•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Try 2 Die

Dostępne opracowania:

skrzypce solo (8)
więcej opracowań ...

Try 2 Die znajdziesz w 8 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Wohlfahrt Franz, 60 etiud op. 45

cena 38,9 zł.


nuty.pl

Wohlfahrt Franz
60 etiud op. 45

polski 60 etiud op. 45
angielski 60 studies op. 45


Ilość stron:60
Format:210 x 290
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
biografii: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Lewandowski Aleksander
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003047

Podręcznik zawiera etiudy przeznaczone głównie do rozwijania techniki prawej ręki (detache, martele, legato, staccato, smyczki mieszne) oraz etiudy przeznaczone głównie do rozwijania techniki lewej ręki (biegłość i wzmocnienie palców, chromatyka, tryl, pozycje i łączenie pozycji, dwudźwięki).


Okładka: Sevcik Otakar, Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8

polski Zmiany pozycji i wstępne studium gam, op. 8
angielski Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8


Ilość stron:28
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060005
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1, Part 2
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

Prezentowana książka jest doskonałą pozycją dla wszystkich skrzypków. Zawiera 59 Etiud głównie do gry w wysokich pozycjach.

The chief difficulty in these exercises consist in shifting (changing the position) so smoothly that it is hardly perceptible. Shifting downward, from a higher to a lower position, offers peculiar difficulties. In order to effect it smoothly, hold the violin firmly with the chin, and try to use the thumb as little as possible when shifting.

Lista utworów:
Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin op. 8 (Sevcik O.)

Okładka: Sevcik Otakar, School of Violin Technics, Op. 1, Part 2

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
School of Violin Technics, Op. 1, Part 2

polski Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1, z. 2 - Ćwiczenia od drugiej do siódmej pozycji
angielski School of Violin Technics, Op. 1, Part 2 - Exercises in the Second to Seventh Positions


Ilość stron:52
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060061
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)
Sevcik Otakar - Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

Szkoła techniki skrzypcowej Otakara Ševčika (1852 - 1934) czeskiego skrzypka i pedagoga. Ševčik wypracował własną technikę gry, wielkie uznanie zdobyła jego tzw. metoda półtonowa i swoisty sposób prowadzenia smyczka. W latach 1870/73 był koncertmistrzem orkiestry Mozarteum w Salzburgu. od roku 1875 poświęca się pracy pedagogicznej i tak kolejno w latach 1875/92 jest profesorem klasy skrzypiec w Kijowie, od 1892 w konserwatorium w Pradze, od 1909 w Wiedniu i od 1919 ponownie w Pradze.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 1 (Ševcik Otakar)
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 2 (Ševcik Otakar)
Exercise in the secon Position. op. 1 nr 3 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Second Positions. op. 1 nr 4 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Second Positions. op. 1 nr 5 (Ševcik Otakar)
Chord of the Diminished Seventh. op. 1 nr 6 (Ševcik Otakar)
Exercise in All the Keys. op. 1 nr 7 (Ševcik Otakar)
Arpeggios of Different Chords. op. 1 nr 8 (Ševcik Otakar)
Chromatic Scale. op. 1 nr 9 (Ševcik Otakar)
Exercise in double-stops, in all keys. op. 1 nr 10 (Ševcik Otakar)
Exercise on Chords. op. 1 nr 11 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 12 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 13 (Ševcik Otakar)
Exercise in the Third Position. op. 1 nr 14 (Ševcik Otakar)
Keep the fingers down as long as possible. op. 1 nr 15 (Ševcik Otakar)
Exercise in the First and Third Position. op. 1 nr 16 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 17 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 18 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 19 (Ševcik Otakar)
Hold down the whole notes without playing them. op. 1 nr 20 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 21 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 22 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 4th Position. op. 1 nr 23 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 1st and 4th Positions. op. 1 nr 24 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 25 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 26 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 27 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 28 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 2d and 4th Positions. op. 1 nr 29 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 30 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 31 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 32 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 33 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 5th Position. op. 1 nr 34 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 35 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 36 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 37 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 38 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 7th Position. op. 1 nr 39 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 40 (Ševcik Otakar)
Exercise in the 6th Position. op. 1 nr 41 (Ševcik Otakar)

Okładka: Sevcik Otakar, School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)

cena 57,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
School of Violin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)

polski Szkoła techniki skrzypcowej, op. 1 z. 3 (zmiany pozycji)
angielski School of Violoin Technics, Op. 1 Part 3 (Changing the Position)


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Mittell Philipp
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060130
Produkty podobne:Sevcik Otakar - School of Bowing Technic for the Violin, Op. 2 Book 1
Sevcik Otakar - School of Violin Technics, Op. 1, Part 2
Sevcik Otakar - Shifting the Position and Preparatory Scale - Studies for the Violin, Op. 8
Sevcik Otakar - Szkoła techniki smyczkowania, op. 2 - z. 2 (Violin)

ŠEVČÍK Otakar, (1852 - 1934) to czeski skrzypek i pedagog. W latach 1870/73 był koncertmistrzem orkiestry Mozarteum w Salzburgu. od roku 1875 poświęca się pracy pedagogicznej i tak kolejno w latach 1875/92 jest profestrem klasy skrzypiec w Kijowie, od 1892 w konserwatorium w Pradze, od 1909 w Wiedniu i od 1919 ponownie w Pradze. Sevcik wypracował własną technikę gry, wielkie uznanie zdobyła jego tzw. metoda półtonowa i swoisty sposób prowadzenia smyczka.


For unaccompanied violin.


Lista utworów:
Exercises 1 op. 1 nr 1 (Sevcik Otakar)
Exercises 2 op. 1 nr 2 (Sevcik Otakar)
Exercises 3 op. 1 nr 3 (Sevcik Otakar)
Exercises 4 op. 1 nr 4 (Sevcik Otakar)
Exercises 5 op. 1 nr 5 (Sevcik Otakar)
Exercises 6 op. 1 nr 6 (Sevcik Otakar)
Exercises 7 op. 1 nr 7 (Sevcik Otakar)
Exercises 8 op. 1 nr 8 (Sevcik Otakar)
Exercises 9 op. 1 nr 9 (Sevcik Otakar)
Exercises 10 op. 1 nr 10 (Sevcik Otakar)
Exercises 11 op. 1 nr 11 (Sevcik Otakar)
Exercises 12 op. 1 nr 12 (Sevcik Otakar)
Exercises 13 op. 1 nr 13 (Sevcik Otakar)
Exercises 14 op. 1 nr 14 (Sevcik Otakar)

Okładka: Sevcik Otakar, Preparatory Trill Studies For the Violin In Two Parts, Op. 7, Vol. 1

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Sevcik Otakar
Preparatory Trill Studies For the Violin In Two Parts, Op. 7, Vol. 1

polski Wstępne studium tryli w dwóch częściach na skrzypce, op. 7, z. 1
angielski Preparatory Trill Studies For the Violin In Two Parts, Op. 7, Vol. 1
francuski Exercices Préparatoires de Trille, Op. 7, Vol. 1
hiszpański Estudios Preparatorios de Trino, Op. 7, Vol. 1


Ilość stron:60
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:opisów: angielska, francuska, hiszpańska
tytułów utworów: angielska, francuska, hiszpańska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Svecenski Louis
Autor wstępu: Svecenski Louis
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060348

Praktyka trylu powinna zostać włączona do codziennej technicznej pracy Studenta Skrzypiec, nie tylko dla samego trylu, ale też w celu rozwijania sprawności i giętkości palców. Istnieje zagrożenie wadliwego ułożenia ręki i zapamiętywania niewłaściwej techniki, dlatego ważne jest aby krok po kroku postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w publikacji.

The practice of the trill should be included in the daily technical work of the Violin Student, not only for the trill itself, but also for promoting the development of accurate and reliable finger - action in general. The difficulty in obtaining a clear and ringing trill is increased, in most cases, by a faulty position of the hand and fingers, which may be corrected if the student will faithfully observe the following instructions.

Lista utworów:
Preparatory Trill Studies in the first position op. 7 (Svecenski Louis)

Okładka: Duranowski Fryderyk August, 6 kaprysów na skrzypce op. 15

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Duranowski Fryderyk August
6 kaprysów na skrzypce op. 15

polski 6 kaprysów na skrzypce op. 15
francuski 6 Caprices ou Etudes pour le violon, op. 15


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Pilch Zbigniew
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL077891

Fryderyk August Duranowski żył w latach 1770 - 1834. Naukę gry na skrzypcach rozpoczął u ojca, a od 1787 roku kształcił się w Paryżu u Giovanniego battisty Viottiego. W 1790 r. był koncertmistrzem opery w Brukseli. W latach: 1794 - 1795 koncertował we Włoszech i Niemczech. W połowie 1809 r. przybył do Warszawy. Ok. 1812 roku był pierwszym skrzypkiem orkiestry książęcej w Kassel i Aschaffenburgu. W latach 1814 - 1834 mieszkał w Strasburgu, pełniąc funkcję koncertmistrza w orkiestrze teatralnej.
Był jednym z najwybitniejszych skrzypków swojej epoki. Osiągnął niebywały sukces jako wirtuoz - chwalono go za wielki i piękny dźwięk, niezwykłą technikę, niezawodną pamięć i precyzję gry. Młody Paganini był tak zafascynowany grą Duranowskiego, że do końca życia podkreślał ogromny wpływ, jaki Duranowski wywarł na jego własnej grze.
Skomponował kilkadziesiąt utworów (ok. 30) na dwoje skrzypiec, skrzypce i wiolonczelę, skrzypce i altówkę, skrzypce z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego, skrzypce z towarzyszeniem orkiestry, fantazję na fortepian, pieśni z towarzyszeniem fortepianu oraz pieśni z towarzyszeniem gitary.
Kopię pierwszego wydania uzyskano od Staatbibliothek zu Berlin.

Fryderyk Augustyn Duranowski (1770 - 1834) was born in Warsaw. He started violin lessons under his father's guidance. Since 1787 Duranowski studied in Paris at Giovanni Battista Viotti. In 1790 he was concertmaster of the Brussels' Opera. From 1794 until 1795 he performed concerts in Italy and germany. In the mid of 1809 Duranowski came to Warsaw. Ca 1812 he was the first violonist of the duke's orchestra in Kassel and Aschaffenburg. From 1814 until 1834 he lived in Strasburg, where he worked as a concertmaster of a theater orchestra. He was one of the most remarable violinists of his times. He achieved a great success as a virtuoso. Contemporaries praised his sound, unusual technique, unfailinge memory and accuracy of his playing. Young Paganini was so much fascinated by Duranowski's playing that for the rest of his life he continued to marvel at how much his own playing had been influenced by the Polish composer.

Lista utworów:
Caprice C-dur op. 15 nr 1 (Duranowski F. A.)
Caprice A-dur op. 15 nr 2 (Duranowski F. A.)
Caprice a-moll op. 15 nr 3 (Duranowski F. A.)
Caprice G-dur op. 15 nr 4 (Duranowski F. A.)
Caprice Es-dur op. 15 nr 5 (Duranowski F. A.)
Caprice g-moll op. 15 nr 6 (Duranowski F. A.)

Okładka: Lipiński Karol, Impromptus na skrzypce

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Lipiński Karol
Impromptus na skrzypce

angielski Impromptus na skrzypce


Ilość stron:12
Format:210 x 295
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Jurecka Krystyna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083198

Karol Lipiński-Skrzypek, kompozytor i dyrygent. Urodzony 30 października 1790 w Radzyniu (Podlasie), zmarł 16 grudnia 1861 w Urłowie koło Lwowa.
Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku pięciu lat pod kierunkiem ojca. W 1799 wraz z rodziną przeniósł się do Lwowa. Tu grał jako koncertmistrz w prowadzonej przez ojca orkiestrze pałacowej hr. Adama Starzeńskiego. Dodatkowo zainteresował się wiolonczelą i równie szybko jak na skrzypcach zdobył umiejętność gry na tym instrumencie. W 1809 objął stanowisko koncertmistrza, a w 1811 został kapelmistrzem orkiestry teatru operowego. W 1814 wyjechał do Wiednia, gdzie spotkał się z Ludwikiem Spohrem, niemieckim skrzypkiem i kompozytorem. Za jego namową Lipiński zdecydował się na karierę skrzypka-wirtuoza, zrezygnował z dotychczasowej pracy w lwowskim teatrze i poświęcił się wyłącznie doskonaleniu techniki skrzypcowej oraz przygotowaniu repertuaru.
W 1817 Karol Lipiński wystąpił we Lwowie, a następnie wybrał się w podróż artystyczną przez Węgry i Chorwację do Włoch - koncertował w Wenecji, Mediolanie, Padwie, Weronie i Piacenzy. W Piacenzy w kwietniu 1818 dwukrotnie wystąpił wspólnie z Niccolo Paganinim. Podczas kilkuletniego tournée artystycznego koncertował we Lwowie, Kijowie, Krzemieńcu, Kamieńcu Podolskiego, Wilnie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lipsku, Berlinie, Moskwie i Petersburgu, wszędzie zdobywając wielki aplauz. Na przełomie 1827-28 wystąpił z koncertami w Warszawie, po których otrzymał nominację na pierwszego skrzypka Dworu Królestwa Polskiego, a w 1831 Dworu Carskiego. W Warszawie ponownie koncertował w maju 1829 podczas uroczystości koronacji cara Mikołaja I - wówczas to znów zagrał z Paganinim.
W 1830 Lipiński na trzy lata zawiesił działalność koncertową i poświęcił się dalszemu doskonaleniu gry. W następnych latach wznowił tournée artystyczne po całej Europie, grał w Lipsku, Frankfurcie nad Menem, Paryżu (gdzie w urządzeniu koncertu pomógł mu Fryderyk Chopin), Londynie, Manchesterze, Wrocławiu. Po występach w Wiedniu, jako dowód uznania dla mistrzowskiej gry, otrzymał tytuł honorowego obywatela tego miasta.
W 1839 osiadł na stałe w Dreźnie, gdzie przez dwadzieścia lat pełnił funkcję koncertmistrza orkiestry króla saskiego Fryderyka Augusta. Uczestniczył także w wielu koncertach symfonicznych i kameralnych (m.in. grał z Ferencem Lisztem), podróżował do Lwowa, Kijowa i Warszawy oraz zajmował się pracą pedagogiczną (w 1845 opiekował się 14-letnim Józsefem Joachimem, zaś w 1848 13-letnim Henrykiem Wieniawskim).
Od 1846 z powodu choroby reumatycznej zaczął ograniczać stopniowo działalność koncertową. W 1854, za wybitne zasługi dla dworu królewskiego, został odznaczony Rycerskim Orderem księcia Alberta. Po przejściu na emeryturę w 1861 przeniósł się do swojego majątku Urłów koło Lwowa. Tu zorganizował szkołę muzyczną dla uzdolnionych dzieci chłopskich.

Ważniejsze kompozycje:

•"Dwa polonezy" op. 1 na skrzypce i orkiestrę
•"Siciliano varié" op. 2 na kwartet smyczkowy
•"Symfonia Es-dur" op. 2 nr 1 (przed 1810)
•"Symfonia C-dur" op. 2 nr 2 (przed 1810)
•"Symfonia B-dur" op. 2 nr 3 (przed 1810)
•"Sonet" na orkiestrę (przed 1810)
•"Favorite-Mazurka" na orkiestrę (przed 1810)
•"Szlachta czynszowa czyli Kłótnia o wiatr", opera (1810-14)
•"Dwa kaprysy" op. 3 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje G-dur" op. 4 na kwartet smyczkowy
•"Wariacje g-moll" op. 5 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy polonezy" op. 5 na fortepian
•"Polonez koncertowy" op. 6 na skrzypce i orkiestrę
•"Rondo alla Polacca E-dur" op. 7 na skrzypce i orkiestrę (przed 1817)
•'Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę" op. 8 (1821)
•"Trzy polonezy" op. 9 na skrzypce i kwartet smyczkowy
•'Trzy kaprysy" op. 10 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wariacje na temat z opery 'Kopciuszek' Rossiniego" op. 11 na skrzypce i orkiestrę
•"Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę A-dur" op. 12
•"Ronda alla Polacca" op. 13 na skrzypce i orkiestrę
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę fis-moll" op. 14 (1822)
•"Wariacje na temat z opery 'Pirat' Belliniego" op. 15 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Duet na temat z opery 'Il Crociati di Egitto' Meyerbeera" op. 16 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondo alla Polacca na temat pieśni polskich" op. 17 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Rondeau de concert" op. 18 na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Wariacje na temat kawatiny z opery 'Cyrulik sewilski' Rossiniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1820-24)
•"Souvenir de la mer Baltique, Divertissements" op. 19 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę D-dur 'Wojskowy'" op. 21 (ok. 1826)
•"Variations de bravoure sur une Romance militaire" op. 22 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantaisie et variations op. 23 na motywach z opery 'Lunatyczka' Belliniego" na skrzypce i orkiestrę (ok. 1824)
•"Rodacy we Wszechnicy Wrocławskiej" na 4 głosy (1826)
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę e-moll" op. 24 (1830-33)
•"Adagio elegiaco" op. 25 na skrzypce i orkiestrę
•"Fantazja i wariacje na motywach z opery 'Hugenoci' Meyerbeera" op. 26 na skrzypce i orkiestrę
•"Trzy kaprysy" op. 27 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Wielka fantazja na motywach z opery 'Purytanie' Belliniego" op. 28 na skrzypce i orkiestrę
•"Polonoise guerriére" op. 29 na orkiestrę (1837)
•"Trzy kaprysy" op. 29 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Fantazja na temat z opery 'Ernani' Verdiego" op. 30 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1845)
•"Fantazja na temat arii neapolitańskich" op. 31 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo
•"Koncert na skrzypce i orkiestrę A-dur" op. 32 (1844)
•'Fantazja na motywach z opery 'Krakowiacy i Górale' Stefaniego" op. 33 na skrzypce i orkiestrę (przed 1826)
•"Impromptus" op. 34 na skrzypce i fortepian lub skrzypce solo (ok. 1842r)


Lista utworów:
Impromptu no.1 (Lipiński Karol)

Okładka: Kreutzer Rodolphe, 42 etiudy na skrzypce solo

cena 45 zł.


nuty.pl

Kreutzer Rodolphe
42 etiudy na skrzypce solo

polski 42 etiudy na skrzypce solo
angielski 42 Studies for Solo Violin


Ilość stron:76
Format:230 x 300
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
opisów: polska, angielska
Stopień trudności:2-4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083736

42 Etiudy Rudolfa Kreutzera są dla skrzypków swego rodzaju elementarzem, który każdy uczący się gry na skrzypcach powinien w określonym czasie poznać, i bez którego trudno wyobrazić sobie budowanie prawidłowej techniki. Opracowanie Etiud Kreutzera idzie w kierunku (sugerowanym przez pedagogów-pragmatyków), wprowadzania w najdłuższych etiudach niewielkich skrótów (w pojęciu ucznia etiuda krótsza jest łatwiejsza, a już na pewno prostsza do opanowania pamięciowego). Publikacja dla uczniów szkół muzycznych przełomu I i II stopnia.


Spis treści:

Właściwe planowanie smyczka
Smyczkowanie mieszane
Studium staccata
Détaché w ruchu triolowym
Studium martelé
Détaché poprzez struny
Pełnobrzmiące détaché
Powtarzane układy dźwiękowe
Technika przygotowawcza. Podział smyczka
Zmiany pozycji palcem wyjściowym orza docelowym
Technika pasażowa
Chwyty dwudźwiękowo-akordowe. Bariolaż z udziałem przegubu.
Płynne zmiany strun z udziałem przgubu
Krótki tryl z zakończeniem
Martelé
Przygotowanie do trylu Martelé
Tryl z przednutką w różnorodnych rytmicznych i smyczkowych układach
Tryle w rytmie punktowanym. Zmiana pozycji
Krótki tryl w przebiegach gamowych
Krótki tryl martelé
Krrótki tryl. Równoczesny impuls w obu rękach
Kadencyjny sposób wykonywania.
Oktawy zwykłe
Oktawy łamane
Oktawy palcowane(Thomsonowskie)
Stopnoiwe przesuwanie smyczka w kierymku żabki
Pchnięcia smyczkiem na dźwiękach forte
Etiuda koncertowa o charakterze deklamacyjnym
Płynne zmiany strun w legato
Zmiany strun "co nutę"
Opóźnienia harmoniczne. Sprężysty tryl
Dwugłos z zatrzymanym dźwiękiem
Prosta melidia w dwudźwiękach
Technika chwytów dwudźwiękowych
Energiczne pociągnięcie smyczka
Smyczkowanie Viottiego
Napędowe(N) i sterowne(S) pociągnięcie smyczka
Dwugłosowość. Technika imitacyjna
Dwugłos. melodia z akompaniamentem
Tryle na podwójnych dźwiękach
Polifonia. Akordy łamene
Fugato. Indywidualne wejście tematu.





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland