•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Jest tu u nas

Dostępne opracowania:

fortepian i orkiestra symfoniczna (partytura) (2)
głos wokalny solowy i orkiestra symfoniczna (partytura) (1)
więcej opracowań ...

Jest tu u nas znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Chopin Fryderyk, Koncert e-moll op. 11 (partytura), wersja koncertowa. Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIa

cena 137,95 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Koncert e-moll op. 11 (partytura), wersja koncertowa. Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIa

polski Koncert e-moll op. 11 (partytura), wersja koncertowa. Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIa
angielski Concerto in E minor Op. 11 (Score), Concert version. Series B, Works published posthumously, Volume VIII a


Ilość stron:112 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra symfoniczna (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet B I (0)
Klarnet B II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka B I (0)
Trąbka B II (0)
Róg F I (0)
Róg F II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Fortepian (0)
Puzon tenorowy suwakowy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Ekier Jan, Kamiński Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080254
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Concerto No. 1 in E minor Op. 11 for Piano and Orchestra (Edition for Piano Solo)
Chopin Fryderyk - Concertos CW XIV (piano arrangement)
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 tom 6a wersja z drugim fortepianem (WN 30) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVb
Chopin Fryderyk - Koncert f-moll op. 21, wersja koncertowa (partytura). Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIb
Chopin Fryderyk - Koncert fortepianowy e-moll w na 1 fortepian

Prezentowane Wydanie Narodowe zawiera partyturę koncertu e-moll Fryderyka Chopina na fortepian i orkiestrę. Dzieło składa się z następujących części:
I - Allegro maestoso,
II - Romance,
III - Rondo.
Koncert e-moll zarówno zaczyna się jak i kończy gestem wielkiej pianistyki. Generalną strukturę utworu wyznaczają jego tematy. Charakterystyczne są tu wirtuozowskie figuracje pianistyczne. Dzieło to zostało skomponowane zaraz po Koncercie f-moll, dlatego też powstało wg identycznej koncepcji, jak pierwszy Koncert. W pierwszej części można zauważyć dalekie podobieństwo do poloneza. Druga - zawiera charakter romansowo - nokturnowy. Trzecia zaś jest stylizacją Krakowiaka. Do publikacji dołączony jest, w formie luźnej wkładki, komentarz wykonawczy oraz skrócony komentarz źródłowy (w języku angielskim i polskim).

'Chopin had the fortunate idea of playing the Adagio [Romance. Larghetto] from his last Concerto. Placed between two orchestral compositions of a turbulent style, this enchanting work, in which irresistible charm is combined with most profound religious thought, submerged the listeners in a specific joy - serene and ecstatic - to which we have not become accustomed in a similar situation. All this differs greatly from the endless adagios, which usually fill the middle movement of a piano concerto; in this case, there is so much simplicity used with such freshness of imagination, that when the last note was heard, in the manner of a pearl cast into a golden vase, the audience, immersed in contemplation, continued to listen, and for a few moments restrained itself from applauding. In the same way, while observing the harmonious descent of crepusculat dimness at eventide, w remain motionless in the darkness, with our eyes still focused on that point of the horizon where the light has just faded".
Hector Berlioz, "Le Rénovateur", 3 (IV), 5 January 1835.

Lista utworów:
Koncert e-moll op. 11 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Chopin Fryderyk, Koncert e-moll op. 11, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVb

cena 58,95 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Koncert e-moll op. 11, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVb

polski Koncert e-moll op. 11, wersja historyczna (partytura). Seria A, utwory wydane za życia Chopina, tom XVb
angielski Concerto in E minor Op. 11, historical version (Score). Series A, Works published during Chopin's Lifetime, Volume XVb


Ilość stron:112 + 12
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian i orkiestra symfoniczna (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Klarnet C I (0)
Klarnet C II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Fagot I (0)
Fagot II (0)
Trąbka C I (0)
Trąbka C II (0)
Róg E I (0)
Róg E II (0)
Róg C I (0)
Róg C II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Wiolonczela (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Fortepian (0)
Puzon tenorowy suwakowy (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Ekier Jan, Kamiński Paweł
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080255
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Concerto No. 1 in E minor Op. 11 for Piano and Orchestra (Edition for Piano Solo)
Chopin Fryderyk - Concertos CW XIV (piano arrangement)
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 (partytura), wersja koncertowa. Seria B, utwory wydane pośmiertnie, tom VIIIa
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11 tom 6a wersja z drugim fortepianem (WN 30) Urtext
Chopin Fryderyk - Koncert e-moll op. 11, CW XIX (partytura)
Chopin Fryderyk - Koncert fortepianowy e-moll w na 1 fortepian

Prezentowane Wydanie Narodowe zawiera partyturę Koncertu e-moll Fryderyka Chopina, na fortepian i orkiestrę - wersję historyczną. Koncert składa się z następujących części:
I - Allegro maestoso,
II - Romance,
III - Rondo.
Koncert e-moll zarówno zaczyna się jak i kończy gestem wielkiej pianistyki. Generalną strukturę utworu wyznaczają jego tematy. Charakterystyczne są tu wirtuozowskie figuracje pianistyczne. Dzieło to zostało skomponowane zaraz po Koncercie f-moll, dlatego też powstało wg identycznej koncepcji, jak pierwszy Koncert. W pierwszej części można zauważyć dalekie podobieństwo do poloneza. Druga - zawiera charakter romansowo - nokturnowy. Trzecia zaś jest stylizacją Krakowiaka. Do publikacji dołączony jest, w formie luźnej wkładki, komentarz wykonawczy oraz skrócony komentarz źródłowy (w języku angielskim i polskim).

'Chopin had the fortunate idea of playing the Adagio [Romance. Larghetto] from his last Concerto. Placed between two orchestral compositions of a turbulent style, this enchanting work, in which irresistible charm is combined with most profound religious thought, submerged the listeners in a specific joy - serene and ecstatic - to which we have not become accustomed in a similar situation. All this differs greatly from the endless adagios, which usually fill the middle movement of a piano concerto; in this case, there is so much simplicity used with such freshness of imagination, that when the last note was heard, in the manner of a pearl cast into a golden vase, the audience, immersed in contemplation, continued to listen, and for a few moments restrained itself from applauding. In the same way, while observing the harmonious descent of crepusculat dimness at eventide, w remain motionless in the darkness, with our eyes still focused on that point of the horizon where the light has just faded".
Hector Berlioz, "Le Rénovateur", 3 (IV), 5 January 1835.

Lista utworów:
Koncert e-moll op. 11 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Kołodziej Piotr, Arie - partytura

cena 69 zł.


nuty.pl

Kołodziej Piotr
Arie - partytura

polski Arie - partytura


Ilość stron:142
Format:235 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i orkiestra symfoniczna (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Róg D I (0)
Róg D II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Głos wokalny (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Klarnet D I (0)
Klarnet D II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081590

Prezentowane w niniejszym zeszycie cztery kompozycje Maadera, w rękopisach muzycznych i katalogach jasnogórskich określane terminami „aria”, w tym wypadku oznaczają nie tylko utwory pisane na głos solowy, ale także na duet lub tercet głosów solowych z towarzyszeniem instrumentalnym, komponowane do tekstów nieliturgicznych. W praktyce mogły jednak wchodzić w przebieg liturgii (na przykład w ramach mszy), występować zamiast graduału, offertorium czy komunii. Arie o opisanej powyżej obsadzie stanowiły istotną część repertuaru kapeli paulińskiej od około połowy wieku XVIII do pierwszych lat następnego stulecia.
Arie Maadera należą do jego najambitniejszych kompozycji. Ich głównym walorem jest melodyka, pełniąca podstawową rolę formotwórczą, pełna rozmachu, szeroko zarysowana, z wyraźnymi punktami kulminacyjnymi. Klasyczny umiar i równowaga ustępują tu miejsca nieoczekiwanym zwrotom i zaburzeniu symetrii fraz, przynosząc skojarzenie z ariami M.J.Żebrowskiego. Odcinki czysto instrumentalne oraz ustępy wokalne, których motywika czerpie z fragmentów instrumentalnych, obfitują w liczne zdobienia. Frazy odznaczają się dość dużym udziałem melizmatów o kształcie obiegników, pochodów skalowych lub rozłożonych trójdźwięków. Drobnonutowa rytmika (mimo powolnych temp) przenikająca całe arie, jest jednym z elementów współtworzących interesującą grę napięć muzycznych. Podkreślają ją również zmiany artykulacji (staccato, legato) i gwałtowne, stosunkowo częste zmiany dynamiki (pianissimo, piano, forte i modice forte). W zakresie techniki w pełni panuje homofonia.


Spis treści:

Musica Claromontana. Ze skarbnicy muzycznej Jasnej Góry
Wstęp
Aria in D Ave mundi spes Maria
Aria de Passione O! Jesus spinis acerbissimis
Aria in G Minor pro Festo St. Pauli I: Eremitae En quem tanto labore
Aria in G Minore Sancti Pauli pr: Eremitae Sexaginta jam anni sunt
Duetto in C mol Domine si adhuc





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland