•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Arm Movements

Dostępne opracowania:

2 fortepiany (1)
chór, głosy: SATB a cappella (1)
chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec, 2 klarnety i organy) (partytura) (1)
flet poprzeczny i fortepian (2)
fortepian solo (2)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) i CD (1)
gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) i materiał AUDIO (1)
gitara solo (2)
książka (1)
książka z przykładami nutowymi (2)
orkiestra symfoniczna (partytura) (1)
saksofon solo (wszystkie) (1)
skrzypce i fortepian i wiolonczela (1)
skrzypce i wiolonczela i fortepian (1)
wiolonczela solo (1)

Arm Movements znajdziesz w 19 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Gould Morton, Concerto (Flute / Piano)

cena 138,95 zł.


nuty.pl

Gould Morton
Concerto (Flute / Piano)

Ilość stron:84
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:flet poprzeczny i fortepian
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL052173

Premiered by Donald Peck, principal flutist of the Chicago Symphony, with Sir Georg Solti conducting the orchestra on April 18, 1985. This piece encompasses many moods and textures in its four movements, from martial attitudes through impressionist calm to metrically irregular blue-note harmonies. For flute and orchestra (piano reduction).


Okładka: Coltrane John, John Coltrane Plays Coltrane Changes (C Instruments)

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Coltrane John
John Coltrane Plays Coltrane Changes (C Instruments)

Ilość stron:88
Format: 228.6 x 304.8
Opracowanie na:saksofon solo (wszystkie)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056215


In the late 1950s, John Coltrane composed or arranged a series of tunes that used chord progressions based on a series of key center movements by thirds, rather than the usual fourths and fifths of standard progressions. This sound is so aurally identifiable and has received so much attention from jazz musicians that it has become known as Coltrane's Changes. This book presents an exploration of his changes by studying 13 of his arrangements, each containing Coltrane's unique harmonic formula. It includes complete solo transcriptions with extensive performance notes for each. Titles include: Body and Soul • But Not for Me • Central Park West • Countdown • Fifth House • Giant Steps • Summertime • and more.


Lista utworów:
Summertime
26-2
Satellite
The Night Has A Thousand Eyes
Exotica
Limehouse Blues
Countdown
Grand Central
Fifth House
Giant Steps
But Not For Me
Body And Soul
Central Park West

Okładka: Noad Frederick, First Book for the Guitar - Part 3

cena 68,95 zł.


nuty.pl

Noad Frederick
First Book for the Guitar - Part 3

polski Mój pierwszy podręcznik na gitarę - z. 3
angielski First Book for the Guitar - Part 3


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Boyer Charles
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059696
Produkty podobne:Noad Frederick - First Book For The Guitar
Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 1
Noad Frederick - First Book For The Guitar - Part 2

Stworzony przez jednego z najlepszych pedagogów gitary klasycznej- Fredericka Noada, podręcznik przeprowadzi adepta gitary od podstaw, ucząc w prostych etapach i wykorzystując kompozycje autora na jedną i dwie gitary. Wykonanie niektórych zawartych w książce utworów będzie angażowało nauczyciela do wspólnej gry z uczniem.


A beginner's manual to the classical guitar. Uses a systematic approach using the interesting solo and duet music written by Noad, one of the world's foremost guitar educators. No musical knowledge is necessary. Student can progress by simple stages. Many of the exercises are designed for a teacher to play with the students. Will increase student's enthusiasm, therefore increasing the desire to take lessons. Contens: Allegretto, Op. 44, No. 8 (Sor) • Alman • Amusement, Op. 18, No. 3 (Horetzky) • Andante (Sor) • Andante, Op.6 (Molino) • Andantino (Carulli) • Andantino, Op. 139, No. 1 (Giuliani) • Bourrée in A Minor (L. Mozart) • The Entertainer • Theme from Jocelyn (Godard) • Little Rondo (Meissonier) • On Top of Old Smoky • Pastoral (Noad) • Petenera • Rondo, from Sonatina, Op.71 (Giuliani) • Sicilienne (Meissonier) • The St. Catherine (Barrett) • Study in D Minor (Coste) • Study in F (Sor) • Study in 3rds (Sor) • Study in 6ths (Sor).


Lista utworów:
Allegretto op. 44 nr 8 (Fernando Sor)
Alman
Amusement op. 18 nr 3 (Felix Horetzky)
Andante op. 35 nr 14 (Fernando Sor)
Andante op. 6 (Francois Molino)
Andantino op. 241 nr 15 (Ferdinando Carulli)
Andantino op. 139 nr 1 (Mauro Giuliani)
Bourree In A Minor (Leopold Mozart)
Jocelyn (from the opera Jocelyn) (Benjamin Godard)
Little Rondo (A. Meissonier)
On Top Of Old Smoky (Kentucky Mountain Folksong)
Pastoral (Noad Frederick)
Petenera (Traditional)
Rondo op. 71 (Mauro Giuliani)
Sicilienne (A. Meissonier)
St. Catherine (John Barrett)
Study In 3rds (Fernando Sor)
Study In 6ths (Fernando Sor)
Study In D Min. (Napoleon Coste)
Study In F op. 31 nr 1 (Fernando Sor)
The Entertainer (Billy Joel, Marvin Hamlisch)

Spis treści:

To the Reader
To the Teacher
A practical warm-up routine
More advenced counting
The dotted eighth note
Grace notes
Andante (Op. 35, No. 14) Fernando Sor
Syncopation
Exercise 1 (The Entertainer) Scott Joplin
The Half Bar
Andantino (Op. 241, No. 15) Ferdinando Carulli
More About Chords
Exercise 2 (Study in Chords - F. N.)
Arpeggiated Chords
When to Arpeggiate
Amusement (Op. 18, No. 3) Felix Horetzky
Shorthand Systems for Chords
Components of a Major Chord
The Right Hand
Breaking up the Chords
Formation of More Complex Chords
On top of old Smokey
Exploring new Keys
Flat Keys
Exercise 3 (from the opera Jocelyn) Benjamin Godard
Study in F (Op. 31, No. 1) Fernando Sor
Keys With more Sharps
Scale of A Major
Exercise 4 (The St. Catherine) John Barrett
Andante (from Op. 6) Francois Molino
Alman Anon. (16th Century)
Scale of E Major
Exercise 5 (Pastoral - F.N.)
Little Rondo A. Meissonier
Technique Development
Movements in Thirds and Sixths
Exercise 6 (Study in Sixths) Fernando Sor, Arr. F.N.
Exercise 7 (Study in Thirds) Fernando Sor, Arr. F.N.
Allegretto (Op. 44, No. 8) Fernando Sor
Andantino (Op. 139, No. 1) Mauro Giuliani
Minor Scales
Natural Minor
Melodic Minor Scales
Scale of D Minor
Scale of A Minor
Scale of E Minor
Minor Chords
Study In D Minor (Napoleon Coste)
Bourree in A Minor (Leopold Mozart)
Petenera (Traditional)
Siciliene
How to Get The Most From Your Music
Dynamics
Tonal Variety
Vibrato
The Importance of Tempo Markings
Rallentando
Other Changes in Tempo
Other Italian Terms
Conclusion
Rondo (from the Sonatina, Op. 71) Mauro Giuliani
Self Test
Going on from here

Okładka: Kernis Aaron Jay, In Search of Hope, Choral Movements From Garden Of Light

cena 27,95 zł.


nuty.pl

Kernis Aaron Jay
In Search of Hope, Choral Movements From Garden Of Light

angielski In Search of Hope, Choral Movements From Garden Of Light


Ilość stron:16
Format:152 x 254
Opracowanie na:chór, głosy: SATB a cappella
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063160

Premiera "Garden of Light", w wykonaniu New York Philharmonic Orchestra, miała miejsce 8-go października 1999 roku. Była to celebracja trzeciego tysiąclecia na zlecenie Walt Disney Pictures. Publikacja zawiera partyture tematu przewodniego "In Search of Hope" w opracowaniu na chór S.A.T.B.


SATB chorus a cappella with Soprano, Mexxo-Soprano, Tenor and Baritone soloists. Garden of Light was Commissioned for the Third Millennium Celebration by Walt Disney Pictures and was premiered on the 8th of October 1999, by the New York Philharmonic Orchestra, Kurt Masur, music director, with the New York Choral Artists, Joseph Flummerfelt, director, and The American Boychoir, James Litton, director.


Lista utworów:
In Search Of Hope From Garden Of Light (Aaron Jay Kernis)

Okładka: Minella Aldo, La Moderna Tecnica Del Suono Appoggiato E Dell Scale

cena 82,95 zł.


nuty.pl

Minella Aldo
La Moderna Tecnica Del Suono Appoggiato E Dell Scale

polski Nowoczesna technika gry na gitarze
angielski The modern technique of the rest stroke and of the scales
włoski La Moderna Tecnica Del Suono Appoggiato E Dell Scale


Ilość stron:46
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
opisów: angielska, włoska
tytułów utworów: angielska, włoska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063427

Publikacja jest doskonałą pozycją dla wszystkich gitarzystów. Obejmuje ćwiczenia oparte na nowoczesnej technice gry i ćwiczenia na skalach muzycznych. Autor książki - Aldo Minella - objaśnia m. in. sposoby uderzania w struny, grę legato, grę akordową z chwytem barre i wiele innych zagadnień.

This produces the most beautiful guitar sound, the strongest forte, the most expressive dolce, the most diverse timbres, depending upon the intensity of the stroke, the angle of the finger to the string, and the flexibility imparted to the terminal finger joints. It is the fundamental sound of modern guitar technique.

Spis treści:

Foreward
The rest stroke
Analysis of the movements of the fingers
Legato sound between notes repeated
Exercises for the right hand only
Preliminary exercises with both hands
Position of the guitar - right hand - left hand
The legato sound - explanation of symbols
Exercise N. 1
Exercise N. 2, N. 3, N. 4
Exercise N. 5
Three easy studies
Preparatory exercises to the scales
Beginning scales
All the diatonic scales in first position
All the two octave scales, including those with the change of position
The technique for the change if position in the scale
The barre
Barre on three strings - ex. 1 and 2
One octave scales using teh barre
Barre on 4 strings
Barre on 5 strings
Barre on 6 strings
Two octave scales using the barre
The diatonic scales in their maximum extension
Major - melodic and harmonic minor
Example of the way in which to study the scales

Okładka: , The Romantic Flute

cena 79,95 zł.


nuty.pl

The Romantic Flute

polski Romantyczny flet
angielski The Romantic Flute


Ilość stron:80 + 32
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Schmidt Elaine, Stanley Brian
Kod produktu:NPL065277

Kolekcja, wybranych spośród najpiękniejszych arcydzieł muzyki romantycznej, dziesięciu utworów w opracwaniu na flet poprzeczny i fortepian. Publikacja zaczyna się wstępem edytora i autora opracowań oraz krótkimi notkami biograficznymi kompozytorów.


This clean edition of newly engraved works for flute and piano contains ten of the flutist's favorite Romantic masterpieces. Pieces include: Beethoven - Serenade in D Major (selected movements); Bizet - Entr'acte from Carmen; Chopin - Variations on a Theme by Rossini; Saint-SaŰns - The Swan; Kuhnau - Divertissement; Schumann - Three Romances; and more. Information about the composers and individual pieces, and a foreword by editor Elaine Schmit supplement the volume. Flute part insert is included. This songbook is the perfect companion volume to The Baroque and Classical Flute (00841550).


Lista utworów:
Serenade in D Major (Entrata) (Ludwig van Beethoven)
Serenade in D Major (Final Movement) (Ludwig van Beethoven)
Entracte from Carmen, Act 3 (Georges Bizet)
Minuet from L'Arlésienne Suite No. 2 (Georges Bizet)
Variations (Theme) on a Theme by Rossini (Fryderyk Chopin)
Pan (Joannes Donjon)
Sicilienne from Pelléas et Mélisande (Gabriel Fauré)
Divertissement No. 2 (Friedrich Daniel Kuhlau)
Andalouse (Emile Pessard)
The Swan (Le Cygne) from The Carnival of the Animals (Camille Saint-Saëns)
No.1 from Three Romances (Nicht schnell) (Robert Schumann)
No. 2 from Three Romances (Einfach, innig) (Robert Schumann)
No. 3 from Three Romances (Nicht schnell) (Robert Schumann)
Variations I on a Theme by Rossini (Fryderyk Chopin)
Variations II on a Theme by Rossini (Fryderyk Chopin)
Variations III on a Theme by Rossini (Fryderyk Chopin)
Variations IV on a Theme by Rossini (Fryderyk Chopin)

Okładka: Walters Richard, The Baroque Era

cena 130,95 zł.


nuty.pl

Walters Richard
The Baroque Era

polski Era Baroku
angielski The Baroque Era


Ilość stron:232
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL065282

Kolekcja 53 najpopularniejszych utworów kompozytorów barokowych zaaranżowanych na fortepian solo. Znajdziesz tu kompozycje takich artystów, jak: J. S. Bach, A. Vivaldi, H. Purcell, Scarlatti, Couperin, Pachelbel, G. F. Haendel i wielu innych. Aranżacji utworów dokonał Richard Walters. Podstawą tej serii, jest wydawanie kompozycji bez redakcyjnych oznaczeń, dzięki temu nauczyciel lub wykonawca może zastosować własne koncepcje interpretacyjne.


This collection includes 35 Baroque keyboard pieces by Bach, Buxtehude, Couperin, Handel, Lully, Pachelbel, Purcell, Scarlatti and others, and 18 transcriptions for piano of Baroque favorites by Bach, Handel, Pachelbel, Purcell and Vivaldi. Among the most famous music in the book is Air on the G String, Jesu Joy of Man's Desiring, selections from Water Music, selections from Messiah, and movements from The Four Seasons. As with the rest of the series, the edition is deliberately clean, without editorial markings, allowing a teacher or performer his or her own interpretive ideas.


Lista utworów:
Air on the G String (Bach J. S.)
Allegro Maestoso from Water Music (Haende G. F.)
Allemande, Sarabande and Gigue (Lully)
Aria from Goldberg Variations (Bach J. S.)
ARIOSO (Bach J. S.)
Autumn from The Four Seasons, excerpts (Vivaldi A.)
Bird Calls (Rameau)
BOURREE (FROM THE THIRD SUITE FOR CELLO) (Bach J. S.)
CANON IN D MAJOR (Pachelbel J.)
Canzonetta (Buxtehude)
Chaconne (Pachelbel)
Courante (Lully)
French Suite No. 2 in C Minor (Bach J. S.)
Fugue (Pachelbel)
Gigue from English Suite No. 2 (Bach J. S.)
Hallelujah from Messiah (Haendel G. F.)
Air from Water Music (Haendel G. F.)
Allegro from Water Music (Haendel G. F.)
Jesu, Joy of Man's Desiring (Bach J. S.)
Largo from Serse (Haendel G. F.)
MENUET (FROM THE THIRD FRENCH SUITE) (Bach J. S.)
Pastoral Symphony from Messiah (Haendel G. F.)
Prelude and Fugue from Suite No. 6 (Haendel G. F.)
Prelude and Fugue in B-flat Major, BWV 866/865 from THE WELL-TEMPERED CLAVIER, BOOK 1 (Bach J. S.)
Prelude and Fugue in C Major, WTC 1 (Bach J. S.)
Prelude and Fugue in C Minor, WTC 1 (Bach J. S.)
Prelude and Fugue in D Major, WTC 1 (Bach J. S.)
Prelude and Fugue in F Major, WTC 1 (Bach J. S.)
Prelude and Fugue in G Minor, WTC 1 (Bach J. S.)
Prelude from Suite No. 1 for Cello (Bach J. S.)
Rondeau from Abdelazer (Purcell)
Sonata in G Major, L. 388 (Scarlatti)
SICILIANO (Bach)
Sleepers wake, a voice is calling (Bach)
Sonata in E Major, L. 23 (Scarlatti D.)
Sonata in E Major, L. 470 (Scarlatti D.)
Sonata in E Minor, L. 427 (Scarlatti D.)
Sonata XIII L465 K96 in D major (Scarlatti D.)
Suite No. 4 in A Minor (Purcell H.)
Suite No. 6 in D Major (Purcell H.)
Tender Song (Lully)
The Alarm Clock (Couperin)
The Egyptian Lady (Rameau)
The Fifers (Dandrieu)
The Flirt (Dandrieu)
The Peasant Girl (Rameau)
The Trophy (Couperin)
The Windmill (Dagincourt)
Toccata (Froberger)
Toccata and Fugue (Frescobaldi)
Trifles (Couperin)
Spring from The Four Seasons, First Movement Excerpt (Vivaldi A.)

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Eartraining - Level Two

cena 101,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Eartraining - Level Two

polski Współczesne kształcenie słuchu, z. 2
angielski Contemporary Eartraining - Level Two


Ilość stron:168
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065341

Podręcznik do kształcenia słuchu dla szeroko pojętej muzyki rozrywkowej. Uczy słuchowego rozpoznawania i zapisywania progresji akordów. Publikacja ta jest wykorzystywana w znanym Grove School of Music w Los Angeles. Oprócz czystej teorii, podręcznik zawiera też ćwiczenia z kluczem odpowiedzi.


Eartraining is a vital (and sometimes neglected) skill that enables musicians to 'hear ahead' in their playing and writing. These unique, modern courses have been used by hundreds of students (from beginners to working pros) at the acclaimed Grove School of Music in Los Angeles. These methods use SOLFEG (the syllables Do, Re, Mi, etc.) to apply the techniques within a key-center based 'relative pitch' framework. Level One works on hearing and transcribing melodies, rhythms, intervals and bass lines and moves on to identify triads and simple progressions. Level Two covers hearing and transcribing triad and four-part chord progressions, key changes, chromatic tones, modal scales, and combining melodic and harmonic dictation. Both levels include vocal drills and exercises.


Spis treści:

Level 1 solfeg review: Explanation of major scale solfeg and resolutions first introduced in Contemporary Eartraining Level 1
Summary of subject areas adressed in the book
Circle-of-fifths and circle-of-fourths - how these terms are used in an Entertaining context
Chromatic solfeg - adding extra solfeg syllables for chromatic notes
Major triad progressions - using the circle of 5ths/4ths and half-steps movements
Diatonic triad progressions - hearing all combinations of triads within a major key
Modal scale recognition - hearing all combinations of triads within a major key
II-V-I four-part progression - recognizing key changes usin II-V-I harmonies.
7-3 melodic line dictation over II-V-I progressions - using 7ths & 3rds of the chords as melody notes
Vocal Drills - practise routines around the circe of 5ths & 4ths
Contents of cassette tapes which are available
Workbook questions
Workbook answers

Okładka: Händel George Friedrich, Sonatas for Violine and Basso continuo, Vol. 1

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Sonatas for Violine and Basso continuo, Vol. 1

polski Sonaty na skrzypce i basso continuo, z. 1
angielski Sonatas for Violine and Basso continuo, Vol. 1
niemiecki Sonaten für Violine und Basso continuo - Band 1


Ilość stron:28 + 2x12
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian i wiolonczela
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Davisson W., Ramin Günther
Autor wstępu: Davisson W., Ramin Günther
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068111
Produkty podobne:Händel George Friedrich - Sonaty z. 2

Publikacja jest pierwszą częścią Sonat Georga Friedricha Haendla HWV 361, 368 i 370. Utwory skomponowane są na trio: skrzypce, fortepian i wiolonczelę realizującą partię basu cyfrowanego. Wszelkie uwagi dotyczące wykonawstwa zostały dodane we wstępie przez edytorów - Walthera Davissona i Günthera Ramina.

The primary object of this edition is to present a clear and uthentic version of Handel's Sonatas for violin and figured bass. The present unembellished realisation of the harmony should prove sufficient for an intelligible and lucid performance. This arrangement has been written for the cembalo, when performed on the pianoforte a discreet octave doubling of the bass is recommended (especially in the slow introductory or middle movements) so that its quality is comparable with the 16ft. tone of the cembalo.
In order that the performance may be made true to style, with a cello doubling the continuo bass line, a separate cello part has been added; it should be noted however that this part must not be prominent or in any way soloistic.

Lista utworów:
Sonate für Violine und Basso continuo F-Dur HWV 370 (Händel Georg Friedrich)
Sonate für Violine und Basso continuo g-Moll HWV 368 (Händel Georg Friedrich)
Sonate für Violine und Basso continuo A-Dur HWV 361 (Händel Georg Friedrich)

Okładka: Fauré Gabriel, Dolly for Piano, Op. 56

cena 72,95 zł.


nuty.pl

Fauré Gabriel
Dolly for Piano, Op. 56

polski Dolly na fortepian, op. 56
angielski Dolly for Piano, Op. 56
niemiecki Dolly für Klavier, Op. 56
francuski Dolly pour piano, op. 56


Ilość stron:28
Format:225 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Howat Roy
Autor aranżacji/opracowania: Howat Roy
Autor wstępu: Howat Roy
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068186
Produkty podobne:Fauré Gabriel - Dolly

Gabriel Fauré (1845 - 1924) to organista i kompozytor francuski, uczeń m. in. Kamila Saint-Saënsa. Razem z Cezarem Franckiem reprezentuje on narodową muzykę francuską. Fauré miał ogromną inwencję melodyczną oraz niezwykłą wrażliwość harmoniczną. Jego utwory cechują się klasyczną prostotą i klarownością. Szczególnym zamiłowaniem kompozytor darzył małe formy (miniatury). Utwór "Dolly" Fauré dedykował Hélene Bardac (1892 - 1985), córce bliskiej przyjaciółki kompozytora - Emmy Bardac. "Dolly" to pieszczotliwe imię małej Hélene. Utwór ma formę suity - składa się z kolejno następujących sześciu krótkich utworków. Pośród tytułów odnaleźć można m. in. "Bereceuse" ("Kołysanka"), "Ketty - Valse" (w formie walca), "Le jardin de Dolly" ("Ogród Dolly").

Fauré's "Dolly" suite honours Hélene Bardac (1892 - 1985), second child of Fauré's close friend Emma Bardac, the talented singer for whom he composed "La bonne chanson". The infant Hélene's diminutive size, together with the contemporary anglomania, led to her being nickname "Dolly", and this remained with her throughout her life. Fauré presented this young girl with a lullaby for piano duet (the "Bereceuse"), possibly for her first birthday on 20 June 1893. Three more pieces followed: on her second birthday, on New Year's day 1895, and on her fourth birthday in June 1896. The final two movements were added that autumn to complete the suite on 17 November 1896.

Lista utworów:
Tendresse Des-Dur op. 56 nr 5 (Fauré Gabriel)
Ketty-Valse Es-Dur op. 56 nr 4 (Fauré Gabriel)
Les pas espagnol F-Dur op. 56 nr 6 (Fauré Gabriel)
"Messieu Aoul!" F-Dur op. 56 nr 2 (Fauré Gabriel)
Le jardin de Dolly E-Dur op. 56 nr 3 (Fauré Gabriel)
Berceuse E-Dur op. 56 nr 1 (Fauré Gabriel)

Okładka: Rilling Helmuth, Bach Johann Sebastian, Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study

cena 100,95 zł.


nuty.pl

Rilling Helmuth, Bach Johann Sebastian
Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study

polski Johann Sebastian Bach, Pasja według św. Mateusza, Wprowadzenie i wskazówki wykonawcze
angielski Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study
niemiecki Johann Sebastian Bach, Matthäus-Passion, Einführung und Studieneinleitung


Ilość stron:92
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nafziger Kenneth
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068532

"Pasja według św. Mateusza" jest jedną z dwóch pasji Bacha, które zachowały się w całości. Powstała ona w późnym okresie jego twórczości, gdy kompozytor był kantorem w kościele św. Tomasza w Lipsku. Pierwsze wykonanie "Pasji według św. Mateusza" miało miejsce w Wielki Piątek 15 kwietnia 1729 roku. Ten monumentalny, złożony z 24 scen, utwór stawia współczesnych dyrygentów oraz instrumentalistów wobec wielu różnorodnych problemów wykonawczych. Publikacja "Johann Sebastian Bach, St. Matthew Passion, Introduction and Instructions for Study" Helmutha Rilinga jest skierowana szczególnie do dyrygentów. Zawiera ona wiele przydatnych wskazówek (m. in. odnośnie artykulacji, tempa, dynamiki, frazowania) w odniesieniu do każdej ze scen pasji. Zawarty jest w niej także opis pierwszych wykonań tej kompozycji w czasach współczesnych Bachowi.

The technical and interpretive analyses of the "Passion According to Saint Matthew" which are found in this volume offer a new, exciting, and thoroughly logical approach to solving the intricate problems presented by Bach's masterpiece. For a modern performance of the St. Matthews Passion, the knowledge of performancew practice in Bach's time must be presupposed. The modern conductor must become familiar with special performance characteristics of the situation in which Bach foud himself at the Thimaskirche in Leipzig from 1723 to 1750.The St. Matthew Passion was written for the Good Friday afternoon service in 1729.

Spis treści:

Preface
Presuppositions
Sources
Performance materials
Performance practise in Bach's time
Fundamental considerations for interpretation
Nature of the forces to be used
Number of forces
Chorus primus and Chorus secundus
Arrangement of forces
Shortening of the work
Performance of the work in translation
Fundamental components of interpretation
The interpretation of individual movements
Chorus: Kommt, iht Töcher, helft mir klagen
Recitative: Da Jesus diese Rede vollendet hatte
Chorale: Herzliebster Jesu
Recitative: Da versammelten sich die Hohenpriester
chorus: Ja nicht auf das Fest
Recitative: Da nun Jesus war zu Bethanien
Chorus: Wozu dienet dieser Unrat
Recitative: Da das Jesus merkete
Recitative: Du lieber Heiland du
Aria: Buß und Reu
Recitative: Da ging hin der Zwölfen einer
Aria : Blute nur, di liebes Herz
Recitative: am erten Tage der süßen Brot
Recitative: Wo willst du, daß wir dir bereiten

Recitative and Chorus: Er sprach: Gehet hin in die Stadt

Chorale: Ich bin's, ich sollte büßen

Recitative: Er antwortete und sprach: Der mit der Hand mit mir in die Süssel tauchet

Recitative: Wiewohl mein Herz in Tänen schwimmt

Aria: Ich will dor mein Herze schenken

Recitative: Und da sie den Logesang gesprochen hatten

Chorale: Erkenne mich, mein Hüter

Recitative: Petrus aber antwortete

Chorale:Ich will hier bei dir stehen

Recitative: Da kam Jesus mit ihnen
Recitative with chorus: O Schmerz, hier zittet das gequälte Herz

Aria with Chorus: Ich will bei meinem Jesu wachen

Recitative: Und ging hin ein wenig

Recitaive: Der Heiland fällt vor seinem Vater nieder

Aria: Gerne will ich mich bequemen

Recitative: Und er kam zu seinen Jüngern

Chorale: Was mein Gott will

Recitative: Und er kam und fand sie aber schlafend

Due with Chorus: So ist mein Jesus nin gefangen

Chorus: Sind Blitze, sind Donner in Wolken verschwunden

Recitative: Und siehe , einer aus denen, die mit Jesu waren

Chorale: O Mensch, bewein dein Sünde groß

Aria with Chorus: Ach, nun ist mein Jesus hin

Recitative: Dei aber Jesum gegriffen hatten

chorale: Mit hat die Welt trüglich gericht't

Recitative: Und wiewihl viel falsche Zeugen herzutraten

Recitative: Mein Jesu schweigt

Aria: Geduld, wenn mich false Zungen stechen

Recitative and Chorus: Und der Hohepriester antwortete

Recitative and Chorus: Da speiten sie aus

Chorale: Wer hat dich so geschlagen

Recitative and Chorus Petrus aber saß draußen im Palast

Recitative: Da hub er an sich zu verfluchen

Aria: Erbarme dich

Chorale: Bin ich gleich von dir gewichen

Recitative and Chorus: Des Morgens aber hielten alle Hohenpriester

Recitative: Und er warf die Silberlinge

Aria: Gebt mir meinem Jesum wieder

Recitative: Sie hielten aber einen Rat

Chorale: Befiehl du deine Wege

Recitative and Chorus: Auf das Fest aber

Chorale: Wie wunderbarlich ist doch diese Strafe

Recitative: Der Landpfelger sagte: Was hat er denn Übels getan

Recitative: Er hat uns allen wohlgetan

Aria: Aus Liebe will mein heoland sterben

Recitative and Chorus: Sie schreien aber noch mehr

Recitative: Erbarm es Gott

Aria: Können Tränen meiner Wangen

Recitative and Chorus: Da nahmen die Kriegsknechte des Landpflegers

Chorale: O haupt voll Blut un Wunden

Recitative: Und da sie ihn verspottet hatten

Recitative: Ja, freilich will in uns das Fleisch und Blut

Aria: Komm, süßes Kreuz
Recitative and Chorus: Und da sie an die Stätte kamen, mit Nemen Golgatha

Recitative: Desgleichen schmäheten ihn auch die Mörder

Recitative: Ach, Golgatha

Aria with Chorus: Sehet, Jesus hat die hand

Recitative and Chorus: Und von der sechsten Strunde an

Chorale: Wenn ich einmal soll scheiden

Recitative and Chorus: Und sie da, der Vorhang im Tempel zerriß

Recitative: Am Abend, da es kühle war

Aria: Mache dich, meine Herze, rein

Recitative and Chorus: Und Joseph nahm den Leib

Recitative and Chorus: Nun ist der Herr zur Ruh gebracht

Chorale: Wir setzen uns mit Tränen nieder

The work of the rehersals

Okładka: Perneckher Franciszek, Vesperae Dominicales (partytura)

cena 69 zł.


nuty.pl

Perneckher Franciszek
Vesperae Dominicales (partytura)

łaciński Vesperae Dominicales (partytura)


Ilość stron:124
Format:230 x 305
Opracowanie na:chór, głosy: SATB i zespół (2 skrzypiec, 2 klarnety i organy) (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet C I (0)
Klarnet C II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Głos wokalny chóralny - Bas (0)
Głos wokalny chóralny - Tenor (0)
Głos wokalny chóralny - Alt (0)
Głos wokalny chóralny - Sopran (0)
Organy z pedałem (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: łacińska
słów utworów: łacińska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Szombara Justyna
Redaktor: Kosowski Andrzej
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080276

Cykl "Vesperae Dominicales" Franciszka Perneckhera zawiera opracowanie sześciu psalmów: Dixit Dominus 110 (109), Confitebor 111 (110), Beatus vir 112 (111), Laudate pueri 113 (112), In exitu 114 (113), Laudate Dominum 117 (116) oraz kantyk Magnificat. Odpowiedni dobór części umożliwia wykonywanie kompozycji podczas uroczystości niedzielnych (ps. 110 - 114 i Magnificat) bądź w święto apostołów i ewangelistów, męczenników i wyznawców (ps. 110 - 113, 117 i Magnificat). W muzycznej realizacji tekstu Perneckher nie wybiega poza zasób obiegowych rozwiązań technicznych. Dość częstym zabiegiem stosowanym w kompozycji jest równoczesna prezentacja dwóch, rzadziej trzech lub czterech półwersetów i wersetów psalmowych, przez co zrozumiałość słów jest znacznie ograniczona. Tendencja ta jest przejawem nowej estetyki, w której czynnik muzyczny zyskuje prymat nad tekstem. W warstwie harmonicznej cykl Vesperae Dominicales nosi wyraźne znamiona stylu klasycznego. Całość kształtowana jest w oparciu o system dur - moll, z przewagą jasnych odniesień tonalnych.

Beside masses and litanies, Vespers formed the core of the repertory of many cathedral, collegiate and monastery chapels. A fixed group of five psalms and the canticle Magnificat were set for varoius festivities of the liturgical year. The cycle Vesperae Dominicales by Perneckher contains settings of six psalms: Dixit Dominus 110 (109), Confitebor 111 (110), Beatus vir 112 (111), Laudate pueri 113 (112), In exitu 114 (113), Laudate Dominum 117 (116) ant the canticle Magnificat. A suitable selection of the movements makes it possible to perform the compositions during Sunday festivities (Psalms 110 - 114 and the Magnificat) or on the feasts of the Apostoles and Evangelists, Martyrs and Confessors (Psalms 110 - 113, 117 amd the Magnificat). In the musical realization of the text Perneckher adheres to the technical solutions of the day. The simultaneous presentation of two, or - more seldom - three or four psalm half-verses or verses is a fairly frequent practice, the comprehensibility of the text being considerably limited as a result. This approach is a manifestation of the new aesthetics, in which the musical factor becomes pre-eminent. In harmonic practice, the vesper cycle Vesperae Dominicales has clear features of the classical style. The whole is shaped on the basis of the major - minor system with the predominance of bright tonal references.

Lista utworów:
Vesperae Dominicales (Perneckher Franciszek)

Okładka: Eschete Ron, Chord-melody Phrases For Guitar

cena 69,95 zł.


nuty.pl

Eschete Ron
Chord-melody Phrases For Guitar

angielski Chord-melody Phrases For Guitar


Ilość stron:24
Format: 228 x 304
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi + płyta CD
Wersja językowa:opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL083673

Publikacja zawiera przykłady, frazy i sposoby wykonywania akordów na gitarze dla chętnych do zaznajomienia się z muzyką i harmonią jazzową. Zapis wszystkich przykładów muzycznych tradycyjny jak i w tabulaturze z nazwą akordów. Dołączona płyta CD zawiera materiał dźwiękowy przykładów muzycznych zawartych w książce.


Expand your chord-melody chops with these outstanding jazz phrases by Ron Eschete! He covers: chord substitutions, chromatic movements, contrary motion, pedal tones, inner-voice movements, reharmonization techniques, and much more. The book includes standard notation and tablature, and the CD features 39 helpful demo tracks.


Spis treści:

Introduction
How to Use This Book
Chord- Melody Phrases
Note from the Autor
Guitar Notation Legend

Okładka: Cook Nicholas, Przewodnik po analizie muzycznej

cena 68 zł.


nuty.pl

Cook Nicholas
Przewodnik po analizie muzycznej

polski Przewodnik po analizie muzycznej


Ilość stron:412
Format:175 x 245
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor tłumaczenia na język polski: Będkowski Stanisław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083821

Przewodnik po analizie muzycznej Nicholasa Cooka prezentuje kluczowe wiadomości na temat klasycznych już dla XX wieku metod analitycznych. Na polskim gruncie jest pierwszym tego typu kompleksowym ujęciem. Po przedstawieniu „tradycyjnych” metod analizy formy i harmoniki, stanowiących punkt odniesienia dla porównań, autor omówił w sposób teoretyczno-krytyczny i na konkretnych przykładach, wszystkie ważniejsze metody analityczne II połowy XX wieku, czyli metodę schenkerowską. Metody te, jak i ich zmodyfikowane elementy, stanowią niezbywalny składnik zachodniej tradycji analitycznej.


Spis treści:

Tradycyjne metody analizy
Analiza schenkerowska
Psychologiczne ujęcie analizy
Co należy rozumieć przez "ujęcie psychologiczne"?
Leonadr Meyer
Rudolph Reti
Formalne ujęcie analizy
Co należy rozumieć "ujęcie formalne"?
Teoretyczna analiza grup dźwiękowych
Analiza semiotyczna
Techniki analizy komparatystycznej
Co mówi nam analiza muzyczna?
Rozpoczęcie analizy
Robert Schumann, Auf einer Burg( z Liederkreis)
Pieśń Symeona
Benjamin Britten, Pan( z Six Metamorphoses after Ovid)
Analizowanie muzyki w formie sonatowej
Wprowadzenie
Ludwig van Beethoven, Sonata op. 42/2, Kwartet G- dur op. 18/2, V Symnonia (pierwsza część)
Hector Berlioz, Symfonia fantastyczna (pierwsza część)
Analizowanie muzyki seryjnej
Wprowadzenie
Anton Webern, Klavierstück( op. posth.)
Anton Webern, Wariacje fortepianowe( część pierwsza)
Igor Strawiński, Movements na fortepian i orkiestrę( numer 4)
Arnold Schönberg, Klavierstück op. 33 a
Podsumowanie
Utwory problematyczne
Fryderyk Chopin, Polonez- fantazja
Arnold Schönberg, Klavierstück op. 19( numer 3)
Karlheinz Stockhausen, Klavierstück III, Stimmung
Propozycje dalszej lektury
Indeks osób i kompozycji

Okładka: Lutosławski Witold, Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)

cena 59 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)

polski Koncert na fortepian i orkiestrę (Wyciąg fort.)
angielski Concerto for Piano and Orchestra (piano reduction)


Ilość stron:72
Format:297 x 414
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003569

Mój „Koncert fortepianowy” składa się z czterech części, które gra się bez przerw, mimo iż każda z tych części posiada swe wyraźne zakończenie. Część pierwsza składa się z czterech członów. W pierwszym i trzecim motywy eksponowane są jakby „od niechcenia”, lekko, czasem nieco kapryśnie, nigdy zbyt poważnie. W przeciwieństwie do tego drugi i czwarty człon wypełnia szeroka kantylena prowadząca w końcu do punktu szczytowego całej części. Część druga to rodzaj „moto perpetuo” - szybka gonitwa fortepianu na tle orkiestry, kończąca się uspokojeniem, które przygotowuje część trzecią. Otwiera ją recitativo fortepianu solo, po czym intonuje on, również bez udziału orkiestry, śpiewny temat largo. Środkowy człon, rozpoczęty wejściem orkiestry, kontrastuje z pierwszym przez swój bardziej gwałtowny, momentami dramatyczny charakter. Kantylena bez akompaniamentu orkiestry powraca na zakończenie tej części. Część czwarta ze względu na swą budowę stanowi aluzję do barokowej formy ciaccony. Jej temat (zawsze grany przez orkiestrę) składa się z krótkich nut przedzielonych pauzami, a nie - jak w tradycyjnej ciacconie - z akordów. Temat ten, powtarzany wielokrotnie, stanowi tylko jedną warstwę muzycznego dyskursu. Na jego tle fortepian eksponuje coraz to inne epizody. Dwie te warstwy działają na zasadzie formy łańcuchowej, tzn. początki i końce fortepianowych epizodów nie pokrywają się z początkami i końcami tematu. Spotkanie następuje tylko jeden raz przy końcu utworu. Temat występuje po raz ostatni w formie skróconej (bez pauz), grany przez orkiestrę tutti bez fortepianu. Następuje krótkie recitativo fortepianu fortissimo na tle orkiestry, po czym krótka Coda (presto) kończy utwór. W nieco mniejszym stopniu niż w innych utworach występuje i w „Koncercie fortepianowym” element przypadku. Jest on - jak zawsze - ściśle podporządkowany zasadom organizacji wysokości dźwięku (harmonii, melodii, etc.). Mimo to niema w mej muzyce improwizacji. Wszystko, co ma być grane, jest szczegółowo zanotowane i ma być precyzyjnie zrealizowane przez wykonawców - członków zespołu. Jedyną, ale podstawową różnicą między sekcjami ad libitum (a więc niedyrygowanymi), a tymi, które zapisane są w sposób tradycyjny (z podziałem na takty o oznaczonym metrum), jest fakt, iż w tych pierwszych niema wspólnego dla wszystkich podziału czasu. Innymi słowy, każdy z nich wykonuje swoją partię tak, jakby ją miał grać sam, nie koordynując jej z innymi. Daje to w rezultacie specyficzną, „wiotką" fakturę o bogatych, kapryśnych rytmach, niemożliwych do osiągnięcia w żaden inny sposób. [Witold Lutosławski, WJ1988]

My Piano Concerto consist of four movements played without interruption despite the fact that each movement has a clear ending. The first movement consists of four segments. In the first and third, the motives are exposed as if "nonchalantly", lightly, sometimes somewhat capriciously, never too seriously. In contrast with the first and third, the second and fourth segments contain a broad cantilena leading finally to the climax of the entire movement.

Lista utworów:
Koncert na fortepian i orkiestrę (Lutosławski Witold)

Okładka: Rutkowski Andrzej, Trio op. 13 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian (partytura i głosy)

cena 109 zł.


nuty.pl

Rutkowski Andrzej
Trio op. 13 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian (partytura i głosy)

polski Trio op. 13 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian (partytura i głosy)
angielski Trio Op. 13 for Violin, Cello and Piano (Score and Parts)
niemiecki Trio Op. 13 für Violine, Violoncello und Klavier (Partitur und Stimmen)
francuski Trio op. 13 pour violon, violoncelle et piano (partiton et parties)


Ilość stron:68 + 20 + 20
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Sperski Krzysztof, Prabucha-Firlej Anna
Kod produktu:NPL080278

Antoni Wincenty Rutkowski (ur. 1859, zm. 1886) to wybitny polski kompozytor, pianista i pedagog. W całokształcie jego dorobku twórczego da się wyróżnić dwa nurty. Pierwszy nurt reprezentują jego wczesne utwory nie odbiegające wiele od ówczesnej polskiej konwencji kompozytorskiej, choć nie pozbawionej niejednokrotnie ciekawszych elementów głównie w harmonii. Drugi - to kompozycje o dążnościach eksperymentatorskich o dość odważnych - jak na owe czasy i stosunki panujące w ówczesnej Polsce - próbach unowocześnienia swego języka muzycznego dochodzącego niekiedy do nowatorstwa Wagnera. Nurt ten cechują śmiałe zestawienia tonalne, operowanie następstwami akordów dysonansowych, zaś melodyka typu ornamentalno - figuracyjnego przestaje być pierwszoplanowym elementem muzycznym na korzyść współbrzmień harmonicznych.
Autograf, zawartego w niniejszej publikacji, Tria g-moll na skrzypce, wiolonczelę i fortepian znajduje się w bibliotece Warszawskiego Towarzystwa Muzycznego. Trio g-moll składa się z trzech części. Pierwsza z nich jest utrzymana w formie sonatowej, druga ma formę da capo o schemacie ABA, a trzecia jest rondem. Średni czas trwania utworu: 27'30''.

Antoni Wincenty Rutkowski - composer, pianist and teacher, was born in Warsaw on 21 January 1859. The period of his activity as a composer was short, lasting barely ten years, during which period he wrote approximately thirty works; eleven of them were lost. He composed mainly instrumental works, several of which - the shorter ones - were published during his lifetime. Two trends may clearly be distinguished throughout his oeuvre. The first is represented by his early works which do not differ significantly from contemporary Polish compositional conventions, even trhough they are frequently characterized by more interesting features, especially in harmonic content. The second trend comprises compositions characterized by experimental tendencies and, for the time and conditions precailing in contemporary Poland, audacious attempts at modernization of his musical language equalling sometimes the innovations of Wagner. This trend features bold, tonal juxtapositions, and the use of dissonant chord successions, while melody of an ornamental-figurative type ceases to be the foreground musical element in favour of harmonies. The autograph of the score of the Trio in G minor for violin, cello and piano is to be found in the library of the Warsaw Music Society. The Trio in G minor consists of three movements. The first of them is in sonata form, the second in ternary form (ABA), and the third is a rondo.

Lista utworów:
Trio g-moll op. 13 (Rutkowski Antoni)

Okładka: Szymanowski Karol, II Symfonia B-dur op. 19, część druga - wersja pierwotna

cena 145 zł.


nuty.pl

Szymanowski Karol
II Symfonia B-dur op. 19, część druga - wersja pierwotna

polski II Symfonia B-dur op. 19, część druga - wersja pierwotna
angielski 2nd Symphony in B Flat Major Op. 19, Second Movement - Original Version
niemiecki II. Sinfonie B-Dur Op. 19, Zweiter Satz - Ursprüngliche Fassung


Ilość stron:116
Format:265 x 350
Opracowanie na:orkiestra symfoniczna (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet piccolo (0)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet Es (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Klarnet basowy (0)
Obój I (0)
Obój III (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Kontrafagot (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Trąbka B III (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Róg F III (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Tuba C (0)
Gong (0)
Kotły (0)
talerze (piatti) (0)
Trójkąt (0)
Puzon tenorowy suwakowy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Chylińska Teresa
Redaktor: Chylińska Teresa
Kod produktu:NPL077884
Produkty podobne:

II Symfonię B-dur op. 19 Karol Szymanowski napisał w latach 1909 - 1910. Pierwsze szkice powstały w kwietniu 1909 r., szkic całości był gotowy we wrześniu 1909 r. Orkiestracja trwała od października 1909 r. do końca 1910 r., a nawet (ostatnie stronice części II) do początku 1911 r. Był to czwarty utwór Szymanowskiego na orkiestrę symfoniczną, po Uwerturze koncertowej E-dur op. 12 (1904 - 1905), nie doprowadzonej do kompletności I Symfonii f-moll op. 15 (1906 - 1907) i Pentezilei, pieśni na sopran i orkiestrę op. 18 do słów Stanisława Wyspiańskiego.
II Symfonia wykonana została po raz pierwszy w Warszawie 7 IV 1911 przez orkiestrę Filharmonii Warszawskiej pod dyrekcją Grzegorza Fitelberga, następnie pod tą samą batutą w Berlinie 1 XII 1911, Wiedniu 18 I 1912, Lipsku 29 I 1912 i Krakowie 25 IV 1912 (grała tu orkiestra Wiener Konzert - Verein). Mimo powodzenia u publiczności i uznania ze strony krytyków, jakie dzieło zdobyło, Szymanowski nie był zadowolony z szaty orkiestrowej II Symfonii. Wiele jednak czasu upłynęło, zanim znalazł wolną chwilę, by dokonać koniecznych, wedle niego, retuszy, redukcji i poprawek instrumentacyjnych, a nawet formalnych. Sposobność taka nadarzyła się w lipcu 1927 r., kiedy kompozytor przebywał w Chojnicach, majątku przyjaciół na Pomorzu, reperując zdrowie i nerwy, w latach 1926 - 1927 wyraźnie pogarszające się. Nie był w owym czasie zdolny do pracy twórczej, zajęcie się dawnym utworem stanowiło jej swoisty substytut.
II Symfonia składa się z dwóch części: I - Allegro moderato. Grazioso (350 taktów), oraz II - Lento. Temat z wariacjami (291 taktów), którą kończy Fuga. Finale. Allegro moderato molto energico (119 taktów).

Publikacja zawiera facsimile rękopisu.

Karol Szymanowski wrote the Second Symphony in B flat major Op. 19 in the years 1909 - 1910. The first sketches were made in April 1909 and a draft of the whole work was ready by September 1909. The orchestration occupied the composer from October 1909 until the end of 1910 and even (in the case of the last pages of the second movement) the beginning of 1911.
It was Szymanowski's fourth work for symphony orchestra following the Concert Overture in E major Op. 12 (1904 - 1905), the incomplete First Symphony in F minor Op. 15 (1906 - 1907) and Pentezilea, the song for soprano and orchestra Op. 18 to words by Stanisław Wyspiański.
The Second Symphony was performed for the first time in Warsaw on 7 April 1911 by the orchestra of the Warsaw Philharmonia conducted by Grzegorz Fitelberg and then under the same conductor in Berlin on 1 December 1911, Vienna on 18 January 1912, Leipzig on 29 January 1912 and Cracow on 25 April 1912 (where it was performed by the Wiener Konzert - Verein orchestra). In spite of its success with audiences and praise from the critics, Szymanowski was not pleased with the orchestration of the Second Symphony. Some considerable time elapsed, however, before he had the opportunity to make what he considered to be the necessary instrument and even formal revisions, reductions and amendments. The occasion arose in July 1927 when the composer was staying at Chojnice, an estate belonging to friends in Pomerania, rebuilding his health and nervous condition which, in the years 1926 - 1927, had markedly deteriorated. At thet time he was not capable of undertaking creative work and attending to the old piece provided him with a substitute.
The Second Symphony consists of two movements: - Allegro moderato. Grazioso (350 bars) and - Lento. Theme with Variations (291 bars), which leads without a break to the Fugue. Finale. Allegro moderato molto energico (119 bars).

Lista utworów:
II Symfonia B-dur op. 19 (Szymanowski Karol)

cena 118,95 zł.


nuty.pl

Gambetta Beppe
Beppe Gambetta -The Flatpicking Sourcebook

angielski Beppe Gambetta -The Flatpicking Sourcebook


Ilość stron:216
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara (zawiera zapis tradycyjny oraz tabulaturę, akordy) i materiał AUDIO
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + materiał AUDIO
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gambetta Beppe
Kod produktu:NPL084222

Beppe Gambetta -The Flatpicking Sourcebook to wspaniały podręcznik do nauki gry na gitarze metodą kostkową włoskiego mistrza Beppe Gambetta. Książka obejmuje szeroki zakres tematów, między innymi rozgrzewkę, podtawowe techniki bicia, otwarte stroje, a dodatkowo 75 ćwiczeń. Do książki dołączony jest specjalny kod umożliwiający pobranie z internetu dodatkowych materiałów.

The Flatpicking Sourcebook is a comprehensive collection that teaches the fundamental techniques involved in this important playing method. Written by Italian virtuoso Beppe Gambetta , this weighty book covers all the essentials along with examples in standard notation, tab and downloadable demonstrations. Flatpicking is a Guitar technique that involves playing with a plectrum, as opposed to the fingers. A master of this technique, and many styles of music, Beppe Gambetta  is your guide in this newly-translated edition of his definitive guide to playing in this style.  From the fundamentals - left and right hand techniques, plectrum grip - all the way to solo pieces, duets and ensemble arrangements, this is both a fantastic introduction to Flatpicking Guitar, and a useful resource for more experienced players looking for a reference work. Other essential topics in The Flatpicking Sourcebook  are warm-ups, strumming, crosspicking, scales, improvisation, open tunings and different arrangements. Not only will Gambetta  teach you how to flatpick, you will get important practice with the 75 exercises, licks, solo pieces, and other arrangements, also demonstrating the full extent of this fascinating and rich style. The accompanying download card includes demonstrations of all the material by Beppe Gambetta  himself, letting you hear a true master show you how it's done. This thorough and authoritative  Flatpicking Sourcebook  is a detailed guide to the techniques and fundamentals of an inimitable style passed down through generations of genius musicians.

Spis treści:

Introduction
1 Lesson from the Past
2 Fundamentals
Right Hand-Searching for Tone
Pick Gripping and Hand Rest
Fundamental Movements
Left Hand
3 Warm up and workout
Single string Workout
Hammer - Ons
Pull - Offs
Spider Joe (1st. Pattern)
Spider Joe (2nd. Pattern)
Workout and Crosspicking
4 For Beginning Students
First Melodies
Bill Malley's Barn Dance
Rock the Cradle Joe
Saltarello Romagnolo
5 Strumming
Down in the Valley to Pray
Geordige
Sally Goodin
Cuckoo's Nest
6 Accompaniament
Alternating Bass Rhythms
Rhythm with Strumming
Fill-in Licks
Bass Runs
Rhytm Licks
7 Carter Style
Lonesome Road Blues
Gentelman Charlie
8 Crosspicking
Essential Movements
Crosspicking Fundamentals
Arranging a Traditional Melody with Crosspicking
The Banks of the Ohio
Arkansas Traveller
Crosspicking: Creative Examples
Sardinia's Crosspicking
Ballo a Chitarra (Guitar Dance)
9 Transcription and Rearrangement of Traditional Melodies
The Repertoire of American
Fiddle Tunes
Kitchen Girl
Blackberry Blossom
Blackberry Blossom (Variations)
Eastern European Traditional Melodies
Czardas
Various Traditional Italian Melodies
Bergamasca
Suite of Polkas and Quadrilles
Suite of Polkas and Quadrilles (Accompaniament)
Flatpicking in the British Isles
Coleraine
10 Scales
Open String Major Scales and Relative Minors
Open String Scales with Changes in Position
Scales with "Double Stops" on Open Strings
Scales in Harp Style
Scales with Drones
11 Improvisation in Roots Music
Melodic Improvisation
Scarborough Fair
Harmony Improvisation
Improvising on Chord Positions
Combine and Alternate the Two Forms
The House of the Rising Sun
Battle of Waterloo
12 Licks
Licks in the Style of the Masters
Licks Based on Particular Techniques
Licks in the style of
Slade Stomp
13 Open Tunings
Essential scales in DADGAD Tuning
Essential scales in DGDGAD Tuning
Aires de Pontevedra
Procession
Sestrina
Tarantexas
14 The Solo Guitarist in Flatpicking Style
Deus Ti Salvet Maria
On the Road with Mama
Ninna Nonna
15 Duets
Sweet Sunny South-Melody
Sweet Sunny South-Harmony
Blues Ain't Nothin' - Fingerpicking
Blues Ain't Nothin' - Flatpicking
Marcia Americana
Under the Double Eagle
Orchestras
The Petty Thief - First Guitar
The Petty Thief - Second Guitar
The Petty Thief - Third Guitar
The Petty Thief - Fourth Guitar
Hunterdon Boler - First Guitar
Hunterdon Boler - Second Guitar
Hunterdon Boler - Third Guitar
17 The Arrangement
Examples in Different Styles
Hard Travelin' - Intro
Battle of Waterloo - Intro
Rhytm for Creuza de Ma
Rhytm for Long Journey Home
I'm Worried Now
Nova Gelosia
Serenata
Rhytmic Grooves
Latin Groove
Blues Groove
Balkan Groove
Western Swing Groove
Cajun Groove
Spanish Groove
Hawaiian Groove

cena 53,95 zł.


nuty.pl

Glass Philip
Songs And Poems For Solo Cello

angielski Songs And Poems For Solo Cello


Ilość stron:12
Format:227 x305
Opracowanie na:wiolonczela solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor muzyki: Glass Philip
Kod produktu:NPL084254

Songs And Poems For Solo Cello is a work in seven movements by Philip Glass , written for Wendy Sutter and first performed on February 13th, 2007 by her at the Howard Gilman Performance Space of the Baryshnikov Arts Center, New York. Originally based on the music of Glass’ film score to "Chaotic Harmony".  A full performance of this work lasts around 27 minutes.





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland