•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

It s My Party

Dostępne opracowania:

fortepian - 4 ręce (1)
fortepian solo (1)
głos wokalny solowy (sopran lub mezzosopran) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (2)
kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym) (2)
książka (7)
książka z przykładami nutowymi (2)
kształcenie słuchu (1)
płyta CD (1)
teoria muzyki (1)
więcej opracowań ...

It s My Party znajdziesz w 19 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Rodgers Irene, 1st Duet Book For Little Jacks And Jills

cena 56,95 zł.


nuty.pl

Rodgers Irene
1st Duet Book For Little Jacks And Jills

polski Pierwsza książka z duetami fortepianowymi dla małego Jacka i Jill
angielski 1st Duet Book For Little Jacks And Jills


Ilość stron:48
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian - 4 ręce
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian secondo (1)
Fortepian primo (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:1-2 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:1-2 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Wood Joanne
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059968

Publikacja stworzona z myślą o dzieciach rozpoczynających naukę gry na fortepianie. Zawiera proste duety wprowadzające uczniów w grę na fortepianie na 4 ręce. Wśród tytułów znajdziesz m. in.: "My Birthday Party", "Making a Snow Man", "At Dancing School", "Sliding Down Hill on my New Sled", "Ghosts at a Hallowe'en Party", "Fun with Tom, John, and Bill", "Singing a Pretty Song", "Indians at the Fair", "Riding a Pony in the Park" i wiele innych.


Contents: Feeding Kitty • Raking Leaves Under the Trees • My Birthday Party • Making a Snow Man • At Dancing School • Sliding Down Hill on my New Sled • Ghosts at a Hallowe'en Party • Fun with Tom, John, and Bill • Singing a Pretty Song • Indians at the Fair • Riding a Pony in the Park • Trigger, My Favorite Horse • A Lullaby • An Indian Story • A Ride on my Bike • A Lonesome Puppy • We Plan a Christmas Party • Watching the Seals in the Park • Toy Soldiers on Parade • Happy Christmas Holidays.


Lista utworów:
A LONESOME PUPPY (Rodgers Irene)
A LULLABY (Rodgers Irene)
A RIDE ON MY BIKE (Rodgers Irene)
AN INDIAN STORY (Rodgers Irene)
AT DANCING SCHOOL (Rodgers Irene)
FEEDING KITTY (Rodgers Irene)
FUN WITH TOM, JOHN, AND BILL (Rodgers Irene)
GHOSTS AT A HALLOWE'EN PARTY (Rodgers Irene)
HAPPY CHRISTMAS HOLIDAYS (Rodgers Irene)
INDIANS AT THE FAIR (Rodgers Irene)
MAKING A SNOW MAN (Rodgers Irene)
MY BIRTHDAY PARTY (Rodgers Irene)
RAKING LEAVES UNDER THE TREES (Rodgers Irene)
RIDING A PONY IN THE PARK (Rodgers Irene)
SINGING A PRETTY SONG (Rodgers Irene)
SLIDING DOWN HILL ON MY NEW SLED (Rodgers Irene)
TOY SOLDIERS ON PARADE (Rodgers Irene)
TRIGGER, MY FAVORITE HORSE (Rodgers Irene)
WATCHING THE SEALS IN THE PARK (Rodgers Irene)
WE PLAN A CHRISTMAS PARTY (Rodgers Irene)

Okładka: Boytim Joan Frey, The Second Book Of Soprano Solos

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Boytim Joan Frey
The Second Book Of Soprano Solos

angielski The Second Book Of Soprano Solos


Ilość stron:128
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran lub mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060860
Produkty podobne:Boytim Joan Frey - Pierwsza książka na sopran solo - z. 2
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos - Part II
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos

W tomie tym zaprezentowanych zostało 29 oryginalnych pieśni na sopran z towarzyszeniem fortepianu. Znajdziemy tu utwory m.in. Bacha, Haendla, Brahmsa i Debussy'ego, a więc pochodzące z różnych epok muzycznych. Publikacja ta przeznaczona jest dla śpiewaków średniozaawansowanych.


Step up to the next level with more student repertoire, continuing from The First Book of Solos and The First Book of Solos - Part II. The more than 30 songs in each book require a little more vocal range and musical sophistication, but are still decidedly student material.


Lista utworów:
A Pastoral (Francesco Maria Veracini)
A Spring Morning (Henry Carey)
Art Is Calling For Me (Victor Herbert)
Bescheidebne Liebe (Wolf)
Das Verlassene Magdlein(Maid Fo)
Die Nacht (Franz Schubert, Richard Strauss)
Down In The Forest (Landon Ronald)
Fiocca La Neve(Snow) (Cimara)
Hark! The Echoing Air (Henry Purcell)
Hear My Prayer, O Lord (Antonin Dvorak)
La Zingara (Donizetti)
Les cloches (Claude Debussy)
Love's Philosophy (Roger Quilter)
My Heart Ever Faithful (Johann Sebastian Bach)
My Heart Is Like A Singing Bird (C. Hubert H. Parry)
O Divine Redeemer (Repentir) (Charles Gounod)
Oh! Had I Jubal's Lyre (Handel)
Shepherd! Thy Demeanour Vary (Brown/Wilson)
Sleep, Gentle Cherub, Sleep Descend (Thomas Arne)
Song Of The Blackbird (Roger Quilter)
Take O Take Those Lips(Beach Hha
The Sun Shall Be No More Thy Light (Maurice Green)
The Sun, Whose Rays Are All Ablaze (Sir Arthur Sullivan)
These Are They Which Came(Gaul)
To The Birds (A des Oiseaux) (Georges Hue)
Un Moto Di Gioja (Wolfgang Amadeus Mozart)
Vergebliches Standchen (Brahms)
Vieille Chanson (Georges Bizet)
Villanelle (I Saw The Swift Swallow Flying) (Eva Dell'Acqua)

Okładka: Boytim Joan Frey, Pierwsza książka na sopran solo - z. 2

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Boytim Joan Frey
Pierwsza książka na sopran solo - z. 2

angielski The First Book of Soprano Solos part 2


Ilość stron:136
Format:220 x 300
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060864
Produkty podobne:Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos - Part II
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos

Pieśni opracowane na głos wokalny sopran z akompaniamentem fortepianu. Zeszyt zawiera bardzo szeroki wybór od pieśni barokowych, poprzez klasyczne pieśni Bethovena czy Handla, po współczesne pieśni XX w.


More great teaching material at the same level as the first volume. Over 30 songs in each volume with no song duplicated between voice types. A student could easily begin either in The First Book or The First Book Part II, or the books may be used concurrently.


Lista utworów:
A Nun Takes the Veil (Barber Samuel)
A Spirit Flower (Campbell - Tipton Louis)
Andenken (I Think of Thee) (Beethoven Ludvig van)
Animal Crackers (Richard Hageman)
Ave Maria (O Lord, Most Holy) (Abt Franz)
Seligkeit (Bliss) (Schubert Franz)
Charmant Papillon (Charming Butterfly) (Campra André)
Come And Trip It (Haendel Frideric George)
Come To The Fair (Martin Easthope)
Drift Down, Drift Down (Ronald Landon)
Gesü Bambino (The Infant Jesus) (Yon Pietro)
Grandma (Chandler Theodore)
Here Amid the Shady Woods (Händel George Friedrich)
How Lovely Are Thy Dwellings (Liddle Samuel)
Ich Liebe Dich (I Love You) (Beethoven Ludvig van)
Intorno All'idol Mio (Caressing Mine Idol's Pillow) (Cesti Marco Antonio)
La Pastorella (Shepherd Maid) (Schubert Franz)
Lachen und Weinen (Laughing and Crying) (Schubert Franz)
L'Heure Exquise (The Hour of Dreaming) (Hahn Reynaldo)
None But The Lonely Heart (Nur Wer Die Sehnsucht Kennt) op. 6 (Czajkowski Piotr)
O Saviour, Hear Me! (Gluck Christoph Willibald)
Orpheus With His Lute (William Schuman)
Per Non Penar (For My Heart's Peace) (Astorga Emanuele d')
Petit NoŰl (Little Noel) (Louis Emile)
Quella Barbara Catena (This Hard Bondage) (Ciampi Francesco)
Romance (Debussy Claude)
Solvejg's Song (Grieg Edward)
The Crying of Water (Campbell - Tipton Louis)
The Last Rose of Summer (Miliken Richard Alfred, Friedrich Von Flotow)
The Prayer Perfect (Speaks) (Speaks Oley)
To A Wild Rose (MacDowell Edward)
When Daisies Pied (Arne) (Arne Thomas Augustine)
When I Was Seventeen (Swedish Folksong) (Swedish Folksong)
No Flower That Blows (Linley Thomas)

Okładka: Boytim Joan Frey, The First Book Of Soprano Solos

cena 83,95 zł.


nuty.pl

Boytim Joan Frey
The First Book Of Soprano Solos

polski Pierwsza książka na sopran solo
angielski The First Book Of Soprano Solos


Ilość stron:128
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060865
Produkty podobne:Boytim Joan Frey - Pierwsza książka na sopran solo - z. 2
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The First Book Of Soprano Solos - Part II
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos
Boytim Joan Frey - The Second Book Of Soprano Solos

W tomie I zaprezentowane są orginalne pieśni na głos sopran z towarzyszeniem fortepianu.Trzydzieści pięć pieśni stanowią syntezę od utworów barokowych po współczesne pieśni XX wieku.


This is among the most widely used teaching repertoire for singers in the U.S. Over 30 songs in each book, including American and British art songs, folk song arrangements, sacred songs and a sampling of beginning songs in German, Italian, Spanish and French. There is a completely different song selection for each voice type.


Lista utworów:
A Little China Figure (Leoni)
Bel piacere (Handel)
Bonne Nuit (Massenet)
El Majo Discreto (Granados) (Enrique Granados)
Et tra la la y el punteado (Granados) (Enrique Granados)
Everywhere I Look (Carew) (Molly Carew)
Have You Seen But A White Lily Grow? (Early 17th Century melody)
Hear My Cry, O God (Franck)
Heffle Cuckoo Fair (Shaw) (Martin Shaw)
I Love All Graceful Things (Thiman)
Into the Night (Edwards)
Let My Song Fill Your Heart (Charles) (Ernest Charles)
Let Us Dance, Let Us Sing (Purcell)
Lied Der Mignon (Schubert)
Little Elegy (Duke) (John Duke)
Love has eyes (Bishop)
Lullaby (Scott) (Gian-Carlo Menotti)
Minnelied (Mendelssohn)
My Johann (Grieg) (E. Grieg)
Night Is Falling (Haydn)
O Peace, Thou Fairest Child of Heaven (Arne)
Oh, What a Beautiful City (Boatner)
Piercing Eyes (Haydn)
Rose Softly Blooming (Spohr)
Si Mes Vers Avaient Des Ailes
The Beatitudes (Malotte) (Albert Hay Malotte, Tina English)
The Crucifixion (Barber) (Samuel Barber)
The Green Dog (Kingsley)
The K'e (Dougherty) (Celius Dougherty)
The Mermaid's Song (Haydn)
Waldensamkeit (Reger)
Water Parted from the Sea (Arne)
When I Have Sung My Songs (Charles) (Ernest Charles)

Okładka: Stevens John, The Songs of John Lennon The Beatles Years

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Stevens John
The Songs of John Lennon The Beatles Years

polski Piosenki John'a Lennon'a z okresu "The Beatles"
angielski The Songs of John Lennon The Beatles Years


Ilość stron:312
Format:150 x 220
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
biografii: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Gedutis Susan
Kod produktu:NPL062488

Książka poświęcona w całości twórczości John'a Lennon'a. Są tutaj opisane dokładnie poszczególne utwory, ich zapis nutowy, analizy harmoniczne i rytmiczne oraz geneza powstania. Publikacja zawiera również biografię John'a z lat 1964/1969.


An essential guide for all songwriters and Beatles fans, this book explores John Lennon's songwriting genius with a guided tour through 25 of his Beatles-era hits. Author John Stevens explains Lennon's intuitive talent from a technical point of view, through the lens of songwriting's three basic elements: melody, harmony and lyric. He shows how Lennon fashioned songs that were at once politically and socially relevant during the '60s, yet remain ageless and timeless today. Features in-depth musical analysis of: A Hard Day's Night • Ticket to Ride • Norwegian Wood • Strawberry Fields Forever • Come Together • and more. John Stevens is a songwriting professor at Berklee College of Music. For more than 20 years, he has taught The Music of John Lennon, one of the most popular courses in the Berklee curriculum. You've got the Beatles' records and the John Lennon records; now with this book, you can have the Owner's Manual. This will tell you how the songs are built and how they work. Good stuff. - Marshall Crenshaw, Singer/Songwriter


Lista utworów:
You Can't Do That
If I Fell
I Call You Name
A Hard Day's Night
Baby's in Black
I'm a Loser
I Don't Want to Spoil the Party
I Feel Fine
Ticket to Ride
You've Got to Hide Your Love Away
Norwegian Wood
Day Tripper
In My Life
Tomorrow Never Knows
Rain
She Said She Said
Strawberry Fields Forever
A Day in the Life
Lucy in the Sky with Diamonds
All You Need Is Love
I Am the Walrus
Revolution 9
Revolution
Julia
Come Together

Spis treści:

PREFACE
ACKNOWLEDGMENTS
INTRODUCTION
lENNON TIMELINE
CHAPTER 1 Music Lingo Primer (Explanation and Illustration of Analysis Techniques)
CHAPTER 2 1964, Part I
You Can't Do That
If I Fell
I Call You Name
A Hard Day's Night
CHAPTER 3 1964, Part II
Baby's in Black
I'm a Loser
I Don't Want to Spoil the Party
I Feel Fine
CHAPTER 4 1965
Ticket to Ride
You've Got to Hide Your Love Away
Norwegian Wood
Day Tripper
In My Life
CHAPTER 5 1966
Tomorrow Never Knows
Rain
She Said She Said
Strawberry Fields Forever
CHAPTER 6 1967
A Day in the Life
Lucy in the Sky with Diamonds
All You Need Is Love
I Am the Walrus
CHAPTER 7 1968
Revolution 9
Revolution
Julia
CHAPTER EIGHT 1969
Come Together
CHAPTER NINE August 20, 1969
ABOUT THE AUTHOR
INDEX

Okładka: Finney Ross Lee, Making Music, The Time - Line, Vol. 1

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Finney Ross Lee
Making Music, The Time - Line, Vol. 1

polski Tworzenie muzyki, Linia czasu, z. 1
angielski Making Music, The Time - Line, Vol. 1


Ilość stron:82
Format:224 x 296
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:tłumaczenia: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL068572

Ross Lee Finney (1906 - 1997) to amerykański pedagog, kompozytor, uczeń m. in. Nadii Boulanger, Albana Berga i
Rogera Sessionsa. Korzystając ze swojego długoletniego doświadczenia w nauce kompozycji Finney stworzył podręcznik w trzech częściach dla początkujących kompozytorów. W części pierwszej zawarł szereg praktycznych wskazówek: od podstaw instrumentacji i instrumentoznawstwa (szczególnie instrumenty perkusyjne) po ogólne zasady prawidłowego kształtowania dzieła muzycznego - jego melodii i harmonii oraz innych elementów. Kompozytor nie opierał się jednak na klasycznych, ugruntowanych przez tradycję regułach - jego celem było ukazanie współczesnego warsztatu kompozytorskiego z własnego punktu widzenia. Oprócz opisów słownych w książce znajduje się wiele własnych kompozycji Finneya, które wyjaśniają poruszane przez niego problemy. Kompozycje te są w formie partytury możliwej do realnego wykonania (m. in. "Movement" na perkusje i fortepian, "Suspended movement" na zespół kameralny).

As the author write:"This little volume is a hybrid". It is an elementary instruction book in composing music. But it is also a performance book that can be used by a group of players interested in contemporary music. And it is invitably a reflection of Ross Lee Finney reflection of ideas and convictions about composing music formed from years of teaching experiance. This volume is the first of three. It avoids as much as possible problems of melody and harmony. There are ten pieced included in this book to illustrate not only compositional problems but also to supply music that group can perform to develope technique.

Spis treści:

Learnig to understand and use the time-line in music
Defining in the musical Time-Line
Three basic ways of orginizing and notating on the Time-Line
First composing exersice - composing for a group of simple percussion instruments
The structure of the Time-Line
Orginizing the Time-Line by using sounds, musicak punctuation and dynamics
Second composition exercise - composing a piece organized by dynamics and sounds for 3 simple percussion instruments
Musical example for Performance - Fig. 1 Study for three percussionists
Using a simple musical form - The Canon
Notation on the Time-Line
Indicating exact pitch for a voice by employing a one-line staff
Musical Example for Performance - Fig. 2 The Fat Man for 3 Voices and Bass Drum
Using the five-line staff and modern clefs to indicate exact pitches
Third composing exercise - composing a piece for voices, piano and 2 triangles
Learning some modern national techniques
Fourth composing exercise - composing piece for three voices and three simple instruments with notation indicating exact pitches in the voice parts (using Clefs), some modern national devices and improvisation
Composing for instruments that play exact pitches
Percussion instruments taht play exact pitches
Writing idiomatic music for the piano, a percussion instrument
Musical Example for Performance - Fig. 3 Prelude (Contrasts) for Piano
Fith composing exercise - Fig. 4 - composing a piece for bell, piano and tambourine
Pitch-range chart for band and orchestra instruments
The musical idea
What is a musical idea?
How the composer uses dynamics, articulation, tempo and instrumentation to develop and achive his ideas
Musical Example for Performance - Fig. 5 Shapes for Chamber Ensamble
The importance of rhythm
How interesting rhythm can revitalize meter by adding variety to the time-line and contribute to a composition's organization by repetition
Pieces for further study and performance
Figure 6 Movement for Percussion and Piano
Figure 7 Suspended movement for Chamber Ensamble
Figure 8 Images for 2 Percussionists and Piano
Figure 9 Conflict for 4 Percussionists
Figure 10 Whistles for 2 or 4 Percussionists

Okładka: Harrington Karen, Notespeller For Piano, Book 1

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Harrington Karen
Notespeller For Piano, Book 1

polski Podstawowe zagadnienia teoretyczne wprowadzające do gry na fortepianie, z. 1
angielski Notespeller For Piano, Book 1


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:teoria muzyki
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Klose Carol
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079554
Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 3
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Lessons - Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Lessons, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Lessons, Book 5
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Practice Games, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Practice Games, Book 3
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip - Piano Practice Games, Book 4
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 2
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 3
Kern Fred, Kreader Barbara, Rejino Mona, Harrington Jeff - Piano Theory Workbook, Book 4
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 5

Publikacja została stworzona z myślą o najmłodszych uczniach rozpoczynających naukę gry na fortepianie. Zawiera podstawowe informacje z zakresu teorii muzyki dotyczące numeracji palców, budowy klawiatury, wartości rytmicznych, zapisu nutowego. Zawarto tu wiele ćwiczeń m. in. doskonalących pisownię kluczy muzycznych i nut, oraz czytanie nut. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.


Students join Spike, Party Cat and friends as they travel along the music trail. The journey includes activities that help students use the musical alphabet to read and write notes on the staff.


Spis treści:

Finger Numbers
The Piano Keyboard
Step Up.. Step Down... or Repeat...
Finger Painting
Let's Have Lunch!
Unlock C D E!
Unlock F G A B!
Going Up Going Down
Line Notes and Space Notes
Drawing Notes on Lines and Spaces
Line Up the Flags!
Drawing the bass Clef Sign
Fishes Full of F Notes
A Tall Tale
Bass Clef Notes F G A
Drawing the Treble Clef Sign
Gloves Full of G Notes
Meet Peggy and Gus
Treble Clef Notes EFG
Hiking Up and Down
Stepping Stones
Skipping on the Staff
An Adventure on the River
Rafting Down the River
Things We Found Along the Music Trail
Campire Memories

Okładka: Harrington Karen, Notespeller For Piano, Book 3

cena 41,95 zł.


nuty.pl

Harrington Karen
Notespeller For Piano, Book 3

polski Podstawowe zagadnienia teoretyczne wprowadzające do gry na fortepianie, z. 3
angielski Notespeller For Piano, Book 3


Ilość stron:32
Format:230 x 305
Opracowanie na:kształcenie słuchu
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Otwell Margaret
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL079649
Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1

Publikacja została stworzona z myślą o uczniach początkujących w grze na fortepianie. Zawiera podstawowe informacje i ćwiczenia z zakresu teorii muzyki dotyczące m. in. budowy interwałów, czytania nut w kluczu basowym, budowy akordów durowych i mollowych, zapisu nut w różnych oktawach, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.


Students join Spike and Party Cat as they explore the sights and tourist attractions in Music City. Their visit includes assignments that help students sharpen their music reading skills, learn to read ledger-line notes, and identify intervals, half and whole steps, and major/minor five-finger patterns. Corresponds to Piano Lessons Books 3 and 4.


Spis treści:

Rhythm Train Terminal
Half-Note Hotel
A Cab Ride to the Music City Zoo
Dinner at Six
Who Wants to Be a Musician?
The J. S. Bach Building
Treble Clef Cafe
Grand Staff Stadium
Steppin' Out in Harmony Village
The Beethoven Bridge
Music City Ferry-Boat Tour
The Haydn Planetarium
Staccato Island Freeway
The Wonder Wheel
Tune-Time Trolley
Flags Along Sonatina Street
Symphony Park
Orchestra Hall
The World Art Museum
Legato Lake Festival
Festival Games
Time to Eat!
4/4 Time Square
Mozart Center for the Performing Arts
Melody Mall
Farewell

Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

cena 45 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3

polski Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3


Ilość stron:304
Format:165 x 235
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Leszczyńska-Zając Dorota
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081045
Produkty podobne:Gwizdalanka Danuta - Historia muzki cz. 2 Podręcznik dla szkół muzycznych: Barok - Klasycyzm - Romantyzm
Gwizdalanka Danuta - Historia muzyki cz. 1 Podręcznik dla szkół muzycznych: Od antyku do opery barokowej

"Obfitość muzyki skomponowanej w XX wieku oraz jej ogromne zróżnicowanie sprawiły, że okresowi temu poświęcone są dwie książki. Wytyczną dla pierwszej, a więc tego tomu, jest podstawowy poziom wiedzy wymaganej przy egzaminie maturalnym z historii muzyki (...). Argumentem przemawiającym na rzecz tak obszernego omówienia repertuary powstałego w minionym stuleciu była chęć przybliżenia do czytelników muzyki uważanej niekiedy za "trudną", "niezrozumiałą", a nawet "brzydką". Oczywiście, rodzi to pytanie: czy muzykę można "zrozumieć"? Otóż w pewien sposób można, a służy temu poznanie technik kompozytorskich, czyli zasad według których kompozytorzy "składają dźwięki" - jak pisze Gwizdalanka we wstępie "Od Autora". Prezentowany podręcznik zawiera liczne fotografie, przykłady muzyczne, fragmenty partytur, ilustracje, rysunki, diagramy wykresy, które z pewnością przybliżą uczniom zagadnienia związane z muzyką XX wieku.


Lista utworów:
Historia muzyki, Podręcznik dla szkół muzycznych, XX wiek, z. 3 (Gwizdalanka Danuta)

Spis treści:

Od Autora
POCZĄTEK WIEKU
Kryzys tonalności
Claude Debussy: "muzyka jest cała z kolorów i rytmów"
Muzyka francuska
Kompozytorzy-impresjoniści
"Zegarmistrz" Ravel
Kalejdoskop stylów
Kwartowe akordy Skriabina
Włoska opera werystyczna
"Mołoda Polska" w muzyce
Symfonicy z Północy
Leos Janacek
Charles Ives: "Słyszę co innego!"
Repetytorium: na granicy epok
Przypisy
OKRES MIĘDZYWOJENNY I POWOJENNY
Igor Strwiński: patron epoki
Neoklasycyzm
Muzyka francuska: od zabawy do powagi
Bela Bartok: "wulkan pod kontrolą"
Folkloryzm
Siergiej Prokofiew: "melodia jest podstawą muzyki"
Karol Szymanowski: liryka, ekstaza i lechickość
Muzyka polska 1918-1956
Między tradycją a nowoczesnością
"Polscy paryżanie"
Powojenna dekada
Dodekafonia: logika i ekspresja
Arnold Schoenberg
Zasady dodekafonii
Alban Berg: liryka i dramat
Anton Webern: "kompozytor w pianissimo espressivo"
Muzyka niemiecka
Prostota i rzeczywistość
Paul Hindemith: od prowokatora do profesora
Dymitr Szostakowicz: "Beethoven XX wieku"
Muzyka coraz wyraźniej amorykańska
Repetytorium: różne oblicza nowoczesności sprzed lat
Przypisy
DRUGA POŁOWA XX WIEKU
Oliver Messiaen: kompozytor witraży
Symbioza tradycji i współczesności
Społeczna misja muzyki
W poszukiwaniu porządku
Druga awangarda
Fascynacja dodekafonią
Serializm, czyli maksimum kontroli
Muzyka elektroniczna
"Wynalazca" John Cage
Galeria nowatorów
Luigi Nono: muzyka i polityka
Pierre Boulez: "serializm to współczesny kontrapunkt"
Utwory i rytuały Karlheinza Stockhausena
Glissanda Iannisa Xenakisa
Chmury, przygody i zegary Ligetiego
Luciano Berio, czyli nowy głos
Teatr instrumentalny Mauricia Kagla
Witold Lutosławski: precyzja i porządek
Muzyka polska minionego półwiecza
Prekursorzy przemian
"Szkoła polska"
Krzysztof Penderecki
Henryk Mikołaj Górecki
Muzyka medytacyjna, malarska i narracyjna
Pokolenie postmodernistów
Redukcja i prostota
Pokkolenie docenione pod koniec stulecia
Spektralizm
Przypisy
Rzut oka w cztery szuflady z perspektywy minionego półwiecza
Zajrzyj do dwóch szuflad (psalmy, Orfeusz) z wiadomościami odkładanymi w nich w trzech tomach "Historii muzyki"
Interwały, strój i skale, czyli dźwiękowy budulec utworów muzycznych
Notacja, czyli "muzyka oglądana"
Poznaj, zastanów się, wybierz i zachęć innych
Wyobraź sobie że...
Słowniczek trudniejszych terminów
Indeks nazwisk
Bibliografia

Okładka: Łukaszewski Marcin Tadeusz, Muzyka chóralna o tematyce religijnej kompozytorów warszawskich 1945-2000

cena 48,95 zł.


nuty.pl

Łukaszewski Marcin Tadeusz
Muzyka chóralna o tematyce religijnej kompozytorów warszawskich 1945-2000

polski Muzyka chóralna o tematyce religijnej kompozytorów warszawskich 1945-2000


Ilość stron:464
Format:200 x 280
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081179

Muzyka o tematyce religijnej stanowi ważny rozdział w polskiej twórczości kompozytorskiej powstałej w latach 1945-200. Twórcy piszący utwory o tej tematyce komponowali dzieła do tekstów religijnych wyrażając w ten sposób własne uczucia religijne, ale także dla zamanifestowania określonej postawy społeczno-politycznej. W różnych okresach, w chwilach trudnych dla Polski, twórczość muzyczna o tematyce religijnej stawała się nośnikiem tradycji, religijności i, niejednokrotnie, podtrzymywała na duchu. Wpisuje się ona zarówno w historię Polski, jak i w historię polskiej twórczości kompozytorskiej.
Praca niniejsza podejmuje próbę usystematyzowania zjawisk i tendencji twórczych występujących w utworach na chór mieszany a cappella o tematyce religijnej, napisanych w latach 1945-2000 przez kompozytorów warszawskich.
Praca adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, przede wszystkim do muzykologów i teoretyków muzyki prowadzących badania nad polską współczesną muzyką o tematyce religijnej i polską współczesną muzyką chóralną a cappella, jak również do kompozytorów, chórmistrzów, dyrektorów festiwali chóralnych i chórzystów.


Spis treści:

Wykaz ważniejszych sktótów
Wprowadzenie. Problematyka pracy
Założenia metodologiczne
Treść pracy
Zakres podstawowych pojęć
Motywy pojęcia tematu
Przebieg badań i zastosowane metody badawcze
Charakterystyka piśmiennictwa
Encyklopedie i słowniki
Ujęcia historyczne
Monografie
Materiały pokonferecyjne, zeszyty naukowe, wydawnictwa wyższych uczelni muzycznych, muzykologii uniweryteckich i ZKP
Biografie kompozytorów i opracowania ich twórczości
Stan badań nad tematem. Opracowania dotyczace polskiej muzyki o tematyce religijnej w latach 1945-2000
Wokół pojęcia sacrum w muzyce
Sacrum - definicja pojęcia
Sacrum w muzyce a muzyka sakralna
Dokumenty kościoła katolickiego o muzyce
Podział muzyki religijnej na rodzaje według róznych autorów i dokumentów kościelnych
Własna koncepcja podziału muzyki religijnej
Podsumowanie
Twórczość muzyczna o tematyce religijnej w kontekście uwarunkowań społeczno-politycznych rozwoju muzyki polskiej w latach 1945-2000
Muzyka polska w pierwszych latach po zakończeniu działań wojennych
Stosunek władzy komunistycznej do Kościoła katolickiego
Socrealizm. Muzyka polska w latach 1949-1956
Polska muzyka religijna w latach 1949-1956
Muzyka polska i polska muzyka religijna po roku 1956
Muzyka polska i polska muzyka religijna w latach siedemdziesiątych
Muzyka polska i polska muzyka religijna w ostatnim ćwierćwieczu XX wieku
Podsumowanie
Twórczość o tematyce religijnej na chór a cappella kompozytorów warszawskich w latach 1945-2000
Ogólna charakterystyka pola badawczego
Teksty i relacje słowno-muzyczne
Informacje ogólne dotyczące wykorzystanych tekstów
Informacje szczegółowe dotyczace wykorzystanych tekstów
Łacińskie teksty liturgiczne
Antyfony
Sekwencje
Psalmy
Teksty mszalne
Inne łacińskie teksty liturgiczne
Łacińskie teksty nieliturgiczne
Polskie teksty liturgiczne
Polskie teksty nieliturgiczne
Relacje słowno-muzyczne na poziomie makroformy
Relacje słowno-muzyczne na poziomie mikroformy
Podsumowanie
Elementy dzieła muzycznego i środki techniki kompozytorskiej
Organizacja horyzontalna i wertykalna materiału dźwiekowego
Ambitus
Stylistyka brzmienia
Melodyka
Harmonika
Organizacja ruchu i czasu muzycznego
Rytmika i metrum
Agogika
Czas trwania
Dynamika
Artykulacja
Typowe środki artykulacyjne
Specyficzne środki artykulacyjne
Faktura
Organizacja pola dźwiękowego
Zespoły wykonawcze
Forma
Środki techniki kompozytorskiej w funkcji ekspresywnej
Podsumowanie
W kręgu zagadnień poetyki
Zakończenie
Źródła inspiracji sacrum w muzyce polskiej w latach 1945-2000
Wykonawstwo i zainteresowanie muzyką o tematyce religijnej w Polsce
Bibliografia. Wykaz wykorzystanego piśmiennictwa
Partytury rękopiśmienne i wydruki komputerowe
Partytury wydane drukiem
Archiwalia
Encyklopedie, almanachy, leksykony, słowniki, katalogi
Książki
Artykuły
Omówienia do płyt CD i LP
Prace doktorskie i magisterskie
Wykaz tabel i diagramów
Aneksy
Uwagi wstępne
Aneks 1 Przykłady nutowe omawianych utworów
Aneks 2 Twórczość kompozytorów warszawskich o tematyce religijnej na chór a cappella, powstała w latach 1945-2000 - wykaz zebranych kompozycji
Aneks 3 Karty katalogowe utworów wyodrębnionych jako bezpośredni przedmiot badań
Aneks 4 Noty biograficzne twórców, których utwory zostały wyodrębnine jako bezposredni przedmiot badań
Indeks nazwisk

Okładka: Śliwiński Zbigniew, Sonaty fortepianowe komentarz w języku angielskim

cena 9,9 zł.


nuty.pl

Śliwiński Zbigniew
Sonaty fortepianowe komentarz w języku angielskim

polski Sonaty fortepianowe komentarz w języku angielskim
angielski Piano Sonatas Commentary


Ilość stron:8
Format:210 x 295
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081592

Seria Pedagogiczna .Publikacja zawiera komenatarz dotyczący Sonat W. A Mazarta autorstwa Z. Śliwińskiego. Znajdziemy to wskazówki dotyczące artykulacji, dynamiki, tempa, akcentów, ozdobników i wiele innych popartych zapisem nutowym sposobu wykonastwa. Całość w języku angielskim.


Okładka: Olszewski Wojciech Kazimierz, Sztuka aranżacji w muzyce jazzowej i rozrywkowej z CD

cena 49 zł.


nuty.pl

Olszewski Wojciech Kazimierz
Sztuka aranżacji w muzyce jazzowej i rozrywkowej z CD

polski Sztuka aranżacji w muzyce jazzowej i rozrywkowej z CD


Ilość stron:232
Format:170 x 240
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL082861

Sztuka aranżacji w muzyce jazzowej i rozrywkowej Wojciecha Kazimierza Olszewskiego stanowi kontynuację i poszerzenie tematyki zarysowanej w Podstawach harmonii we współczesnej muzyce jazzowej i rozrywkowej (NPL081076). W prezentowanej publikacji Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia związane z aranżacją muzyczną dziedziną artystyczną jednak w dzisiejszym świecie mocno związaną z funkcją usługową. Pokrótce charakteryzuje instrumenty muzyczne, podaje ich skale, proponuje praktyczne sposoby łączenia ich w grupy, ze szczególnym uwrażliwieniem na walory brzmieniowe budowanej aranżacji. Czytelnik znajdzie tu także wskazówki, dotyczące różnych technik aranżowania, kolejnych etapów tej pracy oraz porady, jakich błędów unikać, by materiał końcowy był jednoznaczny i czytelny. Jeden z rozdziałów Autor poświęcił omówieniu najbardziej popularnych schematów rytmicznych, z jakimi można współcześnie zetknąć się w muzyce nie tylko jazzowej, ale również rozrywkowej (np. w muzyce popowej, rockowej czy w tańcach latynoamerykańskich).

Do wydania dołączono płytę z nagraniami przykładów nutowych zamieszczonych w Aneksie.

Mam nadzieję, że publikacja ta przyczyni się do lepszego, praktycznego zrozumienia problemów związanych z aranżacją muzyczną. Chociaż nie sposób omówić je wszystkie (), jednak jestem przekonany, że zetknięcie się z tymi tutaj zawartymi, rozbudzi wyobraźnię młodych adeptów sztuki aranżowania. (Wojciech Kazimierz Olszewski)


Spis treści:

Przedmowa
Co to jest aranżacja
Definicja
Instrumentacja a aranżacja
Aranżacja dźwiękowa a pisana
Producent muzyczny a aranżer
Rola usługowa aranżera
Technika aranżacji a talent i wyczucie stylu
Praktyczno-techniczne cechy dobrej aranżcji
Podstawy intrumentoznawstwa
Instrumenty dęte drewniane
Flet
Obój
Rożek angielski
Klarnet
Klarnet basowy
Fagot
Saksofony
Instrumenty dęte blaszane
Trąbka
Fluegehorn
Puzon
Puzon basowy
Waltornia(róg)
Tuba
Tłumiki
Artykulacja
Sekcja rytmiczna
Kontrabas, gitara basowa (bas)
Fortepian
Gitara
Perkusja (zestaw)
Instrumenty perkusyjne
Kotły
Instrumenty smyczkowe
Pozostałe instrumenty
Harfa
Akordeon
Głos ludzki
Zapis nazw instrumentów
Elementy techniki aranżowania
Pisanie ręczne a edycja komputerowa
Czytelność zapisu
Jednoznaczność zapisu
Określenie stylu,tempa i formy utworu
Unikanie błędów
Określenie elementów interpretacyjnych (dynamika,artykulacja itp)
Zapis symboliczny harmonii
Partytura i głosy
Fortepianówka
Etapy pracy nad aranżacją
Czynności wstępne
Szkic aranżacji i wprowadzenie kolejnych elementów do partytury
Wprowadzenie składu zespołu
Wprowadzenie'' pilota"
Wpisanie melodii głównej
Zapisanie podstawowej pulsacji w sekcji rytmicznej (groove)
Ustalenie napięć ,punktu kulminacyjnego,planów brzmieniowych
Wstęp i zakończenie
Sprawdzenie gotowego materiału
Muzyczne elementy aranżowania
Tworzenie melodii
Harmonizowanie melodii
Tworzenie współbrzmień z melodią
Dwugłos
Trzygłos
Czterogłos
Układ głosów harmonizujacych melodię w praktyce
Układ blokowy ( zamkniety)
Układ półotwarty i otwarty
Akordy jako akompaniament
Układy tercjowe
Układy kwartowe
Układy bitinalne
Plany aranżacyjne
Sekcja rytmiczna i groove
Muzyka pop
Rock
Disco, soul, funky
Jazz
Walc
Tango
Paso doble
Rock'n'roll (R@R),twist
Tańce latynoamerykańskie
Rumba,mambo, cha-cha
Merengue
Wstęp, łączniki, zakończenie
Podsumowanie
Aranżacja dźwiekowa
Zakończenie
Aneks
Omówienie dołączonej płyty CD
Biografia(wybór)

Okładka: Gwizdalanka Danuta, Historia muzyki część 4

cena 42 zł.


nuty.pl

Gwizdalanka Danuta
Historia muzyki część 4

polski Historia muzyki część 4


Ilość stron:184
Format:160 x 230
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083128

Książka przedstawia poglądy na muzykę i panoramę warunków, w jakich przyszło działać jej twórcom w XX wieku. Naświetla sytuacje, w których padały hasła całkowitego zerwania z przeszłością i podporządkowania sztuki propagandzie. Objaśnia rewolucjonizujący wpływ mediów na życie muzyczne, genezę rocka i fascynacji muzyką dawną. Uzmysławia, jak różnie można pojmować czym jest muzyka w zależności od tego, czy jest się Polakiem, Francuzem, Niemcem czy Kalifornijczykiem. Po trzeciej części Historii muzyki, przedstawiającej techniki kompozytorskie, ten tom dopełnia panoramę muzyki XX wieku o jej kontekst estetyczny i społeczno-polityczny.


Spis treści:

Modernizm, czyli muzyka współczesna
Fundamenty nowoczesności
Modernizm
Paryż: belle epoque
Impresjonizm
Dwie tradycje
Symbolizm i "korespondencja sztuk"
Dwaj wizjonerzy
F. Busoni: twórcy nie wolno się powtarzać
E. Satie: między rozrywką a rewolucją(w sztuce)
Petersburg i Moskwa: misja i rewolta
Od symbolizmu do mesjanizmu
W poszukiwaniu nowych skal i porządków
Paryż-Petersburg: Balety Rosyjskie
Rozkwit cywilizacji- kryzys sztuki
Wiedeń na przełomie stuleci
Niemcy na przełomie stuleci
Ekspresjonizm
Skoro indywidualny, to różnorodny
Wielka awangarda
Futuryzm
Dada, czli początek antysztuki
Awangarda-"straż przednia" modernizmu
Przypisy
Europa między wojnami
Lata dwudzieste, lata trzydzieste
Paryż: annees folles
Berlin: Die goldene Zwanziger
Muzyka zaangażowana politycznie
Muzyka autonomiczna
Odrodzenie przeszłości we Włoszech
Neoklasycyzm: dialog z przeszłością
Polemika stulecia: I. Strawiński kontra A. Schonberg
Muzyka narodowa czyli własna
Przypadek specjalny: muzyka żydowska
Ekspansja mediów
Przemiany w kulturze muzycznej
Płyta i radio
Media w służbie nowoczesnej muzyki
Przypisy
Muzyka w państwach totalitarnych
Sztuka, artysta, państwo-dwie wizje
Zakazywana i nakazywana muzyka w Związku Radzieckim
Przypadek D. Szostakowicza
Muzyka narodowo-socjalistyczna
Przypisy
Muzyka w Nowym Świecie
Amerykański tygiel europejsko-afrykański
Ch. Ives, czyli muzyka a moralność
Czrny jazz, biały swing
Europejczycy w Ameryce, Amerykanie w Europie
Muzyka dla publiczności i uniwersytecka
Ekperymentatorzy z Kalifornii
J. Cage, czyli muzyką może być cokolwiek
Biało-czarny rock&roll
Przypisy
Odrodzenie i zmierzch modernizmu
Europa w czasach zimnej wojny
Powrót modernizmu
Muzyka teoretycznie doskonała
Awangarda różnicuje się coraz bardziej
Nowe dźwięki
Muzyka przestrzenna
Przekraczanie granic muzyki
Partytura jako przepis na zachowanie wykonawcy
Kontrkultura i paramuzyka
Kontrkultura i rock
Rockowe zbliżenie z klasyką
Muzyka w postmodernistycznym świecie
Lata siedemdziesiąte
Wielość i jednorodność
Muzyka alternatywna
Media i globalizacja
Muzyka jako towar
Globalna sala koncertowa
Odkrycie dawnej muzyki
Muzyczna archeologia
Dawne a nowe
Przypisy
Muzyka polska w XX wieku
Młoda Polska
Dwudziestolecie międzywojenne
Życie muzyczne w latach okupacji
Ofensywa socrealizmu
Muzyka źle obecna
Odwilż w muzyce
Szkoła polska
Kontrkultura w PRL
Ostatnie ćwiczenie
Przypisy

Okładka: Stachak Tatiana, Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Nowy solfeż

cena 49 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana, Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona
Nowy solfeż

polski Nowy solfeż


Ilość stron:276
Format:165 x 230
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083327

Nowy solfeż przeznaczony jest do zajęć kształcenia słuchu w szkołach muzycznych I stopnia. Adresatem publikacji są dzieci rozpoczynające naukę w cyklu czteroletnim oraz uczniowie cyklu sześcioletniego i ogólnokształcących szkół muzycznych, dla których ten solfeż stanowić może uzupełnienie podręczników z serii Nasza muzyka. Tytuł – Nowy solfeż – sygnalizuje nowatorstwo tej publikacji, zrealizowane na wielu płaszczyznach. Po pierwsze, poprzez bardzo obszerny, starannie wyselekcjonowany i opisany (tytułami i nazwiskami kompozytorów) repertuar. W publikacji znalazło się blisko tysiąc ćwiczeń solfeżowych i rytmicznych (zarówno jednogłosowych, jak i wielogłosowych), na które składają się utwory z repertuaru instrumentalnego wszystkich epok, w tym, oznaczone ikoną „HIT”, najsłynniejsze kompozycje muzyki klasycznej, a dodatkowo pieśni kompozytorów XIX wieku, współczesne piosenki dla dzieci oraz ludowe melodie z różnych krajów. Nowoczesne jest również opracowanie graficzne. Każda tonacja, temat, typ ćwiczenia oznaczone są kolorem lub specjalnym symbolem pomagającym w szybkim odnalezieniu potrzebnego zagadnienia w książce (np. melodii w kluczu wiolinowym lub basowym). Pozwala to podnieść efektywność zajęć oraz zachęcić dzieci do pracy z książką. Po trzecie, Nowy solfeż, jak żadna inna tego typu publikacja, jest dla nauczyciela kompaktowym materiałem, umożliwiającym kreatywną pracę według preferowanej metody i dostosowanie jej do możliwości, poziomu zaawansowania i wieku każdego ucznia. Materiał Nowego solfeżu obejmuje tonacje do pięciu znaków przykluczowych, zawiera również zestaw utworów opartych na pentatonice, skalach modalnych, skali góralskiej oraz zbiór ćwiczeń rytmicznych. Publikację uzupełniają strony zawierające skrótowe kompendium wiedzy z zakresu kształcenia słuchu i rytmiki. Repertuar Nowego solfeżu pozwala na korelowanie zajęć kształcenia słuchu z audycjami muzycznymi. Zakres tematyczny Nowego solfeżu jest zgodny z obowiązującą w szkolnictwie artystycznym podstawą programową. Uzupełnieniem publikacji jest Dodatek dla nauczyciela zawierający akompaniamenty fortepianowe do wielu melodii i ćwiczeń.


Spis treści:

Muzyczne vademecum
C-dur
a-moll
G-dur
e-moll
F-dur
d-moll
B-dur
g-moll
A-dur
fis-moll
Es-dur
c-moll
As-dur
f-moll
H-dur
gis-moll
Des-dur
b-moll
pentatonika
skale modalne
skala góralska
ćwiczenia wykraczające poza system tonalny
Muzyczne vademecum
Takty ćwierćnutowe
Podstawowe wartości rytmiczne
Grupy szesnastkowe
Rytm punktowany
Przedtakt
Triola ósemkowa
Rytmy synkopowe
Talty półnutowe
Takty ósemkowe
Podstawowe wartości i grupy rytmiczne
Inne takty ósemkowe
Trzydziestodwójki, dwie kropki przy nucie
Niemiarowe grupy rytmiczne
Zmienne metrum
Ciągi rytmiczne

Okładka: Gorin Natalio, Astor Piazolla moja historia - AUDIOBOOK

cena 24,9 zł.


nuty.pl

Gorin Natalio
Astor Piazolla moja historia - AUDIOBOOK

polski Astor Piazolla moja historia - AUDIOBOOK


Format:137 x 187
Opracowanie na:płyta CD
Rodzaj produktu:płyta CD
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL083497

Niniejszy audiobook jest oparty na fragmentach książki zatytułowanej "Astor Piazzolla. Moja historia" Natalio Gorina (wydanie polskie PWM 2008, wydanie oryginalne:"Astor Piazzolla. Memorias" Alba Editorial 1991, 2002). nagranie fragmentów za zgodą oryginalnego wydawcy. Płyta w formacie audio przeznaczona do odtwarzania w czytnikach CD lub CD- ROM.
"Moja historia" Astora Piazzolli, to niezwykła podróż, która pozwoli czytelnikowi poznać styl pracy genialnego artysty, jego inspiracje, czasy, w jakich żył i tworzył oraz ludzi, z którymi współpracował. Wiosną 1990 roku A. Piazzolla zgodził się na udzielenie szeregu wywiadów Natalio Gorinowi - dziennikarzowi, miłośnikowi tanga i zarazem swemu przyjacielowi. Tak powstała książka, dzięki której dowiemy się o początkach kariery Astora Piazzolli w orkiestrze Anibala Troila, studiach pod kierunkiem Nadii Boulanger, stworzenia Octeto de Buenos Aires i Orquestra de Cuerdas, Quinteto, Noneto, sukcesie, jaki osiągnęła Balada para un loco, późniejszej współpracy z Gerry Mulliganem i długiej drodze do artystycznego uznania. Rzesze wielbicieli Piazzolli wciąż rosną i wszystko wskazuje na to, że spełni się jego życzenie:"mam nadzieję, że będą słuchać mojej muzyki w 2020, a także 3000 roku".


Okładka: Schaum John W., Piano Course Pre A - The Green Book

cena 45,95 zł.


nuty.pl

Schaum John W.
Piano Course Pre A - The Green Book

polski Kurs gry na fortepianie - zielona książka
angielski Piano Course Pre A - The Green Book


Ilość stron:48
Format:305 x 230
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Schaum Wesley
Kod produktu:NPL066933
Produkty podobne:Schaum John W. - Adult Piano Course, vol. 1
Schaum John W. - Piano Course A The Red Book
Schaum John W. - Piano Course B The Blue Book
Schaum John W. - Piano Course C The Purple Book
Schaum John W. - Piano Course D The Orange Book
Schaum John W. - Piano Course E The Violet Book

Kolekcja książek obejmujących szkoły gry na fortepianie Johna W. Schauma. W obecnym wydaniu znajduje się najprostszy kurs przygotowany z myślą o najmłodszych miłośnikach muzyki. Autor wprowadza w łatwe zagadnienia z teorii muzyki oraz prezentuje podstawowe treści z zakresu techniki gry. Publikacja zawiera kolorowe ilustracje zachęcające do nauki, a ponadto są obrazki prezentujące daną problematykę i ułatwiające zrozumienie tematów. Kurs kończy się uzyskaniem certyfikatu, który znajduje się na końcu książki.

Learn to play piano in an enjoyable, natural way with this progressive piano course.

Spis treści:

Foreword to teachers
Foreword to parents
Section 1: fundamentals
How the fingers are numbered
Finger number melodies
Black key groups of two
Black key groups of three
The musical alphabet
Letter name melodies
How music is written
Notation melodies (notes)
Section 2: Application
Right hand position (C,D, E) - The Speed Boat
Left Hand Position (A, B, C) - The Computer
Alternating Hands - Bone Sweet Bone
3/4 Rhythm - dotted half note - Oscar the Octopus
Four Notes Up and Four Notes Down - Deep Sea Diving
Changing Hands within a Measure - Old Mc Donald
New Note G in Right Hand - The Ice Cream Cone
Natural Accents - The Wind Sock
Five Notes Up and Five Notes Down - Mr. Frog Is Full of Hops
Introducing 2/4 time - Porcupines
Presenting rests - Chief thunder cloud
Omitting finger numbers - Gooseberry goose
Eighth notes - The Happy halibut
Left - hand crossing over - The Funny Bunny
C and G below Middle C - Submarine
The Sharp Sign - The Dragon
Key of G (F Sharp in Signature) - Myrtle the Turtle
Leger Note D in Left hand - Power Shovel
Combining Hands - The Eagle
The Tie - The Circus
White Key Melodic Skips - A Riddle
New Hand Position in left hand - Donkey party
New right hand position - Watchman's song
Another new right hand group - Hot Dog Stand
The flat sign - The Wren and the Swan
Key of F (B flat in signature) - The Jet Plane
Leger Note B in right hand - Pretty Polly
Chords in right hand - Monkey Business
Accidentals (Sharp, Flat and Natural) - Eskimo Boy
Staccato - The Detective
Octave higher sign - Lightning Ranger
Chords in left hand - The Streamline express
Piano Quiz
Certificate of Promotion

cena 30 zł.


nuty.pl

Frankowski Grzegorz
Szkoła na kontrabas część 1. Mini.

polski Szkoła na kontrabas część 1.Mini.


Ilość stron:76 + 44
Format:230 x 305
Opracowanie na:kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Kontrabas II (0)
Kontrabas I (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Bruchnalski Marcin
Redaktor: Leszczyńska-Zając Dorota, Pochaba Aleksandra
Kod produktu:NPL084433

Pierwsza część Szkoły na kontrabas - mini, midi, maxi to metoda łatwego startu na trudnym instrumencie. Podstawą jej opracowania było założenie, że edukacja muzyczna opiera się na tych samych zasadach, co nauka mówienia.Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce szkołą gry na kontrabasie dla małych dzieci, już od 6 roku życia.
Poznawanie tajników gry, opiera się przede wszystkim na nauczaniu melodii, które dzieci znają i łatwo zapamiętują, mają one także okazję zapoznać się z podstawami improwizacji. Najmłodsi od początku swej przygody z muzyką wykonują nie tylko solowe utwory, ale grają w duecie z drugim kontrabasem lub fortepianem.
W "Szkole na kontrabas" Grzegorza Frankowskiego znajdziemy przejrzysty układ treści, bogactwo i różnorodność stylów gry oraz zabawne i barwne ilustracje. Wszystko to sprawia, że nauka staje się łatwa i przystępna.



Lista utworów:
Smutna melodia - Bas solo (I)
Pojedziemy na łów (I)
Pojedziemy na łów (II)
Światełko w ciemności
Banjo Tune (I)
Wyszły w pole kurki trzy (I)
Song of the Wind
Banjo Tune (II)
Panie Janie (II)
Panie Janie (III)
Pojedziemy na łów (III)
Siała baba mak
Bas solo (II)
Pieśń starofrancuska
Wesoły wieśniak
Muzykanci
Pop Goes the Weasel
Long, Long Ago
Majowa piosenka
Shortni'n Bread
Oda do radości (II)
Blues in G
Blues for Two
W poniedziałek rano - wariacje na temat piosenki ludowej
Wyszły w pole kurki trzy (III) - wariacje rytmiczne

Spis treści:

Wstęp
Założenia ogólne nowej metody nauczania
Podstawy teoretyczne
Wskazania praktyczne i inne rady
Uwarunkowania techniczne
Zasady dbałości o instrument
Zagadnienia podstawowe
Budowa kontrabasu
Postawa grającego
Układ prawej ręki - technika jazzowa pizzicato
Oznaczenie strun kontrabasu
Postawy realizacji zapisu nutowego
Spotkanie ze smyczkiem - technika arco
Budowa smyczka
Sposób trzymania smyczka systemem francuskim
Sposób trzymania smyczka systemem niemieckim
Sposób prowadzenia smyczka
Flażolety
Układ flażoletów na gryfie
Flażolety oktawowe
Różne rodzanie smyczkowania
Smyczkowanie na jednej strunie
Smyczkowanie na dwóch sąsiednich strunach
Smyczkowanie przez dwie struny
Flażolety w pozycji IV
Flażolety oktawowe z flażoletami w pozycji IV - zmiany pozycji
Stawiamy po raz pierwszy palce na gryfie - pozycja IV
Układ lewej ręki
Przechodzimy do pozycji I
Układ lewej ręki
Legato przez dwie struny - technika przygotowywawcza (dwudźwięki)
Gamy i pasaże na poznanych dźwiękach
Bonus: inne ciekawe elementy w muzyce
Synkopy
Triole
Łuk przetrzymujący
Walking bass - akompaniament spacerującego basu
Pentatonika i skala bluesowa
Wariacje na temat
Technika podstawowa - podsumowanie
Tonacja G-dur
Tonacja D-dur
Tonacja a-moll naturalna
Pentatonika e i a
Dynamika
Tempo

cena 30 zł.


nuty.pl

Frankowski Grzegorz
Szkoła na kontrabas część 2 MIDI

polski Szkoła na kontrabas część 2 MIDI


Ilość stron:72 + 30
Format:235 x 305
Opracowanie na:kontrabas (zapis częściowo w kluczu wiolinowym, częściowo w basowym)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Kontrabas II (0)
Kontrabas I (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:książka z przykładami nutowymi
Wersja językowa:wstępu: polska
opisów: polska
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor okładki: Bruchnalski Marcin
Redaktor: Pochaba Aleksandra, Leszczyńska-Zając Dorota
Kod produktu:NPL084550

Część druga Szkoły na kontrabas, zatytułowana Midi, jest kontynuacją części pierwszej Szkoły – Mini, której treść obejmowała podstawowe informacje o budowie instrumentu, elementarne zagadnienia teoretyczne, mające zastosowanie w praktyce wykonawczej początkujących muzyków, oraz propozycje utworów, których skala trudności ograniczała się do pozycji I oraz IV.
W części drugiej Szkoły na kontrabas autor wprowadza kolejne pozycje na gryfie. Każdy rozdział podręcznika to nowa pozycja lub nowe zagadnienie techniczne. Pozycjom przypisane są tonacje wraz odpowiednimi ćwiczeniami, etiudami oraz wzorami rytmów. Cały materiał ćwiczeniowy stanowi przygotowanie do wykonania konkretnych utworów. Wśród tych wybranych kompozycji znajdują się popularne melodie z różnych krajów, fragmenty znanych dzieł klasycznych oraz standardy jazzowe. Opracowane są tak, by umożliwić soliście grę z akompaniamentem fortepianu, w duecie z drugim kontrabasem lub w trio (dwa kontrabasy i fortepian).
Twórczym zastosowaniem nowo poznanej tonacji, rytmów oraz skali są ćwiczenia z improwizacji. Umieszczone zostały w różnych rozdziałach niniejszego podręcznika i oparte zostały na schematach odpowiadających określonemu stylowi muzycznemu.

Grzegorz Frankowski


Lista utworów:
Temat z II części Symfonii "Niespodzianka" (Haydn Franz Joseph)
Majowa piosenka (Mozart Wolfgang Amadeus)
Temat z wariacjii "Karnawał w Wenecji" (Paganini Niccolo)
Pije Kuba do Jakuba - polska melodia popularna
American Patrol (White Meacham Frank)
Pieśń myśliwych Was gleicht wohl auf Erden z opery "Wolny strzelec" (Weber Carl Maria von)
Aria La donna e mobile z opery "Rigoletto" (Verdi Giuseppe)
Barkarola Belle nuit z opery "Opowieść Hoffmana" (Offenbach Jacques)
Tamburyn (Rameau Jean-Philippe)
Temat z poematu symfonicznego "Finlandia" (Sibelius Jean)
Greensleves - aria staroangielska
Farandola z II Suity z "Arlezjanki" (Bizet Georges)
Blue Monk (Monk Thelonious)
Śmiały jeździec (Schumann Robert)
Fragment Tempo di polacca (Simandl Franz)
Preludium e-moll (Chopin Fryderyk)
Menuet D-dur (Bach Johann Sebastian)
Habanera L'amour est un oiseau rebelle z opery "Carmen" (Bizet Georges)

Spis treści:

Wstęp
Przypomnienie z części 1 (MINI)
Tonacja G-dur
Tonacja D- dur
Tonacja a-moll naturalna
Pentatonika od dźwięku e
Pentatonika od dźwięku a
Strojenie instrumentu
Pozycja II
Tonacja C- dur
Tonacja G-dur
Pozycja III
Tonacja D-dur
Tonacja A-dur
Pozycja średnia - półpozycyjna 1/2
Tonacja a-moll
Tonacja F-dur
Tonacja d-moll
Tonacja B-dur
Tonacja g-moll
Pozycje pośrednie - II 1/2, III 1/2
Tonacja e-moll
Technika "oszczędnego smyczka"
Tonacja h-moll
Zmiany pozycji smyczka na różnych strunach
Zmiana strun- détaché
Zmiana strun - legato
Dwudźwięki z użyciem pustych strun
Gama chromatyczna
Podsumowanie
Tonacje durowe
Tonacje molowe (melodyczne)
Gama chromatyczna
Sposoby smyczkowania
Rytm i metrum - wybrane schematy
Dynamika
Agogika
Skróty pisowni muzycznej

cena 52 zł.


nuty.pl

Znienacki Michał
Złota klatka. Michał Znanecki w rozmowie z Mateuszem Borkowskim

polski Złota klatka. Michał Znanecki w rozmowie z Mateuszem Borkowskim


Ilość stron:454
Format:145 x 205
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL084532

Ceniony reżyser Michał Znaniecki w szczerej rozmowie z muzykologiem Mateuszem Borkowskim zaprasza do swojego świata, pozwalając nie tylko wniknąć w tajniki warsztatu i rzemiosła, ale także pokazując krok po kroku meandry operowej reżyserii.
Czytelnik ma wyjątkową okazję poznać „od kuchni” złożony proces produkcji opery – od pierwszego otwarcia partytury, aż po premierę, od projektu, aż po jego realizację. Tytułowa „Złota klatka” to próba syntezy twórczej i analiza artystycznych wyborów dokonywanych przez reżysera wychowanego zawodowo w tradycji włoskiego teatru muzycznego. To świadomość artystycznych ograniczeń, jakie nakłada na reżysera libretto, partytura, tradycja i praktyka wykonawcza, ale i odkrycie kryjących się w owej klatce niespożytych możliwości dających poczucie twórczej wolności i zachęcających do dalszych poszukiwań i filozoficzno-estetycznych rozważań.
Paradoks złotej klatki polega na odnalezieniu swobody artystycznej wypowiedzi w granicach wytyczonych przez dzieło muzyczne. Książka jest zarówno autoanalizą twórczości Znanieckiego, jak i pewnego rodzaju podręcznikiem, swoistą „instrukcją obsługi” zarówno dla adeptów reżyserii, widzów, jak i wszystkich zainteresowanych światem opery. Okazuje się, że opowiadanie o operze od podszewki może być fascynujące także dla tych czytelników, którzy nigdy miłośnikami opery nie byli.


Spis treści:

Wstęp
Włochy
Libretto
Partytura
Inspiracje
W poszukiwaniu prawdy
Uwspółcześnianie akcji
Kostiumy i scenografia
Choreografia
Światła
Współpracownicy
Rezyseria
Dyrygenci, soliści i teatry
Koprodukcje, przeniesienia i wznowienia
Aktorzy
Metoda
Widowiska plenerowe
Praca z chórem
Finały
Reżyserzy
Opera a musical
Melofani i egogwiazdy
Próby
Konferencja prasowa
Plakat
Obsada
Premiera
Recenzje
Chronologiczny spis spektakli
Nagrania
Lista najważniejszych nagród
Spis zajęć
Indeks nazwisk i tytułów





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland