•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

O, miły mój

Dostępne opracowania:

skrzypce i wiolonczela i fortepian (1)
wiolonczela i fortepian (2)
więcej opracowań ...

O, miły mój znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Jabłoński Henryk Hubertus, Kujawiak na wiolonczelę i fortepian

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Jabłoński Henryk Hubertus
Kujawiak na wiolonczelę i fortepian

polski Kujawiak na wiolonczelę i fortepian


Ilość stron:11 + 5
Format:210 x 295
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083169

Henryk Hubertus Jabłoński urodził się 3 listopada 1915 r. w Gdańsku, zmarł 11 października 1989 r. tamże. Był kompozytorem, pedagogiem i wiolonczelistą. Wychowywał się w rodzinie gdańskich mieszczan amatorsko muzykujących- ojciec Herwardt Degler, matka Alidia ze Springerów. Jako kilkuletni chłopiec uczył się gry na fortepianie, skrzypcach, później wiolonczeli. Studia muzyczne podjął w Polskim Konserwatorium Muzycznym Macierzy Szkolnej w Gdańsku (1933-39) w klasie wiolonczeli Kazimierza Wiłkomirskiego. Harmonii i kontrapunktu uczył się u Wernera Schramma, kompozycji u Alfreda Paetscha. Od 1954 r. rozpoczął pracę pedagogiczną w PWSM w Sopocie (później Akademii Muzycznej im. S.Moniuszki w Gdańsku) jako wykładowca instrumentacji i kompozycji. Twórczość kompozytorska Henryka Jabłońskiego jest obfita i różnorodna . W około 500 kompozycjach znajdują się niemal wszystkie uprawiane gatunki i formy muzyczne. Pisał utwory symfoniczne (symfonie, suity, uwertury) , koncerty na różne instrumenty (wiolonczelowy, skrzypcowy, fletowy, fortepianowy i in.) , kameralne, wokalne i wokalno-instrumentalne (kantata,opera) oraz muzykę do filmów, sztuk teatralnych, słuchowisk radiowych; także piosenki, aranżacje i opracowania. Był twórcą skłaniającym się ku estetyce romantycznej. Istotne miejsce zajmuje w jego twórczości harmonika, kolorystyka i bogata inwencja melodyczna.


Lista utworów:
Kujawiak (Jabłoński Henryk Hubertus)

Okładka: Chopin Fryderyk, Trio op. 8 na fortepian, skrzypce i wiolonczelę (partytura i głosy)

cena 65 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Trio op. 8 na fortepian, skrzypce i wiolonczelę (partytura i głosy)

polski Trio op. 8 na fortepian, skrzypce i wiolonczelę (partytura i głosy)
angielski Trio Op. 8 for Piano, Violin and Cello (Score and Parts)
niemiecki Trio Op. 8 für Klavier, Violine und Violoncello (Partitur und Stimmen)
francuski Trio op. 8 pour piano, violon et violoncelle (partiton et parties)


Ilość stron:48 + 12 + 8
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce i wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Paderewski Ignacy Jan, Bronarski Ludwik, Turczyński Józef
Kod produktu:NPL080265

Trio g-moll op. 8 na fortepian, skrzypce i wiolonczelę jest najwcześniejszym utworem kameralnym Chopina. Rozpoczęte wiosną 1828 r. powstawało powoli, ostateczny kształt otrzymując pod koniec 1829 r., choć jeszcze pół roku później, Chopin w liście do Woyciechowskiego snuł refleksję nad wymianą skrzypiec na silniej brzmiącą altówkę. Zmiany tej jednak nie wprowadził. Był to okres poznawania warsztatu i możliwości poszczególnych instrumentów, praca nad utworami solowymi z orkiestrą. W Trio g-moll Chopin odchodzi od wirtuozerii brillante, formułuje myśli muzyczne w sposób zwięzły i precyzyjny, opierając się na beethovenowskim układzie części: Allegro, Scherzo, Adagio, Rondo, z polskim akcentem w finale (stylizacja krakowiaka). Trio g-moll należy - obok triów Schuberta, Schumanna i Mendelssohna - do najwybitniejszych dzieł tego gatunku w epoce romantyzmu.

The Trio in G minor op. 8 for piano, violin and cello is Chopin's earliest chamber work. Begun in spring 1828, it was composed slowly and was completed only late in 1829. Some six months later, a letter from the composer to Woyciechowski reveals that he was considering changing the violin for the more powerfully-sounding viola, a change which in the event he did not introduce. It originated in that period of his career in which he was acquainting himself with the possibilities of particular instruments and working on solo pieces with orchestra. In this Trio in G minor Chopin departed from brillante virtuosity, formulated the musical ideas in a compact and precise way, using the Beethoven-like arrangement of the movements as a basis: Allegro, Scherzo, Adagio and Rondo with the stylized krakowiak imparting a Polish accent to the finale. Trio in G minor is - alongside the trios by Schubert, Schumann and Mendelssohn - one of the most outstanding works of this genre in the Romantic epoch.

Lista utworów:
Trio g-moll op. 8 (Chopin Fryderyk)

cena 39 zł.


nuty.pl

Chyrzyński Marcel
Death In Venice na klarnet, wiolonczelę i fortepian

polski Death In Venice na klarnet, wiolonczelę i fortepian
angielski Death In Venice for Clarinet, Cello and Piano


Ilość stron:20+4+6
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Klarnet B (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Wąsowska Magdalena
Kod produktu:NPL084542

Death in Venice na klarnet, wiolonczelę i fortepian (2017) to utwór inspirowany filmem Śmierć w Wenecji Luchina Viscontiego – obrazem zrealizowanym w 1971 roku na podstawie noweli Tomasza Manna. O odwołaniu się do dzieła słynnego reżysera kompozytor pisze następująco:
„Wielokrotnie bywałem w Wenecji na Biennale Sztuki, ale dopiero w tym roku udało mi się odwiedzić wyspę Lido. Chciałem koniecznie obejrzeć słynny Grand Hotel des Bains i poczuć klimat dawnych czasów. Niestety w 2010 roku, czego nie wiedziałem, hotel ten został zamknięty i do tej pory czeka na renowację. […] Z uczuciem żalu, że nie udało mi się wejść do środka, poszedłem na hotelową plażę, na której zmarł główny bohater – kompozytor Gustav von Aschenbach. Z dawnych czasów nie pozostało nic. […] Po godzinie dwudziestej plaża była tak samo pusta i martwa jak Grand Hotel des Bains. Siedziałem na piasku patrząc w horyzont. Wówczas pustka zaczęła napełniać się dźwiękami. Moja własna muzyka przeplatała się z Adagiettem Gustava Mahlera i motywami z Tristana i Izoldy Richarda Wagnera..."
Autor Marcel Chyrzyński






Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland