•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Aria Figara z op. Wesele Figara

Dostępne opracowania:

fortepian (1)
fortepian solo (5)
fortepian solo (zawiera teksty) (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (dodatkowo zawiera akompaniament orkiestrowy na płycie CD) (1)
głos wokalny solowy (tenor) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SATB) i fortepian (1)
głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura) (1)
głosy wokalne solowe (baryton i bas) i fortepian (organy) (1)
książka (3)
orkiestra dęta mieszana i głos wokalny (partytura + głosy koncertowe) (1)
skrzypce i fortepian (1)
trąbka B i fortepian (1)

Aria Figara z op. Wesele Figara znajdziesz w 20 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , Najpiękniejsze arie operowe

cena 13,95 zł.


nuty.pl

Najpiękniejsze arie operowe

Ilość stron:34
Format:A4
Opracowanie na:fortepian solo (zawiera teksty)
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL004407

Tytuły: Mozart W.A.- Aria Zerliny z opery "Don Giowanni", Delibes L. - Aria Lakme (z dzwoneczkami) z opery "Lakme", Bizet G. - Cavatina Leile z opery "Poławiacze pereł", Mozart W.A. - Arietta Cherubina z opery "Wesele Figara", Verdi G. - Aria Traviaty z opery "Traviata", Donizetti G. - Cavatina Noriny z opery "Don Pasquale", Rossini G. - Aria Matyldy z opery "Wilhelm Tell", Bizet G. - Habanera Carmen z opery "Carmen" i wiele innych.


Okładka: Biskupska Małgorzata, Bruce David, Łatwa opera na fortepian

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Biskupska Małgorzata, Bruce David
Łatwa opera na fortepian

Ilość stron:40
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL055887

Wybór arii i innych popularnych fragmentów z oper i operetek w bardzo łatwym układzie na fortepian.


Lista utworów:
Uwertura do opery Wesele Figara
Wilio, o Wilio - z operetki Wesoła wdówka
Lat dwadzieścia miał mój dziad - z operetki Ptasznik z Tyrolu
Gdyby rannym słonkiem - aria z opery Halka
Usta milczą, dusz śpiewa - aria z operetki Wesoła wdówka
Walc Musetty - z opery Cyganeria
Aria z opery Samson i Dalila
Libiamo - chór z opery Traviata
O mio babbino caro - z opery Gianni Schacchi
Chór żołnierzy - z opery Faust
Aria Adeli - z operetki Zemsta nietoperza
Uwertura do opery Traviata
Aria Nadira - z opery Pajace
Aria Cavaradossiego - z opery Tosca
Szumią jodły - aria Jontka z opery Halka
Largo - z opery Xerxes
Chór cyganów z opery Trubadur
Twoim jest serce me - aria z operetki Kraina uśmiechu
Chór niewolników - z opery Nabucco
Non piu andrai - z opery Wesele Figara
Nessun dorma - z opery Turandot
Aria Butterfly - z opery Madame Butterfly
Wiedeń, miasto moich marzeń
Chór pielgrzymów - z opery Marta
Uwertura do opery Cyrulik sewilski
Aria Skołuby - z opery Straszny dwór
Ave Maria

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Concerto in Bb Major K. 191

cena 146,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Concerto in Bb Major K. 191

polski Koncert B-dur KV 191
angielski Concerto in Bb Major K. 191


Ilość stron:34 + 8
Format:210 x 297
Opracowanie na:trąbka B i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Trąbka B (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Nakariakov Mikhail
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL062625

Wydanie zawiera Koncert B-dur KV 191 Wolfganga Amadeusza Mozarta. Niniejszy koncert oryginalnie napisany był na fagot i orkiestrę, jednak dla potrzeb tego wydania został zaaranżowany przez Mikhaila Nakariakova na trąbkę B i fortepian. Jest to wczesny utwór Mozarta; powstał gdy kompozytor miał zaledwie 18 lat. To jego pierwszy i jedyny zachowany koncert na fagot. Składa sie z 3 części: Allegro, Andante ma Adagio i Rondo tempo di minuetto. Warto wspomnieć, że temat 2 części pojawił się w jednej z arii w później skomponowanej operze "Wesele Figara". Publikacja zawiera osobne materiały wykonawcze dla trąbki i fortepianu.


Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Arias For Soprano

cena 159,25 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Arias For Soprano

polski Arie na sopran
angielski Arias For Soprano
włoski Arie per Soprano


Ilość stron:68
Format:210 x 297
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (dodatkowo zawiera akompaniament orkiestrowy na płycie CD)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063198
Produkty podobne:

Cantolopera to seria publikacji zawierających najbardziej znane opery klasyczne. W prezentowanej książce znajdują się Arie Wolfganga Amadeusa Mozarta pochodzące z takich oper, jak: "Don Giovanni", "Wesele Figara", "Czarodziejski flet", przeznaczone na sopran i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wzorcowymi nagraniami utworów oraz samymi akompaniamentami orkiestrowymi.


This series of aria collections contains CDs of full performances with orchestra, and orchestral accompaniment tracks for practice and study. There are plot notes in English and translations for study, as well as standard vocal/piano reduction editions of each aria. This edition includes from Cosi fan tutte: Per pieta, ben mio, perdona • Come scoglio immoto resta • Una donna a quindici anni • from Don Giovanni: Mi tradi quell'alma ingrata • Non mi dir, bell'idol mio • from Le nozze di Figaro: Deh, vieni, non tardar • from Die Zauberflöte: Der Hölle Rache kocht in meinem Herzen.


Lista utworów:
Come scoglio immoto resta from COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)
Deh, vieni, non tardar from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)
Der H÷lle Rache kocht in meinem Herzen from DIE ZAUBERFLÍTE (Mozart W. A.)
Ei parte... senti... - Per pietÓ, ben mio, perdonafrom COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)
Mi tradý quell'alma ingrata from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Non mi dir, bell'idol mio from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Una donna a quindici anni from COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Arias For Tenor

cena 157,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Arias For Tenor

polski Arie na tenor
angielski Arias For Tenor
włoski Arie per Tenore


Ilość stron:59
Format:210 x 297
Opracowanie na:głos wokalny solowy (tenor) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Tenor (0)
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063199
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Arias For Soprano

Cantolopera to seria publikacji zawierających najbardziej znane opery klasyczne. W prezentowanej książce znajdują się Arie Wolfganga Amadeusa Mozarta pochodzące z takich oper, jak: "Don Giovanni", "Wesele Figara", "Czarodziejski flet", przeznaczone na głos tenorowy i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wzorcowymi nagraniami utworów oraz samymi akompaniamentami orkiestrowymi.


This series of aria collections contains CDs of full performances with orchestra, and orchestral accompaniment tracks for practice and study. There are plot notes in English and translations for study, as well as standard vocal/piano reduction editions of each aria. From La Clemenza di Tito: Se all'impero, amici Dei • from Cosi fan tutte: Un'aura amorosa • from Don Giovanni: Dalla sua pace la mia dipende • Il mio tesoro intanto • from Idomeneo: Fuor del mar ho un mar in seno • from Il re pastore: Voi che fausti ognor donate • from Die Zauberflöte: Dies Bildnis ist bezaubernd schön.


Lista utworów:
Dalla sua pace la mia dipende from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Dies Bildnis ist bezaubernd sch÷n from DIE ZAUBERFLÍTE (Mozart W. A.)
Fuor del mar ho un mar in seno from IDOMENEO (Mozart W. A.)
Il mio tesoro intanto from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Se all'impero, amici Dei from LA CLEMENZA DI TITO (Mozart W. A.)
Un'aura amorosa from COSŚ FAN TUTTE (Mozart W. A.)
Voi che fausti ognor donate from IL RE PASTORE (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Arias For Baritone And Bass

cena 159,25 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Arias For Baritone And Bass

polski Arie na głos barytonowy i basowy
angielski Arias For Baritone And Bass
włoski Arie per Baritono e Basso


Ilość stron:56
Format:210 x 297
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (baryton i bas) i fortepian (organy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Baryton (0) lub Głos wokalny - Bas
Fortepian (0) lub akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska, włoska
biografii: angielska, włoska
tytułów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063200
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz - Arias For Soprano

Cantolopera to seria publikacji zawierających najbardziej znane opery klasyczne. W prezentowanej książce znajdują się Arie Wolfganga Amadeusa Mozarta pochodzące z takich oper, jak: "Don Giovanni", "Wesele Figara", "Czarodziejski flet", przeznaczone na głosy - baryton i bas - i akompaniament fortepianowy. Dodatkowo do publikacji dołączona jest płyta CD z wzorcowymi nagraniami utworów, oraz samymi akompaniamentami orkiestrowymi.


This series of aria collections contains CDs of full performances with orchestra, and orchestral accompaniment tracks for practice and study. There are plot notes in English and translations for study, as well as standard vocal/piano reduction editions of each aria. From Don Giovanni: Deh, vieni alla finestra • Madamina! il catalogo e questo • Fin ch'an dal vino • from Le nozze di Figaro: Non piu andrai, farfallone amoroso • Se vuol ballare, signor contino • Aprite un po' quegli occhi • from Die Zauberflöte: In diesen heil'gen Hallen.


Lista utworów:
Aprite un po' quegli occhi from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)
Deh, vieni alla finestra from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Fin ch'han dal vino from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
In diesen heil'gen Hallen from DIE ZAUBERFLÍTE (Mozart W. A.)
Madamina! Il catalogo Ŕ questo from DON GIOVANNI (Mozart W. A.)
Non pi¨ andrai, farfallone amoroso from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)
Se vuol ballare, signor contino from LE NOZZE DI FIGARO (Mozart W. A.)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Le Nozze Di Figaro

cena 154,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Le Nozze Di Figaro

polski Wesele Figara
włoski Le Nozze Di Figaro


Ilość stron:356
Format:200 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SATB) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Mezzosporan (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: włoska
słów utworów: włoska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL063207

Wiedeńska prapremiera "Wesela Figara" w 1786 roku zakończyła się wielkim sukcesem. Później "Wesele" wystawione zostalo w Pradze, gdzie sukces był jeszcze większy. Tak rozpoczęła się zwycięska wędrówka "Wesela Figara" przez światowe sceny. Dzisiaj dzieło to należy do operowego kanonu. Publikacja zawiera partyturę partii solowych wraz z tekstem, oraz wyciąg fortepianowy, tekst w języku włoskim.


The first of three operas to come from a frutiful relationship with the librettist Lorenzo Da Ponte, Le nozze di Figaro was first performed on 1st May 1786 and was such a triumph that encores were demanded for nearly all the arias. It's said that the story (i.e. Beaumarchais' comedy Le mariage de Figaro) was chosen by Emperor Joseph II himself, wishing to oppose the spreading power of the aristocracy: he therefore saw the main character, Figaro, a servant who successfully opposes the wishes of a count, as the symbol of his own enlightened vision of power. Mozart, in turn, identifiles with that moment of liberty and equality between men and the revival of French comedy, managing to immortalise Da Ponte's perfect theatrical mechanism.


Lista utworów:
Le Nozze Di Figaro (Mozart Wolfgand Amadeusz)

Spis treści:

Atto Primo
Duetto Cinque... dieci... venti Susanna. Figaro (s,b)
Duetto Se a caso madama la notte ti chiama Susanna, Figaro (s,b)
Aria Se vuol Ballare Figaro (b)
Aria La Vendetta, oh, la vendetta! Bartolo (b)
Duetto Via, resti servita Susanna, Marcellina (2s)
Aria Non so piu cosa son. cosa faccio Cherubino (s)
Terzetto Cosa sento! tosto andate Susanna, Basilio, Conte (s,t,b)
Coro Giovani liete
Aria Non piu andrai, farfallone amoroso Figaro (b)
Atto Secondo
Aria Porgi, amor, qualche ristoro Contessa (s)
Aria Voi che sapete Cherubino (s)
Aria Venite, inginocchiatevi! Susanna (s)
Terzetto Susanna, or via, sortite Susanna, Contessa, Conte (2 s,b)
Duetto Aprite, presto, aprite Susanna, Cherubino (2s)
Finale secondo Esci omai, garzon malnato
Atto Terzo
Duetto Crudel! perche finora Susanna, Conte (s,b)
Recitativo ed Aria Vedro, mentr'io sospiro Conte (b)
Sestetto Riconosci in questo amplesso
Recitativo ed Aria Dove sono i bei momenti Contessa (s)
Duetto Sull'aria? Che soave seffiretto Susanna, Contessa (2s)
Coro di contadine Ricevete, o padronicina
Marcia Ecco la marcia!
Coro e Recitatico - Finale terzo Amanti costanti
Atto Quarto
Cavatina L'ho perduta, me meschina! Barbarina (ms)
Aria Il capro e la capretta Marcellina (s)
Aria In quegli anni in cui val poco Bisilio (t)
Recitativo ed Aria Aprite . un po' quegli occhi (b)
Recitativo ed Aria Deh, vieni, non tardar Susanna (s)
Finale ultimo Pian pianin
Sinfonia

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Les Noces De Figaro Ouverture

cena 39,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Les Noces De Figaro Ouverture

polski Uwertura do opery Wesele Figara
francuski Les Noces De Figaro Ouverture


Ilość stron:12
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: francuska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064433

Prezentowany zeszyt zawiera Uwerturę z opery "Wesele Figara" zaaranżowaną na fortepian solo.
"Wesele Figara" jest to opera buffa zawarta w czterech aktach z muzyką Mozarta. Libretto zostało napisane przez Lorenza da Ponte na podstawie sztuki Pierre'a Beaumarchaisa Le mariage de Figaro z 1784. Jest to kontynuacja historii przedstawionej w "Cyruliku sewilskim". Pierwowzór sztuki zawierał w sobie krytykę feudalizmu i z tego powodu nie cieszył się powodzeniem wśród władców. Dopiero po usunięciu z niej akcentów politycznych zdobyła ogromną popularność. Przebieg akcji jest bardzo zabawny i bierze w niej udział wiele postaci.



Lista utworów:
Les Noces de Figaro (Ouverture) (Mozart Wolfgang Amadeusz)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph, Masters for the Young for Violine and Piano

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph
Masters for the Young for Violine and Piano

polski Utwory mistrzów dla młodzieży na skrzypce i fortepian
angielski Masters for the Young for Violine and Piano
niemiecki Meister für die Jugend für Violine und Klavier
francuski Maîtres pour la jeunesse pour violine et piano


Ilość stron:28 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Hermann Friedrich
Autor aranżacji/opracowania: Hermann Friedrich
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067587
Produkty podobne:Mozart Wolfgang Amadeusz, Haydn Franz Joseph - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 1
Mendelssohn-Bartholdy Feliks, Schumann Robert - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 3

Publikacja "Meister für die Jugend" zawiera szesnaście wybranych utworów dwóch kompozytorów klasycznych - Josepha Haydna i Wolfganga Amadeusza Mozarta, w opracowaniu na skrzypce i fortepian. Pośród kompozycji odnaleźć można m. in. opracowania pojedynczych części kwartetów Haydna (np. "Andante" z kwartetu smyczkowego nr 82, czy "Serenadę" z kwartetu nr 17) oraz aranżacje fragmentów słynnych oper Mozarta (m. in. aria Papagena z opery "Czarodziejski flet", aria Zerliny z opery "Don Giovanni", czy "Marsz" z opery "Wesele Figara").


Lista utworów:
Canzonetta aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Larghetto aus: Stadler-Quartett (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie der Zerlina aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie des Papageno aus: Die Zauberflöte (Mozart Wolfgang Amadeus)
Marsch aus: Die Hochzeit des Figaro (Mozart Wolfgang Amadeus)
Duett aus: Don Giovanni (Haydn Joseph)
Andante aus: Streichquartett Nr. 82 (Haydn Joseph)
Champagner-Arie aus: Don Giovanni (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus: Streichquartett Nr. 15 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Adagio aus: Streichquartett Nr. 66 (Haydn Joseph)
Serenata aus: Streichquartett Nr. 17 (Haydn Joseph)
Menuett aus: Streichquartett Nr. 66 (Haydn Joseph)
Finale aus: Sinfonie Nr. 88 G-Dur Hob. I:88 (Haydn Joseph)
Romanze aus: Sinfonie Nr. 85 B-Dur Hob. I:85 (Haydn Joseph)
Arie des Uriel "Mit Würd' und Hoheit angetan" aus: Die Schöpfung (Haydn Joseph)
Finale aus: Streichquartett Nr. 39 (Haydn Joseph)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Famous Opera Arias for Soprano

cena 62,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Famous Opera Arias for Soprano

polski Popularne arie operowe na sopran
angielski Famous Opera Arias for Soprano
niemiecki Berühmte Opern-Arien für Sopran


Ilość stron:28
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067958
Produkty podobne:

Zbiór popularnych sześciu arii operowych klasycznego kompozytora - Wolfganga Amadeusza Mozarta (1756 - 1791), na głos wokalny sopranowy i fortepian. Znajdziesz tu arie z takich oper, jak: Czarodziejski flet", "Don Giovanni" i "Wesele Figara".


Lista utworów:
Don Giovanni: Arie der Donna Elvira, "Mich verriet der Undankbare" (2. Akt, Nr. 21b) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Zauberflöte: Arie der Pamina, "Ach, ich fühl's, es ist verschwunden" (2. Aufzug, Nr. 17) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Arie der Gräfin, "Nur zu flüchtig bist du entschwunden" (3. Akt, Nr. 20) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie (Rondo) der Donna Anna, "Sag mir nicht, o mein Geliebter" (2. Akt, Nr. 23) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Die Hochzeit des Figaro: Kavatine der Gräfin, "Hör mein Flehn, o Gott der Liebe" (2. Akt, Nr. 11) (Mozart Wolfgang Amadeus)
Don Giovanni: Arie der Donna Anna, "Du kennst nun den Frevler" (1. Akt, Nr. 10) (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Aria Figara z opery Wesele Figara na głos wokalny (bas) i orkiestrę dętą (partytura + głosy)

cena 120 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Aria Figara z opery Wesele Figara na głos wokalny (bas) i orkiestrę dętą (partytura + głosy)

polski Aria Figara z opery Wesele Figara na głos wokalny (bas) i orkiestrę dętą (partytura + głosy)


Ilość stron:20 + 19x4 + 7x2
Format:210 x 297
Opracowanie na:orkiestra dęta mieszana i głos wokalny (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (1)
Flet II (1)
Klarnet Es (1)
Klarnet B I (1)
Klarnet B II (1)
Klarnet B III (1)
Obój I (1)
Obój II (1)
Saksofon altowy I (1)
Saksofon altowy II (1)
Saksofon tenorowy II (1)
Saksofon tenorowy I (1)
Saksofon barytonowy (1)
Fagot I (1)
Fagot II (1)
Kornet B I (1)
Kornet B II (1)
Trąbka B I (1)
Trąbka B II (1)
Róg F I (1)
Róg F II (1)
Róg F III (1)
Róg F IV (1)
Puzon tenorowy suwakowy I (1)
Puzon tenorowy suwakowy II (1)
Puzon tenorowy suwakowy III (1)
Puzon tenorowy suwakowy IV (1)
Głos wokalny solowy - Bas (1)
Tuba C I (1)
Tuba C II (1)
Baryton (klucz basowy) (1)
Baryton (klucz wiolinowy) (1)
Kotły (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Baran Barbara
Transkrypcja: Janiszewski Wacław
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod wydawcy:ENP 0548 PG
Kod produktu:NPL075082

"Wesele Figara" jest czteroaktową operą buffa Wolfganga Amadeusza Mozarta do libretta Lorenzo da Ponte na podstawie sztuki Pierre'a Beaumarchais'go z 1784 roku o tym samym tytule. Premiera dzieła miała miejsce w Wiedniu, 1 maja 1786 roku. Niniejsza publikacja zawiera "Arię Figara" z opery "Wesele Figara" w transkrypcji Wacława Janiszewskiego na głos wokalny basowy i orkiestrę dętą mieszaną. Tempo: Vivace.


Lista utworów:
Aria Figara z opery Wesele Figara (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, The Marriage of Figaro, KV 492

cena 224,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
The Marriage of Figaro, KV 492

polski Wesele Figara, KV 492
angielski The Marriage of Figaro, KV 492
niemiecki Die Hochzeit des Figaro, KV 492


Ilość stron:336
Format:190 x 270
Opracowanie na:głosy wokalne solowe (SmezzoSTBarB), chór (SATB) i fortepian (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Głos wokalny solowy - Baryton (0)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
słów utworów: niemiecka, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wyciągu fortepianowego: Soldan Kurt
Autor wstępu: Schünemann Georg
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076654

"Wesele Figara" ("Le Nozze di Figaro") KV 492 to czteroaktowa opera komiczna skomponowana przez Wolfganga Amadeusza Mozarta. Libretto do niej napisał Lorenzo da Ponte na podstawie sztuki Pierre'a Beaumarchais'go "Le marriage de Figaro" z 1784 roku. Premiera opery odbyła się w Hofburgtheater w Wiedniu 1 maja 1786 roku. Akcja opery rozgrywa się w zamku Almavivy, niedaleko od Sewilli. Zbudowana jest ona z wielu wątków. Żadna z postaci występujących w operze nie jest wyraźnie eksponowana. Wszystkie osoby posiadają wyrazistą charakterystykę muzyczną. Do najbardziej znanych fragmentów dzieła należą m. in aria Figara "Non piu andrai" z finału I aktu oraz aria hrabiny Almaviva "Porgi amor" z II aktu. Niniejsza publikacja zawiera operę "Wesele Figara" w opracowaniu na głosy solowe, chór i fortepian.


Lista utworów:
Sinfonia KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Erster Akt KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 1 Duettino: Fünfe, zehne, zwanzig KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 2 Duettino: Sollt einstens die Gräfin zur Nchtzeit KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 3 Kavatine: Will der Herr Graf ein Tänzchen nun wagen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 4 Arie: Süße Rache, ja, süße Rache KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 5 Duettino: Nur vorwärts, ich bitte KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 6 Arie: Ich weiß nicht, wi ich bin, was ich tue KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 7 Terzett: Wie, was hör ich KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 8 Chor: Fröhliche Jugend, streue ihm Blumen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 9 Arie: Nun vergiß leises Flehn, süßes Kosen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Zweiter Akt KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 10 Kavatine: Hör mein Flehn, o Gott der Liebe KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 11 Ariette: Sagt, holde Frauen, die ihr sie kennt KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 12 Arie: Nur näher, knien Sie hin vor mir KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 13 terzett: Wohlan, wird's bald geschehen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 14 Duettino: geschwind die Tür geöffnet KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 15 Finale: Komm heraus, verworfner Knabe KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Dritter Akt KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 16 Duettino: So lang hab ich geschmachtet KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 17 rezitativ und Arie: Der Prozeß schon gewonnen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 18 Sextett: Laß mein liebes Kond dich nennen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 19 Rezitativ und Arie: Und Susanna kommt nicht KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 20 Duettino: Wenn die sanften Abendwinde KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 21 Chor: Gnäd'ge Gräfin, diese Rosen KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 22 Finale: Schon naht festzug, so gehn wir KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Vierter Akt KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 23 Kavatone: Unglücksel'ge keine Nadel KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 24 Arie: Die Ziege und der Ziegenblock KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Verwandlung KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 25 Arie: In den Jahren, wo vergebens doe Vernunft KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 26 Rezitativ und Arie: Alles ist richtig, auch kann die Stunde KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 27 Rezitativ und Arie: Endlich naht sich die Stunde KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Nr 28 Finale: Still, nur still, ich will mich nähern KV 492 (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne

cena 20,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne

polski Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne


Ilość stron:132
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078249
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

"Tematy muzyczne" stanowią wyjątkową propozycję w procesie kształcenia muzycznego w szkole muzycznej. Materiał oparty jest na całkowitym ujęciu historii muzyki. Znajdują się tu przykłady muzyczne kompozytorów żyjących w poszczególnych epokach . Utwory posiadają układ fortepianowy, natomiast w utworach z akompaniamentem orkiestry zastosowano układ trzech pięciolini.


Spis treści:

DZIAŁ I - FORMY MUZYCZNE
I.FAKTURA UTWORU MUZYCZNEGO
1.Bach J.S.-Inwencja dwugłosowa d-moll
2.Bach J.S.-Inwencja trzygłosowa C-dur
3.Bach J.S.-Fuga d-moll
4.Musorgski M.-Stary zamek (z suity "Obrazki z wystawy”)
5.Rossini J.-Uwertura do opery "Cyrulik sewilski"
6.Chopin F.-Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
7.Bach J.S.-Gounod Ch.-Ave Maria
8.Mendelssohn-Bartholdy F.-IV Symfonia A-dur "Włoska"(cz. I)
9.Smetana B.-Uwertura do opery "Sprzedana narzeczona"
10.Haendel J.F.-Passacaglia z VII Suity klawesynowej.
II.FORMY POLIFONICZNE-IMITACJA
11.melodia popularna - Zegar (kanon 3-głosowy)
12.melodia popularna - Wieczorem (kanon 3-głosowy)
13.Haydn J.-Noc ciemna (kanon 3-głosowy)
14.Bach J.S.-Sarabanda z Suity fletowej h-moll
15.Bach J.S.-Inwencja dwugłosowa c-moll
16.Bach J.S.-Inwencja trzygłosowa e-moll
17.Bach J.S.-Preludium C-dur z I tomu Das wohltemperierte Klavier
18.Haendel J.F.-Preludium z III Suity klawesynowej
19.Bach J.S.-Fuga c-moll z I tomu Das wohltemperierte Klavier (CAŁOŚĆ)
20.Haendel J.F.-Fuga z III Suity klawesynowej d-moll (cz. II)
21.Bach J.S.-Fuga z I Sonaty skrzypcowej g-moll (cz. II).
III.SUITA BAROKOWA
22.Bach J.S.-II Suita francuska (CAŁOŚĆ).
IV.WARIACJE
23.Beethoven L.v.-Wariacje na temat szwajcarskiej melodii ludowej (CAŁOŚĆ)
24.Paganini N.-Kaprys a-moll nr 24
25.Beethoven L.v.-Sonata skrzypcowa A-dur "Kreutzerowska"(cz. II)
26.Mozart W.A.-Wariacje n. t. piosenki francuskiej "Ah, vous dirai-je maman"
27.Chopin F.-Wariacje "La ci darem la mano"op. 2
28.Haydn J.-Symfonia G-dur nr 94 "Z uderzeniem w kotły"(cz. II)
29.Haydn J.-Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach"(cz. II).
V.ALLEGRO SONATOWE
30.Haydn Joseph-Sonata fortepianowa G-dur (cz. I) (CAŁOŚĆ)
31.Beethoven Ludwig van-V Symfonia (cz. I)
32.Mozart Wolfgang Amadeus-Koncert skrzypcowy A-dur (cz. I)
33.Chopin Fryderyk-I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I)
34.Chopin Fryderyk-II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I)
35.Schubert F.-VIII Symfonia h-moll "Niedokończona"(cz. I).
VI.FORMY JEDNOCZĘŚCIOWE
FORMY JEDNOCZĘŚCIOWE
36.Chopin F.-Nokturn E-dur op. 62 nr 2
37.Mendelssohn-Bartholdy F.-Nokturn (z suity "Sen nocy letniej”)
38.Brahms J.-Walc As-dur op. 39
39.Chopin F.-Grande valse brillante Es-dur op. 18
40.Chopin F.-Scherzo h-moll op. 20
41.Wieniawski H.-Scherzo-Tarantella
42.Chopin F.-Impromptu As-dur op. 29
43.Schubert F.-Impromptu Es-dur op. 90 nr 2
44.Chopin F.-Kołysanka Des-dur op. 57
45.Brahms J.-Kołysanka op. 49 nr 4
46.Schubert F.-Momente musicale cis-moll op. 94 nr 4
47.Schubert F.-Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
48.Chopin F.-Ballada g-moll op. 23
49.Brahms J.-Ballada D-dur op. 10 nr 2
50.Chopin F.-Fantazja f-moll op. 49
51.Mendelssohn-Bartholdy F.-Fantazja fis-moll op. 28
52.Czajkowski P.-Pieśń bez słów op. 2 nr 3
53.Mendelssohn-Bartholdy F.-Wenecki gondolier (z cyklu "Pieśni bez słów”)
54.Karłowicz M.-Rapsodia litewska op. 11
55.Musorgski M.-Noc na Łysej Górze.
FORMY CYKLICZNE
56.Beethoven L.v.-Sonata cis-moll "Księżycowa"(cz. I, II, III)
57.Mozart W.A.-Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, II, III, IV)
58.Chopin F.-II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III)
59.Stefani J.-Suita z wodewilu "Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale”.
VII.KOMPOZYTORZY POPULARNYCH ETIUD I SONATIN
LITERATURA DZIECIĘCA
60.Chopin F.-Polonez g-moll (młodzieńczy)
61.Schumann R.-Piosenka sycylijska (z cyklu "Album dla młodzieży”)
62.Schumann R.-Szczęście (z cyklu "Sceny dziecięce”) 63.Czajkowski
P.-Chanson triste (z cyklu "Album dla młodzieży”)
64.Czajkowski P.-Walc (z cyklu "Album dziecięcy”)
65.Debussy C. - Kołysanka słonia (z cyklu "Kącik dziecięcy”).
LITERATURA NA FORTEPIAN
66.Grieg E.-Taniec norweski op. 35 (fortepian na 4 ręce)
67.Dvorák A.-Taniec słowiański e-moll op. 46 (fortepian na 4 ręce).
VIII.MUZYKA ABSOLUTNA I PROGRAMOWA
68.Mozart W.A.-Sonata fortepianowa G-dur KV 283 (cz. I)
69.Brahms J.-IV Symfonia e-moll op. 98 (cz. I)
70.Mozart W.A.-Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
71.Vivaldi A.-Jesień-Cztery pory roku: Jesień (cz. III-"Polowanie”)
72.Saint-Saëns K. - Ptaszarnia (z suity "Karnawał zwierząt”)
73.Weber K.M.-Zaproszenie do tańca
74.Musorgski M.-Chatka Baby-Jagi na kurzej stopce (z suity "Obrazki z wystawy”).
IX.MUZYKA SCENICZNA
75.Moniuszko St.-Tańce góralskie (z III aktu opery "Halka”)
76.Czajkowski P.-Taniec arabski (z II aktu baletu "Dziadek do orzechów”)
77.Kurpiński K.-Mazur (z 1-aktowego baletu "Wesele w Ojcowie”)
78.Czajkowski P.-Walc z girlandami (z I aktu baletu "Śpiąca królewna”)
79.Delibes L.-Walc lalki (z II aktu baletu "Coppelia”)
80.Mozart W.A.-Uwertura do opery "Wesele Figara"
81.Weber K.M.-Uwertura do opery "Oberon"
82.Wagner R.-Uwertura do opery "Tannhäuser"
83.Moniuszko St.-Recytatyw i Aria Stefana z kurantem (z opery "Straszny dwór”)
84.Moniuszko St.-Aria Hrabiny (z II aktu opery "Hrabina”)
85.Rossini J.-Cavatina Rozyny (z I aktu opery "Cyrulik sewilski”)
86.Czajkowski P.-Polonez (z II aktu opery "Eugeniusz Oniegin”)
87.Verdi G.-Chór niewolników (z III aktu opery "Nabucco”)
88.Strauss J.-Aria Adeli (z II aktu operetki "Zemsta nietoperza”)
89.Strauss J.-Aria Sandora (z I aktu operetki "Baron cygański”)
90.Zeller K.-Piosenka Adama (z II aktu operetki "Ptasznik z Tyrolu”)
91.Offenbach J.-Aria Pericholi (Aria ze śmiechem) (z I aktu operetki "Perichola”)
92.Offenbach J.-Kankan (z II aktu operetki "Orfeusz w piekle”).
DZIAŁ II-TAŃCE
I.TAŃCE STYLIZOWANE
93.Beethoven L.v.-Menuet G-dur
94.Boccherini L.-Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
95.Mozart W.A.-Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. III)
96.Mozart W.A.-Koncert skrzypcowy A-dur KV 219 (cz. III)
97.Haydn J.-Symfonia G-dur nr 94 "Z uderzeniem w kotły"(cz. III)
98.Haydn J.-Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotły"(cz. III)
99.Martini P.-Gawot G-dur
100.Lully J.B.-Gawot a-moll
101.Thomas A.-Gawot (z II aktu opery "Mignon”)
102.Chopin F.-Walc a-moll op. 34 nr 2
103.Strauss J.-Opowieści lasku wiedeńskiego
104.Smetana B.-Polka (z I aktu opery "Sprzedana narzeczona”)
105.Dvorák A.-Taniec słowiański E-dur
106.Chopin F.-Bolero a-moll op. 19
107.Auber D.F.-Bolero (z opery "Niema z Portici”)
108.Chopin F.-Tarantella As-dur op. 43
109.Gordigiani L.-Ave Maria
110.Czajkowski P.-Kaprys włoski op. 45
111.Zarębski J.-Tarantella op. 25
112.Mendelssohn-Bartholdy F.-Marsz weselny (z suity "Sen nocy letniej”)
113.Wagner R.-Marsz weselny (z III aktu opery "Lohengrin”)
114.Beethoven L.v.-Marsz żałobny z III Symfonii Es-dur (cz. II)
115.Chopin F.-Marsz żałobny z Sonaty fortepianowej b-moll (cz. III)
116.Mozart W.A.-Marsz turecki z Sonaty fortepianowej A-dur KV (cz. III)
117.Czajkowski P.-Marsz (z baletu "Dziadek do orzechów”)
118.Verdi G.-Marsz triumfalny (z II aktu opery "Aida”)
119.Strauss J. ojciec-Marsz Radetzky`ego.
II.POLSKIE TAŃCE LUDOWE I STYLIZOWANE
120.melodia popularna - Polonez 3 Maja
121.melodia popularna - Trzeci Maj
122.Chopin F.-Polonez As-dur op. 53
123.Moniuszko St.-Aria Miecznika (z II aktu opery Straszny dwór”)
124.Moniuszko St.-Aria Chorążego (z III aktu opery "Hrabina”)
125.Chopin F.-Polonez B-dur (młodzieńczy)
126.Ogiński M.K.-Polonez a-moll "Pożegnanie Ojczyzny"
127.Noskowski Z.-Polonez elegijny "W starym dworku"
128.Wieniawski H.-Polonez D-dur
129.melodia popularna - Krakowiak (z 1794 roku)
130.melodia popularna - Przybyli ułani
131.Chopin F.-Rondo á la Krakowiak op. 14
132.Chopin F.-I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
133.melodia popularna - Uciekła mi przepióreczka
134.melodia popularna - Boli mnie noga w biedrze
135.Wieniawski H.-Obertas op. 19 nr 2
136.melodia popularna - Czerwone jabłuszko
137.melodia popularna - Ty pójdziesz górą
138.Wieniawski H.-Kujawiak a-moll
139.melodia popularna - Jeszcze jeden mazur dzisiaj
140.melodia popularna - Mazur wojenny
141.Moniuszko St.-Mazur (z IV aktu opery "Straszny dwór”)
142.Moniuszko St.-Mazur (z I aktu opery "Halka”)
143.Chopin F.-Rondo á la Mazur
144.Chopin F.-Mazurek B-dur op. 7 nr 1
145.Chopin F.-Mazurek a-moll op. 7 nr 2
146.Skriabin A.-Mazurek fis-moll op. nr 2
147.Zarzycki A.-Mazurek G-dur op. 26
148.Zarzycki A.-Mazurek E-dur op. 39.
III.STYLIZACJA MUZYKI LUDOWEJ RÓŻNYCH NARODÓW
149.Albeniz I. -Tango (z suity "Hiszpania”)
150.Bizet G.-Habanera (z I aktu opery "Carmen”)
151.Brahms J.-Taniec węgierski nr 7
152.Liszt F.-VI Rapsodia węgierska
153.Glinka M.-Fantazja na tematy rosyjskie "Kamarinskaja"
154.Grieg E.-Taniec norweski op. 38 nr 5
155.Rimski-Korsakow N.-Pieśń indyjska (z IV obrazu opery "Sadko”)
156.Smetana B.-Wełtawa (z cyklu "Moja Ojczyzna”-cz. II)
157.Dvorak A.-Taniec słowiański e-moll
158.Noskowski Z.-Step.

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

cena 20,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1

polski Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1


Ilość stron:136
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078250
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

ŚREDNIOWIECZE
1.Anonim - Bogurodzica.
RENESANS
2.Orlando di L. - Lucescit jam o socii (chanson)
3.Palestrina G.P.da - Gloria in excelsis Deo z "Missa papae Marcelli"
4.Venosa G.C.da - O voi, o voi (madrygał)
5.Marenzio L. - Amatemi, ben mio (madrygał)
6.Monteverdi C. - O sia tranquillo il mare (madrygał).
POLSCY KOMPOZYTORZY XVI WIEKU
7.Leopolita M. - Mihi autem
8.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
9.Gomółka M. - Kleszczmy rękoma wszyscy zgodliwie (psalm 47)
10.Gomółka M. - Nieście chwałę, mocarze (psalm 29).
BAROK
11.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a- moll
12.Bach J.S. - Inwencja trzygłosowa C-dur
13.Bach J.S. - Preludium C-dur z I tomu "Das wohltemperierte Klavier"
14.Bach J.S. - Fuga c-moll z I tomu "Das wohlteperierte Klavier"
15.Bach J.S. - II Suita francuska (cz. I)
16.Bach J.S. - Toccata d-moll
17.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
18.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
19.Bach J.S. - I Suita G-dur (cz. I)
20.Bach J.S. - Suita h-moll Badinerie
21.Bach J.S. - I Koncert skrzypcowy a-moll (cz. I)
22.Bach J.S. - Koncert d-moll na 2 skrzypiec (cz. I)
23.Bach J.S. - III Suita orkiestrowa (cz. II - Aria)
24.Bach J.S. - Jesu, meine Freude (motet)
25.Haendel G.F. - III Suita klawesynowa (cz. I)
26.Haendel G.F. - VII Suita klawesynowa Passacaglia
27.Haendel G.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
28.Haendel G.F. - Koncert B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
29.Haendel G.F. - Aria z suity "Muzyka na wodzie"
30.Haendel G.F. - Bourée z suity "Muzyka ogni sztucznych"
31.Haendel G.F. - Largo z opery "Xerxes"
32.Haendel G.F. - Chór z oratorium "Juda Machabeusz"
33.Haendel G.F. - Alleluja z oratorium "Mesjasz"
34.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Wiosna" (cz. I)
35.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Lato" Burza (cz. II)
36.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Jesień" Polowanie (cz. III)
37.Vivaldi A. - Cztery pory roku - "Zima" (cz. 1)
38.Corelli A. - La follia z Sonaty op. 5 nr 6
39.Tartini G. - Sonata skrzypcowa g-moll ("z trylem diabelskim" - cz. I)
40.Rameau J.P. - Tamburyn
41.Rameau J.P. - Kura
42.Couperin F. - Le Tic-Toc-Choc
43.Daquin Louis-C. - Kukułka
44.Albinoni T. - Adagio.
KOMPOZYTORZY POLSKIEGO BAROKU
45.Pękiel B. - Audite mortales (cz. I)
46.Gorczycki G.G. - Gaude Mater
47.Szarzyński S.S. - Sonata na 2 skrzypiec i organy
48.Mielczewski M. - Koncert "Deus in nomine tuo"
49.Zieleński M. - I Fantazja
50.Jarzębski A. - Tamburetta.
KLASYCYZM
51.Haydn J. - Sonata fortepianowa G-dur (cz. I)
52.Haydn J. - Symfonia D-dur nr 101 "Zegarowa" (cz. II)
53.Haydn J. - Serenada z XVII Kwartetu smyczkowego
54.Haydn J. - Symfonia Es-dur nr 103 "Z werblem na kotłach" (cz. III)
55.Haydn J. - Koncert fortepianowy D-dur (cz. III)
56.Haydn J. - Pory roku - "Wiosna" (cz. I)
57.Haydn J. - Stworzenie świata (cz. I)
58.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Uprowadzenie z seraju"
59.Mozart W.A. - Uwertura do opery "Wesele Figara"
60.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. I)
61.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa A-dur KV 331 Marsz turecki
62.Mozart W.A. - Koncert fortepianowy d-moll KV 466 (cz. I)
63.Mozart W.A. - Koncert klarnetowy A-dur KV 662 ( cz. I)
64.Mozart W.A. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
65.Mozart W.A. - Alleluja z motetu "Exultate jubilate"
66.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik KV 525 (cz. I)
67.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I, III)
68.Mozart W.A. - Symfonia Es-dur KV 543 (cz. III)
69.Mozart W.A. - Symfonia C-dur "Jowiszowa" KV 550 (cz. I)
70.Beethoven L.v. - Dla Elizy
71.Beethoven L.v. - Adelaida
72.Beethoven L.v. - Sonata fortepianowa cis-moll "Księżycowa" op. 27 nr 2 (cz. I)
73.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III)
74.Beethoven L.v. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
75.Beethoven L.v. - Sonata skrzypcowa a-moll op. 23 (cz. II) 76.Beethoven L.v. - III Symfonia Es-dur Marsz żałobny (cz. II) 77.Beethoven L.v. - V Symfonia (cz. I)
78.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
79.Beethoven L.v. - IX Symfonia d-moll Oda do radości (cz. IV).
POLSCY KOMPOZYTORZY EPOKI KLASYCZNEJ
80.Stefani J. - Polonez z wodewilu "Cud mniemany czyli Krakowiacy i Górale"
81.Elsner J. - Uwertura do opery "Leszek Biały"
82.Lessel F. - Wariacje na temat ukraińskiej melodii ludowej
83.Szymanowska M. - Walc A-dur
84.Ogiński M.K. - Polonez a-moll "Pożegnanie ojczyzny"
85.Gołąbek J. - Symfonia D-dur (cz. I).
ROMANTYZM
86.Weber C.M.v. - Uwertura do opery "Oberon"
87.Weber C.M.v. - Aria Maksa z I aktu opery "Wolny strzelec"
88.Weber C.M.v. - Zaproszenie do tańca
89.Schubert F. - Ave Maria 90.Schubert F. - Polna różyczka
91.Schubert F. - Kołysanka
92.Schubert F. - Serenada
93.Schubert F. - Pstrąg
94.Schubert F. - Momente musicale f-moll op. 94 nr 5
95.Schubert F. - Impromptu Es-dur
96.Schubert F. - V Symfonia (cz. III)
97.Schubert F. - VIII Symfonia h-moll "Niedokończona" (cz. I)
98.Schumann R. - Marzenie
99.Schumann R. - Piosenka sycylijska z cyklu "Album dla młodzieży"
100.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj z cyklu "Miłość poety"
101.Schumann R. - Koncert wiolonczelowy a-moll (cz. I)
102.Schumann R. - Koncert fortepianowy a-moll op. 54 (cz. I)
103.Schumann R. - IV Symfonia d-moll (cz. I)
104.Mendelssohn-Bartholdy F. - Na skrzydłach pieśni
105.Mendelssohn-Bartholdy F. - Koncert skrzypcowy e-moll (cz. I)
106.Mendelssohn-Bartholdy F. - Suita "Sen nocy letniej" Uwertura, Nokturn, Marsz weselny
107.Mendelssohn-Bartholdy F. - IV Symfonia A-dur "Włoska" (cz. I)
108.Chopin F. - Życzenie
109.Chopin F. - Hulanka
110.Chopin F. - Śliczny chłopiec
111.Chopin F. - Ballada g-moll op. 23
112.Chopin F. - Etiuda c-moll "Rewolucyjna" op. 10 nr 12
113.Chopin F. - Impromptu As-dur op. 29
114.Chopin F. - Kołysanka Des-dur op. 57
115.Chopin F. - Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
116.Chopin F. - Preludium e-moll op. 28 nr 4
117.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
118.Chopin F. - Walc As-dur op. 64 nr 3
119.Chopin F. - Mazurek a-moll op. 59 nr 1
120.Chopin F. - Scherzo h-moll op. 20
121.Chopin F. - Sonata fortepianowa b-moll Marsz żałobny (cz. III)
122.Chopin F. - I Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. I, II, III)
123.Chopin F. - II Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. I, II, III).
IMPRESJONIZM
124.Debussy C. - Popołudnie fauna
125.Debussy C. - Dziewczyna o włosach jasnych jak len
126.Debussy C. - Światło księżyca
127.Debussy C. - Taniec pajaca
NEOROMANTYZM
128.Brahms J. - Kołysanka op. 49 nr 4
129.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
130.Brahms J. - Walc As-dur op. 39
131.Brahms J. - Koncert skrzypcowy D-dur (cz. III)
132.Brahms J. - IV Symfonia e-moll (cz. I)
133.Wagner R. - Uwertura do opery "Tannhäuser"
134.Wagner R. - Marsz "Wejście gości na Wartburg" z II aktu opery "Tannhäuser"
135.Wagner R. - Marsz weselny z III aktu dramatu muz. "Lohengrin"
136.Wagner R. - Galop Walkirii z dramatu muz. "Walkiria".
KOMPOZYTORZY XIX WIEKU
KOMPOZYTORZY FRANCUSCY
137.Gounod Ch.-Bach J.S. - Ave Maria
138.Gounod Ch. - Serenada Mefistofelesa z III aktu opery "Faust"
139.Franck C. - Ave Maria
140.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
141.Lalo É. - Symfonia hiszpańska op. 21 (cz. I)
142.Delibes L. - Aria Lakmé (z dzwoneczkami) z II aktu opery "Lakmé"
143.Bizet G. - Aria Nadira z I aktu opery "Poławiacze pereł"
144.Bizet G. - Kuplety torreadora z II aktu opery "Carmen"
145.Bizet G. - Seguidilla z I aktu opery "Carmen"
146.Bizet G. - II Suita "Arlezjanka" (cz. III)
147.Saint-Saëns C. - Taniec szkieletów op. 40
148.Saint-Saëns C. - Łabędź z cyklu "Karnawał zwierząt"
149.Saint-Saëns C. - Aria Dalili z I aktu opery "Samson i Dalila"
150.Massenet J. - Medytacje z opery "Thais".
KOMPOZYTORZY POLSCY
151.Kurpiński K. - Uwertura do opery "Zamek na Czorsztynie"
152.Kurpiński K. - Koncert klarnetowy A-dur (cz. I)
153.Komorowski I. - Kalina
154.Zarzycki A. - Mazurek G-dur op. 26
155.Zarębski J. - Tarantella op. 25.
MUZYKA SKRZYPCOWA
156.Paganini N. - Moto perpetuo
157.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll La Campanella (cz. III)
158.Lipiński K. - Koncert wojskowy D-dur op. 21 (cz. I)
159.Wieniawski H. - Legenda
160.Wieniawski H. - Polonez A-dur
161.Wieniawski H. - II Koncert skrzypcowy d-moll (cz. III)
162.Sarasate P. - Melodie cygańskie.
MUZYKA OPEROWA
163.Auber D.F. - Bolero z II aktu opery "Niema z Portici"
164.Rossini G. - Uwertura do opery "Wilhelm Tell"
165.Rossini G. - Uwertura do opery "Sroka złodziejka"
166.Rossini G. - Aria Don Bazylia (Aria o plotce) z I aktu opery "Cyrulik sewilski"
167.Donizetti G. - Cavatina Lucii z I aktu opery "Łucja z Lammermoor"
168.Donizetti G. - Cavatina Noriny z I aktu opery "Don Pasquale"
169.Bellini V. - Aria Normy z I aktu opery "Norma"
170.Bellini V. - Aria Aminy z II aktu opery "Lunatyczka"
171.Verdi G. - Aria Traviaty z I aktu opery "Traviata"
172.Verdi G. - Aria Gildy z I aktu opery "Rigoletto"
173.Verdi G. - Chór niewolników z III aktu opery "Nabucco"
174.Leoncavallo R. - Aria Cania z I aktu opery "Pajace"
175.Leoncavallo Ruggiero - Poranek.
MUZYKA OPERETKOWA
176.Offenbach J. - Kankan z II aktu operetki "Orfeusz w piekle"
177.Offenbach J. - Piosnka Parysa z operetki "Piękna Helena"
178.Offenbach J. - Aria Pericholi z I aktu operetki "Perichola"
179.Strauss J. ojciec - Marsz Radetzky`ego
180.Strauss J. syn - Życie artysty (walc wiedeński)
181.Strauss J. syn - Annen-polka op. 117.

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeus, Amadeus - Selections From The Film for Piano

cena 62,95 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeus
Amadeus - Selections From The Film for Piano

polski Wybrane utwory z filmu Amadeusz na fortepian
angielski Amadeus - Selections From The Film for Piano


Ilość stron:48
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Fox Dan
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079937

Publikacja zawiera fortepianowe opracowania wybranych utworów Wolfganga Amadeusza Mozarta, które zostały wykorzystane jako ścieżka dźwiękowa do filmu "Amadeusz" reżyserii Miloša Formana. Autorem opracowań jest Dan Fox. Wśród tytułów znaleźć można miedzy innymi: "Romanza" z koncertu fortepianowego d-moll, "Ecco La Marcia" z opery "Wesele Figara" czy pierwsze części Symfonii nr 25 i 29.


Contents: Turkish Finale (The Abduction from the Seraglio) • Ecco la Marcia (Le Nozze di Figaro, act 3) • La ci darem la mano (Don Giovanni, act 1) • Romanza (2nd movement from Piano Concerto in D Minor, K466 - main theme) • Piano Concerto in E Flat, K482 - 3rd movement, main theme • Ruhe sanft, mein holdes Leben (Zaide) • Serenade No. 10 for Winds, K361 - 3rd movement • Symphonie Concertante, K364 - 1st movement, main themes • Symphony No. 25, K183 - 1st movement exposition • Symphony No. 29, K201 - 1st movement exposition.


Lista utworów:
La Ci Darem La Mano From "Don Giovanni" (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Turkish Finale (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Ecco La Marcia from "The Marriage Of Figaro" (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Piano Concerto in D Minor KV 466 (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Piano Concerto in E Flat Major KV 482 (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Ruhe Sanft Mein Holdes Leben From "Zaide" (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Serenade No. 10 for Winds KV 361 (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Symphonie Concertante KV 364 (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Symphony No. 25 KV 183 (Mozart Wolfgang Amadeusz)
Symphony No. 29 KV 201 (Mozart Wolfgang Amadeusz)

Okładka: Ries Ferdinand, Wariacje na tematy z opery  Wesela Figara na fortepian

cena 35 zł.


nuty.pl

Ries Ferdinand
Wariacje na tematy z opery Wesela Figara na fortepian

polski Wariacje na tematy z opery Wesela Figara na fortepian
angielski Variations on Themes from the Opera The Marrage of Figaro for Piano


Ilość stron:27
Format:205 x 290
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083583

Publikacja zawiera wariacje na tematy z opery W.A. Mozarta "Wesele Figara" na fortepian. Sept variations sur le thema Amanti costanti Sur le Piano bardzo techniczne i utrzymane w brzmieniu klasycznym. Sept variations brillantes sur le thema favorit Non piu andrai o zróżnicowanej dynamice również trudne technicznie. Utwory mogą wykonywać uczniowie szkół muzycznych II stopnia lub muzycy koncertowi.


Lista utworów:
Sept variations sur le thema Amanti costanti Sur le Piano (Ries Ferdinand)
Sept variations brillantes sur le thema favorit Non piu andrai (Ries Ferdinand)

Okładka: Rosen Charles, Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

cena 94 zł.


nuty.pl

Rosen Charles
Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.

polski Styl klasyczny: Haydn, Mozart, Beethoven.
angielski The Classical Style Haydn, Mozart, Beethoven.


Ilość stron:624
Format:170 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Dudek Adam
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083994

"Styl klasyczny" jest książką wybitną, niezwykłą i fascynującą. Wszechobejmujące spojrzenie Rosena dokonywane w aspekcie wartości i muzycznego sensu odsłania i ukazuje jej szczegółowość i doskonałość ze ścisłością analityka i wrażliwością artysty. Praca bardzo inetersująca, niezbędna nie tylko dla muzyków, historyków muzyki i studentów, lecz również dla szerszego grona miłośników muzyki.


Spis treści:

Od tłumacza...
Przedmowa do pierwszego wydania...
Przedmowa do wydania zmienionego...
Przedmowa do wydania polskiego
Nowa przedmowa...
Podziękowania...
Nota biograficzna...
Uwaga o przykładach nutowych...
I WPROWADZENIE
Język muzyczny końca osiemnastego wieku...
Styl okresu i styl grupy
Tonalność
Biegunowość toniczno-dominatowa
Modulacja
Równomierne temperowanie
Osłabienie formy linearnej
Teorie formy...
Dziewiętnastowieczna koncepcja formy sonatowej
Dwudziestowieczne rewizje
Schenker
Analiza motywiczna
Pospolite błędy
Początki stylu...
Dramatyczny charakter stylu klasycznego
Zakres stylów 1755-1775
Muzyka publiczna i prywatna
Okres manierystyczny
Protoklasyczne symetrie i wzory
Determinanty formy
II STYL KLASYCZNY
Spójność języka muzycznego...
Fraza periodyczna
Symetria i przejście rytmiczne
Homogeniczne (barokowe) a heterogeniczne (klasyczne) systemy rytmiczne
Dynamika i oranamentacja
Przejście rytmiczne i dynamiczne (Kwartet op.33 nr 3 Haydna)
Przejście harmoniczne (modulacja)
Styl ozdobny a styl dramatyczny
Materiał konwencjonalny
Stabilność tonalna i rozwiązanie
Repryza a artykulacja napięcia
Reinterpretacja a tonacje poboczne
Subdominanty
Kontrast tematyczny
Pogodzenie kontrastów, rozwiązanie symetryczne
Stosunek wielkiej formy do frazy, technika ekspansji ("Trio fortepianowe"H.19 Haydna)
Pokrewieństwo dźwięku, akordu i modulacji
Artykulacja rytmu, rola pojedynczego uderzenia
Styl sonatowy i materiał ekscentryczny: forma fantazji (Mozart, "Fantazja"KV 475)
Forma słyszalna a niesłyszalna
Wpływy pozamuzyczne
Dowcip w muzyce
Struktura i ornament...
Uogólniona forma sonatowa
Struktura a ornament
Ornamentacja w końcu XVIII w.
Radykalna zmiana w funkcji zdobniczej
III HAYDN OD ROKU 1770 DO ŚMIERCI MOZARTA
Kwartet smyczkowy...
Haydn i Carl Philipp Emanuel bach
Rozpoczynanie w fałszywej tonacji
Innowacje w kwartetach Scherzi, akompaniament tematyczny
Energia ukryta w materiale muzycznym
Dysonans jako główne źródło energii
Siły kierunkowe materiału
Sekwencja jako źródło energii
Reinterpretacjapoprzez transpozycję
Stosunek kawartetów smyczkowych do klasycznego systemu tonalnego
Dalszy rozwój kwartetów smyczkowych Haydna
Kwartet smyczkowy i sztuka konwersacji
Symfonia...
Rozwój orkiestry a styl symfoniczny
Postęp stylistyczny
Styl burzy i naporu
Symfonia nr 46
Słabość organizacji rytmicznej we wczesnych utworach Haydna
"Symfonia nr 47"
Wpływ opery
"Symfonia nr 75"
Nowa klarowność i powściągliwość
"Symfonia nr 81"
Dowcip i symfoniczne dostojeństwo
Symfonia "Oksfordzka"
Haydn i sielanka
IV OPERA SERIA...212
Problematyczny status opery seria
Konwencje opery seria i buffa
Tragedia osiemnastowieczna
Styl dojrzałego baroku
Środki dramatyczne i elegijne
Gluck
Doktryna neoklasyczna
Muzyka i estetyka ekspresji
Słowa i muzyka
Gluck i rytm
Mozart i "Idomeno"
Recytatyw i formy złożone
Fuzja opery seria i buffa, "Wesele Figara"
"Fidelio"
V MOZART
Koncert...
Mozart i forma dramatyczna
Stabilizacja tonalna
Symetria i upływ czasu
Wykonawstwo continuo w końcu XVIII w.
Znaczenie muzyczne continuo
Koncert jako dramat
Wstępny ritornel
"Koncert Es-dur KV 271"
Ekspozycja fortepianu jako dramatyzacja ekspozycji orkiestry
Symetria kulminacji
Poboczne przetworzenie wewnątrz repryzy
Wolna część "Koncertu KV 271 jako ekspansja frazy początkowej
Symetria lustrzana
Finał koncertu
"Sinfonia concertante KV 364"
Pokrewieństwa tematyczne
"Koncerty KV 412, KV 413, KV 415"
"Koncert KV 449"
"Koncert KV 456", modulujący drugi temat
Dramatyczna rozpiętość drugiej części
Finały wariacyjne
"Koncert KV 459" i finały fugowe
"Koncert KV 466", sztuka akcelarycji rytmicznej
Jedność tematyczna
"Koncert KV 467" i styl symfoniczny
Wolna część, improwizacja i symetria
"Koncert KV 482, barwa orkiestralna
"Koncert KV 488", artykulacja zakończenia ekspozycji
Wolna część i struktura melodyczna
"Koncert KV 503", technika powtórzeń
Dur i moll
Poczucie masy
"Koncert KV 537", styl protoromantyczny i luźna struktura melodyczna
"Koncert klarnetowy", ciągłość nakładających się fraz
"Koncert KV 595", rozwiązanie dysonansu chromatycznego
Kwintet smyczkowy...
Styl concertante
"Kwintet KV 174", rozbudowane brzmienie a rozbudowa formy
"Kwintet KV 515", nieregularne propozycje
Ekpansja formy
"Kwintet KV 516", problem fianłu klasycznego
Durowe zakończenie utworu w moll
Stylistyczne granice ekspresji
Miejsce menueta w układzie części
Wirtuozeria a muzyka kameralna
"Kwintet KV 593"
Powolne wstępy
Struktura harmoniczna i sekwencje
"Kwintet KV 614", wpływ Haydna
Opera komiczna...
Muzyka a dialog mówiony
Styl klasyczny a akcja
Ensemble, sekstet z "Wesela Figara", a forma sonatowa
Sekstet z "Don Giovanniego", a propozycje sonatowe
Relacje tonalne w operze
Repryza i wymogi akcji dramatycznej
Finały operowe
Arie
"Se voul ballare" z "Wesela Figara"
Współistnienie wydarzeń muzycznych i dramatycznych: scena cmentarna z "Don Giovanniego"
Komedia intrygi
Osiemnastowieczna koncepcja osobowości
Komedia eksperymentu psycholiogicznego i Marivaux, "Cosi fan tutte"
Wirtuozeria tonu
"Die Zauberflöte", Carlo Gozzi i baśń dramatyczna
Muzyka i prawda moralna
"Don Giovanni" i gatunek mieszany
Skandal i polityka
Mozart jako wywrotowiec
VI HAYDN PO ŚMIERCI MOZARTA
Styl popularny...
Haydn i muzyka ludowa
Połączenie sztuki wysokiej ze stylem popularnym
Integracja elementów popularnych
Niespodziewany powrót tematu w finałach
Menuety a styl popularny
Instrumentacja
Wstęp jako gest dramatyczny
Trio fortepianowe...
Reakcyjna forma
Muzyka kameralna a wirtuozeria pianistyczna
Instrumenty czasów Haydna
Zdwajanie linii basu przez wiolonczelę
"Trio" H. 14
"Trio" H. 22 i ekspansja frazy
"Trio" H. 28 transformacja wczesnego stylu Haydna
"Trio" H. 26, akceleracja elementów motywicznych wewnątrz frazy
"Trio" H. 31, bogata i ozdobna technika wariacyjna
"Trio" H. 30, chromatyka Haydna
Muzyka kościelna...
Estetyka ekspresyjna a celebracyjna
Styl opery buffa a muzyka religijna
Mozartowskie parodie stylu barokowego
Haydn a muzyka religijna
Oratoria i styl pastoralny
"Chaos" a forma sonatowa
"Msza C-dur" Bethovena, problemy rozplanowania w czasie
"Msza D-dur"
VII BEETHOVEN
Beethoven
Beethoven a styl postklasyczny
Beethoven a romantycy
Substytuty relacji dominantowo-tonicznej
Innowacje harmoniczne romantyków
Beethoven i jego współcześni
"Koncert fortepianowy G-dur", tworzenie napięcia przez akord toniczny
Powrót do zasad klasycznych
"Eroica", propozycje, kody i powtórzenia
"Sonata Waldsteinowska", jedność faktury i tematu
"Appassionata" i jedność dzieła
Eksperymenty romanyczne w "Wariacjach c-moll"
Muzyka programowa
"An die ferne Geliebte"
Lata 1813-1817
"Hammerklavier", wewnętrzne zależności pomiędzy ogólną formą i materiałem
Rola opadających tercji w tworzeniu sekwencji
Struktura sekwencyjna przetworzenia w "Hammerklavier"
Stosunek do ogólnego następstwa tonacji
Stosunek do struktury tematycznej
"Ais" przeciw A
Metronom i tempo
Zmiana stylu od czasu op.22
Scherzo
Część wolna
Wstęp do finału
Fuga
Miejsce "Hammerklavier" w twórczości Beethovena
Przemiana formy wariacyjnej w formę klasyczną
"Opus 111"
Beethoven i znaczenie proporcji muzycznych
Późne lata Beethovena a konwencje czasów jego dzieciństwa...
Oryginalność Beethovena a styl lat 70.XVIII w.
Kadencyjny tryl w op.111
Tradycyjny tryl końcowy w kadencjach z koncertów
Zawieszona odbitka: "Sonata op.101"
Konwencjonalne figuracje koncertowe przeniesione do sonaty fortepianowej
Dwa stereotypy lat siedemdziesiątych: subdominata w repryzie, pokrewna tonacja molowa w przetworzeniu
Subdominata przeniesiona do kody
Konwencja i innowacja: pokrewna tonacja molowa w "KV 576" Mozarta i "Koncercie Konoracyjnym"
Konsekwentne posługiwanie się stereotypem przez Haydna
Naga konwencja przedstawiona u Beethovena
Stereotyp i inspiracja w op. 106
Dwie konwencje w op. 110
Integracja i alternacja motywiczna w op.110
Integracja temp
"Espressivo a rubato"
Radykalne stosunki tonacyjne a struktura dramatyczna
Dramatyzacja akademickich elementów w fudze
Jedność tempa a notacja rytmiczna w finale
Wdzięk Beethovena
Przesunięcie wstecz granic współczesnego stylu
Synteza XVIII-wiecznych konwencji cyklu wariacyjnego
Późny Beethoven, XVIII-wieczna towarzyskość a język muzyki
Epilog...
Schumannowski pomnik Beethovena (FANTAZJA C-dur)
Powrót do baroku
Zmiana w języku tonalnym
Schubert
Stosunek Schuberta do stylu klasycznego
Środkowy okres twórczości Beethovena jako model
Zasady klasyczne u późnego Schuberta
Styl klasyczny jako archaizm
Indeks nazwisk i tytułów...

Okładka: Haydn Franz Joseph, Mozart Wolfgang Amadeus, Meister für der Jugend für Klavier

cena 45 zł.


nuty.pl

Haydn Franz Joseph, Mozart Wolfgang Amadeus
Meister für der Jugend für Klavier

polski Utwory mistrzów dla młodzieży na fortepian
angielski Masters for the Young for Piano
niemiecki Meister für der Jugend für Klavier
francuski Maîtres pour la Jeunesse pour piano


Ilość stron:44 (46)
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Ruthardt Adolf
Kod produktu:NPL077458
Produkty podobne:Mendelssohn-Bartholdy Feliks, Schumann Robert - Masters for the Young for Violoncello and Piano, Vol. 3

Publikacja "Meister für die Jugend" zawiera 24 wybrane utwory dwóch kompozytorów klasycznych - Josepha Haydna i Wolfganga Amadeusza Mozarta, w opracowaniu na fortepian solo. Wśród nich zawarto opracowania pojedynczych części dzieł symfonicznych Haydna, m. in. Andante z Symfonii nr 94 G-dur i Romanza z Symfonii nr 85 B-dur, oraz opracowania dzieł Mozarta, m. in. Marsz z opery "Wesele Figara", Menuet z opery "Don Juan" i "Marsz turecki" z Sonaty fortepianowej A-dur, KV 331.

Stan publikacji: dobry, lekko podarta okładka, gdzieniegdzie opisane długopisem palcowanie.


Lista utworów:
Menuett aus der Klaviersonate in As dur (Haydn Franz Joseph)
Serenada (Haydn Franz Joseph)
Ochsen-Menuett (Haydn Franz Joseph)
Rondo aus dem Streichquartett C dur (Haydn Franz Joseph)
Andante aus dem Symphonie mit dem Pukenschlag (Haydn Franz Joseph)
Finale aus dem Symphonie in G dur (Haydn Franz Joseph)
Andantino aus dem Klavier-Trio in E dur (Haydn Franz Joseph)
Rondo all'Ongarese (Haydn Franz Joseph)
Romanzo aus de Symphonie in B dur (Haydn Franz Joseph)
Adagio aus dem Streichquartett in E dur (Haydn Franz Joseph)
Symphonie in B dur (Haydn Franz Joseph)
Arie des Uriel (Haydn Franz Joseph)
Arie des Cherubin aus Figaros Hochzeit (Mozart Wolfgang Amadeus)
Türkischer Marsch aus der A dur Sonate (Mozart Wolfgang Amadeus)
Arie des Papageno aus der Zauberflote (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus Don Juan (Mozart Wolfgang Amadeus)
Menuett aus der Symphonie in Es dur (Mozart Wolfgang Amadeus)
Duet aus Don Juan (Mozart Wolfgang Amadeus)
Champagner - Arie aus don Juan (Mozart Wolfgang Amadeus)
Lied aus Das Veilchen (Mozart Wolfgang Amadeus)
Marsch aus Figaros Hochzeit (Mozart Wolfgang Amadeus)
Largo aus dem Klarinetten-Quintett in A dur (Mozart Wolfgang Amadeus)
Romanze aus dem Klavierkonzert in d moll (Mozart Wolfgang Amadeus)
G moll Symphoniae 1 Satz (Mozart Wolfgang Amadeus)

Okładka: Mozart Wolfgang Amadeusz, Aria Figara z opery Wesele Figara na orkiestrę dętą (partytura) ar. Janiszewski Wacław

cena 60 zł.


nuty.pl

Mozart Wolfgang Amadeusz
Aria Figara z opery Wesele Figara na orkiestrę dętą (partytura) ar. Janiszewski Wacław

Format:210 x 297
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL061758


cena 21,95 zł.


nuty.pl

Łatwy Beethoven dla początkujących na fortepian

polski Łatwy Beethoven dla początkujących na fortepian


Ilość stron:52
Format:227 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Górecka Agnieszka
Redaktor: Mazur Paweł
Kod produktu:NPL084492

Kolekcja utworów Ludwiga van Beethovena w bardzo prostym opracowaniu na fortepian, dla początkujących wykonawców.


Lista utworów:
Bagatela op. 126 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Dla Elizy (bagatela) (Beethoven Ludwig van)
Écossaise (Beethoven Ludwig van)
Hymn do nocy (Beethoven Ludwig van)
Menuet (Beethoven Ludwig van)
Menuet (Beethoven Ludwig van)
Suseł (bagatela) (Beethoven Ludwig van)
Rondo (Beethoven Ludwig van)
Taniec niemiecki (Beethoven Ludwig van)
Wariacje na temat własny (Beethoven Ludwig van)
Wariacje na temat z opery "Wesele Figara" W.A.Mozarta (Beethoven Ludwig van)
Wariacje na temat z opery "La Molinara" G. Pasiella (Beethoven Ludwig van)
Adelajda (pieśń) (Beethoven Ludwig van)
Przepiękny kwiatek (pieśń) (Beethoven Ludwig van)
Menuet z Sonatiny fortepianowej op. 49 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z Sonatiny fortepanowej op. 49 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Adagio z Sonaty na fortepian "Księżycowej" op. 27 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z Sonaty na fortepian "Księżycowej" op. 27 nr 2 (Beethoven Ludwig van)
Adagio z Sonaty na fortepian "Patetycznej" op. 13 (Beethoven Ludwig van)
Allegro - Trio z Sonaty na fortepian op. 26 (Beethoven Ludwig van)
Marsz żałobny z sonaty na fortepian op. 26 (Beethoven Ludwig van)
Menuet z Sonaty na fortepian op. 31 nr 3 (Beethoven Ludwig van)
Scherzo z Sonaty na fortepian op. 26 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z Fantazji na fortepian op. 80 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z Sonaty skrzypcowej op. 23 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z Sonaty wiolonczelowej op. 5 nr 1 (Beethoven Ludwig van)
Andante z Sonaty skrzypcowej "Kreutzerowskiej" op. 47 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z Sonaty wiolonczelowej op. 69 (Beethoven Ludwig van)
Scherzo z Sonaty wiolonczelowej op. 69 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z I Koncertu fortepianowego op. 15 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z II Koncertu fortepianowego op. 19 (Beethoven Ludwig van)
Adagio z I Koncertu fortepianowego op. 73 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z II Koncertu fortepianowego op. 37 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z V Koncertu fortepianowego op. 73 (Beethoven Ludwig van)
Rondo z Koncertu skrzypcowego op. 61 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z II Symfonii "Eroica" op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Marsz ża.łobny z III Symfonii "Eroica" op. 55 (Beethoven Ludwig van)
Allegro z V Symfonii "Przeznaczenie" op. 67 (Beethoven Ludwig van)
Allegretto z VII Symfonii op. 92 (Beethoven Ludwig van)
Oda do radości z IX Symfonii op. 125 (Beethoven Ludwig van)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland