ruchu czysto fizycznego z dantejskim pojęciem ruchu i jego Sprawcy. Pomysł wyjściowy oparł kompozytor na pięciu dźwiękach, będących jednocześnie symbolami stosowanymi w fizyce. Dzieło bowiem zostało zamówione przez polskich fizyków z okazji Światowego Roku Fizyki. Powstała monumentalna, trwająca godzinę, symfonia na wielką orkiestrę z poczwórną obsadą instrumentów dętych, chór i dwójkę solistów. Wojciech Kilar wykorzystał w niej także teksty z "Boskiej komedii" Dantego. Motto muzyczne dzieła to wspomnianych pięć dźwięków: G (stała grawitacji), e (ładunek elektronu), c (prędkość światła), h (stała Plancka) oraz a - pierwsza litera słowa atom. Z nich jest budowana pierwsza, czysto instrumentalna część symfonii zatytułowana Selva (Las). Rozwija się ona stopniowo, od majestatycznego, posępnego Largo do świetlistego zakończenia. Część druga - Cammino (Droga) to Allegro moderato, bazujące na formie scherza, a zwieńczone solową partią barytonu. Część trzecia - Luce (Światło) jest liryczną kulminacją całego utworu. Owo Adagio przybrało formę repryzowanej pieśni rozpisanej na sopran i baryton. Wreszcie finałowa część czwarta Amor (Miłość) jest najbardziej rozbudowana. To właściwie monumentalna kantata z udziałem solistów, chóru i maksymalnym wykorzystaniem orkiestry, z wyrazistym brzmieniem instrumentów blaszanych oraz zestawu perkusyjnego. Jej lirycznym zwieńczeniem jest rozpływający się w muzycznym wszechświecie subtelny chór a capella, w którego partii słyszymy powtórzony finałowy tekst: "L'amor che move il sole e l'altre stelle".
Prawykonanie "Symfonii o ruchu" odbyło się 12 września 2005 w Filharmonii Narodowej z okazji odbywającego się w tym czasie w Warszawie 38. Zjazdu Fizyków Polskich. Dwa dni później koncert został powtórzony na festiwalu Wratislavia Cantans.

The idea behind the symphony involves the meeting of two attitudes regarding the view of the world and an attempt at expressing the clash in music of the notion of purely physical movement with the Danteian notion of movement and its Author. Wojciech Kilar's most recent work is entitled Sinfonia de motu (Symphony of Motion). The composer based the initial idea on five notes, which are at the same time symbols used in physics, for the work was commissioned by Polish phycisists to mark the World Year of Physics. The result is a monumental, one-hour long symphony for full orchestra with quadruple parts for wind instruments, choir and two soloists. Wojciech Kilar also used texts from the Divine Comedy by Dante. The musical motto of the work consists of the above-mentioned five notes: G (constant of gravitation), e (electron charge), c (speed of light), h (Planck's constant) and a - the first letter of the word "atom". It is from them that the first, purely instrumental movement of the symphony, entitled Selva (The Forest) is constructed. It develops gradually from a majestic, dark "largo" to its luminous ending. The second movement, Cammino (The Way), an aalegro moderato, is based on the scherzo form and is crowned with the baritone solo part. The third movement, Luce (Light), is a lyrical climax of the entire work. Wojciech Kilar gives that adagio the form of a lyrical recapitulation scored for soprano and baritone. And finally, the fourth movement, Amor (Love), is the most extended. In reality, it is a monumental cantata ivolving the soloists, choir and orchestra, used to the fullest extent, brass instruments and percussion featuring strongly. The subtle, unaccompanied chorus, dissolving in the musical cosmos, with the repetition of the final text "L'amor che move il sole e l'altre stelle", forms its lyric crowning piece. The world premiere of Sinfonia de motu took place on 12 September 2005 in the National Philharmonic to mark the 38th Congress of Polish Physicist held in Warsaw at that time. Two days later the concert was repeated at the Wratislavia Cantans festival.

Lista utworów:
I. Selva - Largo (Kilar Wojciech)
II. Cammino - Allegro moderato (Kilar Wojciech)
III. Luce - Adagio (Kilar Wojciech)
IV. Amor - Andante (Kilar Wojciech)

Okładka: Vai Steve, Live At The Astoria London

cena 102,95 zł.


nuty.pl

Vai Steve
Live At The Astoria London

angielski Live At The Astoria London


Rodzaj produktu:płyta DVD (2 szt.) - film instruktażowy
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Vai Steve
Kod produktu:NPL074340

Zawartość płyt(2DVD) to niepowtarzalna okazja by zobaczyć Steva Vaia w dynamicznym pokazie gry prawdziwego rocka. Prezentuje wraz i z czterema muzykami rockowymi: Billy Sheehanem, Tony Macalpine, Virgil Donatim i Dave Weinerem 21 piosenek. Dołączono wywiady i zakulisowe rozmowy.

If it were possible to get Steve Vai, Billy Sheehan, Tony MacAlpine, Virgil Donati and Dave Weiner together onstage at the same time, you would surely expect to see the most awe-inspiring, hard rocking, guitar pyrotechnics imaginable! That's exactly what happened - Live at the London Astoria in December 2001!!

This 2 DVD set is a fantastic opportunity to see Vai at his dynamic and crowd-pleasing best, supported by some of the greatest Rock musicians of our time. Featuring backstage and behind-the-scenes footage, interviews, band biographies, a Vai discography, rehearsal coverage and 21 songs - APPROX 4 HOURS OF FOOTAGE!

Okładka: Andress Tuck, Hot Licks: Tuck Andress - Fingerstyle Mastery

cena 92,75 zł.


nuty.pl

Andress Tuck
Hot Licks: Tuck Andress - Fingerstyle Mastery

angielski Tuck Andress - Fingerstyle Mastery


Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Wersja językowa:niemiecka, włoska, hiszpańska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Andress Tuck
Kod produktu:NPL074950

Płyta DVD pozwoli Ci z łatwością opanować podstawy gry na gitarze. W sposób łatwy i zrozumiały autor prezentuje zagadnienia techniczne i muzyczne. Na ekranie podczas odtwarzania zobaczymy tabulaturę, obraz ułożenia rąk. Dołączono broszurę z przykładami muzycznymi, biografię Tucka Andressa.

Hot Licks classic video titles have been made available on DVD, making it even easier to learn with the world's top players...right in your own home! These new transfers make them look better than ever while DVD technology makes navigating each lesson even easier!

    You'll never miss a note
  • You see the music and the tablature on screen as it's being played
  • All right and left-hand techniques are shown in close up and with helpful split-screen effects to make learning easy
  • Slow motion segments with standard pitch sound
  • Artist biographies
  • Selected discographies
  • Suggested listening
  • Booklet with music examples included

Fingerstyle innovator Tuck Andress is indisputably one of the most unique and inventive players in the world of fingerstyle guitar. In this lesson you'll learn, in depth:
  • Walking bass patterns combined with chords
  • Comping rhythms
  • Voicings
  • Vibrato
  • Sliding
  • Leading with the melody
  • Playing two or more parts at the same time
  • Inner moving lines
  • Unique solo funk grooves
  • Various right and left hand fingerings

Okładka: Skriabin Aleksander, Selected Piano Works, Préludes, Poemes and other pieces, Vol. 3

cena 151,95 zł.


nuty.pl

Skriabin Aleksander
Selected Piano Works, Préludes, Poemes and other pieces, Vol. 3

polski Wybrane utwory fortepianowe, Préludes, Poemes i inne kompozycje, z. 3
angielski Selected Piano Works, Préludes, Poemes and other pieces, Vol. 3
niemiecki Ausgewählte Klavierwerke, Préludes, Poemes und andere Stücke, Band 3
francuski Ouvres choisies pour piano, Préludes, Poemes et autres pieces, Vol. 3


Ilość stron:100
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
posłowia: niemiecka
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:8 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Günter Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076589
Produkty podobne:

Utwory fortepianowe Aleksandra Skriabina (1872 - 1915) wymagają od wykonawcy zarówno ogromnej wrażliwości, jak i niezwykłych zdolności technicznych. Kompozytor początkowo pozostawał pod silnym wpływem twórczości fortepianowej Fryderyka Chopina. Odzwierciedleniem tej fascynacji są m. in. preludia z op. 13 oraz op. 16. Niniejsza publikacja oprócz tych kompozycji zawiera również szereg miniatur pochodzących z późniejszej twórczości Skriabina (po. 1900 roku) m. in. "Poeme languide" z op. 52, czy "Poeme-Nocturne" z op. 61. Ukazują one w pełni nowatorstwo warsztatu kompozytorskiego artysty (oryginalna nowoczesna harmonia, ciekawa faktura, efekty polirytmiczne).

Alexander Nicholaievich Scriabin, the son of diplomatist and lady pianist, was born on the 6th of January 1872 in Moscow. Scriabin belongs doubtlessy to the most ingenious and fascinating phenomena in music at the beginning of our century. His works for the piano require from player the highest degree of sensibility, as well as unusual technical and musical virtues. Above all, he has to be in situation to come up to the mark of the rhytmic, soun-sensititve and pedal artistic requierements. Scriabin's pieces for piano contained in the present 3rd volume give a good isight into the development of his style. They begin with Preludes Op. 13 and 16, which show Chopin's influence at the same time as his own personal imprint, continue with the magnificently virtuose Waltz Op. 38, and conclude with the later Preludes and Poems Op. 59, 61, 63, 67, 69 and 71.

Lista utworów:
2 Poemes (1914) op. 71 (Skrjabin Alexander)
5 Préludes (1894-95) op. 16 (Skrjabin Alexander)
Valse (1903) op. 38 (Skrjabin Alexander)
6 Préludes (1895) op. 13 (Skrjabin Alexander)
2 Poemes (1912-13) op. 69 (Skrjabin Alexander)
2 Préludes (1912-13) op. 67 (Skrjabin Alexander)
2 Poemes (1911-12) op. 2 (Skrjabin Alexander)
Poeme - Nocturne (1911-12) op. 61 (Skrjabin Alexander)
4 Préludes (1905) op. 48 (Skrjabin Alexander)
Feuillet d'album (1910) op. 58 (Skrjabin Alexander)
2 Morceaux (1908) op. 57 (Skrjabin Alexander)
3 Morceaux (1907) op. 52 (Skrjabin Alexander)
4 Morceaux (1906) op. 51 (Skrjabin Alexander)
3 Morceaux (1904) op. 45 (Skrjabin Alexander)
3 Morceaux (1905) op. 49 (Skrjabin Alexander)
2 Pieces (1910) op. 59 (Skrjabin Alexander)
Scherzo (1905) op. 46 (Skrjabin Alexander)

Okładka: Fauré Gabriel, Sicilienne for Violin and Piano, Op. 78

cena 50,95 zł.


nuty.pl

Fauré Gabriel
Sicilienne for Violin and Piano, Op. 78

polski Siciliana na skrzypce i fortepian, op. 78
angielski Sicilienne for Violin and Piano, Op. 78
niemiecki Sicilienne für Violine und Klavier, Op. 78


Ilość stron:12 + 4
Format:223 x 305
Opracowanie na:skrzypce lub altówka i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1) lub Altówka (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
posłowia: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Howat Roy
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076716

Gabriel Fauré (1845 - 1924) to organista i kompozytor francuski, uczeń m. in. Kamila Saint - Saënsa. Razem z Cezarem Franckiem reprezentuje narodową muzykę francuską. Fauré miał ogromną inwencję melodyczną oraz niezwykłą wrażliwość harmoniczną. Jego utwory cechują się klasyczną prostotą i klarownością. Szczególnym zamiłowaniem kompozytor darzył małe formy (miniatury). "Sicilianę" Fauré skomponował w 1893 roku. Utwór ten posiada kilka wersji. Pierwotnie napisany został z myślą o muzyce do sztuki Moliera - "Le Bourgeois gentilhomme". W obsadzie utworu znajdowały się flet, obój oraz kwartet smyczkowy. W kwietniu 1989 roku Fauré włączył "Sicilianę" do sztuki Maeterlincka "Pelléas et Mélisande", jako introdukcja do sceny, w której Melisanda gubi swój pierścień. Wówczas kompozytor opracował ten utwór na fortepian solo, a także na wiolonczelę i fortepian. Autorstwo aranżacji "Siciliany" na skrzypce i fortepian nie jest znane. Niniejsze wydanie zawiera tę wersję utworu w opracowaniu na skrzypce (lub altówkę - osobno wydany głos) i fortepian.

Fauré's "Sicilienne" exists in several versions. Composed in 1893 as part of incidental music for Moliere's "Le Bourgeois gentilhomme", it remained unheard in this form as the theatre went bankrupt. A surviving manuscript from this time shows the piece scored for flute, oboe, and string quartet. In April 1898 Fauré incorporates it into his incidental music for Maeterlinck's "Pelléas et Mélisande", as an introduction to the fountain scene where Mélisande loses her ring. At the same time he made a reducion for solo piano and a version for cello and piano, the latter dedicated to the English cellist William Henry Squire. The authorship of the arrengement for violin is not known; it is probably not by Fauré.

Lista utworów:
Sicilienne for Violin and Piano op. 78 (Fauré Gabriel)

Okładka: Emmel Brian, Purrfect 4 String Bass Method

cena 62,95 zł.


nuty.pl

Emmel Brian
Purrfect 4 String Bass Method

polski Szkoła gry na gitarze basowej
angielski Purrfect 4 String Bass Method


Ilość stron:56
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara basowa solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara basowa (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078016

Szkoła gry na gitarze basowej Briana Emmela, amerykańskiego gitarzysty. Autor stopniowo wprowadzi Cię w zagadnienia niezbędne do gry na tym instrumencie, m. in. dotyczące techniki gry, różnorodnych rytmów, poruszania się po skalach muzycznych, itp. Książka zawiera liczne schematy ułatwiające zrozumienie danego problemu, oraz etiudy mające na celu utrwalić dane zagadnienie muzyczno - techniczne.

The best book for any beginner bass players. Teaches students how to sight-read and to acquire a musical vocabulary. Includes string studies, enharmonic studies, chords and arpeggios.
This book is primarily designed to help teach the student how to sight read and at the same time acquire a musical vocabulary with the associated terms. This book was also designed in the open to fourth position studies only (open notes, 1st, 2nd, 3rd, 4th fret notes). The exercises contained in this book are presented in a progressive format; meaning, it starts out easy and gets progressively harder, like life.

Spis treści:

How to ude this book
General information
Open strings notes
Open Through Fourth Position
Keft and Right Hand technique
Method of string tuning
Finding notes by octave
Music symbols
The Staff
The Clef Sign
Notes On the Staff
Notes on the ledger lines
The Bar Lines / Measures
The Repeat sign
1st and 2nd Endings
Time Signature
Notes and their Values
Rest Symbols and their Values
1st string studies
2nd string studies
Combo studies (1&2 strings)
3 rd string studies
4th String studies
Combo studies (3 & 4 strings)
Combo studies (All 4 strings)
The Rhythm Gallery
Sharps, Flats, & Naturals
Enharmonic Studies
Key Signatures
The Major Scale
Chords and Arpeggios
Chord Types
Chord Construction
Chord Studies in the Key of C
Chord Studies in the Key of G
Chord Studies in the Key of D
Chord Studies in the Key of A
Chord Studies in the Key of E
Chord Studies in the Key of B
Chord Studies in the Key of Gb
Chord Studies in the Key of Db
Chord Studies in the Key of Ab
Chord Studies in the Key of Eb
Chord Studies in the Key of Bb
Chord Studies in the Key of F
Blues Progressions
Key of C
Key of G
Key of Am
Key of Em
F BLues
The Sign and the Coda
Chord Charts

Okładka: Joplin Scott, Ragtime Classics for Piano

cena 58,95 zł.


nuty.pl

Joplin Scott
Ragtime Classics for Piano

polski Ragtimy na fortepian - 4 ręce
angielski Ragtime Classics for Piano - 4 Hands


Ilość stron:65
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Agay Denes
Autor wstępu: Agay Denes
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079993

Scott Joplin żył w latach: 1868 - 1917. To afroamerykański kompozytor i pianista. Zaistniał głównie dzięki twórczości formy ragtime. Joplin ukształtował i rozwinął formę ragtimu. Jest on twórcą klasycznych ragtimów (np. The Entertainer), ragtimu - tanga (np. Solace), ragtimu - walca (np. Pleasant Moments). Swoim ragtimom Joplin nadawał wolne, marszowe tempa. Niniejsza publikacja zawiera siedem popularnych Ragtimów Joplina w opracowaniu na fortepian - 4 ręce.

Ragtime represents a distinctive and truly indigenous pattern in the fabric of Maerican music. One of the first and certainly the most outstanding representative of this idiom was Scott Joplin (1868 - 1917) whose importance, somewhat blurred for many years by countless inferior imitators, is becoming increasingly recognized and appreciated in our time.
Joplin's original piano settings are often quite taxing for the average player. The purpose of this volume is to make the music of this uncommonly gifted writer easily negotiable by pianists of modest technical attainments. By dividing the solo part between primo and secondo, the task for the individual players is considerably reduced, while, at the same time, their combined efforts reproduce the full sound and vitality of the original solo version.

Lista utworów:
Gladiolus Rag (Joplin Scott)
Maple Leaf Rag (Joplin Scott)
Scott Joplin's New Rag (Joplin Scott)
The Easy Winners (Joplin Scott)
Stoptime Rag (Joplin Scott)
The Cascades (Joplin Scott)
The Entertainer (Joplin Scott)

Okładka: Giuliani Mauro, Le Rossiniane op. 119 - 121, z. 1

cena 39 zł.


nuty.pl

Giuliani Mauro
Le Rossiniane op. 119 - 121, z. 1

włoski Le Rossiniane op. 119 - 121, z. 1


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Wendland Andrzej
Kod produktu:NPL003583
Produkty podobne:Giuliani Mauro - Le Rossiniane op. 122-124, z. 2

"Le Rossiniane" op. 119 - 121 zostały skomponowane w Rzymie około 1820 - 1821 roku i dedykowane Enrico Caetaniemu, księciu Sermontty. Prawdopodobnie zostały napisane w tym samym czasie, co potwierdza analiza strukturalna utworów, ten sam styl pełen polotu, wirtuozerii oraz rozmiary kompozycji. Kiedy porównamy pierwsze trzy Rossiniany z następnymi opusami, różnice stylistyczne staną się widoczne. Prawdopodobnie wszystkie trzy zostały jednocześnie przesłane do wiedeńskiego wydawcy Artarii, lecz ten nie opublikował ich razem.

"Le Rossiniane", Opp. 119 - 121, were composed in Rome c. 1820 - 1821 and dedicated to Enrico Caetani, the prince of Sermonetta. They were probably written at the same time, a view confirmed by a strucural analysis of the compositions, the same imaginative and virtuoso style and the scale of these works. A comparison of the first three Rossiniane with the remaining ones shows visible stylistic differences. It is probable that all three pieces were sent simultaneously to the Viennese publisher Artaria, but he did not publish them together.

Lista utworów:
Le Rossiniane - Introduzione Andantino op. 119 (Giuliani Mauro)
Le Rossiniane - Introduzione Sostenuto op. 120 (Giuliani Mauro)
Le Rossiniane - Introduzione Maestoso sostenuto op. 121 (Giuliani Mauro)

cena 43,95 zł.


nuty.pl

Beethoven Ludwig van
John Thompson's Easiest Piano Course: First Beethoven

Ilość stron:32
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor muzyki: Beethoven Ludwig van
Kod produktu:NPL084139

This latest, classically-flavoured songbook for John Thompson's Easiest Piano Course introduces easy works by one of the greatest composers ever to have lived, Ludwig Van Beethoven . Featuring some very fine compositions, First Beethoven  is perfect for pupils reaching parts 2 to 4 of the world-renowned Piano course. These fun repertoire books contain some amazing pieces that have been specially collected and graded to be used in conjunction with the Easiest Piano Course. Pieces like Minuet In G Major, Rondo In C , the sublime Moonlight Sonata, 1st Movement  and the classic FA1r Elise  will reinforce essential technical ability, while simultaneously enhancing a general sense of musicality and melodic playing. First Beethoven  is therefore ideal for pupils who've worked through the course at levels 2 to 4, but it's also a great set of pieces for sight reading practice for more advanced students. The pieces in this songbook become progressively more difficult, and, to this end, dynamics and phrasing have been omitted for the earlier pieces, since they're not introduced until Part 3 of the course. Early pieces like Ode To Joy  and Turkish March  help to reinforce what pupils learn in the beginning of the  John Thompson Method, with a focus on playing notes and rhythms accurately. Towards of the end of the songbook, more challenging pieces like Eroica Symphony and Sonata PathAŠtique  will help pupils to enhance their technical skills, play more melodically, and, most importantly, enjoy playing! Generally, these pieces stay in the 5-finger position, with handy hints and suggestions when a different fingering is called for. The pieces in this songbook are beautiful to hear and to play, making First Beethoven  a really great beginner's songbook for pupils who want to learn some of the finest music ever composed. As an introduction for beginners to classical music and Beethoven in particular, this songbook is rewarding and enjoyable, these pieces being timeless and never going out of fashion. The John Thompson's Easiest Piano Course First Beethoven  songbook is the ideal beginning book for classical music fans. It's tailor-made for pupils working through the renowned and revered Piano method, so it's authoritative and accurate, helping you to enhance your technique and learn some amazing music at the same time.

Lista utworów:
Chorus Of Prisoners (from ‘Fidelio’)
Eroica Symphony (Symphony No.3 – 1st movement)
Fur Elise
Minuet in G major (WoO 10, No.2)
Moonlight Sonata (1st movement)
Ode To Joy (from Symphony No.9, ‘Choral’)
Pastoral Symphony (Symphony No.6 – 5th movement)
Piano Sonata No.25 (3rd movement)
Rage Over A Lost Penny (Rondo a Capriccio in G major)
Rondo in C (Op.51, No.1)
Sonata Pathétique (2nd movement)
Sonatina in G major (Anh.5, No.1)
Symphony No.5 (1st movement)
Symphony No.7 (2nd movement)
Turkish March (from ‘The Ruins Of Athens’)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland