•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Ach lubelskie

Dostępne opracowania:

książka (3)
zróżnicowane: chór, głosy: SATB, SATB i organy (1)

Ach lubelskie znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

cena 69 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD

Ilość stron:192
Format:170 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056676
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Dyktanda muzyczne Danuty Dobrowolskiej - Maruchy, do kształcenia słuchu, jako pierwsze prezentują fragmenty muzyczne w oryginalnej wersji brzmieniowej, w postaci specjalnie zrealizowanych nagrań. Zyskały sobie dużą popularność wśród pedagogów.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od redakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego - Cztery konie we dworze
Melodia ludowa z Mazowsza - Jasio konie poił
J.Francaix - Suita na flet solo , cz.IV Allemande
Łowicka melodia ludowa, Stary kowal młotem wali
Melodia ludowa z Mazowsza, Oj wołki moje wołki
F.Chopin, Mazurek h-moll, op.33 nr 4
Melodia ludowa z Podhala, Tańcujze se tańcuj, karcmarecko tłusta
Melodia ludowa z Podhala, Dana moja, dana, nie pójde za pana
F.Chopin Mazurek b-moll op.24 nr 4
Kazimnierz Serocki, I Symfonia, cz III
Melodia ludowa z Kieleckiego, Idzie kónik drogom
Melodia ludowa z Podhala, Posło dziwce do ogridu trawke ząć
Melodia ludowa z Krakowskiego, Oj, salała, salała, oj rybecka za wodo
G.Ph.Telemann VII Fantazja na skrzypce solo, cz.III
L.Różycki, 3 tańce polskie op. 37
Dyktanda, w których należy zapisać jeden z kilku głosów lub samą melodię
F.Poulenc, Air Romantique
L.v Beethoven, Sonata A-dur op. 69 cz.II
F.X.Hammer, Sonata nr 3 na altówkę i b.c., cz III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 130
E.Grieg, Sonata op. 36
G.Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
J. Francaix, Sonatina, cz II, Sarabanda
G.F.Haendel, Sarabanda na altówkę i b.c. ( transkrypcja Sonaty na 2 skrzypiec i b.c.)
F.Chopin, Mazurek h-moll op. 33 nr 4
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz III, Rondo
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2, cz IV
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 68 nr 4
A. Vivaldi, Sonata na wiolonczelę i b.c.
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
G. Faure, Przebudzenie
G. Faure, Przebudzenie
B. Bartok, Mikrokosmos nr 128
A. Vivaldi, Koncert d-moll na fagot i orkiestrę smyczkową, cz I
F. Mendelssohn Bartholdy, Sonata op. 45, cz II
G.Bacewicz, Łatwe utwory, nr 2
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, II Koncert Es-dur na róg i orkiestrę KV 417, cz I
D. Buxtehude, Sonata D-dur na wiolonczelę i b.c., cz I
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 33 nr 3
A.Caporale, Sonata, cz III
J. Brahms, Sonata op. 120 nr 2, cz II
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.63 nr 3
G. Faure, Siciliana op. 78
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 17 nr 3
G.Cassado, Sonata w starym stylu hiszpańskim, cz II
G.Ph. Telemann, Sonata, cz I
F.Paulenc, Cé
F. Chopin, Mazurek As-dur op. 59 nr 2
G.Ph. Telemann, Sonata g-moll na obój i b.c., cz IV
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
C. Debussy, Sonata, cz I, Prolog
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Walc op. 65 nr 6
S. Prokofiew, Sonata op. 119, cz.II
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Mały pastuszek
G.Ph. Telemann, Sonata F-dur na flet i b.c.
Dyktanda dwugłosowe
L.v Beethoven, Sonata f-moll op.2 nr 1, cz III Trio
F. CHopin, Mazurek a-mollop, 17 nr 4
J.S.Bach, Sonata C-dur na dwoje askrzypiec i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów KV487, nr 9
J.S. Bach, V Suita angielska
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tono
W.A. Mozart, Duet nr 3
J.S. Bach, II Inwencja dwugłosowa
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 1
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz I
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 5 nr 2, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus IV
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz,II
J.Ph. Rameau, Rigaudon
J.Hayd, Trio F-dur, cz II
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487 nr 2
J.S. Bach, II Suita francuska, Menuet
J.S. Bach, II Partita c-moll, Sinfonia
M. Dziewulska, Tańce i piosenki mna dwoje skrzypiec nr 2
J.S. Bach, VI Suita francuska, Polonaise
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Bajeczka op. 65 nr 3
J.W. Kaliwoda, Duet op. 116 nr 1 cz.II
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
J.S. Bach, III Partita a-moll, Courante
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke, nr 2
J.Ph. Rameau, Rigaudon
M. Reger, Christkindlains Wiegenlied
W.A. Mozart, Duet nr 6. cz. III
J.S.Bach, XI inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven, 12 wariacji na temat oratorium Haendla "Juda Machabeusz" na wiolonczelę i fortepian, Var. I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op.50 nr 3
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa
L.v Beethoven,Sonata op. 102 nr 2, cz.III
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jesienko
J.S. Bach, IX Inwencja dwugłosowa (transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę)
W.A. Mozart, Sonata c-moll, KV 457, cz.I
C.PH.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 4
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op.18, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 58
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec i wiolonczelę i b.c., cz.IV
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 56 nr 2
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 280, cz.III
B.Bartók, Mikrokosmos nr 106
IV Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa z Kieleckiego, Jest jesień w padole
Melodia ludowa z Lubelskiego, W sini woda, w izbie woda
F. Kuhlau, Duet op. 81 nr 3
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fantazja
Melodia ludowa z Radomskiego, Służył Jasio u pana
Z. Kodaly, Sonata op. 8, cz.II,
Melodia ludowa z Kieleckiego, Pado desc, pado
G.F. Haendel, Sonata na obój i fortepian, cz.II
Melodia ludowa ze Sląska Cieszyńskiego, W tym naszim Istebnym
Melodia ludowa z Kieleckiego, Szła muszka po wodzie
Melodia ludowa z Kieleckiego, Z tamty strony plecionego płotka
G.Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz. II
F. Martin, Ballada na puzon i fortepian
B. Bartók, Mikrokosmos nr 104
Melodia ludowa z Mazowsza, Da i cóz mnie po roli
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Taniec pajaca
A. Dobrowolski, Trio na obój, klarnet i fagot, cz.I
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
C. Debussy, Preludia I, Dziewczę o lnianych włosach
J. Massenet, Elegia op. 10 nr 5
F. Poulenc, Air champetre
F. Chopin, Mazurek G-dur op. 50 nr 1
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2, cz. III
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 63 nr 3
L. Boccherini, Sonata, cz.II
W.A. Mozart, Adagio h-moll KV 540
K. Stamic, Koncert d-dur na altówkę i orkiestrę op. 1cz II
K. Serocki, Sonatina, cz. I
F. Chopin, Mazurek As-dur, op. 41 nr 4
B. Martinů, I Sonata, cz. II
F. Chopin, Mazurek b-moll, op. 24 nr 4
F. Poulenc, Mais mourir
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 67 nr 4
S. Barber, Sonata op. 6, cz. II
C. Debussy, Światło księżyca
B. Martinů, Wariacje na temat Rossiniego, Var.III
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 59 nr 3
A. Caporale, Sonata, cz.II
F. Chopin, Mazurek f-moll op. 7 nr 3
A. Vivaldi, Koncert a-moll na fagot i orkiestrę cz.I
F. Chopin, Mazurek cis-moll op. 6 nr 2
F. Poulenc, Sonata cz. I
A. Corelli, Sonata na wiolonczelę i b.c., cz.II
S. Prokofiew, Gawot fis-moll, op. 32 nr 3
D. Szostakowicz, Sonata op. 40 cz. II
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 11
Dyktanda dwugłosowe
G.F. Haendel, Sonata na altówkę i b.c.cz.II
J.S. Bach, IV Suita francuska, Gigue
W.A. Mozart, Duet nr 9, cz.III
J.S. Bach, VI Partita e-moll, Tempo di Gavotta
B. Bartók, Duet nr 26
W.A. Mozart, Sonata D-dur, KV 205b, cz.III temat
J.S. Bach III inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówkę i wiolonczelę )
M. Dziewulska, Piosenka
W.F. Bach I Sonata, cz. III
J.S. Bach II Suita francuska, Gigue
G. Ph. Telemann, VI Fantazja na skrzypce solo, cz.IV
J. S. Bach VI Partita e-moll, Courante
B. Bartók, Duet nr 3
J.S. Bach, V suita angielska. Preludium
F. Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, IV Chaconne
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 281, cz.II
G. Ph. Telemann, III Fantazja na skrzypce solo, cz.II
J. S. Bach, III Suita angielska, Gigue
G.F. Haendel, Trio kameralne nr 6 na 2 oboje, fagot i b.c., cz.II
W.A. Mozart, 12 utworów, KV 487 nr 5
W.A. Mozart, Adagio i fuga na temat Bacha, KV 404a, Adagio
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
B.Bartók, Duet nr 28
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunktus III
F.Couperin, XIII Koncert na 2 wiolonczele, cz. II Air
W.A. Mozart, Sonata F-dur, KV 332, cz I
J.S. Bach, II Inwencja trzygłosowa, ( trankrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
K. Szymanowski, Preludium op. 1 nr 1
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke nr 2
J.S. Bach, VI Inwencja dwugłosowa,
G.F. Telemann, Sonata kanoniczna nr 3 na 2 skrzypiec cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
B. Bartók, Mikrokosmos nr 116
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c.cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
W.A. Mozart, Duet nr 10, cz III
B. Bartók, Mikrokosmos nr 100
W.A. Mozart Duet nr 6 cz III
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
L.v Beethoven, Sonata F-dur op.5 nr 1 cz III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Ach mój Jasieńko
B. Bartók Duet nr 31
Dyktanda trzygłosowe
G.F. Haendel, Chaconne
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 330cz II
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Żal, op. 65 nr 5
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz.IV
L.v Beethoven, Wariacje na temat "La ci ddarem la mano", Var, VI
L. Różycki, 3 tańce polskie op. 37, Taniec II
D. Kabalewski, Piuosenka op. 27 nr 2
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
W.A. Mozart, Sonata B-dur, KV 333, cz. II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV 457 cz I
W.A. Mozart, Koncert fotepianowy A-dur KV 488 cz I
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
D. Scarlatti, Sonata D-dur
J.S. Bach, VI Suita francuska, Menuet
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy d-moll KV 466 cz I
A. Gabrieli, Ricercar del duodecimo tuono na 2 trąbki i 2 puzony
W.A. Mozart, Sonata C-dur KV 279, cz III
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz III
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491 cz I
J. S. Bach, XIII inwencja trzygłosowa
G. Gabrieli, Canzona na 2 trąbki i 2 puzony
B. Bartók, Mikrokosmos nr 94
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 205b, cz III, Var.V
J.S. Bach, II Suita francuska, Sarabanda
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
W. Lutosławski. Melodie ludowe, Zalotny
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Pastereczka
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz I
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Gaik
M. Dupré Variations sur un Noël, Var. VI
P. Hindemith, III sonata, cz II
Indeks instrumentów
Indeks kompozytorów

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

cena 65 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Ilość stron:132
Format:169 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056677
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Cały podręcznik złożony jest z trzech zeszytów, zawiera 52 dyktand muzycznych nagranych na płyty CD. Niniejsze wydanie to zeszyt trzeci, przeznaczony jest przede wszystkim dla nauczycieli, mogą z niego jednak korzystać także uczniowie, którzy chcieliby samodzielnie pracować nad kształceniem słuchu.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od reakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Na wysoki górze
Melodia ludowa z Lubelskiego, Frasuje sie moja mama, frasuje
K. Serocki, I Symfonia cz I
Melodia ludowa z Sandomierskiego, Jaworowe stoły macie
K. Serocki, I Symfonia cz IV
Melodia ludowa z Sandomierskiego, A wsiadajze na wóz
K. Serocki, I Symfonia cz. II
Melodia ludowa z Podhala, Ej, sama jo se sama
Melodia ludowa z Rzeszowskiego, Zagraj mi, muzyka
Melodia ludowa z Podhala, Jurgowska dziedzina to piekne miastecko
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Nic sie mie to, synecku, nie tyczy
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, A mioł jo też konia siwka
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Ej idom se owiecki
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz.III
C. Debussy, Preludia II, Taniec Puka,
G.Ph. Telemann, X Fantazja na skrzypce solo, cz.III
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz III
Z. Kodaly, Sonata na wiolonczelę solo, op. 8 cz I
A. Malawski, Miniatury, II
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 9
Z. Kodaly, Sonata na wiolonvczelę solo op. 8 cz II
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz I
J. Brahms, Sonata f-moll op. 120 nr 2 cz I
W.A. Mozart, Kwartet obojowy, KV 370, cz. II ( transkrypcja na obój i fortepian )
F. Chopin, Mazurek f-moll. op. 63 nr 2
C.M. Weber, I Koncert f-moll na klarnet i orkiestrę, cz. II
F. Poulenc Air champętre
B. Martinů, I Sonata, cz I
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2 cz I
F. Chopin, Mazurek, G-dur op. 50 nr 1
S. Barber, Sonata op. 6, cz I
F. Poulenc A sa guitare
C.Ph.E. Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
S. Prokofiew, Gawot D-dur, op. 25
F. Poulenc, Sonata, cz.I
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2 cz I
K. Serocki, Taniec
O. Messiaen, 9 méditations, La Nativité du Seigneur, IV Le Verbe, cz II
D. Szostakowicz, Sonata, cz IV
S. Propkofiew, Wizje ulotne op. 22 nr 5
Dyktanda dwugłosowe
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Kołysanka słonia
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 11
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz.I
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Poranek op. 65 nr 1
L.v Beethoven, Sonata Es-dur op. 7 cz III
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr (
C. Debussy, Preludia I, Żagle
M. Reger, Suita na wiolonczelę solo, op. 131c nr 1, Fuga
J.S. Bach, II Partita c-moll, Rondo
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 4 Polonaise
G.Ph Telemannm III Fantazja na skrzypce solo, cz II
N. Rimski - Korsakow, II Duet
W.A. Mozart, sonata F-dur KV 332 cz III
B. Bartók, Duet nr 7
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
G.Ph Telemannm VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz III
J.S. Bach, Sonata c-moll na flet, skrzypce i b.c. cz I
J.S. Bach, III Suita angielska, Gigue
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. II
C. Debussy, Arabeska E-dur
P. Czajkowski, Album dla młodziueży, Polka op. 39 nr 14
M. Reger, Trio na skrzypce, altówkę i wiolonczelę op. 141b, cz III
B. Bartók, Duet nr 4
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c. cz III
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke na 2 flety, nr 12
B. Bartók, Duet nr 31
C. Debussy, Arabeska E-dur
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 136
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. IV
B. Bartók, Duet nr 17
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 4
Dyktanda trzygłosowe
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz. III
J. Haydn, Trio C-dur, cz. III, Trio
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
L.v Beethoven, Sonata E-dur, op. 14 nr 1, cz,II
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Trio op. 87 cz II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV457, cz III
W.A. Mozart, Sonata Es-dur, KV 282, cz I
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 49 nr 1 cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz I
J.S. Bach, IV Inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 533/494, cz III
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz III
J.S. Bach, I Suita francuska, Menuet II
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491, cz I
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec, wiolonczel,e i b.c., cz. III
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz III
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Wariacje na temat " La ci darem la mano", Var. IV
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz II
J.S. Bach, V Suita francuska, Gawot
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
M. Reger, Trio a-moll op. 77b, cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz III
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz. II
J.S. Bach, III Suita francuska, Sarabanda
W.A. Mozart, Sonata A-dur KV 331 cz I
W.A. Mozart, Fantazja c-moll KV 475
L.v Beethoven, Kwintet Es-dur na ogój, 3 rogi i fagot, cz I
F. Chopin, Mazurek b-moll op. 24 nr 4
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur KV 488, cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz II
R. Schumann, Sceny dziecięce, Strachy op. 15 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Panie Michale
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
J.s. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus VIII
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 17 nr 1
L. Różycki, Trzy tańce polskie op.37, Taniec I
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 2
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op. 18, Fuga
O. Messiaen, Le mystere de la Sainte Trinité, cz VII Les Corps Glorieux
Indeks oinstrumentów
Indeks kompozytorów i utworów

Okładka: Dąbek Stanisław, Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 1/2005 Nr 1(1)

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Dąbek Stanisław
Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 1/2005 Nr 1(1)

Ilość stron:166
Format:157 x 220
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081153

Additamenta Musicologica Lublinensia jest czasopismem Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Numer pierwszy wypełniają teksty uczestników ogólnopolskiego sympozjum „Ecclesia psalmis cantans”, zorganizowanego przez Instytut Muzykologii i Koło Naukowe Studentów Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 12 maja 2005 roku.


Spis treści:

Miłosz Aleksandrowicz (KUL)
Uwagi o śpiewie psalmów zawarte w Disseratation sur chant gregorien (1683) Guillaume-Gabriela Niversa
Robert Bernagiewicz (KUL)
Śpiew psalmów w liturgii do IV wieku
Jerzy Bisztyga (KUL)
Psałterz Andrzeja Piotrkowczyka z 1599 roku jako księga liturczno-muzyczna
Stanisław Czajkowski (KUL)
Tekst i muzyka w wielogłosowych psalmach kompozytorów wawelskich doby baroku
Stanisław Dąbek (KUL-UKSW)
Offertorium Deus meus, ne in furore tuo (ps 38) z Mszy Des-dur Stanisława Moniuszki w kontekście pobożności okresu romantyzmu

Okładka: Bernagiewicz Robert, Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 4/2008 Nr 1(4)

cena 30,95 zł.


nuty.pl

Bernagiewicz Robert
Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 4/2008 Nr 1(4)

polski Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 4/2008 Nr 1(4)


Ilość stron:234
Format:157 x 220
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081156

Additamenta Musicologica Lublinensia jest czasopismem Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Numer z roku 2008 otwiera artykuł Antoniego Zoły (KIL) pt. Koncepcja badań nad żywą tradycją polskich śpiewów religijnych w ujęciu Bolesława Bartkowskiego, któremu dedykowana jest niniejsza publikacja.


Spis treści:

Artykuły
Antoni Zoła (KUL)
Koncepcja badań nad żywą tradycją polskich śpiewów religijnych w ujęciu Bolesława Bartkowskiego
Ks.Robert Bernagiewicz (KUL)
Wokół wydania krytycznego Graduale romanum
Ks.Lucjan Dyka
Z historii organum. Nauczanie anonimowego traktatu Ars organi, Ottoboni lat.3025
Miłosz Aleksandrowicz (KUL)
System muzyczny Josepha Sauveura.
Principes d'Acoustique et Musique (1701)
Remigiusz Pośpiech (Uniwersytet Opolski, Uniwersytet Wrocławski)
Łatwa Msza Józefa Szulca na tle tradycji polskich pieśni mszalnych
Maria Szymanowicz (KUL)
Organy w kościołach dekanatu kazimierskiego w XVIII wieku (na podstawie akt wizytacyjnych)
Jolanta Skorek-Münch (KUL)
Miłość i życie kobiety Roberta Schumanna-romantyczny monodram
Iwona Sawulska (KUL)
Ekspresja głosu jako wynik pokonywania barier technicznych i fizjologicznych
Sprawozdania
Maria Szymanowicz (KUL)
Polska muzyka kościelna.Tradycja i współczesność.Lublin, 28 maja 2008
Ks.Darisz Smolarek (KUL)
Międzynarodowa Konferencja IAML. Neapol, 20-25 lipca 2008

Okładka: Schulz-Brzyska Agnieszka, Klasyczny romantyk współczesności. Wczesna twórczość kameralna Andrzeja Nikodemowicza w kontekści jego biografii i źródeł inspiracji.

cena 85,95 zł.


nuty.pl

Schulz-Brzyska Agnieszka
Klasyczny romantyk współczesności. Wczesna twórczość kameralna Andrzeja Nikodemowicza w kontekści jego biografii i źródeł inspiracji.

polski Klasyczny romantyk współczesności. Wczesna twórczość kameralna Andrzeja Nikodemowicza w kontekści jego biografii i źródeł inspiracji.


Ilość stron:186
Format:157 x 220
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081222

Andrzej Nikodemowicz to bez wątpienia jedna z największych osobistości w gronie współczesnych polskich kompozytorów. Jego twórczość na stałe zawitała na rodzimej oraz światowej scenie muzycznej, zajmując własne, niepowtarzalne miejsce. Publikacja jest z jednej strony historią człowieka, który na trwałe wpisał się w polskie życie muzyczne XX i XXI wieku, próbą usystematyzowania i obiektywnego scharakteryzowania jego bogatego dorobku kompozytorskiego, a z drugiej strony subiektywnym spojrzeniem na jego sylwetkę oraz na wybrane utwory kameralne. W pracy zamieszczona jest biografia kompozytora od urodzenia we Lwowie w 1925 roku, młodzieńczość, trudne lata wojenne i powojenne, przez konieczność opuszczenia rodzinnego miasta w 1980 roku na rzecz Lublina, gdzie Andrzej Nikodemowicz dotychczas mieszka i dalej tworzy muzykę.
Do prezentacji analitycznej wybrano wąską, ale charakterystyczną i spójną grupę utworów: wczesne kompozycje kameralne Andrzeja Nikodemowicza na skrzypce i fortepian (z lat 40. i 50.) przedstawione w kontekście źródeł jego inspiracji oraz najistotniejszych wydarzeń z jego życia. Są to: Romance, 1947 rok; Kołysanka, 1949 rok; Notturno (Nokturn), 1951 rok; Poeme I, 1955 rok; Poeme II, 1955 rok; Sonata, 1949 rok. Do książki dołączona jest płyta z nagraniami ww utworów kameralnych w wykonaniu Katarzyny Dudy (skrzypce) i Agnieszki Schulz-Brzyskiej (fortepian).


Spis treści:

Wstęp
Rozdział 1
Z histirii Lublina: rozwój miasta jako waznego ośrodka życia muzycznego
Od czasów najdawniejszych do XVIII wieku: najstarsze dzieje przyszłej stolicy regionu
Okres zaborów. II Rzeczpospolita: prężny rozwój życia muzycznego
Po 1945 roku: odbudowa i ponowny rozkwit muzycznego życia Lublina
Podsumowanie
Rozdział 2
Andrzej Nikodemowicz - kompozytor,pianista,pedagog. Szkic biograficzny
Dzieciństwo i wczesna młodość . Pierwsze kontakty z muzyką
U progu dorosłości - druga wojna światowa
Prześladowania na tle ideologicznym i przeprowadzka do Lublina
Stabilizacja. Kolejne sukcesy zawodowe
Rozdział 3
Charakterystyka twórczości
Wprowadzenie
Główne źródła inspiracji i ogólna charakterystyka twórczości kompozytorskiej Nikodemowicza
Religia
Ekspresjonizm
Dodekafonia
Sonoryzm
Podsumowanie
Prace teoretyczne i inne zajęcia twórcze Andrzeja Nikodemowicza
Rozdział 4
Prezentacja analityczna wybranych wczesneych dzieł kameralnych
Wprowadzenie
Analiza
Romance, 1947
Ogólna koncepcja formy
Architektonika utworu
Materiał melodyczny
Ewolucja materiału melodycznego a relacja skrzypce - fortepian
Kołysanka, 1949
Koncepcja formy
Materiał dźwiękowy i jego wykorzystanie
Dynamizacja statycznej formy
Specyfika relacji partii instrumentalnych
Notturno (Nokturn), 1951
Ogólna koncepcja formy
Plan architektoniczny
Motywika
Relacje pomiędzy planami instrumentalnymi
Poeme I, 1955
Ogólna koncepcja formy
Materiał dźwiękowy i jego prezentacja w planach instrumentalnych
Rozwijanie utworu ze struktury o charakterze tematycznym
Ogniwa "dygresyjne"
Poeme II, 1955
Zarys budowy formalnej
Motywika struktur nadrzędnych
Specyfika ogniw "dygresyjnych"
Fortepian a partia skrzypiec w procesie rozwoju kompozycji
Sonata, 1949
Ogólna konstrukcja architektoniczna
Budowa formalna
Motywika
Plany instrumentalne w toku budowanie narracji
Podsumowanie i wnioski płynące z analizy
Rozdział 5
Andrzej Nikodemowicz - żywa legenda.Subiektywne portrety kompozytora
Mistrz sam o sobie i o swoim życiu: wywiady autorki pracy z Andrezjem Nikodemowiczem
O życiu: trudne lata 70., przeprowadzka do Lublina i wrażenia związane z miastem
O twórczości: źródła inspiracji i wszechstronne zainteresowania kompozytora
Ojciec
Wywiad z Janem Nikodemowiczem, synem kompozytora
Wywiad z Małgorzatą Nikodemowicz, córką kompozytora
Współpracownik i przyjaciel
Rozmowa z adamem Notankiem, dyrygentem, byłym dyrektorem naczelnym i artystycznym Filharmonii Lubelskiej
Rozmowa z księdzem profesorem Janem Chwałkiem, wieloletnim pracownikiem Instytutu Muzykologii na Wydziale Teologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Wywiad z Mieczysławem Mazurkiem, lubelskim kompozytorem
Pedagog: wspomnienia autorki pracy z lat szkolnych
Zakończenie
Aneksy
Indeks uworów Andrzeja Nikodemowicza oraz nagród i wyróżnień, które otrzymał
Bibliografia
Spis fotografii i ilustracji

Okładka: , Muzyka w Liturgii nr 53

cena 10,95 zł.


nuty.pl

Muzyka w Liturgii nr 53

polski Muzyka w Liturgii nr 53


Ilość stron:28
Format:160 x 230
Opracowanie na:zróżnicowane: chór, głosy: SATB, SATB i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Borowiec ks.Krzysztof, Aleksandrowicz Miłosz, Pucia Mariusz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083398

Zeszyt 53 zadedykowany jest Panu Profesorowi Kazimierzowi Górskiemu w pierwszą rocznicę śmierci. Większość przedstawionych kompozycji były przez Autora przygotowane na większą obsadę, np. kwartet smyczkowy z chórem i organami. Wśród zamieszczonych kompozycji znajduje się również fragment "Stabat Mater "Józefa Zeidlera - zabytku muzyki dawnej zrekonstruowanego i opracowanego przez kazimierza Górskiego. Tu został zamieszczony tylko fragment wersji wokalnej z organami, zaś obsada oryginalna jest przeznaczona na chór, dwa oboje, kwintet smyczkowy i organy.

Rodzaj opracowania:
Cicha noc (solo+organy)
Mizerna, cicha (solo+chór SATB)
Nie było miejsca dla Ciebie (solo+organy)
Wśród nocnej ciszy (solo+organy)
Tryumfy (chór SATB)
Pastorałka góralska (chór SATB)
Dzisiaj w Betlejem (chór SATB)
Ave Maria (chór SATB)
Po górach, dolinach (chór SATB)
O, Stworzycielu Duchu przyjdź (chór SATB)
Modlitwa wiernych (solo+chór SATB)

Opracowania wokalno-instrumentalne:
Inflammatus (fragment Stabat Mater) (Tenor+organy)

Biogram śp. prof. Kazimierza Górskiego
Wspomnienie Mistrza - dyrygenta i założyciela Cameraty Lubelskiej
Prace naukowe na temat kompozycji Józefa Zeidlera i Jana Wańskiego napisane przez prof. Kazimierza Górskiego
Opracowania i rekonstrukcje dzieł wokalno - instrumentalnych muzyki polskiej XVIII wieku


Lista utworów:
Cicha noc
Mizerna, cicha
Nie było miejsca dla Ciebie
Wśród nocnej ciszy
Tryumfy
Pastorałka góralska
Dzisiaj w Betlejem
Ave Maria
Po górach, dolinach
O, Stworzycielu Duchu przyjdź
Modlitwa wiernych
Inflammatus ( fragment Stabat Mater)

Spis treści:

Kolędy
Cicha noc
Mizerna, cicha
Nie było miejsca dla Ciebie
Wśród nocnej ciszy
Tryumfy
Pastorałka góralska
Dzisiaj w Betlejem
Inne
Ave Maria
Po górach, dolinach
O, Stworzycielu Duchu przyjdź
Modlitwa wiernych
Opracowania wokalno-instrumentalne
Inflammatus (fragment Stabat Mater)
Biogram śp. prof. Kazimierza Górskiego
Wspomnienie Mistrza - dyrygenta i założyciela Cameraty Lubelskiej
Prace naukowe na temat kompozycji Józefa Zeidlera i Jana Wańskiego napisane przez prof. Kazimierza Górskiego
Opracowania i rekonstrukcje dzieł wokalno - instrumentalnych muzyki polskiej XVIII wieku

Okładka: Świąder Janusz, Apassionata. Wspomnienia o Januszu Gniatkowskim

cena 53,95 zł.


nuty.pl

Świąder Janusz
Apassionata. Wspomnienia o Januszu Gniatkowskim

polski Apassionata. Wspomnienia o Januszu Gniatkowskim


Ilość stron:332
Format:170 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:biografii: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Kapusta Dorota
Redaktor: Kapusta Dorota
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083473

Janusz Gniatkowski, wielka gwiazda polskiej piosenki w latach 50. i 60. XX-wieku. Uwielbiany przez fanów, charakteryzujący się niepowtarzalnym urokiem osobistym, elegancją i fascynującą osobowością estradową. No i ten głos, wyjątkowy, ciepły o dużej skali i sile, i przepięknej barwie, który później wielu wykonawców starało się naśladować. Autorem książki jest Janusz Świąder – dziennikarz od 1969 r. w redakcjach: „Sztandar Ludu”, „Dziennik Lubelski” i „Dziennik Wschodni”, a w latach 1975-1991 również w Polskiej Agencji Prasowej. Autor licznych publikacji w prasie lubelskiej, krajowej (m.in. w „Przekroju” i „Głosie Nauczycielskim”, Magazynie Wyższych Sfer VIP) i zagranicznej (londyńskim, polonijnym Polish Weekly Magazine „Cooltura”, nowojorskim polonijnym „Super Express USA”, amerykańskim dwutygodniku polonijnym „Gwiazda Polarna”) oraz w portalach internetowych – Interia, Wirtualna Polska i kanadyjskim Mówię po polsku. Współpracował owocnie z warszawską agencją komputerową Micro Way Media i Krajową Agencją Prasową i Fotograficzną, a obecnie współpracuje z dwumiesięcznikiem lubelskim „Uroda życia”. W roku 2011, decyzją lubelskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy, został mu przyznany tytuł „Młodego Dinozaura”. Tytułem tym stowarzyszenie obdarza dziennikarzy-emerytów, czynnych zawodowo.
Książka ma na celu: dla starszych – powrót do miłej przeszłości, dobrych wspomnień, którym towarzyszyły piosenki Janusza Gniatkowskiego; dla nieco młodszych – powrót do krainy dzieciństwa; a dla współczesnych przybliżenie postaci tego piosenkarza i być może zafascynowanie Jego osobowością i dorobkiem artystycznym.


Spis treści:

Zamiast wstępu
Oklaskiwany był za życia i po śmierci
Uciekł w trumnie
Przedwojenny Lwów
Randka z Tońkiem
Droga do sławy
Primaaprilisowe wyznanie miłości
Fenomen Janusza Gniatkowskiego
Spotkamy się za rok
Jeden z najbardziej popularnych piosenkarzy
Pomijany w mediach
Śpiewał na Wschodzie i na Zachodzie
Ludzie oszaleli, czyli listy od wielbicieli
Tajemnica pamiętnika
Znani twórcy pisali dla niego piosenki
Przeboje, przeboje
Gniatkowski znów w radiu i telewizji
Przerwana kariera
Walka o odszkodowanie
Festiwale, festiwale
Koledzy, przyjaciele o Januszu Gniatkowskim
Piosenki od A do Z
Melomani o piosenkach Janusza Gniatkowskiego
Janusz Gniatkowski w poetyckich strofach
Prasa o artyście
Nagrania fonograficzne
Poraj:ul. Piłsudskiego 8
Od autora
Indeks nazwisk





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland