Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
cena 128,95 zł. nuty.pl | Lees Benjamin Benjamin Lees - Piano Trio No. 2 Silent Voices Benjamin Lees - Piano Trio No. 2 Silent Voices
Publikacja zawiera utwór "Silent Voices" z 1998 r. wopracowaniu na trio fortepianowe Benjamina Lessa. Utwór nostalgiczny grany wolno mający na celu dać wspomnienie dramatycznym wydarzeniom jakie się działy podczas wojny. Lista utworów: |
cena 64,95 zł. nuty.pl | O'Neill Nancy, Goberman Jean, Gay John Six Songs From John Gay's The Beggar's Opera Sześć utworów z Opery żebraczej John'ego Gay'a Six Songs From John Gay's The Beggar's Opera
Sześć utworów opracowanych na trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) pochodzących z "Opery żebraczej". Opera ta jest jednym z dzieł, które istotnie wpłynęło na powstanie musicalu. Premiera jej (z muzyką Johanna Pepusha) odbyła się w 1728 roku. John Gay zastąpił arie operowe piosenkami ulicznymi, a role postaci wywodzących się ze sfer wyższych obsadził żebrakami, złodziejami i kurtyzanami co sprawiło, że opera przestała być operą dając początek musical'owi. Lista utworów: |
cena 21,95 zł. nuty.pl | Jonas Alicja Trio fortepianowe nr 1 Trio fortepianowe nr 1 Piano Trio No. 1
Piano Trio - Pierwsza część - Allegretto Fantasie - Cabaret sugeruje czego się można spodziewać. Główny temat o zabarwieniu kabaretowym wprowadzają skrzypce w takcie 3-cim, a następnie podejmuje go wiolonczela w nieco zmienionej wersji i tak obydwa instrumenty smyczkowe dialogują sobie polifonicznie na przestrzeni całego Allegretta. Po wnikliwym zapoznaniu się z pierwszą częścią Tria, odnosi się wrażenie, że kompozytorka ma dwie obsesje (w pozytywnym tego słowa znaczeniu): rytm i sztuka kontrapunktu, zaś harmonikę określić można mianem sonorystyki kontrolowanej. W drugiej części (Elegia) faktura oparta jest na bardzo ciekawej harmonii (z przewagą sonorystyki); świetna budowa utworu z piękną kulminacją w taktach 15 i 16 i do tego jakaś specyficzna nostalgia i smutek zauważalny niemalże w każdym takcie. W trzeciej części (Rondino) kolorystyka dźwiękowa odgrywa niebagatelną rolę w tym utworze (glissanda i con legno smyczków) ale widać także zamianę ról; z Tria fortepianowego zespół przeistacza się w jazzowe combo! The main theme with a hint a of cabaret - style is introduce by the violin in the 3rd measure, and then picked up by the cello in a slightly modified version and so both string instruments conduct a polyphonic dialogue throughout the whole Allegretto. Having aquainted ondeself thoroughly with Part One of the Trio, one gets the impression that that the composer has two obsessions (in the positive sense of the word). Rhythm and Art of Counterpoint, and i would describe Ms. Jonas' harmonic sense as Controlled Sonority. Part Two - Elegy: The texture based on very interesting harmony (predominatly sonority); construction of the piece is excellent with beautoful culmination in 15th and 16th measure, and on top of that a certain special longing and ruefulness noticeable in nearly every measure. Part Three - Rondino: The palette of sounds plays a insignificant role in this work (glissando and col legno of strings), but one also notices a transformation, the Piano Trio becomes a Jazz Combo! Lista utworów: |
Wyszukiwarka
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland