•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Let Me Be There

Dostępne opracowania:

flet poprzeczny i perkusja (1)
orkiestra dęta blaszana i perkusja (partytura + głosy koncertowe) (1)
orkiestra obsada mieszana (partytura) (1)
perkusja (1)
perkusja i CD (1)
więcej opracowań ...

Let Me Be There znajdziesz w 5 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Caruba Glen, The Contemporary Percussionist

cena 139,95 zł.


nuty.pl

Caruba Glen
The Contemporary Percussionist

polski Współczesny perkusista
angielski The Contemporary Percussionist


Format:130 x 190
Opracowanie na:perkusja
Rodzaj produktu:płyta DVD - film instruktażowy
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Welles Harris
Kod produktu:NPL060816

Szkoła w formie filmu na płycie DVD, gry na perkusji oraz instrumentach perkusyjnych, takich jak: Congas, Bangos, Timbales, djembe. Prezentacja DVD omawia także takie zagadnienia jak strojenie zestawu perkusyjnego, ćwiczenia techniki gry, swing.


A complete guide to what the working contemporary percussionist needs to know to be successful by today's musical standards. Covers the congas, bongos, timbales, djembe, and the use of toys, all in a modern musical setting! There is even a recording studio scene explaining creative overdubs, plus a hot Latin jazz performance by the group Orkesta Eme' Pe'. A great tool for the working professional and a must-have for the beginner wanting to enter the field of contemporary percussion! 60 minutes.


Okładka: Gross Dan, Learn Play Drums with Metallica, Volume 2

cena 98,95 zł.


nuty.pl

Gross Dan
Learn Play Drums with Metallica, Volume 2

polski Ucz się gry na perkusji z Metallicą, z. 2
angielski Learn Play Drums with Metallica, Volume 2


Ilość stron:72
Format:230 x 305
Opracowanie na:perkusja i CD
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Zestaw perkusyjny (1)
akompaniament na płycie CD (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyNagranie: Kaminski Karl, Frederick Jay
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066301

Druga część publikacji autorstwa Dan'ego Gross'a będąca szkołą gry na zestawie perkusyjnym bazującej na twórczości heavy metalowego zespołu Metallica. Książka zawiera 13 rozdziałów wprowadzających takie zagadnienia, jak: technika gry, rodzaje uderzeń, ćwiczenia rytmiczne i inne. Każdy temat posiada przykłady w postaci fragmentów utworów Metallicy. Dodatkowo do publikacji została dołączona płyta CD z nagranymi wersjami demonstracyjnymi przykładów muzycznych w wykonaniu Jay'a Fredericka (perkusja) i Karla Kaminskiego (gitara basowa). Wyciszając partię perkusji możesz ćwiczyć razem z płytą.

Welcome to learn to Play Drums with Metallica: Volume 2. Picking up where the first book left off, we'll be diving headlong into the essence of Master Ulrich's drumming wizardry. You may at times be astounded and confounded, but you'll come around as you joyfully pound those drums into submission.
Through examples from dozens of Metallica songs, time first book in this series introduced you to the building blocks of drumset notation, rhythm notation, counting, time feels, time signatures, and basic drumming rudiments. This volume takes it from there, guiding you step - by - step through intermediate and advanced patterns and concepts.
With a through analysis of the hey technical and stylistic components of Lars' playing, you can begin to absorb not only his drumbeats but his approach to music as well. And you come to understand and appreciate even more the significance of his contribution to the depth, strength, and sound that are Metallica.

Lista utworów:
2 x 4 (Metallica)
Better Than You (Metallica)
Cure (Metallica)
For Whom The Bell Tolls (Bee Gees, Metallica)
King Nothing (Metallica)
Poor Twisted Me (Metallica)
Ronnie (Metallica)
Slither (Metallica, Velvet Revolver)
The Thorn Within (Metallica)
Where The Wild Things Are (Metallica)

Spis treści:

Introduction
About the Author
Acknowledgements
Chapter 1 - Battery - Gear Selection, Mechanics, Timekeeping, and Practice Approach
Chapter 2 - Jump in the Fire - a Review of Notation and Other basics
"2x4", "Blackened", "Don't Tread on Me", "Disponsable Heroes", "The Thorn Within", "Holier Than Thou", "Poor Twisted Me"
Chapter 3 - Ride the Lightning - Cymbal and Floor Tom Ride Patterns
"No Remorse", "Seek and Destroy", "Jump in the Fire", "Ronnie", "Slither", "Enter Sandman", "Cure", "Trapped Under Ice", "Harvester of Sorrow"
Chapter 4 - Wherever the Snare May Roam - Half-Time Feels, Straight - Time Feels, and Shadowed backbeats
"No Remorse", "King Nothing"
Chapter 5 - Slither - Shuffle Grooves
"For Whom the Bell Tolls", "2x4", "The Four Horseman" and "Eye of the Beholder"
Chapter 6 - Getting Off on the Right Foot - Single Bass Drum 16th Note Paris and Triplets
"Creeping Death", "Ride the Lightning", "Phantom Lord", (Anesthesia) - Pulling Teeth", "Jump in the Fire", "The Four Horseman", "Hit the Lights", and "Blackened"
Chapter 7 - The Thunder Down Under - Further Adventures in Double Bass Drum Technique
"Fade to Black", "Leper Messiah", "Trapped Under Ice", "Master of Puppets" and "Cure"
Chapter 8 - The Triple Double - Triplets with Two bass Drums
"Eye of the Beholder", "No Remorse", "Leper Messiah", and "Dyers Eve"
Chapter 9 - 2 x 2 - Four Note Hand / Foot Combination Drills and 16th Notes on One and Two bass Drums
"The Shortest Straw", "Ride the Lightning", "Disposable Heroes", "The God That Failed", and "Blackened"
Chapter 10 - All Within My Feet - Total Command of Double Bass Drums
"Leper Messiah", "Damage, Inc.", "Cure", "Blackened" and "Dyers Eve"
Chapter 11 - The Fill That Should Not Be - Flam and Double Bass Licks and Hands - Only Fills
"The God That Failed", "Battery", "Phantom Lord", and "Of Wolf and Man"
Chapter 12 - The House Lars Built - Growing and Maturing as a Drummer and a Musician
"Welcome Home (Sanitarium)", "Creeping Death", "King Nothing", "The Thorn Within", "Ronnie", "Better Than You", and "Where the Wild Things Are"
Chapter 13 - Welcome Home (Sanitarium) - Further Study

Okładka: Balissat Jean, Gli Elementi for Brass Ensemble

cena 1215,95 zł.


nuty.pl

Balissat Jean
Gli Elementi for Brass Ensemble

polski Gli Elementi na orkiestrę dętą
angielski Gli Elementi for Brass Ensemble
niemiecki Gle Elementi für Blasorchester


Ilość stron:36 + 5x8 + 33x4
Format:210 x 297
Opracowanie na:orkiestra dęta blaszana i perkusja (partytura + głosy koncertowe)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Kornet B I (1)
Kornet B II (3)
Kornet B III (3)
Róg Es solo (2)
Róg Es II (2)
Róg Es I (2)
Flügelhorn (1)
Puzon basowy (1)
Eufonium (klucz wiolinowy) (2)
Baryton (klucz wiolinowy) I (2)
Baryton (klucz wiolinowy) II (2)
Perkusja I (1)
Perkusja II (1)
Perkusja III (1)
Puzon tenorowy wentylowy in B I (2)
Puzon tenorowy wentylowy in B II (2)
Tuba Es (2)
Tuba B (2)
Kornet B solo (1)
Kornet Es (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: angielska, niemiecka, francuska
posłowia: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL071044

Utwór "Gli Elementi" jest eksperymentem Jeana Balisata, w którym istotą jest przeciwstawianie instrumentów na zasadzie podobieństw zjawisk atmosferycznych i przyrodniczych. Przykładowo: instrumenty perkusyjne takie, jak: wibrafon, marimba i ksylofon wychodzą naprzeciw stłumionym kornetom prezentując odgłosy płynących górskich strumyków. Całość w opracowaniu na orkiestrę dętą blaszaną i perkusje.

Attempting to evoke the four elements in music allows the composer to experiment with contrasting atmospheres, specially in the use of the percussion. The earth, concrete, powerful, hymn-like, makes use of the physical, almost primitive effect of bass drum, timpani, tom-toms and bongos. In the following movement the composer portrays water, streaming down from the hills and meandering in the meadows, pliant and fluid. The mallets (vibraphone, marimba and xylophone) come to the fore here, as they do also in the next movement, the air, where they become trasparent and ethereal, blending with the sound of the muted cornets. Fire, alternately mysterious, spell - binding, terrifying and destructive, forms the last movement of the suite and makes use of the varied effects provided by drums, mallets, cymbals, tam-tam and woodblocks as well as the whole range of brass instruments.

Lista utworów:
Gli Elementi (Balissat Jean)

Okładka: Crumb George, An Idyll for the Misbegotten for Piano amplified Flute and Drums (3 Players)

cena 129,95 zł.


nuty.pl

Crumb George
An Idyll for the Misbegotten for Piano amplified Flute and Drums (3 Players)

polski Idylla dla Misbergoten na flet i perkusję (3 wykonawców)
angielski An Idyll for the Misbegotten amplified Flute and Drums (3 Players)


Ilość stron:12
Format:355 x 275
Opracowanie na:flet poprzeczny i perkusja
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet (0)
Perkusja I (0)
Perkusja II (0)
Perkusja III (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078379

George Crumb (ur. 1929) to amerykański kompozytor awangardowej muzyki współczesnej. W jego twórczości dominują poszukiwania niekonwencjonalnej kolorystyki, oraz nowych technik kompozytorskich. Utwór "An Idyll for the Misbegotten" inspirowany jest tematem utworu "Syrinx" Claude Debussy'ego oraz słowami wiersza chińskiego poety Ssu-K'ung Shu: "Księżyc zachodzi. Ptaki drżą ze strachu i trawa usycha". Utwór ma obrazować trudną sytuację dotyczącą przemiany gatunku homo sapiens nie szanującego żywej natury, która wskutek tego obumiera. Dzieło skomponowane jest na flet poprzeczny oraz trzy perkusje.

"I feel that "misbegotten" well describes the fateful and melancholy predicament of the species homo sapiens at the present moment in time. Mankind has become ever more "illegitimate" in the natural world of the plants and animals. The ancient sense of brotherhood with all life-forms (so poignantly expressed in the poetry of St. Francis of Assisi) has gradually and relentlessly eroded, and consequently we find ourselves monarchs of a dying world. We share the fervent hope that humankind will embrace anew nature's "moral imperative".
My little "Idyll" was inspired by these thoughts. Flute and drum are, to me (perhaps by association with ancient ethnic musics), those instruments which most powerfully evoke the voice of nature. I have suggested that ideally (even if impractically) my "Idyll" should be "heard from afar, over a lake, on a moonlit evening in August."
"An Idyll for the Misbegotten" evokes the haunting theme of Claude Debussy's Syrinx (for solo flute, 1912). There is also a short quotation from the eighth century Chinese poet Ssu-K'ung Shu: The moon goes down. There are shivering birds and withering grasses"."

Lista utworów:
An Idyll for the Misbegotten (Crumb George)

Okładka: Feldman Morton, Marginal Intersection for Orchestra

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Feldman Morton
Marginal Intersection for Orchestra

polski Skrajny punkt przecięcia na wielką orkiestrę
angielski Marginal Intersection for large Orchestra
niemiecki Marginal Intersection für große Orchester


Ilość stron:8
Format:277 x 350
Opracowanie na:orkiestra obsada mieszana (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Rodzaj produktu:graficzno-symboliczny zapis muzyczny
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL076695

Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (działań losowych), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Marginal Intersection" to aleatoryczna orkiestrowa kompozycja Feldamana, powstała w 1951 roku. W jej obsadzie znajdują się: instrumenty dęte drewniane, instrumenty dęte blaszane, fortepian, perkusja (ksylofon, wibrafon oraz przedmioty drewniane, szklane, metalowe, np. aluminiowe naczynia - przynajmniej 6 wykonawców), gitara aplifikowana, smyczki, dwa oscylatory, oraz urządzenie rejestrujące efekty dźwiękowe. Partytura tego utworu ujęta jest jako zapis graficzno-symboliczny. Podstawowe oznaczenia - w postaci układów prostokątów i kwadratów - dotyczą rejestrów (niski, średni, wysoki) w jakich grać powinny poszczególne grupy instrumentów. Podany jest zatem jedynie przybliżony zakres wysokości dźwięków, z których każdy z wykonawców może wybrać dowolne brzmienia. Jedynie wykonawcy partii ksylofonu, wibrafonu i gitary mogą wybierać całkowicie dowolne wysokości dźwięków, niezależnie od rejestru. Dynamika w całym utworze jest dowolna. Kompozytor stosuje ponadto literowe oznaczenia dotyczące artykulacji w instrumentach smyczkowych (pizzicato, sul ponticello, flażolety).

"Margnal Intersection" requires a large orchestra which also includes piano, xylophone, vibraphone, amplified guitar, 2 oscillators (one for high frequencies, the other for low), a sound-effects recording of riveting, at least 6 percussionists with a large selection of wood, glass, (or less breakable substitutes) and metal objects (aluminium pots, etc. etc.). The performer may take his entrance onor within each time duration. Duration is indicated by the amount of space taken up by the square or recatngle, each box beaing potentially 4 icti. The single ictus or pulse is at the tmepo 128 or thereabouts. The dynamics aslo are freely chosen by all players, but once established, must be sustained at the same level to the end of the given time duration. A minimum of vibrato should be used throughout in all instruments.

Lista utworów:
Marginal Intersection for Orchestra (Feldman Morton)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland