•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

La, la, la, ie ne l o

Dostępne opracowania:

fortepian solo (1)
zróżnicowane (2)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy) (1)
zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych) (3)
zróżnicowane: chór 2-8 głosów (1)
zróżnicowane: chór, głosy: SATB, SATB i organy (1)
więcej opracowań ...

La, la, la, ie ne l o znajdziesz w 9 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Good Charlotte, The Young and the Hopless

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Good Charlotte
The Young and the Hopless

angielski The Young and the Hopless


Ilość stron:122
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1) lub Głos wokalny
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Jacobs Jeff, Pappas Paul, Higgins Colin, Stocker David, Story Jeff
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL056767

W 14 piosenkach z nowej płyty Good Charlotte, napisanych przez dwóch, łudząco podobnych do siebie braci Benji’ego i Joela, linie melodyczne są bardziej urozmaicone, gitary jeszcze bardziej agresywne a wokal pewniejszy i silniejszy niż kiedykolwiek. Każdy track odkrywa przed słuchaczami niezwykłą dojrzałość, pomysłowość i doświadczone na własnej skórze mądrości życiowe.
Płyta ‘The Young And The Hopeless’ nagrywana była od lutego do maja 2002 roku. Niniejsze wydanie zawiera 14 piosenek tego zespołu m.in.: A New Beginning, Emotionless, Lifestyles Of The Rich And Famous.


A 14-song serving of raw punk-pop dished up by this MD quintet fronted by the Madden twins, our Guitar Recorded Versions collection features note-for-note transcriptions with tab for the huge hits Lifestyles of the Rich & Famous and The Anthem, as well as: The Day That I Die • Emotionless • Girls & Boys • Hold On • • Movin' On • My Bloody Valentine • A New Beginning • Riot Girl • Say Anything • The Story of My Old Man • Wondering • The Young & the Hopeless.


Lista utworów:
A New Beginning (Good Charlotte)
Emotionless (Good Charlotte)
Girls & Boys (Good Charlotte)
Hold On (Chicago, Good Charlotte, Kansas, Sarah McLachlan, Wilson Phillips)
Lifestyles Of The Rich And Famous (Good Charlotte)
Movin' On (Bad Company, Blur, Good Charlotte, Merle Haggard)
My Bloody Valentine (Good Charlotte)
Riot Girl (Good Charlotte)
Say Anything (Good Charlotte)
The Anthem (Good Charlotte)
The Day That I Die (Good Charlotte)
The Story Of My Old Man (Good Charlotte)
The Young & The Hopeless (Good Charlotte)
Wondering (Good Charlotte)

Okładka: Audioslave, Revelations

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Audioslave
Revelations

polski Rewelacje
angielski Revelations


Ilość stron:96
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Audioslave
Transkrypcja: Billmann Pete
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065971

Audioslave jest amerykańską grupą hardrockową powstałą w 2001 roku, w wyniku połączenia byłego wokalisty zespołu Soundgarden - Chrisa Cornella, z trzonem zespołu Rage Against the Machine - Tomem Morello, Timem Commerfordem i Bradem Wilkiem. Zespół wydał łącznie trzy albumy studyjne. "Revelations" należy do ostatniego albumu Audioslave, wydanego w 2006 roku nakładem wytwórni Epic Records. Znalazło się na nim 12 utworów, m. in.: "Original Fire", "Jewel of the Summertime" i "Wide Awake". Na końcu publikacji zamieszczono objaśnienia oznaczeń zawartych w notacji muzycznej.


Notes & tab for all 12 tight and rhythmic songs off Audioslave's third CD: Broken City • Jewel of the Summertime • Moth • Original Fire • Revelations • Somedays • Sound of a Gun • Wide Awake • more.


Lista utworów:
Broken City (Audioslave)
Jewel Of The Summertime (Audioslave)
Moth (Audioslave)
Nothing Left To Say But Goodbye (Audioslave)
One And The Same (Audioslave)
Original Fire (Audioslave)
Revelations (Audioslave, Iron Maiden)
Shape Of Things To Come (Audioslave)
Somedays (Audioslave, Paul McCartney)
Sound Of A Gun (Audioslave)
Until We Fall (Audioslave)
Wide Awake (Audioslave)

Okładka: Limp Bizkit, Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavoured Water

cena 124,95 zł.


nuty.pl

Limp Bizkit
Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavoured Water

polski Rozgwiazda z czekolady i hot dog przyprawiany wodą
angielski Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavoured Water


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Limp Bizkit
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078090

Limp Bizkit to grupa muzyczna powstała w 1994 roku. Założycielami są Fred Durst, Sam Rivers i jego kuzyn John Otto. Obecnymi członkami grupy są: Fred Durst - wokalista (od 1994), Sam Rivers - basista (od 1994), John Otto - perkusista (od 1994), DJ Lethal - sample, konsola, syntezator. (od 1994). W niniejszej publikacji zawarto utwory pochodzące z albumu "Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water". Jest to trzeci album "Limp Bizkit" wydany w 2000 roku. Album osiągnął sukces komercyjny i osiągnął sprzedaż ponad 6 milionów sztuk.

Le groupe de Fred Durst a redonné un souffle a la scene métal et l'a propulsée vers la reconnaissance mondiale, avec des tubes tels que "Take A Look Around", "My Generation, "Rollin" et "My Way". Toutes les chansons du troisieme album du groupe sont arrangées pour des guitaristes de niveau intermédiaire a avancé en tablature et notation standard, avec les paroles completes et les accords.

Lista utworów:
Hot dog
My Generation
Full Nelson
My Way
Rollin' (Air Raid Vehicle)
Livin' it up
The One
Getcha Groove On
Take a Look Around
It'll be Ok
Boiler
Hold On
Rollin' (Urban Assault Vehicle)

Okładka: Poison, Best Of Poison

cena 134,95 zł.


nuty.pl

Poison
Best Of Poison

polski Największe przeboje Poison
angielski Best Of Poison


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane: 1 lub 2 lub 3 gitary (tradycyjna linia melodyczna, tabulatura, akordy, teksty piosenek, diagramy chwytów gitarowych)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Poison
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078134

Poison to amerykańska grupa muzyczna, która powstała w 1983 r. w Harrisburgu w stanie Pensylwania (USA). Częściowo ich muzyka (w latach 70.) nawiązywała do takich zespołów, jak New York Dolls, KISS, Cinderella, Boston, Aerosmith czy Cheap Trick. Późniejsza twórczość przybrała już charakter glam metalowy (lata 80.). Muzyka Poison charakteryzowała się stosunkowo prostymi, ale chwytliwymi, melodiami i hymnowymi gitarowymi riffami, a piosenki wydawały się często mniej ważne, niż jaskrawe kostiumy, ogromnie natapirowane fryzury, damski makijaż i gorączkowe występy. Niniejsza publikacja zawiera największe przeboje Poison w opracowaniu na gitary. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "Look What The Cat Dragged In", "I Won't Forget You", "Cry Tough" czy "Your Mama Don't Dance".

14 guitar transcriptions from one of the greatest hair metal bands of the '80s! Rediscover big hair along with your favourite hits, all in authentic transcriptions with notes and tab.

Lista utworów:
Cry Tough (Poison)
Every Rose Has Its Thorn (Poison)
Fallen Angel (Poison)
I Want Action (Poison)
I Won't Forget You (Poison)
Life Goes On (Poison)
Look What The Cat Dragged In (Poison)
Nothin' But A Good Time (Poison)
Ride The Wind (Poison)
Something To Believe In (Poison)
Stand (Poison)
Talk Dirty To Me (Poison)
Unskinny Bop (Poison)
Your Mama Don't Dance (Poison)

Okładka: , Pieśni chóralne, z. 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Pieśni chóralne, z. 1

polski Pieśni chóralne, z. 1


Ilość stron:40
Format:210 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chamski ks. Hieronim
Autor wstępu: Chamski ks. Hieronim
Kod produktu:NPL080879
Produkty podobne: - Pieśni chóralne, z. 2
- Pieśni chóralne, z. 3

Pierwszy zeszyt "Pieśni chóralnych" w opracowaniu ks. Hieronima Chamskiego zawiera piętnaście pieśni religijnych na różne obsady chóralnych głosów wokalnych a capella. Przyczyną powstania tego zbioru jest jak pisze we wstępie do publikacji ks. Chamski: "ogromne zapotrzebowanie wśród amatorskich chórów na repertuar umiarkowanie zaawansowany, gdy chodzi o stopień trudności". Publikacja przeznaczona jest zatem dla amatorskich chórów seminaryjnych, parafialnych oraz chórów szkolnych. Autor opracowania podkreśla, że istnieje możliwość wielorakiej interpretacji każdej z pieśni.


Lista utworów:
Błogosławiona dobroć człowieka - 3 gł.
Czarna Madonna - 3 gł. (Gołaszewska Alicja)
Gaude Mater Polonia - 3 gł.
Gaude Mater Polonia - SATB
Gaude Mater Polonia -TTBB
O, Panie mój - 3 gł. (Elsner Józef)
O, Roma nobilis - 3 gł.
O, Roma nobilis - SATB
Pieśń o dobroci Bożej - 3 gł. (Mullan Richard, Richards Jack)
Pokój mój zostawiam wam - 3 gł. (Norbert Gregory)
Pojednanie - solo i chór - 3 gł. (Kopaczewska Jolanta)
Trzy dzwony - TTBB (Villard Jean)
Wielbij Boga - ps. 145 - 3 gł. (Ault Gary)
Witaj, Święta i Poczęta - SATB
Zamieszkałem wśród was - 3 gł. (Manzano M.)

Okładka: , Pieśni chóralne, z. 3

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Pieśni chóralne, z. 3

polski Pieśni chóralne, z. 3


Ilość stron:40
Format:210 x 305
Opracowanie na:zróżnicowane
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Chór (0) i Chór lub Organy
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Chamski ks. Hieronim
Autor wstępu: Chamski ks. Hieronim
Kod produktu:NPL080881
Produkty podobne: - Pieśni chóralne, z. 1
- Pieśni chóralne, z. 2

Zeszyt trzeci "Pieśni chóralnych" w opracowaniu ks. Hieronima Chamskiego zawiera osiemnaście pieśni religijnych na różne obsady chóralnych głosów wokalnych. Dwie pieśni - "Gloria" oraz "Pieśń o dobroci Bożej" przeznaczone są na chór (SATB) i organy. Przyczyną powstania tego zbioru jest jak pisze we wstępie do publikacji ks. Chamski: "ogromne zapotrzebowanie wśród amatorskich chórów na repertuar umiarkowanie zaawansowany, gdy chodzi o stopień trudności". Zbiór przeznaczony jest zatem dla amatorskich chórów seminaryjnych, parafialnych oraz chórów szkolnych. Autor opracowania podkreśla, że istnieje możliwość wielorakiej interpretacji każdej z pieśni.


Lista utworów:
Błogosławiony - 3 gł.+ solo (Ducote Daryl)
Czego chcesz od nas Panie - TTBB (Starościński ks. Kazimierz)
Gloria - SATB z organami (Vivaldi Antonio)
Gwiazdo Jasności - 3 gł. (Surzyński)
Iam non dicam vos -3 gł. (Starościński ks. Kazimierz)
Jam gościem na tym świecie - 3 gł. (Hassler M.)
Już nie mówię wam - 3 gł. (Starościński ks. Kazimierz)
Niech żyje nam! - (kanon 3 gł.)
Oto kapłan - 3 gł. (Lewkowicz ks. Wojciech)
Pełna świętości (O Sanctissima) - 3 gł. (Chamski ks. Hieronim)
Pieśń o dobroci Bożej - SATB z organami (Mullan Richard, Richards Jack)
Pod Twą obronę - 3 gł. (Troszel Wilhelm)
Powrócić chciej - SATB. (Norbert Gregory)
Powrócić chciej - 3 gł. (Norbert Gregory)
Przyjdzie kiedyś dzień - 3 gł. (Giombini Marcello)
Jaka radość (Psalm 94) - 3 gł.. (Manzano M.)
Stań przy mnie - 3 gł.
Z nami Bóg - SATB (de Courreges Gaetano)

Okładka: Borowiec ks.Krzysztof, Muzyka w Liturgii. Pomoce dla organistów i muzyków kościelnych zeszyt 40

cena 12,95 zł.


nuty.pl

Borowiec ks.Krzysztof
Muzyka w Liturgii. Pomoce dla organistów i muzyków kościelnych zeszyt 40

polski Muzyka w Liturgii. Pomoce dla organistów i muzyków kościelnych zeszyt 40


Ilość stron:32
Format:160 x 230
Opracowanie na:zróżnicowane: chór, głosy: SATB, SATB i organy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Głos wokalny - Alt (0)
Głos wokalny - Tenor (0)
Głos wokalny - Bas (0)
Organy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska
słów utworów: polska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081143

W ZESZYCIE - KOMPOZYCJE ŚLUBNE: Utwory wokalno-instrumentalne:

1

Lista utworów:
Matko Boża
O Stworzycielu
O Stworzycielu
O Stworzycielu
Dozwól mi Panie
Ave Maria
Przykazanie nowe
Chwała, moc i dziękczynienie
Rodziną Bożą jesteśmy

Okładka: Widłak Wojciech, Reflected Art. Gallery. Room No. 6 B dla jednego pianisty

cena 32 zł.


nuty.pl

Widłak Wojciech
Reflected Art. Gallery. Room No. 6 B dla jednego pianisty

polski Reflected Art. Gallery. Room, nr 6 B dla jednego pianisty
angielski Reflected Art. Gallery. Room, No. 6 B for One Pianist


Ilość stron:16
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Bęben wielki (gran cassa) (0)
Fortepian (0)
Trójkąt (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL066176

„Reflected Art Gallery. Room No. 6 b” dla jednego pianisty napisałem w 2000 r. dla Andrzeja Pikula, który zamówił u krakowskich kompozytorów „utwory w formie fantazji”. Jest to kompozycja bliźniacza w stosunku do „Reflected Art Gallery. Room No. 6 a” na 7 instrumentów, napisana dla Ensemble SoNoR (Azerbejdżan) na okazję III European Composers' Informal Meeting - Baku 2000. Utwory te są pierwszymi (i jak na razie jedynymi) z planowanego niegdyś przeze mnie cyklu kompozycji o zróżnicowanej obsadzie, których wspólną ideą miała być próba zbudowania nowej muzyki na bazie już istniejącej i przez słuchacza kojarzonej twórczości różnych kompozytorów i epok. Na swój własny użytek zacząłem tworzyć jakby prywatną muzyczną galerię pełną „obrazów”, w otoczeniu dziwnych zwierciadeł - dających nietypowe, niekiedy zdeformowane odbicia elementów, motywów, figur, idiomów... W „Reflected Art Gallery. Room No. 6 b” można odnaleźć echa muzyki wielkiego polskiego romantyka. Jego inicjały składają się na motyw f-c-h, przewijający się przez cały utwór. Refleksy przybierają nie zawsze spodziewane przez słuchacza kształty, spotykają się i wymijają w różnych płaszczyznach i wymiarach czasu. Kompozycja daje dosyć szerokie możliwości indywidualnej interpretacji - udowodnił to już wielokrotnie sam Andrzej Pikul, a potwierdzają to także liczne wykonania innych pianistów polskich i zagranicznych. [Wojciech Widłak]

In this work the pianist also plays the triangle (with a metal rod) and a jazz drum (pressing the pedal with the leg), pleaced under the piano within reach of the left leg.

Lista utworów:
Reflected art Gallery Room No. 6 B (Widłak Wojciech)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sołtysik Włodzimierz
300 kanonów

polski 300 kanonów


Ilość stron:280
Format:235 x 165
Opracowanie na:zróżnicowane: chór 2-8 głosów
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
słów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084528

Nowa, znacznie powiększona, antologia kanonów wokalnych na 2–8 głosów. Wszystkie utwory mają podpisane słowa oryginalne, jak również wersje polskie (do śpiewania). Zróżnicowany poziom trudności kanonów daje możliwość korzystania z antologii zarówno początkującym chórom dziecięcym jak i zespołom o wysokich umiejętnościach wokalnych. Zbiór zawiera utwory ze wszystkich epok (XIII–XXI w.) autorstwa ponad 100 kompozytorów, z których najbardziej znani to: Bach, Beethoven, Brahms, Couperin, Desprez, Elsner, Haydn, Koszewski, Lassus, Machaut, Mendelssohn, Moniuszko, Mozart, Ockeghem, Palestrina, Praetorius, Purcell, Salieri, Schubert, Schumann, Tallis, Telemann, Wasowski, Weber. Na końcu antologii zamieszczone są indeksy, ułatwiające odnalezienie poszukiwanego utworu: kompozytorów, autorów słów, tytułów i incipitów oraz tematyczne.


Lista utworów:
Sumer is icumen in (Anonim angielski ok. 1250r)
Die minne füeget niemand (Oswald von Wolkenstein)
Her wirst, uns dürstet also sere (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Mit günstlichem herzen (ok 1377-1445) (Oswald von Wolkenstein)
Sanz cuer m'en vois (ok 1300-1377) (Guillaume de Machaut)
Hé, Dieu qu'elle m'a trahi (Anonim francuski XIII w.)
Prenez sur moi vostre exemple (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Pleni sunt coeli (ok 1410 - 1497) (Johannes Ockeghem)
Benedictus (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Agnus Dei (ok. 1440 - 1521) (Josquin Desprez)
Deperture is my chief pain (Henry VIII)
It is to me a right great joy (Henry VIII)
Alone I live alone (ok. 1474 - ok. 1535) (Robert Cowper)
I cannot eat (Anonim angielski XVI w.)
Sing with thy mouth - (Anonim angielski XVI/ XVII w.)
Glory to thee (ok. 1505 - 1585) (Thomas Tallis)
Dona nobis pacem (ok. 1510 - 1555/56) (Clemens (non Papa))
Célébrons sans cesse (1532 - 1594) (Orlande de Lassus)
Illumina oculos meos (ok. 1525 - 1594) Psalm 13, 4 (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Pleni sunt coeli (ok. 1525 - 1594) (Giovanni Pierluigi da Palestrina)
Hark, how woods do ring (ok.1538 - 1574) (Robert White)
As I me walked (Anonim angielski XVI/XVII)
Sing you now after me (Anonim angielski XVI/XVII)
The lark, linnet and nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The nightingale (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Lady, come down and see (Anonim angielski XVI/XVII w.)
The old dog (Anonim angielski XVI/XVII)
Hey ho, nobody at home (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Donnez a boire (Anonim angielski XVI/XVII w.)
O my love (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Oh my love (Anonim angielski XVII w.)
Joy in the gates of Jerusalem (Anonim angielski XVI/XVII w.)
Hey ho, to the greenwood now (1543 - 1623) (Wiliam Byrd)
Non nobis, Domine (1543 - 1623) (William Byrd)
Great Tom is cast (XVI/XVII) (Matthew White)
Audi, Domine (1559 - 1625) Psalm 30, 11 (Adam Gumpelzhaimer)
Ave Maria (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Benedictus (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Syrrexit Christus hodie (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Cantate Domino (1559 - 1625) (Adam Gumpelzhaimer)
Beatus , qui soli Deo confidit (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Clamavi ad te, Domine (1559 - 1625) Psalm 120, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Sine Cerere et Baccho (1562 - 1621) (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Laetatus sum (1559 - 1625) Psalm 122, 1 (Adam Gumpelzhaimer)
Vanitas vanitatum 1562 - 1621) Księga Koheleta 1, 2 (Jan Pieterszoon Sweelinck)
Christ ist erstanden (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Da pacem, Domine (ok. 1579 - 1639) (Melchior Franck)
Vom Himmel hoch (1563 - 1629) (Johann Friderich)
Mein Vertrauen steh in Christum allein (1564 - 1612) (Hans Leo Haßler)
Adrianus Bancherius (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Sub tuum praesidium (1568 - 1634) (Adriano Banchieri)
Jubilate Deo (1571 - 1621) Psalm 66, 4 (Michael Praetorius)
Es ist ein Ros Entsprungen (ok. 1570 - 1625) (Melchior Vulpius)
Viva la Musica (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Nu, nu, nu, nu (1571 - 1621) (Michael Praetorius)
Mit Instrument und Saitenspensiel (1577 - 1637) (Erasmus Sartorius)
Money (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
This gear goes hard (ok. 1580 - 1638) (Thomas Holmes)
Wer Musicam verachten tut (1581 - 1634) (Johann Staden)
Dic nobis Maria (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Ach mein herzliebes Jesulein (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott der Vater wohn uns bei (1587 - 1654) (Samuel Scheidt)
Gott, mein Herz ist bereit (1584 - 1638) - Psalm 57 (56) , 8 (Daniel Friderici)
Laudate Dominum (1587 - 1654) - psalm 150, 1, 4 (Samuel Scheidt)
Lieblich und schöne sein ist nichts (1578 - 1654) - Ksiega Przysłów 31, 30 (Samuel Scheidt)
A boat (1592 - 1678) (John Jenkins)
Bless them that curse you (1599 - 1657) - Ewangelia wg. św. Łukasza 6, 28, 27 (John Hilton)
O Absalom (1596 - 1662) - II Księga Samuela 19, 1 (Henry Lawes)
I wept and chast'ned myself - Psalm 69 (68), 11 (Henry Lawes)
Now my lads (1596 - 1662) (Henry Lawes)
Well rung, Tom - Anonim angielski (XVII w.)
A maying catch (1599 - 1657) (John Hilton)
Call George again, boy (1599 - 1657) (John Hilton)
Here lies a woman (1599 - 1657) (John Hilton)
Now that the spring (1599 - 1657) (John Hilton)
A northern catch (1599 - 1657) (John Hilton)
I poor and well (1599 - 1657) (John Hilton)
Welcome patients (1599 - 1657) (John Hilton)
Come hither, Tom (kon. XVI w. - ok. 1650/75) (Wiliam Cranford)
Nose, nose ( Anonim angielski XVII w.)
Music the med'cine is for discontent (Anonim angielski XVII w.)
Ask me why I do not sing (ok. 1600 - po 1956) (William Webb)
Halleluja (XVII w.) (John Cobb)
The blind mice ( Anonim angielski XVII w.)
The silver swan (XVII w.) (John Smith)
Dona nobis pacem (Anonim XVII/XVIII w.)
Wars are our delight (1602 - 1645) (William Lawes)
Call for the ale (1602 - 1645) (William Lawes)
Drink tonight of the moonshine bright (1602 - 1645) (William Lawes)
The wise Men were but seven (1602 - 1645) (William Lawes)
Never let a man take heavily (1602 - 1645) (William Lawes)
It is folly to be jolly (1602 - 1645) (William Lawes)
She weepeth sore (1602 - 1645) (William Lawes)
Listen near to the ground (1602 - 1645) (William Lawes)
Come follow me, brave hearts (1602 - 1645) (William Lawes)
A round saraband (1600 - 1662) (Simon Ives)
I saw fair Cloris (ok.1605 1669) (Christopher Simpson)
Cockoo (? - 1646) (Edmund Nelham)
When women a gossiping (? - 1646) (Edmund Nelham)
How merrily looks the man (? - 1646) (Edmund Nelham)
Up and down this world goes round (1621/22 - 1677) (Matthew Locke)
Divertissons-nous aujourd'hui (1637 1707) (Dietrih Buxtehude)
Kind Jenny (1649 - 1708) (John Blow)
The King/s health (1649 - 1708) (John Blow)
A catch for three voices in commendation (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Upon woman's love (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A farewell to wives (1659 - 1695) (Henry Purcell)
He that drinks is immortal (1659 - 1695) (Henry Purcell)
An old epitaph (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Great Apollo and Bacchus (1659 - 1695) (Henry Purcell)
If all be true that I do think (1659 - 1695) (Henry Purcell)
A catch by way of epstile (1659 - 1695) (Henry Purcell)
Laudate Deum (?) (1659 - 1695) - Psalm 117, 1 (Henry Purcell)
Benedictus (1660 - 1741) (Johann Joseph Fux)
A moy! Tout est perdu! (1668 - 1733) (François Couperin)
La femme entre deux draps (1668 - 1733) (François Couperin)
The almanack catch (? - 1710) (Richard Brown)
Alla caccia (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Questi son canoni (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Comincio solo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Cante, sone, belle (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Che bel contento (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Su cantemo (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Caro bel idol mio (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Mia Clori (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
Desto licor (ok. 1670 - 1736) (Antonio Caldara)
In drinking full bumper (ok. 1674 - 1707) (Jeremiah Clarke)
Ach, Herr, strafe mich nicht (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Gott ist unsre Zuversicht (1681 - 1767) Psalm 46, 2 (Georg Philipp Telemann)
Herr, wie lange willst du mein so gar vergessen (1681 - 1767) (Georg Philipp Telemann)
Hilf mir, Gott, durch deinen Namen (1681 - 1767) Psalm 54, 3 (Georg Philipp Telemann)
Ich will den Herrn loben( 1681 - 1767) Psalm 146, 2 (Georg Philipp Telemann)
Wie der Hirsch schreinet nach frischem Wasser (1681 - 1767) Psalm 42, 2 (Georg Philipp Telemann)
Ceciderunt in profundum (Anonim niemiecki XVIIIw.)
Canon a 2 (1685 - 1750) (Johann Sebastian Bach)
Thy voice, o Harmony (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Alles schweiget (Anonim austriacki XVIII w.)
Long live our King (Anonim angielski XVIII w.)
Am Abend (Anonim niemiecki XVIII)
By The waters of Babylon (1696 - 1755) (Maurice Greene)
Il mio cimbalo (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Bibitores (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Ola, ola, ola, Mastri di Capella (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Per te cantar vorrei (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Psallite Deo nostro (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Cantai, ballai, sonai (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Se voi siete buono (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
Vien con mi caro ti (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
O canone (1706 - 1784) (Giovanni Battista Martini)
The thristy vampires (1708 - 1777) (William Hayes)
Three Oxford cries (1708 - 1777) (William Hayes)
Un bel morire (1708 - 1777) (William Hayes)
Miserere nobis (1708 - 1777) (William Hayes)
The Singing Club (1710 - 1778) (Thomas Arne)
Epitaph (1711 - 1779) (William Boyce)
Allelujah (1711 - 1779) (William Boyce)
Long live King George (1711 - 1779) (William Boyce)
How great is the pleasure (1727 - 1816) (Henry Harington)
I cannot sing this catch (1727 - 1816) (Henry Harington)
Niechaj żyje (Anonim polski ok.1730)
An Dorilis (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Fusch und der Marder (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Liebe zur Kunst (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Bäcker und die Maus (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Vergebliches Glück (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Tulipane (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Liebe der Feindle (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Die Gewißheit (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tre cose (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Manschenfreund (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Der Verlust (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Phoebus und sein Sohn (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Herr Gänsewitz zu seinem Cammerdiner (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Abschied (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Tod und Schlaf (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Das Reitpferd (1732 - 1809) (Joseph Haydn)
Epitaph on an infant (1738 - 1797) (Philip Hayes)
By the waters of Babylon (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The wakeful nightingale (1738 - 1797) (Philip Hayes)
The lovers invocation to Cupid (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epitaph intandend for Sir Isaac Newton (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Ubi sunt gaudia (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Epigram on a poor musican (1738 - 1797) (Philip Hayes)
On Mr. Pope alluding to his Ode for music on St. Cecilia's Day (1738 - 1797) (Philip Hayes)
When trumpets sound (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Hallelujah (1738 - 1797) (Philip Hayes)
Now we are met (1740 - 1816) (Samuel Webbe)
Ars longa (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Ubi malus cantus (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Viva, viva la bottiglia (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Aspettare e non venire (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Wo der perlende Wein im Glase blinkt (1756 - 1791) KV 347 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Cannoini (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Venga nel nostro coro (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Es regnet (1758 - 1832) (Carl Friedrich Zelter)
La campana (1750 - 1825) (Antonio Salleri)
Alleliua (1756 - 1791) KV 553 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ave Maria (1756 - 1791) KV 554 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Lacrimoso son' io (1756 - 1791) KV 555 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Nascoso e il mio sol (1756 - 1791) KV 557 (Wolfgang Amadeus Mozart)
Ahi! crudo ciel (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Che seccatura (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Vuoi tu venir (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Con egual passo (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
La lezzione di canto (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Mon nom (1760 - 1842) (Luigi Cherubini)
Auf, ihr Brüder (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
C-a-f-f-e-e (1766 - 1853) (Carl Gottlieb Hering)
L'agnellina e la cornacchia (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Il cuco (1763 - 1842) (Giacomo Gotifredo Ferrari)
Goldner Schein (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Willkommen, lieber schöner Mai (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Der Schnee zerrinnt (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Lacrimoso son io (1768 - 1827) (Franz Schubert)
Mozarl leb wohl (1769 - 1854) (Józef Elsner)
S'io t'amo (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Zegar (1769 - 1854) (Józef Elsner)
Ars longa (1770 - 1827) WoO 192 (Ludwig van Beethoven)
Glück, Glück zum neuen Jahr (1770 - 1827) WoO 176 (Ludwig van Beethoven)
Alles Gute! Alles Schöne! (1770 - 1827) WoO 179 (Ludwig van Beethoven)
Abbe Stadler (1770 - 1827) WoO 178 (Ludwig van Beethoven)
An Mälzel (1770 - 1827) WoO 162 (Ludwig van Beethoven)
Das Schweigen (1770 - 1827) WoO 168 (Ludwig van Beethoven)
Freu' dich des Lebens (1770 - 1827) WoO 195 (Ludwig van Beethoven)
Freundschaft (1770 - 1827) WoO 164 (Ludwig van Beethoven)
Ich bitt' dich (1770 - 1827) WoO 172 (Ludwig van Beethoven)
Im Arm der Liebe (1770 - 1827) WoO 159 (Ludwig van Beethoven)
Kurz ist der Schmerz (1770 - 1827) WoO 163 (Ludwig van Beethoven)
Warnung (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Die Sonate soll ich spielen (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Zu dem Reich der Töne schweben (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
Scheiden und leiden ist einerlei (1786 - 1826) (Carl Maria von Weber)
The little bell (Anonim angielski)
Lachkanon (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Er ist da! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
O du Nase aller Nasen! (1786 - 1832) (Friedrich Kuhlau)
Tictack (1790 - 1863) (Karl Karow)
Wachet auf (1791 - 1853) (Johann Jakob Wachsmann)
Die Musici (1892 - 1972) (Hans Ludwig Berger)
Wir kommen all und gratulieren (1792 - 1868) (Moritz Hauptmann)
Morning is come (Anonim angielski)
Merrily, merrily greet the morn (Anonim angielski)
Row, row, row your boat (Anonim angielski)
Carillon (Anonim francuski)
Heut' ist ein Fest (Anonim niemiecki)
Schlaf, mein kleines Mäuschen! (1872 - 1946)
Hätt i di (Anonim austriacki - Styria)
Frere jacques (Anonim francuski)
Le coq (Anonim francuski)
Pociez chłopcy, pociez zbiajać - Pieśń ludowa z Podhala
Shalom (Anonim izraelski)
London's Burning (Anonim angielski)
Adieu, sweet Amaryllis (Ani\onim angielski 1. poł XIX w.)
Der weise Diogenes (1809 - 1847) (Felix Mendelssohn - Bartholdy)
Laßt lautenspiel Becherklang (1810 - 1856) op. 65 nr 2 (Robert Schumann)
Jagdgesang (1820 - 1886) (Louis Heinrich Köhler)
Gebt mir zu Trinken! (1810 - 1856) op. 65 nr 4 (Robert Schumann)
Schlaf, Kindlein, schlaf! (1833 - 1897) op. 113 nr 4 (Johannes Brahms)
Ein' Gems auf dem Stein (1833 - 1897) op. 113 nr 8 (Johannes Brahms)
Leise Töne der Brust (1833 - 1897) op. 113 nr 10 (Johannes Brahms)
Grausam erweiset sich Amor (1833 - 1897) Wo0 24 (Johannes Brahms)
Sitzt a schöns Vöger (1833 - 1897) op. 113 nr 3 (Johannes Brahms)
Ich weiß nicht (1833 - 1897) op. 113 nr 11 (Johannes Brahms)
Spruch (1833 - 1897) Wo0 27 (Johannes Brahms)
Wann? (1833 - 1897) Wo0 29 (Johannes Brahms)
Wlazł kotek na płotek (1819 - 1872) (Stanisław Moniuszko)
Dyl, dyl (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Weselcie się dzieci (1854 - 1932) (Władysław Rzepko)
Wstań, pieśni, wstań (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Był Duda (1855 - 1934) (Piotr Maszyński)
Die Intervalle (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Kellner! Zahlen! (1857 - 1929) (Eusebius Mandyczewski)
Koło (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Szumi wicher (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Strasznie uparta kózka (1859 - 1936) (Stanisław Niewiadomski)
Wenn der schwer Gedrückte klagt (1874 - 1951) (Arnold Schönberg)
Panieneczka (1877 - 1955) (Faustyn Piasek)
Złapana myszka (1877 - 1946) op. 1 nr 2a (Feliks Nowowiejski)
Krakowskie wesele (1877 - 1946) op. 23 nr 1 (Feliks Nowowiejski)
Mazur (1881 - 1978) (Ryta Gnus)
Piękna gama (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Bitwa (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sześć kucharek (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Woda nie szkodzi (1884 - 1963) (Antoni Chlondowski)
Sza... (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Czy w szczęściu będziesz (1893 - 1971) (Stanisław Ignacy Rączka)
Zaszumiał mroźny wiatr (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Hej tam, z drogi (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)
Uciekła mi przepióreczka (? - 1920) (Leon Przyżycki)
Jabłka (Anonim - popularna melodia dziecięca)
Juz zaszedł nad doliny (1898 - 1941) (Józef Rafalski)
Lob der Music (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Musica divinas laudes (1895 - 1963) (Paul Hindemith)
Ruhet von des Tages Müh (1912 - 2003) (Martin Hesekiel)
Już noc (1913 - 1984) (Jerzy Wasowski)
Wędrowanie - to jest to (*1954) (Stanisław Szczyciński)
Babie lato (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Gama gastronomiczna na cześć pomidorów (*1962) (Włodzimierz Sołtysik)
Ad musicam (1922 - 2015) (Andrzej Koszewski)
Pstra kokoszka, pstra (1894 - 1976) (Karol Hławiczka)

Spis treści:

Wstęp
Kanony 1 - 300
Indeks kompozytorów
Indeks autorów
Indeks tematyczny
Indeks tytułów i incipitów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland