•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Utwór op. 89 nr 7

Dostępne opracowania:

baryton solo lub euphonium solo (1)
dowolny instrument ES lub B (1)
wiolonczela solo (1)
zróżnicowane (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy) (1)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
więcej opracowań ...

Utwór op. 89 nr 7 znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Reinhardt Django, Django Reinhardt

cena 136,95 zł.


nuty.pl

Reinhardt Django
Django Reinhardt

angielski Django Reinhardt


Ilość stron:176
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Billmann Pete
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055847

Cygański wirtuoz Django Reinhardt jest jednym z niewielu europejskich innowatorów i twórców jazzu, którzy swoją muzyką wywarli tak przemożny wpływ na rozwój tej muzyki. Początkowo grał na skrzypcach, by niebawem wybrać gitarę. Już od najmłodszych lat brał udział w estradowych prezentacjach cygańskich taborów. W 1928 r. w czasie pożaru wozu odniósł poważne poparzenia i utracił dwa palce. Aby przezwyciężyć to kalectwo i dalej grać na gitarze, wypracował unikatową technikę gry, co początkowo odbierano jako sztuczkę młodego gitarzysty; później postrzegano kalectwo jako przezwyciężenie technicznych trudności i eksplozje talentu gitarzysty.
Publikacja zawiera wybrane utwory tego grającego ,,inaczej" muzyka. Utwory te można wykonywać także na zespół gitar. W tabulaturze wyszczególnione są poszczególne wstawki grupy gitar (od 1 do 3 gitar), które tworzą dopełnienie harmoniczne i melodyczne utworu. Poszczególne utwory można także wykonywać grając akordami (wartości rytmiczne ruchu akordowego ręki prawej zapisane są nad pięciolinią) lub czytając z tradycyjnego zapisu nutowego.


Authentic transcriptions in notes and tab for 20 classic performances by this vastly talented gypsy whose name is synonymous with jazz guitar. Includes: Ain't Misbehavin' • Belleville • Daphne • Dinah • Djangology • Honeysuckle Rose • Limehouse Blues • Marie • Minor Swing • Nuages • Old Folks at Home (Swanee River) • Stardust • Tiger Rag (Hold That Tiger) • and more.


Lista utworów:
Ain't Misbehavin' (Hank Williams, Jr.)
Belleville (Django Reinhardt)
Daphne (Django Reinhardt)
Dinah (Harry Akst)
Dinette (Django Reinhardt)
Djangology (Django Reinhardt)
Honeysuckle Rose (Django Reinhardt)
Limehouse Blues (Philip Braham)
Marie (The Bachelors)
Melodie Au Crepuscule (Django Reinhardt)
Minor Swing (Django Reinhardt)
My Serenade (Django Reinhardt)
Nuages (Django Reinhardt)
Old Folks At Home (Swanee River) (Stephen C. Foster)
Rose Room (Art Hickman)
Stardust (Artie Shaw)
Swing 42 (Django Reinhardt)
Swing Guitar (Django Reinhardt)
The World Is Waiting For The Sunrise (Ernest Seitz)
Tiger Rag (Hold That Tiger) (Original Dixieland Jazz Band)

Okładka: Sparke Philip, Skillful Studies

cena 67,95 zł.


nuty.pl

Sparke Philip
Skillful Studies

angielski Skillful Studies


Ilość stron:52
Format:220 x 305
Opracowanie na:baryton solo lub euphonium solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Eufonium (1) lub Baryton (klucz wiolinowy) lub Baryton (klucz basowy)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061156

Jest to praktyczny podręcznik z krótkimi elementarnymi ćwiczeniami na baryton lub euphonium. Etiudy zawierają zróżnicowane problemy techniczne od etiud intonacyjnych poprzez legata, arpegia, kontrolę oddechu, po zmiany metrum. Utwory te uporządkowane są progresywnie: od mniejszego stopnia trudności do coraz to wyższych.


This is the second volume in a progressive series of three study books that takes the young player from beginner to accomplished musician. It is carefully tailored for each instrument and introduces the concept of phrasing by suggesting suitable breathing point and takes the player into new keys with extended instrumental ranges. Also available: Starter Studies (Volume 1) - 44004898-44004907; Super Studies (Volume 3) - 44005082-44005090


Lista utworów:
Morning Minuet (Sparke Philip Morning Minuet)
Leila's Lament (Sparke Philip)
Modal Melody (Sparke Philip)
Summer Sunrise (Sparke Philip)
Ticker Tape Parade (Sparke Philip)
Lullaby (Sparke Philip)
Marching Home (Sparke Philip)
Norwegian Mood (Sparke Philip)
Simple Scherzo (Sparke Philip)
Three-legged Race (Sparke Philip)
The Big Apple (Sparke Philip)
Cowboy Carol (Sparke Philip)
Tom's Tune (Sparke Philip)
Shalom! (Sparke Philip)
Allegjeny Aria (Sparke Philip)
Square Dance (Sparke Philip)
Melody in D (Sparke Philip)
Romany Song (Sparke Philip)
Soldier's Song (Sparke Philip Soldier's Song )
Barcarolle (Sparke Philip)
Slavonic Saga (Sparke Philip)
Rondino (Sparke Philip)
Sam's Study (Sparke Philip)
Classiacal Theme (Sparke Philip)
Romance in C minor / A minor (Sparke Philip)
My Country (Sparke Philip)
Tyrolean Tune (Sparke Philip)
In the Black Mountains (Sparke Philip)
Trumpet Tune (Sparke Philip)
Contrast (Sparke Philip)
Windmill Waltz (Sparke Philip)
Opera Buffa (Sparke Philip)
Shepherd's Song (Sparke Philip Shepherd's Song)
Penny Parade (Sparke Philip)
Ursa Minor (Sparke Philip)
One-part Invention (Sparke Philip)
Ursa Major (Sparke Philip)
Hungarian Dance (Sparke Philip)
Carousel (Sparke Philip)
Party Piece (Sparke Philip)

Okładka: Sparke Philip, Skillful Studies

cena 67,95 zł.


nuty.pl

Sparke Philip
Skillful Studies

angielski Skillful Studies


Ilość stron:52
Format:220 x 305
Opracowanie na:dowolny instrument ES lub B
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Klarnet B (1) lub Trąbka B lub Saksofon tenorowy lub Saksofon altowy lub Saksofon sopranowy lub Kornet lub Skrzydłówka lub Eufonium lub Klarnet Es lub Róg Es lub Flet altowy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061164

Jest to praktyczny podręcznik z krótkimi elementarnymi ćwiczeniami na instrumenty w stroju Es i B. Etiudy zawierają zróżnicowane problemy techniczne od etiud intonacyjnych poprzez legata, arpegia, kontrolę oddechu, po zmiany metrum. Utwory te uporządkowane są progresywnie: od mniejszego stopnia trudności do coraz to wyższych. W publikacji każdy utwór jest zanotowany podwójnie, raz w kluczu wiolinowym, za drugim razem w kluczu basowym.


This is the second volume in a progressive series of three study books that takes the young player from beginner to accomplished musician. It is carefully tailored for each instrument and focuses on exercises aimed to improve specific technical and musical demands of the instruments. Also available: Starter Studies (Volume 1) - 44004898-44004907; Super Studies (Volume 3) - 44005082-44005090


Lista utworów:
Morning Minuet (Sparke Philip Morning Minuet)
Leila's Lament (Sparke Philip)
Modal Melody (Sparke Philip)
Summer Sunrise (Sparke Philip)
Ticker Tape Parade (Sparke Philip)
Lullaby (Sparke Philip)
Marching Home (Sparke Philip)
Norwegian Mood (Sparke Philip)
Simple Scherzo (Sparke Philip)
Three-legged Race (Sparke Philip)
The Big Apple (Sparke Philip)
Cowboy Carol (Sparke Philip)
Tom's Tune (Sparke Philip)
Shalom! (Sparke Philip)
Allegheny Aria (Sparke Philip)
Square Dance (Sparke Philip)
Melody in D (Sparke Philip)
Romany Song (Sparke Philip)
Soldier's Song (Sparke Philip Soldier's Song )
Barcarolle (Sparke Philip)
Slavonic Saga (Sparke Philip)
Rondino (Sparke Philip)
Sam's Study (Sparke Philip)
Classiacal Theme (Sparke Philip)
Romance in C minor (Sparke Philip)
My Country (Sparke Philip)
Tyrolean Tune (Sparke Philip)
In the Black Mountains (Sparke Philip)
Trumpet Tune (Sparke Philip)
Contrast (Sparke Philip)
Windmill Waltz (Sparke Philip)
Opera Buffa (Sparke Philip)
Shepherd's Song (Sparke Philip Shepherd's Song)
Penny Parade (Sparke Philip)
Ursa Minor (Sparke Philip)
One-part Invention (Sparke Philip)
Ursa Major (Sparke Philip)
Hungarian Dance (Sparke Philip)
Carousel (Sparke Philip)
Party Piece (Sparke Philip)

Okładka: Dotzauer Justus Johann Friedrich, 113 Exercises for Violoncello, Vol. 4

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Dotzauer Justus Johann Friedrich
113 Exercises for Violoncello, Vol. 4

polski 113 Etiud na wiolonczelę, z. 4
angielski 113 Exercises for Violoncello, Vol. 4
niemiecki 113 Violoncello - Etüden, Heft 4


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Klingenberg J.
Palcowanie: Klingenberg J.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068309
Produkty podobne:Dotzauer Justus Johann Friedrich - 113 Exercises for Violoncello, Vol. 3
Dotzauer Justus Johann Friedrich - 113 Exercises No. 1-34, Vol.1
Dotzauer Justus Johann Friedrich - 113 Violoncello Exercises, Vol.2 (35 - 62)

Czwarty zeszyt etiud Justusa Johanna Friedricha Dotzauera (1783 - 1860) - niemieckiego kompozytora i wirtuoza wiolonczeli. Etiudy są zróżnicowane pod kątem zawartych w nich problemów technicznych. Zawierają zarówno problematykę gry dwudźwięków, jak i gry w różnych artykulacjach. Wiele z nich rozwija umiejętność gry przebiegów melodyczno - rytmicznych w bardzo szybkim tempie.


Lista utworów:
Etiuda g-moll nr 86 - Adagissimo con gravita (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda D-dur nr 87 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda c-moll nr 88 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda e-moll nr 89 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda Es-dur nr 90 - Allegro non troppo (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda h-moll nr 91 - Adagio assai (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda B-dur nr 92 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda g-moll nr 93 - Allegro non troppo (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda c-moll nr 94 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda G-dur nr 95 - Andante (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda d-moll nr 96 - Adagio (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda A-dur nr 97 - Grazioso (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda Es-dur nr 98 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda Des-dur nr 99 - Allegro giusto (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda D-dur nr 100 - Allegro moderato (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda fis-moll nr 101 - Allegro non tanto (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda Es-dur nr 102 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda C-dur nr 103- Allegro non troppo (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda a-moll nr 105 - Moderato (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda F-dur nr 106 - Moderato (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda A-dur nr 107 - Larghetto (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda C-dur nr 108 - Moderato (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda Dis-dur nr 109 - Allegro agitato (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda H-dur nr 110 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda e-moll nr 111 - Moderato (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda C-dur nr 112 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda H-dur nr 113 - Adagio (Dotzauer Justus Johann Friedrich)
Etiuda Des-dur nr 104 - Allegro (Dotzauer Justus Johann Friedrich)

cena 119 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Juwenilia op.5 i bez opusu-part. DZ.T.XII

polski Juwenilia op.5 i bez opusu-part. DZ.T.XII
angielski Juvenilia Op.5 and without opus number
niemiecki Jugendwerke Op.5 und ohne Opuszahl


Ilość stron:178
Format:240 x 312
Opracowanie na:zróżnicowane
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
opisów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084470

Pojęcie "juweniliów" oznacza utwory szkolne, ćwiczenia kompozytorskie powstałe w pierwszych trzech latach studiów Heinricha Urbana, to jest od jesieni 1895 do wiosny 1898 roku. Jedynie pierwsza z kompozycji umieszczonych w tomie - miniatura Chant de mai na fortepian - reprezentuje wcześniejsze utwory skomponowane w latach warszawskich. Miniatura jest najstarszą zachowaną i samodzielnie napisaną kompozycją Karłowicza.
W publikacj znajdziemy utwory na fortepian solo (Chant de mai, Walc G-dur, Andante F-dur, Rondo I formy , II formy i II formy, Fuga B-dur nr.2, Preludium D-dur i fuga Podwójna G-dur op.5, Sonatina d-moll (cz.I), Sonata B-dur (cz.I). Na skrzypce i fortepian Impromptu D-dur, Na wiolonczelę i fortepian Serenada G-dur oraz Serenada marcowa z kotem. Marsz na chór instrumentów dętych. Der Tag verrinnt (Upływa dzień) kanon na dwa głosy żenskie i fortepian: słowa: Hermann Kletke, tłum: Ignacy Ziółkowski,


Lista utworów:
Chant de mai na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Walc G-dur na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Andante F-dur na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Rondo I formy na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Rondo II formy na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Rondo III formy na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Fuga B-dur na fortepian nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Preludium D-dur i figa podwójna G-dur na fortepian op. 5 (Karłowicz Mieczysław)
Sonatina d-moll (cz.I) na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Sonata B-dur (cz.I) na fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Impromptu D-dur na fortepian i skrzypce (Karłowicz Mieczysław)
Serenada G-dur na wiolonczelę i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Serenada marcowa z kotem na skrzypce i wiolonczelę (Karłowicz Mieczysław)
Marsz na chór instrumentów dentych (Karłowicz Mieczysław)
Der Tag verrinnt - Upływa dzień - kanon na dwa głosy żeńskie i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Liebesleben - Życie to miłość - kanon na dwa głosy i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Wandervöglein - Ptaszę wędrowne na dwugłosowy chór żeński i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
W blasku księżycowym (Im Mondschein) na trzygłosowy chór żeński i fortepian (Karłowicz Mieczysław)
Mein bester Freud, du Rauschewald na czterogłosowy chór męski a cappella (Karłowicz Mieczysław)
Szczęście na czterogłosowy chór mieszany a cappella (Karłowicz Mieczysław)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland