•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Ni to, ni sio

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy i orkiestra symfoniczna (partytura) (1)
orkiestra symfoniczna (1)
orkiestra symfoniczna (szkic partytury) (1)
więcej opracowań ...

Ni to, ni sio znajdziesz w 3 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Karłowicz Mieczysław, Stanisław i Anna Oświecimowie poemat symfoniczny op. 12 (partytura)

cena 74 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Stanisław i Anna Oświecimowie poemat symfoniczny op. 12 (partytura)

Ilość stron:80
Format:207 x 290
Opracowanie na:orkiestra symfoniczna
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL002870

"Stanisław i Anna Oświecimowie" to tragiczna legenda o nieszczęśliwej miłości brata do siostry, która skłoniła Karłowicza do wybrania tematu tegoż poematu symfonicznego. Dla muzycznej prezentacji miłosnego dramatu Oświecimów, obrał kompozytor swobodna formę sonatową, silnie skontastowaną, rozwijającą się w gwałtownych spięciach i konfliktach, wyładowaniach ekspresji. Skład orkiestry : 3 flauti, flauto piccolo, 3 oboi, corno inglese, clarinetto in es, 2 clarinetti in la, clarinetto basso in b, 3 fagotti, contrafagotto, 6 corni in fa, 3 trombone in do, 2 tromboni tenori, tromboni basso e tuba, timpani, grand cassa, piatti, triangolo e tam-tam, 2 arpe, archi.


Lista utworów:
Stanisław i Anna Oświecimowie- poemat symfoniczny op. 12 (Karłowicz Mieczysław)

Okładka: Szymanowski Karol, Harnasie szkic partytury

cena 33 zł.


nuty.pl

Szymanowski Karol
Harnasie szkic partytury

Ilość stron:89
Format:280 x 380
Opracowanie na:orkiestra symfoniczna (szkic partytury)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003650

Szkic "Harnasi" zanotowany jest w postaci partytury i zawiera zasadniczo pełny materiał muzyczny wersji ostatecznej, brak jest jedynie "Pieśni siuhajów". "Harnasie". Balet w jednym akcie i dwóch odsłonach" tak zatytuował go kompozytor. Wartość niniejszego dokumentu, wyjątkowo interesującego jako źródła poznawania procesu twórczego Szymanowskiego, podnosi fakt, iż jest to jedyny autograf "Harnasiów". Czystopis baletu spłonął w 1944 r. w Warszawie.


Lista utworów:
Harnasie ( szkic partytury ) (Szymanowski Karol)

Okładka: Kołodziej Piotr, Arie - partytura

cena 69 zł.


nuty.pl

Kołodziej Piotr
Arie - partytura

polski Arie - partytura


Ilość stron:142
Format:235 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy i orkiestra symfoniczna (partytura)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Flet I (0)
Flet II (0)
Obój I (0)
Obój II (0)
Róg D I (0)
Róg D II (0)
Skrzypce I (0)
Skrzypce II (0)
Altówka (0)
Głos wokalny (0)
Kontrabas (0)
Kotły (0)
Klarnet D I (0)
Klarnet D II (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081590

Prezentowane w niniejszym zeszycie cztery kompozycje Maadera, w rękopisach muzycznych i katalogach jasnogórskich określane terminami „aria”, w tym wypadku oznaczają nie tylko utwory pisane na głos solowy, ale także na duet lub tercet głosów solowych z towarzyszeniem instrumentalnym, komponowane do tekstów nieliturgicznych. W praktyce mogły jednak wchodzić w przebieg liturgii (na przykład w ramach mszy), występować zamiast graduału, offertorium czy komunii. Arie o opisanej powyżej obsadzie stanowiły istotną część repertuaru kapeli paulińskiej od około połowy wieku XVIII do pierwszych lat następnego stulecia.
Arie Maadera należą do jego najambitniejszych kompozycji. Ich głównym walorem jest melodyka, pełniąca podstawową rolę formotwórczą, pełna rozmachu, szeroko zarysowana, z wyraźnymi punktami kulminacyjnymi. Klasyczny umiar i równowaga ustępują tu miejsca nieoczekiwanym zwrotom i zaburzeniu symetrii fraz, przynosząc skojarzenie z ariami M.J.Żebrowskiego. Odcinki czysto instrumentalne oraz ustępy wokalne, których motywika czerpie z fragmentów instrumentalnych, obfitują w liczne zdobienia. Frazy odznaczają się dość dużym udziałem melizmatów o kształcie obiegników, pochodów skalowych lub rozłożonych trójdźwięków. Drobnonutowa rytmika (mimo powolnych temp) przenikająca całe arie, jest jednym z elementów współtworzących interesującą grę napięć muzycznych. Podkreślają ją również zmiany artykulacji (staccato, legato) i gwałtowne, stosunkowo częste zmiany dynamiki (pianissimo, piano, forte i modice forte). W zakresie techniki w pełni panuje homofonia.


Spis treści:

Musica Claromontana. Ze skarbnicy muzycznej Jasnej Góry
Wstęp
Aria in D Ave mundi spes Maria
Aria de Passione O! Jesus spinis acerbissimis
Aria in G Minor pro Festo St. Pauli I: Eremitae En quem tanto labore
Aria in G Minore Sancti Pauli pr: Eremitae Sexaginta jam anni sunt
Duetto in C mol Domine si adhuc





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland