•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Słoń

Dostępne opracowania:

książka (1)
skrzypce solo (4)
więcej opracowań ...

Słoń znajdziesz w 6 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Feliński Zenon, Górski Emil, Powroźniak Józef, Szkoła gry na skrzypcach z. 1

cena 40 zł.


nuty.pl

Feliński Zenon, Górski Emil, Powroźniak Józef
Szkoła gry na skrzypcach z. 1

polski Szkoła gry na skrzypcach z. 1


Ilość stron:88
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:0 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Feliński Zenon, Górski Emil, Powroźniak Józef
Autor okładki: Abako Witold
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL000494

Szkoła powstała z notatek zapisanych w zeszytach lekcyjnych początkujących uczniów, wyrosła zatem z praktyki. Aby uniknąć nadmiaru żmudnych ćwiczeń, odstraszających od początkowej nauki, staraliśmy się jak najwcześniej wprowadzić pieśń ludową jako materiał ćwiczeniowy.


Spis treści:

Uwagi wstępne
I. Postawa (trzymanie skrzypiec)
II. Położenie zasadnicze rąk
III. Zasadnicze położenie dłoni, kształt przegubu lewej ręki
IV. Stawianie palców
V. Trzymanie smyczka
VI. Poruszenia smyczkiem
VII. Strojenie skrzypiec
VIII. Nauczanie pisma nutowego
Część praktyczna
Ćwiczymy na pustych strunach
Moja pierwsza piosenka - E. G.
Wesoły marsz - J. P.
Poznajemy ósemki. Interwały: pryma, sekunada
Stawiamy palce lewej ręki - palec 1
Idziemy do szkoły - E. G.
Na huśtawce - J. P.
Palec 2
Tercja
Nowy gość - J. P
Palec 3
Kwarta
Równy krok - Z. F.
Przebudzenie - J. P.
Miła zabawa - J. P.
Palec 4
Kwinta
Czterej przyjaciele - E. G.
Wieczorne dzwonki - J. P.
Półnuty
Gama, tonacja - C-dur, G-dur, D-dur
Piosenka francuska - ukł. J. P.
Siedzi sobie zając - ukł. Z. F.
Trójdźwięk
Pojedziemy na łów - ukł. Z. F.
Gama A-dur
Trójdźwięk A-dur
A nie wyszło jabłoneczkom- ukł. J. P.
Okatawa
Mazurek - Z. F.
Zabili Janicka - ukł. J. P.
Pieśń ludowa - ukł. Z. F.
Gramy na strunie G
Trójdźwięk
Gama G-dur i jej trójdźwięki
Zielony mosteczek - ukł. J. P.
Trzy ćwiczenia - E. G.
Legato i portato
Kropka przy nucie
Ćwiczenia legato
Dawna piosenka - ukł. J. P.
Walczyk - J. P.
Krzyżyk, kasownik
Interwały
Dwie melodie - E. G.
Mazurek - J. P.
Gama G-dur dwuoktawowa i jej trójdźwięk
Etiuda - E. G.
Ćwiczymy ósemki
Palcówki
Etiuda - E. G.
Pieśń Filaretów - ukł. E. G.
Gama C-dur i jej trójdźwięk
Ćwiczenie staccato
Od Warszawy do Krakowa - ukł. J. P.
Tercje
Trzy melodie
Ćwiczenie
Zieleni się, zieleni - ukł. J. P.
Fermata
Doliny, doliny - ukł. J. P.
Duet - Ch. H. Hohmann
Pacówka I
Pacówka II
Etiuda - E. G.
Ćwiczenie - J. P.
Piosenka żołnierska - ukł. J. P.
Jak budujemy gamy molowe
Gama a-moll i jej trójdźwięki
Ćwiczenie - J. P.
Mała etiuda - J. P.
Mazurek - J. P.
Bemol
Ćwiczenie
Gama F-dur
Ćwierćnuta z kropką i ósemka
Etiuda - E. G.
Aria - wg K. M. Webera
Gama d-moll
O gamach równoległych
Gama e-moll
Kujawiak - ukł. J. P.
Takt 3/8
Ćwiczenie - J. P.
Palcówka I
Palcówka II
Tam w ogródeczku - ukł. J. P.
Seksta
Palcówka
Ćwiczenie - J. P.
Ćwiczymy szesnastki
Etiuda - E. G.
Gama B-dur
Mała etiuda - J. P.
Przedtakt
Duet - M. Gebauer
Codzienne ćwiczenia palcowe
Gama g-moll
Maciek
Ćwiczenia w dwudźwiękach
Przepióreczka - ukł. J. P.
Menuet - J. P.
Ćwiczenie
Takt 6/8
Ćwiczenie - J. P.
Duet - J. Pleyel
Znaki dynamiczne
Codzienne ćwiczenia palcowe
Gama Es-dur
Etiuda - E. G.
Zachodzi słoneczko - ukł. J. P.
Triola
Ćwiczenie
Etiuda - J. P.
Gama E-dur
Od Krakowa ciemny las - ukł. J. P.
Codzienne ćwiczenia palcowe
Oberek - ukł. J. P.
Gama As-dur
Etiuda - E. G.
Ćwiczenie - E. G.
Aria - wg G. Paisiello
Gawot - P. Martini
Synkopa
Oka - ukł. J. P.
Gama c-moll
Sliczne goździki - ukł. J. P.
Etiuda - E. G.
Duet - L. Spohr
Tańcowała Magdalena - ukł. J. P.
Rytm punktowany
Ósma już godzina - S. Rączka
Oznaczenia tampa
Ćwiczenia palcowe
Aria z opery "Dalibor" - wg B. Smetany
Menuet - J. Blumenthal
Taniec węgierski - B. Bartók
Bajeczka - S. Prokofiew
Gaik - W. Lutosławski

Okładka: Dobrowolska-Marucha Danuta, Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

cena 65 zł.


nuty.pl

Dobrowolska-Marucha Danuta
Dyktanda muzyczne zeszyt 3, komplet z 2CD

Ilość stron:132
Format:169 x 240
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL056677
Produkty podobne:Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzuzyczne zeszyt 2, komplet z 3CD
Dobrowolska-Marucha Danuta - Dyktanda muzyczne I (+ 2 CD)

Cały podręcznik złożony jest z trzech zeszytów, zawiera 52 dyktand muzycznych nagranych na płyty CD. Niniejsze wydanie to zeszyt trzeci, przeznaczony jest przede wszystkim dla nauczycieli, mogą z niego jednak korzystać także uczniowie, którzy chcieliby samodzielnie pracować nad kształceniem słuchu.

Część pierwsza podręcznika zawiera dyktanda łatwiejsze, możliwe do wykorzystania nawet w szkole podstawowej. Część druga i trzecia podręcznika zawiera przykłady trudniejsze i bardzo trudne, przeznaczone dla uczniów bardziej zaawansowanych. Publikacje uzupełniają płyty kompaktowe.


Spis treści:

Od reakcji
Od autora
Dyktanda ściśle jednogłosowe
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Na wysoki górze
Melodia ludowa z Lubelskiego, Frasuje sie moja mama, frasuje
K. Serocki, I Symfonia cz I
Melodia ludowa z Sandomierskiego, Jaworowe stoły macie
K. Serocki, I Symfonia cz IV
Melodia ludowa z Sandomierskiego, A wsiadajze na wóz
K. Serocki, I Symfonia cz. II
Melodia ludowa z Podhala, Ej, sama jo se sama
Melodia ludowa z Rzeszowskiego, Zagraj mi, muzyka
Melodia ludowa z Podhala, Jurgowska dziedzina to piekne miastecko
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Nic sie mie to, synecku, nie tyczy
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, A mioł jo też konia siwka
Melodia ludowa ze Śląska Cieszyńskiego, Ej idom se owiecki
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz.III
C. Debussy, Preludia II, Taniec Puka,
G.Ph. Telemann, X Fantazja na skrzypce solo, cz.III
C.Ph.E. Bach, Sonata a-moll na flet solo, cz III
Z. Kodaly, Sonata na wiolonczelę solo, op. 8 cz I
A. Malawski, Miniatury, II
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 9
Z. Kodaly, Sonata na wiolonvczelę solo op. 8 cz II
Dyktanda jednogłosowe z akompaniamentem
W.A. Mozart, Koncert B-dur na fagot i orkiestrę KV 191, cz I
J. Brahms, Sonata f-moll op. 120 nr 2 cz I
W.A. Mozart, Kwartet obojowy, KV 370, cz. II ( transkrypcja na obój i fortepian )
F. Chopin, Mazurek f-moll. op. 63 nr 2
C.M. Weber, I Koncert f-moll na klarnet i orkiestrę, cz. II
F. Poulenc Air champętre
B. Martinů, I Sonata, cz I
J. Brahms, Sonata Es-dur op. 120 nr 2 cz I
F. Chopin, Mazurek, G-dur op. 50 nr 1
S. Barber, Sonata op. 6, cz I
F. Poulenc A sa guitare
C.Ph.E. Bach, Sonata na obój i b.c. cz I
S. Prokofiew, Gawot D-dur, op. 25
F. Poulenc, Sonata, cz.I
J. Brahms, Sonata op. 99 nr 2 cz I
K. Serocki, Taniec
O. Messiaen, 9 méditations, La Nativité du Seigneur, IV Le Verbe, cz II
D. Szostakowicz, Sonata, cz IV
S. Propkofiew, Wizje ulotne op. 22 nr 5
Dyktanda dwugłosowe
C. Debussy, Kącik dziecięcy, Kołysanka słonia
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 11
G.Ph. Telemann, XII Fantazja na skrzypce solo, cz.I
S. Prokofiew, Muzyka dziecięca, Poranek op. 65 nr 1
L.v Beethoven, Sonata Es-dur op. 7 cz III
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr (
C. Debussy, Preludia I, Żagle
M. Reger, Suita na wiolonczelę solo, op. 131c nr 1, Fuga
J.S. Bach, II Partita c-moll, Rondo
W.A. Mozart, 12 utworów KV 487, nr 4 Polonaise
G.Ph Telemannm III Fantazja na skrzypce solo, cz II
N. Rimski - Korsakow, II Duet
W.A. Mozart, sonata F-dur KV 332 cz III
B. Bartók, Duet nr 7
J.S. Bach, III Partita a-moll, Gigue
G.Ph Telemannm VI Fantazja na skrzypce solo, cz IV
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 570, cz III
J.S. Bach, Sonata c-moll na flet, skrzypce i b.c. cz I
J.S. Bach, III Suita angielska, Gigue
F. Chopin, Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. II
C. Debussy, Arabeska E-dur
P. Czajkowski, Album dla młodziueży, Polka op. 39 nr 14
M. Reger, Trio na skrzypce, altówkę i wiolonczelę op. 141b, cz III
B. Bartók, Duet nr 4
J.S. Bach, V Suita angielska, Gigue
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c. cz III
C.Ph.E. Bach, 12 kleine Stücke na 2 flety, nr 12
B. Bartók, Duet nr 31
C. Debussy, Arabeska E-dur
J.S. Bach, Fantazja chromatyczna i fuga, Fuga
B. Bartók, Mikrokosmos nr 136
J.S. Bach, III Partita a-moll, Fantazja
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 1
J.S. Bach, Sonata G-dur na flet, skrzypce i b.c., cz. IV
B. Bartók, Duet nr 17
S. Prokofiew, Wizje ulotne, op. 22 nr 4
Dyktanda trzygłosowe
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz. III
J. Haydn, Trio C-dur, cz. III, Trio
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 7 nr 1
L.v Beethoven, Sonata E-dur, op. 14 nr 1, cz,II
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Trio op. 87 cz II
W.A. Mozart, Sonata c-moll KV457, cz III
W.A. Mozart, Sonata Es-dur, KV 282, cz I
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
L.v Beethoven, Sonata g-moll op. 49 nr 1 cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz I
J.S. Bach, IV Inwencja trzygłosowa ( transkrypcja na skrzypce, altówke i wiolonczelę )
W.A. Mozart, Sonata F-dur KV 533/494, cz III
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz III
J.S. Bach, I Suita francuska, Menuet II
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy c-moll KV 491, cz I
H. Albicastro, X Sonata triowa na 2 skrzypiec, wiolonczel,e i b.c., cz. III
W.A. Mozart, Sonata D-dur KV 576, cz III
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus V
L.v Beethoven, Wariacje na temat " La ci darem la mano", Var. IV
J.S. Bach, III Suita francuska, Menuet
J. Haydn, Trio C-dur "Londyńskie", cz II
J.S. Bach, V Suita francuska, Gawot
F. Chopin, Mazurek a-moll op. 7 nr 2
M. Reger, Trio a-moll op. 77b, cz I
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur, KV 488, cz III
F. Chopin, Mazurek C-dur op. 24 nr 2
W.A. Mozart, Sonata Es-dur KV 282, cz. II
J.S. Bach, III Suita francuska, Sarabanda
W.A. Mozart, Sonata A-dur KV 331 cz I
W.A. Mozart, Fantazja c-moll KV 475
L.v Beethoven, Kwintet Es-dur na ogój, 3 rogi i fagot, cz I
F. Chopin, Mazurek b-moll op. 24 nr 4
W.A. Mozart, Koncert fortepianowy A-dur KV 488, cz II
W.A. Mozart, Sonata B-dur KV 333 cz II
R. Schumann, Sceny dziecięce, Strachy op. 15 nr 11
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus III
W. Lutosławski, Melodie ludowe, Panie Michale
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
J.s. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus VIII
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 6
F. Chopin, Mazurek B-dur op. 17 nr 1
L. Różycki, Trzy tańce polskie op.37, Taniec I
J.S. Bach, Die Kunst der Fuge, Contrapunctus II
B. Bartók, Mikrokosmos nr 139
B. Bartók, Bagatela op. 6 nr 2
C. Franck, Preludium, fuga i wariacje h-moll op. 18, Fuga
O. Messiaen, Le mystere de la Sainte Trinité, cz VII Les Corps Glorieux
Indeks oinstrumentów
Indeks kompozytorów i utworów

Okładka: Zganiacz-Mazur Liliana, Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Zganiacz-Mazur Liliana
Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1

polski Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1


Ilość stron:100
Format:150 x 210
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078248
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Dudek Aleksandra - Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Tematy Muzyczne stanowią nową pozycję w procesie kształcenia muzycznego, zapoznaje ucznia z materiałem muzycznym w poznawaniu literatury. Opracowane utwory opierają się na wykazach literatury zamieszczonych w materiałach metodycznych do audycji muzycznych. Podane tematy są obszerne, mają zapis fortepianowy a przy utworach orkiestrowych zastosowano zapis trzech pięciolinii.


Spis treści:

DZIAŁ I - ZAGADNIENIA MUZYCZNE
I.PODZIAŁ MUZYKI
1.Beethoven L.v - Dla Elizy
2.Chopin F. - Życzenie
3.Schumann R. - Marzenie
4.Vivaldi A. - Cztery pory roku: Wiosna (cz. I)
5.Bach J.S.-Gounod Ch. - Ave Maria
6.Chopin F. - Preludium A-dur op. 28 nr 7
7.Debussy K. - Światło księżyca
8.Mendelssohn-Bartholdy F. - Marsz weselny (z suity “Sen nocy letniej”)
9.Joplin S. - The Entertainer (Ragtime z filmu “Żądło”).
II.APARAT WYKONAWCZY UTWORÓW MUZYCZNYCH
MUZYKA INSTRUMENTALNA
10.Albinoni T. - Adagio
11.Wieniawski H. - Kujawiak
12.Paganini N. - II Koncert skrzypcowy h-moll: La Campanella (cz. III)
13.Wieniawski H. - Réverie
14.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo: Preludium (cz. I)
15.Saint-Saëns K. - Łabędź (z suity “Karnawał zwierząt”)
16.Saint-Saëns K. - Słoń (z suity “Karnawał zwierząt”)
17.Haendel J.F. - Koncert harfowy B-dur op. 4 nr 6 (cz. I)
18.Tarrega F. - Wspomnienie z Alhambry
19.Giuliani M. - Sonatina C-dur na gitarę (cz. III)
20.Vivaldi A. - Koncert a-moll na mandolinę (cz. II)
21.Daquin K. - Kukułka
22.Bach J.S. - Koncert włoski (cz. I)
23.Bach J.S. - Inwencja dwugłosowa a-moll
24.Mozart W.A. - Marsz turecki (z Sonaty fortepianowej A-dur)
25.Beethoven L.v. - Sonata cis-moll “Księżycowa” (cz. I)
26.Ogiński M.K. - Polonez a-moll “Pożegnanie Ojczyzny”
27.Chopin F. - Etiuda c-moll “Rewolucyjna” op. 10 nr 12
28.Brahms J. - Taniec węgierski nr 5
29.Mendelssohn-Bartholdy F. - Pieśń wiosenna
30.Debussy K. - Taniec pajaca
31.Bach J.S. - Badinerie (z Suity fletowej h-moll)
32.Mozart W.A. - Andante C-dur
33.Bizet G. - Symfonia C-dur (cz. II)
34.Vivaldi A. - Koncert obojowy a-moll (cz. II)
35.Franck C. - Symfonia d-moll (cz. II)
36.Saint-Saëns K. - Kukułka w głębi lasu (z suity “Karnawał zwierząt”)
37.Mozart W. A. - Koncert A-dur na klarnet KV 622 (cz. I)
38.Mozart W.A.- Koncert B-dur na fagot KV 191 (cz. I)
39.Wagner R. - Galop Walkirii (z dramatu muzycznego “Walkiria”)
40.Mozart W.A. - Koncert Es-dur na waltornię KV 495 (cz. III)
41.Czajkowski P. - Walc kwiatów (z baletu “Dziadek do orzechów”)
42.Kurpiński K. - Cavatina
43.Bach J.S. - Toccata d-moll
44.Haendel J.F. - IV Koncert organowy F-dur (cz. I)
45.Telemann J.F. - IX Fantazja na skrzypce solo (cz. III)
46.Bach J.S. - I Suita na wiolonczelę solo (cz. III)
47.Boccherini L. - Menuet z Kwintetu smyczkowego op. 13 nr 5
48.Mozart W.A. - Kwartet smyczkowy KV 465 (cz. III)
49.Mozart W.A. - Eine kleine Nachtmusik (cz. I)
50.Czajkowski P. - Serenada na orkiestrę smyczkową (cz. II)
51.Mozart W.A. - Symfonia g-moll KV 550 (cz. I)
52.Glinka M. - Uwertura do opery “Rusłan i Ludmiła”
53.Czajkowski P. - Taniec rosyjski - Trepak (z baletu “Dziadek do orzechów”)
54.Czajkowski P. - VI Symfonia h-moll “Patetyczna” (cz. II)
55.Brahms J. - Taniec węgierski nr 6
56.Musorgski M. - Promenada (z suity “Obrazki z wystawy”)
57.Musorgski M. - Gnom (z suity “Obrazki z wystawy”)
58.Saint-Säens K. - Taniec szkieletów
59.Wagner R. - Uwertura do opery “Tannhäuser”
60.Strauss J. - Nad pięknym, modrym Dunajem.
MUZYKA WOKALNA
61.Schubert F.- Polna różyczka
62.Mozart W.A. - Alleluja (z motetu “Exultate jubilate”)
63.Moniuszko St. - Aria Halki (z II aktu opery “Halka”)
64.Strauss J. - Odgłosy wiosny
65.Moniuszko St. - Prząśniczka
66.Bizet G. - Seguidilla (z I aktu opery “Carmen”)
67.Bizet G. - Habanera (z I aktu opery “Carmen”)
68.Moniuszko St. - Scena zbiorowa (z II aktu opery “Straszny dwór”)
69.Rossini J. - Aria Kopciuszka (z opery “Kopciuszek”)
70.Verdi G. - Aria Księcia (z IV aktu opery “Rigoletto”)
71.Moniuszko St. - Aria Jontka (z IV aktu opery “Halka”)
72.Chopin F. - Hulanka
73.Bizet G. - Kuplety torreadora (z II aktu opery “Carmen”)
74.Moniuszko St. - Kozak
75.Moniuszko St. - Aria Skołuby (z III aktu opery “Straszny dwór”)
76.Verdi G. - Duet Traviaty i Alfreda (z I aktu opery “Traviata”)
77.Wacław z Szamotuł - Już się zmierzcha
78.Gomółka Mikołaj - Kleszczmy rękoma (psalm 47).
MUZYKA WOKALNO - INSTRUMENTALNA
79.Beethoven L.v. - Oda do radości (z IX Symfonii d-moll - cz. IV)
80.Haendel J.F. - Alleluja z oratorium “Mesjasz”.
III.ELEMENTY DZIEŁA MUZYCZNEGO
81.Grieg E. - Pieśń Solvejgi (z II Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
82.Czajkowski P. - Temat łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
83.Borodin A. - Tańce połowieckie (z II aktu opery “Kniaź Igor”)
84.Chopin F. - Polonez A-dur op. 40 nr 1
85.Paganini N. - Moto perpetuo
86.Wagner R. - Marsz weselny (z III aktu opery “Lohengrin”)
87.Beethoven L.v. - VII Symfonia (cz. II)
88.Musorgski M. - Wielka Brama Kijowska (z suity “Obrazki z wystawy”)
89.Chopin F. - Preludium c-moll op. 28 nr 20
90.Mendelssohn-Bartholdy F. - Uwertura z suity “Sen nocy letniej”
91.Rimski-Korsakow M. - Lot trzmiela (z opery “Bajka o carze Sałtanie”)
92.Musorgski Modest - Plac targowy w Limoges (z suity “Obrazki z wystawy”)
93.Debussy K. - Popołudnie fauna (fragment)
94.Rimski-Korsakow M. - Szecherezada - cz. II (fragment)
95.Musorgski M. - Taniec kurcząt w skorupkach (z suity “Obrazki z wystawy”)
96.Czajkowski P. - Taniec czterech łabędzi (z baletu “Jezioro łabędzie”)
97.Dvorák A. - Humoreska
98.Grieg E. - Taniec arabski (z II Suity “Peer Gynt” - cz. III)
99.Mozart W.A. - Sonata C-dur KV 545 (cz. I)
100.Chopin F. - Walc h-moll op. 69 nr 2.
IV.BUDOWA UTWORU MUZYCZNEGO
101.Bach J.S. - Menuet G-dur
102.Schumann R. - Śmiały jeździec
103.Chopin F. - Mazurek F-dur op. 68 nr 3
104.Bach J.S. - III Partita E-dur (cz. I)
105.Novaček O. - Perpetuum mobile.
V.ZASADY KSZTAŁTOWANIA UTWORU MUZYCZNEGO
106.Chopin F. - Śliczny chłopiec
107.Moniuszko St. - Pieśń wieczorna
108.Grieg E. - Śmierć Azy (z I Suity “Peer Gynt” - cz. II)
109.Grieg E. - W grocie Króla Gór (z I Suity “Peer Gynt” - cz. IV)
110.Chopin F. - Walc Des-dur “Minutowy” op. 64 nr 1
111.Schubert F. - Pstrąg
112.Monti V. - Czardasz
113.Dvorák A. - Taniec słowiański e-moll nr 2
114.Liszt F. - II Rapsodia węgierska.
DZIAŁ II - FORMY MUZYCZNE
I.PIEŚŃ ZWROTKOWA
115.piosenka popularna - Uciekła mi przepióreczka w proso
116.piosenka popularna - Furman
117.Moniuszko St. - Kum i kuma
118.Brahms J. - Kołysanka
119.Schubert F. - Ave Maria
120.Schumann R. - Cudowny miesiąc maj (z cyklu “Miłość poety”).
II.TRZYCZĘŚCIOWA FORMA ABA
121.Chopin F. - Polonez B-dur (młodzieńczy)
122.Mozart W.A. - Uwertura do opery “Uprowadzenie z seraju”
123.Czajkowski P. - Marsz (z baletu “Dziadek do orzechów”).
III.RONDO
124.Mozart W.A. - Sonata fortepianowa C-dur KV 545 (cz. III)
125.Chopin F. - Koncert fortepianowy f-moll op. 21 (cz. III)
126.Chopin F. - Koncert fortepianowy e-moll op. 11 (cz. III)
127.Haydn J. - Koncert D-dur (cz. III)
128.Beethoven L.v. - V Koncert fortepianowy Es-dur op. 73 (cz. III).

Okładka: Cofalik Antoni, Ulubione etiudy na skrzypce

cena 39 zł.


nuty.pl

Cofalik Antoni
Ulubione etiudy na skrzypce

polski Ulubione etiudy na skrzypce
angielski Favourite Studies for Violin


Ilość stron:94
Format:230 x 300
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:4-5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083125

Zbiór Ulubione etiudy przeznaczony jest dla uczniów szkoły I stopnia (z niektórych etiud można także korzystać w szkole II stopnia). Powziąłem zamysł, by zebrać w jednym zeszycie najbardziej wartościowe etiudy różnych autorów, reprezentantów znanych szkół skrzypcowych francuskiej, niemieckiej, włoskiej i czeskiej. W układzie etiud zastosowałem zasadę stopniowania trudności. Początkowe są utworami prostymi, w pierwszej pozycji, w kolejnych narastają różnego rodzaju problemy i trudności adekwatnie do umiejętności technicznych ucznia. Istotne jest respektowanie zalecanych temp oczywiście nie od samego początku pracy nad daną etiudą. Dużą grupę stanowią etiudy jednoproblemowe, ukierunkowane na technikę bądź to lewej, bądź prawej ręki, często także na ich współdziałanie. Są też w zbiorze etiudy popisowe, egzaminacyjne, stawiające dodatkowo określone wymagania muzyczne. Bogaty jest zestaw etiud dwudźwiękowych. Ich brak był do tej pory dotkliwie odczuwany przez nauczycieli.
O wyborze poszczególnych etiud, obok wartości technicznej, decydowały względy estetyczno-psychologiczne: starałem się wybrać do zbioru utwory melodyjne, wpadające w ucho, a co za tym idzie, chętnie ćwiczone przez uczniów. Specjalną grupę stanowią etiudy atonalne; ich zadaniem jest zaznajomienie naszych podopiecznych z problemami muzyki współczesnej oraz przygotowanie do ich wykonywania.


Lista utworów:
Dancla Charles - op. 84 nr 1
Wohlfahrt Franz - op. 38 nr 83
Rodionow K. -
Grünwald A. - nr 8
Wohlfahrt Franz - op. 54 nr 9
Wohlfahrt Franz - op. 54 nr 8
Campagnoli Bartolomeo -
Dancla Charles - op. 84 nr 7
Dancla Charles - op. 84 nr 35
Wohlfahrt Franz - op.45 nr 6
Dancla Charles - op. 84 nr 34
Kayser Heinrich - op. 20 nr 3
Komarowski A. -
Joachim Joseph - Violinschule nr 175
Komarowski A -
Kayser Heinrich - op. 20 nr 1
Wohlfahrt Franz - op. 45 nr 34
Bériot Charles-August - Methode de violon op.102
Kayser Heinrich - op.20 nr 13
Joachim Joseph - Violinschule nr 77
Kayser Heinrich - op. 20 nr 19
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 17
Dancla Charles - op. 68 nr 5
Wohlfahrt Franz - op. 45 nr 28
Wohlfahrt Franz - op. 74 nr 50
Wohlfahrt Franz - op. 45 nr 54
Kayser Heinrich - op. 20 nr 26
Dwojrin - W stylu Paganiniego
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 30
Mazas Jacques Féréol - op.36 nr 3
Dwojrin I. -
David Ferdinand -
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 25
Campagnoli Bartolomeo - op. 22 nr 25
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 21
Wohlfahrt Franz - op. 45 nr 59
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 24 (W stylu Wieniawskiego)
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 29
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 28
Grünwald A. - nr 26
Kayser Heinrich - op. 20 nr 20
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 7
Grünwald A. - nr 32
Fiorillo Federico - nr 9
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 26 (Polonez)
Czystow A. -
Kayser Heinrich - op. 20 nr 10
Grünwald A. -
Joachim Joseph - Violinschule nr 118
Kayser Heinrich - op. 20 nr 30 (wg K. Fortunatow)
Fiorillo Federico - nr 5
Benda Jiri - nr 28
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 57 (Melodia tyrolska)
Campagnoli Bartolomeo - Kaprys op. 22 nr 15
Rovelli P. - nr 6
Fiorillo Federico - nr 28
Rovelli P. - nr 7
Bériot Charles-Auguste - op. 9 nr 4
Benda Jiri - nr 27
Rode Pierre - Kaprys nr 2
Twardowski Romuald - Kaprys nr 3
Cofalik Antoni -
Cofalik Antoni - Nova
Dont Jacob - op. 37 nr 9
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 47
Dancla Charles - op. 68 nr 15
Joachim Joseph - Violinschule nr 99
Mazas Jacques Féréol - op. 36 nr 9 (Marsz)
Dancla Charles - op. 68 nr 9
Joachim Joseph - Violinschule nr 62
Bériot Charles-Auguste - Methode de violon op.102
Wohlfahrt Franz - op. 74 nr 27
Bériot Charles-Auguste - Methode de violon op. 102
Wohlfahrt Franz - op. 45 nr 4
Beriot Ch. - Methode de violon op.102

Okładka: Kreutzer Rodolphe, 42 etiudy na skrzypce solo

cena 45 zł.


nuty.pl

Kreutzer Rodolphe
42 etiudy na skrzypce solo

polski 42 etiudy na skrzypce solo
angielski 42 Studies for Solo Violin


Ilość stron:76
Format:230 x 300
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
opisów: polska, angielska
Stopień trudności:2-4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Cofalik Antoni
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083736

42 Etiudy Rudolfa Kreutzera są dla skrzypków swego rodzaju elementarzem, który każdy uczący się gry na skrzypcach powinien w określonym czasie poznać, i bez którego trudno wyobrazić sobie budowanie prawidłowej techniki. Opracowanie Etiud Kreutzera idzie w kierunku (sugerowanym przez pedagogów-pragmatyków), wprowadzania w najdłuższych etiudach niewielkich skrótów (w pojęciu ucznia etiuda krótsza jest łatwiejsza, a już na pewno prostsza do opanowania pamięciowego). Publikacja dla uczniów szkół muzycznych przełomu I i II stopnia.


Spis treści:

Właściwe planowanie smyczka
Smyczkowanie mieszane
Studium staccata
Détaché w ruchu triolowym
Studium martelé
Détaché poprzez struny
Pełnobrzmiące détaché
Powtarzane układy dźwiękowe
Technika przygotowawcza. Podział smyczka
Zmiany pozycji palcem wyjściowym orza docelowym
Technika pasażowa
Chwyty dwudźwiękowo-akordowe. Bariolaż z udziałem przegubu.
Płynne zmiany strun z udziałem przgubu
Krótki tryl z zakończeniem
Martelé
Przygotowanie do trylu Martelé
Tryl z przednutką w różnorodnych rytmicznych i smyczkowych układach
Tryle w rytmie punktowanym. Zmiana pozycji
Krótki tryl w przebiegach gamowych
Krótki tryl martelé
Krrótki tryl. Równoczesny impuls w obu rękach
Kadencyjny sposób wykonywania.
Oktawy zwykłe
Oktawy łamane
Oktawy palcowane(Thomsonowskie)
Stopnoiwe przesuwanie smyczka w kierymku żabki
Pchnięcia smyczkiem na dźwiękach forte
Etiuda koncertowa o charakterze deklamacyjnym
Płynne zmiany strun w legato
Zmiany strun "co nutę"
Opóźnienia harmoniczne. Sprężysty tryl
Dwugłos z zatrzymanym dźwiękiem
Prosta melidia w dwudźwiękach
Technika chwytów dwudźwiękowych
Energiczne pociągnięcie smyczka
Smyczkowanie Viottiego
Napędowe(N) i sterowne(S) pociągnięcie smyczka
Dwugłosowość. Technika imitacyjna
Dwugłos. melodia z akompaniamentem
Tryle na podwójnych dźwiękach
Polifonia. Akordy łamene
Fugato. Indywidualne wejście tematu.

Okładka: Kuchler Ferdinand, Violin Schule, Band 1, Heft 4

cena 75,95 zł.


nuty.pl

Kuchler Ferdinand
Violin Schule, Band 1, Heft 4

polski Szkoła gry na skrzypcach, cz. 1, z. 4
niemiecki Violin Schule, Band 1, Heft 4


Ilość stron:44
Format:210 x 297
Opracowanie na:skrzypce solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
Wersja językowa:wstępu: niemiecka
opisów: niemiecka
tytułów utworów: niemiecka
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076980

Publikacja jest 4 - tym zeszytem pierwszej serii szkoły gry na skrzypcach Ferdinanda Küchlera - niemieckiego skrzypka i kompozytora. Książka obejmuje takie tematy muzyczne, jak: akcentacja, artykulacja, ćwiczenia oparte na skalach i inne.


Lista utworów:
Schreittanz (Werdin E.)
Allegro risoluto (Campagnoli B.)
Allegro (Corelli A.)
Andante (Borris S.)
Finale aus einem Streichquartett (Haydn J.)
Perpetuum mobile nach einem Thema von Slunicko
Variationen über ein Thema von Corelli
Gavotte (Borris S.)
Largo (dall' Abaco)
Allegro (dall' Abaco)

Spis treści:

Begriffsbestimmung der Tonalität und Atonalität
Quintenzirkel der diatonischen Tonleitern
Intervallübungen in Tonarten mit gleicher Vorzeichnung
Arpeggioübungen mit Steicharten
Übungen für den kleinen Détaché
Übungen für den breit geschobenen Détaché
Übung mit wechselnder Bewegung zur Stärkung der rhythmischen Sicherheit
Übungen im Akkordspiel
Saitenwechsel in der Mitte
Saitenwechsel an der Spitze
Saitenwechsel am Frosch
Gebundene Saitenübergänge in der Mitte
Weiche Striche am Frosch auf einer Saite
Der gehämmerte Strich
Der Viotti - Strich
Die punkierte Strichart
Die ersten vorbereitenden Übungen für das Staccato
Staccato - Portato mit dem ganzen Bogen
Der geworfene und springende Bogenstrich
Die Vierzierungen (Die Ornamentik) Vorübungen zum Triller
Fingerübungen mit gefesselten Fingern
Weitere vorbereitende Übungen für das Staccato
Staccatoetüden
Die reine Intonation der Doppelgriffe
Zusammenstellung der Intervalle mit ihren Kombinations oder Differenztonen
Fingerübungen in der ersten Lage mit verschiedenen Halbtönen
Alle Molltonleitern in der ersten Lage mit verschiedenen Stricharten





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland