•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Hole In The Ground

Dostępne opracowania:

fortepian solo (2)
gitara solo (1)
książka (6)
książka + CD (1)
książka z przykładami nutowymi (2)
kształcenie słuchu (1)
teoria muzyki (1)
więcej opracowań ...

Hole In The Ground znajdziesz w 15 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Schroedl Scott, Drum Tuning

cena 109,95 zł.


nuty.pl

Schroedl Scott
Drum Tuning

angielski Drum Tuning


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka + CD
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL055826

Publikacja stworzona została z myślą o wszystkich perkusistach. Autor książki - Scott Schroedl - wprowadza w zagadnienia techniczne poszczególnych instrumentów zestawu perkusyjnego. Znajdziesz tu rodzaje skór bębnów, konstrukcje poszczególnych bębnów i ich właściwości, a także techniki strojenia. Publikacja zawiera wiele ilustracji ułatwiających zrozumienie danej problematyki. Ponadto do książki dołączona jest płyta CD z prezentacjami rodzajów wydobyć dźwięków, oraz różnice w barwie gry.

This book/CD pack is designed for drummers of all styles and levels, as well as recording engineers and producers. It contains step-by-step instructions along with over 35 professional photos that allow you to see the tools and tuning techniques up close. The 29-track companion CD contains demos for listening, so you can read and hear the differences in sounds. Covers: preparation; drumhead basics; drum construction and head properties; tom-toms; snare drum; bass drum; the drum set as one instrument; drum sounds and tuning over the years; when to change heads; and more.


Spis treści:

Acknowledgements
Introduction
Preparation
Lug Spring Rattle
Tools for the Job
Drumhead Basics
How to decide on the drumheads you need
Tom Head configurations
Snare head configrations
Bass drum head configurations
Bass drum batter heads
Bass drum resonant heads
Drum construction and head properties
Shell materials, plies and depths
Bearing edges
Shell Interiors
Shell Exteriors
Hoops
Amount of Lugs
Suspension mounts
Tom - Toms
The tuning process
Seating the head
Fine - tuning
Suspension mounts
Tuning by feel
Comparing the Toms together
Snare drum
The tuning process
Adjusting the snare tension
Muffling the snare drum
Keeping the drum in tune
Bass drum
The tuning process
Making a hole in the resonant head
Testing the bass drum
Bass drum batter head protection
Bass drum beaters
The drum set as one instrument
Drum tuning aid devices
Drum sounds and tuning over the years
When to change heads
Tips and review
Conclusion
About the Author

Okładka: Szweykowska Anna, Szweykowski Zygmunt Maria, The Perfect Musician, Vol. 3

cena 23,92 zł.


nuty.pl

Szweykowska Anna, Szweykowski Zygmunt Maria
The Perfect Musician, Vol. 3

polski Doskonały muzyk, cz. 3
angielski The Perfect Musician, Vol. 3


Ilość stron:86
Format:125 x 180
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska, włoska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Szweykowski Zygmunt Maria, Carter Tim
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061363

Seria "Practica musica" to interesujące wypowiedzi z różnych epok na temat pojmowania muzyki i jej roli. Poszczególne zeszyty obejmują po jednej lub kilku wypowiedziach. Wszystkie teksty zawarte w serii "Pactica musica" stanowią materiał ściśle źródłowy. Część trzecia serii zawiera wypowiedzi Luigiego Zenobi i Athanasiusa Kirchera. Niniejsza edycja wydana jest w języku włoskim i angielskim.

The series Practica Musica seeks to present to scholars and interested readers a wide span of documents concerning the theory and practice of music. These documents cover a range of statements and opinions concerning how music was conceived at a given time, how musical compositions have functioned in given social, institutional and cultural contexts, and how particular works have been evaluated by contemporary writers on music, not to mention matters of performing practice and compositional technique. The texts come from professional theorists, composers and performers, as well as from laymen and amateur observers of contemporary musical life. The series as a whole will contain different types of documents - ranging from systematic treatises to the jottings of dilettantes - but whatever their origins, they offer an intriguing insight into music and its crucial place in society.

Spis treści:

Editor's note
Note
Luigi Zenobi:
Lettera a N. N.
List do N. N.
Athanasius Kircher:
Musurgia Universalis. Ex Libro VII
Musurgia Universalis. From the VIIth book
Index of names

Okładka: Archuleta Michael, Mariachi Method For Guitar

cena 159,95 zł.


nuty.pl

Archuleta Michael
Mariachi Method For Guitar

polski Szkoła gry na gitarze w stylu Mariachi
angielski Mariachi Method For Guitar


Ilość stron:80
Format:230 x 305
Opracowanie na:gitara solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:biografii: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:1 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064855

Szkoła gry na gitarze w stylu mariachi. Podręcznik uczy gry akordowej na gitarze. Mariachi to meksykańscy muzycy, grający muzykę etniczną na instrumentach takich jak trąbka, bębny, skrzypce i właśnie gitara. Książka uczy podstaw harmonii, rytmu, technik gitarowych. Zawiera wiele przykładów i piosenki takie jak słynna La Bamba. Na dwóch płytach CD zamieszczono nagrania przykładów i piosenek oraz akompaniamenty. Na końcu publikacji można znaleźć wkładkę na papierze kredowym z diagramami akordowymi.


The Mariachi Method Book transforms the traditional verbal teaching of this time-honored genre into a written text. This book is especially designed to teach the beginning player the fundamentals of Mariachi guitar. It contains lessons that introduce the primary chords, followed by easy exercises, new rhythm patterns and great songs to put your new Mariachi knowledge to use. The two accompanying CDs provide a teaching soundtrack to guide you through the exercises, rhythms and songs.


Spis treści:

CD acknowledgments and instruction
CD study exercise index
Biography of author
Biography of consultant
Foreword
Statement of goals
Preliminary lessons
Type of guitar
How to hold your guitar
How to hold your pick
Strumming technique
Tuning your guitar
Pitch pipe tuning
How to read a chord and hand numbering position diagram
Understanding musical notes
Mariachi terms of three primary chords
Study of basic chords
Basic G7/Sol7
Basic G/Sol
Study of primary chords
Chord C/Do
Review of finger placement techniques
Chord G7/Sol7
Chord F/Fa
Summary of key of C/Do
Mariachi rhythm 3/4 time
Song "Cielito Lindo"
Key of G/Sol
"Song de colores"
Key of D/Re
Mariachi rhythm 2/4 time
Song "La raza feliz"
Key of A/La
Song "las mananitas"
Key of E/Mi
Song "Ay jalisco"
Study of minor chords
Key of A Minor/La Menor
Song "La Llorona"
Key of E Minor/Mi Menor
Song "Yo me recuerdo"
Circle chords
Key of C/Do
Song "Siempre"
Circle chords key of G/Sol
Song "Baby sweet baby"
La bamba, son jaliscience rhythm studies
Song "La bamba"
Song "La gutarra alegre"
Study for solo duet and trio accompaniment
Tabulature instruction
Tabulature exercise
Tabulature chart fo all keys
Tabulature chart continue
Author's final note
Chord charts all keys

Okładka: McGrain Mark, Music Notation

cena 159,95 zł.


nuty.pl

McGrain Mark
Music Notation

polski Teoria i technika notacji muzycznej
angielski Music Notation - Theory and Technique for Music Notation


Ilość stron:216
Format:230 x 305
Opracowanie na:teoria muzyki
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065030

Przewodnik po teorii muzyki - zawiera wszelkie niezbędne zagadnienia dotyczące notacji muzycznej, m. in. rytmu, artykulacji, dynamiki, metrum, itp. Książka zawiera 13 rozdziałów tematycznych - każdy z nich posiada oddzielne terminologie i ćwiczenia.


Learn the essentials of music notation, from fundamental pitch and rhythm placement to intricate meter and voicing alignments. This book also covers the correct way to subdivide rhythms and notate complex articulations and dynamics. An excellent resource for both written and computer notation software!


Spis treści:

Introduction
Equipment
Chapter One: Sound Envelopes and the Notation Grid
Sound Description
The Staff
Leger Lines
Clefs
The Treble Clef
The Bass Clef
The Percussion Clef
The Alto and Tenor Clef
Placement of Clefs
The Great Staff
Homework
Additional Practises:
New Notation for New Sounds
Specific Percussion Clefs
Other Moveable C Clefs
Hybrid Clefs
Chapter Two: Fundamental Rhtyhmic Description
Note - heads
Stems
Stem Length
Stem Direction
Stem Length in Leger Lines
The Quarter Rest
The Half Rest
The Whole Rest
Percussion and Rhtyhm Note - heads
Homework
Additional Practices
Other Percussive Note - heads
Chapter Three: Fundamental Pitch Description
Placement of Notes on the Staff
Accidentals
Flats
Sharps
Naturals
Double Flats
Double Sharps
Spacing of Note - heads in Regard to Accidentals
Key Signatures
Application of Accidentals
The Logic of Accidentals
Courtesy Accidentals
Key Changes
Homework
Additional Practises
Logic of Accidentals
Null Key Signatures
Chapter Four: The Notational Grid: Conclusion
The Three Regions of the Staff
Measures
Barlines
Single Barlines
Double Barlines
The "fine" Barline
Braces and Brackets
Homework
Additional Practices
Changes of Clef
Chapter Five: Time Signatures, Meter, and Tempo
Time Signatures
Placement of Time Signatures
"Common Time" and "Cut time"
Changes Meter
Metric Placement of Note - heads and Rests
Alignment
Tempo Markings
Changes of Tempo
Homework
Additional Practices
Types of Rhythm
Metrical Rhythm
Changing Between Simple Time and Compound Time
Change of Pulse Note - value
Chapter Six: Rhythmic Subdivision of the Pulse
Flags
Beams
Application of Beams
Stem Direction of Beamed Note Groups
Beam Slant
Homework
Chapter Seven: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Continued
Horizontal Beams
Primary Beams
Secondary Beams
Broken Secondary Beams
Syncopation
Borrowed Metric Groupings
Homework
Additional Practices
"Midway" Beaming of Note Groups
Beams as Indicators of Phrasing
Chapter Eight: Rhythmic Subdivision of the Pulse: Concluded
The Eighth Rest
The Sixteenth Rest
The Whole Measure Rest
Ties
Augmentation Dots
Dotted Rests
Rests in Compound Meters
Homework
Aditional Practices
Smaller Value Rests
Ties Attending Voicings
Triple Augmentation Dots
Chapter Nine: Holds, Pauses, and Repeats
Fermatas
Pauses
Caesuras
Fermatas Attending Caesuras
Multiple Measure Rests
Repeat Brackets
Repeat Endings
Single Measure Repeats
Double Measure Repeats
Da Capo and Dal Segno
al fine and al Coda
Homework
Additional Practices
Fermatas Attending Barlines
The "Grand Pause"
Tacet
Third Repeat Endings
Single Pulse Repeats
Col
Chapter Ten: Chords, Voicings, and Divisi Parts
Chord Symbols
Parenthetical Tensions
Inversions and Pedals
Voicings
Alignement of Accidentals
Divisi Parts
Octave Signs
Homework
Additional Practices
Hybrid Chords and Polychords
Divisi Parts: Continued
Coll' 8va and Coll' 8vb.
Chapter Eleven: Dynamics
Location of Dynamic Information
Dynamic Level Markings
Dynamic Terminology
Wedges
Homework
Additional Practices
Location of Dynamics
Combined Dynamic Level markings
Change of Dynamic :evel on Repeated Sections
Chapter twleve: Articulation
The "Unarticulated Note"
Accent Marks
Staccato Marks
Legato / Tenuto Marks
Plavement of Accent, Staccato, and Legato Markings
Slurs
Breath Marks
Accent Terminology
Idiomatic Considerations
Homework
Additional Practices
Combining Accents with Staccato and Legato Markings
Combining Accent, Staccato and Legato Markings with Slurs
Combining Accent Terms with Dynamics
Chapter Thirteen: Ornaments
The Portamento
The Glissando
Trills
Tremolos
The Unmeasured Tremolo
The Measured Tremolo
Grace Notes
Arpeggios
Turns
Bends
Homework
Additional Practices
Cues
I: Names of Instruments with Abbreviations
II: Score Layout
III: Instrumental Transpositions
IV: Glossary of European Musical Terms

Okładka: Matthews Jr. Neal, The Nashville Numbering System

cena 63,95 zł.


nuty.pl

Matthews Jr. Neal
The Nashville Numbering System

polski Liczbowy system notacji z Nashvill
angielski The Nashville Numbering System


Ilość stron:64
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065320

Neal Matthews, w swojej wieloletniej praktyce, stosował wypracowany w legendarnym studio nagraniowym w Nashville, gdzie na początku lat '60 Elvis Presley nagrał ponad 80 przebojów, system liczb zamiast standardowej notacji muzycznej. System ten sprawdził się w pracy z muzykami, którzy nie zawsze umieli czytać nuty i zapis funkcyjny, był bardzo pomocny w pracy z wokalistami przy zapisywaniu sesji. Z tego sposobu zapisu muzycznego korzystał, między innymi, właśnie Elvis Presley. Książka ta jest dokładnym objaśnieniem systemu notacji z Nashville a także zawiera cytaty, relacje i fotografie z życia gwiazd, które pracowały z jej autorem Neal'em Matthews'em.


For many years, musicians in Nashville have used a system of numbers, rather than standard musical notation, in playing and singing and at recording sessions. Neil Matthews, Jr., one of the original members of Elvis Presley's back-up vocal quartet The Jordanaires, invented the system and also wrote this book, which teaches the whole system and also includes quotes, stories and photos of country and pop stars.


Lista utworów:
(Hey, Won't You Play) Another Somebody Done Somebody Wrong Song (B.J. Thomas)
Beautiful Brown Eyes (Traditional)
Blue (A Perfect Circle, Joni Mitchell, LeAnn Rimes)
Boot Scootin' Boogie (Brooks & Dunn)
Crying In The Chapel (Elvis Presley)
Green Green Grass Of Home (Elvis Presley, Porter Wagoner, Tom Jones)
He Stopped Loving Her Today (George Jones)
Heartbreak Hotel (Elvis Presley, Whitney Houston)
I Fall To Pieces (Aaron Neville & Trisha Yearwood, Patsy Cline)
King Of The Road (Randy Travis, Roger Miller)
Make The World Go Away (Eddy Arnold, Elvis Presley)
Mammas Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys (Gibson/Miller Band, Waylon Jennings & Willie Nelson)

Spis treści:

Preface
Background: Beal Matthews Jr. and the Jordanaires
Birth of the Numbering System in Nashville
Early Development of the Numbers
Mechanics of the Numbering System
Building Chords by thje Numbers
Transposing and Modulating
Building New Chords
Language of the Recording Studio
Hit Songs by the Numbers
Final Note

Okładka: Harrison Mark, Contemporary Eartraining - Level One

cena 128,95 zł.


nuty.pl

Harrison Mark
Contemporary Eartraining - Level One

polski Współczesna metoda kształcenia słuchu
angielski Contemporary Eartraining - Level One - A Modern Approach To Help Hear And Transcribe Melodies, Rhythms, Intervals, Bass Lines And Basic Chords


Ilość stron:232
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
opisów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065324

Zdolność słyszenia muzycznego to zasadnicza umiejętność, która jest ważniejsza nawet od zdolności manualnych na danym instrumencie. Zaniedbując kształcenie słuchu jako muzycy stawiamy sobie barierę, która uniemożliwia nam odniesienie sukcesu, gdyż to co przez niektórych jest nazywane talentem w muzyce, nie jest niczym innym niż dobrym słuchem muzycznym połączonym ze zdolnością twórczą. Podręcznik ten jest zbiorem nowatorskich ćwiczeń do kształcenia słuchu, na których obecnie kształcą się tysiące muzyków w szkołach muzycznych w Los Angeles oraz innych miejscach w U.S.A., oraz ci, którzy są już uznanymi muzykami i chcą podnieść swoje zdolności słyszenia muzycznego. Solfleż ten stosuje wypracowaną w U.S.A. technikę "relative patch", której objaśnienie znajduje się w niniejszym podręczniku; rozdział pierwszy uczy słuchania i zapisywania interwałów, rytmów i melodii; rozdział drugi uczy rozpoznawania trójdźwięków, akordów septymowych i bardziej złożonych oraz gam systemu dur-mol i skal systemu modalnego a także wyodrębniania ze słuchu melodii z przebiegów polifonicznych.


Eartraining is a vital (and sometimes neglected) skill that enables musicians to 'hear ahead' in their playing and writing. These unique, modern courses have been used by hundreds of students (from beginners to working pros) at the acclaimed Grove School of Music in Los Angeles. These methods use SOLFEG (the syllables Do, Re, Mi, etc.) to apply the techniques within a key-center based 'relative pitch' framework. Level One works on hearing and transcribing melodies, rhythms, intervals and bass lines and moves on to identify triads and simple progressions. Level Two covers hearing and transcribing triad and four-part chord progressions, key changes, chromatic tones, modal scales, and combining melodic and harmonic dictation.


Spis treści:

Introduction: Summary of subject areas addressed in the book
Chapter One: Review of C, F and G major scales and key signatures; Review of SOLFEG and major scale resolutions; Melodic dictation with whole/half/quarter notes
Chapter Two: Diatonic major 3rd and minor 6th intervals; Introduction of eighth-note rhythms in dictation
Chapter Three: Diatonic minor 3rd and major 6th intervals; Introduction of D major scale and resolutions; Diatonic triad recognition - beginning with I-IV-V
Chapter Four: Diatonic 4th and 5th intervals; Diatonic triads and progressions - add the VI minor; Bass line dictation with half and quarter notes
Chapter Six: Diatonic major 2nd and minor 7th intervals; Introduction of dotted quarter-eight rhythms; Diatonic triads and progressions - add the III minor
Chapter Seven: Diatonic minor 2nd and major 7th intervals; Introduction of eight-note rhythmic anticipations; Diatonic triads and progressions - add the II minor; Bass line dictation - add eight notes and anticipations
Chapter Eight: Reviev and further drill on all of the above areas
Supplementary Worksheets: Keys of C, G, F, D and Bb; beginning on page

Okładka: Wadhams Wayne, Inside The Hits

cena 191,95 zł.


nuty.pl

Wadhams Wayne
Inside The Hits

polski Wnętrza hitów
angielski Inside The Hits


Ilość stron:584
Format:152 x 229
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Gedutis Susan, Nathan David
Kod produktu:NPL065629

Obszerna publikacja będąca zbiorem interpretacji i analiz największych przebojów różnorodnych artystów, m. in.: Tracy Chapman, The Beatles, Michaela Jacksona, The Kinks, The Zombies, Paula Simona i wielu innych. Autor książki - Wayne Wadhams - bada kluczowe składniki, które tworzą piosenkę - melodię, tekst, produkcję, wykonania artystyczne, itp. Znajdziesz tu zaskakujące odpowiedzi na ciekawe i prowokujące pytania.


How does a song become more than words and music to represent or influence the voice of a generation? Inside the Hits dissects more than 60 of the most powerful and memorable hit songs since the birth of rock and roll to reveal the roots of their success. Author Wayne Wadhams examines the key ingredients that made the songs work then and now, including: melody, lyrics, performance, production, artist image, promotion, and market timing. What really stopped Mick Jagger from getting 'Satisfaction'? How did a secretary who was mistaken for a prostitute give Donna Summer her new sound? Find all the answers in Inside the Hits. 'Reading Inside the Hits was like reliving some of the most memorable moments in rock and roll. A captivating read for industry professionals and fans alike.' - Phil Ramone


Spis treści:

Introduction: Goal and Game Plan
Part 0. What the Hits have common
Part 1. Rock's First Decade, and What made it all possible
1. Passion, Personality, and an Unlike Monarch
2. The Pretty Boys: Teen Idols from Philly and Beyond
3. Serious Doo - Wop at Chicago's Best
4. Girl Groups tothe Rescue - Reluctantly
5. Motown: A short of rythm 'n' class
6. The funny men: Novelty Records
7. Life's Beach, and Then it ends
8. Desperation alley: A lost soul in love hell
9. Rock production meets the classics - and triumphs
Part 2. The Beatles
1. Timing, Teamwork, Genius
2. Jewels in the Crown, Nails in the coffin
Part 3. The British Invasion, first wave: Adventures in excess and elegance
1. The Kinks: Crotchbusters extraordinaire
2. The Zombies
3. The Yardbirds: Heavy Breathing the Blues
4. The Searches
5. Herman's Hermits: Manufacturing pop
6. The Troggs: Here today, gone today
7. The Rolling Stones: No holes barred
Part 4. Meanwhile, back at the ranch: an explosion of New America Sounds and Styles, 1965 - 1973
1. The byrds
2. The lovin' spoonful: Just a-Pickin' and a-Grinnin'
3. The Turtles: Pop prefection by the Numbers
4. The doors: Prophets of sex, drugs and more sex
5. Aretha Franklin: The past stops here, amen
6. Buffalo springfield: What's wrong with this picture?
7. Crosby, stills & nash: reluctant heroes
8. Creedence clearwater revival: American, The view from L.A.
9. Stevie Wonder: Artists take what's theirs, finally
10. Paul Simon: The fear behind the fun
Part 5. Movements of brillance, 1974 - 1988
1. Tina Turner
2. Paul Young
3. The Pointer Sisters
4. The Police: Surrepticity Stalking
5. The Eagles
6. Toto: Pop rules! Screw the critics
7. The Doobie brothers
8. Robbie Nevil: Life's Great / Awful
9. Michael Jackson
10. Steely Dan and Donald Fagen: Architects of Perfection
11. Raging Hormones, Rude Emotions: Letting It All Hang Out
12. Tracy Chapman and theFolk Re-Re-Revival
Epilogue
Key HIT Elements Matrix
Glossary
List and Index od Defined terms
Index
Index of credits

Okładka: Ganapes John, Blues You Can Use Book Of Guitar Chords

cena 79,95 zł.


nuty.pl

Ganapes John
Blues You Can Use Book Of Guitar Chords

polski Blues z użyciem akordów gitarowych
angielski Blues You Can Use Book Of Guitar Chords


Ilość stron:120
Format:230 x 305
Opracowanie na:książka
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Gitara (1)
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL065843

Przewodnik po grze akordowej w stylu bluesa, R&B, jazz, rock. Książka zawiera poszczególne zagadnienia dotyczące techniki gry akordowej, jak i diagramy chwytów gitarowych. Publikacja jest przygotowana z myślą zarówno o rozpoczynających naukę gry na gitarze akustycznej, jak i o gitarzystach zaawansowanych.


A reference guide to blues, R&B, jazz, and rock rhythm guitar, with hundreds of voicings, chord theory construction, chord progressions and exercises and much more. The Blues You Can Use Book Of Guitar Chords is useful for the beginner to advanced player.


Spis treści:

Introduction
Section 1: Theory
Some music basics. Whole steps / half steps
Notes
Intervals
Basic scale theory
Tertian harmony
The I-IV-V Blues progression
Triads
Seventh chords
Diminished seventh chords
Sixth chords
Ninth chords
Eleventh and sus4 chords
Thirteenth chords
Altered chords
Other chords
Section 2: chords
Triads
Seventh chords
Diminished seventh chords
Sixth chords
Ninth chords
Sus4, 7sus4 and eleventh chords
Thirteenth chords
Altered chords
Other chords
Section 3: exercises
Triads
Seventh chords
Diminished seventh chords
Sixth chords
Ninth chords
Sus4, 7sus4 and eleventh chords
Thirteenth chords
Altered chords
Other chords
Where to go from here
Appendix
Chord nomenclature
Notes of the scales
Chords in each key
Fingerboard diagrams

Okładka: Bennett Joe, Muziek Theorie

cena 64,95 zł.


nuty.pl

Bennett Joe
Muziek Theorie

polski Teoria muzyki
niderlandzki Muziek Theorie


Ilość stron:96
Format:165 x 245
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:holenderska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Bennett Joe
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL075009

Książka autorstwa Joe Bennetta z zakresu teorii muzyki, zawiera zagadnienia dotyczące muzyki średniowiecznej, renesansowej, barokowej, klasycystycznej, romantycznej, współczesnej. Ponadto znajdują się tu krótkie biografie takich kompozytorów, jak: Jan Sebastian Bach, Wolfgang Amadeus Mozart, Richard Wagner, Louis Armstrong; a także zagadnienia dotyczące notacji muzycznej, wartości rytmicznych, wysokości dźwięków i innych. Całość w języku holenderskim.

We willen allemaal wel meer weten over muziektheorie, maar...

  • wie heeft er nu echt tijd om het te leren?
  • Je instrument leren bespelen is al moeilijik genoeg!
  • Wat moet ik met dat saaie gedoe? Ik wil muziek maken!

    Spis treści:

    Inleiding
    De geschiedenis van de Muziek
    Oude Muziek
    Renaissance
    Barok
    Klassieke periode
    De Romantiek
    Hedendaagse Muziek
    Popmuziek
    De Componisten...
    Johann Sebastian Bach
    Wolfgang Amadeus Mozart
    Richard Wagner
    Louis Armstrong
    The Beatles
    Voor in geval van nood
    Muziekinstrumenten
    Het Orkest
    De Rockgroep
    De Muziek...
    Notenschrift
    De sleutels
    Ritme notatie
    Gitaar notatie
    Over notenlezen
    Toonladders
    Modi
    Pentatonie en kunstmatige toonladders
    Akkoorden
    Akkoordenschema's
    Gehoortraining
    Improvisatie
    Slotwoord
    Muzikale moppen
    Index

  • Okładka: Gibson Bill, The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

    cena 263,95 zł.


    nuty.pl

    Gibson Bill
    The AudioPro Home Recording Course, Volume 2

    polski Domowy kurs rejestracji dźwięku, nagrywania, cz. 2
    angielski The AudioPro Home Recording Course, Volume 2


    Ilość stron:252
    Format:230 x 305
    Opracowanie na:książka
    Rodzaj produktu:książka + płyta CD
    Wersja językowa:angielska
    Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
    Zawartość:

    Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

    Kliknij, aby powiększyć

    Kod produktu:NPL078017
    Produkty podobne:Gibson Bill - The AudioPro Home Recording Course, Volume 3

    Publikacja jest drugą częścią cyklu książek dotyczących nauki tworzenia własnego studia muzycznego. Obecna część jest przeznaczona dla osób z podstawową znajomością pojęć technicznych. Poszczególne lekcje zawierają liczne ilustracje, a także przykłady muzyczne na dołączonych do książki płytach CD. Autor - Let Bill Gibson - przekazuje informacje, których potrzebujesz, aby udoskonalić rejestracje dźwięków za pomocą domowego sprzętu nagrywającego. Całość w języku angielskim.

    The AudioPro Home Recording Course was created to familiarise musicians with the fundamentals of studio recording using explanations and examples that are easy to understand.
    The text is complemented by hundreds of illustrations and two CDs containing information and audio examples.
    Volume two covers: impedance and wiring (high impedance vs. low impedance, terminology, balanced vs. unbalanced); bass guitar (electric/synth, recording, mic techniques, EQ); harmonics/overtones/partials; vocals (recording, mic techniques, effects, EQ); acoustic piano and rhodes (recording, mic techniques, signal processing, sampled sounds, EQ); recording synthesisers (recording, combining textures, EQ, brass); the total recording session (instruments, preparing the recorder, media selection, time code); panning and stereo imaging; mixdown to master product (mixdown machine, tape choice, theories and concepts, setup procedure; building the mix; preparing master for duplication).

    Spis treści:

    Introduction
    Chapter 1 - Impedance and Wiring
    Basic Terminology
    Compatibility Between Hi Z and Lo Z
    Balanced vs. Unbalanced
    Basic Terminology
    Unbalanced Guitar Cables
    Balanced Cables
    Conclusion
    Chapter 2 - Bass Guitar
    Electric Bass
    Condition of the Bass
    Direct Box / Direct In (DI)
    The Bass Level
    Instrument Differences
    Musical Style
    Recording Levels for Bass
    Mic Techniques
    Compressing the Bass
    Equalization
    Panning
    Reverb
    Synth Bass
    Plugging the Synth Bass In
    Miking the Synth Bass
    Performance of the Synth Bass Part
    Bass Range and EQ
    Compressing the Synth Bass
    Recording Level for the Synth Bass
    Panning Synth Bass
    Effect and the Synth Bass
    Acoustic Bass
    Close - Miking the String Bass
    Conclusion
    Chapter 3 - Harmonics / Overtones / Partials
    The Difference Between Harmonics, Overtones and Partials
    Conclusion
    Chapter 4 - Vocals
    Mic Techniques
    Placement
    Distance
    Small Room vs. Large Room
    Moving - Coil / Ribbon
    Condenser
    Effects
    Stylistic Considerations
    Wind Screen
    Repairing a Problem Plosive
    Electronic Plovive Repair
    The Proximity Effect
    Bass Roll-off
    The Pad
    Different Sounds of Different Pickup Patterns
    Positioning the Microphone
    Compressor / Limiter / Gate / Expander
    Dynamic Range
    Compression
    Sibilance
    The De-esser
    Equalization
    Recording Environment
    Physical Aids
    Intonation
    Headphones
    Punch In / Punch Out
    Perseverance
    Panning
    Common Vocal Effects
    Delay
    Slapback
    The Electronic Double
    The Electronic Triple
    Regeneration
    Reverb
    Predelay
    Exciter
    Chorus / Flanger / Phase Shifter
    Backing Vocals
    Conclusion
    Chapter 5 - Acoustic Piano and Rhodes
    Grand Piano
    The Basics
    Mic Choice and Technique
    Stereo or Mono
    Instrument Maintenance
    Setting the Mood
    Processing Pano Sounds
    No Two Pianos Sound Identical
    Recording Levels
    Equalizer the Piano
    Compressing the Piano
    Exciting the Piano
    Reverberation
    Miking the Vertical Piano
    Sampled Piano Sounds
    Rhodes - type Sounds
    Rhodes Effects
    Equalizing the Rhodes
    Conclusion
    Chapter 6 - Recording Synthesizers
    Recording Synths: Strings, Pads, Bell-like Sounds, Brass and Effects
    Live in vs. Mic in Through DI
    Line In
    DI Can Color the Sound Adversely
    String and Pads
    Layering
    Equalizing Pads
    Dynamic Processing the Synth
    Reverb
    Combining Textures
    Exciter
    Chorus, Flanger, Phase Shifter
    Panning
    Delay
    Bell - like Sounds
    Equalizing the Bell - like Sounds
    Panning Bell - like Sounds
    Compression
    Reverb
    Chorus / Flanger / Phase Shifter
    Brass
    Mic Technique
    Levels
    Brass Samples
    Brass Equalization
    Panning
    Reverb
    Exciter
    Chorus / Flanger / Phase Shifter
    Delay
    Special Effects
    Conclusion
    Chapter 7 - Panning and Stereo Imaging
    Speaker Position and Choice
    Mic Techniques
    The Head
    Assignment
    3:1 Principle
    Panning
    Reverberation
    Space in a Space
    Combining Wet and Dry
    Delay
    Panning
    Chorus/ Flanger / Phase Shifter
    Monitors and Your Stereo Image
    Conclusion
    Chapter 8 - The Total Recording Session
    Planning
    Tracks
    Envision the Final Products
    Instrument
    Tuning
    Strings
    Getting the Recorder Ready
    Cleaning and Demagnetizing
    Demagnetizing the Analog Tape Machine
    Cleaning the Analog Recorder
    Tones on the Analog Recorder
    Tones on the Digital Recorder
    Media Selection
    Magnetic Tape / Video Tape
    Recordable CDs / Hard Drives
    Tape Storage Is a Critical Condiseration
    Time Code
    Striping SMPTE
    Getting the Sequencer to Follow SMPTE
    Tightening the Arrangement
    Contents of Arrangement
    Reference Lead Vocal
    Backing Vocals
    Bounce to Track One
    Electric Guitar to Track Four
    Punch-Ins
    Acoustic Guitar to Track Five
    Final Vocal to Track Three
    Lead Guitar to Track Six
    Conclusion
    Chapter 9 - Mixdown to Master to Product
    Mixdown Machine
    Basic Proceudre for Alignment (Mixdown and Multitrack)
    Playback Alignment
    Record EQ
    Reference Tones
    Reference Tone
    Starting the Mix / Zeroing the Board
    Tape Choice
    Outboard Gear to Have on Hand
    Tape Speed
    Automation
    Multiple Sets of Monitors
    Comparison to Other Projects
    The Spherical Approach to Panning and Positioning in the Mix
    EQ: The Cumulative Effect
    Mixing Theories and Building Concepts
    Mix Approach
    The Arrangement
    Characteristics of a Good Mix
    Strong and Solid, But Controlled, Lows
    Mids Distributed Evenly Among Various Instruments
    Strong, Smooth Highs That Are Easy to Listen To
    Balance
    Depth
    Width
    Momentum
    Consistency
    Sounds Good in Stereo and Mono
    Approaches to Mixing That I've Found Ineffective
    Signs of an Amateur Musical Recording
    Basic Setup Procedure
    Once You Select and Prepare the Multitrack and Mixdown Machines
    Arranging During Mixdown
    Multiple Mixes
    Mix Versions
    Building the Mix
    Kick Drum / Bass Guitar
    Pan the Cymbals for a Natural Sound
    Live Toms
    Drum Machine Toms
    Drum Set Overhands (Live)
    Bass
    Lead Vocal
    Compression
    Expander
    Vocal EQ
    Exciter
    Simple Delay
    Add Backing Vocals
    Comping Keyboards and Rhythm Guitars
    Filling in the Holes With the Guitar or Keys
    Lead Parts
    Solos
    Mix Levels
    Fades
    Preparing the Mixed Master for Duplication
    Editing
    Mastering
    Different Mixes
    Conclusion
    GLossary
    Index

    Okładka: Harrington Karen, Notespeller For Piano, Book 3

    cena 41,95 zł.


    nuty.pl

    Harrington Karen
    Notespeller For Piano, Book 3

    polski Podstawowe zagadnienia teoretyczne wprowadzające do gry na fortepianie, z. 3
    angielski Notespeller For Piano, Book 3


    Ilość stron:32
    Format:230 x 305
    Opracowanie na:kształcenie słuchu
    Rodzaj produktu:książka
    Wersja językowa:wstępu: angielska
    opisów: angielska
    Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
    AutorzyEdytor: Otwell Margaret
    Zawartość:

    Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

    Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

    Kod produktu:NPL079649
    Produkty podobne: - Music Flash Cards - Set A
    Harrington Karen - Notespeller For Piano - Book 2
    Harrington Karen - Notespeller For Piano, Book 1
    Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona - Piano Practice Games, Book 1
    Kreader Barbara, Kern Fred, Keveren Phillip, Rejino Mona, Harrington Karen - Piano Theory Workbook, Book 1

    Publikacja została stworzona z myślą o uczniach początkujących w grze na fortepianie. Zawiera podstawowe informacje i ćwiczenia z zakresu teorii muzyki dotyczące m. in. budowy interwałów, czytania nut w kluczu basowym, budowy akordów durowych i mollowych, zapisu nut w różnych oktawach, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.


    Students join Spike and Party Cat as they explore the sights and tourist attractions in Music City. Their visit includes assignments that help students sharpen their music reading skills, learn to read ledger-line notes, and identify intervals, half and whole steps, and major/minor five-finger patterns. Corresponds to Piano Lessons Books 3 and 4.


    Spis treści:

    Rhythm Train Terminal
    Half-Note Hotel
    A Cab Ride to the Music City Zoo
    Dinner at Six
    Who Wants to Be a Musician?
    The J. S. Bach Building
    Treble Clef Cafe
    Grand Staff Stadium
    Steppin' Out in Harmony Village
    The Beethoven Bridge
    Music City Ferry-Boat Tour
    The Haydn Planetarium
    Staccato Island Freeway
    The Wonder Wheel
    Tune-Time Trolley
    Flags Along Sonatina Street
    Symphony Park
    Orchestra Hall
    The World Art Museum
    Legato Lake Festival
    Festival Games
    Time to Eat!
    4/4 Time Square
    Mozart Center for the Performing Arts
    Melody Mall
    Farewell

    Okładka: Oliferko Magdalena, Fontana i Chopin w listach

    cena 51,95 zł.


    nuty.pl

    Oliferko Magdalena
    Fontana i Chopin w listach

    polski Fontana i Chopin w listach


    Ilość stron:208
    Format:125 x 210
    Rodzaj produktu:książka
    Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
    Zawartość:

    Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

    Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

    Kod produktu:NPL081540

    "Chopina żalby mi opuszczać, i chciałbym się z nim rozstać, bo ja go jak artystę nad wszystkich zawsze przenosiłem i przenoszę, ale jako człowieka kocham i niecierpię, chciałbym go co dzień widzieć i być sto mil od niego, z nim nie raz przeydą naymilsze chwile i naynieznośnieysze."
    z listów Fontany do S.E. Koźmiana


    Magdalena Oliferko - muzykolog i organistka. Ukończyła muzykologię na Uniwersytecie Warszawskim, otrzymując za swą pracę magisterską wyróżnienie w Konkursie im. Zofii Lissy (2005). Studiowała na Akademii Muzycznej w Warszawie, a następnie w Hochschule fur Musik und Theater w Hamburgu. Prowadzi szczegółowe badania nad Fontaną i jego związkami z Chopinem, które prezentuje w artykułach, referatach oraz powstającej obecnie rozprawie doktorskiej.


    Okładka: Fischer Wilfried, Hansen Erich, Jacobsen Jens, Schulz Martin, Musikunterricht. Grundschule

    cena 43,95 zł.


    nuty.pl

    Fischer Wilfried, Hansen Erich, Jacobsen Jens, Schulz Martin
    Musikunterricht. Grundschule

    polski Nauka muzyki. Szkoła podstawowa
    niemiecki Musikunterricht. Grundschule


    Ilość stron:152
    Format:210 x 297
    Opracowanie na:książka
    Rodzaj produktu:nuty antykwaryczne
    Wersja językowa:niemiecka
    Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
    AutorzyEdytor: Noll Günther, Rauhe Hermann
    Kod produktu:NPL077607

    Niemiecki podręcznik do nauki muzyki dla szkół podstawowych, wydany w 1977 roku. Zawarto tu liczne utwory przeznaczone do śpiewania oraz grania na instrumentach, oraz materiał z zakresu teorii muzyki dotyczący m. in. notacji muzycznej, budowy akordów, gam durowych i molowych, rodzajów znaków chromatycznych, interwałów, i innych. Książka wzbogacona jest kolorowymi ilustracjami.
    Stan publikacji: bardzo dobry, nuty czyste, brak zagnieceń, okładka nosi ślady użytkowania, oprawa twarda.


    Spis treści:

    Vorwort
    Musik kann etwas erzählen
    Musik kann etwas erzählen (I)
    Musik kann Geräusche aus der Natur darstellen
    Windgeräusche
    Wassergeräusche
    Regen und Gewitter
    Tierstimmen
    Musik kann Geräusche aus der Umwelt darstellen
    Auf dem Bahnhof
    Im Zirkus
    Musik kann etwas erzählen (II)
    Tiere in der Musik
    Musik kann von Menschen und Fabelwesen erzählen
    Musik kann etwas erzählen (III)
    Musik kann Stimmungen und Gefühle ausdrücken
    Musik kann ganze Geschichten erzählen
    Die Zauberhirsche (Bartók)
    Der Feuervogel (Strawonsky)
    Till Eulenspiegel (Strauss)
    Ein nächtliches Abenteuer (Wagner)
    Wie man Musik macht
    Wie man Musik macht (I)
    Klinger und Klangpunkte
    Klopfen und trommeln
    Ein Abenteuer im Urwald
    Zupfen und streichen
    Blasen
    Oriffinstrumente - Klangformen
    Was wir wissen
    Wie man Musik macht (II)
    Wie Instrumente klingen
    Holzblasinstrumente
    Blchblasinstrumente
    Ein Bläserquintett (Hindemith)
    Klangfarbenpartituren
    Instrumente in verschiedenen Lebensbereichen
    Was wir wissen
    Unsere Stimme als Instrument
    Unsere Stimme als Instrument (I)
    Kasperle-Theater
    Geisterstunde
    Die Bremer Stadtmusikanten
    Unsere Stimme als Instrument (II)
    Sprache und Sprechen
    Ein musikalisches Abenteuer (Ligeti)
    Nonsense für Stimmen (Petrassi)
    Stimmen unterscheiden sich
    Der menschliche Kehlkopf
    Was wir wissen
    Klänge haben verschiedene Eigenschaften
    Klänge haben verschiedene Eigenschaften (I)
    Klänge: Töne und Geräusche
    Laut und leise in der Musik
    Das Echo
    Der Wind
    Die Abschidssinfonie (Haydn)
    Was wir wissen
    Klänge haben verschiedene Eigenschaften (II)
    Schnell und langsam in der Musik
    Der Gleichschlag / Der Takt
    Lang und kurz in der Musik
    Pausen
    Das hölzerne Männlein
    Jetzt ist's Nacht (Hindemith)
    War wir wissen
    Hoch und tief in der Musik
    Der g-Schlüssel / Das Fünfliniensystem
    Sprünge als Signale und Rufe
    Verschieden hohe Töne klingen zusammen
    Was wir wissen
    Wie Musik notiert wird
    Wie Musik notiert wird (I)
    Musik wird verschieden aufgezeichnet
    Eine Tonleiter
    Der Ton "b"
    Der Ton "fis"
    Ceciderunt in profundum (Telemann)
    Die chromatische Tonleiter
    Ein Sonnenaufgang (Haydn)
    Chromatische Töne klingen zusammen (Ligeti)
    Schritte und Sprünge
    Spiel mit verschiedenen Noten und Sprüngen
    Die punktierte Note
    Das Orchester (Haydn)
    Eine rhythmische Partitur
    Tanz der Tiere
    Was wir wissen
    Wie Musik notiert wird (II)
    Verschiedene Notenschlüssel
    Quodlibet (Bach)
    Spiele im g-Schlüssel und f-Schlüssel
    Chromatische Reihen
    Motive aus "Der Gnom" (Mussorgsky)
    Zwei besondere Reihen
    Zwei Reihen aus Ganztonschritten
    Die Durtonleiter
    Die Molltonleiter
    Überraschungen (Haydn)
    Verschiedene Intervalle
    Wenn alle Tag Montag wär
    Der Reise Mutakirorikatum (Guggenmos)
    Dreiklaenge
    Wir begleiten mit Dreiklängen
    Was wir wissen
    Wie Musik gemacht ist
    Wie Musik gemacht ist (I)
    Gliederungen
    Fröhlicher Landmann (Schumann)
    Aus der Wassermusik (Händel)
    Ein Abend auf dem Lande (Bartók)
    Das Rondo
    Urians Reise um die Welt (Claudius)
    Fagottkonzert (Mozart)
    Was wir wissen
    Wie Musik gemacht ist (II)
    Gliederung durch Kontraste
    Der Teufel von Salamanca (Körner)
    So kann man Musik beschreiben (Ligeti)
    Gliederung durch Veränderung
    Ein Thema aus Motiven (Leopold Mozart)
    Thema mit Variationen (Mozart / Beethoven)
    Allmähliche Veränderungen
    Was wir wissen
    Musik in unserer Umwelt
    Musik in unserer Umwelt (I)
    Auf dem Jahrmarkt
    Auf dem Schulweg. Ein Würfelspiel
    Musik in verschiedenen Lebensbereichen
    Musik in inserer Umwelt (II)
    Wer alles Musik macht. Aus einer Fernsehzeitung
    Welche Musik wird gemacht? Ein Rundfunkprogramm
    Anlässe zum Musikmachen
    Wir spielen Programmdirektor
    Ein Musikstück - verschiedene Eindrücke
    Umgang mit Musik
    Musik im Warenhaus
    Umwelt und Lärm
    Musik in der Werbung
    Was wir wissen

    Okładka: Schaum John W., Piano Course A The Red Book

    cena 45,95 zł.


    nuty.pl

    Schaum John W.
    Piano Course A The Red Book

    polski Szkoła gry na fortepianie; A - Czerwona książka
    angielski Piano Course A The Red Book


    Ilość stron:48
    Format:230 x 305
    Opracowanie na:fortepian solo
    Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
    Fortepian (1)
    Rodzaj produktu:nuty drukowane
    Wersja językowa:wstępu: angielska
    opisów: angielska
    tytułów utworów: angielska
    Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
    Kod produktu:NPL066934
    Produkty podobne:Schaum John W. - Adult Piano Course, vol. 1
    Schaum John W. - Piano Course B The Blue Book
    Schaum John W. - Piano Course C The Purple Book
    Schaum John W. - Piano Course D The Orange Book
    Schaum John W. - Piano Course E The Violet Book
    Schaum John W. - Piano Course Pre A - The Green Book

    Druga część kursu gry na fortepianie Johna W. Shauma zawiera materiały przeznaczone dla uczniów pierwszej klasy szkoły muzycznej. Publikacja wyjaśnia wiele zagadnień technicznych, większość z nich popierając prostymi utworami, które młody muzyk może włączyć do swojego repertuaru. Całość została wzbogacona kolorowymi rysunkami.

    A comprehensive tutor series for beginners of all ages. Well presented with color pictures, useful information and guidance material. The aim of the book is to teach in the most natural and enjoyable way, through popular melodies. The method enables the student to progress in a logical fashion through Pre A to F. A recommended and thorough series.

    Spis treści:

    Foreword
    Outlining hands (correlating fingers with staff names)
    Sight reading discovery
    Sight reading drills
    Five-finger position in C Major - The woodchuck
    Phrase development - Snug as a bug in a rug
    How to count - Hannah from Montana
    Rhytmic development - Crunchy flakes
    Musical terms - Swinging along
    Half steps and whole steps (Sharps, flats and naturals)
    Accidencials - Tick-tack-toe
    Five-finger position in G major - A nutty song
    Crescendo and diminuendo - How to transpose - Down in a coal mine
    AAndante and revew - The Kangarooster
    Music appreciation - Beethoven - Bells are ringing
    Arm phrasing touch - Steady Eddie
    Bringing otu the melody - The Goofy gopher
    Extend the right hand position - The dandy lion
    Left hand development - Capitain silver
    Piano quiz no. 1
    Transposing - Jumping Beans
    Technique - Warm-ups
    Memorization - The snake dance
    Major scale pattern
    Scale writing
    C major scale (Ascending) - The escalator
    Broken chords and triad - The Sphinx
    Five-finger position in F major - Tune of the tuna fish
    Extended R. H. position in F major - Which is witch?
    Contrast in music
    Reading notes as well as finger numbers - Brahms' Lullaby
    Recital piece
    Left hand accompaniment patterns - Riding on a mule
    Five-finger position in D major - Cycles
    Common time
    Extended R.H. position in D major - The movies
    Intervals: The third - At the ice cream counter
    New hand position (B flat major) - The picnic
    The pianoforte and fortissimo - The life guard
    Staccato study - The steam iron
    Hand position: Key of A major - The Pet shop
    Repertoire - The rodeo
    The dotted quarter note in 4/4 time - Motorcycle police
    The dotted quater note in 3/4 time - Schubertz Waltz
    Reversible melody - A musical trick - The Cheerleader
    Changing keys - Birthday greetings
    Piano quiz no. 2
    Certificate of promotion

    Okładka: Schaum John W., Piano Course E The Violet Book

    cena 45,95 zł.


    nuty.pl

    Schaum John W.
    Piano Course E The Violet Book

    polski Dzkoła gry na fortepianie; E fioletowa książka
    angielski Piano Course E The Violet Book


    Ilość stron:48
    Format:230 x 305
    Opracowanie na:fortepian solo
    Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
    Fortepian (1)
    Rodzaj produktu:nuty drukowane
    Wersja językowa:opisów: angielska
    tytułów utworów: angielska
    Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
    Kod produktu:NPL066938
    Produkty podobne:Schaum John W. - Adult Piano Course, vol. 1
    Schaum John W. - Piano Course A The Red Book
    Schaum John W. - Piano Course B The Blue Book
    Schaum John W. - Piano Course C The Purple Book
    Schaum John W. - Piano Course D The Orange Book
    Schaum John W. - Piano Course Pre A - The Green Book

    Szósta część kursy gry na fortepianie Johna W. Schauma. W publikacji omówiony został szeroki wachlarz zagadnień technicznych, które zostały poparte utworami największych kompozytorów, od Beethovena czy Wagnera, aż po Claudea Debussy.

    Learn Piano is the most enjoyable way with this progressive Piano Course.

    Spis treści:

    Rhythm drills
    Finger Staccatostudy - The globe trotter (Gautier)
    Chime effects - The Angelus bell (Sibelius)
    Scale passages - Deer at winter feeding place
    Rural dance form - Barnyard jamboree
    Melody playing - Summer moon (Fibrich)
    Finger dexterity - The chase (Lichner)
    Tremolo - "1812" Overture (Excerpt) (Tchaikovsky)
    Left hand rotation - Log-rolling contest (Koelling)
    Whole tone harmony - Stratosphere man
    A norwegian composer - Starlight over Norway (Grieg)
    Sentiment in music - I love thee (Grieg)
    Gypsy rhyhm - Camp of the Gypsies (Behr)
    Glissando - Sliding on a Rainbow
    Legato melody with staccato accompaniment - Wild horse canyon (Concone)
    The mordent (plain and inverted) - Gavotte (Gluck)
    Pep rally march - The track meet (J.F. Wagner)
    Opera theme - The bullfighters' march (Bizet)
    Oratorio theme - The shepherd and his sheep (from Messiah) (Handel)
    Arpeggio study (thumb under) - Up the airy mountain (Streabbog)
    Staccatissimo touch - Pappy's polka (Strauss)
    Musical emotion - Purple sunset (Liszt)
    The waltz as an art form - Crystal ballroom (Chopin)
    Tenuto - The postage stamp (Czerny)
    The soft pedal - Magic carpet of dreams (Debussy)
    The Barcarolle form - Theme from Oberon (Weber)
    Velocity study - Thirty seconds to go (Koelling)
    Reading a vocal accompaniment - Merry widow waltz (Lehar)
    Passing left hand over right - Pass the sugar please
    How to turn a page of music - New flashes (Behr)
    Alternating finger study - Crazy quilt
    Depicting nature in music - Fingal's Cave (Mendelssohn)
    Schaum piano quiz
    Schaum music dictionary
    Certificate of promotion





    Wyszukiwarka






    Strona główna

    Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
    FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
    tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
    Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland